Ovim pravilnikom bliže se uređuju međusobni odnosi gradskih uprava, odeljenja i službi unutar gradskih uprava grada Novog Pazara (u daljem tekstu: uprave, odeljenja i službe), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada uprava, odeljenja i službi.
Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja, odnosno, dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.
Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem u zapisnik, ili u elektronskom obliku za administrativne postupke za koje je obezbeđeno elektronsko podnošenje.
U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac uprave ili službe, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.
U postupku rešavanja predmeta, uprave i službe su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.
Prilikom rešavanja predmeta, uprave i službe su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.
Stranka, po čijem se predmetu postupa, nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju koja se dostavlja po službenoj dužnosti.
U cilju brže razmene dokumentacije, svaka uprava, odeljenje i služba dužni su da pripreme spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.
Spisak potrebne dokumentacije se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj gradskoj upravi, odeljenju i službi čija se dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti, odnosno dostavlja se Jedinstvenom šalteru za podršku biznisu i izdavanju građevinskih dozvola, radi pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti od javnih preduzeća, organizacija, ustanova i institucija.
Gradske uprave, odeljenja i službe su dužne da do kraja radnog dana dostave dokumentaciju koja se pribavlja po službenoj dužnosti, a zaposleni u Jedinstvenom šalteru za podršku biznisu i izdavanju građevinskih dozvola je dužan da do kraja radnog vremena dostavi dokumentaciju koju je primio od javnih preduzeća, organizacija, ustanova i institucija u toku tog radnog dana.
Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana do kraja radnog vremena.
Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od pet radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 500, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska uprave ili službe.
Načelnici odeljenja i službi će u roku od 3 (tri) dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika, odrediti zaposlene koji će biti zaduženi za dostavljanje spiskova i tražene dokumentacije.
Načelnici uprava će odrediti lice koje će biti zaduženo za organizaciju dostavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti na nivou svake uprave.
Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenih zaduženih za pribavljane dokumentacije po službenoj dužnosti dostaviće se svim upravama, odeljenjima i službama.
Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se po pravilu, kada god je to moguće, u elektronskom obliku.
U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.
Ukoliko uprava, odeljenje i služba ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti upravu ili službu koja je zatražila dokumentaciju.
Prijem i evidencija podnesaka obavlja se u toku dana kada je podnesak predat. Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj upravi, odeljenju ili službi do kraja radnog vremena.
Podnesak primljen od 13,00 do 15,00 sati, dostavlja se nadležnoj upravi, odeljenju ili službi, sledećeg radnog dana do kraja radnog vremena.
Zaposleni za postupanje po predmetu zadužuje u toku istog radnog dana po prijemu predmeta u nadležnu upravu odnosno odeljenje i službu.
Zaposleni je dužan da u roku od 3 radna dana od dana prijema predmeta u nadležnu upravu ili službu, izvrši pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti.
U izuzetnim slučajevima, zaposleni je dužan da odmah pregleda predmet.
Uprave, odeljenja i službe su dužne da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim pravilnikom.
U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i uprave ili službe koja ga sprovodi, rokovi za rešavanje urednih predmeta i rokovi za pregled predmeta određeni su u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog pravilnika.
U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku uprave odnosno odeljenja i službe.
U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u upravama i službama, za deo administrativnih postupaka propisaće se standardizovani obrasci posebnim aktom.
Obavezuju se gradske uprave da šestomesečno odnosno na zahtev Skupštine dostavljaju izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka Skupštini.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Novog Pazara".
