ODLUKA
O GRADSKOJ SLUŽBI ZA BUDŽETSKU INSPEKCIJU

("Sl. list grada Pančeva", br. 17/2008 i 11/2013)

Član 1

Ovom odlukom osniva se Gradska služba za budžetsku inspekciju (u daljem tekstu: Gradska služba).

Član 2

Ovom odlukom uređuju se pitanja organizacije, delokruga i načina rada Gradske službe.

Član 3

Gradska služba se organizuje, vrši zadatke i poslove iz svog delokruga kao samostalna stručna služba, bez unutrašnjih organizacionih jedinica.

Član 4

Rad Gradske službe dostupan je javnosti na način utvrđen zakonom.

Član 5

Zaposleni u Gradskoj službi dužni su da svoje poslove obavljaju savesno i nepristrasno, ne rukovodeći se pri tom svojim političkim ubeđenjima, niti ih u obavljanju poslova mogu izražavati i zastupati.

Član 6

Gradska služba obavlja stručne i organizacione poslove koji se odnose na sprovođenje inspekcije nad:

1) direktnim i indirektnim korisnicima sredstava budžeta grada Pančeva;

2) javnim preduzećima osnovanim od strane grada Pančeva, pravnim licima osnovanim od strane svih javnih preduzeća, odnosno pravnim licima nad kojima grad Pančevo ima direktnu ili indirektnu kontrolu nad više od 50% kapitala ili više od 50% glasova u upravnom odboru, kao i nad drugim pravnim licima u kojima lokalna javna sredstva čine više od 50% ukupnog prihoda;

3) pravnim licima i drugim subjektima kojima su direktno ili indirektno doznačena sredstva budžeta grada Pančeva za određenu namenu, pravnim licima i drugim subjektima koji su učesnici u poslu koji je predmet kontrole, kao i subjektima koji koriste sredstva budžeta grada Pančeva po osnovu zaduživanja, subvencija, ostale državne pomoći u bilo kom obliku, donacija, dotacija i dr.

Gradska služba obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika, u skladu sa zakonom i drugim propisima kojima se uređuje ova oblast.

Član 7

Radom Gradske službe rukovodi šef.

Član 8

Šef Gradske službe za svoj rad i za zakonito i blagovremeno izvršavanje poslova iz nadležnosti Gradske službe, odgovara gradonačelniku.

Član 9

Pravilnik o sistematizaciji radnih mesta Gradske službe donosi gradonačelnik.

Član 10

Prava, obaveze i odgovornosti iz radnog odnosa zaposleni u Gradskoj službi ostvaruju u Gradskoj upravi grada Pančeva.

Član 11

Administrativne i tehničke poslove za potrebe Gradske službe obavljaće Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika i Gradskog veća, a po potrebi i drugi sekretarijati Gradske uprave grada Pančeva.

Član 12

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o Službi za budžetsku inspekciju i reviziju opštine Pančevo ("Službeni list opštine Pančevo" broj 20/04).

Član 13

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

 

Samostalni član Odluke o izmenama i dopuni
Odluke o Gradskoj službi za budžetsku inspekciju i reviziju

("Sl. list grada Pančeva", br. 11/2013)

Član 4

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".