ODLUKA

O FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2015. I 2016. GODINI

("Sl. list grada Beograda", br. 50/2014)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2015. i 2016. godini.

Član 2

Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:

- za 2015. godinu u iznosu od 59.464.407.097 dinara

- za 2016. godinu u iznosu od 59.464.407.097 dinara

Član 3

Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2015. i 2016. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:

Redni broj

Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti

Stavka

Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti

 

2015. godine

2016. godine

1

 

Služba za opšte poslove

 

1.1.

Kupovina matičnih knjiga i ostale službene evidencije, neophodne za rad matičara, za potrebe Sekretarijata za upravu

3.600.000

0

1.2.

Kupovina elektro materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda

1.900.000

0

1.3.

Kupovina potrošnog materijala za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave

1.460.000

0

1.4.

Kupovina stolarsko-bravarskog potrošnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda

600.000

0

1.5.

Kupovina vodovodnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda

430.000

0

1.6.

Kupovina rezervnih delova za službene automobile Gradske uprave

860.000

0

1.7.

Kupovina goriva za Gradsku upravu grada Beograda

47.000.000

0

1.8.

Kupovina novogodišnjih paketića za decu zaposlenih i radno angažovanih u Gradskoj upravi grada Beograda, Gradskom veću, gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana grada Beograda

7.260.000

0

1.9.

Kupovina hemijskih sredstava za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave,

1.000.000

0

1.10.

Kupovina papirne galanterije za održavanje toaletne higijene za potrebe Gradske uprave

7.600.000

0

1.11.

Kupovina pvc i papirnog materijala za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

700.000

0

1.12.

Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

27.500.000

0

1.13.

Kupovina energenata za grejnu sezonu

25.000.000

0

1.14.

Kupovina kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave

84.650.000

77.640.000

1.15.

Kupovina pumpi, elektromotora i kompresora za sisteme grejanja, klimatizacije i ventilacije u objektima Gradske uprave

1.100.000

0

1.16.

Kupovina filtera i filterskih vreća za sisteme klimatizacije u objektima Gradske uprave

1.100.000

0

1.17.

Kupovina radne odeće i obuće za zaposlene u Odeljenju za ugostiteljske usluge

0

0

1.16.

Kupovina električne energije

20.000.000

0

1.19.

Kupovina grejnih, rashladnih i kuhinjskih uređaja za potrebe Gradske uprave grada Beograda (partija 1)

800.000

0

1.20.

Radovi na objektima Gradske uprave

5.600.000

0

1.21.

Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2

500.000

0

1.17.

Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave

1.230.000

0

1.23.

Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera Gradske uprave

10.145.000

0

1.24.

Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda, za period od godinu dana

12.700.000

0

1.25.

Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana, za period od godinu dana

7.150.000

0

1.26.

Usluga čišćenja poslovnih objekata koje koriste organizacione jedinice Gradske uprave grada Beograda

72.300.000

25.000.000

1.27.

Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave

340.000

0

1.28.

Pružanje usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda

49.500.000

27.000.000

1.29.

Pružanje usluge tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart"

13.200.000

0

1.30.

Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu

6.700.000

0

1.31.

Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi u 2015. godini

24.000.000

0

1.32.

Zakup sala za sportske aktivnosti-rekreaciju radnika Gradske uprave

700.000

0

1.33.

Pružanje usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda

30.000.000

0

1.34.

Pružanje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda

1.500.000

0

1.35.

Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda

650.000

0

1.36.

Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija za potrebe Gradske uprave grada Beograda

29.600.000

0

1.37.

Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda

280.000

0

1.38.

Usluga pranja, hemijskog čišćenja i bojenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge i Komunalne policije Gradske uprave grada Beograda

1.100.000

0

1.39.

Pružanje usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda

40.000.000

0

1.40.

Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda

900.000

0

1.41.

Pružanje usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda

11.000.000

0

1.42.

Telekomunikacione usluge L3VPN-međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija

42.500.000

45.000.000

1.43.

Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova

2.000.000

0

1.44.

Štampanje i isporuka izvoda iz matičnih knjiga i internacionalnih izvoda iz matičnih knjiga za potrebe Sekretarijata za upravu

35.000.000

0

1.45.