ROKOVI ODREĐENI PRAVILNIKOM O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA GRADA NOVOG PAZARA |
REDNI BROJ |
VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA |
MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA |
ŠIFRA |
NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
ROK - PREGLED POTPUNOSTI PREDMETA |
ROK - REŠAVANJE UREDNOG PREDMETA |
1 |
ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU |
Odsek za lična stanja i matične knjige |
OPS.1.1 |
Ispravka grešaka i dopuna podataka u matičnim knjigama |
3 |
3 |
2 |
OPS.1.2 |
Promena ličnog imena |
3 |
3 |
3 |
OPS.1.3 |
Naknadni upisi u matične knjige rođenih |
3 |
3 |
4 |
OPS.1.4 |
Upis u matične knjige rođenih činjenice iz inostranstva |
3 |
3 |
5 |
OPS.1.5 |
Upis činjenica smrti iz inostranstva u matične knjige umrlih |
3 |
3 |
6 |
OPS.1.6 |
Upis činjenica u matičnu knjigu umrlih |
3 |
3 |
8 |
OPS.1.7 |
Izdavanje izvoda iz matične knjige rođenih, venčanih, umrlih |
/ |
ODMAH |
9 |
OPS.1.8 |
Uverenje o slobodnom bračnom stanju |
3 |
3 |
10 |
OPS.1.9 |
Sklapanje braka |
3 |
5 |
11 |
OPS.1.10 |
Uverenje o državljanstvu |
/ |
ODMAH |
12 |
OPS.1.11 |
Upis u jedinstveni birački spisak |
/ |
1 |
13 |
OPS.1.12 |
Promene u jedinstvenom biračkom spisku |
/ |
ODMAH |
14 |
OPS.1.13 |
Brisanje iz jedinstvenog biračkog spiska |
/ |
ODMAH |
15 |
OPS.1.14 |
Potvrda o biračkom pravu |
/ |
ODMAH |
16 |
OPS.1.15 |
Uverenje o zajedničkom domaćinstvu - inostrano |
3 |
3 |
17 |
OPS.1.16 |
Uverenje o porodičnom stanju |
3 |
3 |
18 |
OPS.1.17 |
Naknadni upisi u matične knjige umrlih |
3 |
3 |
19 |
OPS.1.18 |
Uverenje o kojima se vodi službena evidencija (iz matičnih knjiga) |
|
ODMAH |
20 |
OPS.1.21 |
Priznavanje očinstva |
3 |
3 |
21 |
Odsek za opšte poslove |
OPS.1.22 |
Uverenje o životu za korisnika inostrane penzije |
/ |
ODMAH |
22 |
Služba pravne pomoći |
OPS.2.1 |
Besplatna pravna pomoć |
/ |
Rok za pružanje usluge stranci - 15 dana |
23 |
ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI |
Odsek za društvene delatnosti |
DRD.1.1 |
Izdavanje uverenja o prosečnom primanju po članu domaćinstva za učenički i studentski kredit |
3 |
3 |
24 |
DRD.1.2 |
Izdavanje uverenja o prosečnom primanju po članu domaćinstva za učeničku i studentsku stipendiju |
3 |
3 |
25 |
DRD.1.3 |
Obezbeđivanje dodatne obrazovne, zdravstvene i socijalne podrške detetu i učeniku |
3 |
3 |
26 |
DRD.1.4 |
Nastavak produžene nege deteta do pete godine starosti |
3 |
3 |
27 |
Odsek za društvenu brigu o deci, socijalnu zaštitu i zdravstvo |
DRD.2.1 |
Obračun naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta, odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
3 |
3 |
28 |
DRD.2.2 |
Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi nege deteta |
3 |
3 |
29 |
DRD.2.3 |
Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi nege deteta licima koja samostalno obavljaju delatnost |
3 |
3 |
30 |
DRD.2.4 |
Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva |
3 |
3 |
31 |
DRD.2.5 |
Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva licima koja samostalno obavljaju delatnost |
3 |
3 |
32 |
DRD.2.6 |
Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
3 |
3 |
33 |
DRD.2.7 |
Ostvarivanje prava na naknadu zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta licima koja samostalno obavljaju delatnost |
3 |
3 |
34 |
DRD.2.8 |
Ostvarivanje prava na roditeljski dodatak |
3 |
5 |
35 |
DRD.2.9 |
Ostvarivanje prava na dečiji dodatak |
3 |
5 |
36 |
DRD.2.10 |
Ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć porodici u kojoj se rode blizanci ili više dece |
3 |
3 |
37 |
DRD.2.11 |
Ostvarivanje prava na finansiranje celodnevnog boravka za peto i svako naredno novorođeno dete u predškolskoj ustanovi "Mladost" |
3 |
3 |
38 |
DRD.2.12 |
Ostvarivanje prava na finansiranje celodnevnog boravka dece samohranih roditelja u predškolsku ustanovu Mladost |
3 |
3 |
39 |
DRD.2.13 |
Ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć porodici sa petim i svakim naredno novorođenim detetom |
3 |
3 |
40 |
DRD.2.14 |
Ostvarivanje prava na povlašćeni prevoz u autobuskom saobraćaju na teritoriji grada Novog Pazara |
3 |
3 |
41 |
DRD.2.15 |
Ostvarivanje prava na nabavku do 3 M3 ogrevnog drveta za romske porodice sa statusom izbeglih i raseljenih lica |
3 |
3 |
42 |
DRD.2.16 |
Ostvarivanje prava na novčanu pomoć dva puta godišnje samohranim roditeljima |
3 |
3 |
43 |
Odsek za izbegla lica, romska pitanja, rodnu ravnopravnost i jednake mogućnosti |
DRD.3.1 |
Priznavanje statusa raseljenog lica |
3 |
3 |
44 |
Odsek za boračko invalidsku zaštitu |
DRD.4.1 |
Ostvarivanje prava ratnih vojnih invalida na borački dodatak |
3 |
3 |
45 |
DRD.4.2 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu - mirnodopski vojni invalidi |
3 |
5 |
46 |
DRD.4.3 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu - Ratni vojni invalidi |
3 |
10 |
47 |
DRD.4.4 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na dodatak za negu i pomoć |
3 |
5 |
48 |
DRD.4.5 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na ortopedski dodatak |
3 |
5 |
49 |
DRD.4.6 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na zdravstvenu zaštitu |
3 |
3 |
50 |
DRD.4.7 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na ortopedska i druga pomagala |
3 |
3 |
51 |
DRD.4.8 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida od V do X grupe na naknadu za vreme nezaposlenosti |
3 |
3 |
52 |
DRD.4.9 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na banjsko i klimatsko lečenje |
3 |
3 |
53 |
DRD.4.10 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na besplatnu i povlašćenu vožnju |
3 |
3 |
54 |
DRD.4.11 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na naknadu za ishranu i smeštaj za vreme putovanja |
3 |
3 |
55 |
DRD.4.12 |
Ostvarivanje prava vojnih invalida na putničko motorno vozilo |
3 |
1 |
56 |
DRD.4.13 |
Ostvarivanje prava članova porodice palog borca na porodičnu invalidninu |
3 |
5 |
57 |
DRD.4.14 |
Ostvarivanje prava članova porodice palog borca na uvećanu porodičnu invalidninu |
3 |
5 |
58 |
DRD.4.15 |
