PRAVILNIK

O SPROVOĐENJU PROJEKTA "UNAPREĐENJE POSLOVNOG OKRUŽENJA NA LOKALNOM NIVOU KROZ REGULATORNU REFORMU" U GRADSKOJ UPRAVI GRADA LOZNICE

("Sl. list Grada Loznice", br. 2/2014)

 

I UVODNE ODREDBE

Član 1

Ovim Pravilnikom bliže se uređuju međusobni odnosi odeljenja i drugih organizacionih jedinica u sastavu Gradske uprave grada Loznice (u daljem tekstu: organizacione jedinice), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada organizacionih jedinica.

Član 2

Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja, odnosno, dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.

Član 3

Administrativni postupak se pokreće predajom podneska stranke nadležnom organu neposredno, poštom, usmenim saopštavanjem u zapisnik, ili u elektronskom obliku, za administrativne postupke za koje je obezbeđeno elektronsko podnošenje.

U slučaju kada za određeni administrativni postupak postoji obrazac pripremljen od strane organizacione jedinice, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.

II SARADNJA ORGANIZACIONIH JEDINICA

Član 4

U postupku rešavanja predmeta, organizacione jedinice su obavezne da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke kojima raspolažu (u daljem tekstu: dokumentacija).

Prilikom rešavanja predmeta, organizacione jedinice su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1 ovog člana.

Stranka, po čijem se predmetu postupa, nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju koja se dostavlja po službenoj dužnosti.

Član 5

U cilju brže razmene dokumentacije, organizacione jedinice su dužne da pripreme spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.

Spisak potrebne dokumentacije se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj organizacionoj jedinici čija se dokumentacija pribavlja po službenoj dužnosti.

Organizacione jedinice od kojih se potražuje dokumentacija su dužne da istog dana, do kraja radnog vremena, dostave dokumentaciju organizacionim jedinicama koje potražuju dokumenta koja se pribavljaju po službenoj dužnosti.

Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana, do kraja radnog vremena.

Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od pet radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 500, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 (pet) dana od dana prijema spiska iz određene organizacione jedinice.

Član 6

Obavezuju se načelnici odeljenja da, u roku od 3 (tri) dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika, odrede zaposlene koji će biti zaduženi za dostavljanje spiskova i tražene dokumentacije iz člana 5 ovog Pravilnika.

Načelnici odeljenja će odrediti lice koje će biti zaduženo za organizaciju dostavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti na nivou svake organizacione jedinice.

Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenih zaduženih za pribavljane dokumentacije po službenoj dužnosti dostaviće se svim organizacionim jedinicama u sastavu Gradske uprave.

Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se po pravilu/kada god je to moguće, u elektronskom obliku.

U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, ista se dostavlja u pisanom obliku.

Član 7

Ukoliko organizaciona jedinica ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja, istog dana, pismeno obavesti organizacionu jedinicu koja je zatražila dokumentaciju.

III ROKOVI ZA POSTUPANJE

Član 8

Prijem i evidencija podnesaka obavlja se u toku dana kada je podnesak predat. Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj organizacionoj jedinici istog dana, do kraja radnog vremena.

Podnesak primljen u vremenu od 13,00 do 15,00 sati, dostavlja se nadležnoj organizacionoj jedinici sledećeg radnog dana do 9,00 sati.

Član 9

Po prijemu predmeta u nadležnu organizacionu jedinicu, u toku istog dana se određuje zaposleni za postupanje po predmetu.

Zaposleni je dužan da, u propisanom roku od dana prijema predmeta izvrši pregled istog.

Ukoliko predmet sadrži neki formalni nedostatak koji sprečava postupanje po istom, ili ako je nerazumljiv ili nepotpun, u skladu sa čl. 58. Zakona o opštem upravnom postupku ("Sl. list SRJ", broj 33/97 i 31/01 i "Službeni glasnik RS", br. 30/10) zaposleni je dužan da u roku od naredna 2 (dva) radna dana (samo kod građevinske dozvole-8 dana) naloži stranci da u ostavljenom roku otkloni nedostatke, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti.

