PRAVILNIKO REGISTRU ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA I SPROVOĐENJU PRINCIPA ANALIZE EFEKATA PROPISA("Sl. list Grada Loznice", br. 5/2014) |
Pravilnikom o Registru administrativnih postupaka i sprovođenju principa analize efekata propisa (u daljem tekstu: Pravilnik), bliže se uređuju pravila i način rada, registracija upisa, izmena ili brisanje administrativnog postupka iz Registra administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Registar), primena principa analiza efekata kod sprovođenja administrativnih postupaka, nadležnost Radnog tela za regulatornu reformu i sprovođenje principa analize efekata propisa (dalje u tekstu: Regulatorno telo), kao i druga pitanja od značaja za rad Registra.
Cilj donošenja Pravilnika jeste utvrđivanje obaveznih pravila rada Registra kako bi se:
1. obezbedila pravna sigurnost poslovnim subjektima i građanima prilikom podnošenja zahteva, kao i u postupku odlučivanja po zahtevima
2. obezbedila bolja saradnja gradskih uprava i službi sa strankama kod sprovođenja administrativnih postupaka i donošenja opštih pravnih akata
3. obezbedilo donošenje kvalitetnijih opštih pravnih akata u budućnosti.
Administrativni postupak u smislu ovog Pravilnika, obuhvata postupak rešavanja predmeta od momenta podnošenja podneska stranke do davanja, odnosno dostavljanja odgovora, konačnog odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina konačnog postupanja po podnesku stranke.
Administrativni postupak obuhvata: sva rešenja, dozvole, odobrenja, potvrde, licence, ovlašćenja, procene, ustupanja, postupke u kojima je propisano plaćanje takse ili naknade, obaveštenja stranaka u organizacionim jedinicima (odeljenje/ odsek/grupa) koja su potrebna za obavljanje delatnosti odnosno za ostvarenje njihovih prava i drugi postupci koji se sprovode po podnesku stranke.
Registar predstavlja elektronsku bazu svih podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Loznice. Registar se objavljuje na zvaničnom sajtu grada Loznice, http://www. loznica.rs/.
Svi administrativni postupci uprave koji proističu iz delokruga poverenih ili izvornih poslova, moraju biti registrovani u Registru.
Administrativni postupak koji nije registrovan u Registru neće se primenjivati do uvođenja u Registar.
Administrativni postupak se uvek primenjuje u skladu sa elementima administrativnog postupka koji su dati u Registru.
Elementi administrativnog postupka sadržani u Registru su:
1. Naziv administrativnog postupka
2. Registracioni broj administrativnog postupka
3. Naziv organizacione jedinice koja sprovodi postupak i odlučuje o administrativnom postupku
4. Adresa, broj telefona / faksa, elektronska adresa ili bilo koji drugi način na koji zainteresovani subjekti mogu dostaviti zahtev za sprovođenje administrativnog postupka ili dobiti druge informacije o administrativnom postupku od ovlašćene organizacione jedinice
5. Oblast (delatnost) na koju se administrativni postupak odnosi
6. Svrha administrativnog postupka
7. Pravni osnov
8. Iznos takse i / ili naknade koje se plaćaju prilikom podnošenja zahteva, u toku postupka odnosno nakon donošenja odluke, broj računa i poziv na broj na koji se uplaćuje iznos
9. Informacije (podaci) koje je stranka dužna da dostavi prilikom podnošenja zahteva
10. Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi uz zahtev
11. Rok za pregled predmeta
12. Rok za rešavanje potpunog predmeta
13. Obrazac zahteva, ukoliko je propisan republičkim aktom, a ostale obrasce zahteva generiše softver na osnovu podataka koji se unose u bazu podataka.
14. Vreme važenja akta koji se donosi (ukoliko postoji vremensko ograničenje).
Regulatorno telo, rad Registra i sprovođenje principa analize efekata propisa
Regulatorno telo se stara o radu Registra i odgovorno je za:
a. tačnost i pravovremeno unošenje podataka,
b. održavanje Registra,
c. registraciju upisa, izmene ili brisanja administrativnih postupaka,
d. sprovođenje principa analize efekata propisa,
e. poštovanje pravila i procedura rada Registra.
Regulatorno telo obavlja i stručne poslove vezane za registraciju upisa, izmene ili brisanja administrativnih postupaka.
Regulatorno telo će obavezno proveriti da li su kod određivanja elemenata administrativnog postupka, bliže opisanih u članu 5. Pravilnika, a koji su dati u jedinstvenom obrascu za registraciju, primenjeni principi analize efekata.
