PRAVILNIKO REGISTRU ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA I SPROVOĐENJU ANALIZE EFEKATA PROPISA, SA PRILOGOM I I II("Sl. list grada Kraljeva", br. 5/2014) |
Pravilnikom o Registru administrativnih postupaka i sprovođenju analize efekata propisa (u daljem tekstu: Pravilnik), bliže se uređuju pravila i način rada, registracija upisa, izmena ili brisanje administrativnog postupka iz Registra administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Registar), primena principa analize efekata propisa na donošenje ili izmenu gradskih propisa ili administrativnih postupaka, nadležnost Radnog tela za regulatornu reformu (u daljem tekstu: Regulatorno telo), kao i druga pitanja od značaja za rad Registra.
Cilj donošenja Pravilnika jeste utvrđivanje obaveznih pravila rada Registra kako bi se:
1. obezbedila pravna sigurnost poslovnim subjektima i građanima prilikom podnošenja zahteva, kao i u postupku odlučivanja po zahtevima;
2. obezbedila bolja saradnja unutrašnjih organizacionih jedinica Gradske uprave sa strankama;
3. obezbedilo donošenje kvalitetnijih propisa u budućnosti.
Administrativni postupak, u smislu ovog Pravilnika, obuhvata postupak rešavanja predmeta od momenta podnošenja podneska stranke do davanja, odnosno dostavljanja odgovora, konačnog odlučivanja od strane nadležne unutrašnje organizacione jedinice Gradske uprave, ili drugog načina konačnog postupanja po podnesku stranke.
Administrativni postupak obuhvata sva: rešenja, dozvole, odobrenja, potvrde, licence, ovlašćenja, procene, ustupanja, postupke u kojima je propisano plaćanje takse ili naknade, obaveštenja stranaka odeljenjima i službi koja su potrebna za obavljanje delatnosti, odnosno za ostvarenje njihovih prava, kao i drugi postupci koji se sprovode po podnesku stranke.
Registar predstavlja elektronsku bazu svih podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u Gradskoj upravi grada Kraljeva. Registar se objavljuje na zvaničnom internet sajtu grada Kraljeva http://www.kraljevo.org/.
Svi administrativni postupci Gradske uprave koji proističu iz delokruga poverenih ili izvornih poslova, moraju biti registrovani u Registru.
Administrativni postupak koji nije registrovan u Registru neće se primenjivati do uvođenja u Registar.
Administrativni postupak se primenjuje na način opisan u Registru.
Elementi administrativnog postupka sadržani u Registru su:
1. naziv administrativnog postupka;
2. registracioni broj administrativnog postupka;
3. naziv unutrašnje organizacione jedinice Gradske uprave koja sprovodi postupak i odlučuje o administrativnom postupku;
4. adresa, broj telefona ili faksa, elektronska adresa ili bilo koji drugi način na koji zainteresovani subjekti mogu dostaviti zahtev za sprovođenje administrativnog postupka, ili dobiti druge informacije o administrativnom postupku od nadležne unutrašnje organizacione jedinice Gradske uprave;
5. oblast (delatnost) na koju se administrativni postupak odnosi;
6. svrha administrativnog postupka;
7. pravni osnov;
8. iznos takse i / ili naknade koje se plaćaju prilikom podnošenja zahteva, u toku postupka, odnosno nakon donošenja odluke, broj računa i poziv na broj na koji se uplaćuje iznos;
9. informacije (podaci) koje je stranka dužna da dostavi prilikom podnošenja zahteva;
10. dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi uz zahtev;
11. rok za pregled kompletnosti predmeta;
12. rok za rešavanje potpunog predmeta;
13. obrazac zahteva (ukoliko je propisan i / ili pripremljen);
14. vreme važenja akta koji se donosi (ukoliko postoji vremensko ograničenje).
III REGULATORNO TELO I RAD REGISTRA
Regulatorno telo se stara o radu Registra i odgovorno je za tačnost i pravovremenost podataka, sprovođenje principa analize efekata propisa, poštovanje pravila i procedura rada Registra.
Regulatorno telo odgovorno je za tačnost podataka, rad i održavanje registra, registraciju upisa, izmene ili brisanje administrativnih postupaka, davanje mišljenja na analizu efekata gradskih propisa i administrativnih postupka, a za svoj rad odgovara gradonačelniku i Gradskom veću.
