PRAVILNIK
O USLOVIMA I NAČINU OBAVLJANJA KOMUNALNE DELATNOSTI POSTAVLJANJA REKLAMNIH PANOA

("Sl. list grada Kragujevca", br. 9/2010, 24/2010, 15/2011 i 24/2013)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovim Pravilnikom propisuju se uslovi i način obavljanja komunalne delatnosti postavljanja reklamnih panoa i komunalnog posla postavljanja sredstava za reklamiranje na otvorenom prostoru na teritoriji grada Kragujevca, tehnički i drugi posebni uslovi za postavljanje reklamnih panoa i sredstava za reklamiranje, način obračuna naknade i druga pitanja od značaja za obavljanje komunalne delatnosti, odnosno komunalnog posla.

Otvoreni prostor je javna površina, parcela pravnog ili fizičkog lica, fasada, krov i druga površina sa koje se mogu upućivati vizuelne oglasne poruke.

Član 2

Pod obavljanjem komunalne delatnosti postavljanja reklamnih panoa - bilbord, city light, reklamni stub, displej i druga slična sredstva podrazumeva se postavljanje i održavanje reklamnih panoa na javnim površinama na teritoriji grada Kragujevca (u daljem tekstu: postavljanje reklamnih panoa).

Član 3

Pod obavljanjem komunalnog posla postavljanja sredstava za reklamiranje podrazumeva se postavljanje i održavanje sredstava za reklamiranje na parcelama pravnih ili fizičkih lica, fasadama, krovovima i drugim površinama.

Pod obavljanjem komunalnog posla iz stava 1. ovog člana podrazumeva se:

(1) postavljanje sredstava za reklamiranje radi reklamiranja sopstvene delatnosti, proizvoda, usluga i robne marke koja se prodaje u objektu podnosioca zahteva (u daljem tekstu: reklamiranje za sopstvene potrebe) i

(2) postavljanje sredstava za reklamiranje radi obavljanja delatnosti reklame, odnosno marketinga kojom se u komercijalne svrhe reklamiraju delatnost, proizvodi i usluge trećih lica (u daljem tekstu: reklamiranje kao delatnost).

Član 4

Reklamni pano, u smislu ovog Pravilnika, je privremeni, namenski izrađen objekat za reklamiranje, koji se postavlja na otvorenom prostoru (javna površina), a prema tipu razlikuju se:

1. bilbord je slobodnostojeći objekat postavljen na jednom ili na dva stuba nosača, po pravilu pravougaonog oblika, jednostran, dvostran sa fiksnom ili rotirajućom reklamnom porukom, može biti osvetljen ili neosvetljen, dimenzija i tip u skladu sa prospektom proizvođača;

2. city light je slobodnostojeći objekat postavljen na jednom ili na dva stuba nosača, po pravilu pravougaonog oblika, jednostran, dvostran sa fiksnom ili rotirajućom reklamnom porukom i mora biti prosvetljen;

3. reklamni stub (Tower) je slobodnostojeći objekat, po pravilu cilindričnog oblika, prečnika do 1,5 m i visine do 5 m i može biti neosvetljen ili prosvetljen;

4. displej je slobodnostojeće elektronsko sredstvo za emitovanje reklamne poruke koje se postavlja na jednom ili dva stuba nosača;

5. i drugi slični objekti za reklamiranje koji su podobni za postavljanje na javnim površinama.

Član 5

Sredstva za reklamiranje, u smislu ovog Pravilnika, su privremeni, namenski izrađeni objekti za reklamiranje, koji se postavljaju na otvorenom prostoru (parcela pravnog ili fizičkog lica, fasada, krov, kalkan, potporni zid i dr.), a prema tipu mogu biti: reklamni uređaj i reklamni natpis.

Sredstva za reklamiranje koja se postavljaju iznad ulaza i u dužini fasade ili izloga poslovnog prostora i visine do 1 m, a sadrže naziv, odnosno poslovno ime sa podacima o delatnosti, sedištu i drugim obaveznim elementima firme propisanim zakonom ne smatraju se sredstvima za reklamiranje u smislu odredaba ovog Pravilnika.