Princip analize efekata u smislu ovog pravilnika, predstavlja ocenu uticaja administrativnih postupaka na poslovne subjekte i to:
• administrativnog postupka izvedenog iz nacrta novog/izmenjenog gradskog propisa ili
• administrativnog postupka koji se primenjuje na osnovu republičkog propisa.
Organizaciona jedinica koja sprovodi administrativni postupak dužna je da, kod registracije upisa novog ili izmene postojećeg administrativnog postupaka, primenjuje principe analize efekata.
Pri registraciji upisa odnosno izmena administrativnog postupka, Regulatorno telo razmatra da li su sprovedeni principi analize efekata, naročito vodeći računa o:
1. legalnosti administrativnog postupka
2. povoljnosti administrativnog postupka za poslovanje, pri čemu se negativni uticaji na poslovne subjekte svode na minimum i
3. ukupnim troškovima koje poslovni subjekat ima kod sprovođenja administrativnog postupka odnosno kod sprovođenja više administrativnih postupaka koji predstavljaju deo procesa, kada za ostvarivanje nekog prava poslovni subjekt sukcesivno podnosi zahteve za više administrativnih postupaka koji su deo jedinstvenog procesa (npr. u procesu izgradnje više administrativnih postupaka je u okviru jedinstvenog procesa koji se sastoji od: informacije o lokaciji, lokacijske dozvole, građevinske dozvole i upotrebne dozvole).
Registracija administrativnog postupka
Postupak registracije pokreće načelnik organizacione jedinice koja sprovodi administrativni postupak, dostavljanjem zahteva za registraciju koordinatoru Regulatornog tela. Zahtev za registraciju je dat u Prilogu 1 i sastavni je deo Pravilnika.
U Registru se sprovode tri vrste registracije:
I registracija upisa novog administrativnog postupka
II registracija izmene administrativnog postupka
III registracija brisanja administrativnog postupka
I Registracija upisa novog administrativnog postupka u Registar
Registracija upisa novog administrativnog postupka može biti:
• privremena - kada je pravni osnov za sprovođenje administrativnog postupka republički propis
• trajna - kada je pravni osnov za sprovođenje administrativnog postupka gradski opšti pravni akt ili kada privremena registracija donošenjem rešenja Regulatornog tela postane trajna.
Privremena registracija upisa administrativnog postupka
Kako bi se obezbedila pravna sigurnost, primena i poštovanje novih/izmenjenih republičkih propisa u gradu Loznici, u skladu sa načelom zakonitosti, grad Loznica uvodi privremenu registraciju za sve administrativne postupke koji se sprovode na osnovu novog/izmenjenog republičkog propisa.
Privremena registracija, u smislu ovog pravilnika, predstavlja registraciju administrativnog postupka upisom podataka iz zahteva za registraciju u Registar, bez sprovođenja postupka za trajnu registraciju i do donošenja rešenja Regulatornog tela.
Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, ovlašćen je da predlaže privremenu registraciju i dostavlja zahtev za registraciju Regulatornom telu.
Zahtev za registraciju (u kome je na drugoj strani označeno da se traži privremena registracija) dostavlja se koordinatoru Regulatornog tela, u roku od 2 radna dana od dana stupanja na snagu republičkog propisa odnosno od dana početka primene republičkog propisa.
Koordinator Regulatornog tela, odmah po prijemu, dostavlja zahtev za registraciju stručnjaku za informatiku Regulatornog tela, radi privremene registracije administrativnog postupka i unosa podataka o elementima administrativnog postupka u Registar.
Stručnjak za informatiku Regulatornog tela:
1. određuje identifikacioni broj za administrativni postupak
2. označava da je u pitanju privremena registracija, tako što u Registru, posle naziva administrativnog postupka, dodaje "- privremena registracija"
3. unosi u Registar sve elemente administrativnog postupka koji su definisani u članu 5. ovog pravilnika, a za koje je nadležna organizaciona jedinica dostavila podatke u zahtevu za registraciju.
Identifikacioni broj koji je određen kod privremene registracije, ostaje isti i nakon sprovedenog postupka trajne registracije.
Zahtev za registraciju podnosi se u pisanom obliku, kao i na elektronsku adresu: regulatornareforma@loznica.rs.
Dokumentacija koja se predaje uz popunjeni zahtev za privremenu registraciju (koji se sastoji od dva lista) je:
a. izvod iz republičkog propisa na osnovu koga se predlaže registracija administrativnog postupka
b. obrazac, objavljen republičkim propisom (ukoliko postoji).
Stručnjak za informatiku Regulatornog tela će privremeno registrovati administrativni postupak najkasnije u roku od 2 radna dana od dana prijema zahteva za registraciju i o registraciji će odmah obavestiti koordinatora regulatornog tela.
