PRAVILNIK
O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA GRADA LESKOVCA

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 5/2014)

Uvodne odredbe

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se uređuju međusobni odnosi Gradskih uprave grada Leskovca (u daljem tekstu: Gradske uprave), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada Gradskih uprava.

Član 2

Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja, odnosno, dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.

Član 3

Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem u zapisnik, ili u elektronskom obliku za administrativne postupke za koje je obezbeđeno elektronsko podnošenje.

U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac Gradske uprave, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.

Saradnja Gradskih uprava

Član 4

U postupku rešavanja predmeta, Gradske uprave su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.

Prilikom rešavanja predmeta, Gradske uprave su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1 ovog člana.

Stranka, po čijem se predmetu postupa, nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju koja se dostavlja po službenoj dužnosti.

Član 5

U cilju brže razmene dokumentacije, Gradske uprave su dužne da pripreme spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.

Spisak potrebne dokumentacije se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj Gradskoj upravi čija se dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.

Gradske uprave su dužne da do kraja radnog dana dostave dokumentaciju koja se pribavlja po službenoj dužnosti.

Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana, do kraja radnog vremena.

Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od pet radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 100, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska Gradske uprave.

Član 6

Načelnici Gradskih uprava će u roku od 3 (tri) dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika, odrediti zaposlene koji će biti zaduženi za dostavljanje spiskova i tražene dokumentacije. Načelnici Gradskih uprava će odrediti lice koje će biti zaduženo za organizaciju dostavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti na nivou svake gradske uprave.

Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenih zaduženih za pribavljane dokumentacije po službenoj dužnosti dostaviće se svim Gradskim upravama.

Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se po pravilu, kada god je to moguće, u elektronskom obliku.

U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.

Član 7

Ukoliko Gradska uprava ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti Gradsku upravu koji je zatražio dokumentaciju.

Rokovi za postupanje

Član 8

Prijem i evidencija podnesaka obavlja se u toku dana kada je podnesak predat. Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj Gradskoj upravi do kraja radnog vremena.

Podnesak primljen od 13,00 do 15,00 sati, dostavlja se nadležnoj Gradskoj upravi, sledećeg radnog dana do kraja radnog vremena.

Član 9

Po prijemu predmeta u nadležnu gradsku upravu, u toku istog dana se određuje zaposleni za postupanje po predmetu.

Zaposleni je dužan da, u propisanom roku od dana prijema predmeta u gradsku upravu, izvrši Pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti.

U izuzetnim slučajevima, zaposleni je dužan da odmah pregleda predmet.

Član 10

Gradske uprave su dužne da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim pravilnikom.

U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i Gradske uprave koja ga sprovodi, rokovi za rešavanje urednih predmeta i rokovi za pregled predmeta određeni su u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Član 11

U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku gradske uprave.

Uvođenje standardizovanih obrazaca

Član 12

U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u Gradskoj upravi za deo administrativnih postupaka uvode se standardizovani obrasci.

Član 13

Svaki obrazac, pored memoranduma u zaglavlju, obavezno sadrži:

1) naziv i šifru administrativnog postupka,

2) naziv veće i manje nadležne organizacione jedinice,

3) kontakt podatke: adresu, telefon i e-mail

4) osnovne podatke o stranci (prezime i ime / naziv privrednog subjekta, telefon, adresa itd.),

5) taksativno nabrojane dokaze (dokumenta, priloge i akta) potrebne za rešavanje predmeta, formu u kojoj se dostavljaju dokumenta (original, original na uvid, fotokopija ili overena fotokopija), naziv institucije organizacije koja izdaje dokument, napomenu da se dokument pribavlja po službenoj dužnosti ili ga dostavlja stranka,

6) rok za pregled primljenog predmeta i rok za rešavanje potpunog predmeta,

7) naziv i visinu takse/i ili naknade, broj računa, poziv na broj

8) obaveštenja za stranku: a) da će se, po pravilu, dozvoliti samo jedna mogućnost dostavljanja dopune kako bi predmet bio potpun b) da stranka potpisom obrasca daje saglasnost da se potrebna dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.

Završne odredbe

Član 14

Obavezuju se Gradske uprave da šestomesečno, odnosno na zahtev Gradskog veća dostavljaju izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka Gradskom veću.

Član 15

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca".