Po nalogu neposrednog rukovodioca organizacione jedinice, zaposleni je dužan da određeni predmet pregleda odmah.

Član 10

Organizacione jedinice su dužne da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim pravilnikom.

U zavisnosti od karaktera administrativnog postupka i organizacione jedinice koja isti sprovodi, rokovi za pregled (utvrđivanje) potpunosti predmeta i rokovi za rešavanje urednih predmeta određeni su u Prilogu I, koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Član 11

U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku Gradske uprave.

IV UVOĐENJE STANDARDIZOVANIH OBRAZACA

Član 12

U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja prilikom sprovođenja administrativnih postupaka uvode se standardizovani obrasci.

Član 13

Svaki obrazac, pored memoranduma u zaglavlju, obavezno sadrži:

1) naziv i šifru administrativnog postupka,

2) naziv veće i manje nadležne organizacione jedinice,

3) kontakt podatke nadležnog službenika: adresu, telefon i e-mail,

4) osnovne podatke o stranci (prezime i ime /poslovno ime privrednog subjekta, telefon, adresa itd.),

5) taksativno nabrojane dokaze (dokumenta, priloge i akta) potrebne za rešavanje predmeta, formu u kojoj se dostavljaju dokumenta (original, original na uvid, fotokopija ili overena fotokopija), naziv institucije organizacije koja izdaje dokument, napomenu da se dokument pribavlja po službenoj dužnosti ili isti dostavlja stranka,

6) rok za pregled primljenog predmeta i rok za rešavanje potpunog predmeta,

7) naziv i visinu takse i/ili naknade, broj računa, poziv na broj,

8) obaveštenja za stranku: a) da će se, po pravilu, dozvoliti samo jedna mogućnost dostavljanja dopune kako bi predmet bio potpun; b) da stranka potpisom obrasca zahteva daje saglasnost da se potrebna dokumentacija pribavi po službenoj dužnosti.

V ZAVRŠNE ODREDBE

Član 14

Svi rukovodioci organizacionih jedinica i zaposleni koji poseduju računare, obavezni su da iste koriste u radu.

U cilju uspešnog sprovođenja administrativnih postupaka na način propisan ovim Pravilnikom, obavezuju se rukovodioci i službenici da, kada god je moguće, u internoj i eksternoj komunikaciji koristite elektronsku poštu, čime se povećava efikasnost rada, obezbeđuje pisani trag i sl.).

Obavezuje se Grupa za IT da u najkraćem mogućem roku, preduzme neophodne aktivnosti koje treba da omoguće efikasno sprovođenje administrativnih postupaka na način predviđen ovim Pravilnikom, a naročito:

• Podizanje kapaciteta rukovodilaca i određenog broja zaposlenih u Gradskoj upravi u smislu sticanja neophodnih znanja i veština u oblasti informatičke pismenosti, organizovanjem dodatnih obuka za rad na računaru, odnosno korišćenja dostupnih baza podataka, pre svega Agencije za privredne registre.

Navedene obuke su obavezne za sve rukovodioce i službenike koje odredi načelnica Gradske uprave na predlog nadležnih rukovodilaca organizacionih celina.

• Službenicima koji treba da sprovode administrativne postupke u skladu sa ovim pravilnikom, otvoriti poslovne elektronske adrese (e-mail).

Član 15

Obavezuju se organizacione jedinice da načelnici Gradske uprave šestomesečno dostavljaju izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka u skladu sa ovim Pravilnikom, naročito u pogledu poštovanja propisanih rokova i pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti.

Član 16

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Loznice".

ROKOVI ODREĐENI PRAVILNIKOM O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKE UPRAVE GRADA LOZNICE

REDNI BROJ

VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA

MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA

ŠIFRA

NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

ROK-PREGLED POTPUNOSTI PREDMETA (radni dani)

ROK-REŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (radni dani)

1

ODELJENJE ZA RAD ORGANA GRADA I ZAJEDNIČKE POSLOVE

Odsek za skupštinske poslove

RZP.1.1

Predstavke i žalbe Komisiji za predstavke i žalbe

5

/

2

RZP.1.2

Inicijativa za donošenje akata iz nadležnosti grada Loznice

5

/

3

RZP.1.3

Pristup informacijama od javnog značaja

/

7

4

Kabinet gradonačelnika

RZP.3.1.