Regulatorno telo obavlja i stručne poslove vezane za registraciju upisa, izmenu ili brisanje administrativnih postupaka i primenu principa analize efekata propisa i administrativnih postupaka.
U Registru se sprovodi:
1. davanje mišljenja na primenu principa analize efekata na izradu gradskih propisa i administrativnih postupaka (u daljem tekstu: analiza efekata);
2. registracija upisa, izmene i brisanje administrativnih postupaka.
Postupak registracije i analize efekata pokreće se zahtevom na jedinstvenom obrascu datom u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog pravilnika.
Analiza efekata predstavlja ocenu uticaja nacrta novog ili izmenjenog gradskog propisa (dalje u tekstu: gradski propis) i/ili administrativnog postupka na poslovne subjekte i ona je sastavni deo obrazloženja nacrta gradskog propisa.
Analiza efekata vršiće se obavezno za sve gradske propise i administrativne postupke koji utiču na poslovno okruženje privrednih subjekata.
Analiza efekata vršiće se na osnovu Pravilnika o primeni principa analize efekata propisa koji će se doneti u roku od dva meseca od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.
Neće se pripremati principi analize efekata propisa na pravna akta kojima se uređuju međusobni odnosi organa grada, unutrašnja organizacija organa grada i slično.
Unutrašnje organizacione jedinice Gradske uprave su dužne da u postupku pripreme nacrta / predloga novog ili izmene postojećeg gradskog propisa, primene principe analize efekata propisa, koji zajedno sa nacrtom gradskog propisa i popunjenim zahtevom, podnose Regulatornom telu radi dobijanja mišljenja o analizi efekata.
Analiza efekata novih ili izmenjenih administrativnih postupaka obavlja se u Gradskoj upravi pre pokretanja postupka dostavljanja u proceduru novog/izmenjenog gradskog propisa, odnosno registracije upisa ili izmena administrativnog postupka čija se registracija predlaže.
Regulatorno telo razmatra primenu principa analize efekata na propis za koji je podnet zahtev:
a) uticaj novog / izmenjenog propisa na poslovnu zajednicu;
b) stara se da je gradski propis povoljan za poslovanje;
c) proverava da li postoji alternativa gradskog propisa;
d) proverava da li su gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, i
e) vrši druge provere, u skladu sa Pravilnikom o primeni principa analize efekata propisa.
Odredbe Pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za mišljenje na analizu uticaja gradskih propisa.
Gradski propis koji nije razmatralo Regulatorno telo, u smislu analize uticaja iz ovog pravilnika, ne može se dostavljati nadležnom organu grada na dalje razmatranje i odlučivanje.
2. Registracija administrativnog postupka
U Registru se sprovode tri vrste registracije:
1. registracija upisa administrativnog postupka u Registar;
2. registracija izmene administrativnog postupka u Registru, i
3. registracija brisanja administrativnog postupka iz Registra.
2.1. Registracije upisa administrativnih postupaka i davanja mišljenja na analizu uticaja
Unutrašnja organizaciona jedinica Gradske uprave koja predlaže registraciju upisa administrativnog postupka, upućuje zahtev za registraciju upisa u elektronskom i pisanom obliku Regulatornom telu na elektronsku adresu: nacelnik@kraljevo.org.
Dokumentacija koja se predaje uz popunjeni zahtev za:
a) registraciju (koji se sastoji od dva lista):
- propis odnosno izvod iz propisa, na osnovu koga se predlaže registracija administrativnog postupka i
- obrazac za administrativni postupak čiji su elementi:
1) propisani republičkim pravnim aktom, a koji je pripremila Gradska uprava,
2) nacrt obrasca Gradske uprave.
b) davanje mišljenja na analizu efekata (kod koga se popunjava samo prvi list formulara), predaje se još i nacrt / predlog gradskog propisa koji je pripremljen u skladu sa principima analize efekata propisa.
Zahtev za registraciju administrativnog postupka podnosi se Regulatornom telu u roku od 2 dana od dana stupanja na snagu republičkog / gradskog propisa, odnosno od dana početka primene propisa, a zahtev za analizu efekata se podnosi posle pripreme prve verzije dokumenta u formi nacrta ili predloga gradskog propisa.
Regulatorno telo pregleda zahtev za registraciju vodeći računa, naročito o sledećem:
1. prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov republički propis, Regulatorno telo razmatra i utvrđuje sledeće:
a) da li je zahtev kompletan (uredan);
b) da li je administrativni postupak u skladu sa republičkim propisom;
c) da li je administrativni postupak povoljan za poslovanje, odnosno da li su na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.
2. prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov propis grada, Regulatorno telo razmatra i utvrđuje sledeće:
a) da li je zahtev kompletan;
b) da li je administrativni postupak potreban;
c) da li je administrativni postupak legalan;
d) da li je administrativni postupak za koji se traži registracija povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa administrativnom postupku i ako ne postoji, da li su predloženim oblikom administrativnog postupka na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo (analiza uticaja administrativnog postupka).
Regulatorno telo pregleda zahtev za davanje mišljenja na analizu uticaja nacrta / predloga gradskog propisa, razmatra i utvrđuje sledeće:
a) da li je zahtev kompletan;
b) da li je gradski propis potreban;
c) da li je gradski propis legalan;
d) da li je gradski propis za koju se vrši analiza uticaja povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji njegova alternativa i ako ne postoji, da li su predloženim gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.
Za svaki podneti zahtev za registraciju i/ili davanje mišljenja na primenu principa analize efekata propisa, odnosno administrativnog postupka u procesu primene gradskih propisa, Regulatorno telo u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja zahteva, donosi rešenje koje može biti pozitivno ili negativno:
a) pozitivno na osnovu koga se vrši registracija, odnosno nastavlja procedura donošenja propisa u slučaju analize efekata propisa i
b) negativno - čiji su sastavni delovi obrazloženje i preporuka za dopunu zahteva za registraciju upisa, brisanja i izmene administrativnog postupka, odnosno preporuka za eliminaciju ili odustanak od administrativnog postupka, ili dopunu analize efekata, koje se dostavlja unutrašnjoj organizacionoj jedinici Gradske uprave koja je podnela zahtev.
U slučaju negativnog mišljenja Regulatornog tela, unutrašnja organizaciona jedinica Gradske uprave je dužna da u roku od 3 dana postupi po mišljenju i preporukama za dopunu zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka odnosno analize efekata, osim u slučaju kada Regulatorno telo da mišljenje da je administrativni postupak nepotreban.
Administrativni postupak koji za pravni osnov ima republički propis privremeno se registruje predajom zahteva za privremenu registraciju, bez prethodnog razmatranja i pripreme mišljenja Regulatornog tela.
Privremena registracija upisa se primenjuje do pozitivne odluke Regulatornog tela na podneti zahtev.
Rok za privremenu registraciju upisa administrativnog postupka je 5 radnih dana od dana prijema zahteva.
Na osnovu mišljenja Regulatornog tela kojim se usvaja zahtev za registraciju, Regulatorno telo odmah, a najkasnije u roku od jednog dana od dana donošenja rešenja:
1. registruje upis, izmenu ili brisanje administrativnog postupka;
2. transformiše privremenu registraciju u redovnu i
3. dostavlja nacrt ili predlog gradskog propisa na dalje razmatranje i odlučivanje nadležnom organu grada.
U postupku registracije upisa, novi administrativni postupak dobija identifikacioni broj i u Registar se unose svi elementi administrativnog postupka iz člana 5. ovog pravilnika.
Unutrašnja organizaciona jedinica Gradske uprave čiji je zahtev za registraciju odbijen zbog nedostataka, podnosi izmenjen ili dopunjen zahtev za registraciju upisa administrativnog postupka, odnosno novu ili dopunjenu analizu efekata, u roku od 5 dana od dana prijema rešenja o odbijanju zahteva.
Prilikom podnošenja izmenjenog ili dopunjenog zahteva, primenjuju se ista pravila postupka, odlučivanja i rokovi kao kod prvobitnog zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka, odnosno primene principa analize efekata propisa.
2.2. Registracija izmena administrativnog postupka
Unutrašnja organizaciona jedinica Gradske uprave koja predlaže izmenu administrativnog postupka upućuje zahtev za registraciju izmena Regulatornom telu.
U postupku izmene administrativnog postupka, Regulatorno telo razmatra registraciju izmena onih elemenata administrativnog postupka čija se izmena traži u zahtevu.
Odredbe Pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju izmene administrativnog postupka.
2.3. Registracija brisanja administrativnog postupka
Unutrašnja organizaciona jedinica Gradske uprave koja predlaže registraciju brisanja administrativnog postupka iz Registra, upućuje zahtev za brisanje administrativnog postupka Regulatornom telu.
