PRAVILNIKO REGISTRU ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA I SPROVOĐENJU ANALIZE EFEKATA PROPISA("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 5/2014) |
Pravilnikom o Registru administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Pravilnik), bliže se uređuju pravila i način rada, registracija upisa, izmena ili brisanja administrativnog postupka iz Registra administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Registar), primena principa analiza efekata na donošenje / izmene gradskih propisa ili administrativnih postupaka, nadležnost Radnog tela za regulatornu reformu (dalje u tekstu: Regulatorno telo), kao i druga pitanja od značaja za rad Registra.
Cilj donošenja Pravilnika jeste utvrđivanje obaveznih pravila rada Registra kako bi se:
1. obezbedila pravna sigurnost poslovnim subjektima i građanima prilikom podnošenja zahteva, kao i u postupku odlučivanja po zahtevima,
2. obezbedila bolja saradnja gradskih uprava i službi sa strankama i
3. obezbedilo donošenje kvalitetnijih propisa u budućnosti.
Administrativni postupak u smislu ovog Pravilnika, obuhvata postupak rešavanja predmeta od momenta podnošenja podneska stranke do davanja odnosno dostavljanja odgovora, konačnog odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina konačnog postupanja po podnesku stranke. Administrativni postupak obuhvata: sva rešenja, dozvole, odobrenja, potvrde, licence, ovlašćenja, procene, ustupanja, postupke u kojima je propisano plaćanje takse ili naknade, obaveštenja stranaka upravama i službama koja su potrebna za obavljanje delatnosti odnosno za ostvarenje njihovih prava i drugi postupci koji se sprovode po podnesku stranke.
Registar predstavlja elektronsku bazu svih podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u gradskim upravama grada Leskovca. Registar se objavljuje na zvaničnom sajtu grada Leskovca, http://www.gradleskovac.org/.
Svi administrativni postupci uprava koji proističu iz delokruga poverenih ili izvornih poslova, moraju biti registrovani u Registru.
Administrativni postupak koji nije registrovan u Registru neće se primenjivati do uvođenja u Registar. Administrativni postupak se primenjuje na način opisan u Registru.
Elementi administrativnog postupka sadržani u Registru su:
1. Naziv administrativnog postupka
2. Registracioni broj administrativnog postupka
3. Naziv organizacione jedinice uprave, odeljenja i/ili službe koja sprovodi postupak i odlučuje o administrativnom postupku
4. Adresa, broj telefona / faksa, elektronska adresa ili bilo koji drugi način na koji zainteresovani subjekti mogu dostaviti zahtev za sprovođenje administrativnog postupka ili dobiti druge informacije o administrativnom postupku od ovlašćene uprave ili službe
5. Oblast (delatnost) na koju se administrativni postupak odnosi
6. Svrha administrativnog postupka
7. Pravni osnov
8. Iznos takse i / ili naknade koje se plaćaju prilikom podnošenja zahteva, u toku postupka odnosno nakon donošenja odluke, broj računa i poziv na broj na koji se uplaćuje iznos
9. Informacije (podaci) koje je stranka dužna da dostavi prilikom podnošenja zahteva
10. Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi uz zahtev
11. Rok za pregled predmeta
12. Rok za rešavanje potpunog predmeta
13. Obrazac zahteva (ukoliko je propisan i / ili pripremljen)
14. Vreme važenja akta koji se donosi (ukoliko postoji vremensko ograničenje).
Regulatorno telo i rad Registra
Regulatorno telo se stara o radu Registra i odgovorno je za tačnost i pravovremenost podataka, sprovođenje principa analize efekata propisa, poštovanje pravila i procedura rada Registra.
Regulatorno telo odgovorno je za tačnost podataka, rad i održavanje registra, registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka, davanje mišljenja na analizu efekata gradskih propisa i administrativnih postupka i za svoj rad odgovara gradonačelniku i Gradskom veću.
Regulatorno telo obavlja i stručne poslove vezane za registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka i primenu principa analize efekata propisa i administrativnih postupaka.
U Registru se sprovodi:
1. davanje mišljenja na primenu principa analize efekata na izradu gradskih propisa i administrativnih postupaka (u daljem tekstu: analiza efekata)
2. registracija upisa, izmena i brisanja administrativnih postupaka.
