REŠENJE

O OBRAZOVANJU GRADSKOG ŠTABA ZA VANREDNE SITUACIJE

("Sl. list grada Kruševca", br. 3/2014)

I - Obrazuje se Gradski štab za vanredne situacije grada Kruševca:

R. br.

Naziv
formacijskog
mesta

Profesionalno radno mesto

Ime i prezime

1

2

3

4

1.

Komandant

Gradonačelnik

Dragi Nestorović

2.

Zamenik komandanta

Zamenik Gradonačelnika

Jasmina Palurović

3.

Načelnik

Načelnik Odeljenja za VS PU Kruševac

Aleksandar Lazarević

4.

Zamenik načelnika

Načelnik Odeljenja za opštu upravu i zajedničke poslove

Dušan Todorović

5.

Član

Načelnik Gradske uprave

Bojan Bjelanović

6.

Član

Član Gradskog veća

Nenad Andrić

7.

Član

Pomoćnik Gradonačelnika za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo

Marko Milojević

8.

Član

Direktor JKP "Vodovod" Kruševac

Milutin Tasić

9.

Član

Direktor ED Kruševac

Nebojša Đašić

10.

Član

Načelnik PU Kruševac

Miljan Petrović

11.

Član

Referent za CVS u Komandi garnizona Kruševac

major Branislav Mitić

12.

Član

Šef Službe mesnih zajednica

Ivan Anđelić

13.

Član

Direktora JP "Direkcija za urbanizam i izgradnju" Kruševac

Radmilo Nikolić

14.

Član

Radnik JP "Direkcija za urbanizam i izgradnju" Kruševac

Zdravko Jovanović

15.

Član

Načelnik Odeljenja za inspekcijske poslove Gradske uprave grada Kruševca

Snežana Radulović

16.

Član

Načelnik Komunalne policije

Jovica Vesić

17.

Član

Direktor Zavoda za javno zdravlje

 

18.

Član

Veterinarski inspektor u Rasinskom upravnom okrugu

Merima Drašković

19.

Član

Direktor Doma zdravlja

Dr Vesna Stević-Gajić

20.

Član

Sekretar Crvenog krsta

Milomir Petronijević

21.

Član

Direktor JKP "Kruševac" Kruševac

Boban Kostić

22.

Član

Nadzorni organ JP "Putevi Srbije"

Dejan Vesić

II - Gradski štab za vanredne situacije obavlja sledeće poslove:

- predlaže donošenje odluke o proglašenju vanredne situacije;

- rukovodi i koordinira rad subjekata sistema zaštite i spasavanja i snage zaštite i spasavanja u vanrednim situacijama na sprovođenju utvrđenih zadataka;

- rukovodi i koordinira sprovođenje mera i zadataka civilne zaštite;

- razmatra i daje mišljenje na predlog procene ugroženosti i predlog plana zaštite i spasavanja u vanrednim situacijama;

- prati stanje i organizaciju zaštite i spasavanja i predlaže mere za njihovo poboljšanje;

- naređuje upotrebu snaga zaštite i spasavanja, sredstava pomoći i drugih sredstava koja se koriste u vanrednim situacijama;

- stara se o redovnom informisanju i obaveštavanju stanovnika o rizicima i opasnostima kao i preduzetim merama;

- razmatra organizaciju, opremanje i obučavanje jedinica civilne zaštite, ovlašćenih, osposobljenih pravnih lica;

- sarađuje sa nadležnim organima zaštite i spasavanja u vanrednim situacijama;

- procenjuje ugroženost od nastanka vanredne situacije;

- donosi naredbe, zaključke i preporuke;

- sarađuje sa štabovima susednih jedinica lokalne samouprave;

- imenuje menadžera zaštite i zamenika menadžera u naseljenim mestima;

- razmatra i predlaže donošenje odluke o organizaciji zaštite i spasavanja na teritoriji grada kao lokalne samouprave;

- angažuje osposobljena pravna lica i druge organizacije od značaja za potrebe grada;

- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom.

III - Poslovi iz stava II ovog rešenja finansiraju se iz budžetskih sredstava u skladu sa zakonom.

IV - Stručne i administrativne poslove za potrebe Gradskog štaba za vanredne situacije obavlja Odeljenje za opštu upravu i zajedničke poslove, Služba za vanredne situacije.

V - Donošenjem ovog rešenja prestaje da važi Rešenje Gradskog štaba za vanredne situacije Skupštine grada Kruševca I broj: 325-13/2012 ("Službeni list grada Kruševca", br. 8/12).

VI - Rešenje objaviti u "Službenom listu grada Kruševca".