ODLUKA
O FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2014. I 2015. GODINI

("Sl. list grada Beograda", br. 23/2013, 31/2013 i 57/2013)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini.

Član 2

Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda planiranih na izvoru finansiranja 01, i to:

- za 2014. godinu u iznosu od 65.688.632.500 dinara,

- za 2015. godinu u iznosu od 70.074.639.100 dinara.

Član 3

Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2014. i 2015. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:

Redni broj

Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti

Stavka

Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti

Iznos u dinarima

2014. g

2015. g

1

Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove

1.1.

Izrada Plana generalne regulacije, sa Strateškom procenom uticaja planiranih sadržaja na životnu sredinu, za deo privredne zone Jakovo, gradska opština Surčin

6,596,018

0

svega:

6,596,018

0

2

Sekretarijat za komunalne i stambene poslove

2.1.

Studija ETF - Istraživanje povoljnih efekata uvođenja monitoringa i određivanja stvarne propusne moći 110 kv kablovskih vodova u distributivnoj mreži Beograda

2,500,000

2,500,000

2.2.

Istraživanje i primena subgeotermalnih podzemnih vodenih resursa u konceptu povećanja energetske efikasnosti u zgradarstvu

300,000

0

2.3.

Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda

400,000

500,000

2.4.

Softversko-programsko održavanje sajta Uprave za energetiku

500,000

500,000

2.5.

Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB

12,000,000

12,000,000

2.6.

"Popravimo zajedno" specijalizovane usluge

10,300,000

4,000,000

2.7.

"Popravimo zajedno" - fasade

44,125,000

10,125,000

2.8.

"Popravimo zajedno" - liftovi

48,175,000

40,175,000

2.9.

"Popravimo zajedno" - krovovi

4,600,000

0

2.10.

Izrada i postavljanje tabli sa nazivima ulica i kućnim brojevima

4,000,000

0

2.11.

JKP "Gradska čistoća" - program održavanja

594.143.175

0

2.12.

JKP "Zelenilo Beograd" - program održavanja

260,000,000

0

2.13.

Revitalizacija fasada i zgrada pod zaštitom države

50,000,000

50,000,000

2.14.

Stručna kontrola višegodišnjih investicija - stručni nadzor, konzervatorski nadzor, koordinatori nad radovima na fasadama, nad radovima na zelenim površinama i nad radovima na drugim komunalnim objektima

3,000,000

3,000,000

2.15.

Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost javnih zelenih površina

30,000,000

0

2.16.

Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost Ade Ciganlije

10,000,000

0

2.17.

Investiciono ulaganje u komunalnu delatnost Pogrebnih usluga

30,000,000

0

2.18.

Investiciona ulaganja u Beo Zoo vrt

30,000,000

0

2.19.

Nadzor nad izvođenjem montažno - demontažnih radova svečanog osvetljenja grada

1,000,000

0

2.20.

Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd"

250.000,00

0

2.21.

Naknada štete za povrede nanesene od strane pasa lutalica

50,000,000

0

2.22.

JP "Srbijašume"

46.233.065

0

 

svega:

1.481.276.240

122,800,000

3

Služba za opšte poslove

3.1.

Kupovina kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave

70,000,000

0

3.2.

Kupovina lož ulja (mazuta) za zagrevanje objekata u 27. marta 43-45 i Kraljice Marije br. 1

50,000,000

0

3.3.

Usluge čišćenja poslovnih objekata koje koriste organizacione jedinice Gradske uprave

50.000.000

59.000.000

3.4.

Kupovina goriva za potrebe službenih automobila Gradske uprave

42,500,000

0

3.5.

Telekomunikaciona usluga L3VPN - povezivanje Gradske uprave

40,000,000

44,000,000

3.6.

Pružanje usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave

33,500,000

0

3.7.

Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

25,000,000

0

3.8.

Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda

12,000,000

0

3.9.

Redovno održavanje službenih automobila Gradske uprave

7,500,000

0

3.10.

Kupovina papirne galanterije za održavanje toaletne higijene za potrebe Gradske uprave

7,200,000

0

3.11.

Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Građanskog branioca

5,500,000

0

3.12.

Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate

4,700,000

0

3.13.

Molersko-farbarski i suvo montažni radovi u objektima Gradske uprave

4,200,000

0

3.14.

