Ovim pravilnikom bliže se uređuju međusobni odnosi Gradskih uprave grada Leskovca (u daljem tekstu: Gradske uprave), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada Gradskih uprava.
Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja, odnosno, dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.
Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem u zapisnik, ili u elektronskom obliku za administrativne postupke za koje je obezbeđeno elektronsko podnošenje.
U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac Gradske uprave, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.
U postupku rešavanja predmeta, Gradske uprave su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.
Prilikom rešavanja predmeta, Gradske uprave su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1 ovog člana.
Stranka, po čijem se predmetu postupa, nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju koja se dostavlja po službenoj dužnosti.
U cilju brže razmene dokumentacije, Gradske uprave su dužne da pripreme spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.
Spisak potrebne dokumentacije se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj Gradskoj upravi čija se dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.
Gradske uprave su dužne da do kraja radnog dana dostave dokumentaciju koja se pribavlja po službenoj dužnosti.
Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana, do kraja radnog vremena.
Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od pet radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 100, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska Gradske uprave.
Načelnici Gradskih uprava će u roku od 3 (tri) dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika, odrediti zaposlene koji će biti zaduženi za dostavljanje spiskova i tražene dokumentacije. Načelnici Gradskih uprava će odrediti lice koje će biti zaduženo za organizaciju dostavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti na nivou svake gradske uprave.
Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenih zaduženih za pribavljane dokumentacije po službenoj dužnosti dostaviće se svim Gradskim upravama.
Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se po pravilu, kada god je to moguće, u elektronskom obliku.
U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.
Ukoliko Gradska uprava ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti Gradsku upravu koji je zatražio dokumentaciju.
Prijem i evidencija podnesaka obavlja se u toku dana kada je podnesak predat. Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj Gradskoj upravi do kraja radnog vremena.
Podnesak primljen od 13,00 do 15,00 sati, dostavlja se nadležnoj Gradskoj upravi, sledećeg radnog dana do kraja radnog vremena.
Po prijemu predmeta u nadležnu gradsku upravu, u toku istog dana se određuje zaposleni za postupanje po predmetu.
Zaposleni je dužan da, u propisanom roku od dana prijema predmeta u gradsku upravu, izvrši Pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti.
U izuzetnim slučajevima, zaposleni je dužan da odmah pregleda predmet.
Gradske uprave su dužne da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim pravilnikom.
U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i Gradske uprave koja ga sprovodi, rokovi za rešavanje urednih predmeta i rokovi za pregled predmeta određeni su u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog pravilnika.
U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku gradske uprave.
U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u Gradskoj upravi za deo administrativnih postupaka uvode se standardizovani obrasci.
4) osnovne podatke o stranci (prezime i ime / naziv privrednog subjekta, telefon, adresa itd.),
5) taksativno nabrojane dokaze (dokumenta, priloge i akta) potrebne za rešavanje predmeta, formu u kojoj se dostavljaju dokumenta (original, original na uvid, fotokopija ili overena fotokopija), naziv institucije organizacije koja izdaje dokument, napomenu da se dokument pribavlja po službenoj dužnosti ili ga dostavlja stranka,
8) obaveštenja za stranku: a) da će se, po pravilu, dozvoliti samo jedna mogućnost dostavljanja dopune kako bi predmet bio potpun b) da stranka potpisom obrasca daje saglasnost da se potrebna dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.
Obavezuju se Gradske uprave da šestomesečno, odnosno na zahtev Gradskog veća dostavljaju izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka Gradskom veću.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca".
