ODLUKA

O PROMENI OSNIVAČKOG AKTA JAVNOG PREDUZEĆA "DIREKCIJA ZA IZGRADNJU I UREĐENJE GRADA ZRENJANINA" ZRENJANIN

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 36/2013 - prečišćen tekst)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovom Odlukom vrši se promena Osnivačkog akta - Odluke o osnivanju - Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju i uređenje grada Zrenjanina", Zrenjanin ("Međuopštinski službeni list Zrenjanin", br. 7/91, "Službeni list opštine Zrenjanin", br. 4/92, 10/93, 2/95, 1/98, 4/98, 8/98, 5/00 - prečišćen tekst, 7/00, 13/06 i "Službeni list grada Zrenjanina", br. 9/10) kojom je osnovano Javno preduzeće "Direkcija za izgradnju i uređenje grada Zrenjanina", Zrenjanin, upisano u registar Agencije za privredne registre pod matičnim br. 08314659, radi usklađivanja sa odredbama Zakona o javnim preduzećima.

II OSNIVAČ

Član 2

Radi trajnog obavljanja stručnih poslova urbanističkog planiranja i uređenja prostora i naselja, radi obezbeđenja uslova za uređenje, korišćenje, unapređivanje i zaštitu građevinskog zemljišta, izgradnje javnih objekata od značaja za grad Zrenjanin, vršenja upravljanja lokalnim putevima i nekategorisanim putevima, kao i izgradnje i rekonstrukcije i održavanja lokalnih puteva i nekategorisanih puteva na teritoriji Grada Zrenjanina osniva se Javno preduzeće "Direkcija za izgradnju i uređenje grada Zrenjanina", Zrenjanin (u daljem tekstu: "Preduzeće").

Osnivač Preduzeća iz stava 1. ovog člana je Grad Zrenjanin (u daljem tekstu: Osnivač).

Sedište osnivača je u Zrenjaninu, ulica Trg slobode broj 10.

Osnivačka prava u ime grada vrši Skupština grada Zrenjanina.

Član 3

Poslovno ime Preduzeća glasi:

JAVNO PREDUZEĆE "DIREKCIJA ZA IZGRADNJU I UREĐENJE GRADA ZRENJANINA", ZRENJANIN.

Skraćeno poslovno ime Preduzeća je: JP "DIREKCIJA ZA IZGRADNJU I UREĐENJE GRADA ZRENJANINA", ZRENJANIN.

Preduzeće može promeniti poslovno ime uz prethodnu saglasnost Osnivača.

Član 4

Sedište Preduzeća je u Zrenjaninu, Slobodana Bursaća br. 4.

Preduzeće može promeniti sedište uz prethodnu saglasnost Osnivača.

III DELATNOST PREDUZEĆA

Član 5

Pretežna delatnosti Preduzeća je:

42.99 Izgradnja ostalih nepomenutih građevina.

Ostala delatnost Preduzeća je:

43.11 Rušenje objekata,

43.12 Pripremanje gradilišta i

71.12 Inženjerske delatnosti i tehničko savetovanje.

U okviru delatnosti Preduzeće obavlja sledeće poslove:

- analitičko-studijske poslove iz oblasti prostornog i urbanističkog planiranja,

- izrađuje programe dinamike, faze izrade planskih dokumenata,

- priprema inicijalne predloge za donošenje planskih dokumenata od strane Skupštine grada,

- priprema i izrađuje prostorne i urbanističke planove i predlaže mere za njihovo sprovođenje i druge akte koji se odnose na planiranje, uređenje i korišćenje prostora,

- izrađuje strateške procene uticaja planova na životnu sredinu,

- izrađuje projekte parcelacija i preparcelacija, projekte ispravke granice susednih parcela i urbanističke projekte,

- izrađuje pravila građenja i prikuplja uslove od nadležnih javnih preduzeća, organa i organizacija za lokacijsku dozvolu,

- izrađuje informacije o lokaciji,

- izrađuje - izdaje uslove iz planskih dokumenata za potrebe rešavanja imovinsko-pravnih odnosa, konverzije neizgrađenog građevinskog zemljišta, izmene granica susednih parcela,

