ODLUKA
O OSNIVANJU JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "ZRENJANINSKA OBJEDINJENA NAPLATA" ZRENJANIN

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 25/2014)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Cilj osnivanja

Član 1

Ovom odlukom Osnivač, grad Zrenjanin sa sedištem u Zrenjaninu, ulica: Trg Slobode broj 10 matični broj: 08002266, u čije ime osnivačka prava vrši Skupština grada Zrenjanina (u daljem tekstu: Osnivač) osniva: Javno komunalno preduzeće "Zrenjaninska objedinjena naplata" Zrenjanin (u daljem tekstu: Preduzeće) radi obavljanja delatnosti od opšteg interesa i to: objedinjene naplate komunalnih i drugih usluga u gradu Zrenjaninu i naseljenim mestima, urednog zadovoljenja potreba korisnika usluga u okviru navedene delatnosti od opšteg interesa, obezbeđenja tehničko-tehnološkog i ekonomskog jedinstva sistema objedinjene naplate i njegove usklađenosti.

Vreme na koje se Preduzeće osniva

Član 2

Preduzeće se osniva na neodređeno vreme i upisuje u registar privrednih društava.

II POSLOVNO IME, SEDIŠTE I OBELEŽJA PREDUZEĆA

Poslovno ime

Član 3

Poslovno ime Preduzeća je: Javno komunalno preduzeće "Zrenjaninska objedinjena naplata" Zrenjanin.

Skraćeno poslovno ime Preduzeća je: JKP "Zrenjaninska objedinjena naplata" Zrenjanin.

Poslovno ime Preduzeća ispisuje se na srpskom jeziku - ćirilicom, na mađarskom jeziku, rumunskom jeziku i slovačkom jeziku.

Sedište Preduzeća je u Zrenjaninu u ulici Kralja Aleksandra broj 43.

Preduzeće može promeniti poslovno ime i sedište odlukom koju donosi Nadzorni odbor, a na koju saglasnost daje Osnivač.

Pravni status Preduzeća

Član 4

Preduzeće ima svojstvo pravnog lica, sa pravima, obavezama i odgovornostima utvrđenim zakonom, ovom odlukom i drugim propisima.

Preduzeće u pravnom prometu sa trećim licima ima sva ovlašćenja i istupa u svoje ime i za svoj račun.

Pečat i štambilj Preduzeća

Član 5

Preduzeće ima pečat i štambilj čiji se izgled i sadržina utvrđuju Statutom Preduzeća.

Broj pečata i štambilja određuje direktor. Znak Preduzeća

Član 6

Preduzeće može da ima svoj znak, koji označava njegovu delatnost.

Znak Preduzeća određuje i menja Nadzorni odbor.

III DELATNOST PREDUZEĆA

Član 7

Preduzeće u skladu sa Zakonom može obavljati sve delatnosti za koje ispunjava propisane uslove.

Pretežna delatnost Preduzeća je:

- 63.11 - Obrada podataka, hosting i sl.

Osim pretežne delatnosti Preduzeće će obavljati i sledeće delatnosti:

- 62.02 - konsultantske delatnosti u oblasti informacionih tehnologija

- 82.99 - ostale uslužne aktivnosti podrške poslovanju.

U okviru pretežne delatnosti Preduzeće obavlja sledeće poslove:

- izradu, uvođenje i vođenje projekata kompleksnih informacionih sistema;

- objedinjenu obradu podataka i naplatu komunalnih usluga;

- stvaranje tehničkih uslova za pružanje servisa (usluga) trećim licima;

- pružanje servisa (usluga) trećim licima;

- distribuciju servisa (usluga) trećim licima;

- poslove vezane za naplatu servisa (usluga);

- poslove vezane za naplatu komunalnih usluga (naknada za isporučenu vodu, naknada za otpadnu vodu, naknada fiksnog dela za vodovodni priključak, naknada za korišćenje vodoprivrednih objekata, naknada za iznošenje kućnog smeća, naknada za korišćenje gradskog građevinskog zemljišta, naknada za zaštitu životne sredine, naknada za daljinsko grejanje);

- poslove vezane za naplatu drugih usluga;

- centralno skladištenje podataka;

- obuke i konsalting iz oblasti informaciono-komunikacionih tehnologija;

- projektovanje, kreiranje, održavanje i administraciju baze podataka;

- pružanje usluga u oblasti obrade podataka;

- računovodstvene i knjigovodstvene poslove;

- druge informacione poslove.

