PRAVILNIK

O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA GRADA NOVOG PAZARA

("Sl. list grada Novog Pazara", br. 5/2013)

Uvodne odredbe

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se uređuju međusobni odnosi gradskih uprava, odeljenja i službi unutar gradskih uprava grada Novog Pazara (u daljem tekstu: uprave, odeljenja i službe), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada uprava, odeljenja i službi.

Član 2

Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja, odnosno, dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.

Član 3

Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem u zapisnik, ili u elektronskom obliku za administrativne postupke za koje je obezbeđeno elektronsko podnošenje.

U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac uprave ili službe, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.

Saradnja uprava, odeljenja i službi

Član 4

U postupku rešavanja predmeta, uprave i službe su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.

Prilikom rešavanja predmeta, uprave i službe su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.

Stranka, po čijem se predmetu postupa, nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju koja se dostavlja po službenoj dužnosti.

Član 5

U cilju brže razmene dokumentacije, svaka uprava, odeljenje i služba dužni su da pripreme spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.

Spisak potrebne dokumentacije se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj gradskoj upravi, odeljenju i službi čija se dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti, odnosno dostavlja se Jedinstvenom šalteru za podršku biznisu i izdavanju građevinskih dozvola, radi pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti od javnih preduzeća, organizacija, ustanova i institucija.

Gradske uprave, odeljenja i službe su dužne da do kraja radnog dana dostave dokumentaciju koja se pribavlja po službenoj dužnosti, a zaposleni u Jedinstvenom šalteru za podršku biznisu i izdavanju građevinskih dozvola je dužan da do kraja radnog vremena dostavi dokumentaciju koju je primio od javnih preduzeća, organizacija, ustanova i institucija u toku tog radnog dana.

Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana do kraja radnog vremena.

Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od pet radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 500, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska uprave ili službe.

Član 6

Načelnici odeljenja i službi će u roku od 3 (tri) dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika, odrediti zaposlene koji će biti zaduženi za dostavljanje spiskova i tražene dokumentacije.

Načelnici uprava će odrediti lice koje će biti zaduženo za organizaciju dostavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti na nivou svake uprave.

Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenih zaduženih za pribavljane dokumentacije po službenoj dužnosti dostaviće se svim upravama, odeljenjima i službama.

Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se po pravilu, kada god je to moguće, u elektronskom obliku.

U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.

Član 7

Ukoliko uprava, odeljenje i služba ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti upravu ili službu koja je zatražila dokumentaciju.

Rokovi za postupanje

Član 8

Prijem i evidencija podnesaka obavlja se u toku dana kada je podnesak predat. Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj upravi, odeljenju ili službi do kraja radnog vremena.

Podnesak primljen od 13,00 do 15,00 sati, dostavlja se nadležnoj upravi, odeljenju ili službi, sledećeg radnog dana do kraja radnog vremena.

Član 9

Zaposleni za postupanje po predmetu zadužuje u toku istog radnog dana po prijemu predmeta u nadležnu upravu odnosno odeljenje i službu.

Zaposleni je dužan da u roku od 3 radna dana od dana prijema predmeta u nadležnu upravu ili službu, izvrši pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti.

U izuzetnim slučajevima, zaposleni je dužan da odmah pregleda predmet.

Član 10

Uprave, odeljenja i službe su dužne da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim pravilnikom.

U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i uprave ili službe koja ga sprovodi, rokovi za rešavanje urednih predmeta i rokovi za pregled predmeta određeni su u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Član 11

U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku uprave odnosno odeljenja i službe.

Uvođenje standardizovanih obrazaca

Član 12

U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u upravama i službama, za deo administrativnih postupaka propisaće se standardizovani obrasci posebnim aktom.

Završne odredbe

Član 13

Obavezuju se gradske uprave da šestomesečno odnosno na zahtev Skupštine dostavljaju izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka Skupštini.

Član 14

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Novog Pazara".

