ODLUKA
O BUDŽETU GRADA BEOGRADA ZA 2013. GODINU

("Sl. list grada Beograda", br. 65/2012 i 31/2013)

 

I OPŠTI DEO

Član 1

Budžet grada Beograda za 2013. godinu, (u daljem tekstu: budžet), sastoji se od:

A. RAČUN PRIHODA I PRIMANJA, RASHODA I IZDATAKA

 

1. Ukupni prihodi i primanja ostvarena po osnovu prodaje nefinansijske imovine

76,024,698,100

1.1. TEKUĆI PRIHODI u čemu:

73,930,901,017

- tekući prihodi budžeta uključujući i donacije

69,826,079,074

- prihodi od prodaje dobara i usluga ustanova - indirektnih budžetskih korisnika

4,104,821,943

1.2 PRIMANJA OD PRODAJE NEFINANSIJSKE IMOVINE

2,093,797,083

2. Ukupni rashodi i izdaci za nabavku nefinansijske imovine

80,863,793,496

2.1. TEKUĆI RASHODI u čemu:

57,655,578,065

- tekući budžetski rashodi uključujući i donacije

53,836,928,762

- rashodi iz prihoda od prodaje dobara i usluga indirektnih budžetskih korisnika

3,818,649,303

2.2. IZDACI ZA NABAVKU NEFINANSIJSKE IMOVINE u čemu:

23,208,215,431

- tekući budžetski izdaci sa donacijama

22,922,042,791

- izdaci iz prihoda od prodaje dobara i usluga ustanova - indirektnih budžetskih korisnika

286,172,640

BUDŽETSKI DEFICIT

-4,839,095,396

Izdaci za nabavku finansijske imovine

1,024,104

Primanja od prodaje finansijske imovine

4,000,000

UKUPNI FISKALNI DEFICIT

-4,836,119,500

B. RAČUN FINANSIRANJA

 

Primanja od prodaje finansijske imovine

25,392,403

Primanja od zaduživanja

8,552,000,000

Neutrošena sredstva iz prethodnih godina

964,727,097

Izdaci za otplatu glavnice duga

4,706,000,000

Izdaci za nabavku finansijske imovine

 

NETO FINANSIRANJE

4,836,119,500

Sredstva na konsolidovanom računu grada Beograda utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:

u din

 

OPIS

EKONOMSKA KLASIFIKACIJA

REBALANS BUDŽETA 2013.

I

PRIHODI I PRIMANJA BUDŽETA

 

80,501,268,560

1

Tekući prihodi

7

69,826,079,074

1.1.

Ustupljeni prihodi

7

40,604,119,351

 

Porez na dohodak građana

711

36,300,929,211

 

Porez na nasleđe i poklon

7133

240,744,100

 

Porez na prenos apsolutnih prava

7134

2,968,955,040

 

Naknade:

714

105,060,000

 

- Naknada za promenu namene i zakup poljoprivrednog zemljišta

7145

18,000,000

 

- Naknade za zagađivanje životne sredine

7145

80,000,000

 

- Naknada po osnovu konverzije prava korišćenja u pravo svojine

742144

5,000,000

 

- Naknade za korišćenje šuma i šumskog zemljišta

741526

1,200,000

 

- Slivna vodna naknada

741568, 741569

860,000

 

Tekući transfer od višeg nivoa vlasti

7331

33,594,000

 

Kapitalni transfer od višeg nivoa vlasti

7332

736,215,000

 

Porez na fond zarade

7121

622,000

 

Prihod od novčanih kazni za saobraćajne prekršaje

743324

218,000,000

1.2.

Izvorni prihodi

7

29,221,959,723

 

Porez na imovinu

711147, 713

6,594,581,000

 

Lokalne komunalne takse

714, 716, 741, 742

2,133,000,000

 

Lokalne administrativne takse

742241

120,000,000

 

Boravišna taksa

714552

150,000,000

 

Naknade:

714, 741, 742

15,145,851,666

 

- Posebna naknada za zaštitu životne sredine

714562

280,000,000

 

- Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta

741534

8,710,851,666

 

- Naknada za uređivanje građevinskog zemljišta

742253

6,155,000,000

 

Zakup poslovnog prostora

742142

2,248,944,562

 

Zakup građevinskog zemljišta

7421

500,000,000

 

Kamate

7411

504,000,000

 

Prihodi koje svojom delatnošću ostvari Gradska uprava

742

224,406,000

 

Dobrovoljni transferi od fizičkih i pravnih lica

744

107,245,183

 

Mandatne i novčane kazne

743

33,000,000

 

Kapitalne donacije i transferi

732

52,000,000

 

Prihodi od zakupnine za stan u državnoj svojini

745142

12,850,000

 

Deo dobiti javnog preduzeća

745143

697,465,482

 

Ostali prihodi

745141

387,398,000

 

Memorandumske stavke za refundaciju rashoda

772

311,217,830

2

Primanja od prodaje nefinansijske imovine

8

2,093,797,083

3

Primanja od prodaje finansijske imovine i zaduživanja

9

8,581,392,403

II

PRENETA SREDSTVA IZ PRETHODNE GODINE

 

964,727,097

1

Preneta sredstva iz prethodne godine

 

964,727,097

III

SOPSTVENI PRIHODI USTANOVA IZ NADLEŽNOSTI GRADA

 

4,104,821,943

1

Prihodi od prodaje dobara i usluga indirektnih budžetskih korisnika

 

4,104,821,943

 

UKUPNA SREDSTVA BUDŽETA

 

85,570,817,600

Rashodi i izdaci za nabavku nefinansijske imovine i izdaci za nabavku finansijske imovine budžeta, po pojedinačnoj nameni, utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:

u din

Ek. klas.

 

 

OPIS

Ukupna sredstva

4

 

 

TEKUĆI RASHODI

57,655,578,065

41

 

 

RASHODI ZA ZAPOSLENE

11,473,823,475

 

411

 

Plate i dodaci zaposlenih

9,093,210,639

 

412

 

Socijalni doprinosi na teret poslodavca

1,640,778,483

 

413

 

Naknade u naturi

374,604,372

 

414

 

Socijalna davanja zaposlenima

237,182,283

 

415

 

Naknade troškova za zaposlene

17,581,561

 

416

 

Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi

75,466,137

 

417

 

Odbornički dodatak

35,000,000

42

 

 

KORIŠĆENJE USLUGA I ROBA

17,836,762,027

 

421

 

Stalni troškovi

3,082,161,027

 

422

 

Troškovi putovanja

108,344,075

 

423

 

Usluge po ugovoru

3,667,675,802

 

424

 

Specijalizovane usluge

5,742,332,368

 

425

 

Tekuće popravke i održavanje

3,785,146,787

 

426

 

Materijal

1,451,101,968

44

 

 

OTPLATA KAMATA

2,442,489,889

 

441

 

Otplata domaćih kamata

973,100,000

 

442

 

Otplata stranih kamata

1,326,000,000

 

444

 

Prateći troškovi zaduženja

143,389,889

45

 

 

SUBVENCIJE

13,942,600,656

 

451

 

Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

9,095,477,652

 

454

 

Subvencije privatnim preduzećima

4,847,123,004

46

 

 

DOTACIJE I TRANSFERI

5,108,564,219

 

463

 

Transferi ostalim nivoima vlasti

4,686,524,527

 

4,631

 

Tekući transferi ostalim nivoima vlasti

3,944,254,250

 

4,632

 

Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti

742,270,277

 

464

 

Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja

286,175,468

 

465

 

Ostale dotacije i transferi

135,864,224

47

 

 

SOCIJALNO OSIGURANJE I SOCIJALNA ZAŠTITA

4,486,365,024

 

472

 

Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta

4,486,365,024

48

 

 

OSTALI RASHODI

1,942,450,853

 

481

 

Dotacije nevladinim organizacijama

779,939,338

 

482

 

Porezi, obavezne takse i kazne

437,271,335

 

483

 

Novčane kazne i penali po rešenju sudova

637,040,294

 

484

 

Naknade štete za povrede ili nastalu usled elementarnih nepogoda

0

 

485

 

Naknade štete za povrede ili štetu nanetu od državnih organa

88,199,886

49

 

