PRAVILNIK
O REGISTRU ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA I SPROVOĐENJU ANALIZE EFEKATA PROPISA

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 5/2014)

Uvodne odredbe

Član 1

Pravilnikom o Registru administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Pravilnik), bliže se uređuju pravila i način rada, registracija upisa, izmena ili brisanja administrativnog postupka iz Registra administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Registar), primena principa analiza efekata na donošenje / izmene gradskih propisa ili administrativnih postupaka, nadležnost Radnog tela za regulatornu reformu (dalje u tekstu: Regulatorno telo), kao i druga pitanja od značaja za rad Registra.

Član 2

Cilj donošenja Pravilnika jeste utvrđivanje obaveznih pravila rada Registra kako bi se:

1. obezbedila pravna sigurnost poslovnim subjektima i građanima prilikom podnošenja zahteva, kao i u postupku odlučivanja po zahtevima,

2. obezbedila bolja saradnja gradskih uprava i službi sa strankama i

3. obezbedilo donošenje kvalitetnijih propisa u budućnosti.

Član 3

Administrativni postupak u smislu ovog Pravilnika, obuhvata postupak rešavanja predmeta od momenta podnošenja podneska stranke do davanja odnosno dostavljanja odgovora, konačnog odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina konačnog postupanja po podnesku stranke. Administrativni postupak obuhvata: sva rešenja, dozvole, odobrenja, potvrde, licence, ovlašćenja, procene, ustupanja, postupke u kojima je propisano plaćanje takse ili naknade, obaveštenja stranaka upravama i službama koja su potrebna za obavljanje delatnosti odnosno za ostvarenje njihovih prava i drugi postupci koji se sprovode po podnesku stranke.

Registar

Član 4

Registar predstavlja elektronsku bazu svih podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u gradskim upravama grada Leskovca. Registar se objavljuje na zvaničnom sajtu grada Leskovca, http://www.gradleskovac.org/.

Svi administrativni postupci uprava koji proističu iz delokruga poverenih ili izvornih poslova, moraju biti registrovani u Registru.

Administrativni postupak koji nije registrovan u Registru neće se primenjivati do uvođenja u Registar. Administrativni postupak se primenjuje na način opisan u Registru.

Član 5

Elementi administrativnog postupka sadržani u Registru su:

1. Naziv administrativnog postupka

2. Registracioni broj administrativnog postupka

3. Naziv organizacione jedinice uprave, odeljenja i/ili službe koja sprovodi postupak i odlučuje o administrativnom postupku

4. Adresa, broj telefona / faksa, elektronska adresa ili bilo koji drugi način na koji zainteresovani subjekti mogu dostaviti zahtev za sprovođenje administrativnog postupka ili dobiti druge informacije o administrativnom postupku od ovlašćene uprave ili službe

5. Oblast (delatnost) na koju se administrativni postupak odnosi

6. Svrha administrativnog postupka

7. Pravni osnov

8. Iznos takse i / ili naknade koje se plaćaju prilikom podnošenja zahteva, u toku postupka odnosno nakon donošenja odluke, broj računa i poziv na broj na koji se uplaćuje iznos

9. Informacije (podaci) koje je stranka dužna da dostavi prilikom podnošenja zahteva

10. Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi uz zahtev

11. Rok za pregled predmeta

12. Rok za rešavanje potpunog predmeta

13. Obrazac zahteva (ukoliko je propisan i / ili pripremljen)

14. Vreme važenja akta koji se donosi (ukoliko postoji vremensko ograničenje).

Regulatorno telo i rad Registra

Član 6

Regulatorno telo se stara o radu Registra i odgovorno je za tačnost i pravovremenost podataka, sprovođenje principa analize efekata propisa, poštovanje pravila i procedura rada Registra.

Regulatorno telo odgovorno je za tačnost podataka, rad i održavanje registra, registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka, davanje mišljenja na analizu efekata gradskih propisa i administrativnih postupka i za svoj rad odgovara gradonačelniku i Gradskom veću.

