PRAVILNIK

O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKE UPRAVE GRADA KRALJEVA

("Sl. list grada Kraljeva", br. 28/2013)

 

I UVODNE ODREDBE

Član 1

Pravilnikom o racionalizaciji rada Gradske uprave grada Kraljeva (u daljem tekstu: Pravilnik) bliže se uređuju međusobni odnosi odeljenja, službe, kabineta i odseka (u daljem tekstu: organizacione jedinice) unutar Gradske uprave grada Kraljeva (u daljem tekstu: Gradska uprava), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada organizacionih jedinica.

Član 2

Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od momenta podnošenja podneska stranke, do davanja, odnosno, dostavljanja odgovora, odnosno odlučivanja od strane nadležnog organa, ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.

Član 3

Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem na zapisnik, ili u elektronskom obliku za administrativne postupke za koje je obezbeđeno elektronsko podnošenje.

U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac organizacione jedinice, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.

II SARADNJA ORGANIZACIONIH JEDINICA

Član 4

U postupku rešavanja predmeta, organizacione jedinice su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.

Prilikom rešavanja predmeta, organizacione jedinice su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.

Stranka, po čijem se predmetu postupa, nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju kojima raspolažu organizacione jedinice, a koja se dostavlja po službenoj dužnosti.

Član 5

U cilju brže razmene dokumentacije, organizacione jedinice su dužne da pripreme spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.

Spisak potrebne dokumentacije se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj organizacionoj jedinici čija se dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.

Organizacione jedinice su dužne da do kraja radnog dana dostave dokumentaciju koja se pribavlja po službenoj dužnosti.

Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana, najkasnije do kraja radnog vremena.

Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od 5 radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 500, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska organizacione jedinice.

Član 6

Načelnici odeljenja, šef kabineta i rukovodilac službe će u roku od 3 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika, odrediti zaposlene koji će biti zaduženi za dostavljanje spiskova i tražene dokumentacije, a u istom roku odrediće i zaposlene koji će biti zaduženi za organizaciju dostavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti na nivou svake organizacione jedinice.

Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenih zaduženih za pribavljane dokumentacije po službenoj dužnosti dostaviće se svim organizacionim jedinicama.

Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se, po pravilu, kada god je to moguće, u elektronskom obliku. U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.

Član 7

Ukoliko nadležna organizaciona jedinica ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti organizacionu jedinicu koja je dokumentaciju tražila.

III ROKOVI ZA POSTUPANJE

Član 8

Prijem i evidencija podnesaka obavljaju se u toku dana kada je podnesak predat.

Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj organizacionoj jedinici do kraja radnog vremena.

Podnesak primljen od 13,00 do 15,00 sati, dostavlja se nadležnoj organizacionoj jedinici, narednog radnog dana najkasnije do kraja radnog vremena.

Član 9

Po prijemu predmeta u nadležnu organizacionu jedinicu, za postupanje po predmetu određuje se zaposleni u toku istog dana.

Zaposleni je dužan da, u propisanom roku od dana prijema predmeta u organizacionu jedinicu, izvrši pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti. U izuzetnim slučajevima, zaposleni je dužan da predmet pregleda odmah.

Član 10

Organizacione jedinice su dužne da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim Pravilnikom.

U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i organizacione jedinice koje ga sprovodi, rokovi za pregled potpunosti predmeta i rokovi za rešavanje urednih predmeta određeni su u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog Pravilnika.

Član 11

U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku Gradske uprave.

IV UVOĐENJE STANDARDIZOVANIH OBRAZACA

Član 12

U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u odeljenjima/organizacionim jedinicama odsecima, za deo administrativnih postupaka uvode se standardizovani obrasci.

Član 13

Svaki obrazac, pored memoranduma u zaglavlju, obavezno sadrži:

1) naziv i šifru administrativnog postupka;

2) naziv nadležne osnovne i uže organizacione jedinice;

3) kontakt podatke: adresu, telefon i e-mail;

4) osnovne podatke o stranci (ime i prezime / naziv privrednog subjekta, telefon, adresa i sl.);

5) taksativno nabrojane dokaze (dokumenta, priloge i akta) potrebne za rešavanje predmeta, formu u kojoj se dostavljaju dokumenta (original, original na uvid, fotokopija ili overena fotokopija), naziv organa, organizacije ili institucije koja izdaje dokument, napomenu da se dokument pribavlja po službenoj dužnosti ili ga dostavlja stranka;

6) rok za pregled potpunosti primljenog predmeta i rok za rešavanje urednog predmeta;

7) naziv i visinu takse /i ili naknade, broj računa, poziv na broj za uplatu;

8) obaveštenja za stranku: a) da će se, po pravilu, dozvoliti samo jedna mogućnost dostavljanja dopune, kako bi predmet bio potpun b) da stranka potpisom obrasca daje saglasnost da se potrebna dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.

