ODLUKA

O SEKRETARIJATU POKRAJINSKE VLADE

("Sl. list AP Vojvodine", br. 8/2010, 26/2012 i 22/2014)

Član 1

Ovom odlukom određuje se delokrug, organizacija i druga pitanja značajna za rad Sekretarijata Pokrajinske vlade (u daljem tekstu: Sekretarijat).

Član 2

Sekretarijat je samostalna stručna služba zadužena za obavljanje stručnih, administrativnih i operativnih poslova za potrebe Pokrajinske vlade, predsednika, potpredsednika i članova Pokrajinske vlade i radnih tela Pokrajinske vlade.

Član 3

Sekretarijat ima pečat.

Pečat Sekretarijata je okruglog oblika i sadrži grb Republike Srbije i grb Autonomne Pokrajine Vojvodine i sledeći tekst: "Republika Srbija, Autonomna Pokrajina Vojvodina, Sekretarijat Pokrajinske vlade, Novi Sad", ispisan na srpskom jeziku ćiriličkim pismom i na mađarskom, slovačkom, hrvatskom, rumunskom i rusinskom jeziku i pismu.

Član 4

U Sekretarijatu se obavljaju:

- izrada Poslovnika Pokrajinske vlade i akata iz nadležnosti stalnih radnih tela Pokrajinske vlade;

- prijem odluka, opštih akata i drugih materijala za sednice Pokrajinske vlade i sednice stalnih radnih tela Pokrajinske vlade i ocena njihove usklađenosti sa Poslovnikom Pokrajinske vlade;

- stručni, administrativni i operativni poslovi u vezi sa pripremanjem i organizovanjem sednica Pokrajinske vlade, sednica stalnih radnih tela Pokrajinske vlade i sastanaka u organizaciji Pokrajinske vlade;

- stručni poslovi u vezi sa pripremom predloga za rešavanje određenih pitanja iz nadležnosti stalnih radnih tela Pokrajinske vlade;

- izrada zaključaka i zapisnika sa sednica Pokrajinske vlade, beležaka, izveštaja i zapisnika sa sednica stalnih radnih tela Pokrajinske vlade;

- obrada predloga odluka i drugih opštih akata Pokrajinske vlade, kao i njihovo dostavljanje Skupštini Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Skupština) na dalji postupak;

- izrada zaključaka i beležaka sa sastanaka u organizaciji Pokrajinske vlade, predsednika Pokrajinske vlade, potpredsednika Pokrajinske vlade i sekretara Pokrajinske vlade;

- stručni, administrativni i operativni poslovi za predsednika i potpredsednika Pokrajinske vlade;

- stručni poslovi protokola za potrebe članova Pokrajinske vlade;

- poslovi saradnje sa službom Skupštine, pokrajinskim organima uprave i Generalnim sekretarijatom Vlade Republike Srbije;

- stručna, administrativna i operativna obrada sednica Pokrajinske vlade;

- izrada planova i drugih akata u skladu sa Zakonom o vanrednim situacijama kojima se obezbeđuje delovanje organa Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Pokrajina) u vanrednim situacijama;

- izrada planova i drugih akata u skladu sa Zakonom o odbrani kojima se obezbeđuje priprema organa Pokrajine za odbranu i funkcionisanje civilne zaštite u svim uslovima;

- poslovi koji se odnose na obezbeđivanje javnosti rada Skupštine, predsednika, potpredsednika i članova Pokrajinske vlade;

- materijalno-finansijski poslovi za potrebe Pokrajinske vlade i Sekretarijata;

- drugi poslovi koje odredi Pokrajinska vlada.

Član 5

Sekretarijatom rukovodi sekretar Pokrajinske vlade (u daljem tekstu: sekretar).

Sekretara postavlja i razrešava Pokrajinska vlada, na predlog predsednika Pokrajinske vlade.

Sekretaru prestaje mandat s prestankom mandata predsednika Pokrajinske vlade, ostavkom ili razrešenjem.