Regulatorno telo obavlja i stručne poslove vezane za registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka i primenu principa analize efekata propisa i administrativnih postupaka.

Član 7

U Registru se sprovodi:

1. davanje mišljenja na primenu principa analize efekata na izradu gradskih propisa i administrativnih postupaka (u daljem tekstu: analiza efekata)

2. registracija upisa, izmena i brisanja administrativnih postupaka.

Postupak registracije i analize efekata, pokreće se zahtevom na jedinstvenom obrascu datom u Prilogu 1, koji je sastavni deo Pravilnika.

Analiza efekata

Član 8

Analiza efekata predstavlja ocenu uticaja nacrta novog/izmenjenog gradskog propisa (dalje u tekstu: gradski propis) i/ili administrativnog postupka na poslovne subjekte i ona je sastavni deo obrazloženja nacrta gradskog propisa.

Analiza efekata vršiće se obavezno za sve gradske propise i administrativne postupke koji utiču na poslovno okruženje privrednih subjekata.

Analiza efekata vršiće se na osnovu Pravilnika o primeni principa analize efekata propisa koji će se doneti u roku od 2 meseca od dana donošenja ovog Pravilnika.

Neće se pripremati principi analize efekata propisa na pravna akta kojima se uređuju međusobni odnosi gradskih organa, unutrašnja organizacija i sl.

Član 9

Gradske uprave i organizacione jedinice u sastavu uprava su dužne da u postupku pripreme nacrta / predloga novog ili izmene postojećeg gradskog propisa, primene principe analize efekata propisa, koji zajedno sa nacrtom gradskog propisa i popunjenim zahtevom, podnose Regulatornom telu radi dobijanja mišljenja o analizi efekata.

Član 10

Analiza efekata novih ili izmenjenih administrativnih postupaka obavlja se u upravama pre pokretanja postupka dostavljanja u proceduru novog/izmenjenog gradskog propisa odnosno registracije upisa ili izmena administrativnog postupka čija se registracija predlaže.

Član 11

Regulatorno telo razmatra primenu principa analize efekata na propis za koji je podnet zahtev:

a) uticaj novog / izmenjenog propisa na poslovnu zajednicu,

b) stara se da je gradski propis povoljan za poslovanje,

c) proverava da li postoji alternativa gradskog propisa i

d) proverava da li su gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte i

e) vrši druge provere u skladu sa Pravilnikom o primeni principa analize efekata propisa.

Član 12

Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za mišljenje na analizu uticaja gradskih propisa.

Član 13

Gradski propisi koje nije razmatralo Gradsko veće, u smislu analize uticaja iz ovog pravilnika, ne mogu se dostavljati nadležnom organu Grada na dalje razmatranje i odlučivanje.

Registracija administrativnog postupka

Član 14

U Registru se sprovode tri vrste registracije:

1. registracija upisa administrativnog postupka u Registar,

2. registracija izmene administrativnog postupka u Registru,

3. registracija brisanja administrativnog postupka iz Registra.

Registracije upisa administrativnih postupaka i davanja mišljenja na analizu uticaja

Član 15

Organizaciona jedinica-odeljenje koja predlaže registraciju upisa administrativnog postupka, upućuje zahtev za registraciju upisa u elektronskom i pisanom obliku Regulatornom telu na elektronsku adresu: reg. reforma@gradleskovac.org.

Dokumentacija koja se predaje uz popunjeni zahtev za:

a) Registraciju (koji se sastoji od dva lista):

- Propis odnosno izvod iz propisa, na osnovu koga se predlaže registracija administrativnog postupka i

- Obrazac za administrativni postupak čiji su elementi:

a) Propisani republičkim pravnim aktom a koji je pripremila gradska uprava

b) Nacrt obrasca gradske uprave

b) Davanje mišljenja na analizu efekata (kod koga se popunjava samo prvi list formulara), predaje se još i nacrt / predlog gradskog propisa koji je pripremljen u skladu sa principima analize efekata propisa.

