ODLUKA
O PROGRAMU IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2014. GODINI

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 70/2013)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2014. godini (u daljem tekstu: Program) koji čini sastavni deo ove odluke.

Član 2

Izgradnja i održavanje poslovnog prostora na teritoriji Grada Novog Sada finansiraće se iz sledećih izvora:

R.br

Izvori prihoda

u dinarima

% udeo

A.

Sredstva iz budžeta Grada za 2014. godinu

892.639.768,00

98,08

B.

Prihodi od AP Vojvodine

7.500.000,00

0,82

V.

Prihodi od Republike Srbije

10.000.000,00

1,10

 

Ukupno sredstva: (A+B+V)

910.139.768,00

100

Član 3

Planirana sredstva iz člana 2. ove odluke raspoređuju se na određene osnovne namene u planiranim iznosima i procentualnim udelima, i to:

Prog.
tačka

Pozicije rashoda po namenama

u dinarima

% udeo

 

Rashodi koji se finansiraju iz prihoda budžeta Grada

910.139.768,00

100,00

1.

Rashodi na izgradnji poslovnih objekata

379.700.000,00

41,71

1.1.

Izgradnja poslovnih objekata - prostora za proizvodno-uslužno zanatstvo (nova hala-I faza i gasni prsten)

40.000.000,00

4,40

1.2.

Izgradnja Arhiva Grada Novog Sada (IV faza) Filipa Višnjića 2a u Novom Sadu

123.200.000,00

13,54

1.3.

Izgradnja prihvatilišta i prihvatne stanice za decu sa poremećajem u društvenom ponašanju

40.000.000,00

4,40

1.4.

Izgradnja i kapitalno održavanje objekata od interesa lokalne samouprave

62.000.000,00

6,81

1.5.

Kupovina poslovnog prostora

5.000.000,00

0,55

1.6.

Izgradnja i kapitalno održavanje objekata - poslovnih prostora

33.000.000,00

3,62

1.7.

Izgradnja poslovnog prostora u saradnji sa drugim investitorima - Kisačka 55

9.000.000,00

0,98

1.8.

Rekonstrukcija Beogradske kapije (nastavak ugovorenih radova)

17.500.000,00

1,92

1.9.

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima

50.000.000,00

5,49

2.

Rashodi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora

40.000.000,00

4,39

2.1.

Javni objekti od interesa lokalne samouprave

5.000.000,00

0,55

2.2.

Poslovni objekti - poslovni prostori

11.000.000,00

1,21

2.3.

Održavanje i servisiranje uređaja i opreme u poslovnim i sportskim objektima sa ugradnjom rezervnih delova

10.000.000,00

1,10

2.4.

Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim prostorima

5.000.000,00

0,55

2.5.

Ostali objekti od interesa lokalne samouprave i rekonstrukcija fasada

8.000.000,00

0,88

2.6.

Podgrađe Petrovaradinske tvrđave

1.000.000,00

0,10

3.

Rashodi na izradi projektne dokumentacije

16.000.000,00

1,75

3.1.

Projektna dokumentacija za rekonstrukciju, adaptaciju poslovnih objekata - poslovnih prostora

3.000.000,00

0,33

3.2.

Projektna dokumentacija za izgradnju poslovnih objekata - poslovnih prostora

11.000.000,00

1,21

3.3.

Izrada elaborata - studija izvodljivosti

2.000.000,00

0,21

 

(Svega 1 + 2 + 3)

435.700.000,00

47,85

Rashodi na izgradnji poslovnih objekata iz tačke 1. podtačke 1.1. do 1.9. i iz tačke 3. podtačke 3.1. do 3.3. ovog člana su kapitalne investicije.

Član 4

Radovi na adaptaciji, rekonstrukciji, sanaciji i održavanju poslovnih objekata - prostora iz tačke 2. podtačka 2.4. "Hitne intervencije u poslovnim objektima - poslovnim prostorima" vršiće se po nalogu direktora Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu do planiranog iznosa.

O izvršenim radovima i utrošku sredstava direktor je dužan da obavesti Nadzorni odbor Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu na prvoj narednoj sednici.

Pod hitnim intervencijama podrazumevaju se radovi čijim se izvođenjem sprečava, odnosno otklanja šteta Preduzeću, zakupcu ili trećem licu (poplava, razbijeno staklo, obijena vrata, rušenje krova i plafona, fasada i sl).