- izrađuje elaborate o uređenju javnih površina i izrađuje urbanističke uslove i saglasnosti,

- obavlja i druge stručne poslove u vezi sa primenom zakona kojim se uređuje oblast planiranja, izgradnje objekata i uređenja građevinskog zemljišta,

- vodi informacione osnove, odnosno praćenje, obradu i analiziranje podataka i elemenata neophodnih za primenu, donošenje i sprovođenje prostornih i urbanističkih planova - GIS,

- vrši poslove istraživanja za potrebe planiranja i uređenja prostora,

- evidentira i čuva dokumentaciju koja se odnosi na planiranje i uređenje prostora,

- razvija informacioni sistem za potrebe uređenja prostora i racionalnog razvoja delatnosti iz nadležnosti lokalne samouprave,

- uređuje i obezbeđuje vršenje poslova uređivanja i korišćenja građevinskog zemljišta i iste obavlja u ime i za račun grada Zrenjanina,

- priprema - izrađuje srednjoročne i godišnje programe uređivanja građevinskog zemljišta u formi nacrta i dostavlja ih osnivaču,

- predlaže organima lokalne samouprave mere radi boljeg i racionalnijeg planiranja prostora i korišćenja građevinskog zemljišta,

- vrši obračun naknade za uređivanje građevinskog zemljišta i zaključuje ugovore o plaćanju iste,

- prati realizaciju naplate naknade za uređivanje građevinskog zemljišta,

- vrši pripremne radnje i daje inicijalne predloge za pokretanje postupka eksproprijacije i administrativnog prenosa nekretnina za potrebe uređivanja građevinskog zemljišta,

- predlaže Skupštini grada kriterijume za kategorizaciju javnih i nekategorisanih puteva koji su u nadležnosti grada i njihovu kategorizaciju,

- upravlja javnim putevima (opštinskim putevima i ulicama) u skladu sa zakonom što obuhvata sledeće poslove: korišćenje javnog puta (organizovanje i kontrola naplate naknade za potrebe javnog puta, vršenje javnih ovlašćenja i sl.) zaštita javnog puta i vršenje investitorske funkcije na izgradnji i rekonstrukciji javnog puta, organizovanje i obavljanje stručnih poslova na izgradnji, rekonstrukciji, održavanju i zaštiti javnog puta, ustupanje radova na održavanju javnog puta sprovođenjem postupka javnih nabavki, organizovanje stručnog nadzora nad izgradnjom, rekonstrukcijom, održavanjem i zaštitom javnog puta, označavanje javnog puta i vođenje evidencije o javnim putevima i o saobraćajno-tehničkim podacima za te puteve i izdaje saobraćajno-tehničke uslove,

- donosi srednjoročne planove i godišnji program izgradnje, rekonstrukcije, održavanja i zaštite javnih puteva koji su u nadležnosti grada, uz saglasnost osnivača,

- organizuje vršenje tehničke i finansijske kontrole izvršenja godišnjeg programa i srednjeročnog plana radova na održavanju, zaštiti i razvoju putne mreže,

- u svojstvu upravljača opštinskim putevima, ulicama i nekategorisanim putevima poverava izvođenje radova na redovnom održavanju i zaštiti puteva,

- obavlja konsalting poslove na izgradnji infrastrukturnih objekata od posebnog interesa za grad i koordinira aktivnosti pri izgradnji objekata čiji je grad investitor,

- predlaže Skupštini grada donošenje srednjoročnih planova i godišnjih programa izgradnje, investicionog i redovnog održavanja objekata čiji je korisnik grad i vrši stručni nadzor nad izvođenjem radova na održavanju tih objekata,

- ustupa izvođenje radova na vršenju usluga iz delatnosti za koje je osnovana,

- obavlja sve administrativno-tehničke, pravne i finansijske poslove predviđene zakonom radi realizacije svih aktivnosti predviđenih godišnjim programima,

- vrši tehničku i finansijsku kontrolu poslova izvođenja radova i vršenja usluga koje ustupa putem javnih nabavki,

- na zahtev osnivača daje mišljenje i pruža stručnu pomoć iz delatnosti koje obavlja,

- vrši objedinjenu naplatu naknada za obavljanje komunalnih delatnosti i drugih usluga,

- vrši obračun naknade za korišćenje građevinskog zemljišta, prati realizaciju naplate i predlaže prinudnu naplatu,

- vrši investitorske poslove za treća lica,

- vodi knjigu osnovnih sredstava za objekte u vlasništvu grada za koje je vršila investitorske poslove a koji se ne vode u drugim javnim preduzećima, odnosno gradskoj upravi,

- vrši i druge poslove koje joj poveri osnivač.