V ZAVRŠNE ODREDBE

Član 14

Obavezuju se načelnici odeljenja, šef kabineta i rukovodilac službe da načelniku Gradske uprave tromesečno dostavljaju izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka propisanih ovim Pravilnikom.

Izveštaji iz stava 1. biće sastavni deo Godišnjeg izveštaja o radu Gradske uprave, koji načelnik Gradske uprave podnosi gradonačelniku, Gradskom veću i Skupštini grada Kraljeva.

Član 15

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kraljeva".

 

Prilog I

ROKOVI ODREĐENI PRAVILNIKOM O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKE UPRAVE GRADA KRALJEVA

 

R. BR.

OSNOVNA ORGANIZACIONA JEDINICA

UŽA ORGANIZACIONA JEDINICA

ŠIFRA

NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

ROK ZA PREGLED POTPUNOSTI PREDMETA

ROK ZA REŠAVANJE UREDNOG PREDMETA

1

ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU

Odsek za opštu upravu

OPS.1.1

Uverenje o životu za korisnike domaće i inostrane penzije

/

Odmah

2

OPS.1.2

Uverenje o izdržavanju (o porodičnom stanju)

1

1

3

OPS.1.3

Overa potpisa rukopisa i prepisa

/

Odmah

4

OPS.1.4

Upis u knjigu umrlih i sačinjavanje smrtovnica

1

1

5

OPS.1.5

Upis u matične knjige činjenice iz inostranstva

1

1

6

OPS.1.6

Izvod iz matične knjige umrlih

/

Odmah

7

OPS.1.7

Uverenje - druge isprave o kojima se vodi službena evidencija

/

1

8

OPS.1.8

Uverenje o državljanstvu

/

Odmah

9

OPS.1.9

Sklapanje braka

1

1

10

OPS.1.10

Izvod iz matične knjige venčanih

/

Odmah

11

OPS.1.11

Obnova upisa u matičnim knjigama i knjizi državljana

3

3

12

OPS.1.12

Izvod iz matične knjige rođenih

/

Odmah

13

OPS.1.13

Uverenje o slobodnom bračnom stanju

1

1

14

OPS.1.14

Upis promena pojedinih činjenica u matičnim knjigama

3

3

15

OPS.1.15

Priznavanja očinstva

3

3

16

OPS.1.16

Izvod iz matičnih knjiga namenjenih inostranstvu

/

Odmah

17

OPS.1.17

Upis činjenice rođenja u knjigu rođenih

1

1

18

OPS.1.18

Ispravke i dopune u matičnim knjigama

3

3

19

OPS.1.19

Promena ličnog imena

3

3

20

OPS.1.20

Naknadni upis u matičnu knjigu rođenih

1

1

21

OPS.1.21

Naknadni upis u matičnu knjigu umrlih

3

1

22

OPS.1.22

Izdavanje radne knjižice

1

1

23

OPS.1.23

Duplikat radne knjižice

1

1

24

OPS.1.24

Potvrda da je lice upisano u birački spisak

1

1

25

 

 

OPS.1.25

Upis u birački spisak

1

1

26

 

 

OPS.1.26

Brisanje iz biračkog spiska

1

1

27

 

 

OPS.1.27

Upis promena podataka u biračkom spisku

3

1

28

 

 

OPS.1.28

Ispravke i promene u radnoj knjižici

1

1

29

OPS.1.29

Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta

/

Odmah

30

OPS.1.30

Popis zaostavštine

3

1

31

ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI

Odsek poslova korisnika budžetskih sredstava

DRD.1.1

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za republički kredit

3

1

32

DRD.1.2

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom

3

1

33

DRD.1.3

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola

3

1

34

DRD.1.4

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za gradsku stipendiju

3

1

35

DRD.1.5

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za oslobađanje od plaćanja školarine i ispita

