ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2015. I 2016. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 81/2014 i 92/2014) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2015. i 2016. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:
- za 2015. godinu u iznosu od 59.315.681.377 dinara,
- za 2016. godinu u iznosu od 59.315.681.377 dinara.
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2015. i 2016. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
Iznos u dinarima |
|
2015. godine |
2016. godine |
||||
1 |
Služba za opšte poslove |
1.1 |
Kupovina matičnih knjiga i ostale službene evidencije, neophodne za rad matičara, za potrebe Sekretarijata za upravu |
2.000.000 |
0 |
|
|
1.2 |
Kupovina elektro materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
1.900.000 |
0 |
|
|
1.3 |
Kupovina potrošnog materijala za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
1.460.000 |
0 |
|
|
1.4 |
Kupovina stolarsko-bravarskog potrošnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
600.000 |
0 |
|
|
1.5 |
Kupovina vodovodnog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
430.000 |
0 |
|
|
1.6 |
Kupovina rezervnih delova za službene automobile Gradske uprave |
860.000 |
0 |
|
|
1.7 |
Kupovina goriva za Gradsku upravu grada Beograda |
47.000.000 |
0 |
|
|
1.8 |
Kupovina novogodišnjih paketića za decu zaposlenih i radno angažovanih u Gradskoj upravi grada Beograda, Gradskom veću, gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana Grada Beograda |
7.260.000 |
0 |
|
|
1.9 |
Kupovina hemijskih sredstava za održavanje higijene za potrebe Gradske uprave, |
1.000.000 |
0 |
|
|
1.10 |
Kupovina papirne galanterije za održavanje toaletne higijene za potrebe Gradske uprave |
7.600.000 |
0 |
|
|
1.11 |
Kupovina pvc i papirnog materijala za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
700.000 |
0 |
|
|
1.12 |
Kupovina osnovnih životnih namirnica i kolonijalne robe za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
27.500.000 |
0 |
|
|
1.13 |
Kupovina energenata za grejnu sezonu |
25.000.000 |
0 |
|
|
1.14 |
Kupovina kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave |
84.650.000 |
77.640.000 |
|
|
1.15 |
Kupovina uniformi za pripadnike komunalne policije GU i radne obuće i odeće |
21.200.000,00 |
0 |
|
|
1.16 |
Kupovina pumpi, elektromotora i kompresora za sisteme grejanja, klimatizacije i ventilacije u objektima Gradske uprave |
1.100.000 |
0 |
|
|
1.17 |
Kupovina električne energije |
20.000.000 |
0 |
|
|
1.18 |
Kupovina grejnih, rashladnih i kuhinjskih uređaja za potrebe Gradske uprave grada Beograda (partija 1 i partija 2) |
800.000 |
0 |
|
|
1.19 |
Radovi na objektima Gradske uprave |
4.600.000 |
0 |
|
|
1.20 |
Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2 |
1.200.000 |
0 |
|
|
1.21 |
Izrada štampanog materijala za potrebe Gradske uprave |
1.230.000 |
0 |
|
|
1.22 |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera Gradske uprave |
10.145.000 |
0 |
|
|
1.23 |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda, za period od godinu dana |
6.000.000 |
0 |
|
|
1.24 |
Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana, za period od godinu dana. |
3.000.000 |
0 |
|
|
1.25 |
Usluga čišćenja poslovnih objekata koje koriste organizacione jedinice Gradske uprave grada Beograda |
72.300.000 |
25.000.000 |
|
|
1.26 |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave |
1.000.000 |
0 |
|
|
1.27 |
Pružanje usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
32.700.000 |
0 |
|
|
1.28 |
Pružanje usluge tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart" |
13.200.000 |
0 |
|
|
1.29 |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu |
6.700.000 |
0 |
|
|
1.30 |
Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi u 2015. godini |
24.000.000 |
0 |
|
|
1.31 |
Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave |
1.200.000 |
0 |
|
|
1.32 |
Pružanje usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda |
20.000.000 |
0 |
|
|
1.33 |
Pružanje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1.500.000 |
0 |
|
|
1.34 |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
650.000 |
0 |
|
|
1.35 |
Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
21.000.000 |
0 |
|
|
1.36 |
Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda |
280.000 |
0 |
|
|
1.37 |
Usluga pranja, hemijskog čišćenja i bojenja tekstila za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge i Komunalne policije Gradske uprave grada Beograda; |