Naknada za usluge tehničkog održavanja, tehničkog upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "PALATA BEOGRAD", u Masarikova broj 5

18.000.000

0

1.46.

Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje

54.000.000

0

1.47.

Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge

1.800.000

0

1.48.

Kupovina potrošnog kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda, oblikovana u 2 partije: 1) papir za pisanje 2) toneri i ketridži za štampače marke "HP"

1.500.000

0

 

svega:

706.455.000

174.640.000

2

Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda

2.1

Nabavka energetskih usluga

14.000.000

0

2.2

Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.)

13.000.000

0

2.3

Nabavka usluga komunikacija

15.000.000

0

2.4

Nabavka usluga osiguranja

3.000.000

0

2.5

Nabavka usluga zakupa imovine i opreme

2.000.000

0

2.6

Nabavka kompjuterskih usluga

4.000.000

0

2.7

Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih

3.000.000

0

2.8

Nabavka usluga informisanja

4.600.000

0

2.9

Nabavka stručnih usluga - veštačenja i dr.

5.000.000

0

2.10

Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija)

3.500.000

0

2.11

Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade, protivpožarnih aparata, automobila i dr.)

13.000.000

0

2.12

Nabavka geodetske i geološke usluge, nauke i usluge očuvanja životne sredine

17.000.000

17.000.000

2.13

Nabavka usluga pribavljanja urbanističkih planova, studija, analiza, idejne provere i urbanistički konkursi

205.000.000

205.000.000

2.14

Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata

10.000.000

0

2.15

Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme

9.500.000

0

2.16

Nabavka administrativnog materijala

5.500.000

0

2.17

Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih

2.100.000

0

2.18

Nabavka materijala za saobraćaj

5.000.000

0

2.19

Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo (sredstva za higijenu i dr.)

3.000.000

0

2.20

Nabavka osnovnih sredstava za rad (računari i dr.)

15.000.000

0

2.21

Nabavka nematerijalne imovine (kompjuterski programi, licence i dr.)

15.000.000

0

 

svega:

367.200.000

222.000.000

3

Sekretarijat za komunalne i stambene poslove

3.1.

Program "Popravimo zajedno" dotacije udruž. Građana (stručni i konzervatorski nadzor)

5.800.000

3.200.000

3.2.

Program "Popravimo zajedno" dotacije fasade

26.500.000

12.700.000

3.3.

Program "Popravimo zajedno" dotacije liftovi

42.200.000

22.500.000

3.4.

JKP "Gradska čistoća" - program održavanja

515.820.105

0

3.5.

JKP "Zelenilo Beograd" - program održavanja

84.000.000

0

3.6.

JKP "Pogrebne usluge" - program održavanja

10.527.491

0

3.7.

JP "Srbijašume" - program održavanja

48.243.445

0

3.8.

JP "Ada Ciganlija" - program održavanja

13.275.089

0

3.9.

Stručna podrška u monitoringu izvorišta Beogradskog vodovoda

1.000.000

0

 

svega:

747.366.130

38.400.000

4

Sekretarijat za energetiku

4.1

Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta

15.102.860

0

4.2

Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda

500.000

500.000

4.3

"Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB."

10.000.000

10.000.000

4.4

Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB)

720.000

720.000

4.5

Održavanje baze podataka "Geotermalna informaciona baza podataka".

480.000

480.000

4.6

Program edukacije za grad Beograd i opštine na teritoriji grada Beograda

2.000.000

2.000.000

4.7

Program I - Održavanje javnog osvetljenja na teritoriji grada Beograda za 2014. godinu

45.203.080

0

4.8

Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje na teritoriji grada Beograda

500.000.000

0

 

svega:

574.005.940

13.700.000

5

Sekretarijat za saobraćaj

5.1.

Usluge za izradu i održavanje softvera

1.500.000

0

5.2.

Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor

1.100.000

0

5.3.

Stručno tehnički nadzor

2.500.000

0

5.4.

Održavanje SAUS-a

3.500.000

0

 

Studija: Brojanje putnika u javnom prevozu, anketa korisnika javnog prevoza i brojanje vozila i anketa ostalih učesnika u saobraćaju

13.000.000

 

 

svega:

21.600.000

0

6

Direkcija za javni prevoz

6.1.

