UREDBA

O OSNIVANJU KANCELARIJE ZA POMOĆ I OBNOVU POPLAVLJENIH PODRUČJA

("Sl. glasnik RS", br. 55/2014 i 110/2014)

Sadržina Uredbe

Član 1

Ovom uredbom osniva se Kancelarija za pomoć i obnovu poplavljenih područja (u daljem tekstu: Kancelarija) i određuje njen delokrug, uređenje i druga pitanja značajna za njen rad.

Kancelarija je služba Vlade.

Delokrug Kancelarije

Član 2

Kancelarija obavlja stručne, administrativne i operativne poslove za potrebe Vlade i poslove koji su zajednički ministarstvima i posebnim organizacijama, a koji se odnose na: organizovanje i koordinaciju poslova u vezi sa prijemom i distribucijom humanitarne i druge pomoći upućene Republici Srbiji za ugrožene u poplavljenom području; pripremu i dostavljanje Vladi periodičnih izveštaja o primljenoj i distribuiranoj humanitarnoj i drugoj pomoći upućenoj Republici Srbiji za ugrožene u poplavljenom području, kao i završnog izveštaja o njenoj raspodeli; pripremu akta Vlade o načinu verifikacije šteta sadržanih u izveštajima o proceni šteta jedinica lokalne samouprave, odnosno akta o verifikaciji šteta sadržanih u izveštajima o proceni šteta javnih preduzeća i drugih oblika organizovanja, čiji je osnivač Republika Srbija; koordinaciju poslova pripreme delimičnih izveštaja o proceni štete na području pogođenom poplavama; prikupljanje podataka od nadležnih organa i drugih subjekata i pripremu izveštaja za Vladu o procenjenoj ukupnoj šteti i njegovo objavljivanje na svojoj internet stranici; organizovanje, koordinaciju i pripremu državnih programa obnove; koordinaciju poslova praćenja i izveštavanja o sprovođenju državnog programa obnove i pripremu akta Vlade o načinu izveštavanja o realizaciji tih programa, kao i druge poslove određene zakonom ili propisom Vlade.

Direktor Kancelarije

Član 3

Kancelarijom rukovodi direktor Kancelarije, koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog predsednika Vlade.

Direktor Kancelarije odgovoran je Vladi i predsedniku Vlade.

Direktor Kancelarije je državni službenik na položaju.

Zamenik direktora Kancelarije

Član 4

Direktor Kancelarije ima zamenika, koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog direktora Kancelarije.

Zamenik direktora Kancelarije pomaže direktoru Kancelarije u okviru ovlašćenja koja mu on odredi i zamenjuje ga ako je odsutan ili sprečen.

Zamenik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju.

Pomoćnici direktora Kancelarije

Član 4a

Direktor Kancelarije ima pomoćnike, koje postavlja Vlada na pet godina, na predlog direktora Kancelarije.

Pomoćnici direktora Kancelarije rukovode zaokruženom oblašću rada iz nadležnosti i delokruga Kancelarije za koju se obrazuje sektor.

Pomoćnici direktora Kancelarije su državni službenici na položaju.

Rok za donošenje pravilnika

Član 5

Direktor Kancelarije doneće pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu ove uredbe.

Stupanje na snagu

Član 6

Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

Samostalni članovi Uredbe o izmeni i dopuni
Uredbe o osnivanju Kancelarije za pomoć i obnovu poplavljenih područja

("Sl. glasnik RS", br. 110/2014)

 

Član 3

Direktor Kancelarije doneće pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji, koji će biti usklađen sa odredbama ove uredbe, u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu ove uredbe.

Član 4

Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".