ODLUKAO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "ČISTOĆA" NOVI SAD I TEKUĆEG ODRŽAVANJA ČISTOĆE ZA 2013. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 56/2012, 34/2013 i 64/2013 - ispr.) |
Ovom odlukom utvrđuje se Program investicionih aktivnosti Javnog komunalnog preduzeća "Čistoća" Novi Sad i tekućeg održavanja čistoće za 2013. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.
Nosilac aktivnosti predviđenih Programom je Javno komunalno preduzeće "Čistoća" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće).
Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2013. godinu u iznosu od 355.367.660,00 dinara, i to za:
- kapitalne subvencije (investicione aktivnosti) u iznosu od 60.000.000,00 dinara,
- kapitalne subvencije (investicione aktivnosti) - u iznosu od 85.367.660,00 dinara (4.467.091,00 dinara - transferi od ostalih nivoa vlasti i 80.900.569,00 dinara - neraspoređen višak prihoda iz ranijih godina), i
- tekuće subvencije (tekuće održavanje čistoće) u iznosu od 210.000.000,00 dinara.
Ukoliko planirana sredstva iz člana 3. ove odluke ne budu dovoljna za realizaciju aktivnosti predviđenih Programom, nedostajuća sredstva obezbediće se iz sopstvenih sredstava Preduzeća.
Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava za komunalne poslove (u daljem tekstu: Gradska uprava).
Stručni nadzor nad izvođenjem radova predviđenih Programom, na tekućem održavanju čistoće, vrši Javno preduzeće "Zavod za izgradnju Grada" u Novom Sadu.
Troškovi obavljanja poslova stručnog nadzora iz stava 2. ovog člana obuhvaćeni su u okviru troškova realizacije Programa uređivanja građevinskog zemljišta za 2013. godinu.
Zahtev za prenos sredstava iz člana 3. ove odluke, uz priloženu dokumentaciju, Preduzeće dostavlja Gradskoj upravi.
Prenos sredstava iz člana 3. ove odluke na račun Preduzeća vrši se na osnovu zahteva, koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.
Kada se sredstva iz člana 3. ove odluke ne ostvaruju u planiranom iznosu, Gradonačelnik Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradonačelnik) utvrđuje prioritetne radove, odnosno poslove.
Gradska uprava, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika, može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava po pozicijama Programa u delu investicionih aktivnosti u okviru iste grupe poslova i u delu tekućeg održavanja, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih poslova u većem obimu.
Preduzeće podnosi Skupštini Grada Novog Sada šestomesečni i godišnji izveštaj o realizaciji Programa.
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.
Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o Programu investicionih aktivnosti Javnog komunalnog preduzeća "Čistoća" Novi Sad i tekućeg održavanja čistoće za 2013. godinu
("Sl. list Grada Novog Sada", br. 34/2013)
Član 3
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "ČISTOĆA" NOVI SAD I TEKUĆEG ODRŽAVANJA ČISTOĆE ZA 2013. GODINU
INVESTICIONE AKTIVNOSTI - KAPITALNE SUBVENCIJE
Br. pozicije |
PROGRAMSKA POZICIJA |
Kol. |
NEUTROŠENA SREDSTVA IZ PRETHODNE GODINE |
PLANIRANA VREDNOST ZA 2013. GODINU |
Ukupno (4+5) |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
|
GRUPA: I RADOVI |
|
36.900.569,00 |
4.467.091,00 |
41.367.660,00 |
1. |
Projekat "Izgradnja reciklažnog dvorišta" (sredstva iz Fonda za zaštitu životne sredine Republike Srbije) - nastavak realizacije ugovorenih obaveza |
|
4.014.000,00 |
|
4.014.000,00 |
2. |
Projekat "Sanacije, zatvaranja i rekultivacije smetlišta u Novom Sadu" - I faza (sredstva iz Fonda za zaštitu životne sredine Republike Srbije) - nastavak realizacije ugovorenih obaveza |
|
32.886.569,00 |
4.467.091,00 |
37.353.660,00 |
|
GRUPA: II OPREMA |
|
|
104.000.000,00 |
104.000.000,00 |
1. |
Nabavka i postavljanje podzemnih kontejnera |
|
|
27.500.000,00 |
27.500.000,00 |
1.1. |
Nabavka podzemnih kontejnera |
|
|
19.000.000,00 |
19.000.000,00 |
1.2. |
Postavljanje podzemnih kontejnera |
|
|
8.500.000,00 |
8.500.000,00 |
2. |
Nabavka kamiona za pražnjenje korpi za otpatke 2,5t |
1 |
|
2.500.000,00 |
2.500.000,00 |
3. |
Nabavka kamiona autocisterne minimun 8m3 |
1 |
|
10.000.000,00 |
10.000.000,00 |
4. |
Nabavka kamiona autosmećara minimun 16m3 |
4 |
|
40.000.000,00 |
40.000.000,00 |
5. |
Nabavka specijalnog vozila-"MULTICAR" ili odgovarajućeg sa priključcima za čišćenje snega i posipanje soli |
|
|
24.000.000,00 |
24.000.000,00 |
|
UKUPNO (bez PDV): |
|
36.900.569,00 |
108.467.091,00 |
145.367.660,00 |
TEKUĆE ODRŽAVANJE ČISTOĆE - TEKUĆE SUBVENCIJE
Broj pozicije |
NAZIV PROGRAMSKE POZICIJE |
Vrednost |
1219 |
Održavanje javne higijene na teritoriji Grada Novog Sada |
144.193.510,06 |
203 |
Održavanje boksova za kontejnere |
1.000.000,00 |
1220 |
Održavanje javne higijene međublokovskog prostora |
13.683.201,23 |
1221 |
Strvoderske usluge |
5.649.951,42 |
1224 |
Rad na uklanjanju divljih deponija |
23.751.470,57 |
1769 |
Privremeno zbrinjavanje animalnog otpada |
873.575,75 |
1770 |
Trajno zbrinjavanje animalnog otpada |
873.575,75 |
2416 |
Korpe za otpatke |
2.000.000,00 |
798 |
Održavanje javne higijene Petrovaradinske tvrđave |
1.199.052,26 |
2420 |
Održavanje gradske deponije |
14.923.081,14 |
2441 |
Interventni radovi u vezi zaraznih bolesti životinja |
300.000,00 |
679 |
Održavanje higijene prostora za izvođenje pasa |
1.552.581,82 |
|
UKUPNO: |
210.000.000,00 |
INVESTICIONE AKTIVNOSTI - KAPITALNE SUBVENCIJE |
104.000.000,00 |
INVESTICIONE AKTIVNOSTI - DONACIJE |
41.367.660,00 |
TEKUĆE ODRŽAVANJE ČISTOĆE - TEKUĆE SUBVENCIJE |
210.000.000,00 |
UKUPNO: |
355.367.660,00 |