Promena pretežne delatnosti

Član 8

Preduzeće može da promeni pretežnu delatnost.

O promeni pretežne delatnosti odlučuje Nadzorni odbor, uz prethodnu saglasnost Osnivača.

Promena pretežne delatnosti upisuje se u Registar privrednih društava.

Član 9

Preduzeće može da otpočne sa obavljanjem određene delatnosti radi čijeg obavljanja je osnovano, kada nadležni državni organ utvrdi da su ispunjeni uslovi za obavljanje te delatnosti u pogledu:

- tehničke opremljenosti;

- kadrovske osposobljenosti;

- bezbednosti i zdravlja na radu;

- zaštite i unapređenja životne sredine;

- drugih uslova propisanih zakonom.

IV OBAVEZE OSNIVAČA PRILIKOM OSNIVANJA PREDUZEĆA

Osnovni kapital

Član 10

Osnivač snosi troškove osnivanja Preduzeća, bez obaveze vraćanja (naknade) troškova od Preduzeća kada bude osnovano.

Osnovni kapital Preduzeća čini ulog u novcu u ukupnom iznosu od 50.000,00 (pedesethiljada) dinara.

Sredstva u javnoj svojini mogu se ulagati u kapital Preduzeća u skladu sa zakonom i aktima Osnivača.

V MEĐUSOBNI ODNOSI OSNIVAČA I PREDUZEĆA, OBAVEZE PREDUZEĆA I OGRANIČENJE NJEGOVIH OVLAŠĆENJA

Planovi i program poslovanja

Član 11

Srednjoročni i dugoročni plan razvoja i rada donosi Nadzorni odbor Preduzeća.

Nadzorni odbor Preduzeća donosi godišnji program poslovanja i dostavlja ga Osnivaču radi davanja saglasnosti najkasnije do 1. decembra tekuće godine za narednu godinu.

Program se smatra donetim kada na njega saglasnost da Osnivač.

Program naročito sadrži: planirane izvore prihoda i pozicije rashoda po namenama, planirani način raspodele dobiti Preduzeća, odnosno planirani način pokrića gubitka Preduzeća, elemente za celovito sagledavanje politike cena usluga, zaradu i zapošljavanje u Preduzeću, kriterijume za korišćenje sredstava za pomoć, sportske aktivnosti, propagandu i reprezentaciju, kao i kriterijume za određivanje naknade za rad predsednika i članova nadzornog odbora.

Usvojeni Program sa elementima iz stava 4. ovog člana dostavlja se ministarstvu.

Obaveza izveštavanja o realizaciji programa

Član 12

Preduzeće je u obavezi da ministarstvu dostavlja tromesečne izveštaje o realizaciji godišnjeg programa poslovanja.

Ovlašćenja osnivača prema Preduzeću

Član 13

Kako bi se obezbedila zaštita opšteg interesa u Preduzeću, Osnivač daje saglasnost Preduzeću na:

- Statut;

- tarifu (odluku o cenama usluga);

- raspolaganje (pribavljanje i otuđenje) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Preduzeća, veće vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, utvrđenih ovim aktom;

- akt o opštim uslovima za vršenje usluga;

- ulaganje kapitala;

- statusne promene;

- akt o proceni vrednosti kapitala i iskazivanju tog kapitala u udelima, kao i na program i odluku o svojinskoj transformaciji;

- druge odluke u skladu sa zakonom kojim se uređuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa.

Ovlašćenja osnivača za slučaj poremećaja u poslovanju Preduzeća

Član 14

U slučaju poremećaja u poslovanju Preduzeća, Osnivač može preduzeti mere kojima će obezbediti uslove za njegovo nesmetano funkcionisanje, kao i za obavljanje delatnosti od opšteg interesa, a naročito:

- promenu unutrašnje organizacije,

- razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenih organa Preduzeća;

- ograničenje u pogledu prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini;

- druge mere određene zakonom kojim se uređuju uslovi i način obavljanja delatnosti od opšteg interesa i osnivačkim aktom.

