REŠENJEO DAVANJU SAGLASNOSTI NA PRAVILNIK O NAČINU KORIŠĆENJA KUPALIŠTA "ŠTRAND" U NOVOM SADU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 18/2014) |
I. Daje se saglasnost na Pravilnik o načinu korišćenja kupališta "Štrand" u Novom Sadu, koji je doneo Nadzorni odbor Javnog komunalnog preduzeća "Gradsko zelenilo" Novi Sad na 28. sednici od 3. aprila 2014. godine.
II. Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".
* * *
Na osnovu člana 25. stav 1. Odluke o obavljanju komunalne delatnosti održavanje javnih zelenih površina ("Službeni list Grada Novog Sada", broj 69/13), Nadzorni odbor Javnog komunalnog preduzeća "Gradsko zelenilo" Novi Sad na 28. sednici od 3. aprila 2014. godine, donosi
PRAVILNIK
O NAČINU KORIŠĆENJA KUPALIŠTA "ŠTRAND" U NOVOM SADU
Ovim pravilnikom se utvrđuje radno vreme na kupalištu "Štrand" u Novom Sadu (u daljem tekstu: Štrand), bliži uslovi, način korišćenja i održavanje reda na Štrandu, uslovi, način i postupak davanja u zakup kabina, poslovnog objekta i poslovnog prostora na Štrandu, kao i druga pitanja od značaja za korišćenje Štranda.
Pojedini izrazi upotrebljeni u ovom pravilniku imaju sledeće značenje:
1. korisnik Štranda je fizičko lice koje koristi Štrand za kupanje, odmor i razonodu;
2. zakupac kabine je fizičko lice, pravno lice ili preduzetnik koje ima zaključen ugovor sa Javnim komunalnim preduzećem "Gradsko zelenilo" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće) o zakupu kabine;
3. poslovni objekat je ugostiteljski objekat, kiosk i pult, ispred kojih može biti postavljena bašta, odnosno teren za mini golf;
4. poslovni prostor je mesto na Štrandu na kom može da bude postavljena pokretna tezga, izložbeni pult, slobodnostojeća ili zidna vitrina, uređaj za kokice, druge pečenjarske proizvode, "hot-dog" i sl., rashladni uređaj ili objekat za izvođenje zabavnog programa (u daljem tekstu: uređaji);
5. zakupac poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora je preduzetnik ili pravno lice koje ima zaključen ugovor o zakupu sa Preduzećem ili drugim pravnim licem koje ima pravo korišćenja objekta odnosno prostora na Štrandu.
Štrand je otvoren tokom cele godine, i to:
- u toku letnje sezone od 1. maja do 30. septembra tekuće godine, i
- u toku zimske sezone od 1. oktobra tekuće godine do 30. aprila naredne godine.
Radno vreme Štranda u letnjoj sezoni je od 8,00 do 24,00 sata, osim petkom i subotom, kada je radno vreme Štranda od 8,00 do 1,00 sat narednog dana.
Radno vreme Štranda u zimskoj sezoni je od 8,00 do 20,00 sati.
Kupanje u letnjoj sezoni je dozvoljeno u vremenu od 8,00 do 20,00 sati.
Za vreme održavanja kulturnih, sportskih i drugih manifestacija na Štrandu, kao i za vreme izvođenja neophodnih radova na Štrandu, direktor Preduzeća može da utvrdi radno vreme drugačije od radnog vremena iz člana 4. ovog pravilnika o čemu će zakupci poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora (u daljem tekstu: Zakupci), korisnici Štranda i zakupci kabina biti blagovremeno obavešteni.
Korisnici Štranda, zakupci kabina i Zakupci su dužni da se pridržavaju radnog vremena Štranda.
Lica zaposlena kod Zakupca moraju napustiti Štrand najkasnije jedan sat nakon njegovog zatvaranja.
Izuzetno, lica ovlašćena od strane Zakupca za čuvanje poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora mogu ostati na Štrandu i nakon njegovog zatvaranja.
Zakupac je dužan da Preduzeću blagovremeno dostavi spisak lica iz stava 2. ovog člana.
Vozilima za snabdevanje poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora Zakupaca dozvoljen je ulaz i zadržavanje na Štrandu u vremenu od 6,00 do 8,00 sati.