 

REZERVE

422,521,922

 

499

 

Sredstva rezerve

422,521,922

5

 

 

IZDACI ZA NEFINANSIJSKU IMOVINU

23,208,215,431

51

 

 

OSNOVNA SREDSTVA

20,212,849,931

 

511

 

Zgrade i građevinski objekti

17,334,359,424

 

512

 

Mašine i oprema

523,844,768

 

513

 

Ostale nekretnine i oprema

2,091,960,000

 

515

 

Nematerijalna imovina

262,685,739

52

 

 

ZALIHE

35,968,500

 

521

 

Robne rezerve

1,000

 

523

 

Zalihe robe za dalju prodaju

35,967,500

54

 

 

PRIRODNA IMOVINA

2,959,397,000

 

541

 

Zemljište

2,959,397,000

6

 

 

IZDACI ZA OTPLATU GLAVNICE I NABAVKU FINANSIJSKE IMOVINE

4,707,024,104

61

 

 

OTPLATA GLAVNICE

4,706,000,000

 

611

 

Otplata glavnice domaćim kreditorima

2,021,000,000

 

612

 

Otplata glavnice stranim kreditorima

2,685,000,000

62

 

 

NABAVKA FINANSIJSKE IMOVINE

1,024,104

 

621

 

Nabavka domaće finansijske imovine

1,024,104

UKUPNO

85,570,817,600

Primanja od zaduživanja i izdaci za otplatu glavnice duga utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:

u dinarima

OPIS

Iznos u din.

Neto finansiranje

4,836,119,500

Primanja od prodaje finansijske imovine i zaduživanja

8,577,392,403

Primanja od prodaje finansijske imovine

25,392,403

Primanja od zaduživanja

8,552,000,000

Preneta sredstva iz ranijih godina

964,727,097

Procenjeni suficit iz 2012. godine

964,727,097

Izdaci za nabavku finansijske imovine i otplatu glavnice duga

4,706,000,000

Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita

4,706,000,000

Otplata glavnice domaćim kreditorima

2,021,000,000

Otplata glavnice stranim kreditorima

2,685,000,000

Član 2

Potrebna sredstva za finansiranje budžetskog deficita u iznosu od 4.839.095.396 dinara, nabavku finansijske imovine u iznosu od 1.024.104 dinara i otplatu glavnice po osnovu duga domaćim i stranim kreditorima u iznosu od 4.706.000.000 dinara, iz člana 1. ove odluke u ukupnom iznosu od 9.546.119.500 dinara, planirano je da se obezbede iz primanja po osnovu prodaje finansijske imovine u iznosu od 29.392.403 dinara koji se sastoji od sredstava od privatizacije preduzeća u iznosu od 25.392.403 dinara i sredstava po osnovu otplate kredita u iznosu od 4.000.000 dinara, iz primanja od zaduživanja u iznosu od 8.552.000.000 dinara i iz procenjenog suficita iz 2012. godine u iznosu od 964.727.097 dinara, a koja se sastoje od neraspoređenog viška prihoda iz ranijih godina u iznosu od 913.598.855 dinara, neutrošenih sredstava od privatizacije iz prethodnih godina u iznosu od 2.692.669 dinara, neutrošenih sredstava donacija iz prethodnih godina u iznosu od 12.250.810 dinara, prenetih sredstava ostvarenih od otkupa stanova u iznosu od 24.402.917 dinara i neutrošenih sredstava domaćih kredita u iznosu od 1.690.106 dinara i inostranih kredita u iznosu od 10.091.740 dinara.

Član 3

Grad Beograd planira da u 2013. godini povuče sredstva kredita od domaćih banaka u iznosu od 1.950.000.000 dinara za realizaciju sledećih projekata:

u dinarima

Red. br.

Naziv projekta

Nosilac projekta - budžetski korisnik

iznos dinara

1

Program rehabilitacije ulica, opštinskih puteva i bivših regionalnih puteva koji su prešli u nadležnost grada Beograda

Sekretarijat za saobraćaj - Direkcija za puteve

1,300,000,000

2

Program izgradnje objekata iz oblasti osnovnog obrazovanja

Agencija za investicije i stanovanja

100,000,000

3

Program izgradnje objekata iz oblasti predškolskog obrazovanja

Agencija za investicije i stanovanja

310,000,000

4

Program izgradnje objekata iz oblasti socijalne zaštite

Agencija za investicije i stanovanja

150,000,000

5

Program izgradnje sportskih objekata

Agencija za investicije i stanovanja

90,000,000

 

SVEGA

 

1,950,000,000

Grad Beograd planira da u 2013. godini povuče sredstva kredita od inostranih banaka u iznosu od 6.302.000.000 dinara (54.110.870 evra) za sledeće projekte:

Red. br.

Naziv projekta

Banka

 

Nosilac projekta - budžetski korisnik

Iznos

 

dinara

1

Izgradnja pristupnih saobraćajnica za Most na reci Savi

EIB

 

Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda

38,260,870

 

4,400,000,000

2

Projekat unapređenja beogradskog javnog prevoza i saobraćajne infrastrukture

EBRD

 

Agencija za investicije i stanovanje

15,850,000

 

1,902,000,000

 

SVEGA

 

 

 

54,110,870

 

6,302,000,000

Član 4

Planirani kapitalni izdaci budžetskih korisnika za 2013, 2014. i 2015. godinu iskazuju se u sledećem pregledu:

red. br.

Razdeo

Glava

Naziv direktnog budžetskog korisnika

Stavka

Naziv kapitalnog projekta

Iznos

2013

2014

2015

1

04

04.1

Sekretarijat za finansije

1.1.

Saobraćajnice sa pripadajućom infrastrukturom

2,222,880,382

3,903,252,511

3,799,390,000

 

 

 

 

1.2.

Objekti i mreža vodosnabdevanja

266,261,315

481,878,196

429,400,000

 

 

 

 

1.3.

Objekti i mreža kanalizacije

1,400,781,963

1,816,618,365

1,610,900,000

 

 

 

 

1.4.

Uređenje slobodnih površina

1,020,000

11,370,000

1,000,000

 

 

 

 

1.5.

Groblja

28,495,600

37,190,000

21,000,000

 

 

 

 

1.6.

Pribavljanje građevinskog zemljišta

5,000,000

15,000,000

15,000,000

 

 

 

 

1.7.

Izgradnja stanova za raseljavanje

744,644,574

436,157,410

510,700,000

 

 

 

 

1.8.

Kapitalne saobraćajnice od posebnog interesa za grad Beograd

6,625,496,300

4,961,863,400

5,867,000,000

Svega Sekretarijat za finansije:

11,294,580,134

11,663,329,882

12,254,390,000

2

06

 

Sekretarijat za komunalne i stambene poslove

2.1.

Adaptacija elektrorazvodnog postrojenja 35 kV

0

170,000,000

0

 

 

 

 

2.2.

Rekonstrukcija magistralnog toplovoda M6 preko mosta Gazela i izgradnja izmenjivačke stanice na TO Novi Beograd za magistralni toplovod M6 koji prelazi preko mosta Gazela

0

530,000,000

250,000,000

 

 

 

 

2.3

Nabavka opreme i izvođenje radova na izgradnji vrelovodnog kotla VK4 na TO Konjarnik i njegovo spajanje u proizvodni kompleks toplane

96,998,000

393,002,000

0

 

 

 

 

2.4.

Izgradnja PPV Makiš 2

45,000,000

727,564,283

0

 

 

 

 

2.5.

Nabavka 5 specijalizovanih kombi vozila za potrebe VU Veterina Beograd

0

20,400,000

0

 

 

 

 

2.6.

Nabavka 1 minibus vozila za potrebe VU Veterina Beograd

0

12,000,000

0

 

 

 

 

2.7.

Nabavka opreme za hirurške sale VU Veterina Beograd

0

6,000,000

0

 

 

 

 

2.8.

Izgradnja karantina za životinje

0

72,000,000

0

 

 

 

 

2.9.

Isporuka opreme i izvođenje radova na ugradnji prepumpnih stanica na magistralama 1 i 2

0

400,000,000

200,000,000

 

 

 

 

2.10.