VI ODGOVORNOST PREDUZEĆA

Član 15

Preduzeće odgovara celokupnom svojom imovinom za obaveze preuzete u pravnom prometu prema trećim licima.

Osnivač ne odgovara za obaveze Preduzeća, osim u slučajevima predviđenim zakonom.

VII IMOVINA PREDUZEĆA

Član 16

Preduzeće ima svoju imovinu kojom upravlja i raspolaže u skladu sa zakonom, ovom odlukom i ugovorom.

Imovinu Preduzeća čine: pravo svojine na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčanim sredstvima i hartijama od vrednosti i druga imovinska prava koja su preneta u svojinu Preduzeća, uključujući i pravo korišćenja na stvarima u javnoj svojini.

Preduzeće može za obavljanje delatnosti od opšteg interesa koristiti sredstva u javnoj i drugim oblicima svojine u skladu sa zakonom, odlukom Osnivača i posebnim ugovorom.

Preduzeće ne može da otuđi, odnosno da raspolaže objektima i drugim nepokretnostima, postrojenjima i uređajima veće vrednosti koji su u funkciji obavljanja pretežne delatnosti za koju je Preduzeće osnovano.

Osnivač donosi odluku o povećanju osnovnog kapitala.

Osnovni kapital Preduzeća povećava se novim ulozima koji mogu biti novčani ili nenovčani u skladu sa odlukom o povećanju kapitala.

Kada se ulažu stvari i/ili prava, u odluci o povećanju osnovnog kapitala navode se predmet ili pravo koje Preduzeće stiče ulaganjem i vrednost udela koji se stiče po osnovu takvog ulaganja.

Uloge u stvarima i pravima procenjuje jedan ili više procenjivača ovlašćenih zakonom.

Procenjivača bira direktor.

Odluku o smanjenju osnovnog kapitala donosi osnivač, osim odluke o smanjenju osnovnog kapitala po osnovu poništenja sopstvenih udela koju donosi direktor.

VIII ORGANI PREDUZEĆA

Član 17

Organi Preduzeća formiraju se na jednodomnom principu.

Organi Preduzeća su: nadzorni odbor i direktor.

Odlukom Nadzornog odbora mogu se formirati različiti odbori i pomoćna tela.

Nadzorni odbor

Član 18

Nadzorni odbor ima tri člana.

Predsednika i članove Nadzornog odbora imenuje Osnivač na period od četiri godine, pod uslovima, na način i po postupku utvrđenim zakonom.

Jedan član Nadzornog odbora imenuje se iz reda zaposlenih u Preduzeću na način utvrđen Statutom Preduzeća u skladu sa zakonom.

Uslovi za članove Nadzornog odbora Preduzeća

Član 19

Za predsednika i članove Nadzornog odbora imenuje se lice koje ispunjava sledeće uslove:

1. da je punoletno i poslovno sposobno;

2. da ima stečeno visoko obrazovanje trećeg ili drugog stepena, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine;

3. da je stručnjak u jednoj ili više oblasti iz koje je delatnost od opšteg interesa za čije je obavljanje osnovano Preduzeće;

4. najmanje tri godine iskustva na rukovodećem položaju;

5. da poseduje stručnost iz oblasti finansija, prava ili korporativnog upravljanja;

6. da nije osuđivano na uslovnu ili bezuslovnu kaznu za krivična dela protiv privrede, pravnog saobraćaja ili službene delatnosti, kao i da mu nije izrečena mera bezbednosti zabrane obavljanja pretežne delatnosti Preduzeća.

7. da je državljanin Republike Srbije.

Mandat predsednika i članova Nadzornog odbora Preduzeća

Član 20

Mandat predsednika i članova Nadzornog odbora traje četiri godine, računajući od dana imenovanja.

Po isteku mandata predsednik, odnosno član nadzornog odbora može biti ponovo imenovan.

