ODLUKAO BUDŽETU GRADA BEOGRADA ZA 2013. GODINU("Sl. list grada Beograda", br. 65/2012, 31/2013 i 59/2013) |
Budžet grada Beograda za 2013. godinu, (u daljem tekstu: budžet), sastoji se od:
A. RAČUN PRIHODA I PRIMANJA, RASHODA I IZDATAKA |
|
1. Ukupni prihodi i primanja ostvarena po osnovu prodaje nefinansijske imovine |
71.120.886.042 |
1.1. TEKUĆI PRIHODI u čemu: |
68.683.644.859 |
- tekući prihodi budžeta uključujući i donacije |
64.651.975.314 |
- prihodi od prodaje dobara i usluga ustanova - indirektnih budžetskih korisnika |
4.031.669.545 |
1.2. PRIMANJA OD PRODAJE NEFINANSIJSKE IMOVINE |
2.437.241.183 |
2. Ukupni rashodi i izdaci za nabavku nefinansijske imovine |
73.391.327.638 |
2.1. TEKUĆI RASHODI u čemu: |
56.878.450.305 |
- tekući budžetski rashodi uključujući i donacije |
53.097.285.900 |
- rashodi iz prihoda od prodaje dobara i usluga indirektnih budžetskih korisnika |
3.781.164.405 |
2.2. IZDACI ZA NABAVKU NEFINANSIJSKE IMOVINE u čemu: |
16.512.877.333 |
- tekući budžetski izdaci sa donacijama |
16.262.372.193 |
- izdaci iz prihoda od prodaje dobara i usluga ustanova - indirektnih budžetskih korisnika |
250.505.140 |
BUDŽETSKI DEFICIT |
-2.270.441.596 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine |
51.357 |
Primanja od prodaje finansijske imovine |
3.600.000 |
UKUPNI FISKALNI DEFICIT |
-2.266.892.953 |
B. RAČUN FINANSIRANJA |
|
Primanja od prodaje finansijske imovine |
16.000.000 |
Primanja od zaduživanja |
5.885.760.431 |
Neutrošena sredstva iz prethodnih godina |
963.470.322 |
Izdaci za otplatu glavnice duga |
4.598.337.800 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine |
|
NETO FINANSIRANJE |
2.266.892.953 |
Sredstva na konsolidovanom računu grada Beograda utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:
OPIS |
EKONOMSKA KLASIFIKACIJA |
BUDŽET 2013. |
|
I |
PRIHODI I PRIMANJA BUDŽETA |
|
72.994.576.928 |
1 |
Tekući prihodi |
7 |
64.651.975.314 |
1.1. |
Ustupljeni prihodi |
7 |
38.351.985.610 |
|
Porez na dohodak građana |
711 |
34.777.400.000 |
|
Porez na nasleđe i poklon |
7133 |
205.100.000 |
|
Porez na prenos apsolutnih prava |
7134 |
2.550.000.000 |
|
Naknade: |
714 |
222.734.000 |
|
- Godišnja naknada za motorna i druga vozila |
714514 |
84.000 |
|
- Naknada za promenu namene i zakup poljoprivrednog zemljišta |
7145 |
23.000.000 |
|
- Naknade za zagađivanje životne sredine |
7145 |
181.350.000 |
|
- Naknada po osnovu konverzije prava korišćenja u pravo svojine |
742144 |
15.000.000 |
|
- Naknade za korišćenje šuma i šumskog zemljišta |
741526 |
2.200.000 |
|
- Slivna vodna naknada |
741568, 741569 |
1.100.000 |
|
Tekući transfer od višeg nivoa vlasti |
7331 |
145.351.610 |
|
Kapitalni transfer od višeg nivoa vlasti |
7332 |
250.000.000 |
|
Porez na fond zarade |
7121 |
1.400.000 |
|
Prihod od novčanih kazni za saobraćajne prekršaje |
743324 |
200.000.000 |
1.2. |
Izvorni prihodi |
7 |
26.299.989.704 |
|
Porez na imovinu |
711147, 713 |
5.591.000.000 |
|
Lokalne komunalne takse |
714, 716, 741,742 |
2.400.000.000 |
|
Lokalne administrativne takse |
742241 |
115.000.000 |
|
Boravišna taksa |
714552 |
160.000.000 |
|
Naknade: |
714, 741, 742 |
12.893.960.000 |
|
- Posebna naknada za zaštitu životne sredine |
714562 |
286.000.000 |
|
- Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta |
741534 |
8.007.960.000 |
|
- Naknada za uređivanje građevinskog zemljišta |
742253 |
4.600.000.000 |
|
Zakup poslovnog prostora |
742142 |
2.068.721.521 |
|
Zakup građevinskog zemljišta |
7421 |
400.000.000 |
|
Kamate |
7411 |
513.143.000 |
|
Prihodi koje svojom delatnošću ostvari Gradska uprava |
742 |
206.500.000 |
|
Dobrovoljni transferi od fizičkih i pravnih lica |
744 |
137.715.183 |
|
Mandatne i novčane kazne |
743 |
46.000.000 |
|
Kapitalne donacije i transferi |
732 |
|
|
Prihodi od zakupnine za stan u državnoj svojini |
745142 |
12.850.000 |
|
Deo dobiti javnog preduzeća |
745143 |
697.000.000 |
|
Ostali prihodi |
745141 |
676.000.000 |
|
Memorandumske stavke za refundaciju rashoda |
772 |
382.100.000 |
2 |
Primanja od prodaje nefinansijske imovine |
8 |
2.437.241.183 |
3 |
Primanja od prodaje finansijske imovine i zaduživanja |
9 |
5.905.360.431 |
II |
PRENETA SREDSTVA IZ PRETHODNE GODINE |
|
963.470.322 |
1 |
Preneta sredstva iz prethodne godine |
|
963.470.322 |
III |
SOPSTVENI PRIHODI USTANOVA IZ NADLEŽNOSTI GRADA |
|
4.031.669.545 |
1 |
Prihodi od prodaje dobara i usluga indirektnih budžetskih korisnika |
|
4.031.669.545 |
|
UKUPNA SREDSTVA BUDŽETA |
|
77.989.716.795 |
Rashodi i izdaci za nabavku nefinansijske imovine i izdaci za nabavku finansijske imovine budžeta, po pojedinačnoj nameni, utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:
u din.