3

1

36

DRD.1.6

Sufinansiranje projekata udruženja

Rok za odlučivanje o javnom pozivu-15 dana

Rok za izradu ugovora nakon donete odluke Gradskog veća-5 dana

37

DRD.1.14

Procena potreba za dodatnu obrazovnu, zdravstvenu i socijalnu podršku detetu i učeniku

 

25

38

DRD.1.15

Dodela gradskih stipendija

Rok za odlučivanje o javnom pozivu-15 dana

Rok za izradu ugovora nakon donete odluke Gradskog veća-5 dana

39

DRD.2.1

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta

7

5

40

DRD.2.2

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

7

5

41

DRD.2.4

Dečiji dodatak (nov korisnik)

10

10

42

 

Odsek poverenih poslova

DRD.2.5

Dečiji dodatak (obnova)

10

10

43

DRD.2.6

Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete

3

3

44

DRD.2.7

Roditeljski dodatak za oca

3

3

45

DRD.2.8

Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja

3

3

46

DRD.2.9

Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu sa smetnjama u razvoju

3

3

47

DRD.2.10

Jednokratna novčana naknada za prvorođeno dete

3

3

48

DRD.2.11

Novčana naknada za nezaposlene porodilje

3

3

49

DRD.2.12

Naknada troškova za vantelesnu oplodnju

3

3

50

Odsek poslova socijalne zaštite

DRD.3.1

Pravo na naknadu troškova sahrane umrlih nosioca "Partizanske spomenice 41"

3

3

51

DRD.3.2

Besplatna vožnja u gradskom saobraćaju za određene kategorije lica

3

3

52

DRD.3.3

Mesečno novčano primanje učesnika NOR-a i članova porodice palih i umrlih boraca.

3

3

53

DRD.3.4

Borački dodatak

3

3

54

DRD.3.5

Mesečno novčano primanje civilnih invalida rata i članova porodice civilnih invalid rata

3

3

55

DRD.3.6

Lična invalidnina civilnog invalida rata, ortopedski dodatak i negu i pomoć drugog lica

3

3

56

DRD.3.7

Pogrebni troškovi porodici umrlih korisnika mesečnog novčanog primanja

3

3

57

DRD.3.8

Dopunsko materijalno obezbeđenje učesnika NOR-a i članova porodice palih i umrlih boraca

3

3

58

DRD.3.9

Lična invalidnina

3

3

59

DRD.3.10

Dodatak za negu i pomoć

3

3

60

DRD.3.11

Ortopedski dodatak za civilne invalide rata

3

3

61

DRD.3.12

Ortopedska i druga pomagala

3

3

62

DRD.3.13

Naknada za vreme nezaposlenosti ratnih vojnih invalida od I-IV grupe invaliditeta

3

3

63

DRD.3.14

Besplatna i povlašćena vožnja železnicom, autobusom, avionom ili brodom za vojne invalide i korisnike porodične invalidnine

3

3

64

DRD.3.15

Ishrana i smeštaj za vreme putovanja i boravka u drugom mestu za vojne invalide i korisnike porodične invalidnine

3

3

65

DRD.3.16

Putničko motorno vozilo za vojna invalidna lica

3

3

66

DRD.3.17

Porodična i uvećana porodična invalidnina po palom borcu i vojnom invalidu

3

3

67

DRD.3.18

Pravo na pomoć u slučaju smrti vojnog invalida

3

3

68

DRD.3.19

Mesečno novčano primanje vojnih invalida i korisnika porodične invalidnine

3

3

69

DRD.3.20

Dodatak za negu za vojne invalide, korisnike porodične invalidnine i članovi porodice umrlih boraca NOR-a

3

3

70

DRD.3.21

Porodični dodatak

3

3

71

DRD.3.22

Naknada pogrebnih troškova za vojne invalide, korisnike porodične invalidnine i članovi porodice umrlih boraca NOR-a

3

3

72

DRD.3.23

Priznavanje prava ratnog ili mirnodopskog vojnog invalida

3

3

73

Povereništvo Komesarijata za izbeglice

DRD.4.1

Registracija i izdavanje legitimacije raseljenog lica

3

3

74

DRD.4.2

Duplikat legitimacije raseljenog lica

3

3

75

DRD.4.4

Saglasnosti za promenu boravišta izbeglog lica

3

3

76

DRD.4.5

Naknada pogrebnih troškova izbeglog lica

3

3

77

DRD.4.6

Potvrda da se lica nalaze u statusu raseljenog lica

3

3

78

DRD.4.8

Ukidanje svojstva izbeglog lica

3

3

79

DRD.4.9

Promena podataka u legitimaciji raseljenog lica

3

3

80

ODELJENJE ZA PRIVREDU I FINANSIJE

Odsek za privredu i razvoj

PRV.1.1

Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenje u nepoljoprivredne svrhe radi izgradnje objekata (poslovnog, stambenog i dr.)