Mandat predsednika i članova Nadzornog odbora prestaje istekom perioda na koji su imenovani, ostavkom, razrešenjem, u skladu sa zakonom i statutom Preduzeća.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora razrešavaju se pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko:

1. nadzorni odbor ne dostavi osnivaču na saglasnost godišnji program poslovanja;

2. osnivač ne prihvati finansijski izveštaj Preduzeća;

3. propuste da preduzmu neophodne mere pred nadležnim organima u slučaju postojanja sumnje da odgovorno lice Preduzeća deluje na štetu Preduzeća kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem i na drugi način;

Predsednik i članovi Nadzornog odbora mogu se razrešiti pre isteka perioda na koji su imenovani ukoliko Preduzeće ne ispuni godišnji program poslovanja ili ne ostvari ključne pokazatelje učinka.

U slučaju razrešenja predsednika ili člana Nadzornog odbora pre isteka perioda na koji je imenovan, novi predsednik ili član imenuje se do isteka perioda na koji je imenovan Nadzorni odbor.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora kojima je mandat prestao dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog Nadzornog odbora, odnosno imenovanja novog predsednika ili člana Nadzornog odbora.

Nadležnost Nadzornog odbora Preduzeća

Član 21

Nadzorni odbor:

- utvrđuje poslovnu strategiju i poslovne ciljeve Preduzeća i brine se o njihovoj realizaciji;

- usvaja izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja;

- donosi godišnji program poslovanja, uz saglasnost Osnivača;

- nadzire rad direktora;

- vrši unutrašnji nadzor nad poslovanjem Preduzeća;

- uspostavlja, odobrava i prati računovodstvo, unutrašnju kontrolu, finansijske izveštaje i politiku upravljanja rizicima;

- utvrđuje finansijske izveštaje Preduzeća i dostavlja ih Osnivaču radi davanja saglasnosti;

- donosi statut uz saglasnost Osnivača;

- odlučuje o statusnim promenama i osnivanju drugih pravnih subjekata, uz saglasnost Osnivača;

- donosi odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka uz saglasnost Osnivača;

- daje saglasnost direktoru za preduzimanje poslova ili radnji u skladu sa zakonom, statutom i odlukom Osnivača;

- imenuje lica ovlašćena za zastupanje Preduzeća;

- zaključuje ugovore o radu na određeno vreme sa direktorom Preduzeća;

- vrši druge poslove u skladu sa ovim zakonom, statutom i propisima kojima se uređuje pravni položaj privrednih društava.

Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja o pitanjima iz svoje nadležnosti na direktora ili drugo lice u Preduzeću.

Naknada za rad

Član 22

Za rad u Nadzornom odboru, predsednik i članovi Nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu, čiju visinu utvrđuje Osnivač, na osnovu izveštaja o stepenu realizacije programa poslovanja Preduzeća, a isplaćuje je Preduzeće.

Direktor Preduzeća

Član 23

Direktora Preduzeća imenuje Skupština Grada Zrenjanina, na period od četiri godine, a na osnovu sprovedenog javnog konkursa.

Za direktora Preduzeća imenuje se lice koje ispunjava opšte uslove po odredbama Zakona kojim se uređuju radni odnosi i posebne uslove utvrđene Statutom Preduzeća.

Nadležnost Direktora

Član 24

Direktor Preduzeća:

- predstavlja i zastupa Preduzeće;

- organizuje i rukovodi procesom rada;

- vodi poslovanje Preduzeća;

- odgovara za zakonitost rada Preduzeća;

- predlaže godišnji program poslovanja i preduzima mere za njegovo sprovođenje;

- predlaže finansijske izveštaje;

- izvršava odluke Nadzornog odbora;

- vrši druge poslove određene zakonom, ovom odlukom i statutom Preduzeća.

Direktor se imenuje u skladu i na način predviđen zakonom.

Član 25

Direktor ima pravo na zaradu, a može imati i pravo na stimulaciju u slučaju kada Preduzeće posluje sa pozitivnim poslovnim rezultatima.

Odluku o isplati stimulacije donosi Osnivač.

Prestanak mandata Direktora

Član 26

Mandat direktora Preduzeća prestaje istekom perioda na koji je imenovan, ostavkom i razrešenjem.

Ostavka se u pismenoj formi podnosi organu nadležnom za imenovanje direktora.

Razrešenje Direktora

Član 27

Predlog za razrešenje Direktora Preduzeća podnosi Nadzorni odbor.

Predlog mora biti obrazložen, sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se predlaže razrešenje.