Ek. klas. |
|
OPIS |
Ukupna sredstva |
|
4 |
|
|
TEKUĆI RASHODI |
56.878.450.305 |
41 |
|
|
RASHODI ZA ZAPOSLENE |
11.483.891.454 |
|
411 |
|
Plate i dodaci zaposlenih |
9.106.612.222 |
|
412 |
|
Socijalni doprinosi na teret poslodavca |
1.639.919.813 |
|
413 |
|
Naknade u naturi |
366.483.842 |
|
414 |
|
Socijalna davanja zaposlenima |
244.588.712 |
|
415 |
|
Naknade troškova za zaposlene |
17.521.728 |
|
416 |
|
Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi |
73.765.137 |
|
417 |
|
Odbornički dodatak |
35.000.000 |
42 |
|
|
KORIŠĆENJE USLUGA I ROBA |
17.210.817.342 |
|
421 |
|
Stalni troškovi |
3.127.567.278 |
|
422 |
|
Troškovi putovanja |
84.317.947 |
|
423 |
|
Usluge po ugovoru |
3.169.802.957 |
|
424 |
|
Specijalizovane usluge |
5.599.334.555 |
|
425 |
|
Tekuće popravke i održavanje |
3.546.058.471 |
|
426 |
|
Materijal |
1.683.736.134 |
44 |
|
|
OTPLATA KAMATA |
2.334.429.470 |
|
441 |
|
Otplata domaćih kamata |
935.484.582 |
|
442 |
|
Otplata stranih kamata |
1.285.494.050 |
|
444 |
|
Prateći troškovi zaduženja |
113.450.838 |
45 |
|
|
SUBVENCIJE |
13.954.306.438 |
|
451 |
|
Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
8.950.285.049 |
|
454 |
|
Subvencije privatnim preduzećima |
5.004.021.389 |
46 |
|
|
DOTACIJE I TRANSFERI |
5.360.366.793 |
|
463 |
|
Transferi ostalim nivoima vlasti |
4.940.195.619 |
|
4.631 |
|
Tekući transferi ostalim nivoima vlasti |
4.270.950.439 |
|
4.632 |
|
Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti |
669.245.180 |
|
464 |
|
Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja |
310.333.487 |
|
465 |
|
Ostale dotacije i transferi |
109.837.687 |
47 |
|
|
SOCIJALNO OSIGURANJE I SOCIJALNA ZAŠTITA |
3.842.565.149 |
|
472 |
|
Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta |
3.842.565.149 |
48 |
|
|
OSTALI RASHODI |
2.344.068.147 |
|
481 |
|
Dotacije nevladinim organizacijama |
838.966.142 |
|
482 |
|
Porezi, obavezne takse i kazne |
420.472.718 |
|
483 |
|
Novčane kazne i penali po rešenju sudova |
735.802.743 |
|
484 |
|
Naknade štete za povrede ili nastalu usled elementarnih nepogoda |
0 |
|
485 |
|
Naknade štete za povrede ili štetu nanetu od državnih organa |
348.826.544 |
49 |
|
|
REZERVE |
348.005.512 |
|
499 |
|
Sredstva rezerve |
348.005.512 |
5 |
|
|
IZDACI ZA NEFINANSIJSKU IMOVINU |
16.512.877.333 |
51 |
|
|
OSNOVNA SREDSTVA |
14.752.872.241 |
|
511 |
|
Zgrade i građevinski objekti |
12.321.982.053 |
|
512 |
|
Mašine i oprema |
452.217.966 |
|
513 |
|
Ostale nekretnine i oprema |
1.753.981.823 |
|
515 |
|
Nematerijalna imovina |
224.690 399 |
52 |
|
|
ZALIHE |
301.000 |
|
521 |
|
Robne rezerve |
1.000 |
|
523 |
|
Zalihe robe za dalju prodaju |
300.000 |
54 |
|
|
PRIRODNA IMOVINA |
1.759.704.092 |
|
541 |
|
Zemljište |
1.759.704.092 |
6 |
|
|
IZDACI ZA OTPLATU GLAVNICE I NABAVKU FINANSIJSKE IMOVINE |
4.598.389.157 |
61 |
|
|
OTPLATA GLAVNICE |
4.598.337.800 |
|
611 |
|
Otplata glavnice domaćim kreditorima |
1.982.840.000 |
|
612 |
|
Otplata glavnice stranim kreditorima |
2.615.497.800 |
62 |
|
|
NABAVKA FINANSIJSKE IMOVINE |
51.357 |
|
621 |
|
Nabavka domaće finansijske imovine |
51.357 |
|
|
|
UKUPNO |
77.989.716.795 |
Primanja od zaduživanja i izdaci za otplatu glavnice duga utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:
OPIS |
Iznos |
Neto finansiranje |
2.266.892.953 |
Primanja od prodaje finansijske imovine i zaduživanja |
5.901.760.431 |
Primanja od prodaje finansijske imovine |
16.000.000 |
Primanja od zaduživanja |
5.885.760.431 |
Preneta sredstva iz ranijih godina |
963.470.322 |
Suficit iz 2012. godine |
963.470.322 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine i otplatu glavnice duga |
4.598.337.800 |
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita |
4.598.337.800 |
Otplata glavnice domaćim kreditorima |
1.982.840.000 |
Otplata glavnice stranim kreditorima |
2.615.497.800 |
Potrebna sredstva za finansiranje budžetskog deficita u iznosu od 2.270.441.596 dinara, nabavku finansijske imovine u iznosu od 51.357 dinara i otplatu glavnice po osnovu duga domaćim i stranim kreditorima u iznosu od 4.598.337.800 dinara, iz člana 1. ove odluke u ukupnom iznosu od 6.868.830.753 dinara, planirano je da se obezbede iz primanja po osnovu prodaje finansijske imovine u iznosu od 19.600.000 dinara koji se sastoji od sredstava od privatizacije preduzeća u iznosu od 16.000.000 dinara i sredstava po osnovu otplate kredita u iznosu od 3.600.000 dinara, primanja od zaduživanja u iznosu od 5.885.760.431 dinar i iz prenetih neutrošenih sredstava iz prethodnih godina u iznosu od 963.470.322 dinara a koja se sastoje od neraspoređenog viška prihoda iz ranijih godina u iznosu od 912.342.080 dinara, neutrošenih sredstava od privatizacije iz prethodnih godina u iznosu od 2.692.669 dinara, neutrošenih sredstava donacija iz prethodnih godina u iznosu od 12.250.810 dinara, prenetih sredstava ostvarenih od otkupa stanova u iznosu od 24.402.917 dinara i neutrošenih sredstava domaćih kredita u iznosu od 1.690.106 dinara i inostranih kredita u iznosu od 10.091.740 dinara.
Grad Beograd planira da u 2013. godini povuče sredstva kredita od domaćih banaka u iznosu od 694.000.000 dinara za realizaciju sledećih projekata:
u din.
Red. |
Naziv projekta |
Nosilac projekta - budžetski korisnik |
iznos dinara |
1 |
Program rehabilitacije ulica, opštinskih puteva i bivših regionalnih puteva koji su prešli u nadležnost grada Beograda |
Sekretarijat za saobraćaj - Direkcija za puteve |
600.000.000 |
2 |
Program izgradnje objekata iz oblasti predškolskog obrazovanja |
Agencija za investicije i stanovanje |
94.000.000 |
|
SVEGA |
|
694.000.000 |
Grad Beograd planira da u 2013. godini povuče sredstva kredita od inostranih banaka u iznosu od 4.891.760.431 dinar (40.764.670 EUR) za sledeće projekte:
u dinarima
Red. br. |
Naziv projekta |
Banka |
|
Nosilac projekta - budžetski korisnik |
Iznos |
||
€ |
|
dinara |
|||||
1 |
Izgradnja pristupnih saobraćajnica za Most na reci Savi |
EIB |
|
Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda |
31.582.569 |
|
3.789.908.260 |
2 |
Projekat unapređenja beogradskog javnog prevoza i saobraćajne infrastrukture |
EBRD |
|
Agencija za investicije i stanovanje |
9.182.101 |
|
1.101.852.171 |
|
SVEGA |
|
|
|
40.764.670 |
|
4.891.760.431 |
Planirani kapitalni izdaci budžetskih korisnika za 2013, 2014. i 2015. godinu iskazuju se u sledećem pregledu:
Redni broj |
Razdeo |
Glava |
Naziv direktnog budžetskog korisnika |
Stavka |
Naziv kapitalnog projekta |
Iznos |
||
2013 |
2014 |
2015 |
||||||
1 |
04 |
04.1 |
Sekretarijat za finansije |
1.1. |
Saobraćajnice sa pripadajućom infrastrukturom |
1.621.998.166 |
3.903.252.511 |
3.799.390.000 |
|
|
|
|
1.2. |
Objekti i mreža vodosnabdevanja |
142.261.315 |
481.878.196 |
429.400.000 |
|
|
|
|
1.3. |
Objekti i mreža kanalizacije |
1.101.075.963 |
1.816.618.365 |
1.610.900.000 |
|
|
|
|
1.4. |
Uređenje slobodnih površina |
1.020.000 |
11.370.000 |
1.000.000 |
|
|
|
|
1.5. |
Groblja |
7.895.600 |
37.190.000 |
21.000.000 |
|
|
|
|
1.6. |
Pribavljanje građevinskog zemljišta |
5.000.000 |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
|
|
