PRAVILNIKO RACIONALIZACIJI RADA GRADSKE UPRAVE GRADA KRALJEVA("Sl. list grada Kraljeva", br. 28/2013) |
Pravilnikom o racionalizaciji rada Gradske uprave grada Kraljeva (u daljem tekstu: Pravilnik) bliže se uređuju međusobni odnosi odeljenja, službe, kabineta i odseka (u daljem tekstu: organizacione jedinice) unutar Gradske uprave grada Kraljeva (u daljem tekstu: Gradska uprava), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada organizacionih jedinica.
Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od momenta podnošenja podneska stranke, do davanja, odnosno, dostavljanja odgovora, odnosno odlučivanja od strane nadležnog organa, ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.
Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem na zapisnik, ili u elektronskom obliku za administrativne postupke za koje je obezbeđeno elektronsko podnošenje.
U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac organizacione jedinice, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.
II SARADNJA ORGANIZACIONIH JEDINICA
U postupku rešavanja predmeta, organizacione jedinice su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.
Prilikom rešavanja predmeta, organizacione jedinice su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.
Stranka, po čijem se predmetu postupa, nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju kojima raspolažu organizacione jedinice, a koja se dostavlja po službenoj dužnosti.
U cilju brže razmene dokumentacije, organizacione jedinice su dužne da pripreme spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.
Spisak potrebne dokumentacije se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj organizacionoj jedinici čija se dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.
Organizacione jedinice su dužne da do kraja radnog dana dostave dokumentaciju koja se pribavlja po službenoj dužnosti.
Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana, najkasnije do kraja radnog vremena.
Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od 5 radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 500, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska organizacione jedinice.
Načelnici odeljenja, šef kabineta i rukovodilac službe će u roku od 3 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika, odrediti zaposlene koji će biti zaduženi za dostavljanje spiskova i tražene dokumentacije, a u istom roku odrediće i zaposlene koji će biti zaduženi za organizaciju dostavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti na nivou svake organizacione jedinice.
Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenih zaduženih za pribavljane dokumentacije po službenoj dužnosti dostaviće se svim organizacionim jedinicama.
Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se, po pravilu, kada god je to moguće, u elektronskom obliku. U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.
Ukoliko nadležna organizaciona jedinica ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti organizacionu jedinicu koja je dokumentaciju tražila.
Prijem i evidencija podnesaka obavljaju se u toku dana kada je podnesak predat.
Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj organizacionoj jedinici do kraja radnog vremena.
Podnesak primljen od 13,00 do 15,00 sati, dostavlja se nadležnoj organizacionoj jedinici, narednog radnog dana najkasnije do kraja radnog vremena.
Po prijemu predmeta u nadležnu organizacionu jedinicu, za postupanje po predmetu određuje se zaposleni u toku istog dana.
Zaposleni je dužan da, u propisanom roku od dana prijema predmeta u organizacionu jedinicu, izvrši pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti. U izuzetnim slučajevima, zaposleni je dužan da predmet pregleda odmah.
Organizacione jedinice su dužne da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim Pravilnikom.
U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i organizacione jedinice koje ga sprovodi, rokovi za pregled potpunosti predmeta i rokovi za rešavanje urednih predmeta određeni su u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog Pravilnika.
U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku Gradske uprave.
IV UVOĐENJE STANDARDIZOVANIH OBRAZACA
U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u odeljenjima/organizacionim jedinicama odsecima, za deo administrativnih postupaka uvode se standardizovani obrasci.
Svaki obrazac, pored memoranduma u zaglavlju, obavezno sadrži:
1) naziv i šifru administrativnog postupka;
2) naziv nadležne osnovne i uže organizacione jedinice;
3) kontakt podatke: adresu, telefon i e-mail;
4) osnovne podatke o stranci (ime i prezime / naziv privrednog subjekta, telefon, adresa i sl.);
5) taksativno nabrojane dokaze (dokumenta, priloge i akta) potrebne za rešavanje predmeta, formu u kojoj se dostavljaju dokumenta (original, original na uvid, fotokopija ili overena fotokopija), naziv organa, organizacije ili institucije koja izdaje dokument, napomenu da se dokument pribavlja po službenoj dužnosti ili ga dostavlja stranka;
6) rok za pregled potpunosti primljenog predmeta i rok za rešavanje urednog predmeta;
7) naziv i visinu takse /i ili naknade, broj računa, poziv na broj za uplatu;
8) obaveštenja za stranku: a) da će se, po pravilu, dozvoliti samo jedna mogućnost dostavljanja dopune, kako bi predmet bio potpun b) da stranka potpisom obrasca daje saglasnost da se potrebna dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.
