PRAVILNIK
O SISTEMATIZACIJI RADNIH MESTA U GRADSKOJ SLUŽBI ZA BUDŽETSKU INSPEKCIJU

("Sl. list grada Pančeva", br. 4/2009 i 12/2013)

Član 1

Ovim pravilnikom utvrđuju se radna mesta u Gradskoj službi za budžetsku inspekciju (u daljem tekstu: Služba), nazivi i opisi poslova, stručna sprema, uslovi za obavljanje poslova, kao i broj potrebnih izvršilaca za svako radno mesto u Službi.

Član 2

Služba se organizuje, vrši zadatke i poslove iz svog delokruga kao samostalna stručna Služba, bez unutrašnjih organizacionih jedinica.

Član 3

Radom Službe rukovodi šef, koga raspoređuje načelnik Gradske uprave grada Pančeva.

Za svoj rad, za zakonito i blagovremeno izvršavanje poslova iz nadležnosti Službe, šef Službe odgovara gradonačelniku grada Pančeva.

Član 4

Za obavljanje poslova iz nadležnosti Službe, na radnim mestima utvrđenim ovim pravilnikom, potrebno je ukupno pet izvršilaca.

1. Šef službe za budžetsku inspekciju                                              jedan izvršilac

Opis poslova: Rukovodi radom Službe, utvrđuje plan rada Službe, izdaje naloge za kontrolu, stara se o urednom, blagovremenom i zakonitom obavljanju poslova, raspoređuje ih na pojedine izvršioce i kontroliše njihovo izvršavanje, po potrebi obavlja poslove budžetskog inspektora. Obavlja i druge poslove iz oblasti budžetske inspekcije koje mu odredi gradonačelnik grada Pančeva.

Posebni uslovi: Visoko obrazovanje stečeno na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije-master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije) u oblasti ekonomskih nauka, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ekonomskog smera, 5 godina radnog iskustva u struci i položen stručni ispit za rad u organima državne uprave.

2. Budžetski inspektor                                        četiri izvršioca

Opis poslova: Obavlja poslove inspekcije i kontrole korisnika sredstava budžeta grada: vrši kontrolu primene zakona u oblasti materijalno finansijskog poslovanja i namenskog i zakonitog korišćenja sredstava korisnika budžetskih sredstava, organizacija, preduzeća, pravnih lica i drugih subjekata iz člana 85. stav 3. Zakona o budžetskom sistemu, odnosno sprovodi inspekciju nad direktnim i indirektnim korisnicima sredstava budžeta grada Pančeva, javnim preduzećima osnovanim od strane grada Pančeva, pravnim licima osnovanim od strane tih javnih preduzeća, pravnim licima nad kojima grad Pančevo ima direktnu ili indirektnu kontrolu nad više od 50% kapitala ili više od 50% glasova u upravnom odboru, kao i nad drugim pravnim licima u kojima javna sredstva čine više od 50% ukupnog prihoda, pravnim licima i drugim subjektima kojima su direktno ili indirektno doznačena sredstva budžeta grada Pančeva za određenu namenu, pravnim licima i drugim subjektima koji su učesnici u poslu koji je predmet kontrole, kao i subjektima koji koriste sredstva budžeta grada Pančeva po osnovu zaduživanja, subvencija, ostale državne pomoći u bilo kom obliku, donacija, dotacija i dr, obavlja i druge poslove u skladu sa pozitivnim propisima iz ove oblasti, izrađuje izveštaje, analize i informacije, obavlja i druge poslove koje mu odredi šef Službe.

Posebni uslovi: Visoko obrazovanje stečeno na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije - master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije) u oblasti ekonomskih nauka, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ekonomskog smera, 3 godine radnog iskustva na poslovima izvršenja budžeta i položen stručni ispit za rad u organima državne uprave.

Član 5

Poslovi kontrole iz delokruga rada Službe obavljaju se prema Programu koji donosi gradonačelnik grada Pančeva.

Izuzetno od odredbe stava 1. ovog člana, po zahtevu gradonačelnika grada Pančeva, vrši se vanredna kontrola.

Član 6

Poslove kontrole kod organa i organizacija budžetski inspektori vrše na osnovu planova rada i naloga za kontrolu koje utvrđuje, odnosno izdaje šef Službe.

Nalogom iz prethodnog stava ovog člana, naročito se određuju: budžetski inspektor za obavljanje kontrole; organ ili organizacija kod koje će se obaviti kontrola; predmet kontrole i rok u kome će se kontrola obaviti.

Član 7

U obavljanju poslova iz delokruga rada Službe, zaposleni imaju ovlašćenja i odgovornosti utvrđene zakonom i drugim propisima.

Član 8

Prava, obaveze i odgovornosti iz radnog odnosa, zaposleni u Službi ostvaruju u Gradskoj upravi grada Pančeva, u skladu sa aktima koji regulišu radne odnose i plate, naknade i druga primanja za zaposlena lica u Gradskoj upravi grada Pančeva.

Član 9

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o sistematizaciji radnih mesta u Službi za budžetsku inspekciju i reviziju opštine Pančevo ("Službeni list opštine Pančevo", broj 6/06).

Član 10

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

 

Samostalni član Pravilnika o izmenama
Pravilnika o sistematizaciji radnih mesta u gradskoj službi za budžetsku inspekciju i reviziju

("Sl. list grada Pančeva", br. 12/2013)

Član 4

Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".