PRAVILNIK
O REGISTRU ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA I SPROVOĐENJU PRINCIPA ANALIZE EFEKATA PROPISA

("Sl. list Grada Loznice", br. 5/2014)

Uvodne odredbe

Član 1

Pravilnikom o Registru administrativnih postupaka i sprovođenju principa analize efekata propisa (u daljem tekstu: Pravilnik), bliže se uređuju pravila i način rada, registracija upisa, izmena ili brisanje administrativnog postupka iz Registra administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Registar), primena principa analiza efekata kod sprovođenja administrativnih postupaka, nadležnost Radnog tela za regulatornu reformu i sprovođenje principa analize efekata propisa (dalje u tekstu: Regulatorno telo), kao i druga pitanja od značaja za rad Registra.

Član 2

Cilj donošenja Pravilnika jeste utvrđivanje obaveznih pravila rada Registra kako bi se:

1. obezbedila pravna sigurnost poslovnim subjektima i građanima prilikom podnošenja zahteva, kao i u postupku odlučivanja po zahtevima

2. obezbedila bolja saradnja gradskih uprava i službi sa strankama kod sprovođenja administrativnih postupaka i donošenja opštih pravnih akata

3. obezbedilo donošenje kvalitetnijih opštih pravnih akata u budućnosti.

Član 3

Administrativni postupak u smislu ovog Pravilnika, obuhvata postupak rešavanja predmeta od momenta podnošenja podneska stranke do davanja, odnosno dostavljanja odgovora, konačnog odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina konačnog postupanja po podnesku stranke.

Administrativni postupak obuhvata: sva rešenja, dozvole, odobrenja, potvrde, licence, ovlašćenja, procene, ustupanja, postupke u kojima je propisano plaćanje takse ili naknade, obaveštenja stranaka u organizacionim jedinicima (odeljenje/ odsek/grupa) koja su potrebna za obavljanje delatnosti odnosno za ostvarenje njihovih prava i drugi postupci koji se sprovode po podnesku stranke.

Registar

Član 4

Registar predstavlja elektronsku bazu svih podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Loznice. Registar se objavljuje na zvaničnom sajtu grada Loznice, http://www. loznica.rs/.

Svi administrativni postupci uprave koji proističu iz delokruga poverenih ili izvornih poslova, moraju biti registrovani u Registru.

Administrativni postupak koji nije registrovan u Registru neće se primenjivati do uvođenja u Registar.

Administrativni postupak se uvek primenjuje u skladu sa elementima administrativnog postupka koji su dati u Registru.

Član 5

Elementi administrativnog postupka sadržani u Registru su:

1. Naziv administrativnog postupka

2. Registracioni broj administrativnog postupka

3. Naziv organizacione jedinice koja sprovodi postupak i odlučuje o administrativnom postupku

4. Adresa, broj telefona / faksa, elektronska adresa ili bilo koji drugi način na koji zainteresovani subjekti mogu dostaviti zahtev za sprovođenje administrativnog postupka ili dobiti druge informacije o administrativnom postupku od ovlašćene organizacione jedinice

5. Oblast (delatnost) na koju se administrativni postupak odnosi

6. Svrha administrativnog postupka

7. Pravni osnov

8. Iznos takse i / ili naknade koje se plaćaju prilikom podnošenja zahteva, u toku postupka odnosno nakon donošenja odluke, broj računa i poziv na broj na koji se uplaćuje iznos

9. Informacije (podaci) koje je stranka dužna da dostavi prilikom podnošenja zahteva

10. Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi uz zahtev

11. Rok za pregled predmeta

12. Rok za rešavanje potpunog predmeta

13. Obrazac zahteva, ukoliko je propisan republičkim aktom, a ostale obrasce zahteva generiše softver na osnovu podataka koji se unose u bazu podataka.

14. Vreme važenja akta koji se donosi (ukoliko postoji vremensko ograničenje).

Regulatorno telo, rad Registra i sprovođenje principa analize efekata propisa

Član 6

Regulatorno telo se stara o radu Registra i odgovorno je za:

a. tačnost i pravovremeno unošenje podataka,

b. održavanje Registra,

c. registraciju upisa, izmene ili brisanja administrativnih postupaka,

d. sprovođenje principa analize efekata propisa,

e. poštovanje pravila i procedura rada Registra.

Član 7

Regulatorno telo obavlja i stručne poslove vezane za registraciju upisa, izmene ili brisanja administrativnih postupaka.