Koordinator Regulatornog tela dostavlja zahtev za registraciju na osnovu koga je izvršena privremena registracija, predsedniku Regulatornog tela, radi nastavka postupka u cilju trajne registracije.
U postupku razmatranja privremeno registrovanog administrativnog postupka radi trajne registracije, primenjivaće se postupak, pravila i rokovi predviđeni članovima 25-32. ovog pravilnika.
Regulatorno telo će naročito voditi računa da li se kod određivanja elemenata administrativnog postupka vodilo računa o primeni principa analize efekata.
Trajna registracija upisa novog administrativnog postupka
U cilju poštovanja načela ekonomičnosti, efikasnosti, nadzora i evaluacije, kao i primene principa analize efekata kod sprovođenja administrativnih postupaka, nakon sprovedenog postupka i donošenja pozitivnog rešenja Regulatornog tela, kojim se potvrđuje da su poštovani principi analize efekata propisa kod određivanja elemenata administrativnog postupka, administrativni postupak se trajno registruje u Registru.
Trajna registracija, u smislu ovog pravilnika, predstavlja registraciju administrativnog postupka u Registru na osnovu pozitivnog rešenja Regulatornog tela, sve do promene administrativnog postupka ili njegovog prestanka na osnovu novog republičkog ili gradskog propisa.
Privremena registracija postaje trajna na osnovu pozitivnog rešenja koje donosi predsednik Regulatornog tela, a kojim se utvrđuje da su ispunjeni svi uslovi da privremena registracija postane trajna.
Postupak trajne registracije
Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, predlaže registraciju upisa novog administrativnog postupka tako što, u roku od 2 radna dana od dana stupanja na snagu opšteg pravnog akta grada, dostavlja popunjen zahtev za registraciju sa potrebnom dokumentacijom koordinatoru Regulatornog tela.
Zahtev za registraciju se podnosi u pisanom obliku, kao i na elektronsku adresu: regulatornareforma@loznica.rs.
Posle prijema zahteva za registraciju, koordinator dobija identifikacioni broj za administrativni postupak od stručnjaka za informatiku i unosi ga u zahtev za registraciju.
Dokumentacija koja se predaje uz popunjeni zahtev za registraciju je opšti pravni akt grada na osnovu koga se predlaže registracija upisa administrativnog postupka.
Predsednik Regulatornog tela saziva sednicu Regulatornog tela radi razmatranja i odlučivanja o zahtevu za registraciju.
Pri razmatranju zahteva za registraciju, Regulatorno telo će naročito voditi računa da li:
a) je zahtev za registraciju uredan,
b) je administrativni postupak potreban,
c) je administrativni postupak legalan,
d) je administrativni postupak povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa administrativnom postupku
e) su na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo i ukupni troškovi postupka (analiza efekata).
Za svaki podneti zahtev za registraciju, predsednik Regulatornog tela u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja zahteva za registraciju, donosi rešenje koje može biti:
a) Pozitivno - na osnovu koga se u roku od 2 radna dana od dana donošenja pozitivnog rešenja, vrši trajna registracija upisa administrativnog postupka odnosno utvrđuje trajna registracija kod administrativnog postupka koji je privremeno registrovan.
b) Negativno - koje sadrži obrazloženje i preporuku nadležnoj organizacionoj jedinici za dopunu zahteva za registraciju upisa.
Postupak u slučaju negativnog mišljenja regulatornog tela
Koordinator Regulatornog tela dostavlja negativno mišljenje načelniku organizacione jedinice koja je podnela zahtev za registraciju.
Nadležna organizaciona jedinica je dužna da dopuni zahtev za registraciju, tako što će postupiti u skladu sa preporukom Regulatornog tela, osim u slučaju kada Regulatorno telo dâ mišljenje da je administrativni postupak nepotreban.
Načelnik nadležne organizacione jedinice dostavlja dopunjeni zahtev za registraciju sa izmenjenim podacima koordinatoru Regulatornog tela, u roku od 3 radna dana od dana prijema negativnog rešenja.
Postupak u slučaju pozitivnog mišljenja regulatornog tela
Nakon razmatranja zahteva za registraciju i donošenja pozitivnog rešenja kojim se utvrđuju elementi administrativnog postupka iz člana 5 ovog pravilnika, čiji će prikaz biti dat u Registru, odmah posle održane sednice Regulatornog tela, Koordinator Regulatornog tela dostavlja pozitivno rešenje stručnjaku za informatiku.
Stručnjak za informatiku u roku od 1 radnog dana unosi utvrđene elemente administrativnog postupka u Registar.
Koordinator Regulatornog tela dostavlja pozitivno rešenje predstavniku rukovodstva u čijoj je nadležnosti sprovođenje ISO standarda 9001, radi informisanja.