Reklamni uređaj je svako reklamno sredstvo određeno ovim Pravilnikom koje ima elektronski uređaj za pokretanje predmeta ili slike i sl. i to:

1. elektronski displej je elektronsko sredstvo za emitovanje reklamne poruke, koje se postavlja na fasadu i /ili na krov objekta i vidljivo je sa javne površine, a može biti postavljeno i na vozilu;

2. svetleći logo je slovo ili znak sa unutrašnjim osvetljenjem kojim se ispisuje reklamna poruka i postavlja se na fasadu (paralelno ili upravno u odnosu na fasadu) i /ili na krov objekta i vidljiv je sa javne površine;

3. laserski prikaz je poruka projektovana laserskim uređajem na podlogu, fasadu objekta ili u vazdušni prostor;

4. reklamno platno sa uređajem za rotiranje reklamne poruke je namenski izrađeno sredstvo za reklamiranje na koje se postavljaju najmanje dve reklamne poruke, koje se može postaviti na parceli fizičkog ili pravnog lica i fasadi, može da bude osvetljeno, prosvetljeno ili neosvetljeno i

5. druga slična sredstva za reklamiranje koja su podobna za postavljanje na fasadama i krovovima, a nisu navedena u ovom stavu.

Reklamni natpis je svako reklamno sredstvo određeno ovim Pravilnikom, kojim se označava naziv poslovnog imena, proizvoda ili delatnosti, sastavljeno od slova koja se postavljaju na podlogu ili neposredno na fasadu ili krov, može biti osvetljeno, prosvetljeno ili neosvetljeno i to:

1. reklamno platno je namenski izrađeno sredstvo za reklamiranje na koje se postavlja štampana, slikana ili ispisana reklamna poruka, koja se može postaviti na fasadu, krov, građevinsku skelu ili ogradu gradilišta, a može da bude osvetljeno, prosvetljeno ili neosvetljeno;

2. plakat je štampano sredstvo za reklamiranje na podlozi od papira, PVC-a, kartona ili nekoj drugoj podlozi pogodnoj za štampu, koje se postavlja na fasadu;

3. reklamna oznaka koja se može postaviti na prilaznim putevima Gradu uz saobraćajnicu u istom smeru (od Batočine, Kraljeva, Gornjeg Milanovca, Topole i Jagodine) je sredstvo za reklamiranje na jednom ili dva stuba nosača, površine 6 m2, 9 m2 ili 12 m2, uz minimalno rastojanje od 15 m, a ukoliko je površina 12 m2 rastojanje me može biti manje od 20 m;

4. reklamna oznaka, u smislu odredaba Odluke o uređenju grada, površine veće od 9 m2;

5. druga slična sredstva za reklamiranje koja su podobna za postavljanje, a nisu navedena u ovom stavu.

II USLOVI ZA OBAVLJANJE KOMUNALNE DELATNOSTI I KOMUNALNOG POSLA

Član 6

Komunalnu delatnost postavljanja reklamnih panoa obavlja preduzeće ili preduzetnik kome Grad, na osnovu sprovedenog konkursa, ugovorom poveri obavljanje navedene delatnosti, na period od najmanje 5 godina, u skladu sa odredbama ovog Pravilnika, zakonom i drugim propisima Skupštine grada Kragujevca.

Izuzetno od odredbi stava 1. ovog člana, Gradsko veće može odlučiti da neposrednom pogodbom poveri ugovorom deo ove komunalne delatnosti preduzeću koje je osnovala Skupština grada Kragujevca.

Član 7

Na osnovu konačnog rešenja po sprovedenom konkursu, u skladu sa Odlukom o određivanju i načinu poveravanja komunalnih delatnosti, zaključuje se ugovor o poveravanju komunalne delatnosti postavljanja reklamnih panoa (u daljem tekstu: Ugovor).

Pored elemenata utvrđenih zakonom, Odlukom iz stava 1. ovog člana, ovim Pravilnikom Ugovor sadrži i druge uslove iz ponude, obavezu uklanjanja reklamnih panoa po isteku ugovora ili ukinutog odobrenja o sopstvenom trošku imaoca odobrenja, uslove i način jednostranog raskida ugovora ukoliko se naknada ne plati 2 meseca od roka dospeća i druge elemente.

Član 8

Preduzeće, odnosno preduzetnik, kome Grad ugovorom poveri postavljanje reklamnih panoa odnosno sredstava za reklamiranje, dužno je da obezbedi postavljanje i održavanje istih.

