UREDBAO OSNIVANJU KANCELARIJE ZA POMOĆ I OBNOVU POPLAVLJENIH PODRUČJA("Sl. glasnik RS", br. 55/2014) |
Ovom uredbom osniva se Kancelarija za pomoć i obnovu poplavljenih područja (u daljem tekstu: Kancelarija) i određuje njen delokrug, uređenje i druga pitanja značajna za njen rad.
Kancelarija je služba Vlade.
Kancelarija obavlja stručne, administrativne i operativne poslove za potrebe Vlade i poslove koji su zajednički ministarstvima i posebnim organizacijama, a koji se odnose na: koordinaciju, praćenje i izveštavanje u vezi sa prijemom i distribucijom humanitarne i druge pomoći upućene Vladi za ugrožene u poplavama; izradu merila i kriterijuma, kao i procedura za raspodelu pomoći; izradu periodičnih i krajnjih izveštaja o dodeljenoj pomoći; koordinaciju i pripremu delimičnih i jedinstvenog izveštaja o proceni štete; koordinaciju pripreme prioritetnih, delimičnih i jedinstvenog plana sanacije područja zahvaćenog poplavama; koordinaciju svih neophodnih prethodnih radnji i koordinaciju sprovođenja, praćenje i izveštavanje o sprovođenju planova sanacije područja zahvaćenog poplavama; koordinaciju pripreme prioritetnih, delimičnih i jedinstvenog plana izgradnje područja zahvaćenog poplavama; koordinaciju svih neophodnih prethodnih radnji i akata radi primene planova izgradnje područja zahvaćenog poplavama; koordinaciju, praćenje i izveštavanje u vezi sa postupcima javnih nabavki neophodnih za izvršavanje planova izgradnje; izradu merila i kriterijuma i procedura izveštavanja u realizaciji planova izgradnje; koordinaciju, praćenje i izveštavanje u vezi sa okončanim delovima planova izgradnje; izradu periodičnih i krajnjih izveštaja o realizaciji planova izgradnje, kao i svih drugih aktivnosti vezanih za pomoć i obnovu poplavljenih područja i praćenje izvršavanja obaveza koje ministarstva, posebne organizacije i službe Vlade imaju u vezi sa poslovima pomoći i obnove poplavljenih područja.
Kancelarija ostvaruje saradnju sa svim državnim organima, organima teritorijalne autonomije i lokalne samouprave, javnim preduzećima, javnim agencijama, ustanovama i organizacijama u oblasti pomoći i obnove poplavljenih područja.
Kancelarija obavlja i druge poslove koje joj Vlada poveri.
Kancelarijom rukovodi direktor Kancelarije, koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog predsednika Vlade.
Direktor Kancelarije odgovoran je Vladi i predsedniku Vlade.
Direktor Kancelarije je državni službenik na položaju.
Direktor Kancelarije ima zamenika, koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog direktora Kancelarije.
Zamenik direktora Kancelarije pomaže direktoru Kancelarije u okviru ovlašćenja koja mu on odredi i zamenjuje ga ako je odsutan ili sprečen.
Zamenik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju.
Direktor Kancelarije doneće pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu ove uredbe.
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".