PROGRAM

ODRŽAVANJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE ZA 2014. GODINU

("Sl. list grada Kragujevca", br. 3/2014, 5/2014 i 40/2014)

 

I OPŠTE ODREDBE

1. Programom održavanja komunalne infrastrukture za 2014. godinu (u daljem tekstu: Program), uređuje se održavanje komunalne infrastrukture, obim poslova održavanja i finansijska sredstva potrebna za realizaciju Programa.

2. Naručilac poslova iz ovog Programa, u ime i za račun Grada Kragujevca, je član Gradskog veća za komunalnu privredu - Zoran Jovanović, po ovlašćenju Gradonačelnika broj 035-7/14-II od 06.01.2014. godine, a od 4.11.2014. godine, po ovlašćenju Gradonačelnika, broj 035-1145/14-II.

3. Realizacija ovog Programa vršiće se zaključivanjem ugovora za odgovarajuće poslove sa JKP i drugim preduzećima, kojima su poslovi povereni u skladu sa ovim Programom.

Radi usaglašavanja sa odobrenim aproprijacijama Odlukom o rebalansu budžeta grada Kragujevca za 2014. godinu sa JKP i drugim preduzećima, kojima su poslovi povereni u skladu sa ovim Programom, biće zaključeni Aneksi Ugovora u zavisnosti od mogućnosti realizacije planiranih poslova.

Nadzor nad realizacijom Programa, vrši Gradska uprave za poslove lokalne samouprave i opšte uprave - Sekretarijat za komunalne poslove i nadzor-Odeljenje za nadzor.

Plaćanje za realizovane poslove vršiće se po ispostavljenim situacijama odnosno računima, overenim od strane Gradske uprave za poslove lokalne samouprave i opšte uprave - Sekretarijat za komunalne poslove i nadzor - Odeljenje za nadzor i člana Gradskog veća za komunalnu privredu, kao i načelnika Gradske uprave za poslove lokalne samouprave i opšte uprave za poslove koji se realizuju po njegovom nalogu.

4. Sredstva za realizaciju ovog Programa, opredeljena su članom 2. Odluke o rebalansu budžeta grada Kragujevca za 2014. godinu ("Službeni list grada Kragujevca", broj 38 /14), na Razdelu 8. Gradska uprava za poslove lokalne samouprave i opšte uprave, Glava 8.1. Komunalni poslovi i nadzor:

- Funkcija 451 - Drumski saobraćaj, broj pozicije 113, ekonomska klasifikacija 424 - Specijalizovane usluge u iznosu od 164.000.000,00 dinara;

- Funkcija 620 - Razvoj zajednice, broj pozicije 115, ekonomska klasifikacija 421 - Stalni troškovi u iznosu od 85.350.000,00 dinara;

- Funkcija 620 - Razvoj zajednice, broj pozicije 117, ekonomska klasifikacija 424 - Specijalizovane usluge u iznosu od 124.770.000,00 dinara;

- Funkcija 640 - Ulična rasveta:

• broj pozicije 120, ekonomska klasifikacija 421 - Stalni troškovi u iznosu od 135.000.000,00 dinara i

• broj pozicije 121, ekonomska klasifikacija 424 - Specijalizovane usluge u iznosu od 28.000.000,00 dinara.

Ukupan iznos za realizaciju Programa iznosi 537.120.000,00 dinara.

5. Sredstva iz tačke 4. ovog Programa uključuju PDV i raspoređuju se za poslove održavanja komunalne infrastrukture, a prema opisu i obimu poslova održavanja utvrđenog ovim Programom i po Cenovniku usluga održavanja komunalne infrastrukture, koji donosi Gradsko veće.

6. Raspored i namena sredstava održavanja komunalne infrastrukture po pojedinim poslovima dat je u Tabeli br. 1

7. Opis, obim i rokovi za izvršenje radova po ovom Programu, saglasno planiranim sredstvima, po pojedinim poslovima dat je u poglavlja II ovog Programa.

II OPIS I OBIM POSLOVA ODRŽAVANJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE

Ovim Programom utvrđuju se izvori i namena sredstava za održavanje komunalne infrastrukture.