Sekretar kome je mandat prestao zbog prestanka mandata predsednika Pokrajinske vlade, nastavlja svoje dužnosti dok se ne postavi novi sekretar, bez ovlašćenja da predloži Pokrajinskoj vladi pomoćnika sekretara.

Član 6

Sekretar organizuje rad Sekretarijata, stara se o pripremi sednica Pokrajinske vlade i pomaže predsedniku Pokrajinske vlade u drugim poslovima iz nadležnosti Pokrajinske vlade.

Sekretar je naredbodavac za korišćenje sredstava koja se budžetom Pokrajine obezbeđuju za rad Pokrajinske vlade i za rad Sekretarijata.

Član 7

Sekretar je odgovoran predsedniku Pokrajinske vlade i Pokrajinskoj vladi za svoj rad i za izvršavanje poslova iz nadležnosti Sekretarijata.

Član 8

Sekretar ima ista ovlašćenja u odnosu na zaposlene u Sekretarijatu kao i pokrajinski sekretar.

Član 9

U slučaju sprečenosti ili odsutnosti sekretara, zamenjuje ga pomoćnik sekretara.

Pomoćnika sekretara postavlja i razrešava Pokrajinska vlada na predlog sekretara, na period od četiri godine.

Član 10

U Sekretarijatu se obrazuje Kabinet predsednika Pokrajinske vlade (u daljem tekstu: Kabinet).

Član 11

Kabinetom rukovodi šef Kabineta, koga postavlja i razrešava Pokrajinska vlada, na predlog predsednika Pokrajinske vlade.

Šefu Kabineta prestaje mandat s prestankom mandata predsednika Pokrajinske vlade, ostavkom ili razrešenjem.

Za svoj rad i rad Kabineta šef Kabineta, odgovara predsedniku Pokrajinske vlade.

Član 12

U sastavu Kabineta je Protokol.

Radom Protokola rukovodi šef Protokola.

Šefa Protokola postavlja i razrešava Pokrajinska vlada, na predlog predsednika Pokrajinske vlade.

Šefu Protokola prestaje mandat s prestankom mandata predsednika Pokrajinske vlade, ostavkom ili razrešenjem.

Član 13

Predsednik Pokrajinske vlade ima savetnike predsednika, koje postavlja i razrešava Pokrajinska vlada, na predlog predsednika Pokrajinske vlade.

Savetniku predsednika mandat traje dok traje mandat predsednika Pokrajinske vlade.

Broj savetnika predsednika utvrđuje se Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Sekretarijatu.

Član 14

Predsednik Pokrajinske vlade može imati savetnike koji ne zasnivaju radni odnos, već se njihova prava i obaveze uređuju ugovorom, prema opštim pravilima građanskog prava, a naknada za rad prema merilima koja odredi Pokrajinska vlada.

Član 15

Potpredsednik Pokrajinske vlade može imati savetnika, a njegova prava i obaveze uređuju se ugovorom, prema opštim pravilima građanskog prava, a naknada za rad prema merilima koja odredi Pokrajinska vlada.

Član 16

Na organizaciju i rad Sekretarijata, kao i na radne odnose zaposlenih, primenjuju se propisi koji važe za pokrajinske organe uprave, ako ovom Odlukom nije drugačije propisano.

Član 17

Sekretar će u roku od 90 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke doneti Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta, kojim će bliže urediti unutrašnju organizaciju Sekretarijata.

Član 18

Danom stupanja na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o obrazovanju Sekretarijata Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine ("Službeni list APV", broj: 12/92, 3/93, 19/02, 12/08 i 2/10).

Član 19

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".

 

Samostalni član Odluke o dopuni
Odluke o Sekretarijatu Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine

("Sl. list AP Vojvodine", br. 26/2012)

Član 2

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".

 

Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o Sekretarijatu Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine

("Sl. list AP Vojvodine", br. 22/2014)

Član 5

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".