Stolarski i podopolagački radovi u objektima koje koristi Gradska uprava

3,600,000

0

3.15.

Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave

3,200,000

0

3.16.

Kupovina matičnih knjiga i ostale službene evidencije neophodne za rad matičara i za potrebe Sekretarijata za upravu

3,200,000

0

3.17.

Potrošni materijal - elektro materijal - Kupovina elektromaterijala za potrebe Gradske uprave

3,200,000

0

3.18.

Kupovina hemijskih sredstava za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave

2,600,000

0

3.19.

Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave, Uprave za energetiku i Sekretarijata za imovinsko pravne poslove

2,500,000

2,800,000

3.20.

Rezervni delovi - za automobile - Kupovina rezervnih delova za službene automobile Gradske uprave

2,200,000

0

3.21.

Kupovina arhivskih polica - Kupovina arhivskih polica i metalnih ormara za arhivu

2,000,000

0

3.22.

Kupovina kancelarijskog nameštaja za potrebe Gradske uprave grada Beograda

2,000,000

0

3.23.

Kupovina potrošnog materijala za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave

900,000

0

3.24.

Kupovina motornih i ostalih ulja i antifriza za potrebe službenih automobila Gradske uprave

800,000

0

3.25.

Usluga uramljivanja i zastakljivanja za potrebe Gradske uprave grada Beograda

800,000

0

3.26.

Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi i naplate naknade za korišćenje građevinskog zemljišta za 2014. godinu

20,400,000

0

3.27.

Kupovina uniformi za pripadnike komunalne policije Gradske uprave grada Beograda

19,600,000

0

3.28.

Pružanje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda

1,500,000

0

3.29.

Pružanje usluge obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije Uprave javnih prihoda

26,400,000

27,600,000

3.30.

Pružanje usluga o uručenju poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda - Uprave javnih prihoda

71,000,000

0

3.31.

Štampanje i isporuka Izvoda iz matičnih knjiga i Internacionalnih izvoda iz matičnih knjiga

80,000,000

0

3.32.

Kupovina novogodišnjih paketića za decu zaposlenih i radno angažovanih u Gradskoj upravi grada Beograda, Gradskom veću, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana grada Beograda

6.600.000

0

 

svega:

604.600.000

133.400.000

4

Sekretarijat za saobraćaj

4.1.

Nadzor semaforske signalizacije: EURO nadzor

1,000,000

0

4.2.

Nadzor semaforske signalizacije: SCALA nadzor

500,000

0

4.3.

Pružanje usluga stručno-tehničkog nadzora nad radovima iz oblasti tehničkog regulisanja saobraćaja

2,400,000

0

4.4.

Održavanje sistema za automatsko upravljanje saobraćaja

7,000,000

0

 

svega:

10,900,000

0

5

Direkcija za javni prevoz

5.1.

Čišćenje snega i leda na stajalištima JP i auto taksi stajališta JKP "Beograd put"

2,600,000

2,600,000

5.2.

Čišćenje snega i leda na stajalištima JP i auto taksi stajališta JKP "Zelenilo"

2,500,000

2,500,000

5.3.

Čišćenje snega i leda na stajalištima JP i auto taksi stajališta JKP Čistoća

19,900,000

19,900,000

5.4.

Stručno tehnički nadzor nad radovima DJP

3,500,000

3,500,000

 

svega:

28,500,000

28,500,000

6

Direkcija za puteve

6.1.

Usluga održavanja 8 krakova pokretnih stepenica, 7 liftova za invalide i 5 pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu

15,000,000

0

6.2.

Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva

170,000,000

0

6.3.

Održavanje i osiguranje bezbednog saobraćaja na putnim prelazima na ulicama i opštinskim putevima

10,000,000

0

6.4.

Održavanje ulica i lokalnih puteva na teritoriji 17 gradskih opština

654,000,000

0

6.5.

Održavanje uličnog drvoreda u ulici Obilićev venac u Beogradu, održavanje uličnih žardinjera na teritoriji opština Stari grad, Savski venac i Vračar u Beogradu

1,100,000

0

6.6.

Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke)

5.000.000

0

 

svega:

855.100.000

0

7

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

7.1.

Projekat "Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda" - GIS

20,000,000

6,000,000

7.2.

