PRAVILNIKO POSTUPKU I NAČINU IZDAVANJA ODOBRENJA ZA OBAVLJANJE POSLOVA POSREDOVANJA PRI ZAPOŠLJAVANJU POMORACA("Sl. glasnik RS", br. 9/2014) |
Ovim pravilnikom propisuje se postupak i način izdavanja odobrenja za obavljanje poslova posredovanja pri zapošljavanju pomoraca, kao i vođenje evidencije o izdatim odobrenjima.
Za izdavanje odobrenja podnosi se pismeni zahtev ministarstvu nadležnom za poslove saobraćaja (u daljem tekstu: ministarstvo).
Uz zahtev iz stava 1. ovog člana, podnosilac zahteva prilaže sledeće isprave:
1) radnu knjižicu, pomorsku knjižicu i druge isprave kojima se dokazuje stručna sprema i radno iskustvo člana uprave i zaposlenog lica;
2) polisu osiguranja od profesionalne odgovornosti za novčane gubitke koje pretrpi pomorac kao posledicu propusta u radu posrednika u iznosu od najmanje 5.000,00 evra u dinarskoj protivvrednosti po štetnom događaju;
3) vlasnički list, odnosno ugovor o zakupu za odgovarajući prostor, kao i potvrdu nadležnog organa o ispunjenosti tehničkih, sanitarnih i drugih uslova za obavljanje delatnosti.
Ako podnosilac zahteva u trenutku podnošenja zahteva nema polisu osiguranja iz stava 2. tačka 2) ovog člana, podnosilac zahteva će do izdavanja odobrenja dostaviti dokaz o zaključenoj polisi osiguranja.
Zahtev sa svim prilozima ministarstvo dostavlja na mišljenje Komisiji za razmatranje zahteva pravnih lica za izdavanje odobrenja za obavljanje poslova posredovanja pri zapošljavanju pomoraca (u daljem tekstu: Komisija).
U postupku davanja mišljenja Komisija pored analize zahteva, vrši i pregled radnih prostorija podnosioca zahteva.
Komisija svoje mišljenje o zahtevu dostavlja ministarstvu u roku od 15 dana od dana prijema zahteva.
Ministarstvo po prijemu mišljenja Komisije rešenjem odlučuje o zahtevu za izdavanje odobrenja za obavljanje poslova posredovanja pri zapošljavanju pomoraca.
Kada utvrdi da podnosilac zahteva ispunjava uslove za izdavanje odobrenja, osim uslova iz člana 2. stav 2. tačka 2) ovog pravilnika, ministarstvo obaveštava podnosioca zahteva o obavezi da dostavi dokaz o ispunjavanju navedenog uslova.
Podnosilac dostavlja dokaz iz stava 2. ovog člana u roku od 15 dana od dana prijema obaveštenja, nakon čega ministarstvo donosi rešenje iz stava 1. ovog člana.
Rešenje iz stava 1. ovog člana konačno je u upravnom postupku.
O izdatim odobrenjima ministarstvo vodi evidenciju.
Evidencija sadrži:
1) poslovno ime posrednika;
2) broj izdatog odobrenja;
3) datum izdavanja odobrenja;
4) broj polise iz člana 2. stav 2. tačka 2) ovog pravilnika, sa datumom izdavanja, odnosno isteka važenja polise.
Evidencija se vodi u elektronskom obliku i dostupna je na internet stranici ministarstva.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".