Preduzeće pored delatnosti iz stava 1. ovog člana može obavljati i druge delatnosti utvrđene Statutom, uz saglasnost Osnivača.

IV OSNOVNI KAPITAL PREDUZEĆA

Član 6

Osnovni kapital preduzeća koji je u Agenciji za privredne registre kao upisani novčani kapital iznosi 381.594.000,00 dinara, a kao uplaćeni novčani kapital iznosi 381.594.000,00 dinara.

Imovinu Preduzeća čine pravo svojine na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva i hartije od vrednosti i druga imovinska prava, uključujući i pravo korišćenja dobara u javnoj svojini.

Preduzeće može koristiti i sredstva u javnoj i drugim oblicima svojine, u skladu sa propisima koji uređuju obavljanje delatnosti od opšteg interesa i ovom odlukom.

V PRAVA I OBAVEZE PREDUZEĆA I OSNIVAČA

Član 7

Sredstva za obavljanje delatnosti Preduzeće obezbeđuje iz budžeta osnivača, prihoda od prodaje usluga i drugih izvora u skladu sa zakonom.

Delatnost preduzeća finansira se na osnovu godišnjih programa poslovanja koji donosi Nadzorni odbor Preduzeća.

Program poslovanja iz stava 2. ovog člana Preduzeće dostavlja Osnivaču radi davanja saglasnosti najkasnije do 01. decembra tekuće godine za narednu godinu.

Program poslovanja Preduzeća smatra se donetim kada na njega da saglasnost Osnivač.

Član 8

Preduzeće dužno je da organizuje svoj rad tako da se obezbedi:

1. trajnost, odnosno kontinuitet u obavljanju delatnosti;

2. obim i vrsta proizvoda usluga kojima se postiže potreban nivo u zadovoljavanju potreba korisnika;

3. odgovarajući kvalitet usluga, koji podrazumeva naročito zdravstvenu i higijensku ispravnost prema propisanim standardima i normativima, tačnost u pogledu rokova isporuke, sigurnost korisnika u dobijanju usluga, pouzdanost u pružanju usluga i zaštite životne sredine;

4. razvoj i unapređenje kvaliteta i asortimana usluga kao i unapređivanje organizacije rada, efikasnosti i drugih uslova proizvodnje i pružanja usluga;

5. red prvenstva u snabdevanju i u pružanju usluga u slučaju više sile u skladu sa propisom Osnivača;

6. mere zaštite i obezbeđenja objekata, uređaja i instalacija;

7. stalna funkcionalna sposobnost objekata, održavanjem građevinskih i drugih objekata, postrojenja i opreme koji služe za obavljanje delatnosti.

Član 9

Osnivač je dužan, u skladu sa zakonom da:

1. obezbedi preduzeću materijalne, tehničke i druge uslove za nesmetano vršenje delatnosti;

2. ostvaruje nadzor i kontrolu obavljanja delatnosti;

3. preduzima mere na unapređenju delatnosti.

Član 10

U slučaju poremećaja u poslovanju preduzeća, osnivač može preduzeti mere kojima će obezbediti uslove za nesmetano funkcionisanje Preduzeća u skladu sa zakonom, a naročito:

1. promenu unutrašnje organizacije Preduzeća,

2. razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenog organa Preduzeća,

3. ograničenje u pogledu prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini i

4. druge mere određene zakonom.

VI ORGANI PREDUZEĆA

Član 11

Organi preduzeća su Nadzorni odbor i Direktor.

1. Nadzorni odbor

Član 12

Nadzorni odbor ima tri člana, od kojih je jedan član predstavnik zaposlenih, a dva člana su predstavnici Osnivača.