 

Prilog

 

ROKOVI ODREĐENI PRAVILNIKOM O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA GRADA NOVOG PAZARA

REDNI BROJ

VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA

MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA

ŠIFRA

NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

ROK - PREGLED POTPUNOSTI PREDMETA

ROK - REŠAVANJE UREDNOG PREDMETA

1

ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU

 

 

Odsek za lična stanja i matične knjige

 

 

OPS.1.1

Ispravka grešaka i dopuna podataka u matičnim knjigama

3

3

2

OPS.1.2

Promena ličnog imena

3

3

3

OPS.1.3

Naknadni upisi u matične knjige rođenih

3

3

4

OPS.1.4

Upis u matične knjige rođenih činjenice iz inostranstva

3

3

5

OPS.1.5

Upis činjenica smrti iz inostranstva u matične knjige umrlih

3

3

6

OPS.1.6

Upis činjenica u matičnu knjigu umrlih

3

3

8

OPS.1.7

Izdavanje izvoda iz matične knjige rođenih, venčanih, umrlih

/

ODMAH

9

OPS.1.8

Uverenje o slobodnom bračnom stanju

3

3

10

OPS.1.9

Sklapanje braka

3

5

11

OPS.1.10

Uverenje o državljanstvu

/

ODMAH

12

OPS.1.11

Upis u jedinstveni birački spisak

/

1

13

OPS.1.12

Promene u jedinstvenom biračkom spisku

/

ODMAH

14

OPS.1.13

Brisanje iz jedinstvenog biračkog spiska

/

ODMAH

15

OPS.1.14

Potvrda o biračkom pravu

/

ODMAH

16

OPS.1.15

Uverenje o zajedničkom domaćinstvu - inostrano

3

3

17

OPS.1.16

Uverenje o porodičnom stanju

3

3

18

OPS.1.17

Naknadni upisi u matične knjige umrlih

3

3

19

OPS.1.18

Uverenje o kojima se vodi službena evidencija (iz matičnih knjiga)

 

ODMAH

20

OPS.1.21

Priznavanje očinstva

3

3

21

Odsek za opšte poslove

OPS.1.22

Uverenje o životu za korisnika inostrane penzije

/

ODMAH

22

Služba pravne pomoći

OPS.2.1

Besplatna pravna pomoć

/

Rok za pružanje usluge stranci - 15 dana

23

ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI

 

 

 

 

 

 

Odsek za društvene delatnosti

 

DRD.1.1

Izdavanje uverenja o prosečnom primanju po članu domaćinstva za učenički i studentski kredit

3

3

24

DRD.1.2

Izdavanje uverenja o prosečnom primanju po članu domaćinstva za učeničku i studentsku stipendiju

3

3

25

DRD.1.3

Obezbeđivanje dodatne obrazovne, zdravstvene i socijalne podrške detetu i učeniku

3

3

26

DRD.1.4

Nastavak produžene nege deteta do pete godine starosti

3

3

27

Odsek za društvenu brigu o deci, socijalnu zaštitu i zdravstvo

 

 

DRD.2.1

Obračun naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta, odsustva sa rada radi posebne nege deteta

3

3

28

DRD.2.2

Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi nege deteta

3

3

29

DRD.2.3

Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi nege deteta licima koja samostalno obavljaju delatnost

3

3

30

DRD.2.4

Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva

3

3

31

DRD.2.5

Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva licima koja samostalno obavljaju delatnost

3

3

32

DRD.2.6

Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

3

3

33

DRD.2.7

Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta licima koja samostalno obavljaju delatnost

3

3

34

DRD.2.8

Ostvarivanje prava na roditeljski dodatak

3

5

35

DRD.2.9

Ostvarivanje prava na dečiji dodatak

3

5

36

DRD.2.10

Ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć porodici u kojoj se rode blizanci ili više dece

3

3

37

DRD.2.11

Ostvarivanje prava na finansiranje celodnevnog boravka za peto i svako naredno novorođeno dete u predškolskoj ustanovi "Mladost"

3

3

38

DRD.2.12

Ostvarivanje prava na finansiranje celodnevnog boravka dece samohranih roditelja u predškolsku ustanovu Mladost

3

3

39

DRD.2.13

Ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć porodici sa petim i svakim naredno novorođenim detetom