Prilikom ulaska vozila iz stava 1. ovog člana na Štrand, vozač je dužan da ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću da na uvid ličnu kartu ili drugu ispravu kojom dokazuje identitet.
Zakupac je dužan da o obavezi iz stava 2. ovog člana upozna preduzeće koje za njegove potrebe vrši dostavu robe.
U letnjoj sezoni za ulazak na Štrand plaća se ulaznica.
Za vreme letnje sezone ulaznice na blagajnama Štranda prodaju se korisnicima Štranda u vremenu od 8,00 do 19,00 sati.
Obaveštenje o ceni ulaznica mora biti istaknuto na vidnom mestu na ulazima na Štrand iz člana 13. ovog pravilnika.
Za vreme zimske sezone ne vrši se naplata ulaznica.
Ulaznica za vreme letnje sezone može biti dnevna i sezonska.
Zakupac kabine i Zakupac imaju pravo na jednu besplatnu sezonsku ulaznicu na svoje ime.
Pri ulasku na Štrand, korisnik Štranda, zakupac kabine i Zakupac, dužan je da pokaže ulaznicu ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću.
Jednom poništena dnevna ulaznica pri ulasku na Štrand ne može se koristiti za ponovni ulazak istog ili drugog korisnika Štranda, zakupca kabine i Zakupca.
Za ulazak na Štrand u letnjoj sezoni korisnici Štranda, zakupci kabina i Zakupci mogu da koriste četiri ulaza, i to:
- ulaz broj 1 kod centralnog platoa,
- ulaz broj 2 ispod Mosta "Slobode",
- ulaz broj 3 kod sportskih terena, i
- ulaz broj 4 kod Veslačkog kluba "Danubius".
U zavisnosti od sezone i broja korisnika Štranda, direktor Preduzeća može da utvrdi koji će se ulazi iz stava 1. ovog člana koristiti.
Cene dnevnih i sezonskih ulaznica na Štrand utvrđuje Nadzorni odbor Preduzeća uz prethodnu saglasnost Gradskog veća Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradsko veće).
IV NAČIN I POSTUPAK DAVANJA U ZAKUP KABINA
Kabine se daju u zakup za vreme letnje sezone u periodu od 1. maja do 30. septembra.
Preduzeće je dužno da do 15. aprila tekuće godine objavi u sredstvima javnog informisanja obaveštenje o davanju u zakup kabina.
Prilikom zakupa kabina u letnjoj sezoni prednost imaju dosadašnji zakupci kabina.
Pod dosadašnjim zakupcima kabina, u smislu ovog pravilnika, smatraju se fizička lica, pravna lica i preduzetnici koji u poslednjih pet godina u kontinuitetu imaju zaključen ugovor o zakupu kabine sa Preduzećem.
O zakupu kabine zakupac kabine zaključuje ugovor sa Preduzećem kojim se regulišu uslovi, način i period na koji se kabina daje u zakup.
Zakupac kabine ne može izdati kabinu u podzakup drugom licu.
Cenu zakupa kabina utvrđuje Nadzorni odbor Preduzeća uz prethodnu saglasnost Gradskog veća.
Zakupac kabine je dužan da kabinu održava u ispravnom i čistom stanju.
U slučaju prouzrokovanja štete prilikom korišćenja kabine, zakupac kabine dužan je da Preduzeću nadoknadi štetu.
U kabini je zabranjeno držanje zapaljivih materija, goriva i motora za čamce.
Ovlašćeni zaposleni u Preduzeću imaju pravo da izvrše kontrolu kabine i provere da li se u kabini nalaze zapaljive materije, gorivo i motori za čamce.
Zakupac kabine je dužan da omogući nesmetani pregled kabine iz stava 4. ovog člana.
Zakupac kabine je dužan da u roku od pet dana od dana isteka ugovora o zakupu kabine oslobodi kabinu od stvari i u ispravnom i funkcionalnom stanju je preda Preduzeću.
Ukoliko zakupac kabine ne isprazni kabinu u roku utvrđenom u članu 21. ovog pravilnika, Preduzeće će kabinu otvoriti i osloboditi je od stvari zakupca kabine na njegov rizik i štetu.
U slučaju iz stava 1. ovog člana Preduzeće ne snosi odgovornost za propast ili nestanak stvari zakupca kabine.
U slučaju da zakupac kabine postupa suprotno članu 20. ovog pravilnika Preduzeće ima pravo da raskine ugovor o zakupu kabine pre isteka vremena na koji je zaključen bez prava na povraćaj uplaćenih novčanih sredstava za zakup kabine.