U smislu ovog Programa, pojam održavanje komunalne infrastrukture obuhvata:

1. održavanje gradskih ulica,

2. održavanje čistoće javnih površina,

3. javne česme i fontane-utrošak vode,

4. održavanje zelenih površina,

5. održavanje javnih česmi i fontana,

6. dekoracija grada,

7. održavanje putnih prelaza,

8. održavanje parterne galanterije,

9. održavanje rečnih korita regulisanih vodotokova,

10. održavanje gradskih grobalja,

11. postavljanje tabli sa nazivima ulica,

12. zoohigijena

13. nepredviđeni radovi po nalogu,

14. javno osvetljenje-utrošak i

15. javno osvetljenje-održavanje.

1. Održavanje gradskih ulica

Program održavanja gradskih ulica izrađuje se prema postojećoj kategorizaciji ulica.

1.1. Redovno održavanje gradskih ulica

Redovno održavanje obuhvata saniranje udarnih rupa na kolovozima i trotoarima, popravku ulegnuća, ivičnjaka i drugih oštećenja koja su nastala od dotrajalosti, kao i dovođenje raskopanih javnih površina (asfaltiranih ulica i trotoara) u tehnički ispravno stanje, nakon raskopavanja zbog planskih radova ili hitnih intervencija na komunalnoj infrastrukturi.

Redovno održavanje gradskih ulica na području Grada obuhvata sledeće radove:

- krpljenje udarnih rupa i popravke manjih površina na kolovozu (2.500 t. asfaltne mase AB8 i 1.000 t. asfaltne mase AB16),

- popravke trotoara,

- popravke oštećenja ulica,

- popravka trgova,

- popravke oštećenih parkinga.

Ukupna vrednost:

50.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

1.2. Zimska služba

Planirana sredstva iskazana su prema potrebama Programa rada Zimske službe za saobraćajnice na redovnom održavanju u zimskim uslovima, a pregled ulica koje se održavaju tokom rada Zimske službe, po prioritetima, dat je u Programu Zimske službe, čija realizacija u celosti zavisi od vremenskih uslova.

Program rada Zimske službe usklađen je sa MUP-om i u uslovima prosečnih zima omogućava održavanje saobraćajnica u voznom stanju.

Ukupna vrednost:

30.000.000,00 din.

Izvršenje:

u periodu rada Zimske službe

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

1.2.1. Dodatno zimsko održavanje ulica

Planirana sredstva su iskazana na osnovu potreba da se angažuju dodatno ljudstvo i oprema na određenim pravcima po utvrđenim prioritetima koja će moći da se angažuje u slučaju da to zahtevaju vremenske prilike.

Ukupna vrednost:

15.000.000,00 din

Izvršenje:

u periodu rada zimske službe

Poslovi povereni:

javne nabavke

1.3. Opremanje gradskih ulica (odbojnici, zaštitne ograde, stubići i dr.)

Saniranje oštećenja postojećih odbojnika, zaštitnih ograda i stubića izazvanih saobraćajnim nesrećama sprovodiće se do nivoa planiranih sredstava:

- popravka ograde (nakon saobraćajnih udesa),

- popravka čeličnih odbojnika,

- nabavka i postavljanje stubića,

- izrada i postavljanje ograde,

- popravka zaštitne ograde na stepeništima,

- popravka zaštitne ograde.

Ukupna vrednost:

2.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Parking servis"

1.4. Saobraćajna signalizacija

Programom su planirani poslovi obnove horizontalne, vertikalne i svetlosne signalizacije.

1.4.1. Horizontalna signalizacija

Planirana sredstva obuhvataju radove vezane za obnovu 2/3 postojeće horizontalne signalizacije. Prioritet u obnovi horizontalne signalizacije se određuje prema zahtevima sigurnosti i bezbednosti saobraćaja na ulicama.

Ukupna vrednost:

21.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Parking servis"

1.4.2. Vertikalna signalizacija

Za održavanje postojeće vertikalne signalizacije (2.500 saobraćajnih znakova) planiraju se sredstva za zamenu postojećih oštećenih i dotrajalih saobraćajnih znakova i za manje preregulacije saobraćaja.

Ukupna vrednost:

6.300.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Povereni poslovi:

JKP "Parking servis"

1.4.3. Svetlosna signalizacija

Održavanje svetlosne signalizacije obuhvata semaforske raskrsnice kako bi se obezbedila stalna ispravnost i funkcionalnost navedenih uređaja.