Član 16

Zahtev za registraciju administrativnog postupka podnosi se Regulatornom telu u roku od 2 dana od dana stupanja na snagu republičkog / gradskog propisa, odnosno od dana početka primene propisa, a zahtev za analizu efekata se podnosi posle pripreme prve verzije dokumenta u formi nacrta ili predloga gradskog propisa.

Član 17

Regulatorno telo pregleda zahtev za registraciju vodeći računa, naročito o sledećem:

1. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov republički, Regulatorno telo razmatra i utvrđuje sledeće:

a) Da li je zahtev kompletan (uredan),

b) Da li je administrativni postupak u skladu sa republičkim propisom,

c) Da li je administrativni postupak povoljan za poslovanje, odnosno da li su na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.

2. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni propis grada, Regulatorno telo razmatra i utvrđuje sledeće:

a) Da li je zahtev kompletan,

b) Da li je administrativni postupak potreban,

c) Da li je administrativni postupak legalan,

d) Da li je administrativni postupak za koji se traži registracija povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa administrativnom postupku i ako ne postoji, da li su predloženim oblikom administrativnog postupka na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo (analiza uticaja administrativnog postupka).

Član 18

Regulatorno telo pregleda zahtev za davanje mišljenja na analizu uticaja nacrta / predloga gradskog propisa, razmatra i utvrđuje sledeće:

a) Da li je zahtev kompletan,

b) Da li je gradski propis potreban,

c) Da li je gradski propis legalan,

d) Da li je gradski propis za koju se vrši analiza uticaja povoljan za poslovanje odnosno da li postoji alternativa njegova alternativa i ako ne postoji, da li su predloženim gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.

Član 19

Za svaki podneti zahtev za registraciju i/ili davanje mišljenja na primenu principa analize efekata propisa odnosno administrativnog postupka u procesu primene gradskih propisa, Regulatorno telo u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja zahteva, donosi rešenje koje može biti pozitivno i negativno:

a) Pozitivno-na osnovu koga se vrši registracija odnosno nastavlja procedura donošenja propisa u slučaju analize efekata propisa i

b) Negativno-čiji su sastavni delovi obrazloženje i preporuka za dopunu zahteva za registraciju upisa, brisanja i izmene administrativnog postupka odnosno preporuka za eliminaciju ili odustanak od administrativnog postupka, ili dopunu analize efekata dostavlja upravi koja je podnela zahtev.

Član 20

U slučaju negativnog mišljenja Regulatornog tela, uprava ili služba je dužna da u roku od 3 dana postupi po mišljenju i preporukama za dopunu zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka odnosno analize efekata, osim u slučaju kada Regulatorno telo da mišljenje daje administrativni postupak nepotreban.

Član 21

Administrativni postupak koji za pravni osnov ima republički propis privremeno se registruje predajom zahteva za privremenu registraciju, bez prethodnog razmatranja i pripreme mišljenja Regulatornog tela.

Privremena registracija upisa se primenjuje do pozitivne odluke Regulatornog tela na podneti zahtev.

Rok za privremenu registraciju upisa administrativnog postupka je 5 radnih dana od dana prijema zahteva.

Član 22

Na osnovu mišljenja Regulatornog tela kojim se usvaja zahtev za registraciju, Regulatorno telo odmah, a najkasnije u roku od jednog dana od dana donošenja rešenja.

1. registruje upis, izmenu ili brisanje administrativnog postupka

2. transformiše privremenu registraciju u redovnu

3. dostavlja nacrt ili predlog gradskog propisa na dalje razmatranje i odlučivanje nadležnom gradskom organu.

Član 23

U postupku registracije upisa novi administrativni postupak dobija identifikacioni broj i u Registar se unose svi elementi administrativnog postupka iz člana 5. ovog pravilnika.

Član 24

Uprava čiji je zahtev za registraciju odbijen zbog nedostataka, podnosi izmenjen ili dopunjen zahtev za registraciju upisa administrativnog postupka odnosno novu ili dopunjenu analizu efekata, u roku od pet dana od dana prijema rešenja o odbijanju zahteva.