3

3

40

DRD.2.14

Ostvarivanje prava na povlašćeni prevoz u autobuskom saobraćaju na teritoriji grada Novog Pazara

3

3

41

DRD.2.15

Ostvarivanje prava na nabavku do 3 M3 ogrevnog drveta za romske porodice sa statusom izbeglih i raseljenih lica

3

3

42

DRD.2.16

Ostvarivanje prava na novčanu pomoć dva puta godišnje samohranim roditeljima

3

3

43

Odsek za izbegla lica, romska pitanja, rodnu ravnopravnost i jednake mogućnosti

DRD.3.1

Priznavanje statusa raseljenog lica

3

3

44

Odsek za boračko invalidsku zaštitu

 

 

 

DRD.4.1

Ostvarivanje prava ratnih vojnih invalida na borački dodatak

3

3

45

DRD.4.2

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu - mirnodopski vojni invalidi

3

5

46

DRD.4.3

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu - Ratni vojni invalidi

3

10

47

DRD.4.4

Ostvarivanje prava vojnih invalida na dodatak za negu i pomoć

3

5

48

DRD.4.5

Ostvarivanje prava vojnih invalida na ortopedski dodatak

3

5

49

DRD.4.6

Ostvarivanje prava vojnih invalida na zdravstvenu zaštitu

3

3

50

DRD.4.7

Ostvarivanje prava vojnih invalida na ortopedska i druga pomagala

3

3

51

DRD.4.8

Ostvarivanje prava vojnih invalida od V do X grupe na naknadu za vreme nezaposlenosti

3

3

52

DRD.4.9

Ostvarivanje prava vojnih invalida na banjsko i klimatsko lečenje

3

3

53

DRD.4.10

Ostvarivanje prava vojnih invalida na besplatnu i povlašćenu vožnju

3

3

54

DRD.4.11

Ostvarivanje prava vojnih invalida na naknadu za ishranu i smeštaj za vreme putovanja

3

3

55

DRD.4.12

Ostvarivanje prava vojnih invalida na putničko motorno vozilo

3

1

56

DRD.4.13

Ostvarivanje prava članova porodice palog borca na porodičnu invalidninu

3

5

57

DRD.4.14

Ostvarivanje prava članova porodice palog borca na uvećanu porodičnu invalidninu

3

5

58

DRD.4.15

Ostvarivanje prava članova porodice vojnog invalida na porodičnu invalidninu

3

5

59

DRD.4.16

Ostvarivanje prava članova porodice na pomoć u slučaju smrti

3

3

60

DRD.4.17

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje

3

10

60

DRD.4.18

Ostvarivanje prava na dodatak za negu

3

3

61

DRD.4.19

Ostvarivanje prava na naknadu troškova smeštaja u ustanove socijalne zaštite

3

3

62

DRD.4.20

Ostvarivanje prava na porodični dodatak

3

5

63

DRD.4.21

Ostvarivanje prava na pomoć u slučaju smrti vojnog invalida

3

3

64

DRD.4.22

Ostvarivanje prava na naknadu pogrebnih troškova

3

3

65

DRD.4.23

Ostvarivanje prava na dopunsko materijalno obezbeđenje

3

5

66

DRD.4.24

Ostvarivanje prava na naknadu za vreme nezaposlenosti ratnih vojnih invalida od I-IV grupe

3

3

67

DRD.4.25

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu civilnog invalida rata

3

3

68

DRD.4.26

Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na dodatak za negu i pomoć od strane drugog lica

3

3

69

DRD.4.27

Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na ortopedski dodatak

3

5

70

DRD.4.28

Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na zdravstvenu zaštitu

3

5

71

DRD.4.29

Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na besplatnu i povlašćenu vožnju

3

3

72

DRD.4.30

Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na naknadu za ishranu i smeštaj za vreme putovanja i boravka u drugom mestu

3

3

73

DRD.4.31

Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na mesečno novčano primanje

3

10

74

DRD.4.32

Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na naknadu pogrebnih troškova

3

3

75

ODELJENJE ZA PRIVREDU

 

 

 