1.7. |
Izgradnja stanova za raseljavanje |
625.575.443 |
436.157.410 |
510.700.000 |
|
|
|
|
1.8. |
Kapitalne saobraćajnice od posebnog interesa za grad Beograd |
5.141.592.408 |
4.961.863.400 |
5.867.000.000 |
Svega Sekretarijat za finansije: |
8.646.418.895 |
11.663.329.882 |
12.254.390.000 |
|||||
2 |
06 |
|
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
2.1. |
Adaptacija elektrorazvodnog postrojenja 35 kV |
|
170.000.000 |
|
|
|
|
|
2.2. |
Rekonstrukcija magistralnog toplovoda M6 preko mosta Gazela i izgradnja izmenjivačke stanice na TO Novi Beograd za magistralni toplovod M6 koji prelazi preko mosta Gazela |
|
530.000.000 |
250.000.000 |
|
|
|
|
2.3. |
Nabavka opreme i izvođenje radova na izgradnji vrelovodnog kotla VK4 na TO Konjarnik i njegovo spajanje u proizvodni kompleks toplane |
96.998.000 |
393.002.000 |
|
|
|
|
|
2.4. |
Izgradnja PPV Makiš 2 |
45.000.000 |
110.472.511 |
617.091.772 |
|
|
|
|
2.5. |
Nabavka 4 specijalizovanih kombi vozila za potrebe VU Veterina Beograd |
|
|
14.400.000 |
|
|
|
|
2.6. |
Izgradnja karantina za životinje |
|
|
72.000.000 |
|
|
|
|
2.7. |
Isporuka opreme i izvođenje radova na izgradnji prepumpnih stanica na magistralama 1 i 2 |
|
400.000.000 |
200.000.000 |
|
|
|
|
2.8. |
Modernizacija TO Banovo brdo |
|
100.000.000 |
110.000.000 |
|
|
|
|
2.9. |
Adaptacija elektrorazvodnog postrojenja 110 kV |
|
100.000.000 |
260.000.000 |
|
|
|
|
2.10. |
Isporuka opreme i ugradnja merila isporučene toplotne energije na toplotnim izvorima, magistralnim toplovodima i primarnim predajnim stanicama JKP Beogradske elektrane |
|
50.000.000 |
50.000.000 |
|
|
|
|
2.11. |
Nabavka peći za spaljivanje životinjskih leševa i peći za spaljivanje medicinskog otpada |
|
|
36.000.000 |
|
|
|
|
2.12. |
Izgradnja groblja za kućne ljubimce |
|
|
72.000.000 |
|
|
|
|
2.13. |
Nabavka dve stacionarne hladnjače za smeštaj leševa životinja, medicinskog otpada i otpada animalnog porekla |
|
|
10.800.000 |
|
|
|
|
2.14. |
Izgradnja sabirnog centra za animalni otpad |
|
|
72.000.000 |
|
|
|
|
2.15. |
Kombinovana toplana i elektrana (KTE) u Padinskoj skeli koja za gorivo koristi biomasu |
|
34.000.000 |
159.750.000 |
|
|
|
|
2.16. |
Izgradnja prihvatilišta za pse na teritoriji GO Zvezdara |
|
|
50.000.000 |
|
|
|
|
2.17. |
Investiciono održavanje javne rasvete |
|
100.000.000 |
|
|
|
|
|
2.18. |
Program održavanja kišne kanalizacije za 2013. godinu (deo koji finansira Grad) |
170.301.258 |
34.698.741 |
|
|
|
|
|
2.19. |
Program održavanja javnih česmi i fontana za 2013. godinu |
85.202.735 |
39.797.265 |
|
|
|
|
|
2.20. |
Konzervatorski nadzor nad radovima na sanaciji fontana Slap (1. faza) |
0 |
41.400 |
|
|
|
|
|
2.21. |
Radovi na sanaciji fontane Slap (1. faza) |
2.813.364 |
2.821.116 |
|
|
|
|
|
2.22. |
Poboljšanje vodosnabdevanja na potezu Topčider-buster stanica Pinosava |
0 |
8.940.219 |
|
Svega Sekretarijat za komunalne i stambene poslove: |
400.315.357 |
2.073.773.252 |
1.974.041.772 |
|||||
3 |
08 |
|
Sekretarijat za saobraćaj |
3.1. |
Postavljanje saobraćajne signalizacije i modernizacija saobraćajne opreme na uličnoj mreži u Beogradu i postavljanje pešačkih pasarela - JKP "Beograd-put" |
86.782.411 |
97.127.895 |
|
|
|
|
|
3.2. |
Postavljanje saobraćajne signalizacije na javnim površinama za parkiranje u Beogradu - JKP "Parking servis" |
1.274.000 |
|
|
|
|
|
|
3.3. |
Postavljanje osvetljenja na pešačkim prelazima u Beogradu - JKP "Javno osvetljenje" |
5.425.544 |
|
|
|
|
|
|
3.4. |
Glavni projekti za pasarele |
1.922.400 |
|
|
|
|
|
|
3.5. |
Tehnička kontrola projekata za pasarele |
409.200 |
|
|
|
|
|
|
3.6. |
Tasteri za semaforske uređaje |
376.320 |
|
|
|
|
|
|
3.7. |
Projekat parkirališta za bicikle, sa predlogom tipa parkirališta i izradom projekata mikrolokacija za izabrani tip parkirališta na 30 utvrđenih lokacija u Beogradu |
|
1.068.000 |
|
|
|
|
|
3.8. |
Projekat parkirališta za motorcikle, sa predlogom tipa parkirališta i izradom projekata mikrolokacija za izabrani tip parkirališta na 10 utvrđenih lokacija u Beogradu |
|
826.800 |
|
|
|
|
|
3.9. |
Projekat signalizacije za Zone 30 |
|
2.088.000 |
|
|
|
|
|
3.10. |
Saobraćajni projekat sa simulacijom saobraćajnih tokova i predlogom optimalnog rešenja za odvijanje saobraćaja za vreme izvođenja građevinskih radova na trgu Slavija |
|
1.977.600 |
|
|
|
|
|
3.11. |
Saobraćajni projekat odvijanja saobraćaja u uticajnoj zoni naselja Stepa Stepanović sa simulacijom tokova i predlogom optimalnog rešenja |
|
1.896.000 |
|
|
|
|
|
3.12. |
Saobraćajni projekat optimizacije saobraćajnih tokova u Ulici Save Maškovića |
|
1.750.800 |
|
|
|
|
|
3.13. |
Projekat zone usporenog saobraćaja u Beogradu |
|
2.976.000 |
|
|
|
|
|
3.14. |
Projekat za postavljanje kamera u Beogradu |
|
1.500.000 |
|
|
|
|
|
3.15. |
Projekat tipskog poligona sa pratećim programom za edukaciju dece predškolskog i školskog uzrasta |
|
1.344.000 |
|
|
|
|
|
3.16. |
Kupovina i ugradnja video zida u Centru za upravljanje saobraćaja sa uređajem sa čuvanjem uređaja za čuvanje video zapisa uključujući softver za jedinstveno upravljanje video signalima zapisa |
|
10.000.000 |
|
|
|
|
|
3.17. |
Kupovina i ugradnja kamera za detekciju saobraćajnih prekršaja |
|
24.000.000 |
|
|
|
|
|
3.18. |
Kupovina i ugradnja semaforskih uređaja |
|
64.000.000 |
|
|
|
|
|
3.19. |
Oprema za poligon za obuku osnovaca o osnovama u bezbednosti saobraćaja |
|
5.000.000 |
|
08 |
1 |
|
Direkcija za javni prevoz |
3.20. |
Nabavka 83 niskopodna solo trolejbusa sa asinhronim vučnim pogonom i pratećom opremom za potrebe JKP GSP "Beograd" |
365.306.324 |
481.000.000 |
385.000.000 |
|
|
|
|
3.21. |
Nabavka 32 nova zglobna niskopodna autobusa gradskog tipa |
316.445.000 |
129.735.000 |
0 |
08 |
2 |
|
Direkcija za puteve |
3.22. |
U - sanacija i adaptacija, pojačano održavanje ulica i opštinskih puteva (JKP Beograd-put) |
784.665.708 |
2.000.000.000 |
2.000.000.000 |
|
|
|
|
3.23. |
U - sanacija i adaptacija, pojačano održavanje ulica i opštinskih puteva (JKP Beograd-put) |
600.000.000 |
700.000.000 |
|
|
|
|
|
3.24. |
U - asfaltiranje ulica Grocka 1 |
68.190.465 |
|
|
|
|
|
|
3.25. |
asfaltiranje ulica Zemun 2 i Surčin 2 |
30.106.680 |
|
|
|
|
|
|
3.26. |
U - asfaltiranje ulica Surčin |
50.915.797 |
|
|
|
|
|
|
3.27. |
U - asfaltiranje ulica Barajevo |
12.874.803 |
|
|
|
|
|
|
3.28. |
U - asfaltiranje ulica Savski venac |
35.895.750 |
|
|
|
|
|
|
3.29. |
U - asfaltiranje ulica Stari grad |
60.667.198 |
|
|
|
|
|
|
3.30. |
U - asfaltiranje ulica Rakovica |
17.842.212 |
|
|
|
|
|
|
3.31. |
U - asfaltiranje ulica Voždovac |
16.125.942 |
|
|
|
|
|
|
3.32. |
U - asfaltiranje ulica Palilula |
25.677.957 |
|
|
|
|
|
|
3.33. |
U - asfaltiranje ulica Vračar |
8.988.509 |
|
|
|
|
|
|
3.34. |
U - Sanacija dela Mostarske petlje |
35.048.980 |
|
|
|
|
|
|
3.35. |
U - Izrada Projekata za potrebe sanacije i adaptacije, pojačanog održavanja ulica i opštinskih puteva (JKP Beograd-put) |
32.000.000 |
0 |
0 |
Ukupno Sekretarijat za saobraćaj |
2.556.941.199 |
3.526.290.095 |
2.385.000.000 |
|||||
4 |
09 |
1 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
4.1. |
Program gašenja individualnih kotlarnica beogradskih škola |