Regulatorno telo će obavezno proveriti da li su kod određivanja elemenata administrativnog postupka, bliže opisanih u članu 5. Pravilnika, a koji su dati u jedinstvenom obrascu za registraciju, primenjeni principi analize efekata.

Član 8

Princip analize efekata u smislu ovog pravilnika, predstavlja ocenu uticaja administrativnih postupaka na poslovne subjekte i to:

• administrativnog postupka izvedenog iz nacrta novog/izmenjenog gradskog propisa ili

• administrativnog postupka koji se primenjuje na osnovu republičkog propisa.

Član 9

Organizaciona jedinica koja sprovodi administrativni postupak dužna je da, kod registracije upisa novog ili izmene postojećeg administrativnog postupaka, primenjuje principe analize efekata.

Član 10

Pri registraciji upisa odnosno izmena administrativnog postupka, Regulatorno telo razmatra da li su sprovedeni principi analize efekata, naročito vodeći računa o:

1. legalnosti administrativnog postupka

2. povoljnosti administrativnog postupka za poslovanje, pri čemu se negativni uticaji na poslovne subjekte svode na minimum i

3. ukupnim troškovima koje poslovni subjekat ima kod sprovođenja administrativnog postupka odnosno kod sprovođenja više administrativnih postupaka koji predstavljaju deo procesa, kada za ostvarivanje nekog prava poslovni subjekt sukcesivno podnosi zahteve za više administrativnih postupaka koji su deo jedinstvenog procesa (npr. u procesu izgradnje više administrativnih postupaka je u okviru jedinstvenog procesa koji se sastoji od: informacije o lokaciji, lokacijske dozvole, građevinske dozvole i upotrebne dozvole).

Registracija administrativnog postupka

Član 11

Postupak registracije pokreće načelnik organizacione jedinice koja sprovodi administrativni postupak, dostavljanjem zahteva za registraciju koordinatoru Regulatornog tela. Zahtev za registraciju je dat u Prilogu 1 i sastavni je deo Pravilnika.

Član 12

U Registru se sprovode tri vrste registracije:

I registracija upisa novog administrativnog postupka

II registracija izmene administrativnog postupka

III registracija brisanja administrativnog postupka

I Registracija upisa novog administrativnog postupka u Registar

Član 13

Registracija upisa novog administrativnog postupka može biti:

privremena - kada je pravni osnov za sprovođenje administrativnog postupka republički propis

trajna - kada je pravni osnov za sprovođenje administrativnog postupka gradski opšti pravni akt ili kada privremena registracija donošenjem rešenja Regulatornog tela postane trajna.

Privremena registracija upisa administrativnog postupka

Član 14

Kako bi se obezbedila pravna sigurnost, primena i poštovanje novih/izmenjenih republičkih propisa u gradu Loznici, u skladu sa načelom zakonitosti, grad Loznica uvodi privremenu registraciju za sve administrativne postupke koji se sprovode na osnovu novog/izmenjenog republičkog propisa.

Privremena registracija, u smislu ovog pravilnika, predstavlja registraciju administrativnog postupka upisom podataka iz zahteva za registraciju u Registar, bez sprovođenja postupka za trajnu registraciju i do donošenja rešenja Regulatornog tela.

Član 15

Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, ovlašćen je da predlaže privremenu registraciju i dostavlja zahtev za registraciju Regulatornom telu.

Zahtev za registraciju (u kome je na drugoj strani označeno da se traži privremena registracija) dostavlja se koordinatoru Regulatornog tela, u roku od 2 radna dana od dana stupanja na snagu republičkog propisa odnosno od dana početka primene republičkog propisa.

Član 16

Koordinator Regulatornog tela, odmah po prijemu, dostavlja zahtev za registraciju stručnjaku za informatiku Regulatornog tela, radi privremene registracije administrativnog postupka i unosa podataka o elementima administrativnog postupka u Registar.

Stručnjak za informatiku Regulatornog tela:

1. određuje identifikacioni broj za administrativni postupak

2. označava da je u pitanju privremena registracija, tako što u Registru, posle naziva administrativnog postupka, dodaje "- privremena registracija"

3. unosi u Registar sve elemente administrativnog postupka koji su definisani u članu 5. ovog pravilnika, a za koje je nadležna organizaciona jedinica dostavila podatke u zahtevu za registraciju.