Ukupna vrednost:

8.700.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Parking servis"

1.5. Sanacija trotoara

Planirana sredstva su namenjena za sanaciju trotoara, trgova, pešačkih staza i sl. odnosno za radove na dovođenju javnih površina u tehnički ispravno stanje.

Ukupna vrednost:

10.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

javnom nabavkom

1.6. Nepredviđeni radovi

Planirana sredstva su namenjena za nepredviđene, odnosno vanredne radove na sanaciji i održavanju gradskih ulica, trotoara, trgova, pešačkih staza i drugih javnih površina.

Ukupna vrednost:

10.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća" ili javnom nabavkom

1.7. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na održavanje gradskih ulica, u vrednosti od 11.000.000,00 din.

2. Održavanje čistoće javnih površina

2.1. Održavanje čistoće javnih površina - redovan program

Obuhvata čišćenje javnih površina (saobraćajnica, trotoara, platoa, staza, zelenih površina i drugih površina u naseljima), mašinskim čišćenjem, ručnim čišćenjem, pročišćavanjem i sakupljanjem otpadaka kao i održavanje: trotoara, platoa, trgova i staza u zimskom periodu, a u skladu sa Programom zimske službe.

Program održavanja čistoće javnih površina obuhvata: pregled mašinskog čišćenja, ručnog čišćenja, pročišćavanja i pranja ulica (Tabela 3.), pregled mašinskog i ručnog čišćenja, pročišćavanja trgova staza i trotoara i sakupljanje otpadaka sa zelenih površina (Tabela 4.) i pregled sakupljanja otpadaka i pročišćavanja u naseljima (Tabela 5.).

Program obuhvata sledeće karakteristične pozicije:

- ručno čišćenje - oko 35.000.000 m2 godišnje;

- ručno pročišćavanje - oko 65.000.000 m2 godišnje;

- sakupljanje otpadaka - oko 60.000.000 m2 godišnje;

- mašinsko čišćenje saobraćajnica - redovan program - oko 10.500.000 m godišnje;

- mašinsko čišćenje saobraćajnica - prolećno - oko 1.200 h godišnje.

Ukupna vrednost:

38.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

2.2. Odvođenje atmosferskih voda

Sistem za prikupljanje i odvođenje atmosferskih voda čine ulični kanali, kanalske rešetke, slivnici, cevovodi i šahte kišne kanalizacije. Redovno održavanje svodi se na periodično čišćenje taložnika, Programom obuhvaćenih slivnika kišne kanalizacije, kao i intervencije u slučaju začepljenja, kako bi pomenuti objekti bili u funkcionalnom stanju.

Planirana sredstva namenjena su za:

- redovno i periodično čišćenje taložnika 4104 slivnika i rešetki kišne kanalizacije na javnim površinama, obuhvaćenih Programom (Tabela 2.);

- odvoz mulja i blata iz očišćenih taložnika slivnika i rešetki;

- rad specijalizovane cisterne na probijanju i ispiranju nastalih zapušenja cevovoda i šahti kišne kanalizacije.

Ukupna vrednost:

4.200.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

2.3. Uklanjanje novonastalih deponija smeća i ostalog otpada sa javnih površina po nalogu nadzornog organa i zahtevu Komunalne inspekcije.

Ukupna vrednost:

1.300.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

2.4. Pranje ulica po završetku rada Zimske službe i redovno (noćno) pranje ulica

- pranje saobraćajnica i trotoara po završetku rada Zimske službe, koje su definisane Programom zimske službe, kao saobraćajnice I i II prioriteta - 500.000 m2 (8.000.000,00 din.),

- redovno noćno pranje saobraćajnica po programu oko 9.000.000 m2 godišnje (10.000.000,00 din.)

(Tabela 3.)

Ukupna vrednost:

19.000.000,00 din.

Izvršenje:

po programu i potrebi

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

2.5. Jesenje pranje ulica

Planirana sredstva su namenjena za radove na jesenjem pranju ulica, platoa, trotoara i trgova.

Ukupna vrednost:

4.500.000,00 din.

Izvršenje:

po programu i potrebi

Povereni poslovi:

JKP "Čistoća"

2.6. Radovi po nalogu

Planirana sredstva su namenjena za dodatne radove na održavanju čistoće javnih površina čije je izvođenje od interesa za Grad.

Ukupna vrednost:

5.000.000,00 din.

