ODLUKA
O FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2015. I 2016. GODINI

("Sl. list grada Beograda", br. 81/2014)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2015. i 2016. godini.

Član 2

Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:

- za 2015. godinu u iznosu od 59.315.681.377 dinara,

- za 2016. godinu u iznosu od 59.315.681.377 dinara.

Član 3

Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2015. i 2016. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:

Redni broj

Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti

Stavka

Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti

Iznos u dinarima

2015. godine

2016. godine

1

Služba za opšte poslove

1.1

Kupovina matičnih knjiga i ostale službene evidencije, neophodne za rad matičara, za potrebe Sekretarijata za upravu

2.000.000

0

 

 

1.2

Kupovina elektro materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda

1.900.000

0

 

 

1.3

Kupovina potrošnog materijala za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave

1.460.000

0

 

 

1.4

Kupovina stolarsko-bravarskog potrošnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda

600.000

0

 

 

1.5

Kupovina vodovodnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda

430.000

0

 

 

1.6

Kupovina rezervnih delova za službene automobile Gradske uprave

860.000

0

 

 

1.7

Kupovina goriva za Gradsku upravu grada Beograda

47.000.000

0

 

 

1.8

Kupovina novogodišnjih paketića za decu zaposlenih i radno angažovanih u Gradskoj upravi grada Beograda, Gradskom veću, gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana Grada Beograda

7.260.000

0

 

 

1.9

Kupovina hemijskih sredstava za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave,

1.000.000

0

 

 

1.10

Kupovina papirne galanterije za održavanje toaletne higijene za potrebe Gradske uprave

7.600.000

0

 

 

1.11

Kupovina pvc i papirnog materijala za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

700.000

0

 

 

1.12

Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

27.500.000

0

 

 

1.13

Kupovina energenata za grejnu sezonu

25.000.000

0

 

 

1.14

Kupovina kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave

84.650.000

77.640.000

 

 

1.15

Kupovina uniformi za pripadnike komunalne policije GU i radne obuće i odeće

21.200.000,00

0

 

 

1.16

Kupovina pumpi, elektromotora i kompresora za sisteme grejanja, klimatizacije i ventilacije u objektima Gradske uprave

1.100.000

0

 

 

1.17

Kupovina električne energije

20.000.000

0

 

 

1.18

Kupovina grejnih, rashladnih i kuhinjskih uređaja za potrebe Gradske uprave grada Beograda (partija 1 i partija 2)

800.000

0

 

 

1.19

Radovi na objektima Gradske uprave

4.600.000

0

 

 

1.20

Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2

1.200.000

0

 

 

1.21

Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave

1.230.000

0

 

 

1.22

Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera Gradske uprave

10.145.000

0

 

 

1.23

Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda, za period od godinu dana

6.000.000

0

 

 

1.24

Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana, za period od godinu dana.

3.000.000

0

 

 

1.25

Usluga čišćenja poslovnih objekata koje koriste organizacione jedinice Gradske uprave grada Beograda

72.300.000

25.000.000

 

 

1.26

Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave

1.000.000

0

 

 

1.27

Pružanje usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda

32.700.000

0

 

 

1.28

Pružanje usluge tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart"

13.200.000

0

 

 

1.29

Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu

6.700.000

0

 

 

1.30

Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi u 2015. godini

24.000.000

0

 

 

1.31

Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave

1.200.000

0

 

 

1.32

Pružanje usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda

20.000.000

0

 

 

1.33

Pružanje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda

1.500.000

0

 

 

1.34

Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda

650.000

0

 

 

1.35

Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija za potrebe Gradske uprave grada Beograda

21.000.000

0

 

 

1.36

Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda

280.000

0

 

 

1.37

Usluga pranja, hemijskog čišćenja i bojenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge i Komunalne policije Gradske uprave grada Beograda;

1.100.000

0

 

 

1.38

Pružanje usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda

35.000.000

0

 

 

1.39

Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda

900.000

0

 

 

1.40

Pružanje usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda

11.000.000

0

 

 

1.41

Telekomunikacione usluge L3VPN - međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija

40.000.000

0

 

 

1.42

Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova

2.000.000

0

 

 

1.43

Štampanje i isporuka izvoda iz matičnih knjiga i internacionalnih izvoda iz matičnih knjiga za potrebe Sekretarijata za upravu

35.000.000

0

 

 

1.44

Naknada za usluge tehničkog održavanja, tehničkog upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "Palata Beograd", u Masarikova broj 5

18.000.000

0

 

 

1.45

Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje

54.000.000

0

 

 

1.46

Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge

1.800.000

0

 

 

1.47

Kupovina potrošnog kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda, oblikovana u 2 partije:
1) papir za pisanje
2) toneri i ketridži za štampače marke "HP"

1.500.000

0

 

 

 

svega:

672.065.000

102.640.000

2

Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda

2.1

Nabavka energetskih usluga

25.000.000

0

 

 

2.2

Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.)