Identifikacioni broj koji je određen kod privremene registracije, ostaje isti i nakon sprovedenog postupka trajne registracije.

Član 17

Zahtev za registraciju podnosi se u pisanom obliku, kao i na elektronsku adresu: regulatornareforma@loznica.rs.

Dokumentacija koja se predaje uz popunjeni zahtev za privremenu registraciju (koji se sastoji od dva lista) je:

a. izvod iz republičkog propisa na osnovu koga se predlaže registracija administrativnog postupka

b. obrazac, objavljen republičkim propisom (ukoliko postoji).

Član 18

Stručnjak za informatiku Regulatornog tela će privremeno registrovati administrativni postupak najkasnije u roku od 2 radna dana od dana prijema zahteva za registraciju i o registraciji će odmah obavestiti koordinatora regulatornog tela.

Član 19

Koordinator Regulatornog tela dostavlja zahtev za registraciju na osnovu koga je izvršena privremena registracija, predsedniku Regulatornog tela, radi nastavka postupka u cilju trajne registracije.

U postupku razmatranja privremeno registrovanog administrativnog postupka radi trajne registracije, primenjivaće se postupak, pravila i rokovi predviđeni članovima 25-32. ovog pravilnika.

Regulatorno telo će naročito voditi računa da li se kod određivanja elemenata administrativnog postupka vodilo računa o primeni principa analize efekata.

Trajna registracija upisa novog administrativnog postupka

Član 20

U cilju poštovanja načela ekonomičnosti, efikasnosti, nadzora i evaluacije, kao i primene principa analize efekata kod sprovođenja administrativnih postupaka, nakon sprovedenog postupka i donošenja pozitivnog rešenja Regulatornog tela, kojim se potvrđuje da su poštovani principi analize efekata propisa kod određivanja elemenata administrativnog postupka, administrativni postupak se trajno registruje u Registru.

Trajna registracija, u smislu ovog pravilnika, predstavlja registraciju administrativnog postupka u Registru na osnovu pozitivnog rešenja Regulatornog tela, sve do promene administrativnog postupka ili njegovog prestanka na osnovu novog republičkog ili gradskog propisa.

Privremena registracija postaje trajna na osnovu pozitivnog rešenja koje donosi predsednik Regulatornog tela, a kojim se utvrđuje da su ispunjeni svi uslovi da privremena registracija postane trajna.

Postupak trajne registracije

Član 21

Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, predlaže registraciju upisa novog administrativnog postupka tako što, u roku od 2 radna dana od dana stupanja na snagu opšteg pravnog akta grada, dostavlja popunjen zahtev za registraciju sa potrebnom dokumentacijom koordinatoru Regulatornog tela.

Član 22

Zahtev za registraciju se podnosi u pisanom obliku, kao i na elektronsku adresu: regulatornareforma@loznica.rs.

Član 23

Posle prijema zahteva za registraciju, koordinator dobija identifikacioni broj za administrativni postupak od stručnjaka za informatiku i unosi ga u zahtev za registraciju.

Član 24

Dokumentacija koja se predaje uz popunjeni zahtev za registraciju je opšti pravni akt grada na osnovu koga se predlaže registracija upisa administrativnog postupka.

Član 25

Predsednik Regulatornog tela saziva sednicu Regulatornog tela radi razmatranja i odlučivanja o zahtevu za registraciju.

Član 26

Pri razmatranju zahteva za registraciju, Regulatorno telo će naročito voditi računa da li:

a) je zahtev za registraciju uredan,

b) je administrativni postupak potreban,

c) je administrativni postupak legalan,

d) je administrativni postupak povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa administrativnom postupku

e) su na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo i ukupni troškovi postupka (analiza efekata).

Član 27

Za svaki podneti zahtev za registraciju, predsednik Regulatornog tela u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja zahteva za registraciju, donosi rešenje koje može biti:

a) Pozitivno - na osnovu koga se u roku od 2 radna dana od dana donošenja pozitivnog rešenja, vrši trajna registracija upisa administrativnog postupka odnosno utvrđuje trajna registracija kod administrativnog postupka koji je privremeno registrovan.

b) Negativno - koje sadrži obrazloženje i preporuku nadležnoj organizacionoj jedinici za dopunu zahteva za registraciju upisa.

Postupak u slučaju negativnog mišljenja regulatornog tela

Član 28

Koordinator Regulatornog tela dostavlja negativno mišljenje načelniku organizacione jedinice koja je podnela zahtev za registraciju.