Odsek za privredu

PRV.1.1

Izdavanje uverenja o statusu preduzetnika (za preduzetnike registrovane pre 2006. godine)

/

1

76

PRV.1.2

Kategorizacija kuće za odmor, stana za odmor, turističkog apartmana i sobe za iznajmljivanje turistima

3

3

78

Odsek za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo

 

 

PRV.2.1

Vodni uslovi

3

5

79

PRV.2.2

Vodna saglasnost

3

5

80

PRV.2.3

Vodna dozvola

3

5

81

PRV.2.4

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi izgradnje objekata

3

7

82

PRV.2.5

Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću

3

5

83

PRV.2.6

Izdavanje potvrde o elementarnim nepogodama

3

3

85

PRV.2.8

Eksploatacija mineralnih sirovina (gline, šljunka, peska, treseta, kamena i dr.)

3

5

86

PRV.2.9

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi podizanja šuma, veštačkih livada i pašnjaka

3

5

87

ODELJENJE ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE, POSLOVE GRADONAČELNIKA I GRADSKOG VEĆA

 

 

Odsek za skupštinske poslove

GRD.1.1

Prijem kod predsednika Skupštine grada

/

Rok za odgovor stranci - 10 dana

88

GRD.1.2

Pretplata na Službeni list grada Novog Pazara

/

Rok za odgovor stranci - 3 dana

89

Odsek za poslove gradonačelnika

 

GRD.2.1

Inicijativa za promenu i/ili donošenje akata u koji su u nadležnosti organa Grada

/

Rok za odgovor stranci - 5 dana

90

GRD.2.3

Dotacije nevladinim organizacijama

3

10

91

GRD.2.4

Prijava komunalnih problema

/

Rok za odgovor stranci - 10 dana

92

Odsek za poslove Gradskog veća

GRD.3.1

Pritužbe na rad organa lokalne samouprave, javnih preduzeća, javnih ustanova čiji je osnivač grad Novi Pazar

/

Rok za odgovor stranci - 10 dana

93

Kabinet gradonačelnika

GRD.3.2

Prijem kod Gradonačelnika

/

Rok za odgovor stranci - 10 dana

94

ODELJENJE ZA URBANIZAM I IZGRADNJU

Odsek za planiranje prostora

URB.1.1

Donošenje, izmena Prostornog, odnosno Urbanističkog plana

/

/

95

Odsek za uređenje prostora

 

URB.2.1

Potvrđivanje projekta parcelacije, preparcelacije

3

5

96

URB.2.2

Potvrđivanje urbanističkog projekta

3

47

97

URB.2.3

Projekat ispravke granica susednih parcela

3

5

98

URB.2.4

Lokacijska dozvola

3

5

99

URB.2.5

Izmena lokacijske dozvole usled promene investitora

3

5

100

 

 

 

URB.2.6

Informacija o lokaciji

3

5

101

Odsek za građevinske delatnosti i legalizaciju bespravno izgrađenih objekata

 

 

URB.3.1

Izmena građevinske dozvole usled promene investitora

3

5

102

URB.3.2

Izmena građevinske dozvole u toku građenja

3

5

103

URB.3.3

Izdavanje potvrde za izgradnju i izvođenje radova za koje se ne izdaje građevinska dozvola

/

1

104

URB.3.4

Izdavanje rešenja za adaptaciju, rekonstrukciju, sanaciju, promenu namene, izgradnju pomoćnih objekata, trafostanica i sl.

3

5

105

URB.3.5

Privremena građevinska dozvola

3

5

106

URB.3.6

Prijava radova

/

/

107

URB.3.7

Prijava početka izvođenja radova za koje je odobrenje izdato do 11.09.2009. godine