II Registracija izmena administrativnog postupka
Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, predlaže registraciju izmene administrativnog postupka, tako što podnosi popunjen zahtev za registraciju sa identifikacionim brojem administrativnog postupka i potrebnom dokumentacijom, koordinatoru Regulatornog tela.
Kod izmene registracije administrativnog postupka potrebna je sledeća dokumentacija:
a. Izvod iz republičkog ili gradskog propisa na osnovu koga se menja sprovođenje administrativnog postupka pa je potrebna izmena registracije,
b. Novi obrazac propisan republičkim propisom (ukoliko postoji obrazac)
c. Postojeći obrazac nadležne organizacione jedinice koji se generiše automatski iz Registra (ukoliko postoji obrazac).
U postupku izmene administrativnog postupka, Regulatorno telo razmatra registraciju izmena onih elemenata administrativnog postupka čija se izmena traži u zahtevu za registraciju, u skladu sa promenom republičkog propisa ili gradskog opšteg pravnog akta.
Odredbe Pravilnika koje se odnose na postupak registracije upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju izmene administrativnog postupka.
III Registracija brisanja administrativnog postupka
Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, predlaže registraciju brisanja administrativnog postupka, tako što koordinatoru Regulatornog tela podnosi zahtev za registraciju brisanja.
Kod registracije brisanja administrativnog postupka popunjava se samo prva strana zahteva za registraciju datog u Prilogu 1. Pravilnika.
Uz popunjeni zahtev za registraciju dostavlja se:
• izvod iz republičkog propisa koji je pravni osnov za brisanje administrativnog postupka ili
• izvod iz opšteg pravnog akta grada koji je pravni osnov za brisanje administrativnog postupka.
Odredbe Pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju privremenog i trajnog upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju brisanja administrativnog postupka.
Početnu bazu Registra administrativnih postupaka čine svi administrativni postupci iz Priloga 2. koji je sastavni deo ovog pravilnika.
Administrativni postupci koji nisu evidentirani u Prilogu 2. ovog pravilnika, uvešće se po skraćenom postupku u Registar u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.
Obavezuju se načelnici organizacionih jedinica da prijave koordinatoru Regulatornog tela administrativne postupke koji se primenjuju u organizacionoj jedinici, a koji nisu evidentirani u Prilogu 2 Pravilnika, u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.
U slučaju da načelnik organizacione jedinice ne prijavi izostavljeni administrativni postupak u propisanom roku, postupak registracije izostavljenih administrativnih postupaka će se sprovesti u skladu sa postupkom propisanim ovim pravilnikom.
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Loznice".
Zahtev za registraciju upisa, izmena i brisanja administrativnog postupka
REPUBLIKA SRBIJA |
|
Šifra AP: |
|
||
|
|
|
|
Prilog I | |
|
ZAHTEV ZA:
c Registraciju upisa novog administrativnog postupka
c Registraciju izmene administrativnog postupka
c Registraciju brisanja administrativnog postupka
Naziv odeljenja |
|
Naziv manje organizacione jedinice (odsek/grupa) |
|
Uz zahtev je potrebno priložiti:
1. |
Za registraciju upisa novog administrativnog postupka: |
|
• Izvod iz republičkog ili gradskog propisa |
|
• Obrazac propisan republičkim propisom (ukoliko postoji) |
2. |
Za registraciju izmene administrativnog postupka: |
|
• Izvod iz republičkog ili gradskog propisa |
|
• Obrazac propisan republičkim propisom (ukoliko postoji) |
|
• Postojeći obrazac nadležne organizacione jedinice koji se generiše automatski iz Registra (ukoliko postoji obrazac) |