Ukoliko je administrativni postupak eliminisan republičkim propisom, uz zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka prilaže se propis, odnosno izvod iz propisa kojim se administrativni postupak eliminiše.
Odredbe Pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju brisanja administrativnog postupka.
Početnu bazu Registra administrativnih postupaka čine svi administrativni postupci iz Priloga II koji je sastavni deo ovog pravilnika.
Administrativni postupci koji nisu evidentirani u Prilogu II ovog pravilnika, uvešće se po skraćenom postupku u Registar u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.
Obavezuju se unutrašnje organizacione jedinice Gradske uprave da prijave administrativne postupke koje primenjuju, a koji nisu evidentirani u Prilogu II, u roku iz stava 1. ovog člana.
U slučaju da unutrašnje organizacione jedinice Gradske uprave ne prijavi izostavljeni administrativni postupak uroku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika, postupak registracije će se sprovesti u skladu sa postupkom propisanim ovim pravilnikom.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kraljeva", a primenjivaće se počev od 1. aprila 2014. godine.
Zahtev za registraciju upisa administrativnog postupka / Zahtev za registraciju izmene administrativnog postupka / Zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka / Zahtev za mišljenje o analizi uticaja gradskog propisa / Zahtev za privremenu registraciju administrativnog postupka
REPUBLIKA SRBIJA |
|
Šifra AP: |
|
||
Prilog I |
ZAHTEV ZA:
○ Registraciju upisa administrativnog postupka
○ Registraciju izmene administrativnog postupka
○ Registraciju brisanja administrativnog postupka
○ Mišljenje o analizi uticaja gradskog propisa
○ Privremena registracija administrativnog postupka
Naziv odeljenja Gradske uprave |
|
Naziv manje organizacione jedinice: |
|
Uz zahtev je potrebno priložiti:
1. |
Za registraciju upisa ili izmene administrativnog postupka ili privremenu registraciju: |
|
|
▪ |
Izvod iz republičkog ili gradskog propisa |
|
▪ |
Obrazac propisan republičkim propisom ili postojeći obrazac nadležnog odeljenja gradske uprave (u slučaju izmene administrativnog postupka) ili nacrt obrasca |
2. |
Za registraciju brisanja administrativnog postupka: |
|
|
▪ |
Izvod iz republičkog propisa ili gradskog propisa kojim se eliminiše administrativni postupak |
3. |
Za analizu uticaja gradskih propisa |
|
|
▪ |
nacrt / predlog gradskog propisa sa obrazloženjem u kome je, između ostalog, sadržana i analiza uticaja propisa (NE POPUNJAVA SE SLEDEĆA STRANA) |
|
__________________________ |
|
Potpis podnosioca podneska |
ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA, IZMENA I BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
|||||||
1. |
Naziv administrativnog postupka (AP) |
|
|||||
2. |
Registracioni broj AP (popunjava se u slučaju izmene AP) |
|
|||||
3. |
Razlog podnošenja zahteva za registraciju/ izmenu AP |
|
|||||
4. |
Kontakt podaci: |
|
|||||
ØKontakt osoba: |
|
||||||
Ø Broj telefona / faksa: |
|
||||||
Ø E-mail adresa: |
|
||||||
Ø Veb sajt grada za preuzimanje obrasca |
|
||||||
5. |
Opis i svrha AP |
|
|||||
6. |
Datum početka / prestanka primene AP |
|
|||||
7. |
Delatnost(i) za koje se AP primenjuje |
|
|||||
8. |
Pravni osnov AP |
|
|||||
9. |
Taksa/e |
R. br. |
Naziv takse i tarifni broj |
Iznos takse |
Broj računa i poziv na broj |
||
1. |
|
|
|
||||
2. |
|
|
|
||||
10. |
Naknada |
R. br. |
Naziv naknade i tarifni broj |