38.200.000 |
25.377.198 |
|
Svega Sekretarijat za zaštitu životne sredine: |
38.200.000 |
25.377.198 |
0 |
|||||
5 |
11 |
|
Sekretarijat za kulturu |
5.1. |
Nabavka opreme za električne instalacije unutrašnjeg osvetljenja za Malo pozorište "Duško Radović" |
|
5.159.446 |
|
|
|
|
|
5.2. |
Nabavka mobilijara za Malo pozorište "Duško Radović" |
6.184.980 |
|
|
|
|
|
|
5.3. |
Nabavka opreme audio i video sistema za Malo pozorište "Duško Radović" |
19.550.832 |
|
|
|
|
|
|
5.4. |
Nabavka opreme za sistem scenske rasvete za Malo pozorište "Duško Radović" |
6.324.091 |
14.692.597 |
|
|
|
|
|
5.5. |
Nabavka opreme za telekomunikacione instalacije i centralni sistem nadzora i upravljanja za Malo pozorište "Duško Radović" |
|
3.488.882 |
|
Svega Sekretarijat za kulturu: |
32.059.903 |
23.340.925 |
0 |
|||||
6 |
13 |
|
Sekretarijat za sport |
6.1. |
Uvođenje sistema grejanja za gradski centar za fizičku kulturu (Stari Dif) |
3.500.000 |
|
|
|
|
|
|
6.2. |
Izrada uslova za protivpožarnu zaštitu |
2.220.000 |
|
|
Svega Sekretarijat za sport: |
5.720.000 |
0 |
0 |
|||||
7 |
14 |
|
Sekretarijat za zdravstvo |
7.1. |
DZ Barajevo - Izgradnja mreže za ručnu dojavu požara |
338.160 |
|
|
|
|
|
|
7.2. |
DZ Voždovac - Zamena stolarije - Ogranak Šumice |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.3. |
DZ Voždovac - Glavni projekat sanacije ZS Kumodraž I |
288.000 |
|
|
|
|
|
|
7.4. |
DZ Grocka - Zamena kotla u kotlarnici |
1.598.533 |
|
|
|
|
|
|
7.5. |
DZ Grocka - Sanacija potpornog zida u ZS Vrčin |
3.195.280 |
|
|
|
|
|
|
7.6. |
DZ Zemun - Zamena kanalizacione, vodovodne i hidrantske mreže |
2.943.501 |
|
|
|
|
|
|
7.7. |
DZ Lazarevac - Izgradnja kišne kanalizacije kod Službe fizikalne medicine |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.8. |
DZ Obrenovac - Sanacija objekta "C" dečjeg i školskog dispanzera |
2.498.000 |
|
|
|
|
|
|
7.9. |
DZ Obrenovac - Izrada ograde dvorišta prema ul. V. Karadžića |
249.000 |
|
|
|
|
|
|
7.10. |
DZ Palilula - Građ. zanatski radovi na tri objekta: ZS Krnjača, ZS Stara Palilula i ZS Karaburma |
2.525.040 |
|
|
|
|
|
|
7.11. |
DZ Rakovica - Sanacija rigola i staza oko objekta Kanarevo brdo |
1.983.488 |
|
|
|
|
|
|
7.12. |
DZ Rakovica - izrada Projektne dokumentacije za objekat Labudovo brdo - okončana situacija i Objekat Resnik - dodatni radovi |
778.200 |
|
|
|
|
|
|
7.13. |
DZ Rakovica - Tehn. kontrola Glavnog projekta za izgradnju objekta Labudovo brdo |
354.000 |
|
|
|
|
|
|
7.14. |
DZ Rakovica - Radovi na instalaciji sistema za automatsku dojavu požara |
1.063.828 |
|
|
|
|
|
|
7.15. |
DZ Sopot - Zamena dotrajale fasadne stolarije ZS Ralja |
2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.16. |
DZ Dr Simo Milošević - Sanacija objekta Žarkovo |
2.221.000 |
|
|
|
|
|
|
7.17. |
Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata - Molersko-farbarski radovi na objektu Stacionara Zavoda |
1.618.932 |
|
|
|
|
|
|
7.18. |
Gradski zavod za plućne bolesti i tuberkulozu - Sanacija oštećenih stubova i zida u suterenu zgrade GZ |
3.599.666 |
|
|
|
|
|
|
7.19. |
Gradski zavod za plućne bolesti i tuberkulozu - Izrada idejnog arhitektonskog rešenja - okončana |
542.000 |
|
|
|
|
|
|
7.20. |
Gradski zavod za biocide i medicinsku ekologiju - Rekonstrukcija sterilizacionog bloka |
11.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.21. |
KBC "Bežanijska kosa" - Zamena bolničkih prozora - deo sredstava |
2.985.089 |
10.868.911 |
|
|
|
|
|
7.22. |
KBC "Bežanijska kosa" - Adaptacija tri sobe poluintenzivne nege |
702.000 |
|
|
|
|
|
|
7.23. |
KBC "Bežanijska kosa" - Adaptacija prostorija hitne prijemne službe |
929.000 |
|
|
|
|
|
|
7.24. |
KBC "Zvezdara" - Sanacija vodovodne i kanalizacione mreže na Internoj klinici |
2.500.000 |
|
|
|
|
|
|
7.25. |
KBC "Zvezdara" - Sanacija sanitarnih prostorija u Gin. operacionom bloku |
677.000 |
|
|
|
|
|
|
7.26. |
KBC "Zvezdara" - Izrada ažuriranja plana zaštite od požara |
769.000 |
|
|
|
|
|
|
7.27. |
KBC "Zvezdara" - Sanacija sanitarnih prostorija u Gin. operacionom bloku |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.28. |
KBC "Zvezdara" - Saniranje krova na zgradi Interne klinike |
4.546.930 |
|
|
|
|
|
|
7.29. |
KBC Dr Dragiša Mišović - Dedinje - Sanacija krova na objektu Bolnice ginekologije |
2.159.000 |
|
|
|
|
|
|
7.30. |
KBC Zemun - Radovi na privođenju nameni prostorije za četiri radne stanice novog multislajsnog skenera u radiološkoj službi KBC-a |
336.000 |
|
|
|
|
|
|
7.31. |
DZ Barajevo - Sanitetsko vozilo |
400.000 |
|
|
|
|
|
|
7.32. |
DZ Voždovac - Nabavka ultrazvučnog aparata |
5.400.000 |
|
|
|
|
|
|
7.33. |
DZ Grocka - Nabavka opreme za Fizikalnu i Stomatološku službu |
2.400.000 |
|
|
|
|
|
|
7.34. |
DZ Grocka - putničko i sanitetsko vozilo |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.35. |
DZ "Zvezdara" - Nabavka med. aparata |
3.595.800 |
|
|
|
|
|
|
7.36. |
DZ "Zvezdara" - Nabavka sonde za ultrazvučni aparat |
798.477 |
|
|
|
|
|
|
7.37. |
DZ "Zvezdara" - Popravka rendgen aparata - Ogranak u Mirijevu |
1.281.750 |
|
|
|
|
|
|
7.38. |
DZ Zemun - Nabavka med. aparata |
899.937 |
|
|
|
|
|
|
7.39. |
DZ Zemun - Ogranak Surčin - Oprema i nameštaj |
32.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.40. |
DZ Zemun - ultrazvučni aparat |
3.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.41. |
DZ Mladenovac - Nabavka med. i druga oprema |
1.198.566 |
|
|
|
|
|
|
7.42. |
DZ Mladenovac - Nabavka vozila |
2.700.000 |
|
|
|
|
|
|
7.43. |
DZ Novi Beograd - UZ kolor dopler - dopler sa tri sonde |
3.072.000 |
|
|
|
|
|
|
7.44. |
DZ Obrenovac - sanitetska vozila - deo sredstava |
1.550.000 |
|
|
|
|
|
|
7.45. |
DZ Palilula - Nabavka vozila za Odeljenje sudske medicine |
1.330.000 |
|
|
|
|
|
|
7.46. |
DZ Rakovica - Nabavka med. opreme |
2.016.513 |
|
|
|
|
|
|
7.47. |
DZ Sopot - Nabavka dva putnička vozila za hemodijalizu |
1.693.226 |
|
|
|
|
|
|
7.48. |
DZ Dr Simo Milošević - Autoklav za centralnu sterilizaciju i popravka RO komore |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.49. |
Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata - Sonda za ultrazvučni aparat i reparacija stomatoloških stolica |
2.301.800 |
|
|
|
|
|
|
7.50. |
Gradski zavod za hitnu med. pomoć - Unutrašnja medicinska oprema za sanitetska vozila |
3.981.289 |
|
|
|
|
|
|
7.51. |
Gradski zavod za gerontologiju i palijativno zbrinjavanje - Nabavka defibrilatora |
360.000 |
|
|
|
|
|
|
7.52. |
KBC "Bežanijska kosa" - Nabavka rendgen cevi |
17.318.393 |
|
|
|
|
|
|
7.53. |
KBC "Bežanijska kosa" - Nabavka videobronhoskopa i dva fiberbronhoskopa |
6.146.000 |
|
|
|
|
|
|
7.54. |
KBC "Bežanijska kosa" - Osposobljavanje Angio sale |
7.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.55. |
KBC Dr Dragiša Mišović - Nabavka med. aparata: laparaskopiski stub, portabilni eho aparat za kardiološku dijagnostiku i bojler za pripremu tople sanitarne vode |
20.000.000 |
|
|
|
|
|
|
7.56. |
KBC Dr Dragiša Mišović - Nabavka med. opreme: ultrazvučni aparat za Službu radiološke dijagnostike i plazna sterilizator za termolabilni medicinski materijal |
14.729.200 |
|
|
|
|
|