3. |
Za registraciju brisanja administrativnog postupka: |
|
• Izvod iz republičkog propisa ili gradskog propisa kojim se eliminiše administrativni postupak (NE POPUNJAVA SE ZAHTEV NA SLEDEĆIM STRANAMA) |
|
|
|
ime i prezime, načelnik odeljenja |
ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA, IZMENA I BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
|||||||
1. |
Naziv administrativnog postupka (AP) |
|
|||||
2. |
Privremena registracija upisa |
c da |
|||||
3. |
Registracioni broj AP (kod izmena AP unosi se postojeći registracioni broj) |
|
|||||
4. |
Razlog podnošenja zahteva |
|
|||||
5. |
Kontakt podaci: |
|
|||||
c Kontakt osoba: |
|
||||||
c Broj telefona / faksa: |
|
||||||
c E-mail adresa: |
|
||||||
c Veb sajt Grada za preuzimanje obrasca |
|
||||||
6. |
Opis i svrha AP |
|
|||||
7. |
Datum početka / prestanka primene AP |
|
|||||
8. |
Delatnost kojoj AP pripada (zaokružiti jednu ili više delatnosti) |
c Poslovi skupštine i gradonačelnika |
|||||
9. |
Pravni osnov AP |
|
|||||
10. |
Taksa/e |
R. br. |
Naziv takse |
Primalac |
Iznos takse |
Broj računa |
Poziv na broj |
1. |
|
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
|
||
11. |
Naknada |
R. br. |
Naziv naknade |
Primalac |
Iznos naknade |
Broj računa |
Poziv na broj |
1. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
12. |
Informacije koje se traže od stranke |
1. |
|
2. |
|
||
3. |
|
4. |
|
||||
5. |
|
6. |
|
||||
7. |
|
8. |
|
||||
13. |
Dokumenta koja se traže od stranke |
R. br |
Naziv dokumenta |
Uslovi |
Izdavalac dokumenta |
Forma |
Napomena |
1. |
|
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
|
||
3. |
|
|
|
|
|
||
4. |
|
|
|
|
|
||
5. |
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
||
14. |
Rok za pregled potpunosti predmeta |
|
|||||
15. |
Rok za rešavanje potpunog predmeta |
|
|||||
16. |
Obrazac (izabrati opciju) |
c Obrazac dat republičkim propisom |
|||||
17. |
Važenje AP |
|
|||||
18. |
Napomena |
|
Lista administrativnih posutupaka koji se sprovode u gradskoj upravi grada loznice
LISTA ADMINISTRATIVNIH POSUTUPAKA KOJI SE SPROVODE U GRADSKOJ UPRAVI GRADA LOZNICE |
||||
REDNI BROJ |
VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA |
MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA |
ŠIFRA |
NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
1 |
ODELJENJE ZA RAD ORGANA GRADA I ZAJEDNIČKE POSLOVE |
Odsek za skupštinske poslove |
RZP.1.1 |
Predstavke i žalbe Komisiji za predstavke i žalbe |
2 |
RZP.1.2 |
Inicijativa za donošenje akata iz nadležnosti grada Loznice |
||
3 |
RZP.1.3 |
Pristup informacijama od javnog značaja |
||
4 |
Kabinet gradonačelnika |
RZP.3.1. |
Prijem stranaka kod gradonačelnika |
|
5 |
Odsek za zajedničke poslove |
RZP.4.1 |
Korišćenje velike sale |
|
6 |
ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU |
Odsek za poslove pravne pomoći i pisarnice |
OPS.1.1 |
Pravna pomoć |
7 |
OPS.1.2 |
Radna knjižica |
||
8 |
OPS.1.3 |
Ispravke i promene u radnoj knjižici |
||
9 |
OPS.1.4 |
Duplikat radne knjižice |
||
10 |
OPS.1.5 |
Overa potpisa rukopisa i prepisa |
||
11 |
OPS.1.6 |
Razgledanje i prepisivanje spisa |
||
12 |
OPS.1.7 |
Potvrda da je lice upisano u birački spisak |
||
13 |
OPS.1.8 |
Upis u birački spisak |
||
14 |
OPS.1.9 |
Brisanje iz biračkog spiska |
||
15 |
OPS.1.10 |
Promene u biračkom spisku |
||
16 |
Odsek za matične poslove i mesne kancelarije |
OPS.2.1 |
Izvodi iz matičnih knjiga |
|
17 |
OPS.2.2 |
Izvodi iz matičnih knjiga namenjeni inostranstvu |
||
18 |
OPS.2.3 |
Uverenje o državljanstvu |
||
19 |
OPS.2.4 |
Upis činjenica u matične knjige |
||
20 |
OPS.2.5 |
Upis promena pojedinih činjenica u matične knjige |
||
21 |