Iznos naknade |
Broj računa i poziv na broj |
||
|
|
|
|
||||
11. |
Informacije koje se traže od stranke |
1. |
|
||||
2. |
|
||||||
12. |
Dokumenta koja se traže od stranke |
R. br |
Naziv dokumenta |
Forma dokumenta |
Institucija koja izdaje |
Ko dostavlja dokumenta |
|
1. |
|
|
|
|
|||
2. |
|
|
|
|
|||
13. |
Rok za pregled predmeta vezanog za AP |
|
|||||
14. |
Rok za rešavanje potpunog predmeta vezanog za AP |
|
|||||
15. |
Obrazac |
£obrazac dat republičkim propisom |
|||||
16. |
Važenje AP |
|
|||||
17. |
Napomena |
|
Lista administrativnih postupaka koji se sprovode u Gradskoj upravi grada Kraljeva
Prilog II |
||||
LISTA ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA KOJI SE SPROVODE U GRADSKOJ UPRAVI GRADA KRALJEVA GRADSKE UPRAVE GRADA KRALJEVA |
||||
R. BR. |
VEĆA |
MANJA |
ŠIFRA |
NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
1 |
ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU |
Odsek za opštu upravu
|
OPS.1.1 |
Uverenje o životu za korisnike domaće i inostrane penzije |
2 |
OPS.1.2 |
Uverenje o izdržavanju (o porodičnom stanju) |
||
3 |
OPS.1.3 |
Overa potpisa rukopisa i prepisa |
||
4 |
OPS.1.4 |
Upis u knjigu umrlih i sačinjavanje smrtovnica |
||
5 |
OPS.1.5 |
Upis u matične knjige činjenice iz inostranstva |
||
6 |
OPS.1.6 |
Izvod iz matične knjige umrlih |
||
7 |
OPS.1.7 |
Uverenje - druge isprave o kojima se vodi službena evidencija |
||
8 |
OPS.1.8 |
Uverenje o državljanstvu |
||
9 |
OPS.1.9 |
Sklapanje braka |
||
10 |
OPS.1.10 |
Izvod iz matične knjige venčanih |
||
11 |
OPS.1.11 |
Obnova upisa u matičnim knjigama i knjizi državljana |
||
12 |
OPS.1.12 |
Izvod iz matične knjige rođenih |
||
13 |
OPS.1.13 |
Uverenje o slobodnom bračnom stanju |
||
14 |
OPS.1.14 |
Upis promena pojedinih činjenica u matičnim knjigama |
||
15 |
OPS.1.15 |
Priznavanja očinstva |
||
16 |
OPS.1.16 |
Izvod iz matičnih knjiga namenjenih inostranstvu |
||
17 |
OPS.1.17 |
Upis činjenice rođenja u knjigu rođenih |
||
18 |
OPS.1.18 |
Ispravke i dopune u matičnim knjigama |
||
19 |
OPS.1.19 |
Promena ličnog imena |
||
20 |
OPS.1.20 |
Naknadni upis u matičnu knjigu rođenih |
||
21 |
OPS.1.21 |
Naknadni upis u matičnu knjigu umrlih |
||
22 |
OPS.1.22 |
Izdavanje radne knjižice |
||
23 |
OPS.1.23 |
Duplikat radne knjižice |
||
24 |
OPS.1.24 |
Potvrda da je lice upisano u birački spisak |
||
25 |
OPS.1.25 |
Upis u birački spisak |
||
26 |
OPS.1.26 |
Brisanje iz biračkog spiska |
||
27 |
OPS.1.27 |
Upis promena podataka u biračkom spisku |
||
28 |
OPS.1.28 |
Ispravke i promene u radnoj knjižici |
||
29 |
OPS.1.29 |
Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta |
||
30 |
OPS.1.30 |
Popis zaostavštine |
||
31 |
ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI |
Odsek poslova korisnika budžetskih sredstava
|
DRD.1.1 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za republički kredit |
32 |
DRD.1.2 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom |
||
33 |
DRD.1.3 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola |
||
34 |
DRD.1.4 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za gradsku stipendiju |
||
35 |
DRD.1.5 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za oslobađanje od plaćanja školarine i ispita |
||
36 |
DRD.1.6 |
Sufinansiranje projekata udruženja |
||
37 |
DRD.1.14 |
Procena potreba za dodatnu obrazovnu, zdravstvenu i socijalnu podršku detetu i učeniku |
||
38 |
DRD.1.15 |
Dodela gradskih stipendija |
||
39 |
Odsek poverenih poslova
|
DRD.2.1 |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta |
|
40 |
DRD.2.2 |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
||
41 |
DRD.2.4 |
Dečiji dodatak (nov korisnik) |
||
42 |
DRD.2.5 |
Dečiji dodatak (obnova) |
||
43 |
DRD.2.6 |
Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete |
||
44 |
DRD.2.7 |
Roditeljski dodatak za oca |
||
45 |
DRD.2.8 |
Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja |
||
46 |
DRD.2.9 |
Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu sa smetnjama u razvoju |
||
47 |
DRD.2.10 |
Jednokratna novčana naknada za prvorođeno dete |
||
48 |
DRD.2.11 |
Novčana naknada za nezaposlene porodilje |
||
49 |
DRD.2.12 |
Naknada troškova za vantelesnu oplodnju |
||
50 |
Odsek poslova socijalne zaštite |
DRD.3.1 |
Pravo na naknadu troškova sahrane umrlih nosioca "Partizanske spomenice 41" |
|
51 |
DRD.3.2 |
Besplatna vožnja u gradskom saobraćaju za određene kategorije lica |
||
52 |
DRD.3.3 |
Mesečno novčano primanje učesnika NOR-a i članova porodice palih i umrlih boraca. |
||
53 |
DRD.3.4 |
Borački dodatak |
||
54 |
DRD.3.5 |
Mesečno novčano primanje civilnih invalida rata i članova porodice civilnih invalida rata |
||
55 |
DRD.3.6 |
Lična invalidnina civilnog invalida rata, ortopedski dodatak i negu i pomoć drugog lica |
||
56 |
DRD.3.7 |
Pogrebni troškovi porodici umrlih korisnika mesečnog novčanog primanja |
||
57 |
DRD.3.8 |
Dopunsko materijalno obezbeđenje učesnika NOR-a i članova porodice palih i umrlih boraca |
||
58 |
DRD.3.9 |
Lična invalidnina |
||
59 |
DRD.3.10 |
Dodatak za negu i pomoć |
||
60 |
DRD.3.11 |
Ortopedski dodatak za civilne invalide rata |
||
61 |
DRD.3.12 |
Ortopedska i druga pomagala |
||
62 |
DRD.3.13 |
Naknada za vreme nezaposlenosti ratnih vojnih invalida od I-IV grupe invaliditeta |
||
63 |
DRD.3.14 |
Besplatna i povlašćena vožnja železnicom, autobusom, avionom ili brodom za vojne invalide i korisnike porodične invalidnine |
||
64 |
DRD.3.15 |
Ishrana i smeštaj za vreme putovanja i boravka u drugom mestu za vojne invalide i korisnike porodične invalidnine |
||
65 |
DRD.3.16 |
Putničko motorno vozilo za vojna invalidna lica |
||
66 |
DRD.3.17 |
Porodična i uvećana porodična invalidnina po palom borcu i vojnom invalidu |
||
67 |
DRD.3.18 |
Pravo na pomoć u slučaju smrti vojnog invalida |
||
68 |
DRD.3.19 |
Mesečno novčano primanje vojnih invalida i korisnika porodične invalidnine |
||
69 |
DRD.3.20 |
Dodatak za negu za vojne invalide, korisnike porodične invalidnine i članovi porodice umrlih boraca NOR-a |
||
70 |
DRD.3.21 |
Porodični dodatak |
||
71 |
DRD.3.22 |
Naknada pogrebnih troškova za vojne invalide, korisnike porodične invalidnine i članovi porodice umrlih boraca NOR-a |
||
72 |
DRD.3.23 |
Priznavanje prava ratnog ili mirnodopskog vojnog invalida |
||
73 |
Povereništvo Komesarijata za izbeglice |
DRD.4.1 |
Registracija i izdavanje legitimacije raseljenog lica |
|
74 |
DRD.4.2 |
Duplikat legitimacije raseljenog lica |
||
75 |
DRD.4.4 |
Saglasnosti za promenu boravišta izbeglog lica |
||
76 |
DRD.4.5 |
Naknada pogrebnih troškova izbeglog lica |
||
77 |
DRD.4.6 |
Potvrda da se lica nalaze u statusu raseljenog lica |
||
78 |
DRD.4.8 |
Ukidanje svojstva izbeglog lica |
||
79 |
DRD.4.9 |
Promena podataka u legitimaciji raseljenog lica |
||
80 |
ODELJENJE ZA PRIVREDU I FINANSIJE |
Odsek za privredu i razvoj |
PRV.1.1 |
Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenje u nepoljoprivredne svrhe radi izgradnje objekata (poslovnog, stambenog i dr.) |
81 |
PRV.1.2 |
Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta za podizanje veštačkih livada i pašnjaka i podizanje šuma |
||
82 |
PRV.1.3 |
Utvrđivanje visine naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta za eksploataciju mineralnih sirovina |
||
83 |
PRV.1.4 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za oslobađanje plaćanja naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta. |
||
84 |
PRV.1.5 |
Kategorizacija kuća, apartmana i soba radi pružanja ugostiteljskih usluga u domaćoj radinosti |
||
85 |
PRV.1.6 |
Kategorizacija seoskog turističkog domaćinstva radi pružanja ugostiteljskih usluga |
||
86 |
PRV.1.8 |
Uverenje o podacima upisanim u registar radnji za preduzetnike koji se vodi registrovali obavljanje delatnosti zaključno sa 30.12.2005. godine |
||
87 |
ODELJENJE ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE |
Odsek za poslove Skupštine grada |
SKP.1.1 |
Pretplata na Službeni List |
88 |
KABINET GRADONAČELNIKA |
|
GRD.1.1 |
Prijem kod gradonačelnika i zamenika gradonačelnika |
89 |
GRD.1.2 |
Pristup informacijama od javnog značaja |
||
90 |
ODELJENJE ZA URBANIZAM, GRAĐEVINARSTVO I STAMBENO-KOMUNALNE DELATNOSTI
|
Odsek za urbanizam i građevinarstvo |
URB.1.1 |
Informacija o lokaciji |
91 |
URB.1.2 |
Lokacijska dozvola |
||
92 |
URB.1.3 |
Građevinska dozvola |
||
93 |
URB.1.4 |
Upotrebna dozvola |
||
94 |
URB.1.6 |
Potvrda o podnetom zahtevu za legalizaciju |
||
95 |
URB.1.7 |
Potvrda o usaglašenosti temelje objekata sa odobrenom dokumentacijom |
||
96 |
URB.1.10 |
Prijava početka gradnje |
||
97 |
URB.1.11 |
Izmena prostornog/urbanističkog plana |
||
98 |
URB.1.12 |
Potvrđivanje urbanističkih projekata |
||
99 |
URB.1.13 |
Potvrđivanje projekata preparcelacije i parcelacije |
||
100 |
URB.1.14 |
Odobrenje za izgradnju sekundarnih, odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture |
||
101 |
URB.1.15 |
Odobrenje za izgradnju za postavljanje antenskih stubova i sekundarnih, odnosno distributivnih delova elektronske komunikacijske mreže |
||
102 |
URB.1.16 |
Odobrenje za izgradnju pomoćnih objekata |
||
103 |
URB.1.17 |
Odobrenje za investiciono održavanje, rekonstrukciju, sanaciju, adaptaciju, promenu namene objekata |
||
104 |
Odsek za stambeno - komunalne poslove |
URB.1.18 |
Odobrenje za izgradnju manjih crpnih stanica, priključaka na izgrađenu vodovodnu, kanalizacionu, gasnu i sličnu mrežu |
|
105 |
URB.2.1 |
Zauzeće javne površine postavljanjem letnje bašte |
||
106 |
URB.2.2 |
Zauzeće javne površine postavljanjem rashladne vitrine |
||
107 |
URB.2.3 |
Zauzeće javne površine postavljanjem tezge, vitrine i slično za izlaganje neprehrambene robe |
||
108 |
URB.2.4 |
Zauzeće javne površine postavljanjem pokretnih tezgi za prodaju prigodnih poklona, povodom obeležavanja Nove godine, 8. marta i sl. |
||
109 |
URB.2.5 |
Zauzeće javne površine postavljanjem pokretnih tezgi za prodaju kokica, semenki, industrijski pakovanog sladoleda, knjiga, novina, časopisa i slika |
||
110 |
URB.2.6 |
Zauzeće javne površine postavljanjem plažnog bara |
||
111 |
URB.2.7 |
Zauzeće javne površine izvođenjem radova na zelenim površinama |
||
112 |
URB.2.8 |
Zauzeće javne površine održavanjem promocija, sportskih ili kulturnih manifestacija, vašara |
||
113 |
URB.2.9 |
Zauzeće javne površine smeštajem građevinskog materijala |
||
114 |
URB.2.10 |
Zauzeće javne površine raskopavanjem |
||
115 |
URB.2.11 |
Zauzeće javne površine postavljanjem kioska |
||
116 |
URB.2.12 |
Uverenje o promeni naziva naselja, ulica i trgova |
