CENOVNIK

USLUGA ORGANIZACIONIH JEDINICA GRADSKE UPRAVE GRADA BEOGRADA

("Sl. list grada Beograda", br. 50/2014)

1. Ovim cenovnikom utvrđuju se cene za usluge koje nadležna organizaciona jedinica Gradske uprave grada Beograda (u daljem tekstu: organizaciona jedinica Gradske uprave) pruža trećim licima, uslovi pod kojima se usluga može vršiti, način plaćanja i uslovi za oslobađanje od plaćanja za izvršenu uslugu.

2. Organizaciona jedinica Gradske uprave koja pruža uslugu naplaćuje:

Naziv usluge

Jedinica mere

Cena (dinara)

I - IZ OBLASTI OPŠTIH POSLOVA

 

 

1. Izdavanje sala, prostorija i sala u upravnim zgradama

 

 

a) Ulica Dragoslava Jovanovića 2 (Stari dvor)

 

 

- svečana prostorija u prizemlju

do 3 sata korišćenja

377.268

- svečana sala u prizemlju

do 3 sata korišćenja

308.229

- velika sala na III spratu

do 3 sata korišćenja

191.103

- crveni salon u prizemlju

do 3 sata korišćenja

110.954

- žuti salon u prizemlju

do 3 sata korišćenja

110.954

- salon Kluba odbornika

do 3 sata korišćenja

191.103

- svečani hol

do 3 sata korišćenja

110.954

b) Trg Nikole Pašića 6

 

 

- sala br. 10 u prizemlju

do 3 sata korišćenja

52.539

- sala br. 9 u prizemlju

do 3 sata korišćenja

26.270

v) Ulica 27. marta 43-45

 

 

- velika sala za sednice

do 3 sata korišćenja

26.270

- Za svaki dalji započeti sat u korišćenju sala i prostorija naplaćuje se cena u visini 1/3 utvrđene cene

 

 

2. Ozvučenje sala

po započetom času

11.257

3. Snimanje sednica

po započetom času

18.768

4. Štamparske usluge

 

 

a) fotokopiranje

 

 

- format A3

otisak

37

- format A4

otisak

19

b) štampanje materijala

 

 

- ofset štampa

otisak

4

- tipo štampa

otisak

7

v) papirne matrice i snimanje

 

 

- format A3

komad

559

- format A4

komad

282

5. Sečenje, povezivanje i knjigovezački radovi

norma/čas

739

6. Plastificiranje identifikacionih kartica

komad

185

7. Spiralno koričenje (u zavisnosti od debljine materijala)

1 materijal

185-739

8. Radovi na popravci vozila

norma/čas

739

II - IZ OBLASTI INFORMATIKE I STATISTIKE

 

 

1. Projektovanje, programiranje i konsultantske usluge

 

 

- Usluge projektanata, programera i sistem programera

norma čas

897

- Informatičke konsultantske usluge

norma čas

1.124

- Informatička obuka

norma čas

1.124

2. Tehničke usluge

 

 

- Zauzeće diska

MB mesečno

110

- Prepis ili kopiranje podataka

 

 

a) na disketu

po mediju

148

b) na kompakt disk

po mediju

1.493

- Štampanje na linijskom štampaču

red

0,05

- Štampanje na laserskom štampaču

strana A4

7

- Unos podataka

1000 znakova

74

3. Statističke usluge

 

 

- Izrada metodologije za statistička istraživanja

norma čas

1.124

- Izrada statističkih analiza

norma čas

897

- Izrada statističkih informacija

norma čas

781

- Izrada pregleda statističkih podataka, izveštaja i sl.

norma čas

675

- Statističke konsultantske usluge

norma čas

1.124

III - IZ OBLASTI SAOBRAĆAJA

 

 

- davanje na korišćenje stajališnog stuba sa unutrašnjom rasvetom (totema) za potrebe informisanja

po m2 mesečno

6.166

- davanje na korišćenje cevi kablovske kanalizacije za provlačenje kablova

po metru dužnom kabla mesečno

116

IV - IZ OBLASTI LIČNIH STANJA GRAĐANA

 

 

1. Izlazak službenog lica na teren radi zaključenja braka na teritoriji grada Beograda, van sedišta matičnog područja u skladu sa uslovima predviđenim zakonom

 

11.605

2. Izlazak službenog lica na teren radi zaključenja braka na teritoriji grada Beograda, van sedišta matičnog područja, na zahtev lica koja nameravaju da zaključe brak od kojih su jedno ili oboje bolesni, stari, nemoćni ili ako postoje drugi opravdani razlozi, zaključenje braka se može obaviti u stanu, domu za stare i nezbrinute, zdravstvenoj ustanovi, kazneno-popravnom domu ili na nekom drugom mestu gde borave ova lica, uz obaveznu medicinsku dokumentaciju ili drugu dokumentaciju koja opravdava izlazak službenog lica

 

232

3. Organizaciona jedinica Gradske uprave koja pruža uslugu, za svaku izvršenu uslugu iz tačke 2. ovog cenovnika, korisniku usluge izdaje račun.

4. Cenu usluge utvrđenu prema norma času, organizaciona jedinica Gradske uprave koja pruža uslugu, obračunava na osnovu stvarno utrošenog vremena za izvršenje usluge.

5. Organizaciona jedinica Gradske uprave može vršiti usluge utvrđene ovim cenovnikom pod uslovom da vršenje tih usluga ne utiče na redovno obavljanje poslova iz njenog delokruga i poslova iz delokruga drugih organizacionih jedinica Gradske uprave, kao i da ne ometa ažurno i efikasno izvršavanje programa i planova rada organa grada Beograda.

6. Prihodi koje organizaciona jedinica Gradske uprave ostvari u skladu sa ovim cenovnikom uplaćuju se na uplatni račun: Prihodi gradskih organa uprave br. 840-742341843-24 ili za elektronsko plaćanje 840000074234184324, koji se vodi kod Uprave za trezor - Ministarstva finansija Republike Srbije, uz odgovarajući poziv na broj odobrenja, u skladu sa Uputstvom o načinu uplaćivanja i evidentiranja određenih javnih sredstava i praćenja ukupnih javnih sredstava budžeta grada Beograda, donetog od strane Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda ("Službeni list grada Beograda", broj 72/13).

7. Na zahtev ustanove ili javnog preduzeća čiji je osnivač Grad, odnosno organizacije koja se u celini ili delimično finansira iz sredstava budžeta grada Beograda, gradonačelnik grada Beograda može utvrditi pravo korišćenja usluga utvrđenih ovim cenovnikom bez plaćanja cene, odnosno uz delimično umanjenje cene usluge, ceneći finansijski položaj korisnika usluge, svrhu korišćenja usluge i drugo.

8. Za korišćenje stajališnog stuba sa unutrašnjom rasvetom (totema) za potrebe informisanja, koje je predviđeno ugovorom zaključenim pre stupanja na snagu ovog cenovnika, plaća se ugovorena cena do isteka važenja ugovora.

9. Danom početka primene ovog cenovnika prestaje da važi Cenovnik usluga organizacionih jedinica Gradske uprave grada Beograda ("Službeni list grada Beograda", br. 65/12).

10. Ovaj cenovnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda", a primenjuje se počev od 1. jula 2014. godine.