Nadležna organizaciona jedinica je dužna da dopuni zahtev za registraciju, tako što će postupiti u skladu sa preporukom Regulatornog tela, osim u slučaju kada Regulatorno telo dâ mišljenje da je administrativni postupak nepotreban.

Član 29

Načelnik nadležne organizacione jedinice dostavlja dopunjeni zahtev za registraciju sa izmenjenim podacima koordinatoru Regulatornog tela, u roku od 3 radna dana od dana prijema negativnog rešenja.

Postupak u slučaju pozitivnog mišljenja regulatornog tela

Član 30

Nakon razmatranja zahteva za registraciju i donošenja pozitivnog rešenja kojim se utvrđuju elementi administrativnog postupka iz člana 5 ovog pravilnika, čiji će prikaz biti dat u Registru, odmah posle održane sednice Regulatornog tela, Koordinator Regulatornog tela dostavlja pozitivno rešenje stručnjaku za informatiku.

Stručnjak za informatiku u roku od 1 radnog dana unosi utvrđene elemente administrativnog postupka u Registar.

Član 31

Koordinator Regulatornog tela dostavlja pozitivno rešenje predstavniku rukovodstva u čijoj je nadležnosti sprovođenje ISO standarda 9001, radi informisanja.

II Registracija izmena administrativnog postupka

Član 32

Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, predlaže registraciju izmene administrativnog postupka, tako što podnosi popunjen zahtev za registraciju sa identifikacionim brojem administrativnog postupka i potrebnom dokumentacijom, koordinatoru Regulatornog tela.

Član 33

Kod izmene registracije administrativnog postupka potrebna je sledeća dokumentacija:

a. Izvod iz republičkog ili gradskog propisa na osnovu koga se menja sprovođenje administrativnog postupka pa je potrebna izmena registracije,

b. Novi obrazac propisan republičkim propisom (ukoliko postoji obrazac)

c. Postojeći obrazac nadležne organizacione jedinice koji se generiše automatski iz Registra (ukoliko postoji obrazac).

U postupku izmene administrativnog postupka, Regulatorno telo razmatra registraciju izmena onih elemenata administrativnog postupka čija se izmena traži u zahtevu za registraciju, u skladu sa promenom republičkog propisa ili gradskog opšteg pravnog akta.

Član 34

Odredbe Pravilnika koje se odnose na postupak registracije upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju izmene administrativnog postupka.

III Registracija brisanja administrativnog postupka

Član 35

Načelnik organizacione jedinice u čijoj je nadležnosti sprovođenje administrativnog postupka, predlaže registraciju brisanja administrativnog postupka, tako što koordinatoru Regulatornog tela podnosi zahtev za registraciju brisanja.

Član 36

Kod registracije brisanja administrativnog postupka popunjava se samo prva strana zahteva za registraciju datog u Prilogu 1. Pravilnika.

Uz popunjeni zahtev za registraciju dostavlja se:

• izvod iz republičkog propisa koji je pravni osnov za brisanje administrativnog postupka ili

• izvod iz opšteg pravnog akta grada koji je pravni osnov za brisanje administrativnog postupka.

Član 37

Odredbe Pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju privremenog i trajnog upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju brisanja administrativnog postupka.

Prelazne i završne odredbe

Član 38

Početnu bazu Registra administrativnih postupaka čine svi administrativni postupci iz Priloga 2. koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Član 39

Administrativni postupci koji nisu evidentirani u Prilogu 2. ovog pravilnika, uvešće se po skraćenom postupku u Registar u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.

Član 40

Obavezuju se načelnici organizacionih jedinica da prijave koordinatoru Regulatornog tela administrativne postupke koji se primenjuju u organizacionoj jedinici, a koji nisu evidentirani u Prilogu 2 Pravilnika, u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.

U slučaju da načelnik organizacione jedinice ne prijavi izostavljeni administrativni postupak u propisanom roku, postupak registracije izostavljenih administrativnih postupaka će se sprovesti u skladu sa postupkom propisanim ovim pravilnikom.

Član 41

Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Loznice".