Obavezuju se načelnici odeljenja, šef kabineta i rukovodilac službe da načelniku Gradske uprave tromesečno dostavljaju izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka propisanih ovim Pravilnikom.
Izveštaji iz stava 1. biće sastavni deo Godišnjeg izveštaja o radu Gradske uprave, koji načelnik Gradske uprave podnosi gradonačelniku, Gradskom veću i Skupštini grada Kraljeva.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kraljeva".
ROKOVI ODREĐENI PRAVILNIKOM O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKE UPRAVE GRADA KRALJEVA
R. BR. |
OSNOVNA ORGANIZACIONA JEDINICA |
UŽA ORGANIZACIONA JEDINICA |
ŠIFRA |
NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
ROK ZA PREGLED POTPUNOSTI PREDMETA |
ROK ZA REŠAVANJE UREDNOG PREDMETA |
1 |
ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU |
Odsek za opštu upravu |
OPS.1.1 |
Uverenje o životu za korisnike domaće i inostrane penzije |
/ |
Odmah |
2 |
OPS.1.2 |
Uverenje o izdržavanju (o porodičnom stanju) |
1 |
1 |
||
3 |
OPS.1.3 |
Overa potpisa rukopisa i prepisa |
/ |
Odmah |
||
4 |
OPS.1.4 |
Upis u knjigu umrlih i sačinjavanje smrtovnica |
1 |
1 |
||
5 |
OPS.1.5 |
Upis u matične knjige činjenice iz inostranstva |
1 |
1 |
||
6 |
OPS.1.6 |
Izvod iz matične knjige umrlih |
/ |
Odmah |
||
7 |
OPS.1.7 |
Uverenje - druge isprave o kojima se vodi službena evidencija |
/ |
1 |
||
8 |
OPS.1.8 |
Uverenje o državljanstvu |
/ |
Odmah |
||
9 |
OPS.1.9 |
Sklapanje braka |
1 |
1 |
||
10 |
OPS.1.10 |
Izvod iz matične knjige venčanih |
/ |
Odmah |
||
11 |
OPS.1.11 |
Obnova upisa u matičnim knjigama i knjizi državljana |
3 |
3 |
||
12 |
OPS.1.12 |
Izvod iz matične knjige rođenih |
/ |
Odmah |
||
13 |
OPS.1.13 |
Uverenje o slobodnom bračnom stanju |
1 |
1 |
||
14 |
OPS.1.14 |
Upis promena pojedinih činjenica u matičnim knjigama |
3 |
3 |
||
15 |
OPS.1.15 |
Priznavanja očinstva |
3 |
3 |
||
16 |
OPS.1.16 |
Izvod iz matičnih knjiga namenjenih inostranstvu |
/ |
Odmah |
||
17 |
OPS.1.17 |
Upis činjenice rođenja u knjigu rođenih |
1 |
1 |
||
18 |
OPS.1.18 |
Ispravke i dopune u matičnim knjigama |
3 |
3 |
||
19 |
OPS.1.19 |
Promena ličnog imena |
3 |
3 |
||
20 |
OPS.1.20 |
Naknadni upis u matičnu knjigu rođenih |
1 |
1 |
||
21 |
OPS.1.21 |
Naknadni upis u matičnu knjigu umrlih |
3 |
1 |
||
22 |
OPS.1.22 |
Izdavanje radne knjižice |
1 |
1 |
||
23 |
OPS.1.23 |
Duplikat radne knjižice |
1 |
1 |
||
24 |
OPS.1.24 |
Potvrda da je lice upisano u birački spisak |
1 |
1 |
||
25 |
|
|
OPS.1.25 |
Upis u birački spisak |
1 |
1 |
26 |
|
|
OPS.1.26 |
Brisanje iz biračkog spiska |
1 |
1 |
27 |
|
|
OPS.1.27 |
Upis promena podataka u biračkom spisku |
3 |
1 |
28 |
|
|
OPS.1.28 |
Ispravke i promene u radnoj knjižici |
1 |
1 |
29 |
OPS.1.29 |
Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta |
/ |
Odmah |
||
30 |
OPS.1.30 |
Popis zaostavštine |
3 |
1 |
||
31 |
ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI |
Odsek poslova korisnika budžetskih sredstava |
DRD.1.1 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za republički kredit |
3 |
1 |
32 |
DRD.1.2 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom |
3 |
1 |
||
33 |
DRD.1.3 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola |
3 |
1 |
||
34 |
DRD.1.4 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za gradsku stipendiju |
3 |
1 |
||
35 |
DRD.1.5 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za oslobađanje od plaćanja školarine i ispita |
3 |
1 |
||
36 |
DRD.1.6 |
Sufinansiranje projekata udruženja |
Rok za odlučivanje o javnom pozivu-15 dana |
Rok za izradu ugovora nakon donete odluke Gradskog veća-5 dana |
||
37 |
DRD.1.14 |
Procena potreba za dodatnu obrazovnu, zdravstvenu i socijalnu podršku detetu i učeniku |
|
25 |
||
38 |
DRD.1.15 |
Dodela gradskih stipendija |
Rok za odlučivanje o javnom pozivu-15 dana |
Rok za izradu ugovora nakon donete odluke Gradskog veća-5 dana |
||
39 |
DRD.2.1 |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta |
7 |
5 |
||
40 |
DRD.2.2 |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
7 |
5 |
||
41 |
DRD.2.4 |
Dečiji dodatak (nov korisnik) |
10 |
10 |
||
42 |
|
Odsek poverenih poslova |
DRD.2.5 |
Dečiji dodatak (obnova) |
10 |
10 |
43 |
DRD.2.6 |
Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete |
3 |
3 |
||
44 |
DRD.2.7 |
Roditeljski dodatak za oca |
3 |
3 |
||
45 |
DRD.2.8 |
Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja |
3 |
3 |
||
46 |
DRD.2.9 |
Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu sa smetnjama u razvoju |
3 |
3 |
||
47 |
DRD.2.10 |
Jednokratna novčana naknada za prvorođeno dete |
3 |
3 |
||
48 |
DRD.2.11 |
Novčana naknada za nezaposlene porodilje |
3 |
3 |
||
49 |
DRD.2.12 |
Naknada troškova za vantelesnu oplodnju |
3 |
3 |
||
50 |
Odsek poslova socijalne zaštite |
DRD.3.1 |
Pravo na naknadu troškova sahrane umrlih nosioca "Partizanske spomenice 41" |
3 |
3 |
|
51 |
DRD.3.2 |
Besplatna vožnja u gradskom saobraćaju za određene kategorije lica |
3 |
3 |
||
52 |
DRD.3.3 |
Mesečno novčano primanje učesnika NOR-a i članova porodice palih i umrlih boraca. |
3 |
3 |
||
53 |
DRD.3.4 |
Borački dodatak |
3 |
3 |
||
54 |
DRD.3.5 |
Mesečno novčano primanje civilnih invalida rata i članova porodice civilnih invalid rata |
3 |
3 |
||
55 |
DRD.3.6 |
Lična invalidnina civilnog invalida rata, ortopedski dodatak i negu i pomoć drugog lica |
3 |
3 |
||
56 |
DRD.3.7 |
Pogrebni troškovi porodici umrlih korisnika mesečnog novčanog primanja |
3 |
3 |
||
57 |
DRD.3.8 |
Dopunsko materijalno obezbeđenje učesnika NOR-a i članova porodice palih i umrlih boraca |
3 |
3 |
||
58 |
DRD.3.9 |
Lična invalidnina |
3 |
3 |
||
59 |
DRD.3.10 |
Dodatak za negu i pomoć |
3 |
3 |
||
60 |
DRD.3.11 |
Ortopedski dodatak za civilne invalide rata |
3 |
3 |
||
61 |
DRD.3.12 |
Ortopedska i druga pomagala |
3 |
3 |
||
62 |
DRD.3.13 |
Naknada za vreme nezaposlenosti ratnih vojnih invalida od I-IV grupe invaliditeta |
3 |
3 |
||
63 |
DRD.3.14 |
Besplatna i povlašćena vožnja železnicom, autobusom, avionom ili brodom za vojne invalide i korisnike porodične invalidnine |
3 |
3 |
||
64 |
DRD.3.15 |
Ishrana i smeštaj za vreme putovanja i boravka u drugom mestu za vojne invalide i korisnike porodične invalidnine |
3 |