V NAČIN I POSTUPAK DAVANJA U ZAKUP POSLOVNOG OBJEKTA, ODNOSNO POSLOVNOG PROSTORA
Poslovni objekat, odnosno poslovni prostor daje se u zakup na osnovu konkursa za izdavanje poslovnih objekata i poslovnih prostora (u daljem tekstu: Konkurs).
Tekst Konkursa utvrđuje Nadzorni odbor Preduzeća uz saglasnost Gradskog veća, najkasnije 30 dana pre perioda početka zakupa poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Konkurs se objavljuje u sredstvima javnog informisanja i na zvaničnom sajtu Preduzeća.
Rok za podnošenje prijave na Konkurs je osam dana od dana objavljivanja Konkursa u sredstvima javnog informisanja.
Pravo učešća na Konkursu imaju pravna lica i preduzetnici, pod uslovom da su upisani u Registar privrednih subjekata Agencije za privredne registre za obavljanje delatnosti koja će se obavljati u okviru poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Zaposleni u Preduzeću nemaju pravo učešća na Konkursu.
Lica iz člana 25. stav 1. ovog pravilnika koja su imala zaključen ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora sa Preduzećem u prethodnom periodu mogu učestvovati na Konkursu pod uslovom da su uredno izmirili sve obaveze prema Preduzeću, kao i da su u prethodnom periodu namenski koristili poslovni objekat, odnosno poslovni prostor.
Konkurs za davanje u zakup poslovnih objekata i poslovnih prostora sadrži:
- period na koji se daje u zakup poslovni objekat odnosno poslovni prostor,
- oznaku, lokaciju i površinu poslovnog objekta odnosno poslovnog prostora,
- vrstu delatnosti,
- instalisanu snagu električne energije za poslovni objekat odnosno prostor,
- početnu visinu zakupnine,
- visinu depozita,
- uslove učešća na Konkursu,
- podatke o dokumentaciji koja se prilaže uz prijavu na Konkurs,
- način odlučivanja o izboru zakupca,
- rok i način objavljivanja rezultata Konkursa,
- naznaku da se prijave podnose u zatvorenim kovertama,
- rok za povraćaj depozita učesnicima kojima nije dodeljen u zakup poslovni objekat odnosno poslovni prostor, i
- druga obaveštenja u vezi sa Konkursom.
Prijava za učešće na Konkurs se podnosi u zatvorenoj koverti sa naznakom "PONUDA ZA KONKURS ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG OBJEKTA I POSLOVNOG PROSTORA NA KUPALIŠTU ŠTRAND".
Koverta iz stava 1. ovog člana sadrži dokumentaciju o ispunjenosti propisanih uslova, i to:
1. podatke o učesniku na Konkursu na osnovu kojih će biti zaključen ugovor o zakupu (naziv pravnog lica, odnosno preduzetnika koji podnosi prijavu, zvanična i kontakt adresa, matični broj, PIB, ime i prezime odgovornog lica u pravnom licu, odnosno preduzetnika, kao i broj računa na koji će biti moguće izvršiti povraćaj depozita),
2. izjavu učesnika na Konkursu da nije u radnom odnosu u Preduzeću,
3. potvrdu da nemaju ili da su izmirili sve obaveze prema Preduzeću (potvrdu izdaje Preduzeće),
4. dokaz o uplati depozita (uplata depozita se vrši na račun Preduzeća), i
5. zatvorenu cenovnu kovertu.
Koverta iz stava 2. tačka 5. ovog člana sadrži:
- oznake i lokacije poslovnih objekata i poslovnih prostora za koje se podnosi prijava,
- vrstu delatnosti,
- visinu početne cene, i
- visinu ponuđene cene.
Nepotpune, neblagovremene i prijave koje nisu u skladu sa članom 28. ovog pravilnika se odbacuju, a Nadzorni odbor Preduzeća će doneti odluku o vraćanju depozita.
Prijava na Konkurs se predaje u zatvorenoj koverti na pisarnici Preduzeća ili na drugi način do vremena i datuma naznačenog u Konkursu.
