ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2015. I 2016. GODINI ("Sl. list grada Beograda", br. 50/2014) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2015. i 2016. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:
- za 2015. godinu u iznosu od 59.464.407.097 dinara
- za 2016. godinu u iznosu od 59.464.407.097 dinara
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2015. i 2016. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
|
|
2015. godine |
2016. godine |
||||
1
|
Služba za opšte poslove
|
1.1. |
Kupovina matičnih knjiga i ostale službene evidencije, neophodne za rad matičara, za potrebe Sekretarijata za upravu |
3.600.000 |
0 |
1.2. |
Kupovina elektro materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
1.900.000 |
0 |
||
1.3. |
Kupovina potrošnog materijala za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
1.460.000 |
0 |
||
1.4. |
Kupovina stolarsko-bravarskog potrošnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
600.000 |
0 |
||
1.5. |
Kupovina vodovodnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
430.000 |
0 |
||
1.6. |
Kupovina rezervnih delova za službene automobile Gradske uprave |
860.000 |
0 |
||
1.7. |
Kupovina goriva za Gradsku upravu grada Beograda |
47.000.000 |
0 |
||
1.8. |
Kupovina novogodišnjih paketića za decu zaposlenih i radno angažovanih u Gradskoj upravi grada Beograda, Gradskom veću, gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana grada Beograda |
7.260.000 |
0 |
||
1.9. |
Kupovina hemijskih sredstava za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave, |
1.000.000 |
0 |
||
1.10. |
Kupovina papirne galanterije za održavanje toaletne higijene za potrebe Gradske uprave |
7.600.000 |
0 |
||
1.11. |
Kupovina pvc i papirnog materijala za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
700.000 |
0 |
||
1.12. |
Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
27.500.000 |
0 |
||
1.13. |
Kupovina energenata za grejnu sezonu |
25.000.000 |
0 |
||
1.14. |
Kupovina kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave |
84.650.000 |
77.640.000 |
||
1.15. |
Kupovina pumpi, elektromotora i kompresora za sisteme grejanja, klimatizacije i ventilacije u objektima Gradske uprave |
1.100.000 |
0 |
||
1.16. |
Kupovina filtera i filterskih vreća za sisteme klimatizacije u objektima Gradske uprave |
1.100.000 |
0 |
||
1.17. |
Kupovina radne odeće i obuće za zaposlene u Odeljenju za ugostiteljske usluge |
0 |
0 |
||
1.16. |
Kupovina električne energije |
20.000.000 |
0 |
||
1.19. |
Kupovina grejnih, rashladnih i kuhinjskih uređaja za potrebe Gradske uprave grada Beograda (partija 1) |
800.000 |
0 |
||
1.20. |
Radovi na objektima Gradske uprave |
5.600.000 |
0 |
||
1.21. |
Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2 |
500.000 |
0 |
||
1.17. |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
1.230.000 |
0 |
||
1.23. |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera Gradske uprave |
10.145.000 |
0 |
||
1.24. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda, za period od godinu dana |
12.700.000 |
0 |
||
1.25. |
Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana, za period od godinu dana |
7.150.000 |
0 |
||
1.26. |
Usluga čišćenja poslovnih objekata koje koriste organizacione jedinice Gradske uprave grada Beograda |
72.300.000 |
25.000.000 |
||
1.27. |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave |
340.000 |
0 |
||
1.28. |
Pružanje usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
49.500.000 |
27.000.000 |
||
1.29. |
Pružanje usluge tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart" |
13.200.000 |
0 |
||
1.30. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu |
6.700.000 |
0 |
||
1.31. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi u 2015. godini |
24.000.000 |
0 |
||
1.32. |
Zakup sala za sportske aktivnosti-rekreaciju radnika Gradske uprave |
700.000 |
0 |
||
1.33. |
Pružanje usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda |
30.000.000 |
0 |
||
1.34. |