Ostvarivanje prava članova porodice vojnog invalida na porodičnu invalidninu |
3 |
5 |
59 |
DRD.4.16 |
Ostvarivanje prava članova porodice na pomoć u slučaju smrti |
3 |
3 |
60 |
DRD.4.17 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje |
3 |
10 |
60 |
DRD.4.18 |
Ostvarivanje prava na dodatak za negu |
3 |
3 |
61 |
DRD.4.19 |
Ostvarivanje prava na naknadu troškova smeštaja u ustanove socijalne zaštite |
3 |
3 |
62 |
DRD.4.20 |
Ostvarivanje prava na porodični dodatak |
3 |
5 |
63 |
DRD.4.21 |
Ostvarivanje prava na pomoć u slučaju smrti vojnog invalida |
3 |
3 |
64 |
DRD.4.22 |
Ostvarivanje prava na naknadu pogrebnih troškova |
3 |
3 |
65 |
DRD.4.23 |
Ostvarivanje prava na dopunsko materijalno obezbeđenje |
3 |
5 |
66 |
DRD.4.24 |
Ostvarivanje prava na naknadu za vreme nezaposlenosti ratnih vojnih invalida od I-IV grupe |
3 |
3 |
67 |
DRD.4.25 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu civilnog invalida rata |
3 |
3 |
68 |
DRD.4.26 |
Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na dodatak za negu i pomoć od strane drugog lica |
3 |
3 |
69 |
DRD.4.27 |
Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na ortopedski dodatak |
3 |
5 |
70 |
DRD.4.28 |
Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na zdravstvenu zaštitu |
3 |
5 |
71 |
DRD.4.29 |
Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na besplatnu i povlašćenu vožnju |
3 |
3 |
72 |
DRD.4.30 |
Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na naknadu za ishranu i smeštaj za vreme putovanja i boravka u drugom mestu |
3 |
3 |
73 |
DRD.4.31 |
Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na mesečno novčano primanje |
3 |
10 |
74 |
DRD.4.32 |
Ostvarivanje prava civilnih invalida rata na naknadu pogrebnih troškova |
3 |
3 |
75 |
ODELJENJE ZA PRIVREDU |
Odsek za privredu |
PRV.1.1 |
Izdavanje uverenja o statusu preduzetnika (za preduzetnike registrovane pre 2006. godine) |
/ |
1 |
76 |
PRV.1.2 |
Kategorizacija kuće za odmor, stana za odmor, turističkog apartmana i sobe za iznajmljivanje turistima |
3 |
3 |
78 |
Odsek za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo |
PRV.2.1 |
Vodni uslovi |
3 |
5 |
79 |
PRV.2.2 |
Vodna saglasnost |
3 |
5 |
80 |
PRV.2.3 |
Vodna dozvola |
3 |
5 |
81 |
PRV.2.4 |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi izgradnje objekata |
3 |
7 |
82 |
PRV.2.5 |
Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću |
3 |
5 |
83 |
PRV.2.6 |
Izdavanje potvrde o elementarnim nepogodama |
3 |
3 |
85 |
PRV.2.8 |
Eksploatacija mineralnih sirovina (gline, šljunka, peska, treseta, kamena i dr.) |
3 |
5 |
86 |
PRV.2.9 |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi podizanja šuma, veštačkih livada i pašnjaka |
3 |
5 |
87 |
ODELJENJE ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE, POSLOVE GRADONAČELNIKA I GRADSKOG VEĆA |
Odsek za skupštinske poslove |
GRD.1.1 |
Prijem kod predsednika Skupštine grada |
/ |
Rok za odgovor stranci - 10 dana |
88 |
GRD.1.2 |
Pretplata na Službeni list grada Novog Pazara |
/ |
Rok za odgovor stranci - 3 dana |
89 |
