ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2014. I 2015. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 23/2013) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda planiranih na izvoru finansiranja 01, i to:
- za 2014. godinu u iznosu od 65.688.632.500 dinara,
- za 2015. godinu u iznosu od 70.074.639.100 dinara.
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2014. i 2015. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
Iznos u dinarima |
|
2014. g |
2015. g |
||||
1 |
Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove |
1.1. |
Izrada Plana generalne regulacije, sa Strateškom procenom uticaja planiranih sadržaja na životnu sredinu, za deo privredne zone Jakovo, gradska opština Surčin |
6.596.018 |
0 |
|
svega: |
6.596.018 |
0 |
||
2 |
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
2.1. |
Studija ETF - Istraživanje povoljnih efekata uvođenja monitoringa i određivanja stvarne propusne moći 110 kv kablovskih vodova u distributivnoj mreži Beograda |
2.500.000 |
2.500.000 |
2.2. |
Istraživanje i primena subgeotermalnih podzemnih vodenih resursa u konceptu povećanja energetske efikasnosti u zgradarstvu |
300.000 |
0 |
||
2.3. |
Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda |
400.000 |
500.000 |
||
2.4. |
Softversko-programsko održavanje sajta Uprave za energetiku |
500.000 |
500.000 |
||
2.5. |
Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB |
12.000.000 |
12.000.000 |
||
2.6. |
"Popravimo zajedno" specijalizovane usluge |
10.300.000 |
4.000.000 |
||
2.7. |
"Popravimo zajedno" - fasade |
34.000.000 |
0 |
||
2.8. |
"Popravimo zajedno" - liftovi |
36.000.000 |
28.000.000 |
||
2.9. |
"Popravimo zajedno" - krovovi |
2.500.000 |
0 |
||
2.10. |
Izrada i postavljanje tabli sa nazivima ulica i kućnim brojevima |
4.000.000 |
0 |
||
2.11. |
JKP "Gradska čistoća" - program održavanja |
300.000.000 |
0 |
||
2.12. |
JKP "Zelenilo Beograd" - program održavanja |
260.000.000 |
0 |
||
2.13. |
Revitalizacija fasada i zgrada pod zaštitom države |
50.000.000 |
50.000.000 |
||
2.14. |
Stručna kontrola višegodišnjih investicija - stručni nadzor, konzervatorski nadzor, koordinatori nad radovima na fasadama, nad radovima na zelenim površinama i nad radovima na drugim komunalnim objektima |
3.000.000 |
3.000.000 |
||
2.15. |
Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost javnih zelenih površina |
30.000.000 |
0 |
||
2.16. |
Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost Ade Ciganlije |
10.000.000 |
0 |
||
2.17. |
Investiciono ulaganje u komunalnu delatnost Pogrebnih usluga |
30.000.000 |
0 |
||
2.18. |
Investiciona ulaganja u Beo Zoo vrt |
30.000.000 |
0 |
||
2.19. |
Nadzor nad izvođenjem montažno - demontažnih radova svečanog osvetljenja grada |
1.000.000 |
0 |
||
2.20. |
Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd" |
500.000.000 |
0 |
||
2.21. |
Naknada štete za povrede nanesene od strane pasa lutalica |
50.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
1.366.500.000 |
100.500.000 |
||
3 |
Služba za opšte poslove |
3.1. |
Kupovina kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave |
70.000.000 |
0 |
3.2. |
Kupovina lož ulja (mazuta) za zagrevanje objekata u 27. marta 43-45 i Kraljice Marije br. 1 |
50.000.000 |
0 |
||
3.3. |
Usluge čišćenja poslovnih objekata koje koriste organizacione jedinice Gradske uprave |
50.000.000 |
0 |
||
3.4. |
Kupovina goriva za potrebe službenih automobila Gradske uprave |
42.500.000 |
0 |
||
3.5. |
Telekomunikaciona usluga L3VPN - povezivanje Gradske uprave |
40.000.000 44.000.000 |
|
||
3.6. |