Predsednika i članove nadzornog odbora imenuje i razrešava Osnivač, a predstavnik zaposlenih se predlaže na način predviđen Statutom Preduzeća.

Nadzorni odbor imenuje se na period od četiri godine.

Mandat predsedniku i članovima nadzornog odbora prestaje istekom perioda na koji su imenovani, ostavkom ili razrešenjem.

Član 13

Predsednik i članovi nadzornog odbora razrešavaju se pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko:

- Nadzorni odbor ne dostavi Osnivaču na saglasnost godišnji program poslovanja,

- Osnivač ne prihvati finansijski izveštaj Preduzeća,

- Propuste da preuzmu neophodne mere pred nadležnim organima u slučaju postojanja sumnje da odgovorno lice Preduzeća deluje na njegovu štetu kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem ili na drugi način.

Predsednik i članovi nadzornog odbora mogu se razrešiti pre isteka perioda na koji su imenovani ukoliko Preduzeće ne ispuni godišnji program poslovanja ili ne ostvari ključne pokazatelje uspeha.

Predsednik i članovi nadzornog odbora kojima je prestao mandat, dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog nadzornog odbora, odnosno imenovanje novog predsednika ili člana nadzornog odbora.

Član 14

Za predsednika i članove nadzornog odbora može se imenovati lice koje ispunjava sledeće uslove:

- Da je punoletno i poslovno sposobno,

- Da ima stečeno visoko obrazovanje trećeg ili drugog stepena, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine,

- Da je stručnjak u jednoj ili više oblasti iz koje je delatnosti od opšteg interesa za čije je obavljanje osnovano Preduzeće,

- Najmanje tri godine iskustva na rukovodećem položaju,

- Da poseduje stručnost iz oblasti finansija, prava ili korporativnog upravljanja,

- Da nije osuđivano na uslovnu ili bezuslovnu kaznu za krivična dela protiv privrede, pravnog saobraćaja ili službene dužnosti, kao i da mu nije izrečena mera bezbednosti zabrane obavljanja pretežne delatnosti Preduzeća.

Član 15

Predsednik i članovi nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu za rad u nadzornom odboru.

Visinu naknade iz stava 1. ovog člana utvrđuje osnivač, na osnovu izveštaja o stepenu realizacije programa poslovanja Preduzeća.

Član 16

Nadzorni odbor:

- Utvrđuje poslovnu strategiju i poslovne ciljeve Preduzeća i stara se o njihovoj realizaciji,

- Usvaja izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja,

- Donosi godišnji program poslovanja, uz saglasnost osnivača,

- Nadzire rad direktora,

- Vrši unutrašnji nadzor nad poslovanjem Preduzeća,

- Uspostavlja, odobrava i prati računovodstvo, unutrašnju kontrolu, finansijske izveštaje i politiku upravljanja rizicima,

- Utvrđuje finansijske izveštaje Preduzeća i dostavlja ih Osnivaču radi davanja saglasnosti,

- Donosi Statut uz saglasnost Osnivača,

- Odlučuje o statusnim promenama i osnivanju drugih pravnih subjekata uz saglasnost Osnivača,

- Donosi odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka uz saglasnost Osnivača,

- Daje saglasnost direktoru za preduzimanje poslova i radnji u skladu sa Zakonom o javnim preduzećima, Statutom i odlukom Osnivača,

- Zaključuje ugovore o radu na određeno vreme sa direktorom preduzeća,

- Vrši druge poslove u skladu sa Zakonom o javnim Preduzećima, Statutom i propisima kojima se uređuje pravni položaj privrednih društava.

Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja o pitanjima iz svoje nadležnosti na direktora ili drugo lice u Preduzeću."

2. Direktor preduzeća

Član 17

Direktor Preduzeća:

1. predstavlja i zastupa Preduzeće;

2. organizuje i rukovodi procesom rada;

3. vodi poslovanje Preduzeća;

4. odgovara za zakonitost rada Preduzeća;

5. predlaže godišnji program poslovanja i preduzima mere za njegovo sprovođenje;

6. predlaže finansijske izveštaje;

7. izvršava odluke nadzornog odbora;

8. predlaže izvršne direktore;

9. vrši i druge poslove određene zakonom, ovom Odlukom i statutom Preduzeća.