Član 9

Komunalni posao postavljanja sredstava za reklamiranje obavlja preduzeće ili preduzetnik kome Grad poveri na njegov zahtev, neposrednom pogodbom, na period od jedne do tri godine, obavljanje komunalnog posla za sopstvene potrebe ili kao delatnost, u skladu sa zakonom, drugim propisima Skupštine grada Kragujevca i odredbama ovog Pravilnika.

Preduzeće ili preduzetnik iz stava 1. ovog člana može postaviti najviše 10 sredstava za reklamiranje u skladu sa odredbama ovog Pravilnika.

Sredstva za reklamiranje koja se postavljaju na fasadu, kao osvetljena ili prosvetljena, mogu se postaviti uz uslov da izvor svetlosti ne ometa korisnike tog i susednih objekata i da ne utiče na bezbednost saobraćaja.

Sredstva za reklamiranje se postavljaju tako da ne narušavaju arhitektonske i dekorativne elemente zgrade na koju se postavljaju.

III POSTUPAK ZA POSTAVLJANJE REKLAMNIH PANOA I SREDSTAVA ZA REKLAMIRANJE

Član 10

Postupak za postavljanje reklamnih panoa i postupak za postavljanje sredstava za reklamiranje propisani su ovim Pravilnikom.

III 1. POSTUPAK ZA POSTAVLJANJE REKLAMNIH PANOA

Član 11

Lokacija za postavljanje reklamnih panoa na javnim površinama (sa odgovarajućim grafičkim prilogom u odgovarajućoj razmeri), tehničke karakteristike reklamnih panoa, funkcionalne zahteve i potrebne uslove koje podnosilac zahteva treba da ispuni (potrebne saglasnosti), određuju se Programom lokacija za postavljanje reklamnih panoa, koji donosi Gradsko veće na predlog Gradske uprave nadležne za poslove prostornog planiranja.

Član 12

Preduzeće ili preduzetnik, kome je ugovorom povereno obavljanje komunalne delatnosti, dužno je da u roku od tri dana od dana zaključenja ugovora, podnese zahtev za izdavanje odobrenja za postavljanje reklamnih panoa (u daljem tekstu: odobrenje) Gradskoj upravi nadležnoj za komunalne poslove.

Član 13

Preduzeće ili preduzetnik, iz člana 12. ovog Pravilnika, uz zahtev za izdavanje odobrenja dužno je da priloži:

- projekat izrađen od ovlašćene organizacije sa izveštajem o izvršenoj tehničkoj kontroli,

- tip priključka i elektroenergetsku saglasnost na projekat ako se objekat priključuje na električnu mrežu i druge potrebne saglasnosti,

- dokaz o regulisanom potrošačkom odnosu ili izjavu da će utrošenu električnu energiju plaćati po obračunu stručne službe, kao refundaciju troškova,

- druge dokaze u zavisnosti od tipa reklamnog panoa.

Član 14

Odobrenje za postavljanje reklamnih panoa izdaje Gradska uprava nadležna za komunalne poslove u roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahteva iz člana 13. ovog Pravilnika.

Član 15

Odobrenje sadrži:

- naziv lica kome se izdaje odobrenje,

- broj i naziv lokacije,

- rok na koji se izdaje odobrenje,

- rok otpočinjanja radova na postavljanju reklamnih panoa, koji ne može biti duži od 15 dana od dana pravosnažnosti odobrenja za postavljanje reklamnih panoa,

- rok završetka radova, koji ne može biti duži od 30 dana od dana pravosnažnosti odobrenja za postavljanje reklamnih panoa,

- obavezu uređenja javne površine po završetku postavljanja,

- izjavu lica da će reklamne panoe ukloniti o svom trošku i bez prava na naknadu po isteku roka iz rešenja,

- obavezu da po završetku radova postavljanja reklamnog panoa podnese zahtev za početak obavljanja delatnosti,

- visinu obračunate naknade na mesečnom nivou,

- odredbu da, ukoliko imalac odobrenja ne plati naknadu 2 meseca od roka dospeća, Gradska uprava može po službenoj dužnosti ukinuti izdato odobrenje,

- pouku o pravnom leku.