3

5

108

URB.3.8

Upotrebna dozvola

3

5

109

URB.3.9

Uklanjanje objekata

3

5

111

URB.3.11

Potvrda o usaglašenosti temelja sa glavnim projektom

3

3

112

URB.3.12

Potvrda o identifikaciji objekta

3

5

113

URB.3.13

Potvrda o funkcionalnoj celini objekta

3

5

114

URB.3.14

Potvrda o specifikaciji površina

3

5

115

URB.3.15

Dozvola za pripremne radove

3

5

116

URB.3.16

Građevinska dozvola

3

5

117

ODELJENJE ZA IMOVINSKO PRAVNE POSLOVE

Odsek za eksproprijaciju

IMV.1.1

Eksproprijacija nepokretnosti

3

5

118

IMV.1.2

Poništaj rešenja o eksproprijaciji nepokretnosti

3

5

122

IMV.1.6

Povraćaj utrina i pašnjaka

3

5

123

IMV.1.7

Otkup stambenog prostora

3

20

124

IMV.1.8

Uverenje o nacionalizaciji

3

5

125

Odsek za zaštitu državne imovine i nacionalizaciju

IMV.2.1

Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta

3

5

128

IMV.2.5

Otuđenje i zakup građevinskog zemljišta javnim nadmetanjem, prikupljanjem ponuda i neposrednom pogodbom

3

Rok za završetak rada komisije - 3 dana od dana završetka javne licitacije, odnosno 5 dana za donošenje nacrta odluke, ukoliko se radi o neposrednoj pogodbi

129

IMV.2.8

Otuđenje i davanje u zakup nepokretnosti iz javne svojine

3

5

130

ODELJENJE ZA KOMUNALNE, STAMBENE I POSLOVE SAOBRAĆAJA

 

 

 

 

Odsek za komunalno stambene poslove

 

 

KOM.1.1

Zauzeće javne površine - za iznajmljivanje dečijih automobila, motora, vozića i slično

3

5

131

KOM.1.2

Zauzeće javne površine - postavljanje pokretnih aparata

3

5

132

KOM.1.3

Zauzeće javne površine - postavljanje reklamnih panoa za plakate, pokretnih panoa, bilborda, za isticanje transparenata i za isticanje i ispisivanje firme van poslovnog prostora

3

5

133

KOM.1.4

Zauzeće javne površine - postavljanje šatora, kamp kućica, cirkuskih šatri i sl.

3

5

134

KOM.1.5

Zauzeće javnih površina građevinskim materijalom

3

5

135

KOM.1.6

Zauzeće javne površine - tezge za prodaju knjiga, časopisa, drugih publikacija, cd-a i sl.

3

5

136

KOM.1.7

Zauzeće javne površine - tezge za izlaganje i prodaju ukrasnih predmeta

3

5

137

KOM.1.8

Zauzeće javne površine - bašte otvorenog tipa

3

5

138

KOM.1.9

Zauzeće javne površine - bašte zatvorenog tipa

3

5

139

KOM.1.10

Zauzeće javne površine - rashladni uređaji

3

5

140

KOM.1.11

Zauzeće javnih površina - postavljanje kioska

3

5

142

KOM.1.13

Zauzeće javnih površina - postavljanje spomenika i spomen obeležja

3

5

143

KOM.1.14

Zauzeće javnih površina - postavljanje balon hala za sportske namene

3

5

144

KOM.1.15

Zauzeće javnih površina - postavljanje nadstrešnice na autobuskim stajalištima

3

5

145

KOM.1.16

Zauzeće javne površine - montažne ograde, stubići i žardinjere

3

5

146

KOM.1.17

Iseljenje bespravno useljenog lica

10

25

147

KOM.1.18

Registracija Skupštine stanara/Saveta stanara

3

5

148

KOM.1.19

Zauzeće javnih površina - postavljanje tendi

3

5

149

KOM.1.20

Zauzeće javnih površina - postavljanje montažno-demont. obj. - ne duže od 5 dana

3

5

150

KOM.1.21

Zauzeće javnih površina - postavljanje ograde na gradilištima i gradilišne skele

3

5

152

KOM.1.23

Zauzeće javne površine - korišćenje vitrina radi izlaganja robe van poslovnih prostorija

3

5

153

Odsek za saobraćaj

 

KOM.2.1

Postavljanje dekorativnih usmeravajućih stubića

3

5

154

KOM.2.2

Ispunjenost uslova za obavljanje auto taksi prevoza

3

5

155

KOM.2.3

Izdavanje taksi legitimacije za vozilo i oznaka-nalepnica za identifikaciju vozila