1.100.000 |
0 |
|
|
1.38 |
Pružanje usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
35.000.000 |
0 |
|
|
1.39 |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900.000 |
0 |
|
|
1.40 |
Pružanje usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda |
11.000.000 |
0 |
|
|
1.41 |
Telekomunikacione usluge L3VPN - međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija |
40.000.000 |
0 |
|
|
1.42 |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova |
2.000.000 |
0 |
|
|
1.43 |
Štampanje i isporuka izvoda iz matičnih knjiga i internacionalnih izvoda iz matičnih knjiga za potrebe Sekretarijata za upravu |
35.000.000 |
0 |
|
|
1.44 |
Naknada za usluge tehničkog održavanja, tehničkog upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "Palata Beograd", u Masarikova broj 5 |
18.000.000 |
0 |
|
|
1.45 |
Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje |
54.000.000 |
0 |
|
|
1.46 |
Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge |
1.800.000 |
0 |
|
|
1.47 |
Kupovina potrošnog kancelarijskog materijala za potrebe Gradske uprave grada Beograda, oblikovana u 2 partije: |
1.500.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
672.065.000 |
102.640.000 |
2 |
Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda |
2.1 |
Nabavka energetskih usluga |
25.000.000 |
0 |
|
|
2.2 |
Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.) |
12.500.000 |
0 |
|
|
2.3 |
Nabavka usluga komunikacija |
13.000.000 |
0 |
|
|
2.4 |
Nabavka usluga osiguranja |
20.000.000 |
0 |
|
|
2.5 |
Nabavka usluga zakupa imovine i opreme |
4.000.000 |
0 |
|
|
2.6 |
Nabavka usluge službenih putovanja u zemlji |
315.000 |
0 |
|
|
2.7 |
Nabavka usluge službenih putovanja u inostranstvu |
1.000.000 |
0 |
|
|
2.8 |
Nabavka administrativnih usluga |
300.000 |
0 |
|
|
2.9 |
Nabavka kompjuterskih usluga |
2.500.000 |
0 |
|
|
2.10 |
Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih |
2.500.000 |
0 |
|
|
2.11 |
Nabavka usluga informisanja |
4.500.000 |
0 |
|
|
2.12 |
Nabavka stručnih usluga (zastupanja, veštačenja, revizija, procena i dr.) |
12.000.000 |
0 |
|
|
2.13 |
Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija) |
3.500.000 |
0 |
|
|
2.14 |
Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade i dr.) |
13.230.000 |
0 |
|
|
2.15 |
Nabavka usluga sporta |
900.000 |
0 |
|
|
2.16 |
Nabavka medicinskih usluga |
5.000.000 |
0 |
|
|
2.17 |
Nabavka usluga očuvanja životne sredine, nauke i geodetske i geološke usluge |
10.000.000 |
15.000.000 |
|
|
2.18 |
Nabavka usluga pribavljanja urbanističkih planova , studija, analiza, idejne provere i urbanistički konkursi |
216.500.000 |
231.500.000 |
|
|
2.19 |
Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata |
10.000.000 |
0 |
|
|
2.20 |
Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme |
8.500.000 |
0 |
|
|
2.21 |
Nabavka administrativnog materijala |
4.800.000 |
0 |
|
|
2.22 |
Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih |
1.600.000 |
0 |
|
|
2.23 |
Nabavka materijala za saobraćaj |
4.800.000 |
0 |
|
|
2.24 |
Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo(sredstva za higijenu i dr.) |
2.100.000 |
0 |
|
|
2.25 |
Nabavka materijala za posebne namene |
100.000 |
0 |
|
|
2.26 |
Nabavka osnovnih sredstava za rad (računari i dr.) |
11.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
389.645.000 |
246.500.000 |
3 |
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
3.1 |
Program "Popravimo zajedno" dotacije udruž. Građana (stručni i konzervatorski nadzor) |
8.900.000 |
3.200.000 |
|
|
3.2 |
Program "Popravimo zajedno" dotacije fasade |
34.175.000 |
12.700.000 |
|
|
3.3 |
Program "Popravimo zajedno" dotacije liftovi |
55.265.000 |
22.500.000 |
|
|
3.4 |
Program "Popravimo zajedno" dotacije krovovi |
1.570.000 |
0 |
|
|
3.5 |
JKP "Gradska čistoća" - program održavanja |
515.820.105 |
0 |
|
|
3.6 |
JKP "Zelenilo - Beograd" - program održavanja |
84.000.000 |
0 |
|
|
3.7 |
JKP "Pogrebne usluge" - program održavanja |
0 |
0 |
|
|
3.8 |
JP "Srbijašume" - program održavanja |
48.243.445 |
0 |
|
|
3.9 |
JP "Ada Ciganlija" - program održavanja |
0 |
0 |
|
|
3.10 |
Stručna podrška u monitoringu izvorišta Beogradskog vodovoda |
2.000.000 |
0 |
|
|
3.11 |
Stručna kontrola višegodišnjih investicija - stručni nadzor, konzervatorski nadzor, koordinatori nad radovima na zelenim površinama i nad radovima na drugim komunalnim objektima |