Prilog I
Rokovi za rešavanje urednih predmeta i rokovi za pregled predmeta |
R. BR. |
VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA |
MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA |
ŠIFRA |
NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
ROK-PREGLED POTPUNOSTI PREDMETA |
ROK-REŠAVANJE UREDNOG PREDMETA |
1 |
GRADSKA UPRAVA ZA OPŠTE POSLOVE |
Odsek za opštu upravu |
OPS.1.1. |
Upis činjenice rođenja u matičnu knjigu rođenih |
1 |
1 |
2 |
OPS.1.2. |
Naknadni upis u matičnu knjigu rođenih |
1 |
1 |
3 |
OPS.1.3. |
Upis u matičnu knjigu rođenih činjenice rođenja u inostranstvu |
1 |
1 |
4 |
OPS.1.4. |
Sklapanje braka |
1 |
1 |
5 |
OPS.1.5. |
Upis u matičnu knjigu venčanih činjenice zaključenja braka u inostranstvu |
1 |
1 |
6 |
OPS.1.6. |
Upis u matičnu knjigu umrlih i sačinjavanje smrtovnice |
1 |
1 |
7 |
OPS.1.7. |
Naknadni upis u matičnu knjigu umrlih |
1 |
1 |
8 |
OPS.1.8. |
Upis u matičnu knjigu umrlih činjenice smrti u inostranstvu |
1 |
1 |
9 |
OPS.1.9 |
Upis činjenice državljanstva u matične knjige |
1 |
1 |
10 |
OPS.1.10. |
Upis u deo jedinstvenog biračkog spiska |
1 |
1 |
11 |
OPS.1.11. |
Upis promena podataka u jedinstveni birački spisak |
1 |
1 |
12 |
OPS.1.12. |
Brisanje iz dela jedinstvenog biračkog spiska |
1 |
1 |
13 |
OPS.1.13. |
Izvod iz matične knjige rođenih |
/ |
odmah |
14 |
OPS.1.14. |
Izvod iz matične knjige rođenih namenjenih inostranstvu |
/ |
odmah |
15 |
OPS.1.15. |
Izvod iz matične knjige venčanih |
/ |
odmah |
16 |
OPS.1.16. |
Izvod iz matične knjige venčanih namenjenih inostranstvu |
/ |
odmah |
17 |
OPS.1.17. |
Izvod iz matične knjige umrlih |
/ |
odmah |
18 |
OPS.1.18. |
Izvod iz matične knjige umrlih namenjenih inostranstvu |
/ |
odmah |
19 |
OPS.1.19. |
Uverenje o slobodnom bračnom stanju |
1 |
1 |
20 |
OPS.1.20. |
Uverenje o državljanstvu |
/ |
odmah |
21 |
OPS.1.21. |
Uverenje o biračkom pravu |
/ |
odmah |
22 |
OPS.1.22. |
Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
/ |
1 |
23 |
OPS.1.23. |
Uverenja i druge isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija |
/ |
1 |
24 |
OPS.1.24. |
Priznavanje očinstva |
3 |
3 |
25 |
OPS.1.25. |
Promena ličnog imena |
3 |
3 |
26 |
OPS.1.26. |
Ispravke i dopune u matičnim knjigama |
1 |
1 |
27 |
OPS.1.27. |
Overavanje potpisa, rukopisa i prepisa |
|
odmah |
28 |
OPS.1.28. |
Potvrda o životu korisnicima inostranih penzija |
|
odmah |
29 |
OPS.1.29. |
Izjava o izdržavanju namenjena za upotrebu u inostranstvu |
1 |
1 |
30 |
OPS.1.30. |
Izjava o porodičnom stanju namenjena za upotrebu u inostranstvu |
1 |
1 |
31 |
OPS.1.31. |
Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta |
/ |
odmah |
32 |
OPS.1.32. |
Izdavanje radne knjižice |
1 |
1 |
33 |
OPS.1.33. |
Duplikat radne knjižice |
1 |
1 |
34 |
OPS.1.34. |
Druga radna knjižica |
1 |
1 |
35 |
OPS.1.35. |
Ispravke i promene u radnim knjižicama |
1 |
1 |
36 |
OPS.1.36. |
Obnova matične knjige rođenih |
3 |
3 |
37 |
OPS.1.37. |
Obnova matične knjige venčanih |
3 |
3 |
38 |
OPS.1.38. |
Obnova matične knjige umrlih |
3 |
3 |
39 |
OPS.1.39. |
Obnova knjige državljana |
3 |
3 |
40 |
Odsek za pružanje pravne pomoći građanima |
OPS.2.1. |
Pravna pomoć |
3 |