|
7.57. |
KBC "Zvezdara" - Nabavka med. oprema: laparaskopski stub, operaciona lampa, videogastroskop i EMG |
12.135.812 |
|
|
|
|
|
|
7.58. |
KBC "Zvezdara" - Nabavka med. oprema: četiri aparata za anesteziju, elektrohirurška jedinica i aparat za ispitivanje sluha |
16.549.600 |
|
|
|
|
|
|
7.59. |
KBC "Zemun - Nabavka med. opreme: hirurški instrumenti za opremanje operacionih sala, EKG aparati, monitori i defibrilatori |
15.813.183 |
|
|
|
|
|
|
7.60. |
KBC Zemun - Sistem za tretman vode za potrebe hemodijalize |
1.484.400 |
|
|
|
|
|
|
7.61. |
KBC Zemun - Medicinska oprema: videogastroskop, servisiranje videokolonoskopa i med. oprema za Službu laboratorijske dijagnostike i Odeljenje dijalize |
11.498.284 |
|
|
|
|
|
|
7.62. |
KBC Zemun - Nabavka nameštaja (kreveti i dušeci) za Intenzivnu negu i odeljenja |
3.669.908 |
|
|
|
|
|
|
7.63. |
KCS Klinika za kardiologiju - Ultrazvuk (ehokardiotokograf) |
12.900.000 |
|
|
|
|
|
|
7.64. |
KCS - Institut za neurohirurgiju - Motorni sistem za otvaranje glave |
6.462.000 |
|
|
|
|
|
|
7.65. |
KCS - Klinika - Višegradska - Ultrazvučni aparat za VTO |
4.974.000 |
|
|
|
|
|
|
7.66. |
Stomatološki fakultet - ortopan tompografski aparat za snimanje glave |
5.000.000 |
|
|
Svega Sekretarijat za zdravstvo: |
300.060.785 |
10.868.911 |
0 |
|||||
8 |
15 |
|
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
8.1. |
Termo-tehničko održavanje dnevnih boravaka Centra za dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
1.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.2. |
Adaptacija i rekonstrukcija dnevnog boravka - Borska 92 |
2.680.000 |
|
|
|
|
|
|
8.3. |
Usluge izrade projekta adaptacije i rekonstrukcije dnevnog boravka - Borska 92 |
259.600 |
|
|
|
|
|
|
8.4. |
Usluge nadzora nad radovima na adaptaciji i rekonstrukciji dnevnog boravka - Borska 92 |
72.000 |
|
|
|
|
|
|
8.5. |
Izvođenje elektro radova po nalogu inspekcije u objektu Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
208.800 |
|
|
|
|
|
|
8.6. |
Razne saglasnosti pri adaptaciji Borske 92 |
154.512 |
|
|
|
|
|
|
8.7. |
Sanacija prokišnjavanja na objektu Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
103.092 |
|
|
|
|
|
|
8.8. |
Troškovi priključka pri adaptaciji objekta u Borskoj 92 |
260.575 |
|
|
|
|
|
|
8.9. |
Izvođenje radova po nalogu inspekcije za protivpožarnu zaštitu za objekte Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
208.800 |
|
|
|
|
|
|
8.10. |
Adaptacija dnevnog boravka za stara lica u ul. Mileve Marić Ajnštajn u okviru PJ "Dnevni centri i klubovi", Gerontološki centar Beograd, sa uslugom nadzora nad ovim radovima |
8.157.787 |
|
|
|
|
|
|
8.11. |
Izrada predmera i predračuna radova za adaptaciju klubova |
144.000 |
|
|
|
|
|
|
8.12. |
Izrada glavnog projekta za adaptaciju klubova (četiri) |
660.000 |
|
|
|
|
|
|
8.13. |
Nadzor nad izvođenjem radova za tri kluba u okviru PJ "Dnevni centri i klubovi" |
132.000 |
|
|
|
|
|
|
8.14. |
Izrada projekta rekonstrukcije i sanacije DC Voždovac |
600.000 |
|
|
|
|
|
|
8.15. |
Radovi na održavanju kluba u ul. Vojvode Stepe |
239.300 |
|
|
|
|
|
|
8.16. |
Zamena vodovodno-kanalizacione mreže u Prihvatilištu pri Zavodu za vaspitanje, uključujući i nadzor nad ovim radovima |
606.795 |
|
|
|
|
|
|
8.17. |
Zamena instalacija i sanitarija u Prihvatilištu za urgentnu zaštitu zlostavljane dece u domu "Jovan Jovanović Zmaj", sa uslugom nadzora nad ovim radovima |
2.124.000 |
|
|
|
|
|
|
8.18. |
Razni priključci pri adaptaciji klubova |
272.680 |
|
|
|
|
|
|
8.19. |
Nabavka kotla za grejanje u objektu u Šiljakovcu, uključujući i troškove nadzora |
1.159.000 |
|
|
|
|
|
|
8.20. |
Nabavka agregata za objekat na Bežanijskoj kosi, uključujući i nadzor |
1.518.500 |
|
|
|
|
|
|
8.21. |
Nabavka opreme za opremanje kluba u ulici Vojvode Stepe |
1.255.900 |
|
|
|
|
|
|
8.22. |
Nabavka opreme za potrebe PJ "Dnevni centri i klubovi", Gerontološki centar Beograd za klubove u ul. Kraljice Marije i Ulice Lipa 22 |
1.436.671 |
|
|
|
|
|
|
8.23. |
Nabavka opreme za potrebe PJ "Dnevni centri i klubovi", Gerontološki centar Beograd za klub u ul. Mileve Marić Ajnštajn |
1.574.817 |
|
|
|
|
|
|
8.24. |
Troškovi nadzora |
55.112 |
|
|
|
|
|
|
8.25. |
Dugoročni zakup zemljišta - Bežanijska kosa |
100.000 |
|
|
|
|
|
|
8.26. |
Stručni nadzor nad izvođenjem viška i dodatnih radova na izgradnji dnevnog boravka u Šekspirovoj bb |
300.000 |
|
|
|
|
|
|
8.27. |
Kupovina stambenog prostora za izbeglice |
100.000 |
|
|
|
|
|
|
8.28. |
Izvođenje radova na sanaciji i adaptaciji poslovnog prostora za potrebe centra za socijalno preduzetništvo |
36.604.900 |
|
|
|
|
|
|
8.29. |
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na sanaciji i adaptaciji poslovnog prostora za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo |
1.062.900 |
|
|
|
|
|
|
8.30. |
Tehnički prijem radova na sanaciji i adaptaciji poslovnog prostora za potrebe centra za socijalno preduzetništvo |
130.000 |
|
|
|
|
|
|
8.31. |
Kupovina nameštaja za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo |
2.100.000 |
|
|
|
|
|
|
8.32. |
Kupovina računarske opreme za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo |
2.100.000 |
|
|
|
|
|
|
8.33. |
Kupovina opreme za domaćinstvo za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo |
240.000 |
|
|
|
|
|
|
8.34. |
Kupovina ugostiteljske i medicinske opreme za objekat na Bežanijskoj kosi |
9.907.626 |
|
|
|
|
|
|
8.35. |
Nabavka medicinske opreme za objekat na Bežanijskoj kosi |
1.533.680 |
|
|
|
|
|
|
8.36. |
Nabavka opreme za domaćinstvo za objekat na Bežanijskoj kosi |
738.700 |
|
|
|
|
|
|
8.37. |
Izgradnja ostalih stambenih jedinica za potrebe raseljenih romskih naselja |
2.440.000 |
|
|
|
|
|
|
8.38. |
Nadzor nad izradom ostava za potrebe raseljenih romskih naselja |
60.000 |
|
|
|
|
|
|
8.39. |
Nabavka opreme za domaćinstvo za potrebe raseljenih romskih naselja |
100.000 |
|
|
|
|
|
|
8.40. |
Tehnička kontrola glavnog projekta i idejnog rešenja za izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
271.163 |
|
|
|
|
|
|
8.41. |
Kapitalno održavanje zgrada i objekata Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
1.000 |
|
|
|
|
|
|
8.42. |
Nabavka nameštaja za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
50.000 |
|
|
|
|
|
|
8.43. |
Kupovina softvera za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo |
100.000 |
|
|
Svega Sekretarijat za socijalnu zaštitu: |
82.823.910 |
0 |
0 |
|||||
10 |
24 |
|
Agencija za investicije i stanovanje |
9.1. |
ERP projekat |
172.000.000 |
139.114.623 |
100.000.000 |
|
|
|
|
9.2. |
SOCIJALNA POMOĆ UGROŽENOM STANOVNIŠTVU |
|
|
|
|
|
|
|
|
Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata socijalne zaštite |
155.221.029 |
420.000.000 |
324.700.000 |
|
|
|
|
9.3. |
Izgradnja sistema za navodnjavanje u Gradskoj opštini Grocka |
283.376.841 |
350.000.000 |
300.000.000 |
|
|
|
|
9.4. |
Rekonstrukcija i dogradnja objekta Starog dvora |
12.162.634 |
170.000.000 |
300.000.000 |
|
|
|
|
9.5. |
Izgradnja objekata komunalne infrastrukture |
170.000 |
4.000.000 |
0 |
|
|
|
|
9.6. |
Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih sportskih i rekreacionih objekata |