12.500.000

0

 

 

2.3

Nabavka usluga komunikacija

13.000.000

0

 

 

2.4

Nabavka usluga osiguranja

20.000.000

0

 

 

2.5

Nabavka usluga zakupa imovine i opreme

4.000.000

0

 

 

2.6

Nabavka usluge službenih putovanja u zemlji

315.000

0

 

 

2.7

Nabavka usluge službenih putovanja u inostranstvu

1.000.000

0

 

 

2.8

Nabavka administrativnih usluga

300.000

0

 

 

2.9

Nabavka kompjuterskih usluga

2.500.000

0

 

 

2.10

Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih

2.500.000

0

 

 

2.11

Nabavka usluga informisanja

4.500.000

0

 

 

2.12

Nabavka stručnih usluga (zastupanja, veštačenja, revizija, procena i dr.)

12.000.000

0

 

 

2.13

Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija)

3.500.000

0

 

 

2.14

Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade i dr.)

13.230.000

0

 

 

2.15

Nabavka usluga sporta

900.000

0

 

 

2.16

Nabavka medicinskih usluga

5.000.000

0

 

 

2.17

Nabavka usluga očuvanja životne sredine, nauke i geodetske i geološke usluge

10.000.000

15.000.000

 

 

2.18

Nabavka usluga pribavljanja urbanističkih planova , studija, analiza, idejne provere i urbanistički konkursi

216.500.000

231.500.000

 

 

2.19

Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata

10.000.000

0

 

 

2.20

Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme

8.500.000

0

 

 

2.21

Nabavka administrativnog materijala

4.800.000

0

 

 

2.22

Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih

1.600.000

0

 

 

2.23

Nabavka materijala za saobraćaj

4.800.000

0

 

 

2.24

Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo(sredstva za higijenu i dr.)

2.100.000

0

 

 

2.25

Nabavka materijala za posebne namene

100.000

0

 

 

2.26

Nabavka osnovnih sredstava za rad (računari i dr.)

11.000.000

0

 

 

 

svega:

389.645.000

246.500.000

3

Sekretarijat za komunalne i stambene poslove

3.1

Program "Popravimo zajedno" dotacije udruž. Građana (stručni i konzervatorski nadzor)

8.900.000

3.200.000

 

 

3.2

Program "Popravimo zajedno" dotacije fasade

34.175.000

12.700.000

 

 

3.3

Program "Popravimo zajedno" dotacije liftovi

55.265.000

22.500.000

 

 

3.4

Program "Popravimo zajedno" dotacije krovovi

1.570.000

0

 

 

3.5

JKP "Gradska čistoća" - program održavanja

515.820.105

0

 

 

3.6

JKP "Zelenilo - Beograd" - program održavanja

84.000.000

0

 

 

3.7

JKP "Pogrebne usluge" - program održavanja

0

0

 

 

3.8

JP "Srbijašume" - program održavanja

48.243.445

0

 

 

3.9

JP "Ada Ciganlija" - program održavanja

0

0

 

 

3.10

Stručna podrška u monitoringu izvorišta Beogradskog vodovoda

2.000.000

0

 

 

3.11

Stručna kontrola višegodišnjih investicija - stručni nadzor, konzervatorski nadzor, koordinatori nad radovima na zelenim površinama i nad radovima na drugim komunalnim objektima

2.000.000

0

 

 

 

svega:

751.973.550

38.400.000

4

Sekretarijat za energetiku

4.1

Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda

500.000

0

 

 

4.2

Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB.