2.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
751.973.550 |
38.400.000 |
4 |
Sekretarijat za energetiku |
4.1 |
Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda |
500.000 |
0 |
|
|
4.2 |
Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB. |
16.280.000 |
10.000.000 |
|
|
4.3 |
Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB) |
1.320.000 |
720.000 |
|
|
4.4 |
Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta |
15.102.860 |
0 |
|
|
4.5 |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda (neizmirene obaveze iz 2013. i 2014. godine i obaveze za 2015. godinu) |
1.150.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
1.183.202.860 |
10.720.000 |
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1 |
Usluge za izradu i održavanje softvera |
2.300.000 |
0 |
|
|
5.2 |
Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor |
1.670.000 |
0 |
|
|
5.3 |
Stručno tehnički nadzor |
2.500.000 |
0 |
|
|
5.4 |
Održavanje SAUS-a |
3.500.000 |
0 |
|
|
5.5 |
Studija: Brojanje putnika u javnom prevozu, anketa korisnika javnog prevoza i brojanje vozila i anketa ostalih učesnika u saobraćaju |
13.000.000 |
0 |
|
|
5.6 |
Utvrđivanje tehničke ispravnosti semaforizovanih raskrsnica radi bezbednosti učesnika u saobraćaju |
5.500.000 |
0 |
|
|
5.7 |
Ažuriranje Transportnog modela Beograda sa saobraćajnim istraživanjima karakteristika kretanja |
59.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
87.470.000 |
0 |
6 |
Direkcija za javni prevoz |
6.1 |
Stručno-tehnički nadzor za radove DJP |
3.500.000 |
900.000 |
|
|
6.2 |
Izrada studije: "Mreže linija javnog gradskog transporta putnika i definisanje potrebnih kapaciteta u Beogradu (ITS1)" |
30.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
33.500.000 |
900.000 |
7 |
Direkcija za puteve |
7.1 |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve |
142.000.000 |
142.000.000 |
|
|
7.2 |
Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština Grada Beograda, zimska služba |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
7.3 |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) |
7.000.000 |
7.000.000 |
|
|
7.4 |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
7.5 |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
7.6 |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
9.990.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
1.213.990.000 |
1.204.000.000 |
8 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
8.1 |
Projekat "Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda - GIS" |
18.168.984 |
0 |
|
|
8.2 |
Izrada projekta "Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda" |
3.000.000 |
0 |
|
|
8.3 |
Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd) |
20.000.000 |
15.000.000 |
|
|
8.4 |
Usluge produkcije novih epizoda TV emisije "Zelena emisija" |
987.000 |
0 |
|
|
8.5 |
Usluge emitovanja emisija pod nazivom "Zelena emisija" na TV programu Studio B |
1.250.000 |
0 |
|
|
8.6 |
Izrada Prethodne studije opravdanosti sa generalnim projektom izgradnje terminala za otpadne materije sa plovila na području Beograda |
3.420.000 |
0 |
|
|
8.7 |
Usluge ozelenjavanja objekata i površina i usluge revitalizacije ugroženih i zapuštenih javnih zelenih površina |
10.000.000 |
0 |
|
|
8.8 |
Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva |
4.000.000 |
4.000.000 |
|
|
8.9 |
Istraživanja, valorizacija i zaštita dela prostora Ade Ciganlije |
6.500.000 |
0 |
|
|
8.10 |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
20.000.000 |
0 |
|
|
8.11 |
Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva Rakovičkog potoka i okolnih šumskih površina |
1.600.000 |
0 |
|
|
8.12 |
Projekat "Plavo-zeleni koridori" - Istraživanje mogućnosti revitalizacije sliva potoka Pariguz i okolnih šumskih površina |
1.500.000 |
0 |
|
|
8.13 |
Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda |
7.000.000 |
5.000.000 |
|
|
8.14 |
Morfološko-anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine |
9.000.000 |
4.800.000 |
|
|
8.15 |
Projekat "Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja Grada Beograda" |
3.700.000 |
0 |
|
|
8.16 |
Monitoring životne sredine |
16.371.840 |
0 |
|
|
8.17 |
Monitoring životne sredine |
3.448.160 |
0 |
|
|
8.18 |
Projekti energetske efikasnosti i korišćenje obnovljivih izvora energije |
60.000.000 |
40.000.000 |
|
|
8.19 |
Izrada plana detaljne regulacije za deponiju Vinča |
5.419.200 |
0 |
|
|
8.20 |