Stručno-tehnički nadzor za radove DJP

3.500.000

900.000

 

svega:

3.500.000

900.000

7

Direkcija za puteve

7.1.

Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve

142.000.000

142.000.000

7.2.

Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba

1.000.000.000

1.000.000.000

7.3.

Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke)

7.000.000

7.000.000

7.4.

Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke)

15.000.000

15.000.000

7.5.

Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima

40.000.000

40.000.000

 

Svega:

1.204.000.000

1.204.000.000

8

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

8.1.

Projekat " Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda-GIS"

18.168.984

0

8.2.

Izrada projekta "Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda"

3.000.000

0

8.3.

Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd)

20.000.000

15.000.000

8.4.

Sufinansiranje dela troškova za realizaciju usluga produkcije novih epizoda TV emisije "Zelena emisija"

987.000

0

8.5.

Usluge emitovanja emisija pod nazivom "Zelena emisija" na TV programu Studio B

1.250.000

0

8.6.

"Izrada Prethodne studije opravdanosti sa generalnim projektom za postrojenje za kompostiranje zelenog otpada iz šuma, parkova i javnih površina na teritoriji grada Beograda"

3.200.000

0

8.7.

Izrada Prethodne studije opravdanosti sa generalnim projektom izgradnje terminala za otpadne materije sa plovila na području Beograda

4.000.000

0

8.8.

Usluge štampanja Ekološkog biltena za 2014. godinu sa novogodišnjim ekološkim kalendarom za 2015. godinu

107.520

0

8.9.

Priprema za štampu, kompjuterski prelom teksta i dizajn "Ekološkog biltena" za 2014. godinu sa novogodišnjim ekološkim kalendarom za 2015. godinu

200.000

0

8.10.

Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih i zapuštenih javnih zelenih površina

10.000.000

0

8.11.

Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva

4.000.000

4.000.000

8.12.

Istraživanja, valorizacija i zaštita dela prostora Ade Ciganlije

6.500.000

0

8.13.

Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda

20.000.000

0

8.14.

Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva Rakovičkog potoka i okolnih šumskih površina

1.600.000

0

8.15.

Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva potoka Pariguz i okolnih šumskih površina

1.500.000

0

8.16.

Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda

7.000.000

5.000.000

8.17.

Morfološko - anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine

9.000.000

4.800.000

8.18.

Projekat "Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda"

3.700.000

0

8.19.

Korišćenje obnovljivih izvora energije i energetska efikasnost

3.000.000

0

8.20.

Monitoring životne sredine

16.371.840

0

8.21.

Monitoring životne sredine

3.448.160

0

8.17.

Projekti energetske efikasnosti i korišćenje obnovljivih izvora energije

60.000.000

40.000.000

8.23.

Izrada plana detaljne regulacije za deponiju Vinča

5.419.200

0

8.24.

Usluge izvođenja sistemske deratizacije na teritoriji Beograda

48.753.000

0

 

svega:

251.205.704

68.800.000

9

Sekretarijat za privredu

9.1.

Troškovi skladištenja

14.213.231

15.038.892

9.2.

Osiguranje robe

500.000

500.000

9.3.

Troškovi prevoza

800.000

800.000

9.4.

Troškovi fumigacije

800.000

800.000

9.5.

Troškovi kontrole kvaliteta

200.000

200.000

9.6.

Članarina Regionalna agencija

15.000.000

15.000.000

9.7.

Revizija Strategije trgovine sa akcionim planom

4.000.000

0

9.8.

Revizija Strategije turizma sa akcionim planom

3.000.000

0

9.9.

Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd"

250.000.000

0

 

svega:

288.513.231

32.338.892

10

Sekretarijat za kulturu

10.1.

Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda

19.700.000

0

10.2.

Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović

2.500.000

0

10.3.

Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava"

35.000.000

0

10.4.

Nabavka energenata za četiri ustanove kulture

6.500.000

0

 

svega:

63.700.000

0

11

Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

11.1.

Energenti

750.000.000

0

11.2.

Komunalne usluge - deratizacija

40.000.000

0

11.3.

Osiguranje

50.000.000

0

11.4.

Medicinske usluge

30.000.000

0

11.5.

Materijal - namirnice

1.600.000.000

0

11.6.

Materijal - higijena

150.000.000

0

11.7.

Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog)

80.000.000

0

11.8.

Usluge za domaćinstvo - pranje veša

3.500.000

0

11.9.

Specijalizovane usluge - Zdravstvena zaštita po ugovoru

10.000.000

0

 

svega:

2.713.500.000

0

12

Sekretarijat za sport i omladinu

12.1.

Zimski raspust - transfer

230.000

0

12.2.

Zimski raspust - centri

2.200.000

0

12.3.

Zimski raspust - sportske organizacije

500.000

0

12.4.

Omladina - Zimski raspust - transfer

400.000

0

12.5.

Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture

400.000

0

12.6.

Omladina - Zimski raspust - udruženja

1.000.000

0

 

svega:

4.730.000

0

13

Sekretarijat za imovinske i pravne poslove

13.1.

Osiguranje imovine

15.000.000

15.000.000

13.2.

Sezonski remont sistema 23 podstanice

5.000.000

5.000.000

 

svega:

20.000.000

20.000.000

14

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

14.1.

Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite

3.500.000

0

14.2.

Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite

700.000

0

14.3.

Prevoz minibusevima dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i solo autobusima

35.000.000

0

14.4.

Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multipleskleroze, paraplegije i slepih osoba

70.000.000

0

14.5.

Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda

2.000.000

0

14.6.

Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima

1.094.000

0

14.7.

Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima

600.000

 

14.8.

Tekuće održavanje socijalnih stanova

1.555.000

0

14.9.

Priprema i distribucija toplog obroka - ručka (ketering) za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, na period od godinu dana

5.000.000

0

14.10.

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

9.650.000

0

14.11.

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

2.000.000

0

14.12.

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

5.100.000

0

14.13.

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana

6.300.000

0

14.14.

Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana

1.000.000.000

1.000.000.000

14.15.

Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga

4.383.875.916

718.800.000

14.16.

Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici

9.582.000

4.791.000

14.17.

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

4.450.000

0

14.18.

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana

870.000

0

14.19.

Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica

1.750.000

 

14.20.

Sprovođenje mera preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije u ustanovama socijalne zaštite

120.000

0

14.21.

Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica XIX-08 401-1-449 od 19.12.2013. godine, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenim licima dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem domaćinstava sa okućnicom"

900.000

0

14.22.

Dodatni radovi na adaptaciji i sanaciji prostora za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo Beograd

2.000.000

0

14.23.

Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

240.000

0

14.24.

Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb

61.000

0

14.25.

Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

3.504.000

0

14.26.

Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

60.000

0

14.27.

Usluge čišćenja i održavanja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

270.000

0

14.28.

Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

930.000

0

 

Svega:

5.551.111.916

1.723.591.000

15

Zavod za informatiku i statistiku

15.1.

Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. marta 43-45 i Trg Nikole Pašića 6

8.000.000

0

15.2.

Usluga održavanja Ups i rashladnih sistema za potrebe server sala

1.368.000

0

15.3.

Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena

2.383.334

0

15.4.

Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova

300.000

0

15.5.

Usluga održavanja aplikacija u Sekretarijatu za finansije

648.000

0

 

svega:

12.699.334

0

16

Agencija za investicije i stanovanje

16.1.

ERP Projekat

385.700.000

100.000.000

16.2.

ERP Projekat - nadzor nad implementacijom softvera

14.300.000

600.000

16.3

Konsultantske usluge PDV

7.404.800

7.404.800

16.4

Izrada Smart plana

2.600.000

0

16.5

Nabavka energetskih usluga

4.500.000

4.500.000

16.6

Izrada strategije socijalnog stanovanja

6.500.000

 

 

svega:

421.004.800

112.504.800

17

Služba za informisanje

17.1.

Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda

20.500

0

17.2.

Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive

780.000

0

17.3.

Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti)

36.300

0

17.4.

Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs

29.100

0

17.5.

Štampanje i izdavanje Službenog lista grada Beograda

800.000

0

 

svega:

1.665.900

0

 

Ukupno:

12.952.257.955

3.610.874.692

Član 4

Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 5

Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.

Član 6

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2014, 2015. i 2016. godini ("Službeni list grada Beograda", br. 72/13, 19/14 i 24/14).

Član 7

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda", a primenjivaće se od 1. jula 2014. godine.