ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2014. I 2015. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 61/2013) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:
- za 2014. godinu u iznosu od 60.000.000.000 dinara,
- za 2015. godinu u iznosu od 63.000.000.000 dinara.
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2014. i 2015. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
Iznos u dinarima |
|
2014. g. |
2015. g. |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove |
1.1. |
Izrada plana generalne regulacije, sa strateškom procenom uticaja planiranih sadržaja na životnu sredinu, za deo privredne zone Jakovo, gradska opština Surčin |
6.596.018 |
0 |
|
|
|
Svega: |
6.596.018 |
0 |
2 |
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
2.1. |
Istraživanje i primena subgeotermalnih podzemnih vodenih resursa u konceptu povećanja energetske efikasnosti u zdravstvu |
300.000 |
0 |
|
|
2.2. |
Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda |
400.000 |
500.000 |
|
|
2.3. |
Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB |
17.280.000 |
10.000.000 |
|
|
2.4. |
"Popravimo zajedno" specijalizovane usluge |
10.300.000 |
4.000.000 |
|
|
2.5. |
"Popravimo zajedno" - fasade |
44.125.000 |
10.125.000 |
|
|
2.6. |
"Popravimo zajedno" - liftovi |
48.175.000 |
40.175.000 |
|
|
2.7. |
JKP "Gradska čistoća" - program održavanja |
327.000.000 |
0 |
|
|
2.8. |
JKP "Zelenilo Beograd" - program održavanja |
260.000.000 |
0 |
|
|
2.9. |
JKP "Pogrebne usluge" - program održavanja |
10.527.131 |
0 |
|
|
2.10. |
JP "Srbijašume" - program održavanja |
48.243.445 |
0 |
|
|
2.11. |
JP "Ada Ciganlija" - program održavanja |
20.775.089 |
0 |
|
|
2.12. |
Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost javnih zelenih površina |
30.000.000 |
0 |
|
|
2.13. |
Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost "Ade Ciganlije" |
10.000.000 |
0 |
|
|
2.14. |
Investiciono ulaganje u komunalnu delatnost "Pogrebnih usluga" |
30.000.000 |
0 |
|
|
2.15. |
Investiciona ulaganja u Beo ZOO vrt |
30.000.000 |
0 |
|
|
2.16. |
Nadzor nad izvođenjem montažno - demontažnih radova svečanog osvetljenja grada |
1.000.000 |
0 |
|
|
2.17. |
Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd" |
250.000.000 |
0 |
|
|
2.18. |
Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda |
720.000 |
720.000 |
|
|
2.19. |
Održavanje baze podataka "Geotermalna informaciona baza podataka" |
480.000 |
480.000 |
|
|
2.20. |
Izmirenje obaveza za utrošenu električnu energiju za javno osvetljenje u periodu jul - decembar 2013. godine |
250.000.000 |
0 |
|
|
2.21. |
Održavanje javnog funkcionalnog i dekorativnog osvetljenja na teritoriji grada Beograda |
60.000.000 |
0 |
|
|
2.22. |
JP "Srbijašume" |
|
|
|
|
|
Svega: |
1.449.325.665 |
66.000.000 |
3 |
Služba za opšte poslove |
3.1. |
Kupovina kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave |
70.000.000 |
0 |
|
|
3.2. |
Kupovina lož ulja (mazuta) za zagrevanje objekata u 27. marta 43-45 i Kraljice Marije br. 1 |
50.000.000 |
0 |
|
|
3.3. |
Čišćenje poslovnih objekata koje koriste organizacione jedinice Gradske uprave |
50.000.000 |
0 |
|
|
3.4. |
Kupovina goriva za potrebe službenih automobila Gradske uprave |
42.500.000 |
0 |
|
|
3.5. |
Telekomunikaciona usluga L3VPN - povezivanje Gradske uprave |
40.000.000 |
44.000.000 |
|
|
3.6. |
Pružanje usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave |
33.500.000 |
0 |
|
|
3.7. |
Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
25.000.000 |
0 |
|
|
3.8. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
12.000.000 |
0 |
|
|
3.9. |
Redovno održavanje službenih automobila Gradske uprave |
7.500.000 |
0 |
|
|
3.10. |
Kupovina papirne galanterije za održavanje toaletne higijene za potrebe Gradske uprave |
7.200.000 |
0 |
|
|
3.11. |
Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i građanskog branioca |
5.500.000 |
0 |
|
|
3.12. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate |
4.700.000 |
0 |
|
|
3.13. |
Molersko-farbarski i suvo montažni radovi u objektima Gradske uprave |
4.200.000 |
0 |
|
|
3.14. |
Stolarski i podopolagački radovi u objektima koje koristi Gradska uprava |
3.600.000 |
0 |
|
|
3.15. |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
3.200.000 |
0 |
|
|
3.16. |
Kupovina matičnih knjiga i ostale službene evidencije neophodne za rad matičara i za potrebe Sekretarijata za upravu |
3.200.000 |
0 |
|
|
3.17. |
Potrošni materijal - elektromaterijal - kupovina elektromaterijala za potrebe Gradske uprave |
3.200.000 |
0 |
|
|
3.18. |
Kupovina hemijskih sredstava za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave |
2.600.000 |
0 |
|
|
3.19. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave, Uprave za energetiku i Sekretarijata za imovinsko pravne poslove |
2.500.000 |
2.800.000 |
|
|
3.20. |
Rezervni delovi - za automobile - kupovina rezervnih delova za službene automobile Gradske uprave |
2.200.000 |
0 |
|
|
3.21. |
Kupovina arhivskih polica - kupovina arhivskih polica i metalnih ormara za arhivu |
2.000.000 |
0 |
|
|
3.22. |
Kupovina kancelarijskog nameštaja za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
2.000.000 |
0 |
|
|
3.23. |
Kupovina potrošnog materijala za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
900.000 |
0 |
|
|
3.24. |
Kupovina motornih i ostalih ulja i antifriza za potrebe službenih automobila Gradske uprave |
800.000 |
0 |
|
|
3.25. |
Usluga uramljivanja i zastakljivanja za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
800.000 |
0 |
|
|
3.26. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja, insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi i naplate naknade za korišćenje građevinskog zemljišta za 2014. godinu |
20.400.000 |
0 |
|
|
3.27. |
Kupovina uniformi za pripadnike komunalne policije Gradske uprave grada Beograda |
19.600.000 |
0 |
|
|
3.28. |
Pružanje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1.500.000 |
0 |
|
|
3.29. |
Pružanje usluge obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije Uprave javnih prihoda |
26.400.000 |
27.600.000 |
|
|
3.30. |
Pružanje usluga o uručenju poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda - Uprave javnih prihoda |
71.000.000 |
0 |
|
|
3.31. |
Štampanje i isporuka izvoda iz matičnih knjiga i internacionalnih izvoda iz matičnih knjiga |
80.000.000 |
0 |
|
|
3.32. |
Kupovina električne energije |
68.000.000 |
72.000.000 |
|
|
3.33. |
Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
27.000.000 |
30.000.000 |
|
|
3.34. |
Naknada za usluge tehničkog održavanja, tehničkog upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "Palata Beograd", u Masarikova broj 5 |
19.000.000 |
0 |
|
|
|
Svega: |
712.000.000 |
176.400.000 |
4 |
Sekretarijat za saobraćaj |
4.1. |