Ažuriranje i inoviranje Katastra vodnih pojava i objekata na teritoriji Beograda sa izradom digitalne karte i baze podataka - nastavak projekta

5,000,000

0

7.3.

Izrada projekta "Ispitivanje uticaja (biljnih) biofiltera u zonama velikog zagađenja na teritoriji grada Beograda" - nastavak projekta

3,500,000

0

7.4.

Primena bioindikatora oksidativnog stresa kod biljaka u proceni ekotoksiloškog rizika u zonama visokog zagađenja na teritoriji grada Beograda - nastavak projekta

4,200,000

0

7.5.

Projekat istraživanja površina i izrada planova pošumljavanja područja Beograda od 2012-2014. godine

6,500,000

0

7.6.

Izrada projekta "Recentno stanje, intenzitet i posledice degradacije obala Kolubare na teritoriji opštine Obrenovac

4,000,000

0

7.7.

Snimanje stanja stepena zagađenosti zemljišta teškim metalima u dvorištima obdaništa i osnovnih škola u Beogradu

1,000,000

0

7.8.

"Potencijalni rizici od prisustva teških metala, radionukleida i organskih polutanata u zemljištu, vodama i hrani u rubnim delovima grada"

3,000,000

0

7.9.

Plan kvaliteta vazduha

5,000,000

0

7.10.

Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda

2,500,000

0

7.11.

Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd)

20,000,000

15,000,000

7.12.

Upravljanje polimernim otpadom na teritoriji grada Beograda

5,000,000

0

713.

Razvoj novih tehnologija proizvodnje poliola različitih svojstava iz otpadne polietilentereftalatne ambalaže i alkidnih, poliestarskih i poliuretanskih proizvoda baziranih na tim poliolima

7,000,000

0

7.14.

Sprovođenje akcija suzbijanja odraslih formi komaraca uređajima sa zemlje

23,920,000

0

7.15.

Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole glodara na teritoriji Beograda za period 2012-2014. godine

4,000,000

0

7.16.

Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole larvi i odraslih formi komaraca na teritoriji Beograda za period 2012-2014. godine

9,500,000

0

7.17.

Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole krpelja na teritoriji Beograda za period 2012-2014. godine

2,500,000

0

7.18.

Organizacija i izvođenje akcija suzbijanja larvi i odraslih formi komaraca iz aviona na teritoriji Beograda u periodu od 2012-2014. godine

36,500,000

0

7.19.

Sufinansiranje dela troškova za realizaciju usluge produkcije novih epizoda TV emisije "Zelena emisija"

800,000

0

7.20.

Usluga emitovanja emisija pod nazivom "Zelena emisija" na TV programu Studio B

2,000,000

0

7.21.

"Izrada Studije opravdanosti za postrojenje za mehaničko-biološki tretman otpada na lokaciji u Vinči"

33,600,000

0

7.22.

"Izrada Studije opravdanosti za sanaciju, zatvaranje i proširenje deponije u Vinči"

28,000,000

0

7.23.

"Izrada Prethodne studije opravdanosti za postrojenje za kompostiranje zelenog otpada iz šuma, parkova i javnih površina na teritoriji grada Beograda"

6,400,000

0

7.24.

Izrada Prethodne studije opravdanosti izgradnje terminala za otpadne materije sa plovila na području Beograda

8,000,000

0

7.25.

Usluge štampanja Ekološkog biltena za 2013. godinu sa novogodišnjim ekološkim kalendarom za 2014. godinu

200,000

0

7.26.

Izrada studija o proglašenju zaštite novih prirodnih dobara

5,000,000

0

7.27.

Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih i zapuštenih javnih zelenih površina

5,000,000

0

7.28.

Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva

3,600,000

3,600,000

7.29.

Istraživanja, valorizacija i zaštita dela prostora Ade Ciganlije

4,500,000

0

 

svega:

260,220,000

24,600,000

8

Sekretarijat za kulturu

8.1.

Nabavka lož ulja za ustanove kulture

14,000,000

0

8.2.

Nabavka uglja za ustanove kulture

700,000

0

8.3.

Fizičko tehničko obezbeđenje Beogradske tvrđave

37,000,000

0

8.4.

Fizičko tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda

19,500,000

0

8.5.