rok za dostavu odgovora stranici - 10 dana |
41 |
GRADSKA UPRAVA ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI |
Odsek za obrazovanje, socijalnu i zdravstvenu zaštitu, kulturu i normativnu delatnost |
DRD.1.1. |
Sufinansiranje projekta (kultura, sport, socijalna i zdravstvena zaštita) |
/ |
rok za odlučivanju o javnom pozivu 10 dana od isteka konkursa i 5 dana za izradu ugovora nakon donete odluke Gradskog veća |
42 |
DRD.1.2. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski kredit |
3 |
1 |
43 |
DRD.1.3. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom |
3 |
1 |
44 |
DRD.1.4. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola |
3 |
1 |
45 |
DRD.1.5. |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za učeničke stipendije |
3 |
1 |
46 |
DRD.1.6. |
Ispunjenost uslova za početak rada ustanove |
3 |
rok za dostavu odgovora stranici - 10 dana |
47 |
DRD.1.7. |
Verifikacija novih obrazovnih profila |
3 |
roka za dostavu odgovora stranici - 10 dana |
48 |
DRD.1.8. |
Proširena delatnost ustanove |
3 |
roka za dostavu odgovora stranici - 10 dana |
49 |
Odsek za društvenu brigu o deci i boračko invalidsku zaštitu |
DRD.1.11. |
Procena potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu i učeniku |
3 |
10 |
50 |
DRD.2.1. |
Dečiji dodatak |
3 |
3 |
51 |
DRD.2.2. |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta |
3 |
3 |
52 |
DRD.2.4. |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
3 |
3 |
53 |
DRD.2.5. |
Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete |
3 |
3 |
54 |
DRD.2.6. |
Roditeljski dodatak za oca |
3 |
3 |
55 |
DRD.2.7. |
Finansijska pomoć za porodilje |
3 |
3 |
56 |
DRD.2.10. |
Potvrda o pravu na dečiji dodatak |
3 |
3 |
57 |
DRD.2.11. |
Inostrana potvrda o pravu na dečiji dodatak |
3 |
3 |
58 |
DRD.2.12. |
Priznavanje svojstva ratnog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida |
3 |
3 |
59 |
DRD.2.13. |
Priznavanje svojstva mirnodopskog vojnog invalida i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih vojnih invalida |
3 |
3 |
60 |
DRD.2.14. |
Priznavanje svojstva civilnog invalida rata i ostvarivanje prava na ličnu invalidninu |
3 |
3 |
61 |
DRD.2.15. |
Dodatak za tuđu negu i pomoć za vojne invalide/civilnih invalida rata |
3 |
3 |
62 |
DRD.2.16. |
Ortopedski dodatak ratnih vojnih invalida/civilnih invalida rata |
3 |
3 |
63 |
DRD.2.17. |
Porodična invalidnina |
3 |
3 |
64 |
DRD.2.19. |
Mesečno novčano primanje za korisnike boračko invalidske zaštite |
3 |
3 |
65 |
DRD.2.23. |
Porodični dodatak |
3 |
3 |
66 |
DRD.2.24. |
Izuzetno mesečno novčano primanje |
3 |
3 |
67 |
DRD.2.25. |
Mesečno novčano primanje za nezaposlene |
3 |
3 |
68 |
DRD.2.26. |
Pomoć u slučaju smrti |
3 |
3 |
69 |
DRD.2.27. |
Borački dodatak |
3 |
3 |
70 |
DRD.2.28. |
Mesečno novčano primanje civilnih žrtava rata |
3 |
3 |
71 |
DRD.2.31. |
Putničko motorno vozilo vojnog invalida |
3 |
3 |
72 |
DRD.2.32. |
Povlašćen uvoz putničkih vozila za invalide |
3 |
3 |
73 |
DRD |
Naknada troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941" |
3 |
3 |
74 |
DRD.2.35. |
Porodična invalidnina po palom borcu |
3 |
3 |
75 |
DRD.2.36. |
Porodična invalidnina posle smrti vojnog invalida |