Prijem stranaka kod gradonačelnika

/

7

5

Odsek za zajedničke poslove

RZP.4.1

Korišćenje velike sale

1

1

6

ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU

Odsek za poslove pravne pomoći i pisarnice

OPS.1.1

Pravna pomoć

odmah

1

7

OPS.1.2

Radna knjižica

odmah

1

8

OPS.1.3

Ispravke i promene u radnoj knjižici

odmah

1

9

OPS.1.4

Duplikat radne knjižice

/

odmah

10

OPS.1.5

Overa potpisa rukopisa i prepisa

/

odmah

11

OPS.1.6

Razgledanje i prepisivanje spisa

/

odmah

12

OPS.1.7

Potvrda da je lice upisano u birački spisak

/

odmah

13

OPS.1.8

Upis u birački spisak

/

odmah

14

OPS.1.9

Brisanje iz biračkog spiska

odmah

1

15

OPS.1.10

Promene u biračkom spisku

odmah

1

16

Odsek za matične poslove i mesne kancelarije

OPS.2.1

Izvodi iz matičnih knjiga

/

odmah

17

OPS.2.2

Izvodi iz matičnih knjiga namenjeni inostranstvu

/

odmah

18

OPS.2.3

Uverenje o državljanstvu

/

odmah

19

OPS.2.4

Upis činjenica u matične knjige

odmah

1 (upis činjenice smrti-5)

20

OPS.2.5

Upis promena pojedinih činjenica u matične knjige

1

1

21

OPS.2.6

Uverenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u matičnim knjigama

odmah

1

22

OPS.2.7

Uverenja o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija u matičnim knjigama

odmah

1

23

OPS.2.8

Smrtovnica

1

1

24

OPS.2.9

Uvid u matične knjige i knjigu državljana

odmah

1

25

OPS.2.10

Zaključenje braka

/

odmah

26

OPS.2.11

Priznanje očinstva

odmah

1

27

OPS.2.12

Određivanje ličnog imena deteta

odmah

1

28

OPS.2.13

Ispravke i dopune u matičnim knjigama i knjigama državljana

1

3

29

OPS.2.14

Promena ličnog imena

1

5

30

OPS.2.15

Naknadni upisi u matične knjige

1

1

31

ODELJENJE ZA PRIVREDU

Odsek za privredu i razvoj javnog i privatnog sektora

PRV.1.1

Izdavanje auto-taksi dozvole

1

1

32

PRV.1.2

Izmena podataka u auto-taksi dozvoli

1

1

33

PRV.1.3

Odobrenje za ulazak vozila u pešačku zonu

1

1

34

PRV.1.4

Izuzimanje od zabrane zaustavljanja i parkiranja vozila-određivanje prostora za snabdevanje

1

1

35

PRV.1.5

Registracija i overa redova vožnje

1

1

36

PRV.1.6

Uverenje o vođenju preduzetničke radnje registrovane do 31.12.2005. godine

/

odmah

37

PRV.1.7

Kategorizacija kuće za odmor, apartmana, sobe i seoskog turističkog domaćinstva

3

3

38

PRV.1.8

Produženje radnog vremena u ugostiteljskim objektima

1

1

39

PRV.1.9

Registrovanje ugovora o radu za obavljanje poslova van prostorija poslodavca i poslova kućnog pomoćnog osoblja

odmah

1

40

Odsek za agrar i ruralni razvoj

PRV.2.1

Utvrđivanje visine i obaveze plaćanja naknade za promenu namene poljoprivrednog zemljišta

1

1

41

PRV.2.2

Vodni uslovi

3

7

42

PRV.2.3

Vodna saglasnost

3

7

43

PRV.2.4

Vodna dozvola

3

7

44

PRV.2.5

Uverenje o bavljenju poljoprivrednom proizvodnjom

1

1

45

PRV.2.6

Procena štete od elementarnih nepogoda

odmah

10 (duže, u slučaju velikog broja zahteva podnetih istovremeno)