Preduzeće je dužno da prilikom prijema prijave koja je dostavljena lično na pisarnici Preduzeća:
a) na prednjoj strani koverte u gornjem levom uglu evidentira broj iz delovodnika i datum prijema,
b) na zadnjoj strani koverte pečatira spojeve koverte na tri mesta, i
v) izda potvrdu učesniku na Konkursu o prijemu prijave.
Nadzorni odbor Preduzeća će pristupiti otvaranju prijava odmah, a najkasnije u roku od tri radna dana od dana zaključenja Konkursa.
Pri otvaranju prijave utvrđuje se blagovremenost, potpunost prijave i ispunjenost propisanih uslova učesnika na Konkursu.
O izboru učesnika na Konkursu Nadzorni odbor Preduzeća donosi odluku na osnovu najviše ponuđene cene zakupa poslovnog objekta odnosno poslovnog prostora.
U slučaju da više učesnika na Konkursu ponudi isti iznos najviše ponuđene cene zakupa poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, Nadzorni odbor Preduzeća zadržava pravo da obavesti učesnike Konkursa da u roku od tri dana, od dana prijema obaveštenja dostave novu ponudu koja mora biti veća od prethodno ponuđene cene.
Na osnovu ponovljenih ponuda iz stava 2. ovog člana Nadzorni odbor Preduzeća, na prvoj narednoj sednici, donosi odluku o davanju u zakup poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Stručne službe Preduzeća će u roku od tri dana od dana donošenja odluke iz člana 32. ovog pravilnika dostaviti obaveštenje o odluci Nadzornog odbora Preduzeća učesniku na Konkursu o dodeli poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
U obaveštenju iz stava 1. ovog člana, za poslovne objekte, naznačen je iznos akontacije za utrošak električne energije i paušal za utrošak vode i održavanje čistoće, a za poslovne prostore, paušal za utrošak električne energije i vode i održavanje čistoće (u daljem tekstu: troškovi korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora), kao i iznos zakupnine.
U slučaju da učesnik na Konkursu odustane od zakupa dodeljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, odnosno ne uplati iznos troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i iznos zakupnine, u roku koji mu je naznačen u obaveštenju iz člana 33. ovog pravilnika, ovlašćuje se direktor Preduzeća da poslovni objekat, odnosno poslovni prostor ponudi sledećem učesniku na Konkursu, koji je ponudio sledeću najvišu cenu zakupa poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Učesnik na Konkursu kome je dodeljen u zakup poslovni objekat, odnosno poslovni prostor, dužan je da u roku od pet dana od dana prijema obaveštenja iz člana 33. ovog pravilnika, izvrši uplatu iznosa troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i iznos zakupnine.
Učesnik na Konkursu kome je dodeljen u zakup poslovni objekat, odnosno poslovni prostor, nakon uplate troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i iznosa zakupnine, sa Preduzećem zaključuje ugovor o zakupu.
Učesnik na Konkursu, kome je dodeljen u zakup poslovni objekat, dužan je da prilikom potpisivanja ugovora o zakupu, Preduzeću dostavi potpisanu menicu sa potpisanim meničnim ovlašćenjem kao garanciju za izmirenje troškova korišćenja poslovnog objekta, a Preduzeće se obevezuje da je vrati najkasnije 90 dana od dana izmirenja obaveza Zakupca za koje je menica izdata.
Nakon uplate celokupnog iznosa troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i iznosa zakupnine, i potpisivanja ugovora o zakupu, Zakupac može da preuzme poslovni objekat, odnosno poslovni prostor u zakup.
Učesniku na Konkursu kome je dodeljen u zakup poslovni objekat, odnosno poslovni prostor i sa kojim je zaključen ugovor o zakupu, depozit se uračunava u cenu zakupa.
Učesniku na Konkursu kome nije dodeljen u zakup poslovni objekat, odnosno poslovni prostor, depozit se vraća na račun koji je naznačen u prijavi.
Učesnik na Konkursu kome je dodeljen u zakup poslovni objekat, odnosno poslovni prostor, a odustane ili ne uplati iznos zakupnine u roku koji mu je naznačen u obaveštenju iz člana 33. ovog pravilnika, gubi pravo na povraćaj depozita.
Ukoliko se na Konkurs iz člana 24. ovog pravilnika ne prijavi nijedan učesnik, poslovni objekat, odnosno poslovni prostor će se izdati putem neposredne pogodbe.
Za izdavanje poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora neposrednom pogodbom, iz stava 1. ovog člana, shodno se primenjuju odredbe čl. od 24. do 38. ovog pravilnika.