3 |
3 |
76 |
DRD.2.38. |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta za oca |
3 |
3 |
77 |
DRD.2.39. |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta za oca |
3 |
3 |
78 |
Odsek za sport, omladinu i ostale poslove u organu |
DRD.3.4. |
Ukidanje svojstva izbeglog lica |
3 |
3 |
79 |
DRD.3.5. |
Naknada troškova sahrane za izbegla lica |
3 |
3 |
80 |
DRD.3.6. |
Legitimacija interno raseljenog lica |
3 |
3 |
81 |
DRD.3.7. |
Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica |
3 |
3 |
82 |
DRD.3.9. |
Izdavanje duplikata legitimacije interno raseljenog lica |
3 |
3 |
83 |
GRADSKA UPRAVA ZA PRIVREDU I POLJOPRIVREDU |
Odsek za privredu i preduzetništvo |
PRV.1.2. |
Produženje radnog vremena u određenim delatnostima |
1 |
1 |
84 |
PRV.1.3. |
Svetleće oznake i identifikacioni kartoni za taksi vozilo |
1 |
1 |
85 |
PRV1.4. |
Obavljanje auto-taksi prevoza |
|
1 |
86 |
PRV.1.5. |
Vremensko vođenje radnje |
1 |
1 |
87 |
PRV.1.6. |
Overa cenovnika za obavljanje komunalnih delatnosti |
1 |
1 |
88 |
PRV.1.7. |
Promena vozila/registarskih tablica kod taksi prevoznika |
1 |
1 |
89 |
PRV.1.8. |
Registracija ugovora/raskida ugovora o radu kućnog pomoćnog osoblja |
1 |
1 |
90 |
Odsek za analizu i uravljanje programima i projektima domaćih i međunarodnih organizacija |
PRV.2.1. |
Kategorizacija ugostiteljskih objekata za smeštaj: kuće, apartmani, sobe i seoska turistička domaćinstva |
3 |
3 |
91 |
Odsek za poljoprivredu i razvoj sela |
PRV.3.1. |
Vodni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
3 |
5 |
92 |
PRV.3.2. |
Vodna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
3 |
5 |
93 |
PRV.3.3. |
Vodni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali |
3 |
5 |
94 |
PRV.3.4. |
Voda saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali |
3 |
5 |
95 |
PRV.3.5. |
Vodna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
3 |
5 |
96 |
PRV.3.6. |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta |
3 |
3 |
97 |
PRV.3.7. |
Uverenje za pretrpljenu štetu na poljoprivrednoj kulturi za 2003. godinu |
3 |
1 |
98 |
PRV.3.8. |
Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću |
3 |
1 |
99 |
PRV.3.9. |
Utvrđivanje uslova za držanje domaćih životinja |
3 |
3 |
100 |
PRV.3.10. |
Mišljenje za podizanje višegodišnjeg |
3 |
3 |
101 |
PRV.3.11. |
Procena štete u poljoprivredi |
3 |
7 |
102 |
Odsek za pravne, organizacio |
GRD.1.1. |
Pristup informacijama od javnog značaja |
/ |
15 |
103 |
Odsek za poslove Kabineta predsednika Skupštine, Gradonačelnika i Gradskog veća |
GRD.2.1. |
Prijem građana kod predsednika Skupštine grada |
/ |
odgovora stranci - 5 |
104 |
GRD.2.2. |
Prijem građana kod gradonačelnika |
/ |
rok za dostavu odgovora stranci - 5 dana |
105 |
GRD.2.6. |
Podrška investitorima |
/ |
rok za dostavu odgovora stranci - 5 dana |
106 |
GRD.2.7. |
Prijem građana kod zamenika gradonačelnika |
/ |
rok za dostavu odgovora stranci - 5 dana |
107 |
GRADSKA UPRAVA ZA URBANIZAM I STAMBENO KOMUNALNE POSLOVE |
Odsek za urbanizam |
URB.1.1. |
Informacija o lokaciji |
3 |
3 |
108 |
URB.1.2. |
Lokacijska dozvola |
3 |
5 |
109 |
URB.1.3. |
Izmena lokacijske dozvole |
3 |
5 |
110 |
URB.1.5. |