46

 

 

PRV.2.7

Procena štete nastale usled ujeda domaće životinje od strane psa lutalice

1

5

47

ODELJENJE ZA FINANSIJE I DRUŠTVENE DELATNOSTI

 

 

 

Odsek za dečiju, socijalnu i primarnu zdravstvenu zaštitu

 

FDD.4.1

Pravo na dečiji dodatak

3

7

48

FDD.4.2

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta

3

7

49

FDD.4.3

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

3

7

50

FDD.4.4

Roditeljski dodatak

3

10

51

FDD.4.5

Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja

2

3

52

FDD.4.6

Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi sa smetnjama u razvoju

2

3

53

FDD.4.8

Novčana pomoć porodici sa decom na teritoriji grada Loznica

3

5

54

FDD.4.10

Novčana pomoć nezaposlenoj porodilji do navršene prve godine života deteta

3

5

55

FDD.4.11

Uverenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

/

odmah

56

FDD.4.12

Naknada troškova prevoza za učenike srednjih škola sa smetnjama u razvoju

3

5

57

FDD.4.13

Naknada troškova prevoza za studente viših i visokih ustanova sa smetnjama u razvoju

3

5

58

FDD.4.14

Naknada troškova prevoza za korisnike boračko-invalidske zaštite-ratni i mirnodopski vojni invalidi/korisnici porodične invalidnine/civilni invalidi rata

/

odmah

59

FDD.4.15

Procena potreba za pružanje dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu i učeniku

3

40

60

FDD.4.16

Status energetski zaštićenog kupca

3

5

61

FDD.4.17

Lična invalidnina ratnih, mirnodopskih vojnih invalida i civilnih invalida rata

5

8

62

FDD.4.18

Dodatak za negu i pomoć vojnom invalidu/civilnom invalidu rata I-IV grupe

3

5

63

FDD.4.19

Naknada za vreme nezaposlenosti ratnog vojnog invalida I-IV grupe

3

3

64

FDD.4.20

Zdravstvena zaštita korisnik boračko - invalidske zaštite

3

3

65

FDD.4.21

Banjsko i klimatsko lečenje vojnog invalida

3

3

66

FDD.4.22

Besplatna i povlašćena vožnja vojnog invalida

/

odmah

67

FDD.4.23

Putničko motorno vozilo vojnog invalida I grupe

3

3

68

FDD.4.24

Naknada troškova sahrane nosioca "Partizanske spomenice

3

3

69

FDD.4.25

Mesečno novčano primanje materijalno neobezbeđenih korisnika boračko-invalidske zaštite

3

3

70

FDD.4.26

Dodatak za negu korisnika mesečnog novčanog primanja

3

3

71

FDD.4.27

Mesečno novčano primanje za nezaposlene RVI od V do X grupe iz oružanih akcija posle 17.08.1990.

3

3

72

FDD.4.28

Porodični dodatak

3

3

73

FDD.4.29

Borački dodatak

3

3

74

FDD.4.30

Porodična invalidnina po palom borcu/iza smrti vojnog invalida

3

5

75

FDD.4.32

Uvećana porodična invalidnina po palom borcu

3

5

76

FDD.4.33

Pomoć porodici u slučaju smrti vojnog invalida

1

1

77

FDD.4.34

Ortopedski dodatak za vojnog invalida/ civilnog invalida rata

3

3

78

FDD.4.35

Ortopedska i druga pomagala za vojnog invalida

3

3

79

FDD.4.36

Naknada pogrebnih troškova korisnika mesečnog novčanog primanja

1

2

80

Odsek za društvene delatnosti i omladinu

FDD.5.1

Ispunjenost uslova za početak rada ustanove

3

Izrada predloga rešenja-10; dostava rešenja po dobijanju od Ministarstva-1

81

FDD.5.2

Verifikacija novih obrazovanih profila

3

Izrada predloga rešenja-10; dostava rešenja po dobijanju od Ministarstva - 1

82

FDD.5.3

Proširena delatnost ustanove

3

Izrada predloga rešenja-10; dostava rešenja po dobijanju od Ministarstva - 1

83

FDD.5.4

Uverenje o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva (za učenički i studentski standard)