39.456.193 |
630.000.000 |
150.000.000 |
|
|
|
|
9.7. |
Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata zdravstvene zaštite |
157.894.596 |
434.000.000 |
154.000.000 |
|
|
|
|
9.8. |
Izgradnja socijalnih i socijalno-neprofitnih stambenih objekata |
1.561.839.704 |
649.199.780 |
849.000.000 |
|
|
|
|
9.9. |
STAMBENI RAZVOJ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Izgradnja stambenih objekata |
586.968.382 |
0 |
0 |
|
|
|
|
9.10. |
Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata kulture |
187.320.954 |
450.000.000 |
2.771.500.000 |
|
|
|
|
9.11. |
Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata predškolskih ustanova |
567.965.338 |
1.164.700.000 |
350.000.000 |
|
|
|
|
9.12. |
Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata osnovnog obrazovanja |
128.088.077 |
767.600.000 |
930.000.000 |
|
|
|
|
9.13. |
Izgradnja novih i dogradnja, rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata srednjeg obrazovanja |
5.780.871 |
80.000.000 |
150.000.000 |
|
|
|
|
9.14. |
Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija postojećih objekata niskogradnje |
15.381.015 |
1.705.940.304 |
3.614.385.749 |
|
|
|
|
9.15. |
Nabavka tramvaja |
1.388.675.499 |
2.754.521.962 |
|
Svega Agencija za investicije i stanovanje: |
5.262.301.133 |
9.719.076.669 |
9.993.585.749 |
|||||
10 |
27 |
|
Agencija za javne nabavke |
10.1. |
Izvođenje radova na sanaciji objekata SRC "11. april" i Hale sportova |
7.923.225 |
45.769.482 |
|
Svega Agencija za javne nabavke: |
7.923.225 |
45.769.482 |
0 |
|||||
SVEGA |
17.332.764.407 |
27.087.826.414 |
26.607.017.521 |
Prihod od naknade za korišćenje građevinskog zemljišta usmerava se za realizaciju:
- programa zajedničke komunalne potrošnje,
- programa izrade urbanističke dokumentacije i praćenja sprovođenja urbanističkih planova i projekata,
- programa izgradnje i održavanja ulica i lokalnih nekategorisanih puteva,
- ostalih programa uređenja grada Beograda i
- drugih programa za izgradnju i održavanje objekata komunalne infrastrukture.
Prihodi od naknade za uređivanje građevinskog zemljišta i zakupa građevinskog zemljišta usmeravaju se za finansiranje Programa uređivanja građevinskog zemljišta i izgradnju kapitalnih objekata grada Beograda.
Prihodi od novčanih kazni za saobraćajne prekršaje, koristiće se u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima.
Prihodi od naknada za zagađivanje životne sredine i od posebne naknade za zaštitu i unapređenje životne sredine koristiće se namenski za zaštitu i unapređenje životne sredine prema Programu grada i gradskih opština, a koji se donose u skladu sa Zakonom o zaštiti životne sredine.
Prihodi od naknade za korišćenje šuma i šumskog zemljišta koristiće se u skladu sa Zakonom o šumama.
Prihod od naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i sredstva ostvarena od davanja u zakup poljoprivrednog zemljišta, odnosno poljoprivrednog objekta u državnoj svojini usmeravaju se za realizaciju programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta.
Prihod od boravišne takse, usmerava se za potrebe u turizmu i turističku promociju i propagandu.
Deo sredstava solidarne stambene izgradnje koristiće se za opštu komunalnu potrošnju.
U tekuću budžetsku rezervu izdvojena su sredstva u iznosu od 343.005.512 dinara.
Sredstva tekuće budžetske rezerve opredeljena su u obimu od 0,53% prihoda budžeta.
U stalnu budžetsku rezervu izdvajaju se sredstva u iznosu od 5.000.000 dinara.
Sredstva stalne budžetske rezerve opredeljena su u obimu od 0,01% prihoda budžeta.
O korišćenju sredstava tekuće i stalne budžetske rezerve odlučuje Privremeni organ grada Beograda na predlog Sekretarijata za finansije.
Ukupna sredstva budžeta utvrđena su u iznosu od 77.989.716.795 dinara, a obuhvataju sredstva na podračunu izvršenja budžeta koji se vodi u okviru Konsolidovanog računa trezora grada Beograda.
Ukupna sredstva iz stava 1. ovog člana formirana su prihodima i primanjima iz sledećih izvora:
- tekući prihodi u iznosu od 64.118.908.521 dinar - izvor finansiranja 01;
- sopstveni prihodi indirektnih korisnika budžeta - ustanova iz nadležnosti grada, u iznosu od 4.031.669.545 dinara - izvor finansiranja 04;
- prihodi od donacija od ostalih nivoa vlasti u iznosu od 395.351.610 dinara - izvor 07;
- sredstva po osnovu dobrovoljnih transfera od fizičkih i pravnih lica u iznosu od 137.715.183 dinara - izvor 08;
- primanja od prodaje nefinansijske imovine u ukupnom iznosu od 2.461.644.100 dinara, i to: sredstva od otkupa stanova solidarnosti u iznosu od 1.136.968.382 dinara, sredstva od prodaje stanova kojima raspolaže grad Beograd u iznosu od 1.208.272.801 dinar, sredstva od otplate stanova kojima raspolaže grad Beograd u iznosu od 114.402.917 dinara od čega se iznos od 24.402.917 dinara odnosi na preneta sredstva iz ranijih godina a iznos od 90.000.000 dinara na tekuća primanja, i sredstva od prodaje nekretnina (stanova i poslovnog prostora) kojima raspolaže Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u iznosu od 2.000.000 dinara - izvor finansiranja 09;
- primanja od domaćih zaduživanja u iznosu od 994.000.000 dinara i neutrošenih sredstava iz ranijih godina po osnovu primanja od domaćih zaduživanja u iznosu od 1.690.106 dinara - izvor finansiranja 10;
- primanja od inostranih zaduživanja u iznosu od 4.891.760.431 dinara i neutrošenih sredstava iz ranijih godina po osnovu primanja od inostranih zaduživanja u iznosu od 10.091.740 dinara - izvor finansiranja 11;
- primanja od prodaje finansijske imovine u iznosu od 19.600.000 dinara, i to sredstva od privatizacije preduzeća u iznosu od 16.000.000 dinara i sredstva od otplate stambenih kredita odobrenih od strane Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u iznosu od 3.600.000 dinara - izvor finansiranja 12;
- neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina u iznosu od 912.342.080 dinara (u okviru kojih su uključena neiskorišćena namenska sredstva Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u iznosu od 226.402.363 dinara, Sekretarijata za urbanizam i građevinske poslove u iznosu od 16.495.172 dinara, Budžetskog fonda za zaštitu životne sredine u iznosu od 165.807.191 dinar, Budžetskog fonda za poljoprivredno zemljište u iznosu od 36.616.678 dinara, Sekretarijata za kulturu - ustanove kulture u iznosu od 148.118 dinara, Sekretarijata za obrazovanje i dečju zaštitu u iznosu od 1.320.020 dinara, Sekretarijata za zdravstvo-oportunitet u iznosu od 86.610.468 dinara i Agencije za investicije i stanovanje u iznosu od 24.047.849 dinara) - izvor finansiranja 13;
- preneta neutrošena sredstva od privatizacije preduzeća iz prethodnih godina u iznosu od 2.692.669 dinara - izvor finansiranja 14 i
- preneta neutrošena sredstva donacija iz prethodnih godina u iznosu od 12.250.810 dinara - izvor finansiranja 15.
Sredstva iz stava 1. ovog člana raspoređuju se po korisnicima i to:
_______________
NAPOMENA:
Deo teksta ovog dokumenta nije u bazi, a može se videti na vebsajtu Grada Beograda: www.sllistbeograd.rs
Nosilac razdela iz člana 13. ove odluke je direktni budžetski korisnik sredstava budžeta grada Beograda.