Član 5

Nadzorni odbor Javnog preduzeća "Poslovni prostor" u Novom Sadu na predlog direktora Preduzeća može da izvrši preusmeravanje odobrenog iznosa u programskoj tački rashoda u iznosu 5% vrednosti za programsku tačku rashoda čiji se iznos umanjuje.

Član 6

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 01.01.2014. godine.

PROGRAM IZGRADNJE I ODRŽAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U 2014. GODINI

Saglasno članu 3. Odluke o Programu izgradnje i održavanja poslovnog prostora u 2014. godini, ovim Programom definišu se objekti, odnosno poslovni prostori na kojima će se vršiti ulaganja i to su:

 

u hiljadama dinara

Prioritet

Naziv kapitalnog projekta/Struktura finansiranja

Godina početka finansiranja projekta

Godina završetka finansiranja projekta

Ukupna vrednost projekta

2013

2014

1

2

3

4

5

7

8

1

Izgradnja poslovnih objekata - prostora za proizvodno-uslužno zanatstvo (nova hala i gasni prsten)

2010

2020

3.500.000.000

10.000.000

40.000.000

2

Izgradnja Arhiva Grada Novog Sada (četvrta faza)

2010

2014

561.314.751

150.397.268

123.200.000

3

Izgradnja Prihvatilišta i prihvatne stanice za decu sa poremećajem u društvenom ponašanju

 

 

40.000.000

 

40.000.000

4

Izgradnja i kapitalno održavanje objekata od interesa lokalne samouprave - Rekonstrukcija MZ Šangaj

 

 

 

 

12.000.000

5

Izgradnja i kapitalno održavanje objekata od interesa lokalne samouprave - Izgradnja doma kulture u Futogu

2013

2014

58.000.000

8.000.000

50.000.000

6

Kupovina poslovnog prostora

 

 

 

10.000.000

5.000.000

7

Izgradnja i kapitalno održavanje objekata - poslovnih prostora - poboljšanje energetske efikasnosti

 

 

 

 

20.000.000

8

Izgradnja i kapitalno održavanje objekata - poslovnih prostora - Rekonstrukcija rukometnog stadiona "Železničar"

2013

 

 

20.000.000

13.000.000

9

Izgradnja poslovnog prostora u saradnji sa drugim investitorima - Kisačka 55

 

 

 

5.000.000

9.000.000

10

Rekonstrukcija Beogradske kapije (nastavak ugovorenih radova)

2013

2014

52.500.000

35.000.000

17.500.000

 

Sredstva Budžeta RS (po kontima)

 

 

 

10.000.000

10.000.000

11

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Ugao Maksima Gorkog 14 i Stražilovske u Novom Sadu

2010

 

 

46.000.000

46.000.000

12

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Šafarikova 4 u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

13

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Stražilovska 12-14 u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

14

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Kosovska 22 u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

15

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Lasla Gala 32 u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

16

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Filipa Višnjića 2a u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

17

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Sentandrejski put bb u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

18

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Futoški put 63 u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

19

Izgradnja poslovno stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima - Dimitrija Tucovića 3 u Novom Sadu

 

 

 

500.000

500.000

20

Projektna dokumentacija za rekonstrukciju, adaptaciju poslovnih objekata - poslovnih prostora

 

 

 

3.000.000

3.000.000

21

Projektna dokumentacija za izgradnju poslovnih objekata - poslovnih prostora

 

 

 

14.250.000

11.000.000

22

Izrada elaborata - studija izvodljivosti

 

 

 

3.000.000

2.000.000

23

Administrativna oprema - kancelarijska, računarska, komunikaciona i elektronska oprema

 

 

 

3.000.000

3.300.000

24

Nematerijalna imovina - održavanje kompjuterskog softvera

 

 

 

1.000.000

1.000.000

JP "Poslovni prostor" planira kapitalna ulaganja u ukupnom iznosu od 400.000.000,00 dinara, od čega se:

- 95,63% odnosno 382.500.000,00 dinara finansira iz sredstava budžeta Grada,

- 4,37% odnosno 17.500.000,00 dinara finansira od strane drugih nivoa vlasti, i to:

   Ø 7.500.000,00 dinara iz budžeta AP Vojvodine, i

   Ø 10.000.000,00 dinara iz budžeta Republike Srbije.