3 |
||
65 |
DRD.3.16 |
Putničko motorno vozilo za vojna invalidna lica |
3 |
3 |
||
66 |
DRD.3.17 |
Porodična i uvećana porodična invalidnina po palom borcu i vojnom invalidu |
3 |
3 |
||
67 |
DRD.3.18 |
Pravo na pomoć u slučaju smrti vojnog invalida |
3 |
3 |
||
68 |
DRD.3.19 |
Mesečno novčano primanje vojnih invalida i korisnika porodične invalidnine |
3 |
3 |
||
69 |
DRD.3.20 |
Dodatak za negu za vojne invalide, korisnike porodične invalidnine i članovi porodice umrlih boraca NOR-a |
3 |
3 |
||
70 |
DRD.3.21 |
Porodični dodatak |
3 |
3 |
||
71 |
DRD.3.22 |
Naknada pogrebnih troškova za vojne invalide, korisnike porodične invalidnine i članovi porodice umrlih boraca NOR-a |
3 |
3 |
||
72 |
DRD.3.23 |
Priznavanje prava ratnog ili mirnodopskog vojnog invalida |
3 |
3 |
||
73 |
Povereništvo Komesarijata za izbeglice |
DRD.4.1 |
Registracija i izdavanje legitimacije raseljenog lica |
3 |
3 |
|
74 |
DRD.4.2 |
Duplikat legitimacije raseljenog lica |
3 |
3 |
||
75 |
DRD.4.4 |
Saglasnosti za promenu boravišta izbeglog lica |
3 |
3 |
||
76 |
DRD.4.5 |
Naknada pogrebnih troškova izbeglog lica |
3 |
3 |
||
77 |
DRD.4.6 |
Potvrda da se lica nalaze u statusu raseljenog lica |
3 |
3 |
||
78 |
DRD.4.8 |
Ukidanje svojstva izbeglog lica |
3 |
3 |
||
79 |
DRD.4.9 |
Promena podataka u legitimaciji raseljenog lica |
3 |
3 |
||
80 |
ODELJENJE ZA PRIVREDU I FINANSIJE |
Odsek za privredu i razvoj |
PRV.1.1 |
Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenje u nepoljoprivredne svrhe radi izgradnje objekata (poslovnog, stambenog i dr.) |
3 |
5 |
81 |
PRV.1.2 |
Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta za podizanje veštačkih livada i pašnjaka i podizanje šuma |
3 |
5 |
||
82 |
PRV.1.3 |
Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta za eksploataciju mineralnih sirovina |
3 |
5 |
||
83 |
PRV.1.4 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za oslobađanje plaćanja naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta. |
3 |
5 |
||
84 |
PRV.1.5 |
Kategorizacija kuća, apartmana i soba radi pružanja ugostiteljskih usluga u domaćoj radinosti |
3 |
5 |
||
85 |
PRV.1.6 |
Kategorizacija seoskog turističkog domaćinstva radi pružanja ugostiteljskih usluga |
3 |
5 |
||
86 |
PRV.1.8 |
Uverenje o podacima upisanim u registar radnji za preduzetnike koji su registrovani za obavljanje delatnosti zaključno sa 30.12.2005. godine |
/ |
Odmah |
||
87 |
ODELJENJE ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE |
Odsek za poslove Skupštine grada |
SKP.1.1 |
Pretplata na Službeni list |
/ |
Odmah |
88 |
KABINET GRADONAČELNIKA |
|
DRD.1.1 |
Prijem kod gradonačelnika i zamenika gradonačelnika |
/ |
5 |
89 |
DRD.1.2 |
Pristup informacijama od javnog značaja |
/ |
15 |
||
90 |
ODELJENJE ZA URBANIZAM, GRAĐEVINARSTVO I STAMBENO-KOMUNALNE DELATNOSTI |
Odsek za urbanizam i građevinarstvo |
URB.1.1 |
Informacija o lokaciji |
3 |
3 |
91 |
URB.1.2 |
Lokacijska dozvola |
3 |
5 |
||
92 |
URB.1.3 |
Građevinska dozvola |
3 |
5 |
||
93 |
URB.1.4 |
Upotrebna dozvola |
3 |
5 |
||
94 |
URB.1.6 |
Potvrda o podnetom zahtevu za legalizaciju |
3 |
1 |
||
95 |