Postupak registracije i analize efekata, pokreće se zahtevom na jedinstvenom obrascu datom u Prilogu 1, koji je sastavni deo Pravilnika.
Analiza efekata predstavlja ocenu uticaja nacrta novog/izmenjenog gradskog propisa (dalje u tekstu: gradski propis) i/ili administrativnog postupka na poslovne subjekte i ona je sastavni deo obrazloženja nacrta gradskog propisa.
Analiza efekata vršiće se obavezno za sve gradske propise i administrativne postupke koji utiču na poslovno okruženje privrednih subjekata.
Analiza efekata vršiće se na osnovu Pravilnika o primeni principa analize efekata propisa koji će se doneti u roku od 2 meseca od dana donošenja ovog Pravilnika.
Neće se pripremati principi analize efekata propisa na pravna akta kojima se uređuju međusobni odnosi gradskih organa, unutrašnja organizacija i sl.
Gradske uprave i organizacione jedinice u sastavu uprava su dužne da u postupku pripreme nacrta / predloga novog ili izmene postojećeg gradskog propisa, primene principe analize efekata propisa, koji zajedno sa nacrtom gradskog propisa i popunjenim zahtevom, podnose Regulatornom telu radi dobijanja mišljenja o analizi efekata.
Analiza efekata novih ili izmenjenih administrativnih postupaka obavlja se u upravama pre pokretanja postupka dostavljanja u proceduru novog/izmenjenog gradskog propisa odnosno registracije upisa ili izmena administrativnog postupka čija se registracija predlaže.
Regulatorno telo razmatra primenu principa analize efekata na propis za koji je podnet zahtev:
a) uticaj novog / izmenjenog propisa na poslovnu zajednicu,
b) stara se da je gradski propis povoljan za poslovanje,
c) proverava da li postoji alternativa gradskog propisa i
d) proverava da li su gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte i
e) vrši druge provere u skladu sa Pravilnikom o primeni principa analize efekata propisa.
Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za mišljenje na analizu uticaja gradskih propisa.
Gradski propisi koje nije razmatralo Gradsko veće, u smislu analize uticaja iz ovog pravilnika, ne mogu se dostavljati nadležnom organu Grada na dalje razmatranje i odlučivanje.
Registracija administrativnog postupka
U Registru se sprovode tri vrste registracije:
1. registracija upisa administrativnog postupka u Registar,
2. registracija izmene administrativnog postupka u Registru,
3. registracija brisanja administrativnog postupka iz Registra.
Registracije upisa administrativnih postupaka i davanja mišljenja na analizu uticaja
Organizaciona jedinica-odeljenje koja predlaže registraciju upisa administrativnog postupka, upućuje zahtev za registraciju upisa u elektronskom i pisanom obliku Regulatornom telu na elektronsku adresu: reg. reforma@gradleskovac.org.
Dokumentacija koja se predaje uz popunjeni zahtev za:
a) Registraciju (koji se sastoji od dva lista):
- Propis odnosno izvod iz propisa, na osnovu koga se predlaže registracija administrativnog postupka i
- Obrazac za administrativni postupak čiji su elementi:
a) Propisani republičkim pravnim aktom a koji je pripremila gradska uprava
b) Nacrt obrasca gradske uprave
b) Davanje mišljenja na analizu efekata (kod koga se popunjava samo prvi list formulara), predaje se još i nacrt / predlog gradskog propisa koji je pripremljen u skladu sa principima analize efekata propisa.
Zahtev za registraciju administrativnog postupka podnosi se Regulatornom telu u roku od 2 dana od dana stupanja na snagu republičkog / gradskog propisa, odnosno od dana početka primene propisa, a zahtev za analizu efekata se podnosi posle pripreme prve verzije dokumenta u formi nacrta ili predloga gradskog propisa.
Regulatorno telo pregleda zahtev za registraciju vodeći računa, naročito o sledećem:
1. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov republički, Regulatorno telo razmatra i utvrđuje sledeće:
a) Da li je zahtev kompletan (uredan),
b) Da li je administrativni postupak u skladu sa republičkim propisom,
c) Da li je administrativni postupak povoljan za poslovanje, odnosno da li su na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.
2. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni propis grada, Regulatorno telo razmatra i utvrđuje sledeće:
a) Da li je zahtev kompletan,
b) Da li je administrativni postupak potreban,
c) Da li je administrativni postupak legalan,
d) Da li je administrativni postupak za koji se traži registracija povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa administrativnom postupku i ako ne postoji, da li su predloženim oblikom administrativnog postupka na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo (analiza uticaja administrativnog postupka).
