ODLUKA

O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "ČISTOĆA" NOVI SAD I TEKUĆEG ODRŽAVANJA ČISTOĆE ZA 2013. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 56/2012, 34/2013 i 64/2013 - ispr.)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program investicionih aktivnosti Javnog komunalnog preduzeća "Čistoća" Novi Sad i tekućeg održavanja čistoće za 2013. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.

Član 2

Nosilac aktivnosti predviđenih Programom je Javno komunalno preduzeće "Čistoća" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće).

Član 3

Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2013. godinu u iznosu od 355.367.660,00 dinara, i to za:

- kapitalne subvencije (investicione aktivnosti) u iznosu od 60.000.000,00 dinara,

- kapitalne subvencije (investicione aktivnosti) - u iznosu od 85.367.660,00 dinara (4.467.091,00 dinara - transferi od ostalih nivoa vlasti i 80.900.569,00 dinara - neraspoređen višak prihoda iz ranijih godina), i

- tekuće subvencije (tekuće održavanje čistoće) u iznosu od 210.000.000,00 dinara.

Član 4

Ukoliko planirana sredstva iz člana 3. ove odluke ne budu dovoljna za realizaciju aktivnosti predviđenih Programom, nedostajuća sredstva obezbediće se iz sopstvenih sredstava Preduzeća.

Član 5

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava za komunalne poslove (u daljem tekstu: Gradska uprava).

Stručni nadzor nad izvođenjem radova predviđenih Programom, na tekućem održavanju čistoće, vrši Javno preduzeće "Zavod za izgradnju Grada" u Novom Sadu.

Troškovi obavljanja poslova stručnog nadzora iz stava 2. ovog člana obuhvaćeni su u okviru troškova realizacije Programa uređivanja građevinskog zemljišta za 2013. godinu.

Član 6

Zahtev za prenos sredstava iz člana 3. ove odluke, uz priloženu dokumentaciju, Preduzeće dostavlja Gradskoj upravi.

Prenos sredstava iz člana 3. ove odluke na račun Preduzeća vrši se na osnovu zahteva, koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

Član 7

Kada se sredstva iz člana 3. ove odluke ne ostvaruju u planiranom iznosu, Gradonačelnik Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradonačelnik) utvrđuje prioritetne radove, odnosno poslove.

Član 8

Gradska uprava, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika, može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava po pozicijama Programa u delu investicionih aktivnosti u okviru iste grupe poslova i u delu tekućeg održavanja, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih poslova u većem obimu.

Član 9

Preduzeće podnosi Skupštini Grada Novog Sada šestomesečni i godišnji izveštaj o realizaciji Programa.

Član 10

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.

 

Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o Programu investicionih aktivnosti Javnog komunalnog preduzeća "Čistoća" Novi Sad i tekućeg održavanja čistoće za 2013. godinu

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 34/2013)

Član 3

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "ČISTOĆA" NOVI SAD I TEKUĆEG ODRŽAVANJA ČISTOĆE ZA 2013. GODINU

INVESTICIONE AKTIVNOSTI - KAPITALNE SUBVENCIJE

Br. pozicije

PROGRAMSKA POZICIJA

Kol.

NEUTROŠENA SREDSTVA IZ PRETHODNE GODINE

PLANIRANA VREDNOST ZA 2013. GODINU

Ukupno (4+5)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

GRUPA: I RADOVI

 

36.900.569,00

4.467.091,00

41.367.660,00

1.

Projekat "Izgradnja reciklažnog dvorišta" (sredstva iz Fonda za zaštitu životne sredine Republike Srbije) - nastavak realizacije ugovorenih obaveza

 

4.014.000,00

 

4.014.000,00

2.

Projekat "Sanacije, zatvaranja i rekultivacije smetlišta u Novom Sadu" - I faza (sredstva iz Fonda za zaštitu životne sredine Republike Srbije) - nastavak realizacije ugovorenih obaveza

 

32.886.569,00

4.467.091,00

37.353.660,00

 

GRUPA: II OPREMA

 

 

104.000.000,00

104.000.000,00

1.

Nabavka i postavljanje podzemnih kontejnera

 

 

27.500.000,00

27.500.000,00

1.1.

Nabavka podzemnih kontejnera

 

 

19.000.000,00

19.000.000,00

1.2.

Postavljanje podzemnih kontejnera

 

 

8.500.000,00

8.500.000,00

2.

Nabavka kamiona za pražnjenje korpi za otpatke 2,5t

1

 

2.500.000,00

2.500.000,00

3.

Nabavka kamiona autocisterne minimun 8m3

1

 

10.000.000,00

10.000.000,00

4.

Nabavka kamiona autosmećara minimun 16m3

4

 

40.000.000,00

40.000.000,00

5.

Nabavka specijalnog vozila-"MULTICAR" ili odgovarajućeg sa priključcima za čišćenje snega i posipanje soli

 

 

24.000.000,00

24.000.000,00

 

UKUPNO (bez PDV):

 

36.900.569,00

108.467.091,00

145.367.660,00

TEKUĆE ODRŽAVANJE ČISTOĆE - TEKUĆE SUBVENCIJE

Broj pozicije

NAZIV PROGRAMSKE POZICIJE

Vrednost

1219

Održavanje javne higijene na teritoriji Grada Novog Sada

144.193.510,06

203

Održavanje boksova za kontejnere

1.000.000,00

1220

Održavanje javne higijene međublokovskog prostora

13.683.201,23

1221

Strvoderske usluge

5.649.951,42

1224

Rad na uklanjanju divljih deponija

23.751.470,57

1769

Privremeno zbrinjavanje animalnog otpada

873.575,75

1770

Trajno zbrinjavanje animalnog otpada

873.575,75

2416

Korpe za otpatke

2.000.000,00

798

Održavanje javne higijene Petrovaradinske tvrđave

1.199.052,26

2420

Održavanje gradske deponije

14.923.081,14

2441

Interventni radovi u vezi zaraznih bolesti životinja

300.000,00

679

Održavanje higijene prostora za izvođenje pasa

1.552.581,82

 

UKUPNO:

210.000.000,00

REKAPITULACIJA

INVESTICIONE AKTIVNOSTI - KAPITALNE SUBVENCIJE

104.000.000,00

INVESTICIONE AKTIVNOSTI - DONACIJE

41.367.660,00

TEKUĆE ODRŽAVANJE ČISTOĆE - TEKUĆE SUBVENCIJE

210.000.000,00

UKUPNO:

355.367.660,00