3

5

156

KOM.2.4

Izdavanje taksi legitimacija za vozača

3

3

157

KOM.2.5

Izdavanje potvrde na osnovu koje se može vršiti brisanje iz registra Agencije za privredne registre

3

1

158

KOM.2.6

Određivanje polaznog mesta za polaganje vozačkog ispita

3

5

159

KOM.2.7

Promena režima saobraćaja

3

5

160

KOM.2.8

Raskopavanje ulica i drugih javnih površina

3

5

161

KOM.2.9

Saglasnost na projekte i elaborate

3

5

162

KOM.2.10

Otvaranje i zatvaranje linija u gradskom i prigradskom saobraćaju

3

5

163

KOM.2.11

Određivanje taksi i autobuskih stajališta

3

3

164

KOM.2.12

Overa reda vožnje u gradskom i prigradskom prevozu

3

5

165

KOM.2.13

Rezervacija parking mesta na javnim parkiralištima

3

5

166

KOM.2.14

Promena podataka za taksi legitimaciju vozača

3

1

167

KOM.2.15

Promena podataka za taksi legitimaciju vozila i oznaka - nalepnica za identifikaciju vozila

3

1

168

KOM.2.16

Odobrenje za kretanje teških teretnih vozila mimo utvrđenog režima saobraćaja

3

5

169

ODELJENJE ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE, ZDRAVLJE I BEZBEDNOST NA RADU

Odsek za zaštitu životne sredine

ZZS.1.1

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu

3

25

170

ZZS.1.2

Određivanje obima i sadržaja studije procene uticaja na životnu sredinu

3

30

171

ZZS.1.3

Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu

3

55 (ne uključuje 20 dana za javni uvid)

172

ZZS.1.4

Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

25

174

ZZS.1.6

Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

55 (ne uključuje 20 dana za javni uvid)

175

ZZS.1.7

Dozvola za upravljanje otpadom i to za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman ili odlaganje neopasnog i inertnog otpada

3

40

176

ZZS.1.8

Potvrda o izuzimanju od potrebe pribavljanja dozvole upravljanja otpadom

3

10

177

ZZS.1.9

Dozvola za upravljanje hemikalijama

3

10

178

ZZS.1.10

Integrisana dozvola za postrojenja i aktivnosti koja mogu imati negativne uticaje

/

/

179

ODELJENJE ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE

Odsek za radne odnose

ZAP.1.1

Izdavanje radne knjižice

3

1

180

ZAP.1.2

Izdavanje duplikata radne knjižice

3

1

181

ZAP.1.3

Ispravka i promene u radnim knjižicama

3

1

182

ZAP.1.4

Overa potpisa, prepisa i rukopisa

/

ODMAH

183

Odsek pisarnice i arhive

ZAP.2.1

Razgledanje spisa predmeta i izdavanje prepisa iz arhive

/

Rok za odobravanje zahteva - 1 dan

184

ODELJENJE ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ

Odsek za razvoj i realizaciju projekata

LER.1.1

Pomoć postojećoj lokalnoj poslovnoj zajednici

/

Rok za odgovor stranci - 7 dana

185

ODELJENJE ZA INFORMISANJE

Odsek za informisanje

INF.1.1

Pristup informacijama od javnog značaja

/

Rok za odgovor stranci - 7 dana

187

 

 

PKN.1.3

Utvrđivanje poreza na imovinu fizičkih lica

3

3

188

PKN.1.4

Utvrđivanje poreza na imovinu pravnih lica

3

3

189

PKN.1.5

Utvrđivanje naknade za korišćenje gradskog građevinskog zemljišta

3

5

190

PKN.1.6

Obračun komunalne takse za isticanje firme na poslovnom prostoru

3

3

191

PKN.1.7

Otpis kamate

3

3

192

PKN.1.8

Poresko uverenje

3

3

193

PKN.1.9

Odlaganje plaćanja poreskog duga

3

15

194

PKN.1.10

Držanje sredstava za igru i priređivanje igara na sreću

3

3