Potvrda projekta parcelacije/preparcelacije |
3 |
3 |
111 |
URB.1.7. |
Potvrda projekta ispravke granica susednih parcela |
3 |
3 |
112 |
URB.1.8. |
Potvrda usklađenosti tehničke dokumentacije sa lokacijskom dozvolom |
3 |
3 |
113 |
URB.1.10. |
Potvrda urbanističkog projekta |
3 |
27 |
114 |
URB.1.11. |
Inicijativa za izradu/izmenu planskog dokumenta |
/ |
/ |
115 |
Odsek za građevinske poslove |
URB.2.1. |
Građevinska dozvola |
3 |
5 |
116 |
URB.2.2. |
Prijava radova |
/ |
/ |
117 |
URB.2.3. |
Usklađenost temelja sa glavnim projektom |
3 |
3 |
118 |
URB.2.4. |
Privremena građevinska dozvola |
3 |
5 |
119 |
URB.2.5. |
Pripremni radovi |
3 |
3 |
120 |
URB.2.6. |
Upotrebna dozvola |
3 |
3 |
121 |
URB.2.7. |
Izvođenje radova na investici- onom održavanju objekta i uklanjanju prepreka za osobe sa invaliditetom |
3 |
3 |
122 |
URB.2.8. |
Izgradnja sekundarnih odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture |
3 |
3 |
123 |
URB.2.9. |
Rekonstrukcija objekta, adaptacija, sanacija, promena namene objekta |
3 |
3 |
124 |
URB.2.10. |
Izvođenje radova na razdvajanju ili spajanju poslovnog ili stambenog prostora |
3 |
3 |
125 |
URB.2.11. |
Izvođenje radova na ugradnji unutrašnjih instalacija (gas, struja, voda, toplotna energija) u postojeći objekat |
3 |
3 |
126 |
URB.2.12. |
Postavljanje antenskih stubova i distributivnih delova elektronske komunikacione mreže |
3 |
3 |
127 |
URB.2.13. |
Izgradnja pomoćnih objekata, garaža, ekonomskih objekata |
3 |
3 |
128 |
URB.2.14. |
Uklanjanje objekata |
3 |
3 |
129 |
URB.2.19. |
Uverenje o specifikaciji prostora, uverenje o vremenu izgradnje objekta |
3 |
3 |
130 |
URB.2.20. |
Izmena građevinske dozvole usled promene investitora |
3 |
3 |
131 |
URB.2.21. |
Izmena građevinske dozvole usled promena u toku građenja |
3 |
3 |
132 |
Odsek za stambeno komunalne poslove |
URB.3.1. |
Iseljenje bespravno useljenog lica |
3 |
3 |
133 |
URB.3.2. |
Dodela stanova |
/ |
/ |
134 |
URB.3.3. |
Uverenja o konstituisanju skupštine /saveta zgrade |
3 |
3 |
135 |
URB.3.4. |
Zapremanje javne površine postavljanjem letnjih bašta |
1 |
1 |
136 |
URB.3.5. |
Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih tezgi i aparata |
1 |
1 |
137 |
URB.3.6. |
Zapremanje javne površine postavljanjem rashladnih uređaja |
1 |
1 |
138 |
URB.3.7. |
Zapremanje javne površine postavljanjem slobodnostojeće vitrine za izlaganje robe |
1 |
1 |
139 |
URB.3.8 |
Zapremanje javne površine postavljanjem pokretnih reklamnih panoa |
1 |
1 |
140 |
URB.3.9. |
Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnih tabli |
1 |
1 |
141 |
URB.3.10. |
Zapremanje javne površine postavljanjem svetlećih reklama |
1 |
1 |
142 |
URB.3.11 |
Zapremanje javne površine postavljanjem reklamnog panoa od fleksibilnog materijala (platno) |
1 |
1 |
143 |
URB.3.12. |
Zapremanje javne površine postavljanjem bilborda |
1 |
1 |
144 |
ikv. zdz. |
Zapremanje javne površine deponovanjem (skladištenjem) građevinskog materijala |
1 |
1 |
145 |
URB.3.14. |
Potvrda o nazivu ulica |
/ |
odmah |
146 |
URB.3.15. |
Zapremanje javne površine privremeno postavljanje manjih montažnih objekta - kioska |
/ |
10 dana nakon završenog postupka javnog nadmetanja |