III 1.1. USLOVI ZA POČETAK OBAVLJANJA DELATNOSTI

Član 16

Preduzeće ili preduzetnik je dužan da po završetku radova na postavljanju reklamnih panoa, na osnovu odobrenja iz člana 14. ovog Pravilnika, a najkasnije u roku od 5 dana pre početka obavljanja delatnosti, podnese zahtev za početak obavljanja delatnosti Gradskoj upravi nadležnoj za komunalne poslove.

Član 17

Gradska uprava nadležna za komunalne poslove je u obavezi da komisijski konstatuje zapisnikom da su ispunjeni uslovi za početak obavljanja delatnosti i donese rešenje o početku obavljanja delatnosti.

Ukoliko se u zapisniku iz stava 1. ovog člana konstatuje da nisu ispunjeni uslovi za početak obavljanja delatnosti, naložiće se mere za otklanjanje nedostataka, sa rokom za njihovo otklanjanje.

Ako preduzeće ili preduzetnik ne otkloni nedostatke u ostavljenom roku, Gradska uprava nadležna za komunalne poslove je dužna da donese rešenje o odbijanju zahteva za početak obavljanja delatnosti i obrazloži razloge odbijanja.

Protiv rešenja iz stava 1. i 3. ovog člana može se izjaviti žalba Gradskom veću, u roku od 15 dana od dana dostavljanja rešenja.

III 2. POSTUPAK ZA POSTAVLJANJE SREDSTAVA ZA REKLAMIRANJE

Član 18

Podnosilac zahteva za postavljanje sredstava za reklamiranje je dužan da Gradskoj upravi nadležnoj za komunalne poslove podnese:

- rešenje Agencije za privredne registre,

- projekat izrađen od ovlašćene projektne organizacije sa izveštajem o izvršenoj kontroli za reklamni uređaj ili idejno rešenje sa fotomontažom mesta na kome se vrši postavljanje reklamnih natpisa,

- dokaz o vlasništvu ili zaključen i overen ugovor sa vlasnikom objekta, odnosno organom upravljanja zgradom ili vlasnikom parcele,

- tip priključka i energoenergetsku saglasnost na projekat ako se objekat priključuje na električnu mrežu i dokaz o regulisanom potrošačkom odnosu,

- druge potrebne dokaze.

Idejno rešenje sadrži: tehnički opis, skicu, položaj u prostoru, sadržaj reklamne poruke, površinu i druge elemente.

Član 19

Rešenje o poveravanju obavljanja komunalnog posla - postavljanje sredstava za reklamiranje donosi Gradsko veće na predlog Gradske uprave nadležne za komunalne poslove.

Na osnovu uredno podnetog zahteva iz člana 18. ovog Pravilnika i ispunjenog uslova iz člana 9. stav 2. i 3. ovog Pravilnika, Gradska uprava nadležna za komunalne poslove dužna je da uradi Predlog rešenja za poveravanje obavljanja komunalnog posla - postavljanje sredstava za reklamiranje, u roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahteva.

Rešenje iz stava 1. ovog člana pored obaveznih elemenata, sadrži i obavezu plaćanja obračunate naknade, obavezu zaključenja ugovora i ovlašćeno lice za zaključivanje ugovora.

Ukoliko imalac rešenja ne uplati dospelu ratu naknade iz stava 3 ovog člana, Gradska uprava može po službenoj dužnosti pokrenuti postupak da Gradsko veće doneto rešenje iz stava 1. ovog člana ukine. U tom slučaju ugovor će se jednostrano raskinuti tužbom pred Osnovnim sudom.

Imalac rešenja može da odustane od obavljanja komunalnog posla uz izmirenje dospelih obaveza, o čemu Gradsko veće, na predlog Gradske uprave nadležne za komunalne poslove, donosi akt o ukidanju rešenja.

Član 20

Na osnovu Rešenja iz člana 19. stav 1. ovog Pravilnika i dokaza o uplati kvartalne naknade, Gradska uprava nadležna za komunalne poslove uradiće Predlog ugovora koji zaključuju imalac odobrenja i lice koje Gradsko veće ovlasti.