Prilog I

 

Rokovi za rešavanje urednih predmeta i rokovi za pregled predmeta

R. BR.

VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA

MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA

ŠIFRA

NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

ROK-PREGLED POTPUNOSTI PREDMETA

ROK-REŠAVANJE UREDNOG PREDMETA

1

 

GRADSKA UPRAVA ZA OPŠTE POSLOVE

 

 

Odsek za opštu upravu

 

OPS.1.1.

Upis činjenice rođenja u matičnu knjigu rođenih

1

1

2

OPS.1.2.

Naknadni upis u matičnu knjigu rođenih

1

1

3

OPS.1.3.

Upis u matičnu knjigu rođenih činjenice rođenja u inostranstvu

1

1

4

OPS.1.4.

Sklapanje braka

1

1

5

OPS.1.5.

Upis u matičnu knjigu venčanih činjenice zaključenja braka u inostranstvu

1

1

6

OPS.1.6.

Upis u matičnu knjigu umrlih i sačinjavanje smrtovnice

1

1

7

OPS.1.7.

Naknadni upis u matičnu knjigu umrlih

1

1

8

OPS.1.8.

Upis u matičnu knjigu umrlih činjenice smrti u inostranstvu

1

1

9

OPS.1.9

Upis činjenice državljanstva u matične knjige

1

1

10

OPS.1.10.

Upis u deo jedinstvenog biračkog spiska

1

1

11

OPS.1.11.

Upis promena podataka u jedinstveni birački spisak

1

1

12

OPS.1.12.

Brisanje iz dela jedinstvenog biračkog spiska

1

1

13

OPS.1.13.

Izvod iz matične knjige rođenih

/

odmah

14

OPS.1.14.

Izvod iz matične knjige rođenih namenjenih inostranstvu

/

odmah

15

OPS.1.15.

Izvod iz matične knjige venčanih

/

odmah

16

OPS.1.16.

Izvod iz matične knjige venčanih namenjenih inostranstvu

/

odmah

17

OPS.1.17.

Izvod iz matične knjige umrlih

/

odmah

18

OPS.1.18.

Izvod iz matične knjige umrlih namenjenih inostranstvu

/

odmah

19

OPS.1.19.

Uverenje o slobodnom bračnom stanju

1

1

20

OPS.1.20.

Uverenje o državljanstvu

/

odmah

21

OPS.1.21.

Uverenje o biračkom pravu

/

odmah

22

OPS.1.22.

Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

/

1

23

OPS.1.23.

Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija

/

1

24

OPS.1.24.

Priznavanje očinstva

3

3

25

OPS.1.25.

Promena ličnog imena

3

3

26

OPS.1.26.

Ispravke i dopune u matičnim knjigama

1

1

27

OPS.1.27.

Overavanje potpisa, rukopisa i prepisa

 

odmah

28

OPS.1.28.

Potvrda o životu korisnicima inostranih penzija

 

odmah

29

OPS.1.29.

Izjava o izdržavanju namenjena za upotrebu u inostranstvu

1

1

30

OPS.1.30.

Izjava o porodičnom stanju namenjena za upotrebu u inostranstvu

1

1

31

OPS.1.31.

Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta

/

odmah

32

OPS.1.32.

Izdavanje radne knjižice

1

1

33

OPS.1.33.

Duplikat radne knjižice

1

1

34

OPS.1.34.

Druga radna knjižica

1

1

35

OPS.1.35.

Ispravke i promene u radnim knjižicama

1

1

36

OPS.1.36.

Obnova matične knjige rođenih

3

3

37

OPS.1.37.

Obnova matične knjige venčanih

3

3

38

OPS.1.38.

Obnova matične knjige umrlih

3

3

39

OPS.1.39.

Obnova knjige državljana

3

3

40

Odsek za pružanje pravne pomoći građanima

OPS.2.1.

Pravna pomoć

3

rok za dostavu odgovora stranici - 10 dana

41

GRADSKA UPRAVA ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI

Odsek za obrazovanje, socijalnu i zdravstvenu zaštitu, kulturu i normativnu delatnost

DRD.1.1.

Sufinansiranje projekta (kultura, sport, socijalna i zdravstvena zaštita)

/

rok za odlučivanju o javnom pozivu 10 dana od isteka konkursa i 5 dana za izradu ugovora nakon donete odluke Gradskog veća

42

DRD.1.2.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski kredit

3

1

43

DRD.1.3.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom

3

1

44

DRD.1.4.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola

3

1

45

DRD.1.5.