Odsek za poslove gradonačelnika |
GRD.2.1 |
Inicijativa za promenu i/ili donošenje akata u koji su u nadležnosti organa Grada |
/ |
Rok za odgovor stranci - 5 dana |
90 |
GRD.2.3 |
Dotacije nevladinim organizacijama |
3 |
10 |
91 |
GRD.2.4 |
Prijava komunalnih problema |
/ |
Rok za odgovor stranci - 10 dana |
92 |
Odsek za poslove Gradskog veća |
GRD.3.1 |
Pritužbe na rad organa lokalne samouprave, javnih preduzeća, javnih ustanova čiji je osnivač grad Novi Pazar |
/ |
Rok za odgovor stranci - 10 dana |
93 |
Kabinet gradonačelnika |
GRD.3.2 |
Prijem kod Gradonačelnika |
/ |
Rok za odgovor stranci - 10 dana |
94 |
ODELJENJE ZA URBANIZAM I IZGRADNJU |
Odsek za planiranje prostora |
URB.1.1 |
Donošenje, izmena Prostornog, odnosno Urbanističkog plana |
/ |
/ |
95 |
Odsek za uređenje prostora |
URB.2.1 |
Potvrđivanje projekta parcelacije, preparcelacije |
3 |
5 |
96 |
URB.2.2 |
Potvrđivanje urbanističkog projekta |
3 |
47 |
97 |
URB.2.3 |
Projekat ispravke granica susednih parcela |
3 |
5 |
98 |
URB.2.4 |
Lokacijska dozvola |
3 |
5 |
99 |
URB.2.5 |
Izmena lokacijske dozvole usled promene investitora |
3 |
5 |
100 |
|
URB.2.6 |
Informacija o lokaciji |
3 |
5 |
101 |
Odsek za građevinske delatnosti i legalizaciju bespravno izgrađenih objekata |
URB.3.1 |
Izmena građevinske dozvole usled promene investitora |
3 |
5 |
102 |
URB.3.2 |
Izmena građevinske dozvole u toku građenja |
3 |
5 |
103 |
URB.3.3 |
Izdavanje potvrde za izgradnju i izvođenje radova za koje se ne izdaje građevinska dozvola |
/ |
1 |
104 |
URB.3.4 |
Izdavanje rešenja za adaptaciju, rekonstrukciju, sanaciju, promenu namene, izgradnju pomoćnih objekata, trafostanica i sl. |
3 |
5 |
105 |
URB.3.5 |
Privremena građevinska dozvola |
3 |
5 |
106 |
URB.3.6 |
Prijava radova |
/ |
/ |
107 |
URB.3.7 |
Prijava početka izvođenja radova za koje je odobrenje izdato do 11.09.2009. godine |
3 |
5 |
108 |
URB.3.8 |
Upotrebna dozvola |
3 |
5 |
109 |
URB.3.9 |
Uklanjanje objekata |
3 |
5 |
111 |
URB.3.11 |
Potvrda o usaglašenosti temelja sa glavnim projektom |
3 |
3 |
112 |
URB.3.12 |
Potvrda o identifikaciji objekta |
3 |
5 |
113 |
URB.3.13 |
Potvrda o funkcionalnoj celini objekta |
3 |
5 |
114 |
URB.3.14 |
Potvrda o specifikaciji površina |
3 |
5 |
115 |
URB.3.15 |
Dozvola za pripremne radove |
3 |
5 |
116 |
URB.3.16 |
Građevinska dozvola |
3 |
5 |
117 |
ODELJENJE ZA IMOVINSKO PRAVNE POSLOVE |
Odsek za eksproprijaciju |
IMV.1.1 |
Eksproprijacija nepokretnosti |
3 |
5 |
118 |
IMV.1.2 |
Poništaj rešenja o eksproprijaciji nepokretnosti |
3 |
5 |
122 |
IMV.1.6 |
Povraćaj utrina i pašnjaka |
3 |
5 |
123 |
IMV.1.7 |
Otkup stambenog prostora |
3 |
20 |
124 |
IMV.1.8 |
Uverenje o nacionalizaciji |
3 |
5 |
125 |
Odsek za zaštitu državne imovine i nacionalizaciju |
IMV.2.1 |
Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta |
3 |
5 |
128 |
IMV.2.5 |
Otuđenje i zakup građevinskog zemljišta javnim nadmetanjem, prikupljanjem ponuda i neposrednom pogodbom |
3 |