Modernizacija TO Banovo brdo

0

100,000,000

110,000,000

 

 

 

 

2.11.

Adaptacija elektrorazvodnog postrojenja 110 kV

0

100,000,000

260,000,000

 

 

 

 

2.12.

Isporuka opreme i ugradnja merila isporučene toplotne energije na toplotnim izvorima, magistralnim toplovodima i primarnim predajnim stanicama JKP Beogradske elektrane

0

50,000,000

50,000,000

 

 

 

 

2.13.

Nabavka peći za spaljivanje životinjskih leševa i peći za spaljivanje medicinskog otpada

0

36,000,000

0

 

 

 

 

2.14.

Izgradnja groblja za kućne ljubimce

0

72,000,000

0

 

 

 

 

2.15.

Nabavka 2 stacionarne hladnjače za smeštaj leševa životinja, medicinskog otpada i otpada animalnog porekla

0

6,000,000

0

 

 

 

 

2.16.

Proširenje prihvatilišta za pse u Kovilovu sa pratećom infrastrukturom

0

48,000,000

0

 

 

 

 

2.17.

Nabavka "Poljske bolnice za životinje"

0

24,000,000

0

 

 

 

 

2.18.

Izgradnja sabirnog centra za animalni otpad

0

72,000,000

0

 

 

 

 

2.19.

Nabavka 15 kombi vozila za sakupljanje animalnog otpada

0

72,000,000

0

 

 

 

 

2.20.

Kombinovana toplana i elektrana (KTE) u Padinskoj skeli koja za gorivo koristi biomasu

0

193,750,000

0

 

 

 

 

2.21.

Izgradnja prihvatilišta za pse na teritoriji GO Zvezdara

0

50,000,000

0

 

 

 

 

2.22.

Izgradnja prihvatilišta za pse na teritoriji GO Čukarica

0

50,000,000

0

 

 

 

 

2.23.

Izgradnja prihvatilišta za pse na teritoriji GO Voždovac

0

0

50,000,000

Svega Sekretarijat za komunalne i stambene poslove:

141,998,000

3,204,716,283

920,000,000

3

08

 

Sekretarijat za saobraćaj

3.1.

Postavljanje saobraćajne signalizacije i modernizacija saobraćajne opreme na uličnoj mreži u Beogradu - JKP "Beograd put" - Ug. 29/2012

65,379,001

0

0

 

 

 

 

3.2.

Postavljanje saobraćajne signalizacije i modernizacija saobraćajne opreme na uličnoj mreži u Beogradu - JKP "Beograd put" - Ug. 3/2013

10,560,306

0

0

 

 

 

 

3.3.

Postavljanje saobraćajne signalizacije i modernizacija saobraćajne opreme na uličnoj mreži u Beogradu - JKP "Beograd put" u 2014

0

60,000,000

0

 

 

 

 

3.4.

Postavljanje saobraćajne signalizacije na javnim površinama za parkiranje u Beogradu - JKP "Parking servis" - Ug. 42/2012

1,274,000

0

0

 

 

 

 

3.5.

Postavljanje saobraćajne signalizacije na javnim površinama za parkiranje u Beogradu - JKP "Parking servis" za 2013

5,226,000

0

0

 

 

 

 

3.6.

Postavljanje osvetljenja na pešačkim prelazima u Beogradu - JKP "Javno osvetljenje" za 2013

10,000,000

0

0

 

 

 

 

3.7.

Postavljanje osvetljenja na pešačkim prelazima u Beogradu - JKP "Javno osvetljenje" za 2014

0

20,000,000

0

 

 

 

 

3.8.

Glavni projekti za pasarele

2,000,000

0

0

 

 

 

 

3.9.

Tehnička kontrola projekata za pasarele

409,200

0

0

 

 

 

 

3.10.

Postavljanje saobraćajne signalizacije i modernizacija saobraćajne opreme na uličnoj mreži u Beogradu - JKP "Beograd put"

23,000,000

0

0

 

 

 

 

3.11.

Postavljanje pešačkih pasarela - JKP "Beograd put"

25,000,000

0

0

 

 

 

 

3.12.

Projekat parkirališta za bicikle, sa predlogom tipa parkirališta i izradom projekata mikrolokacija za izabrani tip parkirališta na 30 utvrđenih lokacija u Beogradu

1,500,000

0

0

 

 

 

 

3.13.

Projekat parkirališta za motorcikle, sa predlogom tipa parkirališta i izradom projekata mikrolokacija za izabrani tip parkirališta na 10 utvrđenih lokacija u Beogradu

1,400,000

0

0

 

 

 

 

3.14.

Projekat signalizacije za Zone 30

3,800,000

0

0

 

 

 

 

3.15.

Saobraćajni projekat sa simulacijom saobraćajnih tokova i predlogom optimalnog rešenja za odvijanje saobraćaja za vreme izvođenja građevinskih radova na trgu Slavija

2,000,000

0

0

 

 

 

 

3.16.

Saobraćajni projekat odvijanja saobraćaja u uticajnoj zoni naselja Stepa Stepanović sa simulacijom tokova i predlogom optimalnog rešenja

2,000,000

0

0

 

 

 

 

3.17.

Saobraćajni projekat optimizacije saobraćajnih tokova u Ulici Save Maškovića

1,800,000

0

0

 

 

 

 

3.18.

Projekat zone usporenog saobraćaja u Beogradu

4,500,000

0

0

 

 

 

 

3.19.

Projekat za postavljanje kamera u Beogradu

1,500,000

0

0

 

 

 

 

3.20.

Projekat tipskog poligona sa pratećim programom za edukaciju dece predškolskog i školskog uzrasta

2,000,000

0

0

 

 

 

 

3.21.

Kupovina i ugradnja video zida u Centru za upravljanje saobraćaja sa uređajem sa čuvanjem uređaja za čuvanje video zapisa uključujući softver za jedinstveno upravljanje video signalima zapisa

20,000,000

0

0

 

 

 

 

3.22.

Kupovina i ugradnja kamera za detekciju saobraćajnih prekršaja

24.000,000

0

0

 

 

 

 

3.23.

Kupovina i ugradnja semaforskih uređaja

64,000,000

0

0

 

 

 

 

3.24.

Kupovina i postavljanje uređaja sa izradom projekta za navođenje vozača automobila na parking garaže, sa analizom mogućnosti unapređenja stacionarnog saobraćaja

8,000,000

0

0

 

 

 

 

3.25.

Oprema za poligon za obuku osnovaca o osnovama u bezbednosti saobraćaja

5,000,000

0

0

 

08

1

Direkcija za javni prevoz

3.3

Nabavka 83 niskopodna solo trolejbusa sa asinhronim vučnim pogonom i pratećom opremom za potrebe JKP GSP "Beograd"

410,960,000

481,000,000

385,000,000

 

 

 

 

3.4.

Nabavka 32 nova zglobna niskopodna autobusa gradskog tipa

346,180,000

100,000,000

0

 

 

 

 

3.5.

Kupovina specijalnih alata i opreme za održavanje novih tramvaja

 

0

0

 

10,500,000

 

08

2

Direkcija za puteve

3.6.

U - sanacija i adaptacija, pojačano održavanje ulica i opštinskih puteva (JKP Beograd Put)

784,665,708.00

2,800,000,000.00

3,500,000,000.00

 

 

 

 

3.7.

U - sanacija i adaptacija, pojačano održavanje ulica i opštinskih puteva (JKP Beograd Put)

1,300,000,000.00

0

0

 

 

 

 

3.8.

U - asfaltiranje ulica Grocka 1

68,190,464.60

0

0

 

 

 

 

3.9.

asfaltiranje ulica Zemun 2 i Surčin 2

30,106,679.87

0

0

 

 

 

 

3.10.

U - asfaltiranje ulica Surčin

50,915,797.06

0

0

 

 

 

 

3.11.

U - asfaltiranje ulica Barajevo

12,874,803.24

0

0

 

 

 

 

3.12.

U - asfaltiranje ulica Savski venac

35,895,749.56

0

0

 

 

 

 

3.13.

U - asfaltiranje ulica Stari grad

60,667,197.69

0

0

 

 

 

 

3.14.