Prilikom podnošenja izmenjenog ili dopunjenog zahteva, primenjuju se ista pravila postupka, odlučivanja i rokovi kao kod prvobitnog zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka odnosno primene principa analize efekata propisa.

Registracija izmena administrativnog postupka

Član 25

Uprava koja predlaže izmenu administrativnog postupka upućuje zahtev za registraciju izmena Regulatornom telu.

U postupku izmene administrativnog postupka, Regulatorno telo razmatra registraciju izmena onih elemenata administrativnog postupka čija se izmena traži u zahtevu.

Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju izmene administrativnog postupka.

Registracija brisanje administrativnog postupka

Član 26

Uprava koja predlaže registraciju brisanja administrativnog postupka iz Registra, upućuje zahtev za brisanje administrativnog postupka Regulatornom telu.

Ukoliko je administrativni postupak eliminisan republičkim propisom, uz zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka prilaže se propis odnosno izvod iz propisa kojim se administrativni postupak eliminiše.

Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju brisanja administrativnog postupka.

Prelazne i završne odredbe

Član 27

Početnu bazu Registra administrativnih postupaka čine svi administrativni postupci iz Priloga 2. koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Član 28

Administrativni postupci koji nisu evidentirani u Prilogu 2 ovog pravilnika, uvešće se po skraćenom postupku u Registar u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.

Obavezuju se uprave i službe da prijave administrativne postupke koje primenjuju a koji nisu evidentirani u Prilogu 2, u roku iz stava 1. ovog člana.

U slučaju da uprava ili služba ne prijavi izostavljeni administrativni postupak u roku od 30 dana, od dana donošenja ovog pravilnika, postupak registracije će se sprovesti u skladu sa postupkom propisanim ovim pravilnikom.

Član 29

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom glasniku Grada Leskovca".

 

Prilog I

 

Zahtev za registraciju upisa administrativnog postupka / Zahtev za registraciju izmene administrativnog postupka / Zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka / Zahtev za mišljenje o analizi uticaja gradskog propisa / Zahtev za privremenu registraciju administrativnog postupka

 

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD LESKOVAC
GRADSKA UPRAVA ZA ____________________
Broj:
Dana:

 

Šifra AP:

 

Prilog I

ZAHTEV ZA:

○ Registraciju upisa administrativnog postupka
○ Registraciju izmene administrativnog postupka
○ Registraciju brisanja administrativnog postupka
○ Mišljenje o analizi uticaja gradskog propisa
○ Privremena registracija administrativnog postupka

Naziv gradske uprave

 

Naziv manje organizacione jedinice

 

Uz zahtev je potrebno priložiti:

1. Za registraciju upisa ili izmene administrativnog postupka ili privremenu registraciju:

• "Izvod iz republičkog ili gradskog propisa

• Obrazac propisan republičkim propisom ili postojeći obrazac nadležne gradske uprave (u slučaju izmene administrativnog postupka) ili nacrt obrasca

2. Za registraciju brisanja administrativnog postupka:

• Izvod iz republičkog propisa ili gradskog propisa kojim se eliminiše administrativni postupak

3. Za analizu uticaja gradskih propisa

• nacrt / predlog gradskog propisa sa obrazloženjem u kome je, između ostalog, sadržana i analiza uticaja propisa (NE POPUNJAVA SE SLEDEĆA STRANA)

 

_________________________

 

Potpis podnosioca podneska

 

ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA, IZMENA I BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

1.

Naziv administrativnog postupka (AP)

 

2.

Registracioni broj AP (popunjava se u slučaju izmene AP)

 

3.

Razlog podnošenja zahteva za registraciju/ izmenu AP

 

4.

Kontakt podaci:

 

 

Ø Kontakt osoba:

 

 

Ø Broj telefona / faksa:

 

 

Ø E-mail adresa:

 

 

Ø Veb sajt grada za preuzimanje obrasca

 

5.

Opis i svrha AP

 

6.

Datum početka / prestanka primene AP

 

7.

Delatnost(i) za koje se AP primenjuje

 

8.

Pravni osnov AP

 

9.