||
117 |
URB.2.13 |
Uverenje o registrovanim stambenim zgradama |
||
118 |
URB.2.14 |
Iseljenje bespravno iseljenih lica iz stambenih objekata |
||
119 |
URB.2.15 |
Premeštanje posmrtnih ostataka |
||
120 |
URB.2.16 |
Zauzeće javne površine postavljanjem tendi i perdi |
||
121 |
URB.2.17 |
Zauzeće javne površine priređivanjem dečje zabave putem zabavnih automobilčića i slično |
||
122 |
|
URB.3.4 |
Vodni uslovi |
|
123 |
URB.3.5 |
Vodna saglasnost |
||
124 |
URB.3.6 |
Vodna dozvola |
||
125 |
URB.3.7 |
Eksproprijacija nepokretnosti |
||
126 |
URB.3.8 |
Uknjižba etažne svojine i za starost objekta |
||
127 |
URB.3.9 |
Neposredno otuđenje (davanje u zakup) građevinskog zemljišta |
||
128 |
URB.3.10 |
Saglasnost za izradu projekta parcelacije i preparcelacije |
||
129 |
URB.3.11 |
Određivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta u posebnim slučajevima |
||
130 |
URB.3.12 |
Poništaj rešenja o eksproprijaciji nepokretnosti |
||
131 |
URB.3.15 |
Povraćaj utrina i pašnjaka |
||
132 |
Odsek za poslove saobraćaja |
URB.4.1 |
Overa reda vožnje u gradskom i prigradskom saobraćaju |
|
133 |
URB.4.2 |
Izmena reda vožnje |
||
134 |
URB.4.3 |
Određivanje lokacije i otvaranje autobuskog stajališta |
||
135 |
URB.4.4 |
Privremena izmena režima saobraćaja |
||
136 |
URB.4.5 |
Kretanje teretnih vozila ulicama kojima je zabranjen saobraćaj za teretna vozila |
||
137 |
URB.4.6 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za obavljanje taksi prevoza |
||
138 |
URB.4.7 |
Taksi dozvola i evidencioni broj |
||
139 |
URB.4.8 |
Postavljanje i obeležavanje saobraćajne signalizacije |
||
140 |
URB.4.9 |
Postavljanje fizičkih prepreka i posuda sa biljnom dekoracijom |
||
141 |
ODELJENJE ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE |
Odsek za zaštitu životne sredine i inspekcija za zaštitu životne sredine |
ZZS.1.1 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu i o obimu i sadržaju studije o proceni uticaja na životnu sredinu |
142 |
ZZS.1.3 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu |
||
143 |
ZZS.1.4 |
Odlučivanje o potrebi izrade Studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
||
144 |
ZZS.1.5 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
||
145 |
ZZS.1.8 |
Dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje i tretman neopasnog otpada |
||
146 |
ZZS.1.9 |
Potvrda za izuzimanje od dozvole za sakupljanje, transport, skladištenje i tretman neopasnog otpada |
||
147 |
ZZS.1.10 |
Dozvola o integrisanoj kontroli i sprečavanju zagađivanja životne sredine |
||
148 |
ZZS.1.11 |
Odobrenje za rad stacionarnog izvora zagađivanja vazduha |
||
149 |
ZZS.1.12 |
Odobrenje za korišćenje i promet opasnih i naročito opasnih hemikalija |
||
150 |
ZZS.1.13 |
Ispunjenost uslova prostora i opreme, u pogledu zaštite životne sredine, za obavljanje privredne delatnosti |
||
151 |
ZZS.1.14 |
Mere i uslovi za zaštitu od buke |
||
152 |
ODELJENJE ZA PORESKU ADMINISTRACIJU |
Odsek za utvrđivanje javnih prihoda |
PKN.1.1 |
Porez na imovinu fizičkih lica |
153 |
PKN.1.2 |
Porez na imovinu pravnih lica |
||
154 |
PKN.1.3 |
Otpis poreskog dugovanja |
||
155 |
Odsek za kontrolu javnih prihoda |
PKN.2.1 |
Lokalna komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru |
|
156 |
Odsek za naplatu, poresko knjigovodstvo i izveštavanje |
PKN.3.1 |
Uverenje o imovnom stanju |
|
157 |
PKN.3.2 |
Pregled stanja poreskog duga |
||
158 |
PKN.3.3 |
Povraćaj - preknjižavanje više ili pogrešno uplaćenih sredstava |