U - asfaltiranje ulica Rakovica

17,842,212.29

0

0

 

 

 

 

3.15.

U - asfaltiranje ulica Voždovac

16,125,942.43

0

0

 

 

 

 

3.16.

U - asfaltiranje ulica Palilula

25,677,956.69

0

0

 

 

 

 

3.17.

U - asfaltiranje ulica Vračar

8,988,508.55

0

0

 

 

 

 

3.18.

U - Sanacija dela Mostarske petlje

35,048,980.40

0

0

 

 

 

 

3.19.

U - Izrada Projekata za potrebe sanacije i adaptacije, pojačanog održavanja ulica i

32,000,000.00

35,000,000.00

35,000,000.00

Ukupno Sekretarijat za saobraćaj

3,530,988,507

3,496,000,000

3,920,000,000

4

09

1

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

4.1.

Izgradnja i opremanje reciklažnih centara

5,000,000

100,000,000

100,000,000

 

 

 

 

4.2.

Program gašenja individualnih kotlarnica beogradskih škola

38,200,000

40,000,000

40,000,000

 

 

 

 

4.3.

Energetska rekonstrukcija Hale Pionir

25,000,000

100,000,000

 

 

 

 

 

4.4.

Definisanje kriterijuma i razvoj informacionog sistema za vrednovanje gradskih biotopa i za potrebe planiranja prostora

2,400,000

 

 

Svega Sekretarijat za zaštitu životne sredine

70,600,000

240,000,000

140,000,000

5

11

 

Sekretarijat za kulturu

5.1.

Revitalizacija kompleksa Sahat kapije Prva faza

0

25,000,000

0

 

 

 

 

5.2.

Revitalizacija kompleksa Sahat kapije Druga faza

0

0

20,000,000

 

11

1

 

5.3.

Nabavka mobilijara za Malo pozorište "Duško Radović"

14,116,980

0

0

 

 

 

 

5.4.

Nabavka opreme audio i video sistema za Malo pozorište "Duško Radović"

22,815,211

0

0

 

 

 

 

5.5.

Nabavka opreme za sistem scenske rasvete za Malo pozorište "Duško Radović"

23,198,654

0

0

 

 

 

 

5.6.

Nabavka opreme za telekomunikacione instalacije i centralni sistem nadzora i upravljanja za Malo pozorište "Duško Radović"

3,850,605

0

0

 

 

 

 

5.7.

Nabavka opreme za električne instalacije unutrašnjeg osvetljenja za Malo pozorište "Duško Radović"

7,769,247

0

0

Svega Sekretarijat za kulturu:

71,750,697

25,000,000

20,000,000

6

12

 

Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

6.1.

OŠ "Gavrilo Princip"

1,600,000

14,400,000

0

 

12

1

 

6.2.

Projektovanje vrtića sa centralnom proizvodnom kuhinjom u okviru PU "Boško Buha"- Palilula

500,000

3,500,000

0

 

 

 

 

6.3.

Projekat sanacije i adaptacije vrtića "Čarolija", PU "Dr Sima Milošević" - Zemun

500,000

3,500,000

0

Svega Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu:

2,600,000

21,400,000

0

7

13

 

Sekretarijat za sport

7.1.

Uvođenje sistema grejanja za gradski centar za fizičku kulturu (Stari dif)

3,500,000

0

0

 

 

 

 

7.2.

Izrada uslova za protivpožarnu zaštitu

2,700,000

0

0

Svega Sekretarijat za sport:

6,200,000

0

0

8

14

 

Sekretarijat za zdravstvo

8.1.

DZ Voždovac - Zamena stolarije - Ogranak Šumice

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.2.

DZ Grocka - Radovi - zamena peći za grejanje

1,600,000

0

0

 

 

 

 

8.3.

DZ Zemun - Zamena kanalizacione, vodovodne i hidrantske mreže

2,950,000

0

0

 

 

 

 

8.4.

DZ Lazarevac - Izgradnja kišne kanalizacije kod Službe fizikalne medicine

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.5.

DZ Obrenovac - Inv. radovi ZS Draževac

2,450,000

0

0

 

 

 

 

8.6.

DZ Palilula - Inv. održavanje (krov ZS Krnjača, hol i podovi ZS Stara Palilula)

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.7.

DZ Rakovica - Sanacija rigola i staza oko objekta Kanarevo brdo

1,983,487

0

0

 

 

 

 

8.8.

DZ Sopot - Zamena fasadne stolarije ZS Ralja i zamena dotrajale crevne mreže ZS Ralja

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.9.

Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata - Molersko - farbarski radovi na objektu Stacionara Zavoda

1,621,000

0

0

 

 

 

 

8.10.

Gradski zavod za plućne bolesti i tuberkulozu - Izrada Urbanističkog i izrada glavnog Projekta

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.11.

KBC "Bežanijska kosa" - Zamena bolničkih prozora

13,854,000

0

0

 

 

 

 

8.12.

DZ Barajevo - sanitetsko vozilo

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.13.

DZ Grocka - Oprema za Fizikalnu i stomatološku službu

2,400,000

0

0

 

 

 

 

8.14.

DZ "Zvezdara" - Nabavka me. aparata

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.15.

DZ Zemun - Nabavka med. aparata

1,050,000

0

0

 

 

 

 

8.16.

DZ Zemun - Ogranak Surčin - Opremanje

32,000,000

0

0

 

 

 

 

8.17.

DZ Mladenovac - Nabavka med. opreme

1,300,000

0

0

 

 

 

 

8.18.

DZ Novi Beograd - UZ kolor dopler - dopler sa 3 sonde

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.19.

DZ Obrenovac - sanitetska vozila za prevoz pacijenata

1,550,000

0

0

 

 

 

 

8.20.

DZ Rakovica - Nabavka med. opreme

2,016,513

0

0

 

 

 

 

8.21.

DZ Dr Simo Milošević - Autoklav za centralnu sterilizaciju

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.22.

Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata - Nabavka med. opreme

2,379,000

0

0

 

 

 

 

8.23.

Gradski zavod za hitnu med. pomoć - Nabavka med. aparata

4,000,000

0

0

 

 

 

 

8.24.

KBC "Bežanijska kosa" - Nabavka videobronhoskopa

6,146,000

0

0

 

 

 

 

8.25.

KBC Dr Dragiša Mišović - Nabavka med. aparata

20,000,000

0

0

 

 

 

 

8.26.

KBC "Zvezdara" - Nabavka med. aparata

20,000,000

0

0

 

 

 

 

8.27.

KBC Zemun - Nabavka hirurških instrumenata za operacione sale

20,000,000

0

0

 

 

 

 

8.28.

DZ Mladenovac - Nabavka 3 vozila za Službu kućnog lečenja, opšte medicine i patronaže

2,700,000

0

0

 

 

 

 

8.29.

DZ Grocka - Sanacija potpornog zida

2,324,000

0

0

 

 

 

 

8.30.

DZ Rakovica - Dodatni radovi - Resnik

360,000

0

0

 

 

 

 

8.31.

DZ Simo Milošević - Inv. radovi

667,000

0

0

 

 

 

 

8.32.

GZZPB - Idejni projekat

542,000

0

0

 

 

 

 

8.33.

KBC Bežanijska kosa - Antistatik pod i vertikala

1,631,000

0

0

 

 

 

 

8.34.

KBC "Zvezdara" - remont kotlarnice i sanacija vertikale

3,177,000

0

0

 

 

 

 

8.35.

KBC Zemun - Adaptacija 4 radne stanice za skener

336,000

0

0

 

 

 

 

8.36.

KBC Dr D. Mišović - Rekonstrukcija glavnog toplovodnog kotla

2,159,000

0

0

 

 

 

 

8.37.

ZU - Hitni i interventni radovi

530,000

0

0

 

 

 

 

8.38.

KBC "Zvezdara" - 2 aparata za anesteziju

7,434,000

0

0

 

 

 

 

8.39.

KCS Klinika za kardiologiju - Ultrazvučni aparat

12,980,000

0

0

 

 

 

 

8.40.

KCS - Institut za neurohirurgiju - Aparat za otvaranje glave

6,906,000

0

0

 

 

 

 

8.41.