Taksa/e

R. br.

Naziv takse i tarifni broj

Iznos takse

Broj računa i poziv na broj

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

10.

Naknada

R. br.

Naziv naknade i tarifni broj

Iznos naknade

Broj računa i poziv na broj

 

 

 

 

 

11.

Informacije koje se traže od stranke

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

12.

Dokumenta koja se traže od stranke

R. br.

Naziv dokumenta

Forma dokumenta

Institucija koja izdaje

Ko dostavlja dokumenta

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

13.

Rok za pregled predmeta vezanog za AP

 

 

 

 

 

14.

Rok za rešavanje potpunog predmeta vezanog za AP

 

 

 

 

 

15.

Obrazac

□ obrazac dat republičkim propisom
□ predlog obrasca gradske uprave ili službe Grada
□ postojeći obrazac gradske uprave ili službe Grada (samo u slučaju izmene AP)

16.

Važenje AP

 

17.

Napomena

 

 

Prilog II

 

Lista administrativnih postupaka koji se sprovode u gradskim upravama grada Leskovca

 

LISTA ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA KOJI SE SPROVODE U GRADSKIM UPRAVAMA GRADA LESKOVCA

R. BR.

VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA

MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA

ŠIFRA

NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

1

GRADSKA UPRAVA ZA OPŠTE POSLOVE

Odsek za opštu upravu

OPS.1.1.

Upis činjenice rođenja u matičnu knjigu rođenih

2

OPS.1.2.

Naknadni upis u matičnu knjigu rođenih

3

OPS.1.3.

Upis u matičnu knjigu rođenih činjenice rođenja u inostranstvu

4

OPS.1.4.

Sklapanje braka

5

OPS.1.5.

Upis u matičnu knjigu venčanih činjenice zaključenja braka u inostranstvu

6

OPS.1.6.

Upis u matičnu knjigu umrlih i sačinjavanje smrtovnice

7

OPS.1.7.

Naknadni upis u matičnu knjigu umrlih

8

OPS.1.8.

Upis u matičnu knjigu umrlih činjenice smrti u inostranstvu

9

OPS.1.9.

Upis činjenice državljanstva u matične knjige

10

OPS.1.10.

Upis u deo jedinstvenog biračkog spiska

11

OPS.1.11.

Upis promena podataka u jedinstveni birački spisak

12

OPS.1.12.

Brisanje iz dela jedinstvenog biračkog spiska

13

OPS.1.13.

Izvod iz matične knjige rođenih

14

OPS.1.14.

Izvod iz matične knjige rođenih namenjenih inostranstvu

15

OPS.1.15.

Izvod iz matične knjige venčanih

16

OPS.1.16.

Izvod iz matične knjige venčanih namenjenih inostranstvu

17

OPS.1.17.

Izvod iz matične knjige umrlih

18

OPS.1.18.

Izvod iz matične knjige umrlih namenjenih inostranstvu

19

OPS.1.19.

Uverenje o slobodnom bračnom stanju

20

OPS.1.20.

Uverenje o državljanstvu

21

OPS.1.21.

Uverenje o biračkom pravu

22

OPS.1.22.

Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

23

OPS.1.23.

Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija

24

OPS.1.24.

Priznavanje očinstva

 

 

 

25

OPS.1.25.

Promena ličnog imena

26

OPS.1.26.

 

27

OPS.1.27.

Overavanje potpisa, rukopisa i prepisa

28

OPS.1.28.

Potvrda o životu korisnicima inostranih penzija

29

OPS.1.29.

Izjava o izdržavanju namenjena za upotrebu u inostranstvu

30

OPS.1.30.

Izjava o porodičnom stanju namenjena za upotrebu u inostranstvu

31

OPS.1.31.

Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta

32

OPS.1.32.

Izdavanje radne knjižice

33

OPS.1.33.

Duplikat radne knjižice

34

OPS.1.34.

Druga radna knjižica

35

OPS.1.35.

Ispravke i promene u radnim knjižicama

36

OPS.1.36.

Obnova matične knjige rođenih

37

OPS.1.37.

Obnova matične knjige venčanih

38

OPS.1.38.