OPS.2.6 |
Uverenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u matičnim knjigama |
||
22 |
OPS.2.7 |
Uverenja o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija u matičnim knjigama |
||
23 |
OPS.2.8 |
Smrtovnica |
||
24 |
OPS.2.9 |
Uvid u matične knjige i knjigu državljana |
||
25 |
OPS.2.10 |
Zaključenje braka |
||
26 |
OPS.2.11 |
Priznanje očinstva |
||
27 |
OPS.2.12 |
Određivanje ličnog imena deteta |
||
28 |
OPS.2.13 |
Ispravke i dopune u matičnim knjigama i knjigama državljana |
||
29 |
OPS.2.14 |
Promena ličnog imena |
||
30 |
OPS.2.15 |
Naknadni upisi u matične knjige |
||
31 |
ODELJENJE ZA PRIVREDU
|
Odsek za privredu i razvoj javnog i privatnog sektora |
PRV.1.1 |
Izdavanje auto-taksi dozvole |
32 |
PRV.1.2 |
Izmena podataka u auto - taksi dozvoli |
||
33 |
PRV.1.3 |
Odobrenje za ulazak vozila u pešačku zonu |
||
34 |
PRV.1.4 |
Izuzimanje od zabrane zaustavljanja i parkiranja vozila - određivanje prostora za snabdevanje |
||
35 |
PRV.1.5 |
Registracija i overa redova vožnje |
||
36 |
PRV.1.6 |
Uverenje o vođenju preduzetničke radnje registrovane do 31.12.2005. godine |
||
37 |
PRV.1.7 |
Kategorizacija kuće za odmor, apartmana, sobe i seoskog turističkog domaćinstva |
||
38 |
PRV.1.8 |
Produženje radnog vremena u ugostiteljskim objektima |
||
39 |
PRV.1.9 |
Registrovanje ugovora o radu za obavljanje poslova van prostorija poslodavca i poslova kućnog pomoćnog osoblja |
||
40 |
Odsek za agrar i ruralni razvoj
|
PRV.2.1 |
Utvrđivanje visine i obaveze plaćanja naknade za promenu namene poljoprivrednog zemljišta |
|
41 |
PRV.2.2 |
Vodni uslovi |
||
42 |
PRV.2.3 |
Vodna saglasnost |
||
43 |
PRV.2.4 |
Vodna dozvola |
||
44 |
PRV.2.5 |
Uverenje o bavljenju poljoprivrednom proizvodnjom |
||
45 |
PRV.2.6 |
Procena štete od elementarnih nepogoda |
||
46 |
PRV.2.7 |
Procena štete nastale usled ujeda domaće životinje od strane psa lutalice |
||
47 |
ODELJENJE ZA FINANSIJE I DRUŠTVENE DELATNOSTI
|
Odsek za dečiju, socijalnu i primarnu zdravstvenu zaštitu
|
FDD.4.1 |
Pravo na dečiji dodatak |
48 |
FDD.4.2 |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta |
||
49 |
FDD.4.3 |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
||
50 |
FDD.4.4 |
Roditeljski dodatak |
||
51 |
FDD.4.5 |
Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja |
||
52 |
FDD.4.6 |
Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu sa smetnjama u razvoju |
||
53 |
FDD.4.8 |
Novčana pomoć porodici sa decom na teritoriji grada Loznice |
||
54 |
FDD.4.10 |
Novčana pomoć nezaposlenoj porodilji do navršene prve godine života deteta |
||
55 |
FDD.4.11 |
Uverenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
||
56 |
FDD.4.12 |
Naknada troškova prevoza za učenike srednjih škola sa smetnjama u razvoju |
||
57 |
FDD.4.13 |
Naknada troškova prevoza za studente viših i visokih ustanova sa smetnjama u razvoju |
||
58 |
FDD.4.14 |
Naknada troškova prevoza za korisnike boračko-invalidske zaštite - ratni i mirnodopski vojni invalidi/korisnici porodične invalidnine/ civilni invalidi rata |
||
59 |
FDD.4.15 |
Procena potreba za pružanje dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu i učeniku |
||
60 |
FDD.4.16 |
Status energetski zaštićenog kupca |
||
61 |
FDD.4.17 |
Lična invalidnina ratnih, mirnodopskih vojnih invalida i civilnih invalida rata |
||
62 |
FDD.4.18 |
Dodatak za negu i pomoć vojnom invalidu/civilnom invalidu rata I-IV grupe |
||
63 |
FDD.4.19 |
Naknada za vreme nezaposlenosti ratnog vojnog invalida I-IV grupe |
||
64 |
FDD.4.20 |
Zdravstvena zaštita korisnik boračko - invalidske zaštite |
||
65 |
FDD.4.21 |
Banjsko i klimatsko lečenje vojnog invalida |
||
66 |
FDD.4.22 |
Besplatna i povlašćena vožnja vojnog invalida |