Organ nadležan za imenovanje Direktora razrešiće Direktora pre isteka perioda na koji je imenovan:

1. ukoliko u toku trajanja mandata prestane da ispunjava uslove za Direktora predviđene Zakonom o javnim preduzećima;

2. ukoliko se utvrdi da je zbog nestručnog, nesavesnog obavljanja dužnosti i postupanja suprotno pažnji dobrog privrednika i ozbiljnih propusta u donošenju i izvršavanju odluka i organizovanju poslova u Preduzeću, došlo do znatnog odstupanja od ostvarivanja osnovnog cilja poslovanja Preduzeća, odnosno od plana poslovanja Preduzeća;

3. ukoliko u toku trajanja mandata bude pravnosnažno osuđen na uslovnu ili bezuslovnu kaznu zatvora;

4. u drugim slučajevima predviđenim zakonom.

Organ nadležan za imenovanje Direktora Preduzeća može razrešiti Direktora pre isteka perioda na koji je imenovan:

1. ukoliko ne sprovede godišnji program poslovanja;

2. ukoliko ne ispunjava obaveze iz ugovora predviđene članom 8. Zakona o preduzećima;

3. ukoliko ne ispunjava obaveze predviđene članom 55. Zakona o preduzećima;

4. ukoliko ne izvršava odluke Nadzornog odbora;

5. ukoliko se utvrdi da deluje na štetu Preduzeća kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem ili na drugi način;

6. ukoliko se utvrdi da je zbog nestručnog, nesavesnog obavljanja dužnosti i postupanja suprotnog pažnji dobrog privrednika i ozbiljnih propusta u donošenju i izvršavanju odluka i organizovanju poslova u Preduzeću došlo do odstupanja od ostvarivanja osnovnog cilja poslovanja Preduzeća, odnosno od plana poslovanja Preduzeća;

7. ukoliko ne primeni računovodstvene standarde u pripremi finansijskih izveštaja;

8. u drugim slučajevima propisanim zakonom.

Suspenzija Direktora

Član 28

Ukoliko protiv Direktora stupi na snagu optužnica za krivična dela protiv privrede, pravnog saobraćaja ili službene dužnosti, Osnivač donosi rešenje o suspenziji.

Suspenzija traje dok se postupak pravnosnažno ne okonča.

Vršilac dužnosti Direktora

Član 29

Osnivač imenuje vršioca dužnosti direktora u sledećim slučajevima:

1. ukoliko Direktoru prestane mandat zbog isteka perioda na koji je imenovan, zbog podnošenja ostavke ili u slučaju razrešenja pre isteka mandata;

2. ukoliko bude doneto rešenje o suspenziji Direktora;

3. u slučaju smrti ili gubitka poslovne sposobnosti Direktora.

Vršilac dužnosti može biti imenovan na period do šest meseci.

U naročito opravdanim slučajevima Osnivač može doneti odluku o imenovanju vršioca dužnosti direktora na još jedan period do šest meseci.

Vršilac dužnosti Direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja Direktora.

Zastupanje Preduzeća

Član 30

Direktor Preduzeća u okviru svojih ovlašćenja i odgovornosti zastupa Preduzeće.

Ugovore kao i druge akte Preduzeća, te dokumentaciju u platnom prometu potpisuje Direktor Preduzeća.

Ovlašćenje za potpisivanje akata i dokumenata Direktor može preneti pisanim punomoćjem na zaposlene u okviru poslova i zadataka koje obavljaju u određenim oblastima poslovanja u Preduzeću.

Direktor može u okviru svojih ovlašćenja dati drugom licu pismeno punomoćje za zastupanje Preduzeća.

Prokura

Član 31

Nadzorni odbor može doneti odluku da se da Prokura.

Nadzorni odbor bira i razrešava prokuristu većinom od ukupnog broja članova.

Prokura se može dati jednom licu ili većem broju lica.

Prokura se ne može prenositi i može se opozvati u svako doba bez navođenja razloga za opozivanje.

IX IZVORI FINANSIRANJA

Član 32

Za obavljanje poslova Preduzeća se obezbeđuju sredstva iz budžeta Grada Zrenjanina, budžeta Republike Srbije i Autonomne Pokrajine Vojvodine, priloga, donacija, poklona i pomoći i drugih izvora u skladu sa zakonom.