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za učeničke stipendije

3

1

46

DRD.1.6.

Ispunjenost uslova za početak rada ustanove

3

rok za dostavu odgovora stranici - 10 dana

47

DRD.1.7.

Verifikacija novih obrazovnih profila

3

roka za dostavu odgovora stranici - 10 dana

48

DRD.1.8.

Proširena delatnost ustanove

3

roka za dostavu odgovora stranici - 10 dana

49

Odsek za društvenu brigu o deci i boračko invalidsku zaštitu

DRD.1.11.

Procena potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu i učeniku

3

10

50

DRD.2.1.

Dečiji dodatak

3

3

51

DRD.2.2.

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta

3

3

52

DRD.2.4.

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

3

3

53

DRD.2.5.

Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete

3

3

54

DRD.2.6.

Roditeljski dodatak za oca

3

3

55

DRD.2.7.

Finansijska pomoć za porodilje

3

3

56

DRD.2.10.

Potvrda o pravu na dečiji dodatak

3

3

57

DRD.2.11.

Inostrana potvrda o pravu na dečiji dodatak

3

3

58

DRD.2.12.

Priznavanje svojstva ratnog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida

3

3

59

DRD.2.13.

Priznavanje svojstva mirnodopskog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih vojnih invalida

3

3

60

DRD.2.14.

Priznavanje svojstva civilnog invalida rata i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu

3

3

61

DRD.2.15.

Dodatak za tuđu negu i pomoć za vojne invalide/civilnih invalida rata

3

3

62

DRD.2.16.

Ortopedski dodatak ratnih vojnih invalida/civilnih invalida rata

3

3

63

DRD.2.17.

Porodična invalidnina

3

3

64

DRD.2.19.

Mesečno novčano primanje za korisnike boračko invalidske zaštite

3

3

65

DRD.2.23.

Porodični dodatak

3

3

66

DRD.2.24.

Izuzetno mesečno novčano primanje

3

3

67

DRD.2.25.

Mesečno novčano primanje za nezaposlene

3

3

68

DRD.2.26.

Pomoć u slučaju smrti

3

3

69

DRD.2.27.

Borački dodatak

3

3

70

DRD.2.28.

Mesečno novčano primanje civilnih žrtava rata

3

3

71

DRD.2.31.

Putničko motorno vozilo vojnog invalida

3

3

72

DRD.2.32.

Povlašćen uvoz putničkih vozila za invalide

3

3

73

DRD

Naknada troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941"

3

3

74

DRD.2.35.

Porodična invalidnina po palom borcu

3

3

75

DRD.2.36.

Porodična invalidnina posle smrti vojnog invalida

3

3

76

DRD.2.38.

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta za oca

3

3

77

DRD.2.39.

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta za oca

3

3

78

Odsek za sport, omladinu i ostale poslove u organu

DRD.3.4.

Ukidanje svojstva izbeglog lica

3

3

79

DRD.3.5.

Naknada troškova sahrane za izbegla lica

3

3

80

DRD.3.6.

Legitimacija interno raseljenog lica

3

3

81

DRD.3.7.

Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica

3

3

82

DRD.3.9.

Izdavanje duplikata legitimacije interno raseljenog lica

3

3

83

 

 

GRADSKA UPRAVA ZA PRIVREDU I POLJOPRIVREDU

Odsek za privredu i preduzetništvo

 

PRV.1.2.

Produženje radnog vremena u određenim delatnostima

1

1

84

PRV.1.3.

Svetleće oznake i identifikacioni kartoni za taksi vozilo

1

1

85

PRV1.4.

Obavljanje auto-taksi prevoza

 

1

86

PRV.1.5.

Vremensko vođenje radnje

1

1

87

PRV.1.6.

Overa cenovnika za obavljanje komunalnih delatnosti

1

1

88

PRV.1.7.

Promena vozila/registarskih tablica kod taksi prevoznika

1

1

89

PRV.1.8.

Registracija ugovora/raskida ugovora o radu kućnog pomoćnog osoblja

1

1

90

Odsek za analizu i uravljanje programima i projektima domaćih i međunarodnih organizacija

PRV.2.1.

Kategorizacija ugostiteljskih objekata za smeštaj: kuće, apartmani, sobe i seoska turistička domaćinstva

3

3

91

Odsek za poljoprivredu i razvoj sela

PRV.3.1.