Regulatorno telo pregleda zahtev za davanje mišljenja na analizu uticaja nacrta / predloga gradskog propisa, razmatra i utvrđuje sledeće:
a) Da li je zahtev kompletan,
b) Da li je gradski propis potreban,
c) Da li je gradski propis legalan,
d) Da li je gradski propis za koju se vrši analiza uticaja povoljan za poslovanje odnosno da li postoji alternativa njegova alternativa i ako ne postoji, da li su predloženim gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.
Za svaki podneti zahtev za registraciju i/ili davanje mišljenja na primenu principa analize efekata propisa odnosno administrativnog postupka u procesu primene gradskih propisa, Regulatorno telo u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja zahteva, donosi rešenje koje može biti pozitivno i negativno:
a) Pozitivno-na osnovu koga se vrši registracija odnosno nastavlja procedura donošenja propisa u slučaju analize efekata propisa i
b) Negativno-čiji su sastavni delovi obrazloženje i preporuka za dopunu zahteva za registraciju upisa, brisanja i izmene administrativnog postupka odnosno preporuka za eliminaciju ili odustanak od administrativnog postupka, ili dopunu analize efekata dostavlja upravi koja je podnela zahtev.
U slučaju negativnog mišljenja Regulatornog tela, uprava ili služba je dužna da u roku od 3 dana postupi po mišljenju i preporukama za dopunu zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka odnosno analize efekata, osim u slučaju kada Regulatorno telo da mišljenje daje administrativni postupak nepotreban.
Administrativni postupak koji za pravni osnov ima republički propis privremeno se registruje predajom zahteva za privremenu registraciju, bez prethodnog razmatranja i pripreme mišljenja Regulatornog tela.
Privremena registracija upisa se primenjuje do pozitivne odluke Regulatornog tela na podneti zahtev.
Rok za privremenu registraciju upisa administrativnog postupka je 5 radnih dana od dana prijema zahteva.
Na osnovu mišljenja Regulatornog tela kojim se usvaja zahtev za registraciju, Regulatorno telo odmah, a najkasnije u roku od jednog dana od dana donošenja rešenja.
1. registruje upis, izmenu ili brisanje administrativnog postupka
2. transformiše privremenu registraciju u redovnu
3. dostavlja nacrt ili predlog gradskog propisa na dalje razmatranje i odlučivanje nadležnom gradskom organu.
U postupku registracije upisa novi administrativni postupak dobija identifikacioni broj i u Registar se unose svi elementi administrativnog postupka iz člana 5. ovog pravilnika.
Uprava čiji je zahtev za registraciju odbijen zbog nedostataka, podnosi izmenjen ili dopunjen zahtev za registraciju upisa administrativnog postupka odnosno novu ili dopunjenu analizu efekata, u roku od pet dana od dana prijema rešenja o odbijanju zahteva.
Prilikom podnošenja izmenjenog ili dopunjenog zahteva, primenjuju se ista pravila postupka, odlučivanja i rokovi kao kod prvobitnog zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka odnosno primene principa analize efekata propisa.
Registracija izmena administrativnog postupka
Uprava koja predlaže izmenu administrativnog postupka upućuje zahtev za registraciju izmena Regulatornom telu.
U postupku izmene administrativnog postupka, Regulatorno telo razmatra registraciju izmena onih elemenata administrativnog postupka čija se izmena traži u zahtevu.
Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju izmene administrativnog postupka.
Registracija brisanje administrativnog postupka
Uprava koja predlaže registraciju brisanja administrativnog postupka iz Registra, upućuje zahtev za brisanje administrativnog postupka Regulatornom telu.
Ukoliko je administrativni postupak eliminisan republičkim propisom, uz zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka prilaže se propis odnosno izvod iz propisa kojim se administrativni postupak eliminiše.
Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju brisanja administrativnog postupka.
Početnu bazu Registra administrativnih postupaka čine svi administrativni postupci iz Priloga 2. koji je sastavni deo ovog pravilnika.
Administrativni postupci koji nisu evidentirani u Prilogu 2 ovog pravilnika, uvešće se po skraćenom postupku u Registar u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.
