ODLUKA

O OSNIVANJU JAVNOG PREDUZEĆA "DIREKCIJE ZA URBANIZAM I IZGRADNJU" JP KRUŠEVAC

("Sl. list grada Kruševca", br. 1/2009 - prečišćen tekst, 7/2012 i 4/2013)

Član 1

Ovom Odlukom usklađuje se Odluka o osnivanju "Direkcije za urbanizam i izgradnju" JP Kruševac ("Službeni list grada Kruševca" br. 1/09 - Prečišćen tekst i 7/2012) sa odredbama Zakona o javnim preduzećima ("Sl. glasnik RS", br. 119/2012).

Član 1a

Radi trajnog obavljanja stručnih poslova urbanističkog planiranja i uređenja prostora i naselja, radi obezbeđenja uslova za uređenje, korišćenje, unapređivanje i zaštitu građevinskog zemljišta i radi izgradnje javnih objekata od značaja za grad Kruševac osniva se Javno preduzeće - Direkcija za urbanizam i izgradnju JP Kruševac.

Član 2

Javno preduzeće posluje pod poslovnim imenom:

"Direkcija za urbanizam i izgradnju Kruševac J.P." (u daljem tekstu Direkcija).

Sedište Direkcije je u Kruševcu, Ul. Kosančićeva br. 5.

Član 3

Direkcija ima svojstvo pravnog lica sa pravima i obavezama utvrđenim Zakonom o javnim preduzećima, ovom Odlukom i Statutom i u pravnom prometu sa trećim licima istupa bez ograničenja.

Za obaveze nastale u pravnom prometu sa trećim licima Direkcija odgovara celokupnom svojom imovinom.

Član 4

Direkcija ima pečat i štambilj čiji se oblik i sadržina bliže određuju Statutom.

Član 5

Pretežna delatnost Direkcije je:

- 7111 - arhitektonska delatnost

Preduzeće obavlja i sledeće delatnosti:

- 7112 - inženjerske delatnosti i tehničko savetovanje

- 7022 - konsultantske aktivnosti u vezi s poslovanjem i ostalim upravljanjem

- 7490 - ostale stručne, naučne i tehničke delatnosti

- 4110 - razrada građevinskih projekata

- 6831 - delatnost agencija za nekretnine

- 6810 - kupovina i prodaja vlastitih nekretnina

- 6430 - poverenički fondovi (trastovi), investicioni fondovi i slični finansijski entiteti

- 6499 - ostale nepomenute finansijske usluge, osim osiguranja i penzijskih fondova.

U okviru delatnosti Direkcija obavlja sledeće poslove.

1. Stručne poslove urbanističkog planiranja i projektovanja i to:

- prati i proučava promene i pojave i promene u prostoru i naselju i obezbeđuje obavljanje prethodnih radova za potrebe pripreme izrade urbanističke dokumentacije,

- priprema, izrađuje i prati sprovođenje prostornog i urbanističkih planova i projekata,

- izrađuje urbanističko-tehničke uslove za potrebe izdavanja lokacijske dozvole,

- prikuplja, sređuje, obrađuje, čuva i publikuje podatke od značaja za naselja i uređenje prostora i vodi informacionu osnovu o prostoru i njegovom uređenju na celoj teritoriji grada,

- priprema elemente za odluke o izradi urbanističkih planova i analizu kriterijuma za određivanje mogućih karakteristika uticaja na životnu sredinu.

2. Priprema predloge srednjoročnih i godišnjih programa uređivanja građevinskog zemljišta:

- vrši sve tehničke, pravne, finansijske, administrativne i druge stručne poslove za finansiranje programa i prati njihovu realizaciju u skladu sa ostvarenim prihodima,

- vrši stručne poslove na usklađivanju programa uređivanja građevinskog zemljišta sa razvojnim programima komunalne infrastrukture u skladu sa Odlukama Skupštine grada.