||
67 |
FDD.4.23 |
Putničko motorno vozilo vojnog invalida I grupe |
||
68 |
FDD.4.24 |
Naknada troškova sahrane nosioca "Partizanske spomenice |
||
69 |
FDD.4.25 |
Mesečno novčano primanje materijalno neobezbeđenih korisnika boračko-invalidske zaštite |
||
70 |
FDD.4.26 |
Dodatak za negu korisnika mesečnog novčanog primanja |
||
71 |
FDD.4.27 |
Mesečno novčano primanje za nezaposlene RVI od V do X grupe iz oružanih akcija posle 17.08.1990. |
||
72 |
FDD.4.28 |
Porodični dodatak |
||
73 |
FDD.4.29 |
Borački dodatak |
||
74 |
FDD.4.30 |
Porodična invalidnina po palom borcu/iza smrti vojnog invalida |
||
75 |
FDD.4.32 |
Uvećana porodična invalidnina po palom borcu |
||
76 |
FDD.4.33 |
Pomoć porodici u slučaju smrti vojnog invalida |
||
77 |
FDD.4.34 |
Ortopedski dodatak za vojnog invalida/civilnog invalida rata |
||
78 |
FDD.4.35 |
Ortopedska i druga pomagala za vojnog invalida |
||
79 |
FDD.4.36 |
Naknada pogrebnih troškova korisnika mesečnog novčanog primanja |
||
80 |
Odsek za društvene delatnosti i omladinu
|
FDD.5.1 |
Ispunjenost uslova za početak rada ustanove |
|
81 |
FDD.5.2 |
Verifikacija novih obrazovanih profila |
||
82 |
FDD.5.3 |
Proširena delatnost ustanove |
||
83 |
FDD.5.4 |
Uverenje o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva (za učenički i studentski standard) |
||
84 |
FDD.5.5 |
Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica |
||
85 |
FDD.5.6 |
Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija za izbegla i raseljena lica |
||
86 |
ODELJENJE ZA PLANIRANJE I IZGRADNJU
|
Odsek za urbanizam |
PLI.1.1 |
Potvrđivanje Urbanističkog projekta |
87 |
PLI.1.2 |
Potvrđivanje projekta parcelacije/preparcelacije |
||
88 |
PLI.1.3 |
Potvrđivanje projekta ispravke granica susednih parcela |
||
89 |
PLI.1.4 |
Informacija o lokaciji |
||
90 |
PLI.1.5 |
Lokacijska dozvola |
||
91 |
PLI.1.6 |
Kontrola usaglašenosti izgrađenih temelja |
||
92 |
PLI.1.7 |
Inicijativa za izmenu prostornog/urbanističkog plana |
||
93 |
PLI.1.8 |
Zauzeće javne površine-letnja bašta |
||
94 |
PLI.1.9 |
Zauzeće javne površine - rashladni uređaji |
||
95 |
PLI.1.10 |
Zauzeće javne površine - aparati za kokice i druge pečenjarske proizvode |
||
96 |
PLI.1.11 |
Zauzeće javne površine - slobodnostojeće i zidne vitrine |
||
97 |
PLI.1.12 |
Zauzeće javne površine - pokretne tezge |
||
98 |
PLI.1.13 |
Zauzeće javne površine - reklamne oznake, bilbordi i panoi |
||
99 |
PLI.1.14 |
Zauzeće javne površine - građevinski materijal |
||
100 |
PLI.1.15 |
Zauzeće javne površine - građevinska skela i gradilišna ograda |
||
101 |
PLI.1.16 |
Zauzeće javne površine - objekti za izvođenje zabavnih programa |
||
102 |
Odsek za građevinarstvo, imovinsko-pravne i komunalno-stambene poslove
|
PLI.1.17 |
Zauzeće javne površine - tenda |
|
103 |
PLI.1.18 |
Zauzeće javne površine - za druge objekte i uređaje |
||
104 |
PLI.2.1 |
Eksproprijacija imovine |
||
105 |
PLI.2.2 |
Deeksproprijacija |
||
106 |
PLI.2.3 |
Konverzija zemljišta |
||
107 |
PLI.2.4 |
Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta |
||
108 |
PLI.2.5 |
Ekshumacija |
||
109 |
PLI.2.6 |
Iseljenja iz stanova bespravno useljenih lica |
||
110 |
PLI.2.7 |
Otkup stana |
||
111 |
PLI.2.8 |
Zakup stana u vlasništvu grada Loznice |
||
112 |
PLI.2.10 |
Raskopavanje javnih površina |
||
113 |
PLI.2.11 |
Građevinska dozvola |
||
114 |
PLI.2.12 |
Pripremni radovi |
||
115 |
PLI.2.13 |
Prijava početka građenja |
||
116 |
PLI.2.14 |
Izmena građevinske i lokacijske dozvole usled promene investitora |
||
117 |
PLI.2.15 |
Izmena građevinske dozvole usled promena u toku građenja |
||
118 |
PLI.2.16 |
Privremena građevinska dozvola |
||
119 |
PLI.2.17 |
Uklanjanje objekata |