Prilog 1

Zahtev za registraciju upisa, izmena i brisanja administrativnog postupka

 

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD LOZNICA
GRADSKA UPRAVA GRADA LOZNICE
Broj:
Dana:

 

Šifra AP:

 

 

 

 

Prilog I

 

 

ZAHTEV ZA:

c Registraciju upisa novog administrativnog postupka
c Registraciju izmene administrativnog postupka
c Registraciju brisanja administrativnog postupka

Naziv odeljenja

 

Naziv manje organizacione jedinice (odsek/grupa)

 

Uz zahtev je potrebno priložiti:

1.

Za registraciju upisa novog administrativnog postupka:

 

• Izvod iz republičkog ili gradskog propisa

 

• Obrazac propisan republičkim propisom (ukoliko postoji)

2.

Za registraciju izmene administrativnog postupka:

 

• Izvod iz republičkog ili gradskog propisa

 

• Obrazac propisan republičkim propisom (ukoliko postoji)

 

• Postojeći obrazac nadležne organizacione jedinice koji se generiše automatski iz Registra (ukoliko postoji obrazac)

3.

Za registraciju brisanja administrativnog postupka:

 

• Izvod iz republičkog propisa ili gradskog propisa kojim se eliminiše administrativni postupak (NE POPUNJAVA SE ZAHTEV NA SLEDEĆIM STRANAMA)

 

 

 

 

ime i prezime, načelnik odeljenja

 

ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA, IZMENA I BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

1.

Naziv administrativnog postupka (AP)

 

2.

Privremena registracija upisa

c da
c ne

3.

Registracioni broj AP (kod izmena AP unosi se postojeći registracioni broj)

 

4.

Razlog podnošenja zahteva

 

5.

Kontakt podaci:

 

c Kontakt osoba:

 

c Broj telefona / faksa:

 

c E-mail adresa:

 

c Veb sajt Grada za preuzimanje obrasca

 

6.

Opis i svrha AP

 

7.

Datum početka / prestanka primene AP

 

8.

Delatnost kojoj AP pripada (zaokružiti jednu ili više delatnosti)

c Poslovi skupštine i gradonačelnika
c Građanska stanja i matična služba
c Društvene delatnosti
c Poljoprivreda i ruralni razvoj
c Privreda
c Urbanizam i građevinarstvo
c Imovinsko-pravni i komunalno-stambeni poslovi
c Zaštita i unapređenje životne sredine
c Lokalna poreska administracija
c Lokalni ekonomski razvoj

9.

Pravni osnov AP

 

10.

Taksa/e

R. br.

Naziv takse

Primalac

Iznos takse

Broj računa

Poziv na broj

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

11.

Naknada

R. br.

Naziv naknade

Primalac

Iznos naknade

Broj računa

Poziv na broj

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

Informacije koje se traže od stranke

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8.

 

13.

Dokumenta koja se traže od stranke

R. br

Naziv dokumenta

Uslovi

Izdavalac dokumenta

Forma

Napomena

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

14.

Rok za pregled potpunosti predmeta

 

15.

Rok za rešavanje potpunog predmeta

 

16.

Obrazac (izabrati opciju)

c Obrazac dat republičkim propisom
c Gradski obrazac koji se generiše u softveru za registar
c Nema obrasca

17.

Važenje AP

 

18.

Napomena

 

 

Prilog 2

Lista administrativnih posutupaka koji se sprovode u gradskoj upravi grada loznice

 

LISTA ADMINISTRATIVNIH POSUTUPAKA KOJI SE SPROVODE U GRADSKOJ UPRAVI GRADA LOZNICE

REDNI BROJ

VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA

MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA

ŠIFRA

NAZIV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

1

ODELJENJE ZA RAD ORGANA GRADA I ZAJEDNIČKE POSLOVE

Odsek za skupštinske poslove

RZP.1.1

Predstavke i žalbe Komisiji za predstavke i žalbe

2

RZP.1.2

Inicijativa za donošenje akata iz nadležnosti grada Loznice

3

RZP.1.3

Pristup informacijama od javnog značaja

4

Kabinet gradonačelnika

RZP.3.1.