Izvršenje:

po programu i potrebi

Povereni poslovi:

JKP "Čistoća"

2.7. Nepredviđeni radovi

Planirana sredstva su namenjena za vanredne radove na održavanju čistoće javnih površina, koji se nisu mogli predvideti, a čije rešavanje je od interesa za Grad.

Ukupna vrednost:

3.600.000,00 din.

Izvršenje:

po programu i potrebi

Poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

2.8. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na održavanje čistoće javnih površina, u vrednosti od 8.000.000,00 din.

3. Javne česme i fontane - utrošak vode

3.1. Utrošak vode za javne česme i fontane navedene u tački 5.1. i 5. 2.

Ukupna vrednost:

1.500.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Vodovod i kanalizacija"

3.2. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na utrošak vode sa česmi i fontana, u iznosu od 250.000,00 din.

4. Održavanje zelenih površina

Programom je utvrđen obim održavanja zelenih površina na teritoriji grada, izražen u odgovarajućim jedinicama mere i to:

4.1. Održavanje zelenih površina - redovan program

Redovno održavanje zelenih površina, uključujući Veliki i Mali park, obuhvata sve radove koje je tokom godine potrebno izvoditi u cilju zadržavanja dostignutog nivoa uređenosti, kao što su košenje i čišćenje travnjaka (ukupne površine od 601.270,00 m2), održavanje sezonskih cvetnih površina, održavanje ostalih dekorativnih površina (održavanje šiblja, ruža, perena), orezivanje drvoreda, drveća i preduzimanje mera zaštite hemijskim sredstvima itd.), kao i održavanje zelenih površina u naseljima.

Ukupna vrednost:

30.100.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.2. Održavanje park šuma i jezera u Šumaricama

Održavanje park šuma obuhvata košenje trave i orezivanje drveća na sledećim površinama:

- park šuma (kompleks prostora jezero - 71 538,50 m2, Pivarski park - 13 643 m2, park u Ilinoj vodi - 71 500 m2), jezera u Šumaricama - 23 550 m2.

Ukupna vrednost:

5.400.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.3. Održavanje Spomen parka Šumarice

Podrazumeva poslove koji se odnose na košenje i čišćenje travnjaka na ukupnoj površini od 290.000 m2, održavanje sezonskih cvetnih površina, održavanje ostalih dekorativnih površina, održavanje popločanih staza i uređenje prostora na humkama i oko njih.

Ukupna vrednost:

10.200.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP " Zelenilo"

4.4. Održavanje zelenih pojaseva oko vodotokova

Održavanje regulisanih vodotokova obuhvata košenje određenih deonica reka i potoka i to:

- reke Lepenice od železničkog mosta do uliva Sušičkog potoka u reku Lepenicu 92 380 m2

- Sušički potok od vodenice ispod brane jezera u Šumaricama do uliva u Lepenicu ukupne površine 30 126 m2.

- Erdoglijski potok od humke "Nade Naumović" u Šumaricama do "Bulevara kraljice Marije" ukupne površine 5 064 m2.

Ukupna vrednost:

2.700.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.5. Interpolacija - zamena dugotrajnih zasada

Programom se predviđa održavanje drvoreda, seča suvih i sklonih padu stabala, zamena srušenih - bolesnih stabala, kao i sadnja lišćarskih i četinarskih sadnica.

Ukupna vrednost:

2.100.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.6. Održavanje neuređenih zelenih površina pored saobraćajnica - prilaza Gradu.

Programom se predviđa košenje neuređenih zelenih površina pored saobraćajnica - prilaza Gradu, kao i po nalogu MUP-a, na površini od 384.372,50 m2.

Ukupna vrednost:

9.500.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.7. Vraćanje zelenih površina u prvobitno stanje

Predviđa poslove na sanaciji uništenih i oštećenih zelenih površina nakon raskopavanja, građevinskih radova, nepropisnog parkiranja vozila i drugih oštećenja.

Ukupna vrednost:

2.800.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.8. Zimska služba

Planirana sredstva se odnose na održavanje trotoara, platoa, trgova, staza, u zimskim uslovima, u skladu sa Programom Zimske službe.

Ukupna vrednost:

2.300.000,00 din.