VI PRAVA I OBAVEZE ZAKUPCA I PREDUZEĆA
Zakupac poslovni objekat, odnosno poslovni prostor koristi u skladu sa pravilima propisanim Konkursom, ugovorenim pravima i obavezama, kao i u skladu sa ovim pravilnikom.
Zakupac je dužan da obezbedi dozvolu za rad od nadležnih organa za obavljanje delatnosti u poslovnom objektu, odnosno poslovnom prostoru.
Zakupac ne može dati poslovni objekat, sa pripadajućom baštom, odnosno terenom za mini golf, odnosno poslovni prostor, u podzakup drugom licu.
Zakupac ne može da vrši prepravke na zakupljenom poslovnom objektu, odnosno poslovnom prostoru bez prethodne saglasnosti Nadzornog odbora Preduzeća.
Zakupac poslovnog objekta je dužan da baštu, odnosno teren za mini golf, postavi na za to predviđeno i posebno označeno mesto, u skladu sa Konkursom i skicom Preduzeća.
Baštu iz stava 1. ovog člana čine stolovi, stolice i suncobrani.
Zakupac poslovnog prostora je dužan da uređaj postavi na za to predviđeno i posebno označeno mesto, u skladu sa Konkursom i skicom Preduzeća.
Zakupac oko poslovnog objekta, kao i na prostoru predviđenom za postavljanje bašte, odnosno terena za mini golf, ne može postavljati rashladne uređaje, aparate, ambalažu, tende i slično.
Zakupac oko poslovnog prostora, ne može postavljati rashladne uređaje, aparate, ambalažu, tende i slično.
Ukoliko Zakupac postupi suprotno odredbama st. 1. i 2. ovog člana, Preduzeće će, bez upozorenja Zakupca, ukloniti postavljene rashladne uređaje, aparate, ambalažu, tende i slično, o trošku Zakupca.
Preduzeće će Zakupcu poslovnog objekta predati na korišćenje jedan dvodelni sudoper sa baterijom za vodu, jedan potisni bojler, jedan strujomer i jedan protivpožarni aparat (u daljem tekstu: zaduženi inventar).
Pored zaduženog inventara iz stava 1. ovog člana, Preduzeće će Zakupcu poslovnog objekta obezbediti prostor za magacin.
Preduzeće se obavezuje da Zakupcu obezbedi pristup službenim toaletima.
Zakupac zaduženi inventar koristi sa pažnjom dobrog domaćina.
Uređaje i instalacije u zakupljenom poslovnom objektu, odnosno poslovnom prostoru Zakupac mora da održava u ispravnom i funkcionalnom stanju, i mora da obavesti Preduzeće o njihovom eventualnom oštećenju ili nestanku, kao i da nadoknadi nastalu štetu prema opštim propisima za naknadu štete.
Zakupac poslovni objekat, odnosno poslovni prostor, preuzima u viđenom stanju.
O preuzimanju poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, sačinjava se zapisnik.
Zakupac poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, prilikom uplate zakupnine, uplaćuje troškove korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, a čiju visinu utvrđuje Preduzeće, na osnovu površine i namene poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Zakupac prilikom preuzimanja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora u zakup i na kraju perioda zakupa mora da izvrši unutrašnje i spoljno pranje i čišćenje zakupljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Zaduženi inventar iz člana 45. ovog pravilnika Zakupac će predati ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću najkasnije dve nedelje nakon završetka perioda zakupa poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Preduzeće nije dužno da čuva stvari i inventar Zakupca, niti odgovara za njih.
Zakupac sam organizuje čuvanje svog inventara.
Preduzeće ne snosi obavezu naknade štete za nestanak i oštećenje stvari Zakupca koje su unete na prostor Štranda.
Zakupac je dužan da održava čistoću oko zakupljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i prostora predviđenog za baštu, odnosno teren za mini golf i da smeće odlaže na posebna za to predviđena mesta.
Zakupac koji obavlja delatnost pripreme i prodaje hrane dužan je da obezbedi kante za pražnjenje ulja iz friteza i za otpatke od hrane, kao i da ih sam iznese sa Štranda.
Ovlašćeni zaposleni u Preduzeću imaju pravo kontrole zakupljenih poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora i provere da li se Zakupac pridržava obaveza utvrđenih u st. 1. i 2. ovog člana.