3. Uređuje građevinsko zemljište i vrši poslove organizacije, finansiranja i izgradnje objekata komunalne infrastrukture:

- sprovodi postupak pribavljanja građevinskog zemljišta (rešavanje imovinsko-pravnih odnosa, raseljavanje),

- pribavlja i izrađuje geološke, geomehaničke, geodetske i druge podloge,

- organizuje izvođenje asanacionih i drugih radova i raščišćavanje zemljišta od postojećih objekata i uređaja,

- organizuje izgradnju komunalnih objekata i uređaja i vrši poslove stručnog nadzora.

4. Izrađuje studije i analize o ekonomskoj opravdanosti uređivanja građevinskog zemljišta za lokacije koje se ustupaju.

5. Izrađuje sve potrebne podloge i elaborate za ustupanje zemljišta, utvrđuje elemente za formiranje početne cene zemljišta koje se ustupa, priprema predloge za raspisivanje konkursa.

6. Stara se o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta.

7. Vrši poslove organizacije, koordinacije građenja i stručnog nadzora nad izgradnjom objekata koje se finansiraju sredstvima grada i mesnih zajednica, na osnovu Programa uređivanja i odluka Gradskog veća.

8. Izrađuje tehničku dokumentaciju za objekte za potrebe grada i mesnih zajednica, na osnovu Programa uređivanja i odluka Gradskog veća.

9. Za potrebe uređivanja građevinskog zemljišta pokreće inicijativu za pribavljanje ili otuđenje nepokretnosti prema godišnjem programu.

10. Sprovodi odluke koje se odnose na delatnost i razvoj javnih komunalnih preduzeća.

11. Vrši poslove organizacije, izgradnje i rekonstrukcije, održavanja, zaštite, razvoja i upravljanja lokalnim i nekategorisanim putevima i ulicama na području grada.

12. Vrši tehnički pregled objekta.

Obavljanje pojedinih stručnih poslova Direkcija može da ustupi drugom preduzeću odnosno organizaciji koja ispunjava uslove propisane Zakonom.

Član 6

Javno preduzeće može, pored delatnosti za čije je obavljanje osnovano, da obavlja i druge delatnosti, ako za to ispunjava uslove predviđene zakonom i ako to nije u suprotnosti sa ciljem i svrhom njegovog osnivanja, uz saglasnost osnivača.

Javno preduzeće ne može promeniti svoju delatnost, sedište i poslovno ime, niti vršiti statusne promene bez saglasnosti osnivača.

Član 7

Za osnivanje i početak rada Direkcije sredstva se obezbeđuju iz ukupnih sredstava koja preuzima od Fonda za građevinsko zemljište puteve i komunalne delatnosti i Zavoda za urbanizam i izgradnju u Kruševcu, čiji popis i procena čini sastavni deo ove Odluke.

Član 7a

Osnovni kapital Direkcije iznosi 1.000,00 dinara koji se uplaćuje na račun Direkcije kod ovlašćene poslovne banke.

Član 8

"Imovinu Direkcije čine pravo svojine na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva i hartije od vrednosti i druga imovinska prava, koja su preneta u svojinu Direkcije u skladu sa Zakonom uključujući i pravo korišćenja na stvarima u javnoj svojini.

Direkcija može koristiti i sredstva u javnoj i drugim oblicima svojine, u skladu sa zakonom, ovom Odlukom i drugim propisima Grada.

Po osnovu ulaganja sredstava u javnoj svojini, grad Kruševac stiče udele ili akcije u Preduzeću i prava po osnovu tih udela ili akcija.

Grad Kruševac je vlasnik 100% udela u osnovnom kapitalu Direkcije.

Član 9

Za uređivanje građevinskog zemljišta, izgradnju ulica i puteva, komunalnih i drugih javnih objekata i za druge namene utvrđene u čl. 5. ove Odluke grad obezbeđuje sredstva iz:

- naknade za uređivanje građevinskog zemljišta,

- naknade za korišćenje građevinskog zemljišta,

- naknade za korišćenje komunalnih dobara od opšteg interesa,

- naknade za izgradnju, održavanje i korišćenje lokalnih i nekategorisanih puteva i ulica,

- sredstva samodoprinosa,

- drugih izvora prihoda u skladu sa Zakonom i drugim propisima.