KCS - Klinika - Višegradska - Ultrazvučni aparat za VTO

5,500,000

0

0

 

 

 

 

8.42.

DZ Obrenovac - Opremanje Objekta C - Školski i Dečji dispanzer

3,304,000

0

0

 

 

 

 

8.43.

KBC "Zvezdara" - Opremanje Hitan prijem

0

20,000,000

0

 

 

 

 

8.44.

KBC "Dr D. Mišović" - Med. oprema

 

20,000,000

 

Svega Sekretarijat za zdravstvo:

223,850,000

40,000,000

0

9

15

 

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

9.1.

Termo-tehničko održavanje dnevnih boravaka Centra za dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

1,000,000

0

0

 

 

 

 

9.2.

Adaptacija i rekonstrukcija dnevnog boravka - Borska 92

2,680,000

0

0

 

 

 

 

9.3.

Usluge izrade projekta adaptacije i rekonstrukcije dnevnog boravka - Borska 92

259,600

0

0

 

 

 

 

9.4.

Usluge nadzora nad radovima na adaptaciji i rekonstrukciji dnevnog boravka - Borska 92

72,000

0

0

 

 

 

 

9.5.

Nabavka kotla za grejanje u objektu u Šiljakovcu

1,087,000

0

0

 

 

 

 

9.6.

Nabavka agregata za objekat na Bežanijskoj kosi

1,418,500

0

0

 

 

 

 

9.7.

Adaptacija prostorija 4 dnevna boravka za stara lica u okviru PJ "Dnevni centri i klubovi", Gerontološki centar Beograd, sa ugradnjom lifta

23,174,241

0

0

 

 

 

 

9.8.

Izrada predmera i predračuna radova za adaptaciju klubova

400,000

0

0

 

 

 

 

9.9.

Zamena vodovodno-kanalizacione mreže u Prihvatilištu pri Zavodu za vaspitanje

758,00

0

0

 

 

 

 

9.10.

Izvođenje radova na održavanju kluba Vojvode Stepe

239,300

0

0

 

 

 

 

9.11.

Izvođenje radova po nalogu inspekcije za protivpožarnu zaštitu

208,800

0

0

 

 

 

 

9.12.

Nabavka opreme za opremanje kluba u ulici Vojvode Stepe

1,255,900

0

0

 

 

 

 

9.13.

Nabavka opreme za potrebe PJ "Dnevni centri i klubovi", Gerontološki centar Beograd

9,083,783

0

0

 

 

 

 

9.14.

Izvođenje radova na zameni krovnog pokrivača na objektu Prihvatilišta sa prihvatnom stanicom pri Zavodu za vaspitanje dece i omladine

1,992,000

0

0

 

 

 

 

9.15.

Nabavka automobila za Prihvatilište sa prihvatnom stanicom pri Zavodu za vaspitanje dece i omladine

1,600,000

0

0

 

 

 

 

9.16.

Kompletno renoviranje 5 kupatila - zamena instalacija i sanitarija u prihvatilištu za urgentnu zaštitu zlostavljane i zanemarene dece

1,500,000

0

0

 

 

 

 

9.17.

Kompletno renoviranje 6 toaleta - zamena instalacija i sanitarija u prihvatilištu za urgentnu zaštitu

600,000

0

0

 

 

 

 

9.18.

Nabavka kombi vozila za prevoz dece prihvatilišta pri Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine

3,960,000

0

0

 

 

 

 

9.19.

Dugoročni zakup zemljišta - Bežanijska kosa

100,000

0

0

 

 

 

 

9.20.

Stručni nadzor nad izvođenjem viška i dodatnih radova na izgradnji dnevnog boravka u Šekspirovoj bb

300,000

0

0

 

 

 

 

9.21.

Kupovina stambenog prostora za izbeglice

100,000

0

0

 

 

 

 

9.22.

Izvođenje radova na sanaciji i adaptaciji poslovnog prostora za potrebe centra za socijalno preduzetništvo

42,516,000

0

0

 

 

 

 

9.23.

Stručni nadzor nad izvođenjem radova na sanaciji i adaptaciji poslovnog prostora za potrebe centra za socijalno preduzetništvo

1,484,000

0

0

 

 

 

 

9.24.

Kupovina nameštaja za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo

4,692,000

0

0

 

 

 

 

9.25.

Kupovina ugostiteljske i medicinske opreme za objekat na Bežanijskoj kosi

12,180,006

0

0

 

 

 

 

9.26.

Izgradnja ostalih stambenih jedinica za potrebe raseljenih romskih naselja

4,860,000

0

0

 

 

 

 

9.27.

Nadzor nad izradom ostava za potrebe raseljenih romskih naselja

140,000

0

0

 

 

 

 

9.28.

Nabavka opreme za domaćinstvo za potrebe raseljenih romskih naselja

100,000

0

0

 

 

 

 

9.29.

Izrada glavnog projekta i idejnog rešenja za izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji Prihvatilišta za odrasla i stara lica

9,318,000

0

0

 

 

 

 

9.30.

Kapitalno održavanje zgrada i objekata Prihvatilišta za odrasla i stara lica

1,000

0

0

 

 

 

 

9.31.

Nabavka nameštaja za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica

50,000

0

0

 

 

 

 

9.32.

Nabavka automobila za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo

2,000,000

0

0

Svega Sekretarijat za socijalnu zaštitu:

129,130,130

0

0

10

24

 

Agencija za investicije i stanovanje

10.1.

ERP projekat

206,001,743

100,000,000

100,000,000

 

 

 

 

 

SOCIJALNA POMOĆ UGROŽENOM STANOVNIŠTVU

 

 

 

 

 

 

 

10.2.

Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata socijalne zaštite

301,796,656

253,650,000

324,700,000

 

 

 

 

10.3.

Izgradnja sistema za navodnjavanje u Gradskoj opštini Grocka

345,997,000

350,000,000

300,000,000

 

 

 

 

10.4.

Rekonstrukcija i dogradnja objekta Starog dvora

11,966,034

169,500,00

304,500,00

 

 

 

 

10.5.

Izgradnja objekata komunalne infrastrukture

4,000,000

1,000,000

 

 

 

 

 

10.6.

Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih sportskih i rekreacionih objekata

335,901,937

475,225,000

92,500,000

 

 

 

 

10.7.

Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata zdravstvene zaštite

258,343,700

404,235,000

153,952,000

 

 

 

 

10.08.

Izgradnja socijalnih i socijalno-neprofitnih stambenih objekata

1,206,101,867

888,493,000

1,394,350,000

 

 

 

 

 

STAMBENI RAZVOJ

 

 

 

 

 

 

 

10.9.

Izgradnja stambenih objekata

1,110,000,000

0

0

 

 

 

 

10.10

Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata kulture

393,712,035

872,935,000

2,524,300,000

 

 

 

 

10.11

Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata predškolskih ustanova

891,112,410

1,499,975,095

342,700,000

 

 

 

 

10.12

Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata osnovnog obrazovanja

246,776,740

1,342,012,800

844,105,200

 

 

 

 

10.13

Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata srednjeg obrazovanja

15,811,800

110,706.000

110,700,000

 

 

 

 

10.14

Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata niskogradnje

777,089,384

5,057,627,200

728,000,000

 

 

 

 

10.15.

Nabavka tramvaja

1,681,000,000

811,625,000

1,668,760,400

Svega Agencija za investicije i stanovanje:

7,785,611,306

12,336,984,095

8,888,567,600

11

27

 

Agencija za javne nabavke

11.1.

Izvođenje radova na sanaciji objekata SRC "11. april" i Hale sportova

120,000,000

55,000,000

0

 

 

 

 

11.2.

Sanacija i adaptacija objekata škola

6,000,000

0

0

Svega Agencija za javne nabavke:

126,000,000

55,000,000

0

SVEGA

23,383,308,774

31,082,430,260

26,142,957,600

Član 5

Prihod od naknade za korišćenje građevinskog zemljišta usmerava se za realizaciju:

- programa zajedničke komunalne potrošnje,

- programa izrade urbanističke dokumentacije i praćenja sprovođenja urbanističkih planova i projekata,

- programa izgradnje i održavanja ulica i lokalnih nekategorisanih puteva,

- ostalih programa uređenja grada Beograda i

- drugih programa za izgradnju i održavanje objekata komunalne infrastrukture.