Vodni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

3

5

92

PRV.3.2.

Vodna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

3

5

93

PRV.3.3.

Vodni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali

3

5

94

PRV.3.4.

Voda saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali

3

5

95

PRV.3.5.

Vodna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

3

5

96

PRV.3.6.

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta

3

3

97

PRV.3.7.

Uverenje za pretrpljenu štetu na poljoprivrednoj kulturi za 2003. godinu

3

1

98

PRV.3.8.

Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću

3

1

99

PRV.3.9.

Utvrđivanje uslova za držanje domaćih životinja

3

3

100

PRV.3.10.

Mišljenje za podizanje višegodišnjeg

3

3

101

PRV.3.11.

Procena štete u poljoprivredi

3

7

102

Odsek za pravne, organizacio

GRD.1.1.

Pristup informacijama od javnog značaja

/

15

103

Odsek za poslove Kabineta predsednika Skupštine, Gradonačelnika i Gradskog veća

GRD.2.1.

Prijem građana kod predsednika Skupštine grada

/

odgovora stranci - 5

104

GRD.2.2.

Prijem građana kod gradonačelnika

/

rok za dostavu odgovora stranci - 5 dana

105

GRD.2.6.

Podrška investitorima

/

rok za dostavu odgovora stranci - 5 dana

106

GRD.2.7.

Prijem građana kod zamenika gradonačelnika

/

rok za dostavu odgovora stranci - 5 dana

107

 

GRADSKA UPRAVA ZA URBANIZAM I STAMBENO KOMUNALNE POSLOVE

Odsek za urbanizam

URB.1.1.

Informacija o lokaciji

3

3

108

URB.1.2.

Lokacijska dozvola

3

5

109

URB.1.3.

Izmena lokacijske dozvole

3

5

110

URB.1.5.

Potvrda projekta parcelacije/preparcelacije

3

3

111

URB.1.7.

Potvrda projekta ispravke granica susednih parcela

3

3

112

URB.1.8.

Potvrda usklađenosti tehničke dokumentacije sa lokacijskom dozvolom

3

3

113

URB.1.10.

Potvrda urbanističkog projekta

3

27

114

URB.1.11.

Inicijativa za izradu/izmenu planskog dokumenta

/

/

115

Odsek za građevinske poslove

URB.2.1.

Građevinska dozvola

3

5

116

URB.2.2.

Prijava radova

/

/

117

URB.2.3.

Usklađenost temelja sa glavnim projektom

3

3

118

URB.2.4.

Privremena građevinska dozvola

3

5

119

URB.2.5.

Pripremni radovi

3

3

120

URB.2.6.

Upotrebna dozvola

3

3

121

URB.2.7.

Izvođenje radova na investici- onom održavanju objekta i uklanjanju prepreka za osobe sa invaliditetom

3

3

122

URB.2.8.

Izgradnja sekundarnih odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture

3

3

123

URB.2.9.

Rekonstrukcija objekta, adaptacija, sanacija, promena namene objekta

3

3

124

URB.2.10.

Izvođenje radova na razdvajanju ili spajanju poslovnog ili stambenog prostora

3

3

125

URB.2.11.

Izvođenje radova na ugradnji unutrašnjih instalacija (gas, struja, voda, toplotna energija) u postojeći objekat

3

3

126

URB.2.12.

Postavljanje antenskih stubova i distributivnih delova elektronske komunikacione mreže

3

3

127

URB.2.13.

Izgradnja pomoćnih objekata, garaža, ekonomskih objekata

3

3

128

URB.2.14.

Uklanjanje objekata

3

3

129

URB.2.19.

Uverenje o specifikaciji prostora, uverenje o vremenu izgradnje objekta

3

3

130

URB.2.20.

Izmena građevinske dozvole usled promene investitora

3

3

131

URB.2.21.

Izmena građevinske dozvole usled promena u toku građenja

3

3

132

Odsek za stambeno komunalne poslove

URB.3.1.

Iseljenje bespravno useljenog lica

3

3

133

URB.3.2.

Dodela stanova

/

/

134

URB.3.3.

Uverenja o konstituisanju skupštine /saveta zgrade

3

3

135

URB.3.4.

Zapremanje javne površine postavljanjem letnjih bašta

1

1

136

URB.3.5.

Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih tezgi i aparata

1

1

137

URB.3.6.