Prijem stranaka kod gradonačelnika

5

Odsek za zajedničke poslove

RZP.4.1

Korišćenje velike sale

6

ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU

Odsek za poslove pravne pomoći i pisarnice

OPS.1.1

Pravna pomoć

7

OPS.1.2

Radna knjižica

8

OPS.1.3

Ispravke i promene u radnoj knjižici

9

OPS.1.4

Duplikat radne knjižice

10

OPS.1.5

Overa potpisa rukopisa i prepisa

11

OPS.1.6

Razgledanje i prepisivanje spisa

12

OPS.1.7

Potvrda da je lice upisano u birački spisak

13

OPS.1.8

Upis u birački spisak

14

OPS.1.9

Brisanje iz biračkog spiska

15

OPS.1.10

Promene u biračkom spisku

16

Odsek za matične poslove i mesne kancelarije

OPS.2.1

Izvodi iz matičnih knjiga

17

OPS.2.2

Izvodi iz matičnih knjiga namenjeni inostranstvu

18

OPS.2.3

Uverenje o državljanstvu

19

OPS.2.4

Upis činjenica u matične knjige

20

OPS.2.5

Upis promena pojedinih činjenica u matične knjige

21

OPS.2.6

Uverenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u matičnim knjigama

22

OPS.2.7

Uverenja o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija u matičnim knjigama

23

OPS.2.8

Smrtovnica

24

OPS.2.9

Uvid u matične knjige i knjigu državljana

25

OPS.2.10

Zaključenje braka

26

OPS.2.11

Priznanje očinstva

27

OPS.2.12

Određivanje ličnog imena deteta

28

OPS.2.13

Ispravke i dopune u matičnim knjigama i knjigama državljana

29

OPS.2.14

Promena ličnog imena

30

OPS.2.15

Naknadni upisi u matične knjige

31

ODELJENJE ZA PRIVREDU

 

 

Odsek za privredu i razvoj javnog i privatnog sektora

PRV.1.1

Izdavanje auto-taksi dozvole

32

PRV.1.2

Izmena podataka u auto - taksi dozvoli

33

PRV.1.3

Odobrenje za ulazak vozila u pešačku zonu

34

PRV.1.4

Izuzimanje od zabrane zaustavljanja i parkiranja vozila - određivanje prostora za snabdevanje

35

PRV.1.5

Registracija i overa redova vožnje

36

PRV.1.6

Uverenje o vođenju preduzetničke radnje registrovane do 31.12.2005. godine

37

PRV.1.7

Kategorizacija kuće za odmor, apartmana, sobe i seoskog turističkog domaćinstva

38

PRV.1.8

Produženje radnog vremena u ugostiteljskim objektima

39

PRV.1.9

Registrovanje ugovora o radu za obavljanje poslova van prostorija poslodavca i poslova kućnog pomoćnog osoblja

40

Odsek za agrar i ruralni razvoj

 

 

PRV.2.1

Utvrđivanje visine i obaveze plaćanja naknade za promenu namene poljoprivrednog zemljišta

41

PRV.2.2

Vodni uslovi

42

PRV.2.3

Vodna saglasnost

43

PRV.2.4

Vodna dozvola

44

PRV.2.5

Uverenje o bavljenju poljoprivrednom proizvodnjom

45

PRV.2.6

Procena štete od elementarnih nepogoda

46

PRV.2.7

Procena štete nastale usled ujeda domaće životinje od strane psa lutalice

47

ODELJENJE ZA FINANSIJE I DRUŠTVENE DELATNOSTI

 

 

 

Odsek za dečiju, socijalnu i primarnu zdravstvenu zaštitu

 

FDD.4.1

Pravo na dečiji dodatak

48

FDD.4.2

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta

49

FDD.4.3

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

50

FDD.4.4

Roditeljski dodatak

51

FDD.4.5

Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja

52

FDD.4.6

Naknada troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu sa smetnjama u razvoju

53

FDD.4.8

Novčana pomoć porodici sa decom na teritoriji grada Loznice

54

FDD.4.10

Novčana pomoć nezaposlenoj porodilji do navršene prve godine života deteta

55

FDD.4.11

Uverenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

56

FDD.4.12

Naknada troškova prevoza za učenike srednjih škola sa smetnjama u razvoju

57

FDD.4.13

Naknada troškova prevoza za studente viših i visokih ustanova sa smetnjama u razvoju

58

FDD.4.14

Naknada troškova prevoza za korisnike boračko-invalidske zaštite - ratni i mirnodopski vojni invalidi/korisnici porodične invalidnine/ civilni invalidi rata

59

FDD.4.15

Procena potreba za pružanje dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu i učeniku

