ZAKLJUČAKO RACIONALIZACIJI RADA GRADSKE UPRAVE GRADA KRALJEVA("Sl. list grada Kraljeva", br. 27/2013) |
U cilju racionalizacije rada i pojednostavljenja pravila postupanja sa predmetima u administrativnim postupcima, nastavlja se postupak racionalizacije rada Gradske uprave grada Kraljeva, koji je započet Ugovorom o realizaciji projekta "Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu" SKGO broj 1017/1 od 26.11.2012. godine, grad Kraljevo broj 4175/12 od 21.11.2012. godine i OPTIMUS broj 165-11/3 od 26.11.2012. godine zaključenog između grada Kraljeva, Stalne konferencije gradova i opština - Saveza gradova i opština Srbije i OPTIMUS-a Centra za dobro upravljanje, na osnovu Zaključka Gradskog veća kojim se daje saglasnost za uključivanje grada Kraljeva u realizaciju projekta "Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu" broj 06-321/2012-II od 7.11.2012. godine.
Gradska uprava je dužna da strankama omogući ostvarivanje njihovih prava i pravnih interesa rukovodeći se načelima efikasnosti, zakonitosti i ekonomičnosti u postupanju.
Pri rešavanju predmeta odeljenja i odseci unutar Gradske uprave se obavezuju da međusobno neposredno sarađuju, razmenjuju i pribavljaju predmete, potrebnu dokumentaciju, akta, informacije i podatke kojima raspolažu.
Podaci i dokumentacija iz prethodnog stava ovog člana, pribavljaće se po službenoj dužnosti i stranka nije dužna da ih dostavlja.
Rokovi za dostavu, obradu i rešavanje predmeta, dostavljanje predmeta, informacija, akata, dokumentacije i podataka po službenoj dužnosti, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada Gradske uprave, bliže će se urediti posebnim pravilnikom.
Ovlašćuje se načelnik Gradske uprave za donošenje pravilnika kojim će se bliže urediti pitanja od značaja za racionalizaciju rada Gradske uprave grada Kraljeva.
Zaključak stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kraljeva".