REŠENJE
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2014. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 17/2014, 48/2014 i 61/2014)

I

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2014. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

II

Program obuhvata radove u Predškolskoj ustanovi "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova), na izgradnji zgrada i objekata, kapitalnom održavanju zgrada i objekata, projektno planiranje i nabavku opreme.

III

Sredstva za realizaciju Programa planirana su u budžetu Grada Novog Sada za 2014. godinu, u ukupnom iznosu od 179.123.000,00 dinara, od čega 28.449.926,09 dinara iz izvora finansiranja 01 i 150.673.073,91 dinara iz izvora finansiranja 13.

IV

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova.

V

Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava po pozicijama Programa u okviru iste grupe radova, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova u većem obimu, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.

VI

Zahtev za prenos sredstava iz tačke III ovog rešenja Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima i nabavljenoj opremi.

Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

VII

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

VIII

Predškolska ustanova podnosi Gradonačelniku Grada Novog Sada godišnji izveštaj o realizaciji ovog programa, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova i nabavljenoj opremi.

IX

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2014. GODINU

Sredstva za investicione aktivnosti Predškolske ustanove "Radosno detinjstvo", Novi Sad, u iznosu od 179.123.000,00 dinara, od čega 28.449.926,09 dinara iz izvora finansiranja 01 i 150.673.073,91 dinara iz izvora finansiranja 13 raspoređuju se za finansiranje na sledeći način:

1. IZGRADNJE ZGRADA I OBJEKATA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Radnička ulica 20

Druga faza i završetak izgradnje objekta (izmirenje ugovorenih obaveza prve faze izgradnje, završni zanatski radovi, parterno uređenje i izgradnja ograde oko objekta)

56.379.000,00

2

Veternik - Fešter

Izgradnja električnog priključka, priključka vodovoda, završni radovi na objektu i parterno uređenje dvorišta

8.250.000,00

3

Centralna kuhinja

Izgradnja trafostanice (sa agregatom) i priključka objekta na elektroenergetsku mrežu

19.000.000,00

4

Jože Vlahović, Petrovradin

Rekonstrukcija priključka vodovoda

21.000,00

 

 

UKUPNO:

83.650.000,00

2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Narodnog fronta 42

Rekonstrukcija krova

3.900.000,00

2

Rumenka, Petefi Šandora 26

Zamena kotlovskog postrojenja u vrtiću

2.550.000,00

3

Više objekata (Futog - Proleterska 2, Sremska Kamenica - Zmajevac 2 i S. Miletića, Bukovac - V. Karadžića bb, Adice - S. Šolaje, Novi Sad - J. Kopitara 25, J. Husa bb, Čenej - Partizanska bb i Petrovaradin - J. Vlahović bb)

Sanacija i adaptacija kotlovskih postrojenja u vrtićima

17.850.000,00

 

 

UKUPNO:

24.300.000,00

3. PROJEKTNO PLANIRANJE

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Radnička ulica 20

Projektno planiranje i stručni nadzori za drugu fazu i završetak izgradnje objekta (izmirenje ugovornih obaveza stručnog nadzora za prvu fazu izgradnje, stručni nadzor za: dodatne i nepredviđene radove za drugu fazu izgradnje, završne zanatske radove, parterno uređenje i izgradnju ograde oko objekta i nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz prethodnog perioda)

1.964.000,00

2

Jože Vlahović, Petrovaradin

Projektno planiranje i stručni nadzori za nadogradnju vrtića i nastavak realizacije ugovorenih objekata iz prethodnog perioda

680.000,00

3

Veternik - Fešter

Projektno planiranje i stručni nadzori za izgradnju vrtića i nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz prethodnog perioda

1.270.000,00

4

Narodnog fronta 42

Nadzor i projektno-tehnička dokumentacija za rekonstrukciju krova, saglasnost i takse

1.236.000,00

5

Svi objekti Predškolske ustanove

Geodetsko snimanje objekata

3.200.000,00

6

Rumenka, Petefi Šandora 26

Projektno-tehnička dokumentacija za radove na adaptaciji kotlovskog postrojenja u vrtiću, saglasnost, takse i stručni nadzor