Sredstva iz stava 1. ovog člana Grad prenosi Direkciji pod uslovima i po dinamici utvrđenoj programima i drugim aktima grada.

Član 10

Direkcija može sticati prihod i obavljanjem poslova za treća lica u skladu sa čl. 6. ove Odluke.

Član 11

Odluku o raspodeli dobiti donosi Nadzorni odbor Javnog preduzeća uz saglasnost Skupštine grada.

Odlukom iz stava 1. ovog člana deo sredstava po osnovu dobiti usmerava se osnivaču na način utvrđen Programom i uplaćuje se na račun propisan za uplatu javnih prihoda.

Raspodela dobiti vršiće se po završetku poslovne godine a po usvajanju godišnjeg obračuna.

Član 11a

Direkcija se može zaduživati samo pod uslovom da je finansijski kreditno sposobna da preuzme otplatu kredita.

Direkcija se može kratkoročno zaduživati za finansiranje deficita tekuće likvidnosti koji nastaje usled neuravnoteženosti kretanja u prihodima i rashodima preduzeća.

Ukupan iznos zaduživanja iz stava 2. ovog člana, mora se vratiti pre kraja poslovne godine u kojoj je ugovoreno i ne može se refinansirati ili preneti u narednu poslovnu godinu.

Direkcija se može dugoročno zaduživati samo radi finansiranja ili refinansiranja kapitalnih investicionih rashoda predviđenim programom poslovanja, uz saglasnost osnivača.

Iznos neizmirenog dugoročnog zaduženja za kapitalne investicione rashode iz stava 4. ovog člana ne može biti veći od 50% ukupno ostvarenih tekućih prihoda preduzeća u prethodnoj godini.

Iznos glavnice i kamate koji dospeva u svakoj godini na sva neizmirena dugoročna zaduživanja za kapitalne investicione rashode iz stava 4. ovog člana, ne može biti veći od 15% ukupno ostvarenih tekućih prihoda preduzeća u prethodnoj godini.

Direkcija je obavezna da u cilju zaduženja pod najpovoljnijim tržišnim uslovima sprovede postupak javne nabavke, u skladu sa zakonom kojim se uređuju javne nabavke.

Član 12

Radi obezbeđivanja zaštite opšteg interesa odnosno ostvarivanja ciljeva radi kojih je Direkcija osnovana, Skupština grada daje saglasnost na:

- Statut,

- Godišnji program poslovanja,

- Finansijski izveštaj i izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja,

- Davanje garancija, avala, jemstva, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira njegove delatnosti od opšteg interesa,

- raspolaganje (pribavljanje i otuđenje) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Direkcije veće vrednosti (preko iznosa utvrđenog za nabavke male vrednosti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama), koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa,

- Akt o opštim uslovima za isporuku proizvoda i usluga,

- Ulaganje kapitala,

- Statusne promene,

- Akt o proceni vrednosti kapitala i iskazivanju tog kapitala u akcijama, kao i na program i odluku o svojinskoj transformaciji,

- Odluku o dugoročnom zaduženju,

- Odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka i

- Akt o osnivanju zavisnog društva kapitala.

Gradsko veće daje saglasnost na:

- investicione odluke,

- akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta,

- druge odluke, u skladu sa Zakonom kojim se uređuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa za koje nije određeno da saglasnost daje Skupština.

Član 13

U slučaju poremećaja o poslovanju Direkcije, Skupština grada može preduzeti mere kojima će obezbediti uslove za nesmetano funkcionisanje Preduzeća i to:

1. Promenu unutrašnje organizacije Direkcije.

2. Razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenih organa Direkcije.

3. Oograničenje prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini.

4. Druge mere kojima će obezbediti uslove za nesmetano funkcionisanje Direkcije i obavljanje delatnosti za koje je Direkcija osnovana.