Za obavljanje poslova Preduzeće ostvaruje prihode prema uslovima tržišta.

Član 33

Namensko i zakonito korišćenje sredstava kontroliše budžetska inspekcija.

X UTVRĐIVANJE DOBITI, RASPOREĐIVANJE DOBITI I SNOŠENJE RIZIKA

Član 34

Dobit Preduzeća utvrđuje se i raspoređuje u skladu sa Zakonom, ovom odlukom i Statutom Preduzeća.

Odluku o raspodeli dobiti donosi Nadzorni odbor Preduzeća uz saglasnost Osnivača.

Odluku o načinu pokrića gubitka donosi Nadzorni odbor Preduzeća uz saglasnost Osnivača.

Član 35

Javno komunalno preduzeće posluje pod tržišnim uslovima, u skladu sa Zakonom.

Poslovni rezultat Preduzeća utvrđuje se u vremenskim periodima, na način i po postupku utvrđenim Zakonom.

XI MEĐUSOBNA PRAVA I OBAVEZE PREDUZEĆA I OSNIVAČA

Član 36

Preduzeće je dužno da se u poslovanju pridržava i da postupa po smernicama osnivača, da podnosi Osnivaču godišnji i po potrebi i periodični izveštaj o radu, a Osnivač ima pravo da organima Preduzeća predlaže mere u cilju ostvarivanja delatnosti.

Osnivač ima pravo da zahteva izveštaje o radu i poslovanju Preduzeća.

Osnivač ima pravo da u skladu sa zakonom, u slučaju poremećaja u poslovanju Preduzeća, preduzima mere kojima će obezbediti uslove za nesmetan rad, poslovanje i upravljanje Preduzeća.

Osnivač daje saglasnost na Statut Preduzeća, bira i razrešava organe Preduzeća, preduzima i izvršava i druge obaveze u skladu sa zakonom.

XII AKTI I DOKUMENTA PREDUZEĆA

Član 37

Preduzeće ima sledeća akta i dokumente:

- odluku o osnivanju;

- statut;

- rešenje o upisu u registar kod Agencije za privredne registre;

- pravilnike i druge opšte akte koje Preduzeće donosi u skladu sa zakonom;

- zapisnike, odluke i druge pojedinačne akte;

- dokumenta koja dokazuju svojinska i druga prava Preduzeća;

- zapisnike revizora i njegove pisane naloge i zaključke;

- druge pojedinačne akte koje Preduzeće donosi u skladu sa zakonom.

Preduzeće je dužno, ako posebnim zakonom nije drugačije propisano, da navedena akta stavi na uvid predstavniku ili zastupniku Osnivača, državnim organima i drugim licima koja imaju pravo na uvid.

XIII PRESTANAK PREDUZEĆA

Član 38

Preduzeće prestaje na osnovu odluke Osnivača, pravnosnažnom odlukom nadležnog suda kojom se utvrđuje da je registracija Preduzeća, kao javnog Preduzeća bila ništava i određuje njeno brisanje po službenoj dužnosti, odlukom stečajnog veća o otvaranju i zaključenju stečajnog postupka kojom se odbija otvaranje glavnog stečajnog postupka zbog nemogućnosti da se iz stečajne mase pokriju troškovi stečajnog postupka, bankrotstvom (stečajem) i u drugim slučajevima predviđenim zakonom.

Preduzeće prestaje u postupku stečaja ili likvidacije.

XIV PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 39

Do sprovođenja postupka imenovanja direktora, prava i obaveze direktora obavljaće vršilac dužnosti direktora, David Dimkić, diplomirani ekonomista.

Poslove i ovlašćenja Nadzornog odbora vršiće Dejan Cakić, diplomirani inženjer mašinstva, kao predsednik i Saša Bogićević, diplomirani inženjer mašinstva, kao član Nadzornog odbora.

Član Nadzornog odbora iz reda zaposlenih biće imenovan naknadno po osnivanju Preduzeća.

Član 40

Stupanjem na snagu ove odluke stavlja se van snage Odluka o osnivanju Javno komunalnog preduzeća "Zrenjaninska objedinjena naplata" Zrenjanin ("Službeni list grada Zrenjanina", broj 18/14).

Član 41

Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Zrenjanina".