Član 6

Prihodi od naknade za uređivanje građevinskog zemljišta i zakupa građevinskog zemljišta usmeravaju se za finansiranje Programa uređivanja građevinskog zemljišta i izgradnju kapitalnih objekata grada Beograda.

Član 7

Prihodi od novčanih kazni za saobraćajne prekršaje, koristiće se u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima.

Član 8

Prihodi od naknada za zagađivanje životne sredine i od posebne naknade za zaštitu i unapređenje životne sredine koristiće se namenski za zaštitu i unapređenje životne sredine prema Programu grada i gradskih opština, a koji se donose u skladu sa Zakonom o zaštiti životne sredine.

Prihodi od naknade za korišćenje šuma i šumskog zemljišta koristiće se u skladu sa Zakonom o šumama.

Član 9

Prihod od naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i sredstva ostvarena od davanja u zakup poljoprivrednog zemljišta, odnosno poljoprivrednog objekta u državnoj svojini usmeravaju se za realizaciju programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta.

Član 10

Prihod od boravišne takse, usmerava se za potrebe u turizmu i turističku promociju i propagandu.

Član 11

U tekuću budžetsku rezervu izdvojena su sredstva u iznosu od 407.521.922 dinara.

Sredstva tekuće budžetske rezerve opredeljena su u obimu od 0,592% prihoda budžeta.

U stalnu budžetsku rezervu izdvajaju se sredstva u iznosu od 15.000.000 dinara.

Sredstva stalne budžetske rezerve opredeljena su u obimu od 0,022% prihoda budžeta.

O korišćenju sredstava tekuće i stalne budžetske rezerve odlučuje gradonačelnik grada Beograda na predlog Sekretarijata za finansije.

II POSEBAN DEO

Član 12

Ukupna sredstva budžeta utvrđena su u iznosu od 85.570.817.600 dinara, a obuhvataju sredstva na podračunu izvršenja budžeta koji se vodi u okviru Konsolidovanog računa trezora grada Beograda.

Ukupna sredstva iz stava 1. ovog člana formirana su prihodima i primanjima iz sledećih izvora:

- tekući prihodi u iznosu od 68.897.024.891 dinara - izvor finansiranja 01;

- sopstveni prihodi indirektnih korisnika budžeta - ustanova iz nadležnosti grada, u iznosu od 4.104.821.943 dinara - izvor finansiranja 04;

- prihodi od donacije od međunarodnih organizacija u iznosu od 52.000.000 dinara - izvor finansiranja 06;

- prihodi od donacija od ostalih nivoa vlasti u iznosu od 769.809.000 dinara - izvor 07;

- sredstva po osnovu dobrovoljnih transfera od fizičkih i pravnih lica u iznosu od 107.245.183 dinara - izvor 08;

- primanja od prodaje nefinansijske imovine u ukupnom iznosu od 2.118.200.000 dinara, i to: sredstva od otkupa stanova solidarnosti u iznosu od 1.110.000.000 dinara, sredstva od prodaje stanova kojima raspolaže grad Beograd u iznosu od 905.000.000 dinara, sredstva od otplate stanova kojima raspolaže grad Beograd u iznosu od 55.200.000 dinara, od čega se iznos od 24.402.917 dinara odnosi na preneta sredstva iz ranijih godina a iznos od 30.797.083 dinara na tekuća primanja, i sredstva od prodaje nekretnina (stanova i poslovnog prostora) kojima raspolaže Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u iznosu od 53.000.000 dinara - izvor finansiranja 09;

- primanja od domaćih zaduživanja u iznosu od 2.250.000.000 dinara i neutrošenih sredstava iz ranijih godina po osnovu primanja od domaćih zaduživanja u iznosu od 1.690.106 dinara - izvor finansiranja 10;

- primanja od inostranih zaduživanja u iznosu od 6.302.000.000 dinara i neutrošenih sredstava iz ranijih godina po osnovu primanja od inostranih zaduživanja u iznosu od 10.091.740 dinara - izvor finansiranja 11;

- primanja od prodaje finansijske imovine u iznosu od 29.392.403 dinara, i to sredstva od privatizacije preduzeća u iznosu od 25.392.403 dinara i sredstva od otplate stambenih kredita odobrenih od strane Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u iznosu od 4.000.000 dinara - izvor finansiranja 12;

- neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina u iznosu od 913.598.855 dinara (u okviru kojih su uključena neiskorišćena namenska sredstva Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u iznosu od 226.402.363 dinara, Sekretarijata za urbanizam i građevinske poslove u iznosu od 17.751.947 dinara, Budžetskog fonda za zaštitu životne sredine u iznosu od 165.807.191 dinara, Budžetskog fonda za poljoprivredno zemljište u iznosu od 36.616.678 dinara, Sekretarijata za kulturu - ustanove kulture u iznosu od 148.118 dinara, Sekretarijata za obrazovanje i dečju zaštitu u iznosu od 1.320.020 dinara i Sekretarijata za zdravstvo - oportunitet u iznosu od 86.610.468 dinara) - izvor finansiranja 13,

- preneta neutrošena sredstva od privatizacije preduzeća iz prethodnih godina u iznosu od 2.692.669 dinara - izvor finansiranja 14 i

- preneta neutrošena sredstva donacija iz prethodnih godina u iznosu od 12.250.810 dinara - izvor finansiranja 15.

Sredstva iz stava 1. ovog člana raspoređuju se po korisnicima i to:

_______________
NAPOMENA:
Deo teksta ovog dokumenta nije u bazi, a može se videti na vebsajtu Grada Beograda: www.sllistbeograd.rs

Član 13

Nosilac razdela iz člana 13. ove odluke je direktni budžetski korisnik sredstava budžeta grada Beograda.

III IZVRŠENJE BUDŽETA

Član 14

U skladu sa Uputstvom za pripremu odluke o budžetu lokalne vlasti za 2013. godinu i projekcijama za 2014. i 2015. godinu, koje je doneo ministar nadležan za poslove finansija na osnovu odredbi člana 36a Zakona o budžetskom sistemu ("Službeni glasnik RS", br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11 i 93/12), i Zakonom o određivanju maksimalnog broja zaposlenih u lokalnoj administraciji ("Službeni glasnik RS", broj 104/09), broj zaposlenih kod korisnika budžeta grada Beograda (direktni i indirektni budžetski korisnici) ne može preći maksimalan broj zaposlenih na neodređeno i određeno vreme, i to:

- 3.876 zaposlenih na neodređeno vreme;

- 145 zaposlenih na određeno vreme;

- 7.101 zaposleni u predškolskim ustanovama na neodređeno vreme;

- 1.221 zaposleni u predškolskim ustanovama na određeno vreme.

U ovoj odluci o budžetu sredstva za plate se obezbeđuju za broj zaposlenih iz stava 1. ovog člana.

Član 15

Prihodi i primanja budžeta prikupljaju se i naplaćuju u skladu sa zakonom i drugim propisima nezavisno od iznosa utvrđenih ovom odlukom za pojedine vrste prihoda i primanja.

Član 16

Naredbodavac za izvršenje budžeta je gradonačelnik grada Beograda i odgovoran je za izvršenje ove odluke.

Gradonačelnik je odgovoran za sprovođenje fiskalne politike i upravljanje javnom imovinom, prihodima i primanjima i rashodima i izdacima na način koji je u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu.

Član 17

Gradonačelnik grada Beograda može doneti odluku o promeni iznosa aproprijacija i prenosu aproprijacije u tekuću budžetsku rezervu u skladu sa članom 61. Zakona o budžetskom sistemu.

Direktni korisnik budžetskih sredstava uz odobrenje Sekretarijata za finansije Gradske uprave, može izvršiti preusmeravanje aproprijacija odobrenih na ime određenog rashoda i izdatka koji se finansira iz opštih prihoda budžeta u iznosu od 5% vrednosti aproprijacije za rashod i izdatak čiji se iznos umanjuje.

Preusmeravanje aproprijacija odnosi se na aproprijacije iz prihoda iz budžeta, dok se iz ostalih izvora mogu menjati bez ograničenja.