Zapremanje javne površine postavljanjem rashladnih uređaja

1

1

138

URB.3.7.

Zapremanje javne površine postavljanjem slobodnostojeće vitrine za izlaganje robe

1

1

139

URB.3.8

Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih reklamnih panoa

1

1

140

URB.3.9.

Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnih tabli

1

1

141

URB.3.10.

Zapremanje javne površine postavljanjem svetlećih reklama

1

1

142

URB.3.11

Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnog panoa od fleksibilnog materijala (platno)

1

1

143

URB.3.12.

Zapremanje javne površine postavljanjem bilborda

1

1

144

ikv. zdz.

Zapremanje javne površine deponovanjem (skladištenjem) građevinskog materijala

1

1

145

URB.3.14.

Potvrda o nazivu ulica

/

odmah

146

URB.3.15.

Zapremanje javne površine privremeno postavljanje manjih montažnih objekta - kioska

/

10 dana nakon završenog postupka javnog nadmetanja

147

Odsek za saobraćaj

URB.3.16.

Raskopavanje javne površine
- promena pravca opštinskog puta

3

1

148

URB.3.17.

Overa reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja

3

1

149

URB.3.18.

Tehnička regulacija saobraćaja
- režim reda vožnje

3

1

150

URB.3.19.

Izmena reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja

3

1

151

URB.3.20.

Postavljanje stubića i fizičkih prepreka

/

1

152

URB.3.21.

Registracija i određivanje autobuskih stajališta

3

1

153

GRADSKA UPRAVA ZA IMOVINU I IMOVINSKO PRAVNE POSLOVE

Odsek za imovinsko-pravne poslove

IMV.2.1.

Eksproprijacija

3

5

154

IMV.2.2.

Administrativni prenos nepokretnosti

3

5

155

IMV.2.5.

Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta

3

5

156

IMV.2.7.

Zakup zemljišta

3

5

157

IMV.2.8.

Zakup zemljišta neposrednom pogodbom sa vlasnikom bespravno sagrađenog objekta

3

5

158

IMV.2.9.

Zakup zemljišta radi ispravke granica susednih katastarskih parcela

3

5

159

IMV.2.11.

Povraćaj utrina i pašnjaka

3

5

160

IMV.2.12.

Administrativno izvršenje rešenja

3

5

161

IMV.2.13.

Izdavanje uverenja

/

5

162

IMV.2.14.

Poništaj, menjanje i ukidanje rešenja

3

5

163

GRADSKA UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE

Odsek za poslove građevinske i saobraćajne inspekcije

INS.1.1.

Ispunjenost uslova vozila za obavljanje auto-taksi prevoza putnika

3

3

164

Odsek za poslove inspekcije za zaštitu životne sredine

INS.3.1.

Ispunjenost uslova u pogledu životne sredine objekta u kome se obavlja energetska delatnost

3

5

165

GRADSKA UPRAVA ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

 

Odsek za zaštitu životne sredine

 

ZZS.1.1.

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu i određivanje obima i

3

24

166

ZZS.1.3.

Davanje saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu

3

55

167

ZZS.1.4.

Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

24

168

ZZS.1.5.

Davanje saglasnosti na studiju zatečenog stanja na životnu sredinu

3

55

169

ZZS.1.8.

Dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje otpada

3

7

170

ZZS.1.9.

Dozvola za obavljanje prometa naročito opasnih hemikalija

3

7

171

ZZS.1.10.

Finansiranje projekata iz oblasti zaštite životne sredine

3

10 dana od donošenja odluke Gradskog veća

172

GRADSKA UPRAVA ZA FINANSIJE

Lokalna poreska administracija

FIN.3.1.

Porez na imovinu fizičkih lica

3

3

173

FIN.3.2.

Porez na imovinu pravnih lica

3

3

174

FIN.3.3.

Komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru

3

3

175

FIN.3.4.

Naknada za zaštitu i unapređenje životne sredine

3

3

176

FIN.3.5.

Uverenje o imovnom stanju

3

3

177

FIN.3.6.

Odlaganje plaćanja poreskog duga

3

3

178

FIN.3.7.

Otpis plaćanja poreskog duga

3

3

179

FIN.3.8.

Povraćaj više ili pogrešno naplaćenog poreza

3

3

180

FIN.3.9.

Preknjižavanje više ili pogrešno uplaćenog iznosa za namirenje dospelih obaveza po drugom osnovu

3

3