Obavezuju se uprave i službe da prijave administrativne postupke koje primenjuju a koji nisu evidentirani u Prilogu 2, u roku iz stava 1. ovog člana.
U slučaju da uprava ili služba ne prijavi izostavljeni administrativni postupak u roku od 30 dana, od dana donošenja ovog pravilnika, postupak registracije će se sprovesti u skladu sa postupkom propisanim ovim pravilnikom.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom glasniku Grada Leskovca".
Zahtev za registraciju upisa administrativnog postupka / Zahtev za registraciju izmene administrativnog postupka / Zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka / Zahtev za mišljenje o analizi uticaja gradskog propisa / Zahtev za privremenu registraciju administrativnog postupka
REPUBLIKA SRBIJA |
|
Šifra AP: |
|
||
Prilog I |
ZAHTEV ZA:
○ Registraciju upisa administrativnog postupka
○ Registraciju izmene administrativnog postupka
○ Registraciju brisanja administrativnog postupka
○ Mišljenje o analizi uticaja gradskog propisa
○ Privremena registracija administrativnog postupka
Naziv gradske uprave |
|
Naziv manje organizacione jedinice |
|
Uz zahtev je potrebno priložiti:
1. Za registraciju upisa ili izmene administrativnog postupka ili privremenu registraciju:
• "Izvod iz republičkog ili gradskog propisa
• Obrazac propisan republičkim propisom ili postojeći obrazac nadležne gradske uprave (u slučaju izmene administrativnog postupka) ili nacrt obrasca
2. Za registraciju brisanja administrativnog postupka:
• Izvod iz republičkog propisa ili gradskog propisa kojim se eliminiše administrativni postupak
3. Za analizu uticaja gradskih propisa
• nacrt / predlog gradskog propisa sa obrazloženjem u kome je, između ostalog, sadržana i analiza uticaja propisa (NE POPUNJAVA SE SLEDEĆA STRANA)
|
_________________________ |
|
Potpis podnosioca podneska |
ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA, IZMENA I BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
||||||
1. |
Naziv administrativnog postupka (AP) |
|
||||
2. |
Registracioni broj AP (popunjava se u slučaju izmene AP) |
|
||||
3. |
Razlog podnošenja zahteva za registraciju/ izmenu AP |
|
||||
4. |
Kontakt podaci: |
|
||||
|
Ø Kontakt osoba: |
|
||||
|
Ø Broj telefona / faksa: |
|
||||
|
Ø E-mail adresa: |
|
||||
|
Ø Veb sajt grada za preuzimanje obrasca |
|
||||
5. |
Opis i svrha AP |
|
||||
6. |
Datum početka / prestanka primene AP |
|
||||
7. |
Delatnost(i) za koje se AP primenjuje |
|
||||
8. |
Pravni osnov AP |
|
||||
9. |
Taksa/e |
R. br. |
Naziv takse i tarifni broj |
Iznos takse |
Broj računa i poziv na broj |
|
1. |
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
||
10. |
Naknada |
R. br. |
Naziv naknade i tarifni broj |
Iznos naknade |
Broj računa i poziv na broj |
|
|
|
|
|
|
||
11. |
Informacije koje se traže od stranke |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
||
12. |
Dokumenta koja se traže od stranke |
R. br. |
Naziv dokumenta |
Forma dokumenta |
Institucija koja izdaje |
Ko dostavlja dokumenta |
1. |
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
||
13. |
Rok za pregled predmeta vezanog za AP |
|
|
|
|
|
14. |
Rok za rešavanje potpunog predmeta vezanog za AP |
|
|
|
|
|
15. |
Obrazac |
□ obrazac dat republičkim propisom |
||||
16. |
Važenje AP |
|
||||
17. |
Napomena |
|
Lista administrativnih postupaka koji se sprovode u gradskim upravama grada Leskovca
LISTA ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA KOJI SE SPROVODE U GRADSKIM UPRAVAMA GRADA LESKOVCA |
||||
R. BR. |
VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA |
MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA |
ŠIFRA |
NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
1 |
GRADSKA UPRAVA ZA OPŠTE POSLOVE |
Odsek za opštu upravu |
OPS.1.1. |
Upis činjenice rođenja u matičnu knjigu rođenih |
2 |
OPS.1.2. |
Naknadni upis u matičnu knjigu rođenih |
||
3 |
OPS.1.3. |
Upis u matičnu knjigu rođenih činjenice rođenja u inostranstvu |
||
4 |
OPS.1.4. |
Sklapanje braka |
||
5 |
OPS.1.5. |
Upis u matičnu knjigu venčanih činjenice zaključenja braka u inostranstvu |
||
6 |
OPS.1.6. |
Upis u matičnu knjigu umrlih i sačinjavanje smrtovnice |
||
7 |
OPS.1.7. |
Naknadni upis u matičnu knjigu umrlih |
||
8 |
OPS.1.8. |
Upis u matičnu knjigu umrlih činjenice smrti u inostranstvu |
||
9 |
OPS.1.9. |
Upis činjenice državljanstva u matične knjige |
||
10 |
OPS.1.10. |
Upis u deo jedinstvenog biračkog spiska |
||
11 |
OPS.1.11. |
Upis promena podataka u jedinstveni birački spisak |
||
12 |
OPS.1.12. |
Brisanje iz dela jedinstvenog biračkog spiska |
||
13 |
OPS.1.13. |
Izvod iz matične knjige rođenih |
||
14 |
OPS.1.14. |
Izvod iz matične knjige rođenih namenjenih inostranstvu |
||
15 |
OPS.1.15. |
Izvod iz matične knjige venčanih |
||
16 |
OPS.1.16. |
Izvod iz matične knjige venčanih namenjenih inostranstvu |
||
17 |
OPS.1.17. |
Izvod iz matične knjige umrlih |
||
18 |
OPS.1.18. |
Izvod iz matične knjige umrlih namenjenih inostranstvu |
||
19 |
OPS.1.19. |
Uverenje o slobodnom bračnom stanju |
||
20 |
OPS.1.20. |
Uverenje o državljanstvu |
||
21 |
OPS.1.21. |
Uverenje o biračkom pravu |
||
22 |
OPS.1.22. |
Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
||
23 |
OPS.1.23. |
Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija |
||
24 |
OPS.1.24. |
Priznavanje očinstva |
||
|
|
|
||
25 |
OPS.1.25. |
Promena ličnog imena |
||
26 |
OPS.1.26. |
|
||
27 |
OPS.1.27. |
Overavanje potpisa, rukopisa i prepisa |
||
28 |
OPS.1.28. |
Potvrda o životu korisnicima inostranih penzija |
||
29 |
OPS.1.29. |
Izjava o izdržavanju namenjena za upotrebu u inostranstvu |
||
30 |
OPS.1.30. |
Izjava o porodičnom stanju namenjena za upotrebu u inostranstvu |
||
31 |
OPS.1.31. |
Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta |
||
32 |
OPS.1.32. |
Izdavanje radne knjižice |
||
33 |
OPS.1.33. |
Duplikat radne knjižice |
||
34 |
OPS.1.34. |
Druga radna knjižica |
||
35 |
OPS.1.35. |
Ispravke i promene u radnim knjižicama |
||
36 |
OPS.1.36. |
Obnova matične knjige rođenih |
||
37 |
OPS.1.37. |
Obnova matične knjige venčanih |
||
38 |
OPS.1.38. |
Obnova matične knjige umrlih |
||
39 |
OPS.1.39. |
Obnova knjige državljana |
||
40 |
Odsek za pružanje pravne pomoći građanima |
OPS.2.1. |
Pravna pomoć |
|
41 |
GRADSKA UPRAVA ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI | Odsek za obrazovanje, socijalnu i zdravstvenu zaštitu, kulturu i normativnu delatnosti |
DRD.1.1. |
Sufinansiranje projekta (kultura, sport, socijalna i zdravstvena zaštita) |
42 |
DRD.1.2. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski kredit |
||
43 |
DRD.1.3. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom |
||
44 |
DRD.1.4. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola |
||
45 |
DRD.1.5. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za učeničke stipendije |
||
46 |
DRD.1.6. |
Ispunjenost uslova za početak rada ustanove |
||
47 |
DRD.1.7. |
Verifikacija novih obrazovnih profila |
||
48 |
DRD.1.8. |
Proširena delatnost ustanove |
||
49 |
DRD.1.11. |
Procena potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu i učeniku |
||
50 |
Odsek za društvenu brigu o deci i boračko invalidsku zaštitu |
DRD.2.1. |