16.280.000

10.000.000

 

 

4.3

Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB)

1.320.000

720.000

 

 

4.4

Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta

15.102.860

0

 

 

4.5

Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda (neizmirene obaveze iz 2013. i 2014. godine i obaveze za 2015. godinu)

1.150.000.000

0

 

 

 

svega:

1.183.202.860

10.720.000

5

Sekretarijat za saobraćaj

5.1

Usluge za izradu i održavanje softvera

2.300.000

0

 

 

5.2

Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor

1.670.000

0

 

 

5.3

Stručno tehnički nadzor

2.500.000

0

 

 

5.4

Održavanje SAUS-a

3.500.000

0

 

 

5.5

Studija: Brojanje putnika u javnom prevozu, anketa korisnika javnog prevoza i brojanje vozila i anketa ostalih učesnika u saobraćaju

13.000.000

0

 

 

5.6

Utvrđivanje tehničke ispravnosti semaforizovanih raskrsnica radi bezbednosti učesnika u saobraćaju

5.500.000

0

 

 

5.7

Ažuriranje Transportnog modela Beograda sa saobraćajnim istraživanjima karakteristika kretanja

59.000.000

0

 

 

 

svega:

87.470.000

0

6

Direkcija za javni prevoz

6.1

Stručno-tehnički nadzor za radove DJP

3.500.000

900.000

 

 

6.2

Izrada studije: "Mreže linija javnog gradskog transporta putnika i definisanje potrebnih kapaciteta u Beogradu (ITS1)"

30.000.000

0

 

 

 

svega:

33.500.000

900.000

7

Direkcija za puteve

7.1

Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve

142.000.000

142.000.000

 

 

7.2

Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština Grada Beograda, zimska služba

1.000.000.000

1.000.000.000

 

 

7.3

Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke)

7.000.000

7.000.000

 

 

7.4

Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke)

15.000.000

15.000.000

 

 

7.5

Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima

40.000.000

40.000.000

 

 

7.6

Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština

9.990.000

0

 

 

 

svega:

1.213.990.000

1.204.000.000

8

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

8.1

Projekat "Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda - GIS"

18.168.984

0

 

 

8.2

Izrada projekta "Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda"

3.000.000

0

 

 

8.3

Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd)

20.000.000

15.000.000

 

 

8.4

Usluge produkcije novih epizoda TV emisije "Zelena emisija"

987.000

0

 

 

8.5

Usluge emitovanja emisija pod nazivom "Zelena emisija" na TV programu Studio B

1.250.000

0

 

 

8.6

Izrada Prethodne studije opravdanosti sa generalnim projektom izgradnje terminala za otpadne materije sa plovila na području Beograda

3.420.000

0

 

 

8.7

Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih i zapuštenih javnih zelenih površina

10.000.000

0

 

 

8.8

Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva

4.000.000

4.000.000

 

 

8.9

Istraživanja, valorizacija i zaštita dela prostora Ade Ciganlije

6.500.000

0

 

 

8.10

Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda

20.000.000

0

 

 

8.11

Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva Rakovičkog potoka i okolnih šumskih površina

1.600.000

0

 

 

8.12

Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva potoka Pariguz i okolnih šumskih površina

1.500.000

0

 

 

8.13

Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda

7.000.000

5.000.000

 

 

8.14

Morfološko-anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine

9.000.000

4.800.000

 

 

8.15

Projekat "Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja Grada Beograda"

3.700.000

0

 

 

8.16

Monitoring životne sredine

16.371.840

0

 

 

8.17

Monitoring životne sredine

3.448.160

0

 

 

8.18

Projekti energetske efikasnosti i korišćenje obnovljivih izvora energije

60.000.000

40.000.000

 

 

8.19

Izrada plana detaljne regulacije za deponiju Vinča

5.419.200

0

 

 

8.20

Usluge izvođenja sistemske deratizacije na teritoriji Beograda

48.753.000

0

 

 

8.21

Izrada Plana generalne regulacije sistema zelenih površina Beograda

1.026.500

0

 

 

8.22

Ažuriranje i inoviranje Katastra vodnih pojava i objekata na teritoriji Beograda sa izradom digitalne karte i baze podataka

500.000

0

 

 

8.23

Savetodavne finansijske usluge

30.000.000

0

 

 

 

svega:

275.644.684

68.800.000

9

Sekretarijat za privredu

9.1

Troškovi skladištenja

14.213.231

15.038.892

 

 

9.2

Članarina Regionalna agencija

16.000.000

16.000.000

 

 

9.3

Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd"

111.338.000

0

 