Član 18

Direktor je organ poslovođenja Preduzeća.

Direktora Preduzeća imenuje i razrešava Osnivač a na osnovu sprovedenog javnog konkursa u skladu sa odredbama Zakona o javnim Preduzećima.

Direktor se imenuje na period od četiri godine i po isteku mandata može biti ponovo imenovan.

Za direktora Preduzeća može se imenovati lice koje ispunjava uslove predviđene Zakonom i Statutom Preduzeća.

Skupština može do imenovanja direktora Preduzeća da imenuje vršioca dužnosti direktora.

Član 19

Mandat direktora prestaje istekom perioda na koji je imenovan, ostavkom i razrešenjem.

Ostavka se u pisanoj formi podnosi osnivaču.

Predlog za razrešenje direktora Preduzeća može podneti nadzorni odbor.

Predlog za razrešenje mora biti obrazložen, sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se predlaže razrešenje.

Član 20

Osnivač će razrešiti direktora Preduzeća pre isteka perioda na koji je imenovan:

- Ukoliko u toku trajanja mandata prestane da ispunjava uslove za direktora Preduzeća iz člana 18. stav 3. ove Odluke,

- Ukoliko se utvrdi da je, zbog nestručnog, nesavesnog obavljanja dužnosti i postupanja suprotnog pažnji dobrog privrednika i ozbiljnih propusta u donošenju i izvršavanju odluka i organizovanju poslova u Preduzeću došlo do znatnog odstupanja od ostvarivanja osnovnog cilja poslova Preduzeća,

- Ukoliko u toku trajanja mandata bude pravosnažno osuđen na uslovnu ili bezuslovnu kaznu zatvora i

- U drugim slučajevima predviđenim zakonom.

Osnivač može razrešiti direktora Preduzeća pre isteka perioda na koji je imenovan ukoliko:

- Ne sprovede godišnji program poslovanja,

- Ne ispunjava obaveze utvrđene osnivačkim aktom i ugovorom koji je Preduzeće zaključilo sa osnivačem,

- Ne sprovodi usvojene programe u skladu sa smernicama ekonomske politike Vlade u oblasti politike zarada i zapošljavanja u javnom sektoru ili ne poštuje rokove za izmirenje obaveza Preduzeća prema privrednim subjektima u komercijalnim transakcijama, - Ne izvršava odluke nadzornog odbora,

- Deluje na štetu Preduzeća kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem ili na drugi način,

- Zbog nestručnog, nesavesnog obavljanja dužnosti i postupanja suprotnog pažnji dobrog privrednika i ozbiljnih propusta u donošenju i završavanju odluka i organizovanju poslova u Preduzeću, bude utvrđeno da je došlo do odstupanja od ostvarivanja osnovnog cilja poslovanja Preduzeća, odnosno od plana poslovanja Preduzeća,

- Ne primenjuje računovodstvene standarde u pripremi finansijskih izveštaja i u drugim slučajevima Propisanim zakonom.

Član 21

Ukoliko protiv direktora stupi na snagu optužnica za krivična dela protiv privrede, pravnog saobraćaja ili službene dužnosti, Osnivač donosi rešenje o suspenziji.

Suspenzija traje dok se postupak pravosnažno ne okonča.

Na sva pitanja o suspenziji direktora shodno se primenjuju odredbe o udaljenju sa rada propisane Zakonom kojim se uređuje oblast rada.

Član 22

Direktor može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pisano punomoćje za zastupanje preduzeća.

Direktor, uz saglasnost Nadzornog odbora, može dati i opozvati prokuru, u skladu sa zakonom.

VII OBEZBEĐIVANJE ZAŠTITE OPŠTEG INTERESA

Član 23

Radi obezbeđivanja zaštite opšteg interesa u Preduzeću, Osnivač daje saglasnost na:

1. statut Preduzeća i njegove izmene i dopune;

2. odluku o raspolaganju (pribavljanju i otuđenju) imovinom Preduzeća veće vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, utvrđenom osnivačkim aktom;

3. akt o opštim uslovima za isporuku proizvoda i usluga;

4. ulaganje kapitala;

5. statusne promene;

6. akt o proceni vrednosti državnog kapitala i iskazivanju tog kapitala u akcijama, kao i na program i odluku o svojinskoj transformaciji;

7. dugoročni i srednjoročni plan rada i razvoja;

8. godišnji program poslovanja;

9. odluku o osnivanju zavisnog društva kapitala za obavljanje delatnosti iz predmeta svog poslovanja;

10. odluku o raspodeli dobiti;

11. druge odluke, u skladu sa zakonom kojim se uređuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa.