Pružanje usluga stručno-tehničkog nadzora nad radovima iz oblasti tehničkog regulisanja saobraćaja |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
4.2. |
Održavanje sistema za automatsko upravljanje saobraćaja |
7.000.000 |
7.000.000 |
|
|
|
Svega: |
12.000.000 |
12.000.000 |
5 |
Direkcija za javni prevoz |
5.1. |
Čišćenje snega i leda na stajalištima JP i auto-taksi stajališta JKP "Beograd put" |
2.600.000 |
2.600.000 |
|
|
5.2. |
Čišćenje snega i leda na stajalištima JP i auto-taksi stajališta JKP "Zelenilo" |
2.500.000 |
2.500.000 |
|
|
5.3. |
Čišćenje snega i leda na stajalištima JP i auto-taksi stajališta JKP "Čistoća" |
19.900.000 |
19.900.000 |
|
|
5.4. |
Stručno tehnički nadzor nad radovima DJP |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
|
Svega: |
28.500.000 |
28.500.000 |
6 |
Direkcija za puteve |
6.1. |
Usluga održavanja 8 krakova pokretnih stepenica, 7 liftova za invalide i 5 pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
6.2. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva |
140.000.000 |
140.000.000 |
|
|
6.3. |
Održavanje ulica i lokalnih puteva na teritoriji 17 gradskih opština - zimska služba |
800.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
6.4. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) |
6.000.000 |
6.000.000 |
|
|
|
Svega: |
961.000.000 |
1.161.000.000 |
7 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
7.1. |
Projekat "Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda" - GIS |
20.000.000 |
6.000.000 |
|
|
7.2. |
Ažuriranje i inoviranje Katastra vodnih pojava i objekata na teritoriji Beograda sa izradom digitalne karte i baze podataka - nastavak projekta |
5.000.000 |
0 |
|
|
7.3. |
Izrada projekta "Ispitivanje uticaja (biljnih) biofiltera u zonama velikog zagađenja na teritoriji grada Beograda" - nastavak projekta |
3.500.000 |
0 |
|
|
7.4. |
Primena bioindikatora oksidativnog stresa kod biljaka u proceni ekotoksiloškog rizika u zonama visokog zagađenja na teritoriji grada Beograda - nastavak projekta |
4.200.000 |
0 |
|
|
7.5. |
Projekat istraživanja površina i izrada planova pošumljavanja područja Beograda od 2012 - 2014. godine |
6.500.000 |
0 |
|
|
7.6. |
Izrada projekta "Recentno stanje, intenzitet i posledice degradacije obala Kolubare na teritoriji opštine Obrenovac |
4.000.000 |
0 |
|
|
7.7. |
Snimanje stanja stepena zagađenosti zemljišta teškim metalima u dvorištima obdaništa i osnovnih škola u Beogradu |
1.000.000 |
0 |
|
|
7.8. |
"Potencijalni rizici od prisustva teških metala, radionukleida i organskih polutanata u zemljištu, vodama i hrani u rubnim delovima grada" |
3.000.000 |
0 |
|
|
7.9. |
Plan kvaliteta vazduha |
5.000.000 |
0 |
|
|
7.10. |
Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda |
2.500.000 |
0 |
|
|
7.11. |
Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd) |
20.000.000 |
15.000.000 |
|
|
7.12. |
Upravljanje polimernim otpadom na teritoriji grada Beograda |
5.000.000 |
0 |
|
|
7.13. |
Razvoj novih tehnologija proizvodnje poliola različitih svojstava iz otpadne polietilen-tereftalatne ambalaže i alkidnih, poliestarskih i poliuretanskih proizvoda baziranih na tim poliolima |
7.000.000 |
0 |
|
|
7.14. |
Sprovođenje akcija suzbijanja odraslih formi komaraca uređajima sa zemlje |
23.920.000 |
0 |
|
|
7.15. |
Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole glodara na teritoriji Beograda za period 2012 - 2014. godine |
6.000.000 |
0 |
|
|
7.16. |
Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole larvi i odraslih formi komaraca na teritoriji Beograda za period 2012 - 2014. godine |
9.500.000 |
0 |
|
|
7.17. |
Organizacija monitoringa i vršenja poslova stručne prognoze, nadzora i kontrole krpelja na teritoriji Beograda za period 2012 - 2014. godine |
2.500.000 |
0 |
|
|
7.18. |
Organizacija i izvođenje akcija suzbijanja larvi i odraslih formi komaraca iz aviona na teritoriji Beograda u periodu od 2012 - 2014. godine |
36.500.000 |
0 |
|
|
7.19. |
Sufinansiranje dela troškova za realizaciju usluge produkcije novih epizoda TV emisije "Zelena emisija" |
800.000 |
0 |
|
|
7.20. |
Usluga emitovanja emisija pod nazivom "Zelena emisija" na TV programu Studio B |
2.000.000 |
0 |
|
|
7.21. |
"Izrada Studije opravdanosti za postrojenje za mehaničko-biološki tretman otpada na lokaciji u Vinči" |
33.600.000 |
0 |
|
|
7.22. |
"Izrada Studije opravdanosti za sanaciju, zatvaranje i proširenje deponije u Vinči" |
28.000.000 |
0 |
|
|
7.23. |
"Izrada Prethodne studije opravdanosti za postrojenje za kompostiranje zelenog otpada iz šuma, parkova i javnih površina na teritoriji grada Beograda" |
6.400.000 |
0 |
|
|
7.24. |
Izrada Prethodne studije opravdanosti izgradnje terminala za otpadne materije sa plovila na području Beograda |
8.000.000 |
0 |
|
|
7.25. |
Usluge štampanja Ekološkog biltena za 2013. godinu sa novogodišnjim ekološkim kalendarom za 2014. godinu |
200.000 |
0 |
|
|
7.26. |
Izrada studija o proglašenju zaštite novih prirodnih dobara |
5.000.000 |
0 |
|
|
7.27. |
Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih i zapuštenih javnih zelenih površina |
5.000.000 |
0 |
|
|
7.28. |
Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva |
3.600.000 |
3.600.000 |
|
|
7.29. |
Istraživanja, valorizacija i zaštita dela prostora Ade Ciganlije |
4.500.000 |
0 |
|
|
7.30. |
Program upravljanja zaštićenim područjem - Veliko ratno ostrvo |
2.700.000 |
0 |
|
|
|
Svega: |
264.920.000 |
24.600.000 |
8 |
Sekretarijat za kulturu |
8.1. |
Nabavka lož ulja za ustanove kulture |
10.635.000 |
0 |
|
|
8.2. |
Nabavka uglja za ustanove kulture |
480.000 |
0 |
|
|
8.3. |
Fizičko tehničko obezbeđenje Beogradske tvrđave |
28.000.000 |
0 |
|
|
8.4. |
Fizičko tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda |
18.290.900 |
0 |
|
|
8.5. |
Fizičko tehničko obezbeđenje Legata Petar Dobrović |
2.300.000 |
0 |
|
|
|
Svega: |
59.705.900 |
0 |
9 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
9.1. |
Energenti |
1.046.500.000 |
0 |
|
|
9.2. |
Komunalne usluge - deratizacija |
11.750.000 |
0 |
|
|
9.3. |
Osiguranje |
48.400.000 |
0 |
|
|
9.4. |
Medicinske usluge |
30.000.000 |
0 |
|
|
9.5. |
Materijal - namirnice |
1.500.000.000 |
0 |
|
|
9.6. |
Materijal - higijena |
100.000.000 |
0 |
|
|
9.7. |
Usluge za domaćinstvo i ugostiteljstvo - pranje veša |
3.500.000 |
0 |
|
|
9.8. |
Transferi - investicije |
27.260.000 |
0 |
|
|
9.9. |
Transferi - investiciono održavanje |
54.000.000 |
0 |
|
|
|
Svega: |
2.821.410.000 |
0 |
10 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
10.1. |
Programi koji se realizuju za vreme zimskog školskog raspusta |
1.712.000 |
0 |
|
|
|
Svega: |
1.712.000 |
0 |
11 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
11.1. |
Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
10.000.000 |
0 |
|
|
11.2. |
Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite |
700.000 |
0 |
|
|
11.3. |
Prevoz dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
27.600.000 |
30.000.000 |
|
|
11.4. |
Prevoz osoba sa invaliditetom |
85.000.000 |
93.500.000 |
|
|
11.5. |
Linije D1 i D2 - prevoz dece |
9.000.000 |
9.600.000 |
|
|
11.6. |
Zdravstvena zaštita po ugovoru |
3.600.000 |
3.960.000 |
|
|
11.7. |
Nabavka namirnica za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
25.000.000 |
0 |
|
|
11.8. |
Nabavka sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
15.000.000 |
0 |
|
|
11.9. |
Nabavka toplih obroka za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
25.000.000 |
0 |
|
|
11.10. |
Usluge obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
10.000.000 |
0 |
|
|
11.11. |
Usluge obezbeđenja objekata odeljenja Gradskog centra za socijalni rad |
14.000.000 |
0 |
|
|
11.12. |
Priprema i distribucija toplih obroka za socijalno ugrožene kategorije stanovništva |
1.400.000.000 |
0 |
|
|
11.13. |
Nabavka namirnica i sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
20.000.000 |
0 |
|
|
11.14. |
Program fizičke kulture i rekreacije od strane korisnika usluga socijalne zaštite |
1.500.000 |
0 |
|
|
11.15. |
Izrada mobilnih stambenih jedinica - ostava, sa uslugama nadzora nad ovim radovima |
800.000 |
0 |
|
|
11.16. |
Izrada projekta adaptacije i rekonstrukcije Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
9.050.000 |
0 |
|
|
11.17. |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
1.991.673.576 |
2.018.805.283 |
|
|
11.18. |
Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici |
9.582.000 |
14.373.000 |
|
|
|
Svega: |
3.657.505.576 |
2.170.238.283 |
12 |
Agencija za poslovni prostor |
12.1. |
Osiguranje imovine |
13.136.800 |
15.000.000 |
|
|
12.2. |
Poslovni objekti, sezonski remont 23 podstanice |
4.100.000 |
5.000.000 |
|
|
|
Svega: |
17.236.800 |
20.000.000 |
13 |
Zavod za informatiku i statistiku |
13.1. |
Usluge održavanja softverskog paketa u Sekretarijatu za finansije |
367.200 |
0 |
|
|
13.2. |
Usluge održavanja hardversko-softverskog sistema data centra na lokaciji Tiršova 1, 27. marta 43-45 i Trg Nikole Pašića 6 |
5.459.390 |
8.000.000 |
|
|
13.3. |
Usluge održavanja UPS i rashladnih sistema za server sale |
1.379.996 |
900.000 |
|
|
13.4. |
Usluge održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2.014.630 |
1.700.000 |
|
|
13.5. |
Usluge održavanja aktivne mrežne komunikacione opreme u objektima GU |
492.020 |
0 |
|
|
13.6. |
Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova |
100.000 |
300.000 |
|
|
|
Svega: |
9.813.236 |
10.900.000 |
14 |
Agencija za investicije i stanovanje |
14.1. |
ERP projekat |
196.790.000 |
50.000.000 |
|
|
14.2. |
Smart plan PDV |
7.000.000 |
2.600.000 |
|
|
14.3. |
Konsultanske usluge |
9.873.067 |
12.341.333 |
|
|
|
Svega: |
213.663.067 |
64.941.333 |
15 |
Agencija za javne nabavke |
15.1. |
Bebi paketi - tekstilni deo |
110.000.000 |
120.000.000 |
|
|
|
Svega: |
110.000.000 |
120.000.000 |
16 |
Sekretarijat za privredu |
16.1. |
Robne rezerve - troškovi skladištenja |
13.536.411 |
14.213.231 |
|
|
16.2. |
Robne rezerve - troškovi osiguranja robe |
500.000 |
500.000 |
|
|
|
Svega: |
14.036.411 |
14.713.231 |
|
|
|
Ukupno: |
10.339.424.673 |
3.869.292.847 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini ("Službeni list grada Beograda", br. 23/13, 31/13 i 57/13).
Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".