Pružanje usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave |
33.500.000 |
0 |
||
3.7. |
Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
25.000.000 |
0 |
||
3.8. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
12.000.000 |
0 |
||
3.9. |
Redovno održavanje službenih automobila Gradske uprave |
7.500.000 |
0 |
||
3.10. |
Kupovina papirne galanterije za održavanje toaletne higijene za potrebe Gradske uprave |
7.200.000 |
0 |
||
3.11. |
Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Građanskog branioca |
5.500.000 |
0 |
||
3.12. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate |
4.700.000 |
0 |
||
3.13. |
Molersko-farbarski i suvo montažni radovi u objektima Gradske uprave |
4.200.000 |
0 |
||
3.14. |
Stolarski i podopolagački radovi u objektima koje koristi Gradska uprava |
3.600.000 |
0 |
||
3.15. |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
3.200.000 |
0 |
||
3.16. |
Kupovina matičnih knjiga i ostale službene evidencije neophodne za rad matičara i za potrebe Sekretarijata za upravu |
3.200.000 |
0 |
||
3.17. |
Potrošni materijal-elektro materijal - Kupovina elektromaterijala za potrebe Gradske uprave |
3.200.000 |
0 |
||
3.18. |
Kupovina hemijskih sredstava za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.600.000 |
0 |
||
3.19. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave, Uprave za energetiku i Sekretarijata za imovinsko pravne poslove |
2.500.000 |
2.800.000 |
||
3.20. |
Rezervni delovi-za automobile - Kupovina rezervnih delova za službene automobile Gradske uprave |
2.200.000 |
0 |
||
3.21. |
Kupovina arhivskih polica - Kupovina arhivskih polica i metalnih ormara za arhivu |
2.000.000 |
0 |
||
3.22. |
Kupovina kancelarijskog nameštaja za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
2.000.000 |
0 |
||
3.23. |
Kupovina potrošnog materijala za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
900.000 |
0 |
||
3.24. |
Kupovina motornih i ostalih ulja i antifriza za potrebe službenih automobila Gradske uprave |
800.000 |
0 |
||
3.25. |
Usluga uramljivanja i zastakljivanja za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
800.000 |
0 |
||
|
svega: |
379.100.000 |
46.800.000 |
||
4 |
Sekretarijat za saobraćaj |
4.1. |
Kupovina i ugradnja semaforskih uređaja za opremanje raskrsnica |
16.000.000 |
0 |
4.2. |
Nadzor semaforske signalizacije: EURO nadzor |
1.000.000 |
0 |
||
4.3. |
Nadzor semaforske signalizacije: SWARKO nadzor |
500.000 |
0 |
||
4.4. |
Nadzor semaforske signalizacije: SKALLA MOUTION nadzor |
750.000 |
0 |
||
4.5. |
Održavanje postojećih licenci softverskog paketa (PTV Vision, TRANSOFT I ESRI - ArcGis) |
1.175.833 |
0 |
||
4.6. |
Održavanje postojeće 2 licence "Auto Turn" softvera i 2 licence "Parc CAD" softvera |
157.320 |
0 |
||
4.7. |
Održavanje 2 od 6 postojećih licenci softverskog paketa "PTV VISION" |
733.180 |
0 |
||
4.8. |
Pružanje usluga stručno-tehničkog nadzora nad radovima iz oblasti tehničkog regulisanja saobraćaja |
2.400.000 |
0 |
||
|
svega: |
22.716.333 |
0 |
||
5 |
Direkcija za puteve |
5.1. |
Usluga održavanja 8 krakova pokretnih stepenica, 7 liftova za invalide i 5 pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu |
15.000.000 |
0 |
5.2. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva |
170.000.000 |
0 |
||
5.3. |
Održavanje i osiguranje bezbednog saobraćaja na putnim prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
10.000.000 |
0 |
||
5.4. |
Održavanje ulica i lokalnih puteva na teritoriji 17 gradskih opština |
654.000.000 |
0 |
||
5.5. |