URB.1.7 |
Potvrda o usaglašenosti temelja objekata sa odobrenom dokumentacijom |
3 |
3 |
||
96 |
URB.1.10 |
Prijava početka gradnje |
3 |
1 |
||
97 |
URB.1.11 |
Izmena prostornog/urbanističkog plana |
|
Rok za odgovor podnosiocu zahteva-20 dana |
||
98 |
URB.1.12 |
Potvrđivanje urbanističkih projekata |
3 |
27 |
||
99 |
URB.1.13 |
Potvrđivanje projekata preparcelacije i parcelacije |
3 |
5 |
||
100 |
URB.1.14 |
Odobrenje za izgradnju sekundarnih, odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture |
3 |
5 |
||
101 |
URB.1.15 |
Odobrenje za izgradnju za postavljanje antenskih stubova i sekundarnih, odnosno distributivnih delova elektronske komunikacijske mreže |
3 |
5 |
||
102 |
URB.1.16 |
Odobrenje za izgradnju pomoćnih objekata |
3 |
5 |
||
103 |
URB.1.17 |
Odobrenje za investiciono održavanje, rekonstrukciju, sanaciju, adaptaciju, promenu namene objekata |
3 |
5 |
||
104 |
URB.1.18 |
Odobrenje za izgradnju manjih crpnih stanica, priključaka na izgrađenu vodovodnu, kanalizacionu, gasnu i sličnu mrežu |
3 |
5 |
||
105 |
URB.2.1 |
Zauzeće javne površine postavljanjem letnje bašte |
3 |
3 |
||
106 |
|
Odsek za stambeno-komunalne poslove |
URB.2.2 |
Zauzeće javne površine postavljanjem rashladne vitrine |
3 |
3 |
107 |
URB.2.3 |
Zauzeće javne površine postavljanjem tezge, vitrine i slično za izlaganje neprehrambene robe |
3 |
3 |
||
108 |
|
|
URB.2.4 |
Zauzeće javne površine postavljanjem pokretnih tezgi za prodaju prigodnih poklona, povodom obeležavanja Nove godine, 8. marta i sl. |
3 |
3 |
109 |
URB.2.5 |
Zauzeće javne površine postavljanjem pokretnih tezgi za prodaju kokica, semenki, industrijski pakovanog sladoleda, knjiga, novina, časopisa i slika |
3 |
3 |
||
110 |
URB.2.6 |
Zauzeće javne površine postavljanjem plažnog bara |
3 |
3 |
||
111 |
URB.2.7 |
Zauzeće javne površine izvođenjem radova na zelenim površinama |
3 |
3 |
||
112 |
URB.2.8 |
Zauzeće javne površine održavanjem promocija, sportskih ili kulturnih manifestacija, vašara |
3 |
3 |
||
113 |
URB.2.9 |
Zauzeće javne površine smeštajem građevinskog materijala |
3 |
3 |
||
114 |
URB.2.10 |
Zauzeće javne površine raskopavanjem |
3 |
3 |
||
115 |
URB.2.11 |
Zauzeće javne površine postavljanjem kioska |
3 |
3 |
||
116 |
URB.2.12 |
Uverenje o promeni naziva naselja, ulica i trgova |
/ |
Odmah |
||
117 |
URB.2.13 |
Uverenje o registrovanim stambenim zgradama |
/ |
Odmah |
||
118 |
URB.2.14 |
Iseljenje bespravno iseljenih lica iz stambenih objekata |
3 |
10 |
||
119 |
URB.2.15 |
Premeštanje posmrtnih ostataka |
3 |
3 |
||
120 |
URB.2.16 |
Zauzeće javne površine postavljanjem tendi i perdi |
3 |
3 |
||
121 |
URB.2.17 |
Zauzeće javne površine priređivanjem dečje zabave putem zabavnih automobilčića i slično |
3 |
3 |
||
122 |
|
URB.3.4 |
Vodni uslovi |
3 |
5 |
|
123 |
URB.3.5 |
Vodna saglasnost |
3 |
5 |
||
124 |
URB.3.6 |
Vodna dozvola |
3 |
5 |
||
125 |
URB.3.7 |
Eksproprijacija nepokretnosti |
3 |
15 |
||
126 |
URB.3.8 |
Uknjižba etažne svojine i za starost objekta |
3 |
3 |
||
127 |
URB.3.9 |
Neposredno otuđenje (davanje u zakup) građevinskog zemljišta |
3 |
5 |
||
128 |