Ako u toku godine dođe do promene okolnosti koja ne ugrožava utvrđene prioritete unutar budžeta, gradonačelnik donosi odluku da se iznos aproprijacije koji nije moguće iskoristiti prenese u tekuću budžetsku rezervu i može se koristiti za namene koje nisu predviđene budžetom ili za namene za koje nisu predviđena sredstva u dovoljnom obimu.

Ukupan iznos preusmeravanja sredstava iz stava 4. ovog člana ne može biti veći od iznosa razlike između budžetom odobrenih sredstava tekuće budžetske rezerve i polovine maksimalno mogućeg iznosa sredstava tekuće budžetske rezerve utvrđenog zakonom.

Član 18

U slučaju da se budžetu grada Beograda iz drugog budžeta (republike ili druge lokalne samouprave) opredele aktom namenska transferna sredstva uključujući i namenska transferna sredstva za nadoknadu šteta usled elementarnih nepogoda, kao i u slučaju ugovaranja donacije čiji iznosi nisu mogli biti poznati u postupku donošenja ove odluke, Sekretarijat za finansije na osnovu tog akta otvara odgovarajuće aproprijacije za izvršavanje rashoda po tom osnovu.

Član 19

Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda obavezan je da redovno prati izvršenje budžeta i najmanje dva puta godišnje, odnosno u roku od 15 dana po isteku šestomesečnog i devetomesečnog perioda, informiše gradonačelnika grada Beograda.

U roku od 15 dana po donošenju izveštaja iz stava 1. ovog člana gradonačelnik grada Beograda usvaja i dostavlja izveštaj Skupštini grada.

Član 20

Sredstva tekuće budžetske rezerve u iznosu od 407.521.922 dinara, koristiće se na osnovu rešenja o upotrebi sredstava tekuće budžetske rezerve koja donosi gradonačelnik grada Beograda, na predlog Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.

Sredstva tekuće budžetske rezerve koriste se za neplanirane svrhe za koje aproprijacije nisu izvršene ili za svrhe za koje se u toku godine pokaže da planirane aproprijacije nisu bile dovoljne. Odobrena sredstva po ovom osnovu predstavljaju povećanje aproprijacije direktnih korisnika za određene namene i iskazuju se na kontu za čiju namenu su sredstva usmerena.

Sredstva stalne budžetske rezerve u iznosu od 15.000.000 dinara, koristiće se za finansiranje rashoda grada Beograda u otklanjanju posledica vanrednih okolnosti, kao što su poplava, suša, zemljotres, požar, klizišta, snežni nanosi, grad, životinjske i biljne bolesti, ekološka katastrofa i druge elementarne nepogode, odnosno drugih vanrednih događaja koji mogu da ugroze život i zdravlje ljudi ili prouzrokuju štetu većih razmera. Rešenja o upotrebi sredstava stalne budžetske rezerve donosi gradonačelnik grada Beograda, na predlog Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.

Član 21

Novčana sredstva budžeta grada Beograda i direktnih i indirektnih korisnika sredstava budžeta kao i drugih korisnika javnih sredstava koji su uključeni u konsolidovani račun trezora, vode se i deponuju na konsolidovanom računu trezora.

Slobodna novčana sredstva Konsolidovanog računa trezora grada Beograda, koja preostanu po izvršenju obaveza budžeta grada Beograda, osim prihoda za koje je u posebnom zakonu, odnosno propisu grada Beograda utvrđena namena koja ograničava upotrebu tih sredstava, mogu se investirati na domaćem finansijskom tržištu novca.

Slobodna novčana sredstva Konsolidovanog računa trezora grada Beograda mogu se koristiti za prevremeno vraćanje kredita u cilju smanjenja obaveza grada Beograda, deponovanje sredstava kod Narodne banke Srbije ili kod poslovnih banaka koje imaju odgovarajući bonitet, uz polaganje odgovarajućih kvalitetnih instrumenata obezbeđenja, odnosno mogu se investirati u hartije od vrednosti republike, u hartije od vrednosti Narodne banke Srbije, ostalim nivoima vlasti ili bankama koje daju kao zalogu odgovarajuće obezbeđenje.

Trezor vrši prevremeno vraćanje duga, deponovanje i investiranje sredstava iz stava 3. ovog člana na osnovu pojedinačne odluke gradonačelnika grada Beograda o deponovanju, odnosno investiranju u skladu sa zakonom.

Član 22

Plaćanje sa konsolidovanog računa trezora za realizaciju obaveza drugih korisnika javnih sredstava, u smislu Zakona o budžetskom sistemu, koji su uključeni u sistem konsolidovanog računa trezora, neće se vršiti ukoliko ovi korisnici nisu dobili saglasnost na finansijski plan na način propisan zakonom, odnosno aktom gradonačelnika i ukoliko taj plan nisu dostavili Upravi za trezor.

Član 23

Raspored i korišćenje sredstava utvrđenih u članu 12. ove odluke vršiće se na osnovu godišnjeg finansijskog plana direktnog korisnika budžeta koji donosi rukovodilac tog budžetskog korisnika, u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Godišnjim finansijskim planom iz stava 1. ovog člana sredstva budžeta raspoređuju se po bližim namenama, u skladu sa ekonomskom i funkcionalnom klasifikacijom i po izvorima finansiranja. Na finansijski plan iz stava 1. ovog člana saglasnost daje gradonačelnik grada Beograda po prethodno pribavljenom mišljenju Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.

Finansijski plan direktnog korisnika menja se istovremeno sa promenom aproprijacija utvrđenih članom 12. ove odluke u skladu sa zakonom.

Član 24

Raspored i korišćenje sredstava u 2013. godini vršiće se po posebnom aktu (program, rešenje, zaključak) koji donosi Gradonačelnik na predlog direktnog korisnika budžetskih sredstava za izvršene aproprijacije prema namenama u okviru sledećih razdela:

- Razdeo 04 - Sekretarijat za finansije

funkcija 090 - Socijalna zaštita neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 451 - subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 44.477.000 dinara;

funkcija 160 - Opšte javne usluge koje nisu klasifikovane na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 463 - transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 3.351.000 dinara, ekonomska klasifikacija 464 - dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja u iznosu od 6.550.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama, pozicija 1 - društvene, nevladine i verske organizacije u iznosu od 10.500.000 dinara i pozicija 3 - dotacije ostalim neprofitnim institucijama u iznosu od 171.685 dinara;

funkcija 320 - protivpožarna zaštita, ekonomska klasifikacija 463 - dotacije i transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 400.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 100.000 dinara.

- Razdeo 09 - Sekretarijat za zaštitu životne sredine

funkcija 560 - zaštita životne sredine neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 424 - specijalizovane usluge u iznosu od 91.000.000 dinara i ekonomska klasifikacija 426 - materijal u iznosu od 89.000.000 dinara.

- Razdeo 10 - Sekretarijat za privredu

funkcija 410 - opšti ekonomski i komercijalni poslovi po pitanju rada, ekonomska klasifikacija 454 - subvencije privatnim preduzećima u iznosu od 28.878.504 dinara.

- Razdeo 11 - Sekretarijat za kulturu

funkcija 820 - usluge kulture, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama, pozicija 2 - dotacije za realizaciju programa u iznosu od 59.770.000 dinara.

- Razdeo 12 - Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

funkcija 911 - predškolsko obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 2.500.000 dinara.

funkcija 912 - osnovno obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 1.500.000 dinara.

funkcija 920 - srednje obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 2.000.000 dinara.

funkcija 940 - visoko obrazovanje, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 488.160 dinara i

funkcija 950 - obrazovanje koje nije definisano nivoom, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 2.025.000 dinara.

- Razdeo 13 - Sekretarijat za sport i omladinu

funkcija 810 - usluge rekreacije i sporta, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 96.335.512 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 315.194.406 dinara.

funkcija 950 - usluge rekreacije i sporta, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 1.525.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 14.676.000 dinara.

- Razdeo 14 - Sekretarijat za zdravstvo

funkcija 740 - usluge javnog zdravstva, ekonomska klasifikacija 424 - specijalizovane usluge u iznosu od 53.985.000 dinara.