Rok za završetak rada komisije - 3 dana od dana završetka javne licitacije, odnosno 5 dana za donošenje nacrta odluke, ukoliko se radi o neposrednoj pogodbi |
129 |
IMV.2.8 |
Otuđenje i davanje u zakup nepokretnosti iz javne svojine |
3 |
5 |
130 |
ODELJENJE ZA KOMUNALNE, STAMBENE I POSLOVE SAOBRAĆAJA |
Odsek za komunalno stambene poslove |
KOM.1.1 |
Zauzeće javne površine - za iznajmljivanje dečijih automobila, motora, vozića i slično |
3 |
5 |
131 |
KOM.1.2 |
Zauzeće javne površine - postavljanje pokretnih aparata |
3 |
5 |
132 |
KOM.1.3 |
Zauzeće javne površine - postavljanje reklamnih panoa za plakate, pokretnih panoa, bilborda, za isticanje transparenata i za isticanje i ispisivanje firme van poslovnog prostora |
3 |
5 |
133 |
KOM.1.4 |
Zauzeće javne površine - postavljanje šatora, kamp kućica, cirkuskih šatri i sl. |
3 |
5 |
134 |
KOM.1.5 |
Zauzeće javnih površina građevinskim materijalom |
3 |
5 |
135 |
KOM.1.6 |
Zauzeće javne površine - tezge za prodaju knjiga, časopisa, drugih publikacija, cd-a i sl. |
3 |
5 |
136 |
KOM.1.7 |
Zauzeće javne površine - tezge za izlaganje i prodaju ukrasnih predmeta |
3 |
5 |
137 |
KOM.1.8 |
Zauzeće javne površine - bašte otvorenog tipa |
3 |
5 |
138 |
KOM.1.9 |
Zauzeće javne površine - bašte zatvorenog tipa |
3 |
5 |
139 |
KOM.1.10 |
Zauzeće javne površine - rashladni uređaji |
3 |
5 |
140 |
KOM.1.11 |
Zauzeće javnih površina - postavljanje kioska |
3 |
5 |
142 |
KOM.1.13 |
Zauzeće javnih površina - postavljanje spomenika i spomen obeležja |
3 |
5 |
143 |
KOM.1.14 |
Zauzeće javnih površina - postavljanje balon hala za sportske namene |
3 |
5 |
144 |
KOM.1.15 |
Zauzeće javnih površina - postavljanje nadstrešnice na autobuskim stajalištima |
3 |
5 |
145 |
KOM.1.16 |
Zauzeće javne površine - montažne ograde, stubići i žardinjere |
3 |
5 |
146 |
KOM.1.17 |
Iseljenje bespravno useljenog lica |
10 |
25 |
147 |
KOM.1.18 |
Registracija Skupštine stanara/Saveta stanara |
3 |
5 |
148 |
KOM.1.19 |
Zauzeće javnih površina - postavljanje tendi |
3 |
5 |
149 |
KOM.1.20 |
Zauzeće javnih površina - postavljanje montažno-demont. obj. - ne duže od 5 dana |
3 |
5 |
150 |
KOM.1.21 |
Zauzeće javnih površina - postavljanje ograde na gradilištima i gradilišne skele |
3 |
5 |
152 |
KOM.1.23 |
Zauzeće javne površine - korišćenje vitrina radi izlaganja robe van poslovnih prostorija |
3 |
5 |
153 |
Odsek za saobraćaj |
KOM.2.1 |
Postavljanje dekorativnih usmeravajućih stubića |
3 |
5 |
154 |
KOM.2.2 |
Ispunjenost uslova za obavljanje auto taksi prevoza |
3 |
5 |
155 |
KOM.2.3 |
Izdavanje taksi legitimacije za vozilo i oznaka-nalepnica za identifikaciju vozila |
3 |
5 |
156 |
KOM.2.4 |
Izdavanje taksi legitimacija za vozača |
3 |
3 |
157 |
KOM.2.5 |
Izdavanje potvrde na osnovu koje se može vršiti brisanje iz registra Agencije za privredne registre |
3 |
1 |
158 |
KOM.2.6 |
Određivanje polaznog mesta za polaganje vozačkog ispita |
3 |
5 |
159 |
KOM.2.7 |
Promena režima saobraćaja |
3 |
5 |
160 |
KOM.2.8 |
Raskopavanje ulica i drugih javnih površina |
3 |
5 |
161 |
KOM.2.9 |
Saglasnost na projekte i elaborate |
3 |
5 |
162 |
KOM.2.10 |