U skladu sa Uputstvom za pripremu odluke o budžetu lokalne vlasti za 2013. godinu i projekcijama za 2014. i 2015. godinu, koje je doneo ministar nadležan za poslove finansija na osnovu odredbi člana 36a Zakona o budžetskom sistemu ("Službeni glasnik RS", br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11 i 93/12), i Zakonom o određivanju maksimalnog broja zaposlenih u lokalnoj administraciji ("Službeni glasnik RS", broj 104/09), broj zaposlenih kod korisnika budžeta grada Beograda (direktni i indirektni budžetski korisnici) ne može preći maksimalan broj zaposlenih na neodređeno i određeno vreme, i to:
- 3.876 zaposlenih na neodređeno vreme;
- 145 zaposlenih na određeno vreme;
- 7.101 zaposleni u predškolskim ustanovama na neodređeno vreme;
- 1.221 zaposleni u predškolskim ustanovama na određeno vreme.
U ovoj odluci o budžetu sredstva za plate se obezbeđuju za broj zaposlenih iz stava 1. ovog člana.
Prihodi i primanja budžeta prikupljaju se i naplaćuju u skladu sa zakonom i drugim propisima nezavisno od iznosa utvrđenih ovom odlukom za pojedine vrste prihoda i primanja.
Naredbodavac za izvršenje budžeta je Privremeni organ grada Beograda i odgovoran je za izvršenje ove odluke.
Privremeni organ je odgovoran za sprovođenje fiskalne politike i upravljanje javnom imovinom, prihodima i primanjima i rashodima i izdacima na način koji je u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu.
Privremeni organ grada Beograda može doneti odluku o promeni iznosa aproprijacija i prenosu aproprijacije u tekuću budžetsku rezervu u skladu sa članom 61. Zakona o budžetskom sistemu.
Direktni korisnik budžetskih sredstava uz odobrenje Sekretarijata za finansije Gradske uprave, može izvršiti preusmeravanje aproprijacija odobrenih na ime određenog rashoda i izdatka koji se finansira iz opštih prihoda budžeta u iznosu od 5% vrednosti aproprijacije za rashod i izdatak čiji se iznos umanjuje.
Preusmeravanje aproprijacija odnosi se na aproprijacije iz prihoda iz budžeta, dok se iz ostalih izvora mogu menjati bez ograničenja.
Ako u toku godine dođe do promene okolnosti koja ne ugrožava utvrđene prioritete unutar budžeta, Privremeni organ donosi odluku da se iznos aproprijacije koji nije moguće iskoristiti prenese u tekuću budžetsku rezervu i može se koristiti za namene koje nisu predviđene budžetom ili za namene za koje nisu predviđena sredstva u dovoljnom obimu.
Ukupan iznos preusmeravanja sredstava iz stava 4. ovog člana ne može biti veći od iznosa razlike između budžetom odobrenih sredstava tekuće budžetske rezerve i polovine maksimalno mogućeg iznosa sredstava tekuće budžetske rezerve utvrđenog zakonom.
U slučaju da se budžetu grada Beograda iz drugog budžeta (republike ili druge lokalne samouprave) opredele aktom namenska transferna sredstva uključujući i namenska transferna sredstva za nadoknadu šteta usled elementarnih nepogoda, kao i u slučaju ugovaranja donacije čiji iznosi nisu mogli biti poznati u postupku donošenja ove odluke, Sekretarijat za finansije na osnovu tog akta otvara odgovarajuće aproprijacije za izvršavanje rashoda po tom osnovu.
Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda obavezan je da redovno prati izvršenje budžeta i najmanje dva puta godišnje, odnosno u roku od 15 dana po isteku šestomesečnog i devetomesečnog perioda, informiše Privremeni organ grada Beograda.
Sredstva tekuće budžetske rezerve u iznosu od 343.005.512 dinara, koristiće se na osnovu rešenja o upotrebi sredstava tekuće budžetske rezerve koja donosi Privremeni organ grada Beograda, na predlog Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Sredstva tekuće budžetske rezerve koriste se za neplanirane svrhe za koje aproprijacije nisu izvršene ili za svrhe za koje se u toku godine pokaže da planirane aproprijacije nisu bile dovoljne. Odobrena sredstva po ovom osnovu predstavljaju povećanje aproprijacije direktnih korisnika za određene namene i iskazuju se na kontu za čiju namenu su sredstva usmerena.
Sredstva stalne budžetske rezerve u iznosu od 5.000.000 dinara, koristiće se za finansiranje rashoda grada Beograda u otklanjanju posledica vanrednih okolnosti, kao što su poplava, suša, zemljotres, požar, klizišta, snežni nanosi, grad, životinjske i biljne bolesti, ekološka katastrofa i druge elementarne nepogode, odnosno drugih vanrednih događaja koji mogu da ugroze život i zdravlje ljudi ili prouzrokuju štetu većih razmera. Rešenja o upotrebi sredstava stalne budžetske rezerve donosi Privremeni organ grada Beograda, na predlog Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Novčana sredstva budžeta grada Beograda i direktnih i indirektnih korisnika sredstava budžeta kao i drugih korisnika javnih sredstava koji su uključeni u konsolidovani račun trezora, vode se i deponuju na konsolidovanom računu trezora.
Slobodna novčana sredstva Konsolidovanog računa trezora grada Beograda, koja preostanu po izvršenju obaveza budžeta grada Beograda, osim prihoda za koje je u posebnom zakonu, odnosno propisu grada Beograda utvrđena namena koja ograničava upotrebu tih sredstava, mogu se investirati na domaćem finansijskom tržištu novca.
Slobodna novčana sredstva Konsolidovanog računa trezora grada Beograda mogu se koristiti za prevremeno vraćanje kredita u cilju smanjenja obaveza grada Beograda, deponovanje sredstava kod Narodne banke Srbije ili kod poslovnih banaka koje imaju odgovarajući bonitet, uz polaganje odgovarajućih kvalitetnih instrumenata obezbeđenja, odnosno mogu se investirati u hartije od vrednosti republike, u hartije od vrednosti Narodne banke Srbije, ostalim nivoima vlasti ili bankama koje daju kao zalogu odgovarajuće obezbeđenje.
Trezor vrši prevremeno vraćanje duga, deponovanje i investiranje sredstava iz stava 3. ovog člana na osnovu pojedinačne odluke Privremenog organa grada Beograda o deponovanju, odnosno investiranju u skladu sa zakonom.
Plaćanje sa konsolidovanog računa trezora za realizaciju obaveza drugih korisnika javnih sredstava, u smislu Zakona o budžetskom sistemu, koji su uključeni u sistem konsolidovanog računa trezora, neće se vršiti ukoliko ovi korisnici nisu dobili saglasnost na finansijski plan na način propisan zakonom, odnosno aktom Privremenog organa i ukoliko taj plan nisu dostavili Upravi za trezor.
Raspored i korišćenje sredstava utvrđenih u članu 12. ove odluke vršiće se na osnovu godišnjeg finansijskog plana direktnog korisnika budžeta koji donosi rukovodilac tog budžetskog korisnika, u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.
Godišnjim finansijskim planom iz stava 1. ovog člana sredstva budžeta raspoređuju se po bližim namenama, u skladu sa ekonomskom i funkcionalnom klasifikacijom i po izvorima finansiranja. Na finansijski plan iz stava 1. ovog člana saglasnost daje Privremeni organ grada Beograda po prethodno pribavljenom mišljenju Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Finansijski plan direktnog korisnika menja se istovremeno sa promenom aproprijacija utvrđenih članom 12. ove odluke u skladu sa zakonom.
Raspored i korišćenje sredstava u 2013. godini vršiće se po posebnom aktu (program, rešenje, zaključak) koji donosi nadležni organ grada Beograda na predlog direktnog korisnika budžetskih sredstava za izvršene aproprijacije prema namenama u okviru sledećih razdela:
- Razdeo 04 - Sekretarijat za finansije
funkcija 090 - Socijalna zaštita neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 451 - subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 44.477.000 dinara;
funkcija 160 - Opšte javne usluge koje nisu klasifikovane na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 463 - transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 3.351.000 dinara, ekonomska klasifikacija 464 - dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja u iznosu od 6.550.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama, pozicija 1 - društvene, nevladine i verske organizacije u iznosu od 10.000.000 dinara i pozicija 3 - dotacije ostalim neprofitnim institucijama u iznosu od 171.685 dinara;
funkcija 320 - protivpožarna zaštita, ekonomska klasifikacija 463 - dotacije i transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 400.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 100.000 dinara.
- Razdeo 09 - Sekretarijat za zaštitu životne sredine funkcija 560 - zaštita životne sredine neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 424 - specijalizovane usluge u iznosu od 64.575.105 dinara i ekonomska klasifikacija 426 - materijal u iznosu od 88.749.576 dinara.
- Razdeo 10 - Sekretarijat za privredu
funkcija 410 - opšti ekonomski i komercijalni poslovi po pitanju rada, ekonomska klasifikacija 454 - subvencije privatnim preduzećima u iznosu od 26.622.892 dinara.