Pružanje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1.500.000 |
0 |
||
1.35. |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
650.000 |
0 |
||
1.36. |
Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
29.600.000 |
0 |
||
1.37. |
Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda |
280.000 |
0 |
||
1.38. |
Usluga pranja, hemijskog čišćenja i bojenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge i Komunalne policije Gradske uprave grada Beograda |
1.100.000 |
0 |
||
1.39. |
Pružanje usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
40.000.000 |
0 |
||
1.40. |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900.000 |
0 |
||
1.41. |
Pružanje usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda |
11.000.000 |
0 |
||
1.42. |
Telekomunikacione usluge L3VPN-međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija |
42.500.000 |
45.000.000 |
||
1.43. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova |
2.000.000 |
0 |
||
1.44. |
Štampanje i isporuka izvoda iz matičnih knjiga i internacionalnih izvoda iz matičnih knjiga za potrebe Sekretarijata za upravu |
35.000.000 |
0 |
||
1.45. |
Naknada za usluge tehničkog održavanja, tehničkog upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "PALATA BEOGRAD", u Masarikova broj 5 |
18.000.000 |
0 |
||
1.46. |
Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje |
54.000.000 |
0 |
||
1.47. |
Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge |
1.800.000 |
0 |
||
1.48. |
Kupovina potrošnog kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda, oblikovana u 2 partije: 1) papir za pisanje 2) toneri i ketridži za štampače marke "HP" |
1.500.000 |
0 |
||
|
svega: |
706.455.000 |
174.640.000 |
||
2 |
Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda |
2.1 |
Nabavka energetskih usluga |
14.000.000 |
0 |
2.2 |
Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.) |
13.000.000 |
0 |
||
2.3 |
Nabavka usluga komunikacija |
15.000.000 |
0 |
||
2.4 |
Nabavka usluga osiguranja |
3.000.000 |
0 |
||
2.5 |
Nabavka usluga zakupa imovine i opreme |
2.000.000 |
0 |
||
2.6 |
Nabavka kompjuterskih usluga |
4.000.000 |
0 |
||
2.7 |
Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih |
3.000.000 |
0 |
||
2.8 |
Nabavka usluga informisanja |
4.600.000 |
0 |
||
2.9 |
Nabavka stručnih usluga - veštačenja i dr. |
5.000.000 |
0 |
||
2.10 |
Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija) |
3.500.000 |
0 |
||
2.11 |
Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade, protivpožarnih aparata, automobila i dr.) |
13.000.000 |
0 |
||
2.12 |
Nabavka geodetske i geološke usluge, nauke i usluge očuvanja životne sredine |
17.000.000 |
17.000.000 |
||
2.13 |
Nabavka usluga pribavljanja urbanističkih planova, studija, analiza, idejne provere i urbanistički konkursi |
205.000.000 |
205.000.000 |
||
2.14 |
Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata |
10.000.000 |
0 |
||
2.15 |
Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme |
9.500.000 |
0 |
||
2.16 |
Nabavka administrativnog materijala |
5.500.000 |
0 |
||
2.17 |
Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih |
2.100.000 |
0 |
||
2.18 |
Nabavka materijala za saobraćaj |
5.000.000 |
0 |
||
2.19 |
Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo (sredstva za higijenu i dr.) |
3.000.000 |
0 |
||
2.20 |
Nabavka osnovnih sredstava za rad (računari i dr.) |
15.000.000 |
0 |
||
2.21 |
Nabavka nematerijalne imovine (kompjuterski programi, licence i dr.) |
15.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
367.200.000 |
222.000.000 |
||
3 |
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
3.1. |
Program "Popravimo zajedno" dotacije udruž. Građana (stručni i konzervatorski nadzor) |
5.800.000 |
3.200.000 |
3.2. |
Program "Popravimo zajedno" dotacije fasade |
26.500.000 |
12.700.000 |
||
3.3. |
Program "Popravimo zajedno" dotacije liftovi |
42.200.000 |
22.500.000 |
||
3.4. |
JKP "Gradska čistoća" - program održavanja |
515.820.105 |
0 |
||
3.5. |
JKP "Zelenilo Beograd" - program održavanja |
84.000.000 |
0 |
||
3.6. |