Dečiji dodatak |
|
51 |
DRD.2.2. |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta |
||
52 |
DRD.2.4. |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
||
53 |
DRD.2.5. |
Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete |
||
54 |
DRD.2.6. |
Roditeljski dodatak za oca |
||
55 |
DRD.2.7. |
Finansijska pomoć za porodilje |
||
56 |
DRD.2.10. |
Potvrda o pravu na dečiji dodatak |
||
57 |
DRD.2.11. |
Inostrana potvrda o pravu na dečiji dodatak |
||
58 |
DRD.2.12. |
Priznavanje svojstva ratnog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida |
||
59 |
DRD.2.13. |
Priznavanje svojstva mirnodopskog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih vojnih invalida |
||
60 |
DRD.2.14. |
Priznavanje svojstva civilnog invalida rata i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu |
||
61 |
DRD.2.15. |
Dodatak za tuđu negu i pomoć za vojne invalide/civilnih invalida rata |
||
62 |
DRD.2.16. |
Ortopedski dodatak ratnih vojnih invalida/civilnih invalida rata |
||
63 |
DRD.2.17. |
Porodična invalidnina |
||
64 |
DRD.2.19. |
Mesečno novčano primanje za korisnike boračko invalidske zaštite |
||
65 |
DRD.2.23. |
Porodični dodatak |
||
66 |
DRD.2.24. |
Izuzetno mesečno novčano primanje |
||
67 |
DRD.2.25. |
Mesečno novčano primanje za nezaposlene |
||
68 |
DRD.2.26. |
Pomoć u slučaju smrti |
||
69 |
DRD.2.27. |
Borački dodatak |
||
70 |
DRD.2.28. |
Mesečno novčano primanje civilnih žrtava rata |
||
71 |
DRD.2.31. |
Putničko motorno vozilo vojnog invalida |
||
72 |
DRD.2.32. |
Povlašćen uvoz putničkih vozila za invalide |
||
73 |
DRD.2.34. |
Naknada troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941" |
||
74 |
DRD.2.35. |
Porodična invalidnina po palom borcu |
||
75 |
DRD.2.36. |
Porodična invalidnina posle smrti vojnog invalida |
||
76 |
DRD.2.38. |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta za oca |
||
77 |
DRD.2.39. |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta za oca |
||
78 |
Odsek za sport, omladinu i ostale poslove u organu |
DRD.3.4. |
Ukidanje svojstva izbeglog lica |
|
79 |
DRD.3.5. |
Naknada troškova sahrane za izbegla lica |
||
80 |
DRD.3.6. |
Legitimacija interno raseljenog lica |
||
81 |
DRD.3.7. |
Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica |
||
82 |
DRD.3.9. |
Izdavanje duplikata legitimacije interno raseljenog lica |
||
83 |
GRADSKA UPRAVA ZA PRIVREDU I POLJOPRIVREDU |
Odsek za privredu i preduzetništvo |
PRV.1.2. |
Produženje radnog vremena u određenim delatnostima |
84 |
PRV.1.3. |
Svetleće oznake i identifikacioni kartoni za taksi vozila |
||
85 |
PRV.1.4. |
Obavljanje auto-taksi prevoza |
||
86 |
PRV.1.5. |
Vremensko vođenje radnje |
||
87 |
PRV.1.6. |
Overa cenovnika za obavljanje komunalne delatnosti |
||
88 |
PRV.1.7. |
Promena vozila/registarskih tablica taksi prevoznika |
||
89 |
PRV.1.8. |
Registracija ugovora/raskida ugovora o radu kućnog pomoćnog osoblja |
||
90 |
Odsek za analizu i upravljanje programima i projektima domaćih i međunarodnih organizacija |
PRV.2.1. |
Kategorizacija ugostiteljskih objekata za smeštaj: kuće, apartmani, sobe i seoska turistička domaćinstva |
|
91 |
Odsek za poljoprivredu i razvoj sela |
PRV.3.1. |
Vodni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
|
92 |
PRV.3.2. |
Vodna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
||
93 |
PRV.3.3. |
Vodni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali |
||
94 |
PRV.3.4. |
Vodna saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali |
||
95 |
PRV.3.5. |
Vodna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
||
96 |