- Razdeo 11 - Sekretarijat za kulturu
funkcija 820 - usluge kulture, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama, pozicija 2 - dotacije za realizaciju programa u iznosu od 64.510.000 dinara.
- Razdeo 12 - Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu
funkcija 911 - predškolsko obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 2.500.000 dinara.
funkcija 912 - osnovno obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 1.500.000 dinara.
funkcija 920 - srednje obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 2.000.000 dinara.
funkcija 940 - visoko obrazovanje, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 488.160 dinara i
funkcija 950 - obrazovanje koje nije definisano nivoom, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 2.025.000 dinara.
- Razdeo 13 - Sekretarijat za sport i omladinu
funkcija 810 - usluge rekreacije i sporta, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 97.113.975 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 355.347.318 dinara.
funkcija 950 - usluge rekreacije i sporta, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 1.720.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 13.496.500 dinara.
- Razdeo 14 - Sekretarijat za zdravstvo
funkcija 740 - usluge javnog zdravstva, ekonomska klasifikacija 424 - specijalizovane usluge u iznosu od 25.138.966 dinara.
- Razdeo 15 - Sekretarijat za socijalnu zaštitu
Funkcija 070 - socijalna pomoć ugroženom stanovništvu, ekonomska klasifikacija 472 - naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta za deo sredstava planiran za isplatu pomoći ugroženim kategorijama penzionera, proširenih prava trudnica i jednokratnih socijalnih pomoći nezaposlenim porodiljama, u skladu sa propisima, odnosno odlukama Skupštine grada Beograda i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 62.015.500 dinara.
Funkcija 090 - socijalna zaštita neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 3.000.000 dinara.
- Razdeo 25 - Kancelarija za mlade
Funkcija 150 - opšte javne usluge, istraživanje i razvoj, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 4.162.500 dinara.
- Razdeo 26 - Agencija za evropske integracije i saradnju sa udruženjima
Funkcija 160 - opšte javne usluge neklasifikovane na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 4.404.000 dinara.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta mogu koristiti sredstva raspoređena ovom odlukom samo za namene za koje su im ta sredstva odobrena.
Korisnici sredstava budžeta, koji određeni rashod izvršavaju iz sredstava budžeta i iz drugih izvora, obavezni su da izmirenje tog rashoda prvo vrše iz prihoda iz tih drugih izvora.
Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava, odgovoran je za preuzimanje obaveza, njihovu verifikaciju, izdavanje naloga za plaćanje koje treba izvršiti iz sredstava organa kojim rukovodi i izdavanje naloga za uplatu sredstava koja pripadaju budžetu.
Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava odgovoran je za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih aproprijacija.
Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava, može preneti pojedina ovlašćenja iz stava 1. ovog člana na druga lica u direktnom, odnosno indirektnom korisniku budžetskih sredstava.
Korisnici sredstava budžeta mogu preuzimati obaveze na teret budžeta samo do iznosa aproprijacije utvrđene ovom odlukom.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, korisnici iz stava 1. ovog člana mogu preuzeti obaveze po ugovoru koji se odnosi na kapitalne izdatke i zahteva plaćanje u više godina, na osnovu predloga Sekretarijata za finansije.
Preuzete obaveze čiji je iznos veći od iznosa sredstava koji je predviđen ovom odlukom ili su u suprotnosti sa Zakonom o budžetskom sistemu, ne mogu se izvršavati na teret budžeta.
Obaveze preuzete, u skladu sa odobrenim aproprijacijama u 2012. godini, a neizvršene u toku te godine, prenose se i imaju status preuzetih obaveza i u 2013. godini i izvršavaju se na teret odobrenih aproprijacija ovom odlukom.
Preuzete obaveze i sve finansijske obaveze moraju biti izvršene isključivo na principu gotovinske osnove sa konsolidovanog računa trezora osim ako je zakonom, odnosno aktom Vlade predviđen drugačiji metod.
U budžetskoj 2013. godini obračun i isplata plata, kao i obračun i isplata božićnih, godišnjih i jubilarnih nagrada i drugih vrsta nagrada i bonusa predviđenih posebnim i pojedinačnim kolektivnim ugovorima, za direktne i indirektne korisnike sredstava budžeta grada Beograda, vršiće se u skladu sa Zakonom o budžetu Republike Srbije.
Obaveze prema korisnicima budžetskih sredstava izvršavaju se srazmerno ostvarenim primanjima budžeta.
Ako se u toku godine primanja smanje, izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima, i to obaveze utvrđene zakonskim propisima na postojećem nivou i minimalni stalni troškovi neophodni za nesmetano funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.
Privremeni organ može obustaviti privremeno izvršenje pojedinih izdataka budžeta, u slučaju da se izdaci povećaju ili primanja budžeta smanje.
Ukoliko u toku realizacije sredstava predviđenih ovom odlukom dođe do izmena u Pravilniku o standardnom klasifikacionom okviru i kontnom planu za budžetski sistem Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda izvršiće odgovarajuće izmene ove odluke.
Raspored ostvarenih primanja budžeta vrši se tromesečnim planovima za izvršenje budžeta koje donosi Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta mogu da vrše plaćanja do visine mesečnih kvota koje odredi Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Prilikom određivanja kvota za direktne korisnike budžetskih sredstava Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda ima u vidu sredstva planirana u budžetu za direktnog budžetskog korisnika kao i likvidne mogućnosti budžeta.
Sredstva raspoređena za finansiranje rashoda i izdataka, odnosno programa korisnika budžeta, prenose se na osnovu njihovog zahteva, a u skladu sa utvrđenim iznosom aproprijacija, odnosno utvrđenim kvotama.
Uz zahtev za prenos, korisnici su dužni da dostave kompletnu dokumentaciju za plaćanje na osnovu koje je utvrđena obaveza korisnika budžetskih sredstava.
Transferna sredstva prema indirektnim korisnicima budžeta grada Beograda mogu vršiti svi direktni korisnici budžetskih sredstava kada transferišu sredstva indirektnom korisniku na istom nivou vlasti.
Direktni korisnici budžetskih sredstava su dužni da, na zahtev, Sekretarijatu za finansije Gradske uprave grada Beograda stave na uvid dokumentaciju o njihovom finansiranju, kao i da dostavljaju izveštaje o ostvarenju prihoda i izvršenju rashoda u određenom vremenskom periodu.
Ukoliko indirektni korisnik budžetskih sredstava radnjama u okviru obavljanja svoje delatnosti izazove sudski spor, izvršenje pravosnažnih sudskih odluka i sudska poravnanja neće se izvršavati na teret sredstava budžeta.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava u 2013. godini obračunatu ispravku vrednosti nefinansijske imovine iskazuju na teret kapitala, odnosno ne iskazuju rashod amortizacije i upotrebe sredstava za rad.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga i izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava moraju biti dodeljeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Javna preduzeća i drugi oblici organizovanja čiji je osnivač grad Beograd, dužni su da najkasnije do 30. novembra tekuće budžetske godine deo od najmanje 50% dobiti po završnom računu za 2012. godinu uplate u budžet grada Beograda prema dinamici koju odredi Sekretarijat za finansije.
Upravni odbor je odgovoran za postupanje u skladu sa stavom 1. ovog člana.
Grad Beograd se može zaduživati uzimanjem kredita ili emitovanjem hartija od vrednosti, pod uslovom da te hartije od vrednosti mogu kupiti isključivo Republika Srbija i finansijske institucije.
Odluku o kapitalnom zaduživanju grada donosi Privremeni organ grada Beograda, po prethodno pribavljenom mišljenju Ministarstva finansija Republike Srbije.
Grad se može zadužiti u zemlji i inostranstvu, odnosno na domaćem i inostranom tržištu, u domaćoj i stranoj valuti.
Za finansiranje deficita tekuće likvidnosti, koji može da nastane usled neuravnoteženosti kretanja u prihodima i rashodima budžeta, Privremeni organ se može zadužiti u skladu sa odredbama člana 35. Zakona o javnom dugu ("Službeni glasnik RS", br. 61/05, 107/09 i 78/11).
Korisnici budžetskih sredstava preneće na račun izvršenja budžeta, do 31. decembra 2013. godine, sva sredstva koja nisu utrošena za finansiranje rashoda u 2013. godini, koja su ovim korisnicima preneta u skladu sa važećom Odlukom o budžetu grada Beograda za 2013. godinu.
Ovu odluku objaviti u "Službenom listu grada Beograda" i dostaviti ministarstvu nadležnom za poslove finansija.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.
Samostalni član Odluke o rebalansu budžeta grada Beograda za 2013. godinu
("Sl. list grada Beograda", br. 31/2013)
Član 13
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".
Samostalni član Odluke o rebalansu budžeta grada Beograda za 2013. godinu
("Sl. list grada Beograda", br. 59/2013)
Član 20
Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".