Održavanje uličnog drvoreda u ulici Obilićev venac u Beogradu, održavanje uličnih žardinjera na teritoriji opština Stari grad, Savski venac i Vračar u Beogradu |
1.100.000 |
0 |
||
|
svega: |
850.100.000 |
0 |
||
6 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
6.1. |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
50.000.000 |
0 |
6.2. |
Projekat "Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda" - GIS |
20.000.000 |
15.000.000 |
||
6.3. |
Ažuriranje i inoviranje Katastra vodnih pojava i objekata na teritoriji Beograda sa izradom digitalne karte i baze podataka - nastavak projekta |
5.000.000 |
0 |
||
6.4. |
Izrada projekta "Ispitivanje uticaja (biljnih) biofiltera u zonama velikog zagađenja na teritoriji grada Beograda" - nastavak projekta |
3.500.000 |
0 |
||
6.5. |
Primena bioindikatora oksidativnog stresa kod biljaka u proceni ekotoksiloškog rizika u zonama visokog zagađenja na teritoriji grada Beograda - nastavak projekta |
4.200.000 |
0 |
||
6.6. |
Projekat istraživanja površina i izrada planova pošumljavanja područja Beograda od 2012-2014. godine |
6.500.000 |
0 |
||
6.7. |
Izrada projekta "Recentno stanje, intezitet i posledice degradacije obala Kolubare na teritoriji opštine Obrenovac" |
4.000.000 |
0 |
||
6.8. |
Snimanje stanja stepena zagađenosti zemljišta teškim metalima u dvorištima obdaništa i osnovnih škola u Beogradu |
1.000.000 |
0 |
||
6.9. |
"Potencijalni rizici od prisustva teških metala, radionukleida i organskih polutanata u zemljištu, vodama i hrani u rubnim delovima grada" |
3.000.000 |
0 |
||
6.10. |
Plan kvaliteta vazduha |
5.000.000 |
0 |
||
6.11. |
Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda |
2.500.000 |
0 |
||
6.12. |
Istraživanje postojećih karakteristika planiranih namena prostora, izvora i nivoa buke i određivanje akustičnih zona sa ograničenjima i zabranama upotrebe izvora buke na teritoriji Beograda |
10.000.000 |
15.000.000 |
||
6.13. |
Upravljanje polimernim otpadom na teritoriji grada Beograda |
5.000.000 |
0 |
||
6.14. |
Razvoj novih tehnologija proizvodnje poliola različitih svojstava iz otpadne polietilentereftalatne ambalaže i alkidnih, poliestarskih i poliuretanskih proizvoda baziranih na tim poliolima |
7.000.000 |
0 |
||
6.15. |
Sprovođenje akcija suzbijanja odraslih formi komaraca uređajima sa zemlje |
23.920.000 |
0 |
||
6.16. |
Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole glodara na teritoriji Beograda za period 2012-2014. godine |
4.000.000 |
0 |
||
6.17. |
Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole larvi i odraslih formi komaraca na teritoriji Beograda za period 2012-2014. godine |
9.500.000 |
0 |
||
6.18. |
Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole krpelja na teritoriji Beograda za period 2012-2014. godine |
2.500.000 |
0 |
||
6.19. |
Organizacija i izvođenje akcija suzbijanja larvi i odraslih formi komaraca iz aviona na teritoriji Beograda u periodu od 2012-2014. godine |
36.500.000 |
0 |
||
|
svega: |
203.120.000 |
30.000.000 |
||
7 |
Sekretarijat za kulturu |
7.1. |
Nabavka lož ulja za ustanove kulture |
14.000.000 |
0 |
7.2. |
Nabavka uglja za ustanove kulture |
700.000 |
0 |
||
7.3. |
Fizičko tehničko obezbeđenje Beogradske tvrđave |
37.000.000 |
0 |
||
7.4. |
Fizičko tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda |
19.500.000 |
0 |
||
7.5. |
Fizičko tehničko obezbeđenje Legata Petar Dobrović |
2.300.000 |
0 |
||
|
svega: |
73.500.000 |
0 |
||
8 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
8.1. |
Energenti |
1.046.500.000 |
0 |
8.2. |
Komunalne usluge - deratizacija |
11.750.000 |
0 |
||
8.3. |
Osiguranje |
41.400.000 |