PRV.3.6. |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta |
||
97 |
PRV.3.7. |
Uverenje za pretrpljenu štetu na poljoprivrednoj kulturi za 2003. godinu |
||
98 |
PRV.3.8. |
Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću |
||
99 |
PRV.3.9. |
Utvrđivanje uslova za držanje domaćih životinja |
||
100 |
PRV.3.10. |
Mišljenje za podizanje višegodišnjeg zasada |
||
101 |
PRV.3.11. |
Procena štete u poljoprivredi |
||
102 |
GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE GRADSKE SKUPŠTINE I GRADSKOG VEĆA |
Odsek za pravne, organizacione i administrativno- |
GRD.1.1. |
Pristup informacijama od javnog značaja |
103 |
Odsek za poslove Kabineta predsednika Skupštine Gradonačelnika i Gradskog Veća |
GRD.2.1. |
Prijem građana kod predsednika Skupštine grada |
|
104 |
GRD.2.2. |
Prijem građana kod gradonačelnika |
||
105 |
GRD.2.6. |
Podrška investitorima |
||
106 |
GRD.2.7. |
Prijem građana kod zamenika gradonačelnika |
||
107 |
GRADSKA UPRAVA ZA URBANIZAM I STAMBENO KOMUNALNE POSLOVE |
Odsek za urbanizam |
URB.1.1. |
Informacija o lokaciji |
108 |
URB.1.2. |
Lokacijska dozvola |
||
109 |
URB.1.3. |
Izmena lokacijske dozvole |
||
110 |
URB.1.5. |
Potvrda projekta parcelacije/preparcelacije |
||
111 |
URB.1.7. |
Potvrda projekta ispravke granica susednih parcela |
||
112 |
URB.1.8. |
Potvrda usklađenosti tehničke dokumentacije sa lokacijskom dozvolom |
||
113 |
URB.1.10. |
Potvrda urbanističkog projekta |
||
114 |
URB.1.11. |
Inicijativa za izradu/ izmenu planskog dokumenta |
||
115 |
Odsek za građevinske poslove |
URB.2.1. |
Građevinska dozvola |
|
116 |
URB.2.2. |
Prijava radova |
||
117 |
URB.2.3. |
Usklađenost temelja sa glavnim projektom |
||
118 |
URB.2.4. |
Privremena građevinska dozvola |
||
119 |
URB.2.5. |
Pripremni radovi |
||
120 |
URB.2.6. |
Upotrebna dozvola |
||
121 |
URB.2.7. |
Izvođenje radova na investicionom održavanju objekta i uklanjanju prepreka za osobe sa invaliditetom |
||
122 |
URB.2.8. |
Izgradnja sekundarnih odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture |
||
123 |
URB.2.9. |
Rekonstrukcija objekta, adaptacija, sanacija, promena namene objekta |
||
124 |
URB.2.10. |
Izvođenje radova na razdvajanju ili spajanju poslovnog ili stambenog prostora |
||
125 |
URB.2.11. |
Izvođenje radova na ugradnji unutrašnjih instalacija (gas, struja, voda, toplotna energija) u postojeći objekat |
||
126 |
URB.2.12. |
Postavljanje antenskih stubova i distributivnih delova elektronske komunikacione mreže |
||
127 |
URB.2.13. |
Izgradnja pomoćnih objekata, garaža, ekonomskih objekata |
||
128 |
URB.2.14. |
Uklanjanje objekata |
||
129 |
URB.2.19. |
Uverenje o specifikaciji prostora, uverenje o vremenu izgradnje objekta |
||
130 |
URB.2.20. |
Izmena građevinske dozvole usled promene investitora |
||
131 |
URB.2.21. |
Izmena građevinske dozvole usled promena u toku građenja |
||
132 |
Odsek za stambeno komunalne poslove
|
URB.3.1. |
Iseljenje bespravno useljenog lica |
|
133 |
URB.3.2. |
Dodela stanova |
||
134 |
URB.3.3. |
Uverenja o konstituisanju skupštine /saveta zgrade |
||
135 |
URB.3.4. |
Zapremanje javne površine postavljanjem letnjih bašta |
||
136 |
URB.3.5. |
Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih tezgi i aparata |
||
137 |
URB.3.6. |
Zapremanje javne površine postavljanjem rashladnih uređaja |
||
138 |
URB.3.7. |
Zapremanje javne površine postavljanjem slobodnostojeće vitrine za izlaganje robe |
||
139 |
URB.3.8, |
Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih reklamnih panoa |
||
140 |
URB.3.9. |
Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnih tabli |
||
141 |