- Razdeo 15 - Sekretarijat za socijalnu zaštitu

Funkcija 010 - bolest i invalidnost, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 12.530.000 dinara,

Funkcija 070 - socijalna pomoć ugroženom stanovništvu, ekonomska klasifikacija 472 - naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta za deo sredstava planiran za isplatu pomoći ugroženim kategorijama penzionera, proširenih prava trudnica i jednokratnih socijalnih pomoći nezaposlenim porodiljama, u skladu sa propisima, odnosno odlukama Skupštine grada Beograda i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 51.300.000 dinara.

Funkcija 090 - socijalna zaštita neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 3.000.000 dinara.

- Razdeo 25 - Kancelarija za mlade

Funkcija 150 - opšte javne usluge, istraživanje i razvoj, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 6.987.500 dinara.

- Razdeo 26 - Agencija za evropske integracije i saradnju sa udruženjima

Funkcija 160 - opšte javne usluge neklasifikovane na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 5.000.000 dinara.

Član 25

Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta mogu koristiti sredstva raspoređena ovom odlukom samo za namene za koje su im ta sredstva odobrena.

Korisnici sredstava budžeta, koji određeni rashod izvršavaju iz sredstava budžeta i iz drugih izvora, obavezni su da izmirenje tog rashoda prvo vrše iz prihoda iz tih drugih izvora.

Član 26

Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava, odgovoran je za preuzimanje obaveza, njihovu verifikaciju, izdavanje naloga za plaćanje koje treba izvršiti iz sredstava organa kojim rukovodi i izdavanje naloga za uplatu sredstava koja pripadaju budžetu.

Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava odgovoran je za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih aproprijacija.

Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava, može preneti pojedina ovlašćenja iz stava 1. ovog člana na druga lica u direktnom, odnosno indirektnom korisniku budžetskih sredstava.

Član 27

Korisnici sredstava budžeta mogu preuzimati obaveze na teret budžeta samo do iznosa aproprijacije utvrđene ovom odlukom.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, korisnici iz stava 1. ovog člana mogu preuzeti obaveze po ugovoru koji se odnosi na kapitalne izdatke i zahteva plaćanje u više godina, na osnovu predloga Sekretarijata za finansije.

Preuzete obaveze čiji je iznos veći od iznosa sredstava koji je predviđen ovom odlukom ili su u suprotnosti sa Zakonom o budžetskom sistemu, ne mogu se izvršavati na teret budžeta.

Obaveze preuzete, u skladu sa odobrenim aproprijacijama u 2012. godini, a neizvršene u toku te godine, prenose se i imaju status preuzetih obaveza i u 2013. godini i izvršavaju se na teret odobrenih aproprijacija ovom odlukom.

Preuzete obaveze i sve finansijske obaveze moraju biti izvršene isključivo na principu gotovinske osnove sa konsolidovanog računa trezora osim ako je zakonom, odnosno aktom Vlade predviđen drugačiji metod.

Član 28

U budžetskoj 2013. godini obračun i isplata plata, kao i obračun i isplata božićnih, godišnjih i jubilarnih nagrada i drugih vrsta nagrada i bonusa predviđenih posebnim i pojedinačnim kolektivnim ugovorima, za direktne i indirektne korisnike sredstava budžeta grada Beograda, vršiće se u skladu sa Zakonom o budžetu Republike Srbije.

Član 29

Obaveze prema korisnicima budžetskih sredstava izvršavaju se srazmerno ostvarenim primanjima budžeta.

Ako se u toku godine primanja smanje, izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima, i to obaveze utvrđene zakonskim propisima na postojećem nivou i minimalni stalni troškovi neophodni za nesmetano funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.

Gradonačelnik može obustaviti privremeno izvršenje pojedinih izdataka budžeta, u slučaju da se izdaci povećaju ili primanja budžeta smanje.

Član 30

Ukoliko u toku realizacije sredstava predviđenih ovom odlukom dođe do izmena u Pravilniku o standardnom klasifikacionom okviru i kontnom planu za budžetski sistem Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda izvršiće odgovarajuće izmene ove odluke.

Član 31

Raspored ostvarenih primanja budžeta vrši se tromesečnim planovima za izvršenje budžeta koje donosi Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda.

Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta mogu da vrše plaćanja do visine mesečnih kvota koje odredi Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda.

Prilikom određivanja kvota za direktne korisnike budžetskih sredstava Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda ima u vidu sredstva planirana u budžetu za direktnog budžetskog korisnika kao i likvidne mogućnosti budžeta.

Član 32

Sredstva raspoređena za finansiranje rashoda i izdataka, odnosno programa korisnika budžeta, prenose se na osnovu njihovog zahteva, a u skladu sa utvrđenim iznosom aproprijacija, odnosno utvrđenim kvotama.

Uz zahtev za prenos, korisnici su dužni da dostave kompletnu dokumentaciju za plaćanje na osnovu koje je utvrđena obaveza korisnika budžetskih sredstava.

Član 33

Transferna sredstva prema indirektnim korisnicima budžeta grada Beograda mogu vršiti svi direktni korisnici budžetskih sredstava kada transferišu sredstva indirektnom korisniku na istom nivou vlasti.

Član 34

Direktni korisnici budžetskih sredstava su dužni da, na zahtev, Sekretarijatu za finansije Gradske uprave grada Beograda stave na uvid dokumentaciju o njihovom finansiranju, kao i da dostavljaju izveštaje o ostvarenju prihoda i izvršenju rashoda u određenom vremenskom periodu.

Član 35

Ukoliko indirektni korisnik budžetskih sredstava radnjama u okviru obavljanja svoje delatnosti izazove sudski spor, izvršenje pravosnažnih sudskih odluka i sudska poravnanja neće se izvršavati na teret sredstava budžeta.

Član 36

Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava u 2013. godini obračunatu ispravku vrednosti nefinansijske imovine iskazuju na teret kapitala, odnosno ne iskazuju rashod amortizacije i upotrebe sredstava za rad.

Član 37

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga i izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava moraju biti dodeljeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Nabavkom male vrednosti, u smislu propisa o javnim nabavkama smatra se nabavka čija je vrednost definisana zakonom kojim se uređuje budžet Republike Srbije za 2013. godinu.

Član 38

Javna preduzeća i drugi oblici organizovanja čiji je osnivač grad Beograd, dužni su da najkasnije do 30. novembra tekuće budžetske godine deo od najmanje 50% dobiti po završnom računu za 2012. godinu uplate u budžet grada Beograda prema dinamici koju odredi Sekretarijat za finansije.

Upravni odbor je odgovoran za postupanje u skladu sa stavom 1. ovog člana.

Član 39

Grad Beograd se može zaduživati uzimanjem kredita ili emitovanjem hartija od vrednosti, pod uslovom da te hartije od vrednosti mogu kupiti isključivo Republika Srbija i finansijske institucije.

Član 40

Odluku o kapitalnom zaduživanju grada donosi Skupština grada Beograda, po prethodno pribavljenom mišljenju Ministarstva finansija Republike Srbije.

Grad se može zadužiti u zemlji i inostranstvu, odnosno na domaćem i inostranom tržištu, u domaćoj i stranoj valuti.

Član 41

Za finansiranje deficita tekuće likvidnosti, koji može da nastane usled neuravnoteženosti kretanja u prihodima i rashodima budžeta, gradonačelnik se može zadužiti u skladu sa odredbama člana 35. Zakona o javnom dugu ("Službeni glasnik RS", br. 61/05, 107/09 i 78/11).

Član 42

Korisnici budžetskih sredstava preneće na račun izvršenja budžeta, do 31. decembra 2013. godine, sva sredstva koja nisu utrošena za finansiranje rashoda u 2013. godini, koja su ovim korisnicima preneta u skladu sa važećom Odlukom o budžetu grada Beograda za 2013. godinu.

Član 43

Ovu odluku objaviti u "Službenom listu grada Beograda" i dostaviti ministarstvu nadležnom za poslove finansija.

Član 44

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.

 

Samostalni član Odluke o rebalansu budžeta grada Beograda za 2013. godinu

("Sl. list grada Beograda", br. 31/2013)

Član 13

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".