/

odmah

84

FDD.5.5

Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica

3

3

85

FDD.5.6

Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija za izbegla i raseljena lica

/

odmah

86

ODELJENJE ZA PLANIRANJE I IZGRADNJU

 

 

 

Odsek za urbanizam

PLI.1.1

Potvrđivanje Urbanističkog projekta

3

35

87

PLI.1.2

Potvrđivanje projekta parcelacije/preparcelacije

3

3

88

PLI.1.3

Potvrđivanje projekta ispravke granica susednih parcela

3

3

89

PLI.1.4

Informacija o lokaciji

1

3 (uslov: Pokrivenost grada Loznice planskom dokumentacijom)

90

PLI.1.5

Lokacijska dozvola

3

3

91

PLI.1.6

Kontrola usaglašenosti izgrađenih temelja

3

3

92

PLI.1.7

Inicijativa za izmenu prostornog/urbanističkog plana

/

90

93

PLI.1.8

Zauzeće javne površine-letnja bašta

3

5

94

PLI.1.9

Zauzeće javne površine-rashladni uređaji

3

5

95

PLI.1.10

Zauzeće javne površine-aparati za kokice i druge pečenjarske proizvode

3

5

96

PLI.1.11

Zauzeće javne površine-slobodnostojeće i zidne vitrine

3

5

97

PLI.1.12

Zauzeće javne površine-pokretne tezge

3

5

98

PLI.1.13

Zauzeće javne površine-reklamne oznake, bilbordi i panoi

3

5

99

PLI.1.14

Zauzeće javne površine-građevinski materijal

3

5

100

PLI.1.15

Zauzeće javne površine-građevinska skela i gradilišna ograda

3

5

101

PLI.1.16

Zauzeće javne površine-objekti za izvođenje zabavnih programa

3

5

102

PLI.1.17

Zauzeće javne površine-tenda

3

5

103

PLI.1.18

Zauzeće javne površine-za druge objekte i uređaje

3

5

104

Odsek za građevinarstvo, imovinsko-pravne i komunalno-stambene poslove

PLI.2.1

Eksproprijacija imovine

5

8

105

PLI.2.2

Deeksproprijacija

5

8

106

PLI.2.3

Konverzija zemljišta

/

U skladu sa odlukom Ustavnog suda Srbije od 24.12.2013.

107

PLI.2.4

Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta

5

8

108

PLI.2.5

Ekshumacija

3

3

109

PLI.2.6

Iseljenja iz stanova bespravno useljenih lica

odmah

5

110

PLI.2.7

Otkup stana

3

20

111

PLI.2.8

Zakup stana u vlasništvu grada Loznice

3

5

112

PLI.2.10

Raskopavanje javnih površina

3

3

113

PLI.2.11

Građevinska dozvola

3

4

114

PLI.2.12

Pripremni radovi

2

2

115

PLI.2.13

Prijava početka građenja

/

/

116

PLI.2.14

Izmena građevinske i lokacijske dozvole usled promene investitora

2

2

117

PLI.2.15

Izmena građevinske dozvole usled promena u toku građenja

2

2

118

PLI.2.16

Privremena građevinska dozvola

2

2

119

PLI.2.17

Uklanjanje objekata

3

3

120

PLI.2.18

Građenje pomoćnog objekta

3

3

121

PLI.2.19

Građenje ekonomskog objekta

3

3

122

PLI.2.20

Investiciono održavanje

3

3

123

PLI.2.21

Rekonstrukcija, adaptacija i sanacija objekata

3

3

124

PLI.2.22

Promena namene objekta sa izvođenjem radova

3

3

125

PLI.2.23

Promena namene objekta bez izvođenja radova

3

3

126

PLI.2.24

Ugradnja unutrašnjih gasnih instalacija i priključak na gasnu mrežu

3

3

127

PLI.2.25

Postavljanje antenskih stubova

3

5

128

PLI.2.26

Postavljanje distributivnih delova elektronske komunikacione mreže

3

5

129

PLI.2.27

Postavljanje pojedinačnih elektro-distributivnih i elektro-prenosivih stubova

3

3

130

PLI.2.28

Niskonaponska elektro-distributivna mreža 10 kv ili 20 kv vod

3

5

131

PLI.2.29

Tipske transformatorske stanice 10/0,4 kv ili 20/0,4 kv

odmah

odmah (1 dan ako se pribavlja po sl. dužnosti)