Saglasnost na tarifu (odluku o cenama) daje Osnivač.

VIII ODGOVORNOST ZA OBAVEZE

Član 24

Preduzeće samostalno istupa u pravnom prometu u svoje ime i za svoj račun.

Za obaveze prema trećim licima, nastale u poslovanju, preduzeće odgovara celokupnom svojom imovinom.

Osnivač ne odgovara za obaveze preduzeća, osim u slučajevima predviđenim zakonom.

IX PRIBAVLJANJE I OTUĐENJE IMOVINE

Član 25

Preduzeće ne može da otuđi objekte i druge nepokretnosti, postrojenja i uređaje koji su u funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, osim radi njihove zamene zbog dotrajalosti, modernizacije ili tehničko - tehnoloških unapređenja.

Član 26

Pribavljanje i otuđenje imovine veće vrednosti koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa vrši se uz saglasnost Osnivača.

X USLOVI I NAČIN ZADUŽENJA PREDUZEĆA

Član 27

Preduzeće se zadužuje kod dobavljača, kreditora i ostalih poverilaca sa namenom finansiranja tekućeg poslovanja i investicija iz okvira delatnosti od opšteg interesa u skladu sa godišnjim programom poslovanja, odnosno dugoročnim i srednjoročnim planom rada i razvoja preduzeća.

Odluku o kreditnom zaduženju kod poslovnih banaka i izdavanja hartija od vrednosti za finansiranje tekućeg poslovanja i investicija donosi direktor preduzeća.

XI RASPOREĐIVANJE DOBITI

Član 28

Dobit Preduzeća utvrđuje se i raspoređuje u skladu sa zakonom, Statutom i programom poslovanja Preduzeća.

Odluku o raspoređivanju dobiti donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

XII ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE

Član 29

Preduzeće je dužno da u obavljanju svoje delatnosti obezbeđuje potrebne uslove za zaštitu i unapređenje životne sredine i da sprečava uzroke i otklanja posledice koje ugrožavaju životnu sredinu.

Način obezbeđivanja uslova iz stava 1. ovog člana utvrđuje Javno Preduzeće u zavisnosti od uticaja delatnosti koje obavlja na životnu sredinu.

XIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 30

Preduzeće je dužno da uskladi svoj Statut i ostala svoja akta sa ovom Odlukom u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

Član 31

Do imenovanja članova Nadzornog odbora preduzeća njegove poslove i ovlašćenja vršiće Upravni odbor preduzeća

Član 32

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaju da važi Odluka o osnivanju Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju i uređenje grada Zrenjanina", Zrenjanin ("Međuopštinski službeni list Zrenjanin", br. 7/91, "Službeni list opštine Zrenjanin", br. 4/92, 10/93, 2/95, 1/98, 4/98, 8/98, 5/00 - prečišćen tekst, 7/00, 13/06 i "Službeni list grada Zrenjanina", br. 9/10).

Član 33

Ovaj prečišćen tekst Odluke objaviti u "Službenom listu grada Zrenjanina".

Napomene

Prečišćen tekst obuhvata:
- Odluku o promeni osnivačkog akta JP "Direkcija za izgradnju i uređenje grada Zrenjanina" Zrenjanin ("Službeni list grada Zrenjanina", br. 9/13), iz kog je izostavljen član 33. kojim je utvrđeno kada ova Odluka stupa na snagu i
- Odluku o izmeni osnivačkog akta JP "Direkcija za izgradnju i uređenje grada Zrenjanina" Zrenjanin ("Službeni list grada Zrenjanina", br. 29/13), iz kog je izostavljen član 2. kojim je utvrđeno kada ova Odluka stupa na snagu.