|
|
URB.3.10 |
Saglasnost za izradu projekta parcelacije i preparcelacije |
3 |
5 |
129 |
URB.3.11 |
Određivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta u posebnim slučajevima |
3 |
5 |
||
130 |
URB.3.12 |
Poništaj rešenja o eksproprijaciji nepokretnosti |
3 |
5 |
||
131 |
URB.3.15 |
Povraćaj utrina i pašnjaka |
3 |
5 |
||
132 |
Odsek za poslove saobraćaja |
URB.4.1 |
Overa reda vožnje u gradskom i prigradskom saobraćaju |
3 |
3 |
|
133 |
URB.4.2 |
Izmena reda vožnje |
/ |
5 |
||
134 |
URB.4.3 |
Određivanje lokacije i otvaranje autobuskog stajališta |
/ |
3 |
||
135 |
URB.4.4 |
Privremena izmena režima saobraćaja |
3 |
3 |
||
136 |
URB.4.5 |
Kretanje teretnih vozila ulicama kojima je zabranjen saobraćaj za teretna vozila |
3 |
3 |
||
137 |
URB.4.6 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za obavljanje taksi prevoza |
3 |
3 |
||
138 |
URB.4.7 |
Taksi dozvola i evidencioni broj |
3 |
3 |
||
139 |
URB.4.8 |
Postavljanje i obeležavanje saobraćajne signalizacije |
3 |
3 |
||
140 |
URB.4.9 |
Postavljanje fizičkih prepreka i posuda sa biljnom dekoracijom |
3 |
3 |
||
141 |
ODELJENJE ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE |
Odsek za zaštitu životne sredine i inspekcija za zaštitu životne sredine |
ZZS.1.1 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu i o obimu i sadržaju studije o proceni uticaja na životnu sredinu |
3 |
30 |
142 |
ZZS.1.3 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu |
3 |
55 (uključujući i javni uvid) |
||
143 |
ZZS.1.4 |
Odlučivanje o potrebi izrade Studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
30 |
||
144 |
ZZS.1.5 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
55 (uključujući i javni uvid) |
||
145 |
ZZS.1.8 |
Dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje i tretman neopasnog otpada |
/ |
40 |
||
146 |
ZZS.1.9 |
Potvrda za izuzimanje od dozvole za sakupljanje, transport, skladištenje i tretman neopasnog otpada |
/ |
40 |
||
147 |
ZZS.1.10 |
Dozvola o integrisanoj kontroli i sprečavanju zagađivanja životne sredine |
10 |
110 |
||
148 |
ZZS.1.11 |
Odobrenje za rad stacionarnog izvora zagađivanja vazduha |
3 |
5 |
||
149 |
ZZS.1.12 |
Odobrenje za korišćenje i promet opasnih i naročito opasnih hemikalija |
3 |
5 |
||
150 |
ZZS.1.13 |
Ispunjenost uslova prostora i opreme, u pogledu zaštite životne sredine, za obavljanje privredne delatnosti |
3 |
5 |
||
151 |
ZZS.1.14 |
Mere i uslovi za zaštitu od buke |
3 |
5 |
||
152 |
ODELJENJE ZA PORESKU ADMINISTRACIJU |
Odsek za utvrđivanje javnih prihoda |
PKN.1.1 |
Porez na imovinu fizičkih lica |
3 |
3 |
153 |
PKN.1.2 |
Porez na imovinu pravnih lica |
3 |
3 |
||
154 |
PKN.1.3 |
Otpis poreskog dugovanja |
3 |
3 |
||
155 |
Odsek za kontrolu javnih prihoda |
PKN.2.1 |
Lokalna komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru |
3 |
3 |
|
156 |
Odsek za naplatu, poresko knjigovodstvo i izveštavanje |
PKN.3.1 |
Uverenje o imovnom stanju |
/ |
Odmah |
|
157 |
PKN.3.2 |
Pregled stanja poreskog duga |
3 |
3 |
||
158 |
PKN.3.3 |
Povraćaj - preknjižavanje više ili pogrešno uplaćenih sredstava |
3 |
3 |