 

 

svega:

141.551.231

31.038.892

10

Sekretarijat za kulturu

10.1

Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda

19.700.000

0

 

 

10.2

Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović

2.500.000

0

 

 

10.3

Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava"

35.000.000

0

 

 

10.4

Nabavka energenata za četiri ustanove kulture

6.500.000

0

 

 

 

svega:

63.700.000

0

11

Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

11.1

Energenti

750.000.000

0

 

 

11.2

Komunalne usluge - deratizacija

40.000.000

0

 

 

11.3

Osiguranje

50.000.000

0

 

 

11.4

Medicinske usluge

40.000.000

0

 

 

11.5

Materijal - namirnice

1.600.000.000

0

 

 

11.6

Materijal - higijena

150.000.000

0

 

 

11.7

Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog)

100.000.000

0

 

 

11.8

Stručne usluge

24.000.000

0

 

 

11.9

Usluge za domaćinstvo - pranje veša

3.500.000

0

 

 

 

svega:

2.757.500.000

0

12

Sekretarijat za sport i omladinu

12.1

Zimski raspust - transfer

230.000

0

 

 

12.2

Zimski raspust - centri

2.200.000

0

 

 

12.3

Zimski raspust - sportske organizacije

500.000

0

 

 

12.4

Omladina - Zimski raspust - transfer

400.000

0

 

 

12.5

Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture

400.000

0

 

 

12.6

Omladina - Zimski raspust - udruženja

1.000.000

0

 

 

 

svega:

4.730.000

0

13

Sekretarijat za imovinske i pravne poslove

13.1

Osiguranje imovine

15.000.000

15.000.000

 

 

13.2

Sezonski remont sistema 23 podstanice

5.000.000

5.000.000

 

 

 

svega:

20.000.000

20.000.000

14

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

14.1

Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite

3.500.000

0

 

 

14.2

Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite

700.000

0

 

 

14.3

Prevoz minibusevima dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i solo autobusima

35.000.000

0

 

 

14.4

Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multipleskleroze, paraplegije i slepih osoba

70.000.000

0

 

 

14.5

Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda

2.000.000

0

 

 

14.6

Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima

1.094.000

0

 

 

14.7

Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima

600.000

 

 

 

14.8

Tekuće održavanje socijalnih stanova

1.555.000

0

 

 

14.9

Priprema i distribucija toplog obroka - ručka (ketering) za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, na period od godinu dana

5.000.000

0

 

 

14.10

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

9.650.000

0

 

 

14.11

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

2.000.000

0

 

 

14.12

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

5.100.000

0

 

 

14.13

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana

6.300.000

0

 

 

14.14

Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana

1.000.000.000

1.000.000.000

 

 

14.15

Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga

4.383.875.916

718.800.000

 

 

14.16

Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici

9.582.000

4.791.000

 

 

14.17

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

4.450.000

0

 

 

14.18

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana

870.000

0

 

 

14.19

Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica

1.750.000

0

 

 

14.20

Sprovođenje mera preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije u ustanovama socijalne zaštite

120.000

0

 

 

14.21

Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica XIX-08 401-1-449 od 19. decembra 2013. godine, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenim licima dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem domaćinstava sa okućnicom"

900.000

0

 

 

14.22

Dodatni radovi na adaptaciji i sanaciji prostora za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo Beograd

2.000.000

0

 

 

14.23

Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

240.000

0

 

 

14.24

Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb

61.000

0

 

 

14.25

Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

3.504.000

0

 

 

14.26

Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

60.000

0

 

 

14.27

Usluge čišćenja i održavanja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

270.000

0

 

 

14.28

Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

930.000

0

 

 

14.29

Nabavka farmaceutskih proizvoda i medicinskog potrošnog materijala za potrebe korisnika smeštenih u objektu ustanove "Prihvatilište za odrasla i stara lica", Beograd

1.098.000

0

 

 

14.30

Učešće od 10% po ugovorima zaključenih sa Komesarijatom za izbeglice i migracije Republike Srbije, radi pružanja pomoći dodelom građevinskog materijala za stvaranje i poboljšanje uslova stanovanja porodicama interno raseljenih lica

3.040.000

0

 

 

14.31

Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama u Jabučkom ritu, Beograd, opština Palilula

2.100.000

0

 

 

