ODLUKAO MINIMUMU PROCESA RADA ZA VREME ŠTRAJKA U JKP "VODOVOD I KANALIZACIJA" NOVI PAZAR("Sl. list grada Novog Pazara", br. 4/2013) |
Ovom odlukom utvrđuje se minimum procesa rada za vreme štrajka u JKP "Vodovod i kanalizacija" Novi Pazar.
Zaposleni u JKP "Vodovod i kanalizacija" Novi Pazar mogu početi štrajk ako se obezbedi minimum procesa rada koji obezbeđuje sigurnost ljudi i imovine ili nezamenljiv uslov života i rada građana ili rada drugog preduzeća, odnosno pravnog i fizičkog lica koje obavlja privrednu delatnost ili uslugu.
Minimum procesa rada, za vreme štrajka u JKP "Vodovod i kanalizacija" Novi Pazar obezbeđuje se tako što će:
1. Na Postrojenju za preradu i kontrolu vode za vreme štrajka raditi ukupno 10 radnika tj. 53% i to: (Rukovodilac RJ, 5 dispečera, 2 analitičara i 2 radnika na doziranju hemikalija),
2. Na održavanju vodovodne mreže za vreme štrajka raditi ukupno 10 radnika tj. 32% i to: (Rukovodilac RJ i 9 radnika uz upotrebu građevinske mašine i teretnog motornog vozila),
3. Na održavanju kanalizaciji raditi 5 radnika tj. 55,5% uz angažovanje specijalnog vozila za otčepljavanje kanalizacije,
4. U RJ "Servis" za vreme štrajka raditi 3 radnika tj. 33%,
5. U RJ "Detekcija kvarova i gubitaka na vodovodnoj mreži" za vreme štrajka raditi 3 radnika tj. 33%,
6. U RJ "Izgradnja vodovodne i kanalizacione mreže" raditi 6 radnika tj. 30% uz upotrebu građevinske mašine i teretnog motornog vozila,
7. Služba obezbeđenja radiće sa 100% kapaciteta,
8. Inkasanti - čitači iz Službe za komercijalne poslove radiće sa 100% kapaciteta,
9. U Upravnoj zgradi za vreme štrajka raditi generalni direktor, 1 radnik na centrali, blagajnik i još 6 zaposlenih.
Zaposlene koji su dužni da rade za vreme štrajka, radi obezbeđenja minimuma procesa rada, po pribavljenom mišljenju štrajkačkog odbora, određuje direktor preduzeća, najkasnije 5 dana pre početka štrajka.
Nadzor nad primenom ove odluke vršiće Komunalna inspekcija Gradske Uprave Grada Novog Pazara.
Ova Odluka stupa na snagu osam dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Novog Pazara".