ZAKLJUČAK
O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKE UPRAVE GRADA KRALJEVA

("Sl. list grada Kraljeva", br. 27/2013)

Član 1

U cilju racionalizacije rada i pojednostavljenja pravila postupanja sa predmetima u administrativnim postupcima, nastavlja se postupak racionalizacije rada Gradske uprave grada Kraljeva, koji je započet Ugovorom o realizaciji projekta "Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu" SKGO broj 1017/1 od 26.11.2012. godine, grad Kraljevo broj 4175/12 od 21.11.2012. godine i OPTIMUS broj 165-11/3 od 26.11.2012. godine zaključenog između grada Kraljeva, Stalne konferencije gradova i opština - Saveza gradova i opština Srbije i OPTIMUS-a Centra za dobro upravljanje, na osnovu Zaključka Gradskog veća kojim se daje saglasnost za uključivanje grada Kraljeva u realizaciju projekta "Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu" broj 06-321/2012-II od 7.11.2012. godine.

Član 2

Gradska uprava je dužna da strankama omogući ostvarivanje njihovih prava i pravnih interesa rukovodeći se načelima efikasnosti, zakonitosti i ekonomičnosti u postupanju.

Član 3

Pri rešavanju predmeta odeljenja i odseci unutar Gradske uprave se obavezuju da međusobno neposredno sarađuju, razmenjuju i pribavljaju predmete, potrebnu dokumentaciju, akta, informacije i podatke kojima raspolažu.

Podaci i dokumentacija iz prethodnog stava ovog člana, pribavljaće se po službenoj dužnosti i stranka nije dužna da ih dostavlja.

Rokovi za dostavu, obradu i rešavanje predmeta, dostavljanje predmeta, informacija, akata, dokumentacije i podataka po službenoj dužnosti, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada Gradske uprave, bliže će se urediti posebnim pravilnikom.

Član 4

Ovlašćuje se načelnik Gradske uprave za donošenje pravilnika kojim će se bliže urediti pitanja od značaja za racionalizaciju rada Gradske uprave grada Kraljeva.

Član 5

Zaključak stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kraljeva".