170.000,00

7

Više objekata (Karađorđeva 55, Kovilj, Visarionova, Jana Husa, Branimira Čosića, Trg majke Jevrosime, Janka Čmelika 110, Braće Dronjak, Alekse Šantića, Veternik, Bukovac, Vojvođanskih brigada 14, Sonja Marinković, Sremska Kamenica - Svetozara Miletića, Stojana Novakovića i Rumenka (po jedno stepenište), Bulevar Jaše Tomića, Save Kovačevića, Bate Brkića, Banović Strahinje, Jirečekova, Dragiše Brašovana, Stari Ledinci i Janka Čmelika 87 (po dva stepeništa)

Projektno planiranje za izgradnju protivpožarnih stepenica

2.000.000,00

8

Centralna kuhinja

Projektno planiranje i stručni nadzor za radove na izgradnji trafostanice (sa agregatom) i priključka objekta

1.000.000,00

9

Više objekata (Futog: Proleterska 2 i Vojvode Mišića bb; Stepanovićevo, Sremska Kamenica: Zmajevac 2, Svetozara Miletića i 23. oktobra, Bukovac, Petorvaradin: Palmotićeva 1 i Jože Vlahovića bb, Novi Sad: Adice - Sime Šolaje, Jerneja Kopitara 25, Jana Husa bb i Karađorđeva 55; Kisač i Čenej

Projektno planiranje, stručni nadzor, saglasnosti i takse za sanaciju i adaptaciju kotlova u vrtićima

1.350.000,00

 

 

UKUPNO:

12.870.000,00

4. OPREMA ZA SAOBRAĆAJ

r. br.

VRSTA OPREME

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Nabavka vozila

Kombi za prevoz hrane - 2 vozila i "Pik-ap" za potrebe tehničke službe - 2 vozila

9.000.000,00

 

 

UKUPNO:

9.000.000,00

5. ADMINISTRATIVNA OPREMA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Radnička, Jože Vlahović, Veternik - Fešter, više objekata (adaptirani prostori u: S. Novakovića, Narodnog fronta 45, Janka Čmelika 87, Bate Brkića i Branimira Ćosića), svi ostali vrtići, Upravna zgrada, kuhinja 1 i kuhinja 2

Administrativna oprema (kancelarijska, računarska, telekomunikaciona oprema, oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo - nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza)

26.600.000,00

 

 

UKUPNO:

26.600.000,00

6. OPREMA ZA PROIZVODNJU, MOTORNA, NEPOKRETNA I NEMOTORNA OPREMA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Svi objekti Predškolske ustanove

Motorna oprema za održavanje zelenih površina (nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza)

1.110.000,00

 

 

UKUPNO:

1.110.000,00

7. MEDICINSKA I LABORATORIJSKA OPREMA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Više objekata (Radnička, Jože Vlahović, Veternik - Fešter, Narodnog fronta 45, Janka Čmelika, Bate Brkića, Branimira Ćosića i Stojana Novakovića)

Medicinska i laboratorijska oprema - ambulantni ormarići, sterilizatori za flašice, vage sa visinomerom, aparati za merenje pritiska

620.000,00

 

 

UKUPNO:

620.000,00

8. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Više objekata Radnička, Jože Vlahovića, Veternik - Fešter, Narodnog fronta 45, Janka Čmelika, Bate Brkića, Branimira Ćosića i Stojana Novakovića)

Oprema za obrazovanje, nauku, kulturu i sport (nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza)

20.500.000,00

 

 

UKUPNO:

20.500.000,00

9. OPREMA ZA JAVNU BEZBEDNOST

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirana sredstva u dinarima

1

Više objekata (Radnička, Jože Vlahovića, Veternik - Fešter, Narodnog fronta 45, Janka Čmelika, Bate Brkića, Branimira Ćosića i Stojana Novakovića)

Oprema za javnu bezbednost - protivpožarni aparat (nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza)

473.000,00

 

 

UKUPNO:

473.000,00