Ugovor se zaključuje u pisanoj formi i sadrži, pored elemenata utvrđenih zakonom koji uređuju obligacione odnose i sledeće elemente: period obavljanja komunalnog posla, lokaciju za postavljanje, visinu naknade i način plaćanja, uslove i način postavljanja i obavezu uklanjanja po isteku ugovora u roku od 7 dana o sopstvenom trošku, uslove i način raskida ugovora i druge elemente.

IV NAČIN OBRAČUNA NAKNADE

Član 21

Naknada za postavljanje reklamnih panoa i sredstava za reklamiranje obračunava se i plaća u skladu sa odredbama ovog Pravilnika.

Sredstva od naknade iz stava 1. ovog člana su prihod budžeta grada Kragujevca i mogu se koristiti za razvoj komunalnih delatnosti.

IV 1. ZA POSTAVLJANJE REKLAMNIH PANOA

Član 22

Preduzeće ili preduzetnik plaća Gradu naknadu, obračunatu na petogodišnjem nivou, u skladu sa izjavom o ponuđenom procentu uvećanja naknade iz konkursne dokumentacije za obavljanje poverene komunalne delatnosti, čiji se iznos određuje po zonama postavljanja, vrsti, broju i površini reklamnog panoa.

Naknada iz stava 1. ovog člana plaća se na sledeći način: 40% naknade plaća se prilikom zaključenja ugovora, a ostatak na onoliko jednakih godišnjih rata na koliko godina je ugovor zaključen. Deo naknade koji se uplaćuje na rate revalorizuje se u skladu sa indeksom rasta cena na malo od meseca u kome je zaključen ugovor do meseca dospeća rate.

Mesečni iznos naknade po 1 m2 reklamne površine utvrđuje Gradsko veće posebnom odlukom, kao početni iznos naknade u postupku poveravanja javnim konkursom.

Član 23

Naknada iz člana 22. ovog Pravilnika se utvrđuje na sledeći način:

ZONA

Neosvetljeni
reklamni pano

Osvetljeni
reklamni pano

Reklamni stub,
CITY LIGHT

DISPLAY

Ekstra

1 x

2 x

2 x

5 x

I zona

0,6 x

1,3 x

1,7 x

3,3 x

II zona

0,5 x

1 x

1,5 x

2 x

Van II zone

0,3 x

0,7 x

1,0 x

1 x

Naknada se utvrđuje u din/m2 reklamne površine, gde x predstavlja mesečni iznos naknade po m2 reklamnog panoa i množi sa 60 meseci, što predstavlja početni iznos naknade u postupku poveravanja javnim konkursom.

U pogledu obračuna naknade postavljeni reklamni panoi pored regionalnih i magistralnih puteva, u delu u kome predstavljaju gradske saobraćajnice, svrstavaju se u ekstra zonu.

Zone su određene u skladu sa Odlukom o merilima i kriterijimuma za utvrđivanje zakupnine i naknade za uređivanje građevinskog zemljišta.

Naknada za obavljanje poverene komunalne delatnosti umanjiće se u skladu sa obavezom iz ugovora o učešću u programima Skupštine grada, srazmerno vremenu, površini i broju reklamnih panoa koji su korišćeni za navedenu namenu.

IV 2. ZA POSTAVLJANJE SREDSTAVA ZA REKLAMIRANJE

Član 24

Preduzeće ili preduzetnik plaća Gradu kvartalno naknadu za postavljanje sredstava za reklamiranje, čiji se iznos određuje po zonama postavljanja, vrsti, broju, površini i u zavisnosti od svrhe reklamiranja (za sopstvene potrebe ili za delatnost).

Mesečni iznos naknade po 1 m2 reklamnog uređaja i po 1 m2 reklamnog natpisa utvrđuje Gradsko veće posebnom odlukom.

Obaveza plaćanja naknade nastaje danom zaključenja ugovora i obračunava se u kvartalnim iznosima.

Obaveza plaćanje naknade za drugi kvartal odnosno naredne kvartale dospeva 15-tog u mesecu za tekući kvartal.

Visina naknade za drugi odnosno naredne kvartale obračunava se po važećim iznosima naknade na dan obračuna.