Poremećajem u poslovanju, u smislu ove odluke smatra se poremećaj u stalnom, kontinuiranom i kvalitetnom pružanju usluga, poremećaj u finansijskom poslovanju Direkcije, nenamensko korišćenje sredstava, nepostupanje po zahtevima i smernicama osnivača i drugi poremećaji kojima se ugrožava poslovanje Direkcije i obavljanje delatnosti radi kojih je osnovano.

Član 14

Gradsko veće na predlog Nadzornog odbora Javnog preduzeća utvrđuje minimum procesa rada u slučaju štrajka.

Član 15

Upravljanje u Direkciji organizuje se kao jednodomno.

Organi Direkcije su: Nadzorni odbor i direktor.

Član 16

Nadzorni odbor ima predsednika i dva člana, koje imenuje Skupština grada Kruševca na period od 4 godine, pod uslovima, na način i po postupku utvrđenim Zakonom.

Nadzorni odbor čine 2 predstavnika osnivača i jedan predstavnik iz reda zaposlenih u Preduzeću.

Predstavnik zaposlenih predlaže se na način i po postupku utvrđenim Statutom Preduzeća.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu za rad u Nadzornom odboru. Visinu naknade utvrđuje Skupština grada na osnovu stepena realizacije Programa poslovanja Direkcije.

Član 16a

Za predsednika i članove Nadzornog odbora imenuje se lice koje ispunjava sledeće uslove:

1. Da je punoletno i poslovno sposobno;

2. Da ima stečeno visoko obrazovanje trećeg ili drugog stepena, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine;

3. Da je stručnjak u jednoj ili više oblasti iz koje je delatnost od opšteg interesa za čije obavljanje je osnovano javno preduzeće;

4. Najmanje tri godine iskustva na rukovodećem položaju;

5. Da poseduje stručnost iz oblasti finansija, prava ili korporativnog upravljanja;

6. Da nije osuđivano na uslovnu ili bezuslovnu kaznu za krivična dela protiv privrede, pravnog saobraćaja i službene dužnosti, kao i da mu nije izrečena mera bezbednosti zabrane obavljanja pretežne delatnosti javnog preduzeća.

Član 17

Nadzorni odbor:

1) utvrđuje poslovnu strategiju i poslovne ciljeve javnog preduzeća i stara se o njihovoj realizaciji;

2) usvaja izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja;

3) donosi godišnji program poslovanja, uz saglasnost osnivača;

4) nadzire rad direktora;

5) vrši unutrašnji nadzor nad poslovanjem javnog preduzeća i imenuje komisiju za reviziju u skladu sa Zakonom;

6) uspostavlja, odobrava i prati računovodstvo, unutrašnju kontrolu, finansijske izveštaje i politiku upravljanja rizicima;

7) utvrđuje finansijske izveštaje javnog preduzeća i dostavlja ih osnivaču radi davanja saglasnosti;

8) donosi statut uz saglasnost osnivača;

9) odlučuje o statusnim promenama i osnivanju drugih pravnih subjekata, uz saglasnost osnivača;

10) donosi odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka uz saglasnost osnivača;

11) daje saglasnost direktoru za preduzimanje poslova ili radnji u skladu sa ovim zakonom, statutom i odlukom osnivača;

12) zaključuje ugovore o radu na određeno vreme sa direktorom preduzeća;

13) donosi odluke o davanju garancije, avala, jemstva, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa;

14) donosi odluke o raspolaganju (pribavljanju i otuđenju) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Direkcije veće vrednosti (preko iznosa utvrđenog za nabavke male vrednosti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama) koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa;

15) donosi odluke o povećanju i smanjenju osnovnog kapitala Direkcije;

16) donosi odluke o proceni vrednosti kapitala i iskazivanju tog kapitala u akcijama, kao i program i odluke o svojinskoj transformaciji;

17) utvrđuje cenovnik i cene usluga Direkcije;

18) donosi odluke o dugoročnom zaduživanju;

19) donosi akt o osnivanju zavisnog društva kapitala;

20) vrši druge poslove u skladu sa ovim zakonom, statutom i propisima kojima se uređuje pravni položaj privrednih društava.

Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja o pitanjima iz svoje nadležnosti na direktora ili drugo lice u javnom preduzeću.

Član 18

Mandat predsedniku i članovima Nadzornog odbora prestaje istekom perioda na koji su imenovani, ostavkom ili razrešenjem.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora razrešavaju se pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko:

- Nadzorni odbor ne dostavi osnivaču na saglasnost godišnji program poslovanja;

- osnivač ne prihvati finansijski izveštaj javnog preduzeća;

- propuste da preduzmu neophodne mere pred nadležnim organima u slučaju postojanja sumnje da odgovorno lice javnog preduzeća deluje na štetu javnog preduzeća kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem i na drugi način.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora mogu se razrešiti pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko:

- javno preduzeće ne ispuni godišnji program poslovanja ili ne ostvari ključne pokazatelje učinka.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora kojima je prestao mandat, dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog Nadzornog odbora, odnosno imenovanja novog predsednika ili člana Nadzornog odbora.

Član 19

Direktora Direkcije imenuje Skupština grada

Kruševca na osnovu sprovedenog javnog konkursa, pod uslovima utvrđenim Zakonom i Statutom Direkcije, i na način i u postupku propisan Zakonom.

Javni konkurs sprovodi Komisija za imenovanja koju imenuje Skupština grada Kruševca.

Komisija ima predsednika i četiri člana. Jedan član Komisije mora biti imenovan na predlog Stalne konferencije gradova i opština.

Jedan član Komisije imenuje se za svako pojedinačno imenovanje direktora i mora biti član Nadzornog odbora.

Članovi Komisije imenuju se na period od tri godine.

Mandat direktora Direkcije traje 4 godine.

Direktor Direkcije zasniva radni odnos na određeno vreme.

Član 20

Direktor:

1) predstavlja i zastupa Direkciju;

2) organizuje i rukovodi procesom rada;

3) vodi poslovanje Direkcije;

4) odgovara za zakonitost rada Direkcije kao i za realizaciju odluka i drugih akata Skupštine grada, Gradonačelnika i Gradskog veća koje se odnose na rad Direkcije;

5) predlaže godišnji program poslovanja i preduzima mere za njegovo sprovođenje;

6) predlaže finansijske izveštaje i izveštaje o realizaciji programa poslovanja;

7) izvršava odluke Nadzornog odbora;

8) donosi akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta;

9) vrši druge poslove utvrđene zakonom i Statutom Direkcije.

Član 21

Skupština grada može razrešiti direktora pod uslovima predviđenim zakonom.

Predlog za razrešenje može podneti Nadzorni odbor preduzeća.

Predlog za razrešenje mora biti obrazložen sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se predlaže razrešenje.

Član 22

Skupština grada imenuje vršioca dužnosti direktora u slučajevima predviđenim zakonom.

Za vršioca dužnosti direktora može biti imenovano lice koje ispunjava uslove predviđene za imenovanje direktora, na period koji nije duži od šest meseci. U opravdanim slučajevima, a radi sprečavanja nastanka materijalne štete, Skupština grada može doneti odluku o imenovanju na period od još šest meseci.

Čl. 23 i 24

(Brisani)

Član 25

Organi Direkcije i zaposleni dužni su da organizuju obavljanje delatnosti na način kojim se osigurava bezbednost na radu kao i da sprovode potrebne mere zaštite na radu, bezbednosti imovine i zaštite i unapređenje životne sredine u skladu sa Zakonom i Statutom.

Član 26

Javno preduzeće je dužno da Skupštini grada podnosi godišnji Izveštaj o poslovanju Javnog preduzeća i druge izveštaje po zahtevu organa grada.

Član 27

Unapređenje rada i razvoja Javnog preduzeća zasniva se na dugoročnom i srednjoročnom planu rada i razvoja.