JKP "Pogrebne usluge" - program održavanja |
10.527.491 |
0 |
||
3.7. |
JP "Srbijašume" - program održavanja |
48.243.445 |
0 |
||
3.8. |
JP "Ada Ciganlija" - program održavanja |
13.275.089 |
0 |
||
3.9. |
Stručna podrška u monitoringu izvorišta Beogradskog vodovoda |
1.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
747.366.130 |
38.400.000 |
||
4 |
Sekretarijat za energetiku |
4.1 |
Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta |
15.102.860 |
0 |
4.2 |
Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda |
500.000 |
500.000 |
||
4.3 |
"Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB." |
10.000.000 |
10.000.000 |
||
4.4 |
Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB) |
720.000 |
720.000 |
||
4.5 |
Održavanje baze podataka "Geotermalna informaciona baza podataka". |
480.000 |
480.000 |
||
4.6 |
Program edukacije za grad Beograd i opštine na teritoriji grada Beograda |
2.000.000 |
2.000.000 |
||
4.7 |
Program I - Održavanje javnog osvetljenja na teritoriji grada Beograda za 2014. godinu |
45.203.080 |
0 |
||
4.8 |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje na teritoriji grada Beograda |
500.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
574.005.940 |
13.700.000 |
||
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1. |
Usluge za izradu i održavanje softvera |
1.500.000 |
0 |
5.2. |
Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor |
1.100.000 |
0 |
||
5.3. |
Stručno tehnički nadzor |
2.500.000 |
0 |
||
5.4. |
Održavanje SAUS-a |
3.500.000 |
0 |
||
|
Studija: Brojanje putnika u javnom prevozu, anketa korisnika javnog prevoza i brojanje vozila i anketa ostalih učesnika u saobraćaju |
13.000.000 |
|
||
|
svega: |
21.600.000 |
0 |
||
6 |
Direkcija za javni prevoz |
6.1. |
Stručno-tehnički nadzor za radove DJP |
3.500.000 |
900.000 |
|
svega: |
3.500.000 |
900.000 |
||
7 |
Direkcija za puteve |
7.1. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve |
142.000.000 |
142.000.000 |
7.2. |
Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
||
7.3. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) |
7.000.000 |
7.000.000 |
||
7.4. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) |
15.000.000 |
15.000.000 |
||
7.5. |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
40.000.000 |
40.000.000 |
||
|
Svega: |
1.204.000.000 |
1.204.000.000 |
||
8 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
8.1. |
Projekat " Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda-GIS" |
18.168.984 |
0 |
8.2. |
Izrada projekta "Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda" |
3.000.000 |
0 |
||
8.3. |
Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd) |
20.000.000 |
15.000.000 |
||
8.4. |
Sufinansiranje dela troškova za realizaciju usluga produkcije novih epizoda TV emisije "Zelena emisija" |
987.000 |
0 |
||
8.5. |
Usluge emitovanja emisija pod nazivom "Zelena emisija" na TV programu Studio B |
1.250.000 |
0 |
||
8.6. |
"Izrada Prethodne studije opravdanosti sa generalnim projektom za postrojenje za kompostiranje zelenog otpada iz šuma, parkova i javnih površina na teritoriji grada Beograda" |
3.200.000 |
0 |
||
8.7. |
Izrada Prethodne studije opravdanosti sa generalnim projektom izgradnje terminala za otpadne materije sa plovila na području Beograda |
4.000.000 |
0 |
||
8.8. |
Usluge štampanja Ekološkog biltena za 2014. godinu sa novogodišnjim ekološkim kalendarom za 2015. godinu |
107.520 |
0 |
||
8.9. |
Priprema za štampu, kompjuterski prelom teksta i dizajn "Ekološkog biltena" za 2014. godinu sa novogodišnjim ekološkim kalendarom za 2015. godinu |
200.000 |
0 |
||
8.10. |
Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih i zapuštenih javnih zelenih površina |
10.000.000 |
0 |
||
8.11. |
Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva |
4.000.000 |
4.000.000 |
||
8.12. |
Istraživanja, valorizacija i zaštita dela prostora Ade Ciganlije |
6.500.000 |
0 |
||
8.13. |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
20.000.000 |
0 |
||
8.14. |
Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva Rakovičkog potoka i okolnih šumskih površina |
1.600.000 |
0 |
||
8.15. |
Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva potoka Pariguz i okolnih šumskih površina |
1.500.000 |
0 |
||
8.16. |
Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda |
7.000.000 |
5.000.000 |
||
8.17. |
Morfološko - anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine |
9.000.000 |
4.800.000 |
||
8.18. |
Projekat "Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda" |
3.700.000 |
0 |
||
8.19. |
Korišćenje obnovljivih izvora energije i energetska efikasnost |
3.000.000 |
0 |
||
8.20. |
Monitoring životne sredine |
16.371.840 |
0 |
||
8.21. |
Monitoring životne sredine |
3.448.160 |
0 |
||
8.17. |
Projekti energetske efikasnosti i korišćenje obnovljivih izvora energije |
60.000.000 |
40.000.000 |
||
8.23. |
Izrada plana detaljne regulacije za deponiju Vinča |
5.419.200 |
0 |
||
8.24. |
Usluge izvođenja sistemske deratizacije na teritoriji Beograda |
48.753.000 |
0 |
||
|
svega: |
251.205.704 |
68.800.000 |
||
9 |
Sekretarijat za privredu |
9.1. |
Troškovi skladištenja |
14.213.231 |
15.038.892 |
9.2. |
Osiguranje robe |
500.000 |
500.000 |
||
9.3. |
Troškovi prevoza |
800.000 |
800.000 |
||
9.4. |
Troškovi fumigacije |
800.000 |
800.000 |
||
9.5. |
Troškovi kontrole kvaliteta |
200.000 |
200.000 |
||
9.6. |
Članarina Regionalna agencija |
15.000.000 |
15.000.000 |
||
9.7. |
Revizija Strategije trgovine sa akcionim planom |
4.000.000 |
0 |
||
9.8. |
Revizija Strategije turizma sa akcionim planom |
3.000.000 |
0 |
||
9.9. |
Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd" |
250.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
288.513.231 |
32.338.892 |
||
10 |
Sekretarijat za kulturu |
10.1. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda |
19.700.000 |
0 |
10.2. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović |
2.500.000 |
0 |
||
10.3. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava" |
35.000.000 |
0 |
||
10.4. |
Nabavka energenata za četiri ustanove kulture |
6.500.000 |
0 |
||
|
svega: |
63.700.000 |
0 |
||
11 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
11.1. |
Energenti |
750.000.000 |
0 |
11.2. |
Komunalne usluge - deratizacija |
40.000.000 |
0 |
||
11.3. |
Osiguranje |
50.000.000 |
0 |
||
11.4. |
Medicinske usluge |
30.000.000 |
0 |
||
11.5. |
Materijal - namirnice |
1.600.000.000 |
0 |
||
11.6. |
Materijal - higijena |
150.000.000 |
0 |
||
11.7. |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
80.000.000 |
0 |
||
11.8. |
Usluge za domaćinstvo - pranje veša |
3.500.000 |
0 |
||
11.9. |
Specijalizovane usluge - Zdravstvena zaštita po ugovoru |
10.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
2.713.500.000 |
0 |
||
12 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
12.1. |
Zimski raspust - transfer |
230.000 |
0 |
12.2. |
Zimski raspust - centri |
2.200.000 |
0 |
||
12.3. |
Zimski raspust - sportske organizacije |
500.000 |
0 |
||
12.4. |
Omladina - Zimski raspust - transfer |
400.000 |
0 |
||
12.5. |
Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture |
400.000 |
0 |
||
12.6. |
Omladina - Zimski raspust - udruženja |
1.000.000 |
0 |
||
|
svega: |
4.730.000 |
0 |
||
13 |
Sekretarijat za imovinske i pravne poslove |
13.1. |
Osiguranje imovine |
15.000.000 |
15.000.000 |
13.2. |
Sezonski remont sistema 23 podstanice |
5.000.000 |
5.000.000 |
||
|
svega: |
20.000.000 |
20.000.000 |
||
14 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
14.1. |
Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
3.500.000 |
0 |
14.2. |
Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite |
700.000 |
0 |
||
14.3. |
Prevoz minibusevima dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i solo autobusima |
35.000.000 |
0 |
||
14.4. |
Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multipleskleroze, paraplegije i slepih osoba |
70.000.000 |
0 |
||
14.5. |
Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
2.000.000 |
0 |
||
14.6. |
Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima |
1.094.000 |
0 |
||
14.7. |
Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima |
600.000 |
|
||
14.8. |
Tekuće održavanje socijalnih stanova |
1.555.000 |
0 |
||
14.9. |
Priprema i distribucija toplog obroka - ručka (ketering) za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, na period od godinu dana |
5.000.000 |
0 |
||
14.10. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
9.650.000 |
0 |
||
14.11. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
2.000.000 |
0 |
||
14.12. |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
5.100.000 |
0 |
||
14.13. |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana |
6.300.000 |
0 |
||
14.14. |
Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
||
14.15. |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
4.383.875.916 |
718.800.000 |
||
14.16. |
Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici |
9.582.000 |
4.791.000 |
||
14.17. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
4.450.000 |
0 |
||
14.18. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana |
870.000 |
0 |
||
14.19. |
Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica |
1.750.000 |
|
||
14.20. |
Sprovođenje mera preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije u ustanovama socijalne zaštite |
120.000 |
0 |
||
14.21. |
Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica XIX-08 401-1-449 od 19.12.2013. godine, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenim licima dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem domaćinstava sa okućnicom" |
900.000 |
0 |
||
14.22. |
Dodatni radovi na adaptaciji i sanaciji prostora za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo Beograd |
2.000.000 |
0 |
||
14.23. |
Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
240.000 |
0 |
||
14.24. |
Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb |
61.000 |
0 |
||
14.25. |
Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
3.504.000 |
0 |
||
14.26. |
Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
60.000 |
0 |
||
14.27. |
Usluge čišćenja i održavanja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
270.000 |
0 |
||
14.28. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
930.000 |
0 |
||
|
Svega: |
5.551.111.916 |
1.723.591.000 |
||
15 |
Zavod za informatiku i statistiku |
15.1. |
Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. marta 43-45 i Trg Nikole Pašića 6 |
8.000.000 |
0 |
15.2. |
Usluga održavanja Ups i rashladnih sistema za potrebe server sala |
1.368.000 |
0 |
||
15.3. |
Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2.383.334 |
0 |
||
15.4. |
Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova |
300.000 |
0 |
||
15.5. |
Usluga održavanja aplikacija u Sekretarijatu za finansije |
648.000 |
0 |
||
|
svega: |
12.699.334 |
0 |
||
16 |
Agencija za investicije i stanovanje |
16.1. |
ERP Projekat |
385.700.000 |
100.000.000 |
16.2. |
ERP Projekat - nadzor nad implementacijom softvera |
14.300.000 |
600.000 |
||
16.3 |
Konsultantske usluge PDV |
7.404.800 |
7.404.800 |
||
16.4 |
Izrada Smart plana |
2.600.000 |
0 |
||
16.5 |
Nabavka energetskih usluga |
4.500.000 |
4.500.000 |
||
16.6 |
Izrada strategije socijalnog stanovanja |
6.500.000 |
|
||
|
svega: |
421.004.800 |
112.504.800 |
||
17 |
Služba za informisanje |
17.1. |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda |
20.500 |
0 |
17.2. |
Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive |
780.000 |
0 |
||
17.3. |
Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti) |
36.300 |
0 |
||
17.4. |
Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs |
29.100 |
0 |
||
17.5. |
Štampanje i izdavanje Službenog lista grada Beograda |
800.000 |
0 |
||
|
svega: |
1.665.900 |
0 |
||
|
Ukupno: |
12.952.257.955 |
3.610.874.692 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2014, 2015. i 2016. godini ("Službeni list grada Beograda", br. 72/13, 19/14 i 24/14).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda", a primenjivaće se od 1. jula 2014. godine.