Član 25

Naknada iz člana 24. stav 2. ovog Pravilnika, za sopstvene potrebe, utvrđuje na sledeći način:

ZONA

Neosvetljena sred. za reklamiranje

Osvetljena/prosvetljena sred. za reklamiranje

Ekstra

1 x

2 x

I zona

0,6 x

1,3 x

II zona

0,5 x

1 x

van II zone

0,3 x

0,7 x

Naknada se utvrđuje u din/m2 reklamne površine, gde x predstavlja mesečni iznos naknade po m2 reklamnog uređaja, odnosno mesečni iznos naknade po m2 reklamnog natpisa.

U pogledu obračuna naknade postavljeni reklamni uređaji i reklamni natpisi pored regionalnih i magistralnih puteva, u delu u kome predstavljaju gradske saobraćajnice, svrstavaju se u ekstra zonu.

Zone su određene u skladu sa Odlukom o merilima i kriterijimuma za utvrđivanje zakupnine i naknade za uređivanje građevinskog zemljišta.

Napomena:

1. za reklamne uređaje površine od 9,1 m2 do 15 m2 obračunata naknada se umanjuje za 20% i za površine preko 15 m2 naknada se umanjuje za 40%,

2. za reklamne natpise veće površine naknada se umanjuje na sledeći način:

 

Površina reklamnog natpisa

Umanjenje naknade u %

1

od 10 - 20 m2

30%

2

od 21 - 30 m2

50%

3

od 31 - 50 m2

70%

4

od 51 - 100 m2

75%

5

preko 101 m2

80%

3. ako pravno lice i preduzetnik podnese zahtev za postavljanje više od jednog reklamnog uređaja ili natpisa na istom objektu, površine se sabiraju i obračunata naknada se umanjuje za 50%,

4. naknada za postavljanje sredstava za reklamiranje, za delatnost, utvrđuje se u dvostrukom iznosu u odnosu na naknadu za sopstvene potrebe,

5. minimalna površina za obračun naknade je 1 m2,

6. naknada za postavljanje sredstava za reklamiranje, od strane preduzeća odnosno društva čiji je osnivač Grad, umanjuje se za 50%,

7. privredno društvo čiji je osnivač Grad, kome je povereno obavljanje komunalnog posla održavanja autobuskih stajališta, može postavljati i održavati sredstava za reklamiranje na autobuskim stajalištima, bez naknade.

V SPROVOĐENJE PRAVILNIKA

Član 26

Gradska uprava nadležna za komunalne poslove vrši nadzor nad sprovođenjem odredaba ovog Pravilnika.

Član 27

Gradska uprava nadležna za inspekcijske poslove, u vršenju inspekcijskog nadzora na objektima koji su predmet ovog Pravilnika, shodno će primenjivati odredbe Odluke o uređenju grada u delu koji se odnosi na reklamne oznake.

VI PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 28

Obavezuje se Gradsko veće u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika donese Odluku o utvrđivanju naknade iz člana 22. stav 3. i člana 24. stav 2. ovog Pravilnika.

Član 29

Obavezuje se Gradska uprava nadležna za prostorno planiranje da važeći Program lokacija za postavljanje reklamnih panoa uskladi sa članom 11. ovog Pravilnika u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.

Član 30

Ugovori o poveravanju obavljanja komunalne delatnosti postavljanja reklamnih panoa, zaključeni pre stupanja na snagu ovog Pravilnika, po odredbama Odluke o uslovima i načinu obavljanja komunalne delatnosti postavljanja reklamni panoa ("Sl. list grada Kragujevca", broj 9/02, 6/03, 4/05 i 35/08), ostaju na snazi do isteka roka na koji su zaključeni.

Član 31

Podneti a nerešeni zahtevi do dana stupanja na snagu ovog Pravilnika rešavaće se u skladu sa propisima koji su važili u vreme podnošenja zahteva.

Član 32

Ovaj Pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".

 

Samostalni član Pravilnika o izmenama i dopunama
Pravilnika o uslovima i načinu obavljanja komunalne delatnosti postavljanja reklamnih panoa

("Sl. list grada Kragujevca", br. 15/2011)

Član 5

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".

 

Samostalni član Pravilnika o dopunama
Pravilnika o uslovima i načinu obavljanja komunalne delatnosti postavljanja reklamnih panoa

("Sl. list grada Kragujevca", br. 24/2013)

Član 3

Pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana donošenja, a objaviće se u "Službenom listu grada Kragujevca".