Izvršenje:

po potrebi u periodu trajanja Zimske službe

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.9. Nepredviđeni radovi - po nalogu

Planirana sredstva su namenjena za dodatne radove, po nalogu, koji se nisu mogli predvideti, a čije je izvođenje od interesa za Grad.

Ukupna vrednost:

7.500.000,00 din.

Izvršenje:

po programu i potrebi

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.10. Uništavanje ambrozije

Planirana sredstva su namenjena za uništavanje ambrozije u periodu cvetanja, mehaničkim putem i košenjem.

Ukupna vrednost:

2.400.000,00 din.

Izvršenje:

po potrebi

Poslovi povereni:

JKP "Zelenilo"

4.11. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na održavanje javnih zelenih površina, u iznosu od 7.500.000,00 din.

5. Održavanje javnih česmi i fontana

5.1. Program obuhvata održavanje sledećih fontana i javnih česmi:

1. Veliki park - česma

2. Veliki park - fontana "Ranjenik"

3. ul. Kralja Petra I - fontana kod "Socijalnog"

4. ul. Kralja Petra I - fontana kod "Krsta" nije u funkciji

5. ul. Kralja Petra I - česma u "Pešačkoj zoni"

6. ul. Kralja Petra I - fontana kod "Borova"

7. ul. Kralja Petra I - javna česma na "Cvetnom Trgu"

8. ul. Miloja Pavlovića - česma kod "Zelengore"

9. ul. Knez Mihajlova - česma na "Trgu Mala Vaga"

10. ul. Zorana Vasića - česma kod "Sokolane" nije u funkciji

11. ul. dr Zorana Đinđića - česma na "Trgu slobode"

12. ul. Božidara Milosavljevića - česma u parku "Ilina voda"

13. ul. Neznanog Junaka - česma u naselju Aerodrom

14. ul. Prijateljstva - česma u naselju Sunčani breg

15. u ul. Ilindenskoj - "Kap krvi".

5.2. Program obuhvata održavanje sledećih česmi za navodnjavanje cvetnih zasada, drvoreda i zelenih površina na sledećim lokacijama:

1. "Trg Narodnog fronta"

2. Grobnica kod "Krsta"

3. "Trg slobode" kod Peka

4. Veliki park kod fontane

5. Trg kod štafete

6. "Trg Jovana Ristića"

7. Lepenički bulevar (znak FIAT),

kao i utrošak vode u javne svrhe na drugim javnim česmama i točećim mestima.

Navedene fontane i česme će raditi neprekidno 7 meseci i to u periodu od 01.04. do 31.10. (a po potrebi i duže), uz periodično podešavanje protoka i uklanjanje nastalih kvarova i drugih oštećenja tokom godine.

Ukupna vrednost:

450.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Vodovod i kanalizacija" i javnom nabavkom

5.3. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na održavanje javnih česmi i fontana, u iznosu od 10.000,00 din.

6. Dekoracija grada

6.1. Program sadrži poslove koji se odnose na demontažu i montažu svetlećih ukrasnih elemenata za dekoraciju grada, koja se postavlja za Božićne i Novogodišnje praznike, u periodu od 18. decembra tekuće godine do 15. januara naredne godine.

Ukupna vrednost:

700.000,00 din. (260.000,00 din demontaža i 440.000,00 - Montaža sa održavanjem novogodišnjih ukrasa u periodu od 15.12.2014. do 27.12.2014.)

Izvršenje:

decembar-januar

Poslovi povereni:

ED realizacijom nabavke čl. 39. stav 2. ZJN

6.2. Nabavka svetlećih ukrasnih elemenata za dekoraciju grada koja se postavlja za Božićne i Novogodišnje praznike, u periodu od 18. decembra tekuće godine do 15. januara naredne godine.

Ukupna vrednost:

3.600.000,00 din.

Izvršenje:

oktobar - januar

Poslovi povereni:

javnom nabavkom

6.3. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na nabavku i montažu svetlećih elemenata, u iznosu od 610.000,00 din.

7. Održavanje putnih prelaza

7.1. Program predviđa održavanje i osiguranje bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putnim prelazima u Gradu, na osnovu Zakona o železnici i Zakona o bezbednosti saobraćaja.

Ukupna vrednost:

5.500.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JP "Železnice Srbije"

7.2. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na održavanje putnih prelaza, u iznosu od 6.000.000,00 din.