3

5

81

PRV.1.2

Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta za podizanje veštačkih livada i pašnjaka i podizanje šuma

3

5

82

PRV.1.3

Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta za eksploataciju mineralnih sirovina

3

5

83

PRV.1.4

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za oslobađanje plaćanja naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta.

3

5

84

PRV.1.5

Kategorizacija kuća, apartmana i soba radi pružanja ugostiteljskih usluga u domaćoj radinosti

3

5

85

PRV.1.6

Kategorizacija seoskog turističkog domaćinstva radi pružanja ugostiteljskih usluga

3

5

86

PRV.1.8

Uverenje o podacima upisanim u registar radnji za preduzetnike koji su registrovani za obavljanje delatnosti zaključno sa 30.12.2005. godine

/

Odmah

87

ODELJENJE ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE

Odsek za poslove Skupštine grada

SKP.1.1

Pretplata na Službeni list

/

Odmah

88

KABINET GRADONAČELNIKA

 

DRD.1.1

Prijem kod gradonačelnika i zamenika gradonačelnika

/

5

89

DRD.1.2

Pristup informacijama od javnog značaja

/

15

90

ODELJENJE ZA URBANIZAM, GRAĐEVINARSTVO I STAMBENO-KOMUNALNE DELATNOSTI

Odsek za urbanizam i građevinarstvo

URB.1.1

Informacija o lokaciji

3

3

91

URB.1.2

Lokacijska dozvola

3

5

92

URB.1.3

Građevinska dozvola

3

5

93

URB.1.4

Upotrebna dozvola

3

5

94

URB.1.6

Potvrda o podnetom zahtevu za legalizaciju

3

1

95

URB.1.7

Potvrda o usaglašenosti temelja objekata sa odobrenom dokumentacijom

3

3

96

URB.1.10

Prijava početka gradnje

3

1

97

URB.1.11

Izmena prostornog/urbanističkog plana

 

Rok za odgovor podnosiocu zahteva-20 dana

98

URB.1.12

Potvrđivanje urbanističkih projekata

3

27

99

URB.1.13

Potvrđivanje projekata preparcelacije i parcelacije

3

5

100

URB.1.14

Odobrenje za izgradnju sekundarnih, odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture

3

5

101

URB.1.15

Odobrenje za izgradnju za postavljanje antenskih stubova i sekundarnih, odnosno distributivnih delova elektronske komunikacijske mreže

3

5

102

URB.1.16

Odobrenje za izgradnju pomoćnih objekata

3

5

103

URB.1.17

Odobrenje za investiciono održavanje, rekonstrukciju, sanaciju, adaptaciju, promenu namene objekata

3

5

104

URB.1.18

Odobrenje za izgradnju manjih crpnih stanica, priključaka na izgrađenu vodovodnu, kanalizacionu, gasnu i sličnu mrežu

3

5

105

URB.2.1

Zauzeće javne površine postavljanjem letnje bašte

3

3

106

 

Odsek za stambeno-komunalne poslove

URB.2.2

Zauzeće javne površine postavljanjem rashladne vitrine

3

3

107

URB.2.3

Zauzeće javne površine postavljanjem tezge, vitrine i slično za izlaganje neprehrambene robe

3

3

108

 

 

URB.2.4

Zauzeće javne površine postavljanjem pokretnih tezgi za prodaju prigodnih poklona, povodom obeležavanja Nove godine, 8. marta i sl.

3

3

109

URB.2.5

Zauzeće javne površine postavljanjem pokretnih tezgi za prodaju kokica, semenki, industrijski pakovanog sladoleda, knjiga, novina, časopisa i slika

3

3

110

URB.2.6

Zauzeće javne površine postavljanjem plažnog bara

3

3

111

URB.2.7

Zauzeće javne površine izvođenjem radova na zelenim površinama

3

3

112

URB.2.8

Zauzeće javne površine održavanjem promocija, sportskih ili kulturnih manifestacija, vašara

