REŠENJEO OBRAZOVANJU TIMA ZA KOORDINACIJU I PRAĆENJE AKTIVNOSTI NA FORMIRANJU POSLOVNIH ZONA I REALIZACIJI INFRASTRUKTURNOG OPREMANJA LOKACIJA PODESNIH ZA INVESTIRANJE("Sl. list grada Pančeva", br. 11/2013) |
I
Obrazuje se Tim za koordinaciju i praćenje aktivnosti na formiranju poslovnih zona i realizaciji infrastrukturnog opremanja lokacija podesnih za investiranje (u daljem tekstu: Tim) u sledećem sastavu:
1. Pavle Radanov, gradonačelnik grada Pančeva, koordinator
2. Saša Pavlov, zamenik gradonačelnika grada Pančeva, zamenik koordinatora
3. Jelena Batinić, član Gradskog veća za područje privrede, preduzetništva i investicija, član
4. Predrag Živković, član Gradskog veća za područje finansija, član
5. Predrag Patić, član Gradskog veća za područje stambeno-komunalnih poslova, član
6. Nenad Stanojević, vd direktora JP "Direkcija za izgradnju i uređenje Pančeva", član
7. Apđelija Cvetić, sekretar Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj, član
8. Enisa Agović Hoti, sekretar Sekretarijata za finansije, član
9. Siniša Janković, sekretar Sekretarijata za urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove, član
10. Olga Šarac, direktor Agencije za imovinu, član
11. Olivera Subotić, šef Odeljenja za lokalni ekonomski razvoj, Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj, član.
Član Tima Olivera Subotić, istovremeno obavlja i poslove sekretara Tima.
II
Zadatak Tima je da predlaže prioritete u pogledu formiranja poslovnih zona u skladu sa strateškim dokumentima - planovima i programima grada Pančeva, kao i da u postupku formiranja poslovnih zona inicira, koordinira i prati poslove i aktivnosti u vezi sa pripremama i izradom planske i projektno-tehničke dokumentacije, infrastrukturnim uređenjem poslovnih zona, obezbeđivanjem budžetskih sredstava i sredstava iz drugih izvora za ove namene i koordinira druge poslove od značaja za formiranje poslovnih zona.
III
Koordinator Tima saziva sastanke Tima i organizuje njegov rad.
IV
Stručne i administrativnotehničke poslove za potrebe Tima obavlja Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika i Gradskog veća, Sekretarijat za privredu i ekonomski razvoj, Sekretarijat za finansije, Sekretarijat za urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove, Agencija za imovinu, a no potrebi i druge organizacione jedinice Gradske uprave grada Pančeva.
V
Obavezuju se organizacione jedinice Gradske uprave grada Pančeva, javna i javna komunalna preduzeća, da na zahtev Tima, pruže stručnu i drugu pomoć u postupku realizacije poslova iz tačke II ovog rešenja.
VI
Tim po potrebi, a najmanje jednom godišnje dostavlja Gradskom veću grada Pančeva informaciju o realizaciji zadataka i poslova iz tačke II ovog rešenja.
VII
Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja i biće objavljeno u "Službenom listu grada Pančeva".