Otvaranje i zatvaranje linija u gradskom i prigradskom saobraćaju |
3 |
5 |
163 |
KOM.2.11 |
Određivanje taksi i autobuskih stajališta |
3 |
3 |
164 |
KOM.2.12 |
Overa reda vožnje u gradskom i prigradskom prevozu |
3 |
5 |
165 |
KOM.2.13 |
Rezervacija parking mesta na javnim parkiralištima |
3 |
5 |
166 |
KOM.2.14 |
Promena podataka za taksi legitimaciju vozača |
3 |
1 |
167 |
KOM.2.15 |
Promena podataka za taksi legitimaciju vozila i oznaka - nalepnica za identifikaciju vozila |
3 |
1 |
168 |
KOM.2.16 |
Odobrenje za kretanje teških teretnih vozila mimo utvrđenog režima saobraćaja |
3 |
5 |
169 |
ODELJENJE ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE, ZDRAVLJE I BEZBEDNOST NA RADU |
Odsek za zaštitu životne sredine |
ZZS.1.1 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu |
3 |
25 |
170 |
ZZS.1.2 |
Određivanje obima i sadržaja studije procene uticaja na životnu sredinu |
3 |
30 |
171 |
ZZS.1.3 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu |
3 |
55 (ne uključuje 20 dana za javni uvid) |
172 |
ZZS.1.4 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
25 |
174 |
ZZS.1.6 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
55 (ne uključuje 20 dana za javni uvid) |
175 |
ZZS.1.7 |
Dozvola za upravljanje otpadom i to za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman ili odlaganje neopasnog i inertnog otpada |
3 |
40 |
176 |
ZZS.1.8 |
Potvrda o izuzimanju od potrebe pribavljanja dozvole upravljanja otpadom |
3 |
10 |
177 |
ZZS.1.9 |
Dozvola za upravljanje hemikalijama |
3 |
10 |
178 |
ZZS.1.10 |
Integrisana dozvola za postrojenja i aktivnosti koja mogu imati negativne uticaje |
/ |
/ |
179 |
ODELJENJE ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE |
Odsek za radne odnose |
ZAP.1.1 |
Izdavanje radne knjižice |
3 |
1 |
180 |
ZAP.1.2 |
Izdavanje duplikata radne knjižice |
3 |
1 |
181 |
ZAP.1.3 |
Ispravka i promene u radnim knjižicama |
3 |
1 |
182 |
ZAP.1.4 |
Overa potpisa, prepisa i rukopisa |
/ |
ODMAH |
183 |
Odsek pisarnice i arhive |
ZAP.2.1 |
Razgledanje spisa predmeta i izdavanje prepisa iz arhive |
/ |
Rok za odobravanje zahteva - 1 dan |
184 |
ODELJENJE ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ |
Odsek za razvoj i realizaciju projekata |
LER.1.1 |
Pomoć postojećoj lokalnoj poslovnoj zajednici |
/ |
Rok za odgovor stranci - 7 dana |
185 |
ODELJENJE ZA INFORMISANJE |
Odsek za informisanje |
INF.1.1 |
Pristup informacijama od javnog značaja |
/ |
Rok za odgovor stranci - 7 dana |
187 |
|
|
PKN.1.3 |
Utvrđivanje poreza na imovinu fizičkih lica |
3 |
3 |
188 |
PKN.1.4 |
Utvrđivanje poreza na imovinu pravnih lica |
3 |
3 |
189 |
PKN.1.5 |
Utvrđivanje naknade za korišćenje gradskog građevinskog zemljišta |
3 |
5 |
190 |
PKN.1.6 |
Obračun komunalne takse za isticanje firme na poslovnom prostoru |
3 |
3 |
191 |
PKN.1.7 |
Otpis kamate |
3 |
3 |
192 |
PKN.1.8 |
Poresko uverenje |
3 |
3 |
193 |
PKN.1.9 |
Odlaganje plaćanja poreskog duga |
3 |
15 |
194 |
PKN.1.10 |
Držanje sredstava za igru i priređivanje igara na sreću |
3 |
3 |