3

3

113

URB.2.9

Zauzeće javne površine smeštajem građevinskog materijala

3

3

114

URB.2.10

Zauzeće javne površine raskopavanjem

3

3

115

URB.2.11

Zauzeće javne površine postavljanjem kioska

3

3

116

URB.2.12

Uverenje o promeni naziva naselja, ulica i trgova

/

Odmah

117

URB.2.13

Uverenje o registrovanim stambenim zgradama

/

Odmah

118

URB.2.14

Iseljenje bespravno iseljenih lica iz stambenih objekata

3

10

119

URB.2.15

Premeštanje posmrtnih ostataka

3

3

120

URB.2.16

Zauzeće javne površine postavljanjem tendi i perdi

3

3

121

URB.2.17

Zauzeće javne površine priređivanjem dečje zabave putem zabavnih automobilčića i slično

3

3

122

 

URB.3.4

Vodni uslovi

3

5

123

URB.3.5

Vodna saglasnost

3

5

124

URB.3.6

Vodna dozvola

3

5

125

URB.3.7

Eksproprijacija nepokretnosti

3

15

126

URB.3.8

Uknjižba etažne svojine i za starost objekta

3

3

127

URB.3.9

Neposredno otuđenje (davanje u zakup) građevinskog zemljišta

3

5

128

 

 

URB.3.10

Saglasnost za izradu projekta parcelacije i preparcelacije

3

5

129

URB.3.11

Određivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta u posebnim slučajevima

3

5

130

URB.3.12

Poništaj rešenja o eksproprijaciji nepokretnosti

3

5

131

URB.3.15

Povraćaj utrina i pašnjaka

3

5

132

Odsek za poslove saobraćaja

URB.4.1

Overa reda vožnje u gradskom i prigradskom saobraćaju

3

3

133

URB.4.2

Izmena reda vožnje

/

5

134

URB.4.3

Određivanje lokacije i otvaranje autobuskog stajališta

/

3

135

URB.4.4

Privremena izmena režima saobraćaja

3

3

136

URB.4.5

Kretanje teretnih vozila ulicama kojima je zabranjen saobraćaj za teretna vozila

3

3

137

URB.4.6

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za obavljanje taksi prevoza

3

3

138

URB.4.7

Taksi dozvola i evidencioni broj

3

3

139

URB.4.8

Postavljanje i obeležavanje saobraćajne signalizacije

3

3

140

URB.4.9

Postavljanje fizičkih prepreka i posuda sa biljnom dekoracijom

3

3

141

ODELJENJE ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE

Odsek za zaštitu životne sredine i inspekcija za zaštitu životne sredine

ZZS.1.1

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu i o obimu i sadržaju studije o proceni uticaja na životnu sredinu

3

30

142

ZZS.1.3

Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu

3

55 (uključujući i javni uvid)

143

ZZS.1.4

Odlučivanje o potrebi izrade Studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

30

144

ZZS.1.5

Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

55 (uključujući i javni uvid)

145

ZZS.1.8

Dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje i tretman neopasnog otpada

/

40

146

ZZS.1.9

Potvrda za izuzimanje od dozvole za sakupljanje, transport, skladištenje i tretman neopasnog otpada

/

40

147

ZZS.1.10

Dozvola o integrisanoj kontroli i sprečavanju zagađivanja životne sredine

10

110

148

ZZS.1.11

Odobrenje za rad stacionarnog izvora zagađivanja vazduha

3

5

149

ZZS.1.12

Odobrenje za korišćenje i promet opasnih i naročito opasnih hemikalija

3

5

150

ZZS.1.13

Ispunjenost uslova prostora i opreme, u pogledu zaštite životne sredine, za obavljanje privredne delatnosti

3

5

151

ZZS.1.14

Mere i uslovi za zaštitu od buke

3

5

152

ODELJENJE ZA PORESKU ADMINISTRACIJU

Odsek za utvrđivanje javnih prihoda

PKN.1.1

Porez na imovinu fizičkih lica

3

3

153

PKN.1.2

Porez na imovinu pravnih lica

3

3

154

PKN.1.3

Otpis poreskog dugovanja

3

3

155

Odsek za kontrolu javnih prihoda

PKN.2.1

Lokalna komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru

3

3

156

Odsek za naplatu, poresko knjigovodstvo i izveštavanje

PKN.3.1

Uverenje o imovnom stanju

/

Odmah

157

PKN.3.2

Pregled stanja poreskog duga

3

3

158

PKN.3.3

Povraćaj - preknjižavanje više ili pogrešno uplaćenih sredstava

3

3