60

FDD.4.16

Status energetski zaštićenog kupca

61

FDD.4.17

Lična invalidnina ratnih, mirnodopskih vojnih invalida i civilnih invalida rata

62

FDD.4.18

Dodatak za negu i pomoć vojnom invalidu/civilnom invalidu rata I-IV grupe

63

FDD.4.19

Naknada za vreme nezaposlenosti ratnog vojnog invalida I-IV grupe

64

FDD.4.20

Zdravstvena zaštita korisnik boračko - invalidske zaštite

65

FDD.4.21

Banjsko i klimatsko lečenje vojnog invalida

66

FDD.4.22

Besplatna i povlašćena vožnja vojnog invalida

67

FDD.4.23

Putničko motorno vozilo vojnog invalida I grupe

68

FDD.4.24

Naknada troškova sahrane nosioca "Partizanske spomenice

69

FDD.4.25

Mesečno novčano primanje materijalno neobezbeđenih korisnika boračko-invalidske zaštite

70

FDD.4.26

Dodatak za negu korisnika mesečnog novčanog primanja

71

FDD.4.27

Mesečno novčano primanje za nezaposlene RVI od V do X grupe iz oružanih akcija posle 17.08.1990.

72

FDD.4.28

Porodični dodatak

73

FDD.4.29

Borački dodatak

74

FDD.4.30

Porodična invalidnina po palom borcu/iza smrti vojnog invalida

75

FDD.4.32

Uvećana porodična invalidnina po palom borcu

76

FDD.4.33

Pomoć porodici u slučaju smrti vojnog invalida

77

FDD.4.34

Ortopedski dodatak za vojnog invalida/civilnog invalida rata

78

FDD.4.35

Ortopedska i druga pomagala za vojnog invalida

79

FDD.4.36

Naknada pogrebnih troškova korisnika mesečnog novčanog primanja

80

Odsek za društvene delatnosti i omladinu

 

FDD.5.1

Ispunjenost uslova za početak rada ustanove

81

FDD.5.2

Verifikacija novih obrazovanih profila

82

FDD.5.3

Proširena delatnost ustanove

83

FDD.5.4

Uverenje o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva (za učenički i studentski standard)

84

FDD.5.5

Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica

85

FDD.5.6

Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija za izbegla i raseljena lica

86

ODELJENJE ZA PLANIRANJE I IZGRADNJU

 

 

 

 

Odsek za urbanizam

PLI.1.1

Potvrđivanje Urbanističkog projekta

87

PLI.1.2

Potvrđivanje projekta parcelacije/preparcelacije

88

PLI.1.3

Potvrđivanje projekta ispravke granica susednih parcela

89

PLI.1.4

Informacija o lokaciji

90

PLI.1.5

Lokacijska dozvola

91

PLI.1.6

Kontrola usaglašenosti izgrađenih temelja

92

PLI.1.7

Inicijativa za izmenu prostornog/urbanističkog plana

93

PLI.1.8

Zauzeće javne površine-letnja bašta

94

PLI.1.9

Zauzeće javne površine - rashladni uređaji

95

PLI.1.10

Zauzeće javne površine - aparati za kokice i druge pečenjarske proizvode

96

PLI.1.11

Zauzeće javne površine - slobodnostojeće i zidne vitrine

97

PLI.1.12

Zauzeće javne površine - pokretne tezge

98

PLI.1.13

Zauzeće javne površine - reklamne oznake, bilbordi i panoi

99

PLI.1.14

Zauzeće javne površine - građevinski materijal

100

PLI.1.15

Zauzeće javne površine - građevinska skela i gradilišna ograda

101

PLI.1.16

Zauzeće javne površine - objekti za izvođenje zabavnih programa

102

 

Odsek za građevinarstvo, imovinsko-pravne i komunalno-stambene poslove

 