Fizičko tehničko obezbeđenje Legata Petar Dobrović

2,300,000

0

 

svega:

73,500,000

0

9

Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

9.1.

Energenti

1,046,500,000

0

9.2.

Komunalne usluge - deratizacija

11,750,000

0

9.3.

Osiguranje

41,400,000

0

9.4.

Medicinske usluge

27,830,000

0

9.5.

Materijal - namirnice

1.849.000.000

0

9.6.

Materijal - higijena

150.000.000

0

9.7.

Naknada štete nanete od strane državnih organa

310.000.000

0

 

svega:

3.436.480.000

0

10

Sekretarijat za sport i omladinu

10.1.

Programi koji se realizuju za vreme zimskog školskog raspusta

1,712,000

0

 

svega:

1,712,000

0

11

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

11.1.

Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite

10,000,000

0

11.2.

Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite

700,000

0

11.3.

Prevoz dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

27,600,000

30,000,000

11.4.

Prevoz osoba sa invaliditetom

85,000,000

93,500,000

11.5.

Linije D1 i D2 - prevoz dece

9,000,000

9,600,000

11.6.

Zdravstvena zaštita po ugovoru

3,600,000

3,960,000

11.7.

Nabavka namirnica za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

25,000,000

0

11.8.

Nabavka sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

15,000,000

0

11.9.

Nabavka toplih obroka za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

25,000,000

0

11.10.

Usluge obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

10,000,000

0

11.11.

Usluge obezbeđenja objekata odeljenja Gradskog centra za socijalni rad

14,000,000

0

11.12.

Priprema i distribucija toplih obroka za socijalno ugrožene kategorije stanovništva

1,000,000,000

0

11.13.

Nabavka namirnica i sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica

20,000,000

0

11.14.

Program fizičke kulture i rekreacije od strane korisnika usluga socijalne zaštite

1,500,000

0

11.15.

Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga (nadoknada popusta od strane socijalno ugroženih domaćinstava na komunalne proizvode i usluge)

1.445.375.000

1.997.500.000

11.16.

Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici

9.582.000

14.373.000.

 

svega:

2.701.357.000

2.148.933.000

12

Agencija za poslovni prostor

12.1.

Osiguranje imovine

12,000,000

15,000,000

12.2.

Poslovni objekti, sezonski remont 23 podstanice

4,000,000

5,000,000

 

svega:

16,000,000

20,000,000

13

Zavod za informatiku i statistiku

13.1.

Usluge održavanja softverskog paketa u Sekretarijatu za finansije

400,000

0

13.2.

Usluge održavanja hardversko-softverskog sistema data centra na lokaciji Tiršova 1, 27. marta 43-45 i Trg Nikole Pašića 6

5,900,000

0

13.3.

Usluge održavanja UPS i rashladnih sistema za server sale

1,379,995

0

13.4.

Usluge održavanja sistema evidencije radnog vremena

2,200,000

0

13.5.

Usluge održavanja aktivne mrežne komunikacione opreme u objektima GU

500,000

0

13.6.

Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova

100,000

0

 

svega:

10,479,995

0

14

Agencija za investicije i stanovanje

14.1.

ERP projekat

236,000,000

181,000,000

14.2.

Konsultanske usluge

18,000,000

12,000,000

 

svega:

254,000,000

193,000,000

15

Agencija za javne nabavke

15.1.

Bebi paketi - tekstilni deo

110,000,000

120,000,000

 

svega:

110,000,000

120,000,000

16

Sekretarijat za privredu

16.1.

Robne rezerve - troškovi skladištenja

13,536,411

14,213,231

16.2.

Robne rezerve - troškovi osiguranja robe

500,000

500,000

 

svega:

14,036,411

14,713,231

Ukupno:

9.864.757.664

2.805.946.231

Član 4

Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 5

Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.

Član 6

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini ("Službeni list grada Beograda", broj 65/12).

Član 7

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".

 

Samostalni član Odluke o izmeni i dopuni
Odluke o finansiranju programa, projekata i aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini

("Sl. list grada Beograda", br. 31/2013)

Član 2

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".

 

Samostalni član Odluke o izmeni i dopuni
Odluke o finansiranju programa, projekata i aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini

("Sl. list grada Beograda", br. 57/2013)

Član 2

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".