147 |
Odsek za saobraćaj |
URB.3.16. |
Raskopavanje javne površine
- promena pravca opštinskog puta |
3 |
1 |
148 |
URB.3.17. |
Overa reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja |
3 |
1 |
149 |
URB.3.18. |
Tehnička regulacija saobraćaja
- režim reda vožnje |
3 |
1 |
150 |
URB.3.19. |
Izmena reda vožnje javnog gradskog i prigradskog saobraćaja |
3 |
1 |
151 |
URB.3.20. |
Postavljanje stubića i fizičkih prepreka |
/ |
1 |
152 |
URB.3.21. |
Registracija i određivanje autobuskih stajališta |
3 |
1 |
153 |
GRADSKA UPRAVA ZA IMOVINU I IMOVINSKO PRAVNE POSLOVE |
Odsek za imovinsko-pravne poslove |
IMV.2.1. |
Eksproprijacija |
3 |
5 |
154 |
IMV.2.2. |
Administrativni prenos nepokretnosti |
3 |
5 |
155 |
IMV.2.5. |
Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta |
3 |
5 |
156 |
IMV.2.7. |
Zakup zemljišta |
3 |
5 |
157 |
IMV.2.8. |
Zakup zemljišta neposrednom pogodbom sa vlasnikom bespravno sagrađenog objekta |
3 |
5 |
158 |
IMV.2.9. |
Zakup zemljišta radi ispravke granica susednih katastarskih parcela |
3 |
5 |
159 |
IMV.2.11. |
Povraćaj utrina i pašnjaka |
3 |
5 |
160 |
IMV.2.12. |
Administrativno izvršenje rešenja |
3 |
5 |
161 |
IMV.2.13. |
Izdavanje uverenja |
/ |
5 |
162 |
IMV.2.14. |
Poništaj, menjanje i ukidanje rešenja |
3 |
5 |
163 |
GRADSKA UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE |
Odsek za poslove građevinske i saobraćajne inspekcije |
INS.1.1. |
Ispunjenost uslova vozila za obavljanje auto-taksi prevoza putnika |
3 |
3 |
164 |
Odsek za poslove inspekcije za zaštitu životne sredine |
INS.3.1. |
Ispunjenost uslova u pogledu životne sredine objekta u kome se obavlja energetska delatnost |
3 |
5 |
165 |
GRADSKA UPRAVA ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE |
Odsek za zaštitu životne sredine |
ZZS.1.1. |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu i određivanje obima i |
3 |
24 |
166 |
ZZS.1.3. |
Davanje saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu |
3 |
55 |
167 |
ZZS.1.4. |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
24 |
168 |
ZZS.1.5. |
Davanje saglasnosti na studiju zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
55 |
169 |
ZZS.1.8. |
Dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje otpada |
3 |
7 |
170 |
ZZS.1.9. |
Dozvola za obavljanje prometa naročito opasnih hemikalija |
3 |
7 |
171 |
ZZS.1.10. |
Finansiranje projekata iz oblasti zaštite životne sredine |
3 |
10 dana od donošenja odluke Gradskog veća |
172 |
GRADSKA UPRAVA ZA FINANSIJE |
Lokalna poreska administracija |
FIN.3.1. |
Porez na imovinu fizičkih lica |
3 |
3 |
173 |
FIN.3.2. |
Porez na imovinu pravnih lica |
3 |
3 |
174 |
FIN.3.3. |
Komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru |
3 |
3 |
175 |
FIN.3.4. |
Naknada za zaštitu i unapređenje životne sredine |
3 |
3 |
176 |
FIN.3.5. |
Uverenje o imovnom stanju |
3 |
3 |
177 |
FIN.3.6. |
Odlaganje plaćanja poreskog duga |
3 |
3 |
178 |
FIN.3.7. |
Otpis plaćanja poreskog duga |
3 |
3 |
179 |
FIN.3.8. |
Povraćaj više ili pogrešno naplaćenog poreza |
3 |
3 |
180 |
FIN.3.9. |
Preknjižavanje više ili pogrešno uplaćenog iznosa za namirenje dospelih obaveza po drugom osnovu |
3 |
3 |