8. Održavanje parterne galanterije

8.1. Postavljanje i održavanje parterne galanterije

obuhvata popravku oštećenja na javnim površinama, sportsko rekreacionim terenima kao i postavljanje novih elemenata po potrebi(postavljanje i zamenu klupa, korpi za otpatke, zaštitnih stubića, različite rekvizite na dečijim igralištima).

Ukupna vrednost:

1.500.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

javnom nabavkom

8.2. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, koji se odnose na održavanje i postavljanje parterne galanterije, u iznosu od 300.000,00 din.

9. Održavanje rečnih korita i regulisanih vodotokova

9.1. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, u vrednosti od 6.000.000,00 din.

10. Održavanje gradskih grobalja

10.1. Održavanje čistoće i uređenje zelenih i ostalih površina gradskih grobalja obuhvata poslove na sledećim grobljima i to:

- Varoško groblje površine 6,82 ha,

- Sušičko groblje površine 0,37 ha,

- Palilulsko groblje površine 2,51 ha i

- groblje Bozman površine 14,7 ha.

Ukupna vrednost:

3.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

JKP "Gradska groblja"

10.2. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, u vrednosti od 3.100.000,00 din.

11. Postavljanje tabli sa nazivima ulica

11.1. Postavljanje tabli - planirana sredstva namenjena su za nabavku i postavljanje tabli sa nazivima ulica.

Ukupna vrednost:

1.000.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

RGZ-Služba za katastar nepokretnosti Kragujevac

12. Zoohigijena

12.1. Poslovi zoohigijene finansiraće se po Programu zoohigijene za 2014. godinu, u skladu sa Zakonom o komunalnim delatnostima.

Ukupna vrednost:

3.000.000,00 din

izvršenje

tokom godine

poslovi povereni:

JKP "Čistoća"

13. Nepredviđeni radovi i usluge po nalogu

Nepredviđeni radovi i usluge održavanja komunalne infrastrukture, po nalogu člana Gradskog veća zaduženog za komunalnu privredu, u slučajevima koji nisu mogli da se predvide ovim Programom, a koji su od interesa za Grad i realizuju se preko JKP u skladu sa Cenovnikom usluga održavanja komunalne infrastrukture ili po cenama iz postupka javne nabavke.

Ukupna vrednost:

7.500.000,00 din.

Izvršenje:

po nalogu

Poslovi povereni:

JKP ili javnom nabavkom

14. Javno osvetljenje-utrošak

14.1. Potrošnja električne energije

Funkcionisanje javnog osvetljenja planira se na nivou iz ranijih godina (u punom obimu tokom cele godine sa utroškom oko 9.000.000 kWh električne energije godišnje za rad 14.000 različitih rasvetnih tela).

Ukupna vrednost:

97.700.000,00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

javnom nabavkom

14.2. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu plaćanja potrošnje električne energije za javno osvetljenje za 2013. godinu, u vrednosti od 37.300.000,00 din.

15. Javno osvetljenje-održavanje

15.1. Održavanje javnog osvetljenja

U okviru ove stavke realizovaće se redovno održavanje i to:

- zamena pregorelih sijalica,

- zamena dotrajalih svetiljki,

- zamena delova oštećenih svetiljki i

- dodatni radovi na održavanju javnog osvetljenja

Ukupna vrednost:

16.000.000.00 din.

Izvršenje:

tokom godine

Poslovi povereni:

ED "Elektrošumadija"

15.2. Obaveze iz 2013. godine

Planirana sredstva su namenjena za izmirenje preuzetih obaveza po osnovu plaćanja ugovorenih i izvedenih radova u 2013. godini, na održavanju javnog osvetljenja u vrednosti od 12.000.000,00 din.

UKUPNA VREDNOST II:

537.120.000,00 dinara

 

III PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Ovaj Program donosi se za 2014. godinu, a objaviće se u "Službenom listu grada Kragujevca".

 

Samostalne odredbe Programa o izmenama i dopunama
Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2014. godinu

("Sl. list grada Kragujevca", br. 40/2014)

III Ovlašćuje se Gradska uprava za poslove lokalne samouprave i opšte uprave - Sekretarijat za komunalne poslove i nadzor da izvrši pravno-tehničku redakciju i utvrdi i objavi prečišćen tekst Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2014. godinu.

IV Ovaj program objaviće se u "Službenom listu grada Kragujevca".