Zakupac je dužan da omogući ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću nesmetani pregled poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Zakupac ne može da koristi sopstvene muzičke uređaje, niti da organizuje muzičke programe.
Muzika na Štrandu se emituje putem razglasne stanice ili sa prostora predviđenih za kulturno-umetnička dešavanja (bine).
Izuzetno, Zakupcu se može dozvoliti da posle 20,00 sati organizuje kulturno-umetničke, audio i video sadržaje na osnovu posebnog programa, koji je Zakupac dužan da pisanim putem dostavi Preduzeću na saglasnost najkasnije pet dana pre organizovanja manifestacije.
Zakupac ne može da vrši promovisanje proizvoda i usluga bez prethodne pisane saglasnosti Preduzeća.
Preduzeće je dužno da Zakupcu za zakupljeni poslovni objekat, odnosno poslovni prostor obezbedi instalisanu snagu električne energije koja se za svaki poslovni objekat, odnosno poslovni prostor pojedinačno određuje Konkursom, odnosno ugovorom o zakupu.
Zakupac instalisanu snagu električne energije iz stava 1. ovog člana ne sme da prekorači.
Ovlašćeni zaposleni u Preduzeću imaju pravo da izvrše kontrolu i provere da li Zakupac postupa u skladu sa stavom 2. ovog člana, a Zakupac je u obavezi da omogući nesmetan pregled.
Zakupac mora da bude prisutan prilikom primopredaje zakupljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i prilikom vraćanja zaduženog inventara iz člana 45. ovog pravilnika nakon završetka perioda zakupa, kako bi se sačinio zapisnik o stanju električnog brojila.
Ukoliko Zakupac ne bude prisutan u slučajevima iz stava 1. ovog člana, stanje električnog brojila će utvrditi ovlašćeni zaposleni u Preduzeću.
Na stanje brojila utvrđenog na način iz stava 2. ovog člana Zakupac nema pravo prigovora.
Ukoliko Zakupac postupa suprotno odredbama ovog pravilnika, Preduzeće može da raskine ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora bez prava na povraćaj uplaćenih novčanih sredstava na ime zakupa i troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.
Ukoliko Preduzeće raskine ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, poslovni objekat, odnosno poslovni prostor će se izdati putem neposredne pogodbe, shodnom primenom odredbi čl. od 24. do 38. ovog pravilnika.
VII USLOVI I NAČIN KORIŠĆENJA ŠTRANDA I ODRŽAVANJE REDA NA NJEMU
Korisnik Štranda, zakupac kabine i Zakupac su dužni da Štrand koriste u skladu sa njegovom namenom, odnosno u skladu sa uslovima propisanim ovim pravilnikom.
Preduzeće je dužno da obezbedi održavanje reda i čistoće na Štrandu u skladu sa uslovima propisanim Odlukom o obavljanju komunalne delatnosti održavanje javnih zelenih površina i ovim pravilnikom.
Preduzeće ne snosi odgovornost i obavezu naknade štete za nestanak ili oštećenje stvari koje su unete na prostor Štranda.
Preduzeće je dužno da tokom cele godine organizuje čuvarsku službu neprekidno.
U toku letnje sezone Preduzeće je dužno da obezbedi spasilačku službu na vodi kao i službu pružanja prve pomoći.
Za vreme letnje sezone korisnici Štranda, zakupci kabina i Zakupci mogu da ostavljaju bicikle na posebno označenom mestu, unutar Štranda, kod ulaza broj 2 ispod Mosta "Slobode".
Nadzorni odbor Preduzeća utvrđuje cene za korišćenje posebno označenog mesta iz stava 1. ovog člana, uz prethodnu saglasnost Gradskog veća.
Na Štrandu je zabranjena vožnja bicikla, bicikla sa motorom, rolera, rolšua, skejtborda i trotineta.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, u zimskoj sezoni, na Štrandu je dozvoljena vožnja rolera, rolšua i trotineta.
Motorna vozila i druga prevozna sredstva mogu da se parkiraju samo na označenim mestima za parkiranje motornih vozila van prostora Štranda.
Stupanjem na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o načinu korišćenja Kupališta "Štrand" u Novom Sadu ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 9/09, 19/11 i 15/13).
Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana dobijanja saglasnosti Gradskog veća, a objaviće se u "Službenom listu Grada Novog Sada".