Za svaku kalendarsku godinu Javno preduzeće donosi godišnji program poslovanja i dostavlja ga Skupštini grada radi davanja saglasnosti najkasnije do 1. decembra tekuće godine za narednu godinu.

Program se smatra donetim kada na njega da saglasnost Skupština grada.

Program sadrži naročito: planirane izvore prihoda i pozicije rashoda po namenama; planirani način raspodele dobiti Javnog preduzeća odnosno planirani način pokrića gubitka; elemente za celovito sagledavanje politike cena proizvoda i usluga kao i politike zarada i zaposlenosti u Javnom preduzeću, koji se utvrđuju u skladu sa politikom projektovanog rasta cena i zarada koju utvrđuje Vlada Republike Srbije za godinu za koju se program donosi; kriterijume za korišćenje sredstava za pomoć, sportske aktivnosti, propagandu i reprezentaciju kao i kriterijume za određivanje naknade za rad predsednika i članova Nadzornog odbora.

Član 28

U Direkciji pravo na štrajk zaposlenih ostvaruje se u skladu sa zakonom kojim se uređuju uslovi za organizovanje štrajka, kolektivnim ugovorom i drugim aktima.

U slučaju da se u Direkciji ne obezbede uslovi za ostvarivanje minimuma procesa rada, Gradsko veće grada Kruševca preduzima neophodne mere, ako oceni da mogu nastupiti štetne posledice za život i zdravlje ljudi i ili njihovu bezbednost i bezbednost imovine ili druge štetne posledice, i to:

1) uvođenje radne obaveze;

2) radno angažovanje zaposlenih iz drugih tehničko-tehnoloških sistema ili zapošljavanje i radno angažovanje novih lica;

3) pokretanje postupka za utvrđivanje odgovornosti direktora i predsednika i članova Nadzornog odbora javnog preduzeća.

Član 29

Direkcija preuzima sva sredstva, prava i obaveze kao i sve radnike Fonda za građevinsko zemljište, puteve i komunalne delatnosti i Zavoda za urbanizam i izgradnju Kruševac.

Član 30

Sastavni deo ove odluke je odluka organa upravljanja Zavoda za urbanizam i izgradnju broj 01-2992 od 26.12.1996. godine o pripajanju Direkciji sa svim sredstvima, pravima i obavezama.

Član 31

Upisom Direkcije u registar kod nadležnog privrednog suda prestaju da postoje i brišu se iz registra Fond za građevinsko zemljište, puteve i komunalne delatnosti i Zavod za urbanizam i izgradnju Kruševac.

 

Samostalni član Odluke o izmeni
Odluke o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcije za urbanizam i izgradnju" JP Kruševac

("Sl. list grada Kruševca", br. 7/2012)

Član 4

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kruševca".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcije za urbanizam i izgradnju" JP Kruševac

("Sl. list grada Kruševca", br. 7/2012)

Član 24

Direkcija će uskladiti svoje opšte akte, organizaciju i poslovanje sa odredbama ove Odluke u roku od 30 dana od dana donošenja ove Odluke.

Član 25

Ovlašćuje se Komisija za propise Skupštine grada Kruševca da utvrdi prečišćen tekst ove Odluke.

Član 26

Ova Odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Kruševca".

Napomene

Prečišćen tekst Odluke o osnivanju Javnog preduzeća Direkcije za urbanizam i izgradnju Kruševac obuhvata:
Odluku o osnivanju Javnog preduzeća Direkcije za urbanizam i izgradnju Kruševac objavljenu u "Službenom listu opštine Kruševac", broj 1/97), Odluku o usklađivanju Odluke o osnivanju JP Direkcije za urbanizam i izgradnju Kruševac sa Zakonom o javnim preduzećima i obavljanju delatnosti od opšteg interesa objavljenu u ("Službenom listu opštine Kruševac", br. 1/02) kao i izmene i dopune Odluke objavljene u ("Službenom listu opštine Kruševac", broj 8/02, 5/03 6/06) i ("Službenom listu grada Kruševca", broj 13/08, 14/08 i 15/08).