Obnova matične knjige umrlih

39

OPS.1.39.

Obnova knjige državljana

40

Odsek za pružanje pravne pomoći građanima

OPS.2.1.

Pravna pomoć

41

GRADSKA UPRAVA ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI

Odsek za obrazovanje, socijalnu i zdravstvenu zaštitu, kulturu i normativnu delatnosti

DRD.1.1.

Sufinansiranje projekta (kultura, sport, socijalna i zdravstvena zaštita)

42

DRD.1.2.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski kredit

43

DRD.1.3.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom

44

DRD.1.4.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola

45

DRD.1.5.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za učeničke stipendije

46

DRD.1.6.

Ispunjenost uslova za početak rada ustanove

47

DRD.1.7.

Verifikacija novih obrazovnih profila

48

DRD.1.8.

Proširena delatnost ustanove

49

DRD.1.11.

Procena potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu i učeniku

50

Odsek za društvenu brigu o deci i boračko invalidsku zaštitu

DRD.2.1.

Dečiji dodatak

51

DRD.2.2.

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta

52

DRD.2.4.

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

53

DRD.2.5.

Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete

54

DRD.2.6.

Roditeljski dodatak za oca

55

DRD.2.7.

Finansijska pomoć za porodilje

56

DRD.2.10.

Potvrda o pravu na dečiji dodatak

57

DRD.2.11.

Inostrana potvrda o pravu na dečiji dodatak

58

DRD.2.12.

Priznavanje svojstva ratnog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida

59

DRD.2.13.

Priznavanje svojstva mirnodopskog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih vojnih invalida

60

DRD.2.14.

Priznavanje svojstva civilnog invalida rata i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu

61

DRD.2.15.

Dodatak za tuđu negu i pomoć za vojne invalide/civilnih invalida rata

62

DRD.2.16.

Ortopedski dodatak ratnih vojnih invalida/civilnih invalida rata

63

DRD.2.17.

Porodična invalidnina

64

DRD.2.19.

Mesečno novčano primanje za korisnike boračko invalidske zaštite

65

DRD.2.23.

Porodični dodatak

66

DRD.2.24.

Izuzetno mesečno novčano primanje

67

DRD.2.25.

Mesečno novčano primanje za nezaposlene

68

DRD.2.26.

Pomoć u slučaju smrti

69

DRD.2.27.

Borački dodatak

70

DRD.2.28.

Mesečno novčano primanje civilnih žrtava rata

71

DRD.2.31.

Putničko motorno vozilo vojnog invalida

72

DRD.2.32.

Povlašćen uvoz putničkih vozila za invalide

73

DRD.2.34.

Naknada troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941"

74

DRD.2.35.

Porodična invalidnina po palom borcu

75

DRD.2.36.

Porodična invalidnina posle smrti vojnog invalida

76

DRD.2.38.

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta za oca

77

DRD.2.39.

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta za oca

78

Odsek za sport, omladinu i ostale poslove u organu

DRD.3.4.

Ukidanje svojstva izbeglog lica

79

DRD.3.5.

Naknada troškova sahrane za izbegla lica

80

DRD.3.6.

Legitimacija interno raseljenog lica

81

DRD.3.7.

Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica

82

DRD.3.9.

Izdavanje duplikata legitimacije interno raseljenog lica

83

GRADSKA UPRAVA ZA PRIVREDU I POLJOPRIVREDU

Odsek za privredu i preduzetništvo

PRV.1.2.

Produženje radnog vremena u određenim delatnostima

84

PRV.1.3.

Svetleće oznake i identifikacioni kartoni za taksi vozila

85

PRV.1.4.

Obavljanje auto-taksi prevoza

86

PRV.1.5.

Vremensko vođenje radnje

87

PRV.1.6.

Overa cenovnika za obavljanje komunalne delatnosti

88

PRV.1.7.

Promena vozila/registarskih tablica taksi prevoznika

89

PRV.1.8.

