PRAVILNIK
O UNUTRAŠNJOJ ORGANIZACIJI I SISTEMATIZACIJI RADNIH MESTA U STRUČNOJ SLUŽBI ZAŠTITNIKA GRAĐANA GRADA ZRENJANINA

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 18/2014)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovim Pravilnikom utvrđuje se unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mesta sa ukupnim brojem izvršilaca, nazivom i opisom poslova i zadataka za svako radno mesto, uslovi za obavljanje poslova i zadataka u Stručnoj službi koju obrazuje Zaštitnik građana, kao i način rukovođenja ovom organizacionom jedinicom.

Član 2

U Stručnoj službi se obavljaju administrativno-tehnički i finansijski poslovi.

Član 3

Zaštitnik građana obrazuje stručnu službu sa odgovarajućim brojem zaposlenih za obavljanje stručnih i administrativno-tehničkih poslova.

Radom Stručne službe rukovodi zaštitnik građana.

Zaposleni u Stručnoj službi neposredno su odgovorni Zaštitniku građana.

Zaposleni u Stručnoj službi dužni su da savesno i uredno obavljaju poverene zadatke i poslove u skladu sa zakonom, drugim propisima i opštim aktima, a po nalogu Zaštitnika građana i zamenika Zaštitnika građana.

II ZVANJA I ZANIMANJA ZAPOSLENIH

Član 4

Zaposleni u Stručnoj službi stiču zvanja koja izražavaju svojstva zaposlenog i njegovu osposobljenost za vršenje poslova određenog stepena složenosti.

Član 5

U Stručnoj službi utvrđuju se sledeća zvanja zaposlenih:

1. U okviru srednje školske spreme:

- Viši referent i

- Referent.

Član 6

Zvanja u okviru srednje školske spreme stiču se pod sledećim uslovima:

1. Zvanje VIŠEG REFERENTA može steći zaposleni sa srednjom školskom spremom koji ima najmanje tri godine radnog staža, a osposobljen je da samostalno obavlja manje složene stručno-operativne, administrativne i njima slične poslove.

2. Zvanje REFERENTA može steći zaposleni sa srednjom školskom spremom koji ima najmanje šest meseci radnog staža i položen pripravnički ispit, a osposobljen je da obavlja manje složene stručno-operativne, administrativne i njima slične poslove, uz uputstva zaposlenih sa višim zvanjima.

III SISTEMATIZACIJA RADNIH MESTA

Zaštitnik građana donosi akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Stručnoj službi uz saglasnost Skupštine grada, organizuje i obezbeđuje zakonito i efikasno obavljanje poslova i odlučuje o pravima, dužnostima i odgovornostima zaposlenih.

U skladu sa aktom iz stava 1. ovog člana Zaštitnik građana rešenjem raspoređuje zaposlene na utvrđena radna mesta.

Rešenjem, kojim se raspoređuje zaposleni sa odgovarajućom školskom spremom, Zaštitnik građana istovremeno utvrđuje i odgovarajuće zvanje u zavisnosti od ispunjenosti propisanih uslova za sticanje zvanja, a u skladu sa aktom iz stava 1. ovog člana.

Član 7

Sistematizacija radnih mesta u Stručnoj službi obuhvata:

- Tabelarni pregled radnih mesta sa brojem izvršilaca i uslovima za njihovo obavljanje i

- Nazive radnih mesta sa opisom poslova i zadataka.

Član 8

Za obavljanje poslova i zadataka u Stručnoj službi utvrđuje se ukupno 1 izvršilac i to:

TABELARNI PREGLED RADNIH MESTA SA BROJEM IZVRŠILACA I USLOVIMA ZA NJIHOVO OBAVLJANJE

Redni broj

NAZIV RADNOG MESTA

BROJ IZVRŠILACA

VRSTA I STEPEN ŠKOLSKE SPREME

RADNI STAŽ

POSEBNI USLOVI

1.

ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKI POSLOVI

1

IV stepen, gimnazija

najmanje 6 meseci

Položen stručni ispit za rad u organima državne uprave i poznavanje rada na računaru

Član 9

ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKI POSLOVI

Opis poslova i zadataka:

- Obavlja administrativno-tehničke poslove koji se odnose na prijem, razvrstavanje i arhiviranje materijala upućenih Zaštitniku građana, vodi delovodnik i dostavne knjige, obavlja svakodnevnu korespodenciju za potrebe Zaštitnika, odnosno zamenika Zaštitnika građana,

- Vrši prijem stranaka, zaprima i zavodi predstavke građana i otvara predmete,

- Priprema naloge za plaćanja i dostavlja ih Trezoru NBS,

- Vrši obračun zarada i putnih troškova za zaposlene,

- Priprema naloge za transfer sredstava i dostavlja ih Trezoru gradske uprave,

- Popunjava propisane obrasce o obračunatim i isplaćenim porezima i doprinosima na lična primanja zaposlenih i dostavlja ih nadležnim organima u zakonski propisanom roku,

- Priprema potrebne finansijske izveštaje i operativne planove,

- Vrši prijavu i odjavu radnika,

- Sačinjava godišnje pojedinačne poreske izveštaje,

- Priprema obrasce M4 o ukupnom stažu osiguranja za zaposlene i dostavlja na kontrolu Republičkom fondu za penzijsko i invalidsko osiguranje i

- I druge poslove po nalogu zaštitnika građana i njegovog zamenika.

Član 10

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Stručnoj službi Zaštitnika građana ("Službeni list grada Zrenjanina" broj 32/2008).

IV ZAVRŠNE ODREDBE

Član 11

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Zrenjanina", a po dobijenoj saglasnosti od strane Skupštine grada Zrenjanina.