14.32

Radovi na tekućem (redovnom) održavanju Dnevnog centra i kluba "Sopot", Sopot, Ul. Kosmajska br. 14, u okviru PJ "Dnevni centri i klubovi", pri Gerontološkom centru Beograd

5.400.000

0

 

 

14.33

Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanova socijalne zaštite

1.500.000

0

 

 

14.34

Izrada projekta opremanja Ustanove za povremeni i privremeni boravak osoba sa posebnim potrebama "Predah plus", u Ulici Šekspirovoj br. 8, u okviru Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

300.000

0

 

 

 

svega:

5.564.549.916

1.723.591.000

15

Zavod za informatiku i statistiku

15.1

Usluga izrade idejnog projekta i implementacija platforme za e-upravu

7.424.000

0

 

 

15.2

Implementacija sistema za konsolidaciju podataka o finansijskom poslovanju korisnika javnih sredstava budžeta Grada Beograda

48.100.000

0

 

 

15.3

Konsultantsko servisne usluge nakon implementacije SAP ERP aplikativnog rešenja implementiranog u gradskoj upravi i gradskim opštinama za 2015. godinu

25.920.000

8.628.000

 

 

15.4

Konsolidacija podataka i konsultantsko servisne usluge nakon implementacije Orakl ERP aplikativnog rešenja implementiranog u JKP "Beogradske elektrane"

26.928.000

4.164.000

 

 

15.5

Konsultantsko servisne usluge nakon implementacije Orakl ERP aplikativnog rešenja implementiranog u Kliničko-bolničkom centru "Zemun" za 2015. godinu

6.300.000

2.088.000

 

 

15.6

Usluga Roll Out Orakl templejt rešenja za zdravstvene ustanove

104.400.000

17.988.000

 

 

15.7

Usluga izmene i adaptacije aplikacije "Megakrediti"

440.000

0

 

 

15.8

Usluga održavanja softverskih paketa Sekretarijata za finansije

660.000

0

 

 

15.9

Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. marta 43-45 i Trg Nikole Pašića 6

12.833.000

0

 

 

15.10

Usluga održavanja Ups i rashladnih sistema za potrebe server sala

1.368.000

0

 

 

15.11

Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena

2.383.334

0

 

 

15.12

Usluga nadzora i kontrole kvaliteta projekta "RollOut Orakl templejt rešenja za zdravstvene ustanove

3.600.000

588.000

 

 

15.13

Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova

100.000

0

 

 

15.14

Zakup računara

24.000.000

24.000.000

 

 

 

svega:

264.456.334

57.456.000

16

Agencija za investicije i stanovanje

16.1

ERP Projekat

130.000.000

67.132.000

 

 

16.2

ERP Projekat - nadzor nad implementacijom softvera

2.300.000

412.000

 

 

16.3

Konsultantske usluge PDV

7.404.800

7.404.800

 

 

16.4

Izrada Smart plana

2.600.000

0

 

 

16.5

Nabavka energetskih usluga

5.500.000

2.000.000

 

 

16.6

Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje za potrebe izrade strategije socijalnog stanovanja Grada Beograda

4.740.000

0

 

 

16.7

Usluge prevođenja

400.000

0

 

 

16.8

Pripremne aktivnosti za program izrade Knjige standarda urbanog mobilijara

400.000

0

 

 

16.9

Sprovođenje konkursa za dobijanje idejnog rešenja za objekte socijalno-neprofitnog stanovanja, objekte predškolskog i osnovnog obrazovanja, ustanova kulture

4.550.000

0

 

 

16.10

Nagrađeni radovi

6.050.000

0

 

 

 

svega:

163.944.800

76.948.800

17

Služba za informisanje

17.1

Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe "Službenog lista grada Beograda"

20.500

0

 

 

17.2

Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive

780.000

0

 

 

17.3

Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti)

36.300

0

 

 

17.4

Ažuriranje internet prezentacije "Službenog lista grada Beograda" www. sllistbeograd.rs

29.100

0

 

 

17.5

Štampanje i izdavanje "Službenog lista grada Beograda"

800.000

0

 

 

 

svega:

1.665.900

0

 

 

 

Ukupno:

13.589.589.275

3.580.994.692

Član 4

Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 5

Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.

Član 6

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta Grada Beograda u 2015. i 2016. godini ("Službeni list grada Beograda", broj 50/14).

Član 7

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".