Sredstva u iznosu od 17.500.000,00 dinara koja se ostvaruju od strane drugih nivoa vlasti, a na osnovu potpisanog protokola, planirana su za završetak radova na rekonstrukciji Beogradske kapije.

Planirani rashodi na izgradnji poslovnih objekata iznose 262.200.000,00 dinara bez PDV-a i predstavljaju kapitalne izdatke. U okviru navedenih sredstava prioritetni izdaci za izgradnju su:

- 40.000.000,00 dinara koji se planiraju za izgradnju proizvodno-uslužne radionice (hale - I faza, temelji) i gasifikaciju na lokaciji Radne zone "Rimski šančevi". Izradom Glavnog projekta gasnog prstena kompletiraće se infrastruktura u Radnoj zoni. Izgradnja nove hale direktno podiže nivo konkurentnosti i proširuje kapacitete Radne zone,

- 123.200.000,00 dinara koji se planiraju za završetak radova na izgradnji Arhiva Grada Novog Sada. Završetkom radova na izgradnji Arhiva Grada Novog Sada obezbediće se adekvatno čuvanje arhivske građe Grada i Južno Bačkog okruga, a ujedno će se osloboditi prostor na Petrovaradinskoj tvrđavi za komercijalne namene,

- 40.000.000,00 dinara koji se planiraju za izgradnju Prihvatilišta i prihvatne stanice za decu sa poremećajem u društvenom ponašanju, što će obezbediti privremeno i celovito zbrinjavanje dece i omladine oba pola, uzrasta od 7 do 18 godina, koju upute organi pravosuđa, organi MUP-a i nadležni centar za socijalni rad,

- 11.000.000,00 dinara koji se planiraju za projektnu dokumentaciju za izgradnju poslovnih objekata - poslovnih prostora.

Za izradu projektne dokumentacije za rekonstrukciju i adaptaciju poslovnih objekata - poslovnih prostora planiraju se rashodi u iznosu od 3.000.000,00 dinara.

Takođe se planiraju rashodi u iznosu od 2.000.000,00 dinara za izradu elaborata - studija izvodljivosti.

Za izgradnju i kapitalno održavanje objekata od interesa lokalne samouprave planiraju se sredstva u iznosu od 95.000.000,00 dinara, i to:

- 12.000.000,00 dinara koji se planiraju za rekonstrukciju MZ Šangaj,

- 50.000.000,00 dinara koji se planiraju za izgradnju doma kulture u Futogu,

- 20.000.000,00 dinara koji se planiraju za radove na pospešivanju energetske efikasnosti,

- 13.000.000,00 dinara koji se planiraju za rekonstrukciju Rukometnog stadiona "Železničar".

Za kupovinu poslovnog prostora planiraju se sredstva u iznosu od 5.000.000,00 dinara.

Za izgradnju poslovnog prostora za objekat u Kisačkoj 55 planira se 9.000.000,00 dinara.

Za nabavku administrativne opreme (kancelarijske, računarske, komunikacione i elektronske), kao i za održavanje kompjuterskog softvera, planiraju se sredstva u iznosu od 4.300.000,00 dinara.

Rashodi na izgradnji poslovno-stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima u ulici ugao Maksima Gorkog 14 i Stražilovske planirani su u iznosu od 46.000.000,00 dinara.

Takođe se planiraju rashodi na izgradnji poslovno-stambenih objekata putem Ugovora o zajedničkom ulaganju sa suinvestitorima na lokacijama za koje poslovi još uvek nisu ugovoreni. Reč je o sledećim lokacijama:

- Šafarikova 4,

- Stražilovska 12-14,

- Kosovska 22,

- Lasla Gala 32,

- Filipa Višnjića 2a,

- Sentandrejski put bb,

- Futoški put 63,

- Dimitrija Tucovića 3.

Rashodi koji se odnose na troškove pripreme dokumentacije za napred navedene lokacije planiraju se u iznosu od 4.000.000,00 dinara bez PDV-a.

Zajednička izgradnja objekata realizovaće se putem tendera i odabira najpovoljnijeg suinvestitora.