PLI.1.17

Zauzeće javne površine - tenda

103

PLI.1.18

Zauzeće javne površine - za druge objekte i uređaje

104

PLI.2.1

Eksproprijacija imovine

105

PLI.2.2

Deeksproprijacija

106

PLI.2.3

Konverzija zemljišta

107

PLI.2.4

Utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta

108

PLI.2.5

Ekshumacija

109

PLI.2.6

Iseljenja iz stanova bespravno useljenih lica

110

PLI.2.7

Otkup stana

111

PLI.2.8

Zakup stana u vlasništvu grada Loznice

112

PLI.2.10

Raskopavanje javnih površina

113

PLI.2.11

Građevinska dozvola

114

PLI.2.12

Pripremni radovi

115

PLI.2.13

Prijava početka građenja

116

PLI.2.14

Izmena građevinske i lokacijske dozvole usled promene investitora

117

PLI.2.15

Izmena građevinske dozvole usled promena u toku građenja

118

PLI.2.16

Privremena građevinska dozvola

119

PLI.2.17

Uklanjanje objekata

120

PLI.2.18

Građenje pomoćnog objekta

121

PLI.2.19

Građenje ekonomskog objekta

122

PLI.2.20

Investiciono održavanje

123

PLI.2.21

Rekonstrukcija, adaptacija i sanacija objekata

124

PLI.2.22

Promena namene objekta sa izvođenjem radova

125

PLI.2.23

Promena namene objekta bez izvođenja radova

126

PLI.2.24

Ugradnja unutrašnjih gasnih instalacija i priključak na gasnu mrežu

127

PLI.2.25

Postavljanje antenskih stubova

128

PLI.2.26

Postavljanje distributivnih delova elektronske komunikacione mreže

129

PLI.2.27

Postavljanje pojedinačnih elektrodistributivnih i elektroprenosivih stubova

130

PLI.2.28

Niskonaponska elektrodistributivna mreža 10 kv ili 20 kv vod

131

PLI.2.29

Tipske transformatorske stanice 10/0,4 kv ili 20/0,4 kv

132

PLI.2.30

Postavljanje elektrodistributivne mreže od trafostanice do mesta priključka na objektu kupca

133

PLI.2.31

Građenje manje crpne stanice

134

PLI.2.32

Postavljanje distributivnih priključaka toplovodne mreže

135

PLI.2.33

Priključci na vodovodnu i kanalizacionu mrežu

136

PLI.2.34

Postavljanje solarnih kolektora i solarnih ćelija

137

PLI.2.35

Građenje zidanih ograda

138

PLI.2.36

Uklanjanje prepreka za osobe sa invaliditetom

139

PLI.2.37

Izgradnja sekundarnih, odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture u okviru postojeće regulacije ulice

140

PLI.2.38

Uređenje saobraćajnica u okviru postojeće regulacije ulica

141

PLI.2.39

Legalizacija

142

PLI.2.40

Upotrebna dozvola

143

Grupa za poslove zaštite i unapređenja životne sredine

 

PLI.3.1

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu/određivanje obima i sadržaja Studije o proceni uticaja

144

PLI.3.3

Odlučivanje o davanju saglasnosti na Studiju o proceni uticaja projekta na životnu sredinu

145

PLI.3.4

Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

146

PLI.3.5

Odlučivanje o davanju saglasnosti na Studiju zatečenog stanja o proceni uticaja projekta na životnu sredinu

147

PLI.3.6

Dozvola za sakupljanje otpada

148

PLI.3.7

Dozvola za transport otpada

149

PLI.3.8

Izdavanje dozvole za skladištenje, tretman i odlaganje otpada

150

PLI.3.11

Potvrda o izuzimanju obaveze pribavljanja dozvole za upravljanje otpadom

151

PLI.3.12

Integrisana dozvola

152

PLI.3.13

Dozvola za rad stacionarnih izvora zagađenja

153

PLI.3.14

Dozvola za upravljanje hemikalijama

154

ODELJENJE LOKALNE PORESKE ADMINISTRACIJE

Odsek za evidenciju poreza

LPA.1.1

Utvrđivanje poreza na imovinu fizičkih lica

155

LPA.1.2

Utvrđivanje poreza na imovinu pravnih lica

156

LPA.1.3

Utvrđivanje komunalne takse za isticanje firme na poslovnom prostoru

157

LPA.1.4

Otpis kamate po osnovu neuručenih rešenja

158

LPA.1.5

Terenska kontrola

159

LPA.1.6

Poresko uverenje

160

Odsek za naplatu poreza

LPA.2.1

Odlaganje plaćanja poreskog duga

161

LPA.2.2

Otpis duga po osnovu zastarelosti

162

LPA.2.3

Preknjižavanje novčanih sredstava

163

LPA.2.4

Povraćaj novčanih sredstava

164

ODELJENJE ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ

Odsek za lokalni ekonomski razvoj

LER.1.1

Stručna podrška sektoru MSP

165

LER.1.2

Stručna podrška investitorima

166

LER.1.3

Stručna podrška poljoprivrednim proizvođačima

167

LER.1.4

Davanje na korišćenje tehničke opreme udruženjima i drugim organizacijama za potrebe organizovanja različitih skupova