Registracija ugovora/raskida ugovora o radu kućnog pomoćnog osoblja

90

Odsek za analizu i upravljanje programima i projektima domaćih i međunarodnih organizacija

PRV.2.1.

Kategorizacija ugostiteljskih objekata za smeštaj: kuće, apartmani, sobe i seoska turistička domaćinstva

91

Odsek za poljoprivredu i razvoj sela

PRV.3.1.

Vodni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

92

PRV.3.2.

Vodna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

93

PRV.3.3.

Vodni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali

94

PRV.3.4.

Vodna saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali

95

PRV.3.5.

Vodna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

96

PRV.3.6.

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta

97

PRV.3.7.

Uverenje za pretrpljenu štetu na poljoprivrednoj kulturi za 2003. godinu

98

PRV.3.8.

Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću

99

PRV.3.9.

Utvrđivanje uslova za držanje domaćih životinja

100

PRV.3.10.

Mišljenje za podizanje višegodišnjeg zasada

101

PRV.3.11.

Procena štete u poljoprivredi

102

GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE GRADSKE SKUPŠTINE I GRADSKOG VEĆA

Odsek za pravne, organizacione i administrativno-

GRD.1.1.

Pristup informacijama od javnog značaja

103

Odsek za poslove Kabineta predsednika Skupštine Gradonačelnika i Gradskog Veća

GRD.2.1.

Prijem građana kod predsednika Skupštine grada

104

GRD.2.2.

Prijem građana kod gradonačelnika

105

GRD.2.6.

Podrška investitorima

106

GRD.2.7.

Prijem građana kod zamenika gradonačelnika

107

GRADSKA UPRAVA ZA URBANIZAM I STAMBENO KOMUNALNE POSLOVE

Odsek za urbanizam

URB.1.1.

Informacija o lokaciji

108

URB.1.2.

Lokacijska dozvola

109

URB.1.3.

Izmena lokacijske dozvole

110

URB.1.5.

Potvrda projekta parcelacije/preparcelacije

111

URB.1.7.

Potvrda projekta ispravke granica susednih parcela

112

URB.1.8.

Potvrda usklađenosti tehničke dokumentacije sa lokacijskom dozvolom

113

URB.1.10.

Potvrda urbanističkog projekta

114

URB.1.11.

Inicijativa za izradu/ izmenu planskog dokumenta

115

Odsek za građevinske poslove

URB.2.1.

Građevinska dozvola

116

URB.2.2.

Prijava radova

117

URB.2.3.

Usklađenost temelja sa glavnim projektom

118

URB.2.4.

Privremena građevinska dozvola

119

URB.2.5.

Pripremni radovi

120

URB.2.6.

Upotrebna dozvola

121

URB.2.7.

Izvođenje radova na investicionom održavanju objekta i uklanjanju prepreka za osobe sa invaliditetom

122

URB.2.8.

Izgradnja sekundarnih odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture

123

URB.2.9.

Rekonstrukcija objekta, adaptacija, sanacija, promena namene objekta

124

URB.2.10.

Izvođenje radova na razdvajanju ili spajanju poslovnog ili stambenog prostora

125

URB.2.11.

Izvođenje radova na ugradnji unutrašnjih instalacija (gas, struja, voda, toplotna energija) u postojeći objekat

126

URB.2.12.

Postavljanje antenskih stubova i distributivnih delova elektronske komunikacione mreže

127

URB.2.13.

Izgradnja pomoćnih objekata, garaža, ekonomskih objekata

128

URB.2.14.

Uklanjanje objekata

129

URB.2.19.

Uverenje o specifikaciji prostora, uverenje o vremenu izgradnje objekta

130

URB.2.20.

Izmena građevinske dozvole usled promene investitora

131

URB.2.21.

Izmena građevinske dozvole usled promena u toku građenja

132

Odsek za stambeno komunalne poslove

 

URB.3.1.

Iseljenje bespravno useljenog lica

133

URB.3.2.

Dodela stanova

134

URB.3.3.

Uverenja o konstituisanju skupštine /saveta zgrade

135

URB.3.4.

Zapremanje javne površine postavljanjem letnjih bašta

136

URB.3.5.

Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih tezgi i aparata

137

URB.3.6.

Zapremanje javne površine postavljanjem rashladnih uređaja

138

URB.3.7.

Zapremanje javne površine postavljanjem slobodnostojeće vitrine za izlaganje robe

139

URB.3.8,

Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih reklamnih panoa

140

URB.3.9.

Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnih tabli

141

URB.3.10.

Zapremanje javne površine postavljanjem svetlećih reklama

142

URB.3.11.

Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnog panoa od fleksibilnog materijala (platno)

143

URB.3.12.

Zapremanje javne površine postavljanjem bilborda

144

URB.3.13.

Zapremanje javne površine deponovanjem (skladištenjem) građevinskog materijala

145

URB.3.14.

Potvrda o nazivu ulica

146

URB.3.15.

Zapremanje javne površine privremeno postavljanje manjih montažnih objekta - kioska

147

Odsek za saobraćaj

URB.3.16.

Raskopavanje javne površine - promena pravca opštinskog puta

148

URB.3.17.

Overa reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja

149

URB.3.18.

Tehnička regulacija saobraćaja - režim reda vožnje

150

URB.3.19.

Izmena reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja

151

URB.3.20.

Postavljanje stubića i fizičkih prepreka

152

URB.3.21.

Registracija i određivanje autobuskih stajališta

153

GRADSKA UPRAVA ZA IMOVINU I IMOVINSKO PRAVNE POSLOVE

Odsek za imovinsko-pravne poslove

IMV.2.1.

Eksproprijacija

154

IMV.2.2.

Administrativni prenos nepokretnosti

155

IMV.2.5.

Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta

156

IMV.2.7.

Zakup zemljišta

157

IMV.2.8.

Zakup zemljišta neposrednom pogodbom sa vlasnikom bespravno sagrađenog objekta

158

IMV.2.9.

Zakup zemljišta radi ispravke granica susednih katastarskih parcela

159

IMV.2.11.

Povraćaj utrina i pašnjaka

160

IMV.2.12.

Administrativno izvršenje rešenja

161

IMV.2.13.

Izdavanje uverenja

162

IMV.2.14.

Poništaj, menjanje i ukidanje rešenja

163

GRADSKA UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE

Odsek za poslove građevinske i saobraćajne inspekcije

INS.1.1

Ispunjenost uslova vozila za obavljanje auto-taksi prevoza putnika

164

Odsek za poslove inspekcije za zaštitu životne sredine

INS.3.1

Ispunjenost uslova u pogledu životne sredine objekta u kome se obavlja energetska delatnost

165

GRADSKA UPRAVA ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Odsek za zaštitu životne sredine

ZZS.1.1.

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu i određivanje obima i sadržaja Studije o proceni uticaja

166

ZZS.1.3.

Davanje saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu

167

ZZS.1.4.

Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

168

GRADSKA UPRAVA ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Odsek za zaštitu životne sredine

ZZS.1.5.

Davanje saglasnosti na studiju zatečenog stanja na životnu sredinu

169

ZZS.1.8.

Dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje otpada

170

ZZS.1.9.

Dozvola za obavljanje prometa naročito opasnih hemikalija

171

ZZS.1.10.

Finansiranje projekata iz oblasti zaštite životne sredine

172

GRADSKA UPRAVA ZA FINANSIJE

Lokalna poreska administracija

FIN.3.1.

Porez na imovinu fizičkih lica

173

FIN.3.2.

Porez na imovinu pravnih lica

174

FIN.3.3.

Komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru

175

FIN.3.4.

Naknada za zaštitu i unapređenje životne sredine

176

FIN.3.5.

Uverenje o imovnom stanju

177

FIN.3.6.

Odlaganje plaćanja poreskog duga

178

FIN.3.7.

Otpis plaćanja poreskog duga

179

FIN.3.8.

Povraćaj više ili pogrešno naplaćenog poreza

180

FIN.3.9.

Preknjižavanje više ili pogrešno uplaćenog iznosa za namirenje dospelih obaveza po drugom osnovu