URB.3.10. |
Zapremanje javne površine postavljanjem svetlećih reklama |
||
142 |
URB.3.11. |
Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnog panoa od fleksibilnog materijala (platno) |
||
143 |
URB.3.12. |
Zapremanje javne površine postavljanjem bilborda |
||
144 |
URB.3.13. |
Zapremanje javne površine deponovanjem (skladištenjem) građevinskog materijala |
||
145 |
URB.3.14. |
Potvrda o nazivu ulica |
||
146 |
URB.3.15. |
Zapremanje javne površine privremeno postavljanje manjih montažnih objekta - kioska |
||
147 |
Odsek za saobraćaj |
URB.3.16. |
Raskopavanje javne površine - promena pravca opštinskog puta |
|
148 |
URB.3.17. |
Overa reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja |
||
149 |
URB.3.18. |
Tehnička regulacija saobraćaja - režim reda vožnje |
||
150 |
URB.3.19. |
Izmena reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja |
||
151 |
URB.3.20. |
Postavljanje stubića i fizičkih prepreka |
||
152 |
URB.3.21. |
Registracija i određivanje autobuskih stajališta |
||
153 |
GRADSKA UPRAVA ZA IMOVINU I IMOVINSKO PRAVNE POSLOVE |
Odsek za imovinsko-pravne poslove |
IMV.2.1. |
Eksproprijacija |
154 |
IMV.2.2. |
Administrativni prenos nepokretnosti |
||
155 |
IMV.2.5. |
Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta |
||
156 |
IMV.2.7. |
Zakup zemljišta |
||
157 |
IMV.2.8. |
Zakup zemljišta neposrednom pogodbom sa vlasnikom bespravno sagrađenog objekta |
||
158 |
IMV.2.9. |
Zakup zemljišta radi ispravke granica susednih katastarskih parcela |
||
159 |
IMV.2.11. |
Povraćaj utrina i pašnjaka |
||
160 |
IMV.2.12. |
Administrativno izvršenje rešenja |
||
161 |
IMV.2.13. |
Izdavanje uverenja |
||
162 |
IMV.2.14. |
Poništaj, menjanje i ukidanje rešenja |
||
163 |
GRADSKA UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE |
Odsek za poslove građevinske i saobraćajne inspekcije |
INS.1.1 |
Ispunjenost uslova vozila za obavljanje auto-taksi prevoza putnika |
164 |
Odsek za poslove inspekcije za zaštitu životne sredine |
INS.3.1 |
Ispunjenost uslova u pogledu životne sredine objekta u kome se obavlja energetska delatnost |
|
165 |
GRADSKA UPRAVA ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE |
Odsek za zaštitu životne sredine |
ZZS.1.1. |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu i određivanje obima i sadržaja Studije o proceni uticaja |
166 |
ZZS.1.3. |
Davanje saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu |
||
167 |
ZZS.1.4. |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
||
168 |
GRADSKA UPRAVA ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE |
Odsek za zaštitu životne sredine |
ZZS.1.5. |
Davanje saglasnosti na studiju zatečenog stanja na životnu sredinu |
169 |
ZZS.1.8. |
Dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje otpada |
||
170 |
ZZS.1.9. |
Dozvola za obavljanje prometa naročito opasnih hemikalija |
||
171 |
ZZS.1.10. |
Finansiranje projekata iz oblasti zaštite životne sredine |
||
172 |
GRADSKA UPRAVA ZA FINANSIJE |
Lokalna poreska administracija |
FIN.3.1. |
Porez na imovinu fizičkih lica |
173 |
FIN.3.2. |
Porez na imovinu pravnih lica |
||
174 |
FIN.3.3. |
Komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru |
||
175 |
FIN.3.4. |
Naknada za zaštitu i unapređenje životne sredine |
||
176 |
FIN.3.5. |
Uverenje o imovnom stanju |
||
177 |
FIN.3.6. |
Odlaganje plaćanja poreskog duga |
||
178 |
FIN.3.7. |
Otpis plaćanja poreskog duga |
||
179 |
FIN.3.8. |
Povraćaj više ili pogrešno naplaćenog poreza |
||
180 |
FIN.3.9. |
Preknjižavanje više ili pogrešno uplaćenog iznosa za namirenje dospelih obaveza po drugom osnovu |