||
120 |
PLI.2.18 |
Građenje pomoćnog objekta |
||
121 |
PLI.2.19 |
Građenje ekonomskog objekta |
||
122 |
PLI.2.20 |
Investiciono održavanje |
||
123 |
PLI.2.21 |
Rekonstrukcija, adaptacija i sanacija objekata |
||
124 |
PLI.2.22 |
Promena namene objekta sa izvođenjem radova |
||
125 |
PLI.2.23 |
Promena namene objekta bez izvođenja radova |
||
126 |
PLI.2.24 |
Ugradnja unutrašnjih gasnih instalacija i priključak na gasnu mrežu |
||
127 |
PLI.2.25 |
Postavljanje antenskih stubova |
||
128 |
PLI.2.26 |
Postavljanje distributivnih delova elektronske komunikacione mreže |
||
129 |
PLI.2.27 |
Postavljanje pojedinačnih elektrodistributivnih i elektroprenosivih stubova |
||
130 |
PLI.2.28 |
Niskonaponska elektrodistributivna mreža 10 kv ili 20 kv vod |
||
131 |
PLI.2.29 |
Tipske transformatorske stanice 10/0,4 kv ili 20/0,4 kv |
||
132 |
PLI.2.30 |
Postavljanje elektrodistributivne mreže od trafostanice do mesta priključka na objektu kupca |
||
133 |
PLI.2.31 |
Građenje manje crpne stanice |
||
134 |
PLI.2.32 |
Postavljanje distributivnih priključaka toplovodne mreže |
||
135 |
PLI.2.33 |
Priključci na vodovodnu i kanalizacionu mrežu |
||
136 |
PLI.2.34 |
Postavljanje solarnih kolektora i solarnih ćelija |
||
137 |
PLI.2.35 |
Građenje zidanih ograda |
||
138 |
PLI.2.36 |
Uklanjanje prepreka za osobe sa invaliditetom |
||
139 |
PLI.2.37 |
Izgradnja sekundarnih, odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture u okviru postojeće regulacije ulice |
||
140 |
PLI.2.38 |
Uređenje saobraćajnica u okviru postojeće regulacije ulica |
||
141 |
PLI.2.39 |
Legalizacija |
||
142 |
PLI.2.40 |
Upotrebna dozvola |
||
143 |
Grupa za poslove zaštite i unapređenja životne sredine
|
PLI.3.1 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu/određivanje obima i sadržaja Studije o proceni uticaja |
|
144 |
PLI.3.3 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na Studiju o proceni uticaja projekta na životnu sredinu |
||
145 |
PLI.3.4 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
||
146 |
PLI.3.5 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na Studiju zatečenog stanja o proceni uticaja projekta na životnu sredinu |
||
147 |
PLI.3.6 |
Dozvola za sakupljanje otpada |
||
148 |
PLI.3.7 |
Dozvola za transport otpada |
||
149 |
PLI.3.8 |
Izdavanje dozvole za skladištenje, tretman i odlaganje otpada |
||
150 |
PLI.3.11 |
Potvrda o izuzimanju obaveze pribavljanja dozvole za upravljanje otpadom |
||
151 |
PLI.3.12 |
Integrisana dozvola |
||
152 |
PLI.3.13 |
Dozvola za rad stacionarnih izvora zagađenja |
||
153 |
PLI.3.14 |
Dozvola za upravljanje hemikalijama |
||
154 |
ODELJENJE LOKALNE PORESKE ADMINISTRACIJE |
Odsek za evidenciju poreza |
LPA.1.1 |
Utvrđivanje poreza na imovinu fizičkih lica |
155 |
LPA.1.2 |
Utvrđivanje poreza na imovinu pravnih lica |
||
156 |
LPA.1.3 |
Utvrđivanje komunalne takse za isticanje firme na poslovnom prostoru |
||
157 |
LPA.1.4 |
Otpis kamate po osnovu neuručenih rešenja |
||
158 |
LPA.1.5 |
Terenska kontrola |
||
159 |
LPA.1.6 |
Poresko uverenje |
||
160 |
Odsek za naplatu poreza |
LPA.2.1 |
Odlaganje plaćanja poreskog duga |
|
161 |
LPA.2.2 |
Otpis duga po osnovu zastarelosti |
||
162 |
LPA.2.3 |
Preknjižavanje novčanih sredstava |
||
163 |
LPA.2.4 |
Povraćaj novčanih sredstava |
||
164 |
ODELJENJE ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ |
Odsek za lokalni ekonomski razvoj |
LER.1.1 |
Stručna podrška sektoru MSP |
165 |
LER.1.2 |
Stručna podrška investitorima |
||
166 |
LER.1.3 |
Stručna podrška poljoprivrednim proizvođačima |
||
167 |
LER.1.4 |
Davanje na korišćenje tehničke opreme udruženjima i drugim organizacijama za potrebe organizovanja različitih skupova |