132

PLI.2.30

Postavljanje elektro-distributivne mreže od trafostanice do mesta priključka na objektu kupca

3

3

133

PLI.2.31

Građenje manje crpne stanice

3

3

134

PLI.2.32

Postavljanje distributivnih priključaka toplovodne mreže

3

3

135

PLI.2.33

Priključci na vodovodnu i kanalizacionu mrežu

3

3

136

PLI.2.34

Postavljanje solarnih kolektora i solarnih ćelija

3

3

137

PLI.2.35

Građenje zidanih ograda

3

3

138

PLI.2.36

Uklanjanje prepreka za osobe sa invaliditetom

odmah

1

139

PLI.2.37

Izgradnja sekundarnih, odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture u okviru postojeće regulacije ulice

3

3

140

PLI.2.38

Uređenje saobraćajnica u okviru postojeće regulacije ulica

3

3

141

PLI.2.39

Legalizacija

/

/

142

PLI.2.40

Upotrebna dozvola

3

5

143

Grupa za poslove zaštite i unapređenja životne sredine

 

PLI.3.1

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu/ određivanje obima i sadržaja Studije o proceni uticaja

3

26/31

144

PLI.3.3

Odlučivanje o davanju saglasnosti na Studiju o proceni uticaja projekta na životnu sredinu

3

36

145

PLI.3.4

Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

21

146

PLI.3.5

Odlučivanje o davanju saglasnosti na Studiju zatečenog stanja o proceni uticaja projekta na životnu sredinu

3

36

147

PLI.3.6

Dozvola za sakupljanje otpada

3

15

148

PLI.3.7

Dozvola za transport otpada

3

5

149

PLI.3.8

Izdavanje dozvole za skladištenje, tretman i odlaganje otpada

3

40

150

PLI.3.11

Potvrda o izuzimanju obaveze pribavljanja dozvole za upravljanje otpadom

3

10

151

PLI.3.12

Integrisana dozvola

3

94

152

PLI.3.13

Dozvola za rad stacionarnih izvora zagađenja

5

5

153

PLI.3.14

Dozvola za upravljanje hemikalijama

3

10

154

ODELJENJE LOKALNE PORESKE ADMINISTRACIJE

Odsek za evidenciju poreza

LPA.1.1

Utvrđivanje poreza na imovinu fizičkih lica

5

10

155

LPA.1.2

Utvrđivanje poreza na imovinu pravnih lica

5

10

156

LPA.1.3

Utvrđivanje komunalne takse za isticanje firme na poslovnom prostoru

3

5

157

LPA.1.4

Otpis kamate po osnovu neuručenih rešenja

3

5

158

LPA.1.5

Terenska kontrola

/

3

159

LPA.1.6

Poresko uverenje

1

1

160

Odsek za naplatu poreza

LPA.2.1

Odlaganje plaćanja poreskog duga

3

5

161

LPA.2.2

Otpis duga po osnovu zastarelosti

3

5

162

LPA.2.3

Preknjižavanje novčanih sredstava

1

3

163

LPA.2.4

Povraćaj novčanih sredstava

1

3

164

ODELJENJE ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ

Odsek za lokalni ekonomski razvoj

LER.1.1

Stručna podrška sektoru MSP

/

1

165

LER.1.2

Stručna podrška investitorima

/

1

166

LER.1.3

Stručna podrška poljoprivrednim proizvođačima

/

1

167

LER.1.4

Davanje na korišćenje tehničke opreme udruženjima i drugim organizacijama za potrebe organizovanja različitih skupova

/

1