0 |
||
8.4. |
Medicinske usluge |
27.830.000 |
0 |
||
8.5. |
Materijal - namirnice |
1.344.555.850 |
0 |
||
8.6. |
Materijal - higijena |
82.708.000 |
0 |
||
8.7. |
Ostale opšte usluge - prevoz energenata |
2.392.000 |
0 |
||
|
svega: |
2.557.135.850 |
0 |
||
9 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
9.1. |
Programi koji se realizuju za vreme zimskog školskog raspusta |
13.480.450 |
|
|
svega: |
13.480.450 |
0 |
||
10 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
10.1. |
Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
10.000.000 |
0 |
10.2. |
Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite |
700.000 |
0 |
||
10.3. |
Prevoz dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
27.600.000 |
30.000.000 |
||
10.4. |
Prevoz osoba sa invaliditetom |
85.000.000 |
93.500.000 |
||
10.5. |
Linije D1 i D2 - prevoz dece |
9.000.000 |
9.600.000 |
||
10.6. |
Zdravstvena zaštita po ugovoru |
3.600.000 |
3.960.000 |
||
10.7. |
Nabavka namirnica za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
25.000.000 |
0 |
||
10.8. |
Nabavka sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
15.000.000 |
0 |
||
10.9. |
Nabavka toplih obroka za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
25.000.000 |
0 |
||
10.10. |
Usluge obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
10.000.000 |
0 |
||
10.11. |
Usluge obezbeđenja objekata odeljenja Gradskog centra za socijalni rad |
14.000.000 |
0 |
||
10.12. |
Priprema i distribucija toplih obroka za socijalno ugrožene kategorije stanovništva |
1.000.000.000 |
0 |
||
10.13. |
Nabavka namirnica i sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
20.000.000 |
0 |
||
10.14. |
Program fizičke kulture i rekreacije od strane korisnika usluga socijalne zaštite |
1.500.000 |
0 |
||
|
svega: |
1.246.400.000 |
137.060.000 |
||
11 |
Agencija za poslovni prostor |
11.1. |
Osiguranje imovine |
4.580.000 |
0 |
11.2. |
Poslovni objekti, sezonski remont 23 podstanice |
1.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
5.580.000 |
0 |
||
12 |
Zavod za informatiku i statistiku |
12.1. |
Usluge održavanja softverskog paketa u Sekretarijatu za finansije |
400.000 |
0 |
12.2. |
Usluge održavanja hardversko-softverskog sistema data centra na lokaciji Tiršova 1, 27. marta 43-45 i Trg Nikole Pašića 6 |
5.900.000 |
0 |
||
12.3. |
Usluge održavanja UPS i rashladnih sistema za server sale |
1.300.000 |
0 |
||
12.4. |
Usluge održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2.200.000 |
0 |
||
12.5. |
Usluge održavanja aktivne mrežne komunikacione opreme u objektima GU |
400.000 |
0 |
||
12.6. |
Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova |
100.000 |
0 |
||
12.7. |
Održavanje GIS sistema na platformi MAPINFO Profesional |
3.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
13.300.000 |
0 |
||
13 |
Agencija za investicije i stanovanje |
13.1. |
ERP projekat |
177.000.000 |
155.000.000 |
13.2. |
Konsultantske usluge |
10.800.000 |
8.400.000 |
||
|
svega: |
187.800.000 |
163.400.000 |
||
14 |
Agencija za javne nabavke |
14.1. |
Bebi paketi - tekstilni deo |
110.000.000 |
120.000.000 |
|
svega: |
110.000.000 |
120.000.000 |
||
15 |
Sekretarijat za privredu |
15.1. |
Robne rezerve - troškovi skladištenja |
13.536.411 |
14.213.231 |
15.2. |
Robne rezerve - troškovi osiguranja robe |
500.000 |
500.000 |
||
|
svega: |
14.036.411 |
14.713.231 |
||
|
Ukupno: |
7.049.365.062 |
612.473.231 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini ("Službeni list grada Beograda", broj 65/12).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".