Usluge izvođenja sistemske deratizacije na teritoriji Beograda |
48.753.000 |
0 |
|
|
8.21 |
Izrada Plana generalne regulacije sistema zelenih površina Beograda |
1.026.500 |
0 |
|
|
8.22 |
Ažuriranje i inoviranje Katastra vodnih pojava i objekata na teritoriji Beograda sa izradom digitalne karte i baze podataka |
500.000 |
0 |
|
|
8.23 |
Savetodavne finansijske usluge |
30.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
275.644.684 |
68.800.000 |
9 |
Sekretarijat za privredu |
9.1 |
Troškovi skladištenja |
14.213.231 |
15.038.892 |
|
|
9.2 |
Članarina Regionalna agencija |
16.000.000 |
16.000.000 |
|
|
9.3 |
Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd" |
111.338.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
141.551.231 |
31.038.892 |
10 |
Sekretarijat za kulturu |
10.1 |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda |
19.700.000 |
0 |
|
|
10.2 |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović |
2.500.000 |
0 |
|
|
10.3 |
Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava" |
35.000.000 |
0 |
|
|
10.4 |
Nabavka energenata za četiri ustanove kulture |
6.500.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
63.700.000 |
0 |
11 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
11.1 |
Energenti |
750.000.000 |
0 |
|
|
11.2 |
Komunalne usluge - deratizacija |
40.000.000 |
0 |
|
|
11.3 |
Osiguranje |
50.000.000 |
0 |
|
|
11.4 |
Medicinske usluge |
40.000.000 |
0 |
|
|
11.5 |
Materijal - namirnice |
1.600.000.000 |
0 |
|
|
11.6 |
Materijal - higijena |
150.000.000 |
0 |
|
|
11.7 |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
100.000.000 |
0 |
|
|
11.8 |
Stručne usluge |
24.000.000 |
0 |
|
|
11.9 |
Usluge za domaćinstvo - pranje veša |
3.500.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
2.757.500.000 |
0 |
12 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
12.1 |
Zimski raspust - transfer |
230.000 |
0 |
|
|
12.2 |
Zimski raspust - centri |
2.200.000 |
0 |
|
|
12.3 |
Zimski raspust - sportske organizacije |
500.000 |
0 |
|
|
12.4 |
Omladina - Zimski raspust - transfer |
400.000 |
0 |
|
|
12.5 |
Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture |
400.000 |
0 |
|
|
12.6 |
Omladina - Zimski raspust - udruženja |
1.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
4.730.000 |
0 |
13 |
Sekretarijat za imovinske i pravne poslove |
13.1 |
Osiguranje imovine |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
13.2 |
Sezonski remont sistema 23 podstanice |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
|
svega: |
20.000.000 |
20.000.000 |
14 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
14.1 |
Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
3.500.000 |
0 |
|
|
14.2 |
Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite |
700.000 |
0 |
|
|
14.3 |
Prevoz minibusevima dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i solo autobusima |
35.000.000 |
0 |
|
|
14.4 |
Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multipleskleroze, paraplegije i slepih osoba |
70.000.000 |
0 |
|
|
14.5 |
Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.6 |
Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima |
1.094.000 |
0 |
|
|
14.7 |
Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima |
600.000 |
|
|
|
14.8 |
Tekuće održavanje socijalnih stanova |
1.555.000 |
0 |
|
|
14.9 |
Priprema i distribucija toplog obroka - ručka (ketering) za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, na period od godinu dana |
5.000.000 |
0 |
|
|
14.10 |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
9.650.000 |
0 |
|
|
14.11 |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.12 |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
5.100.000 |
0 |
|
|
14.13 |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana |
6.300.000 |
0 |
|
|
14.14 |
Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
14.15 |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
4.383.875.916 |
718.800.000 |
|
|
14.16 |
Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici |
9.582.000 |
4.791.000 |
|
|
14.17 |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
4.450.000 |
0 |
|
|
14.18 |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana |
870.000 |
0 |
|
|
14.19 |
Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica |
1.750.000 |
0 |
|
|
14.20 |
Sprovođenje mera preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije u ustanovama socijalne zaštite |
120.000 |
0 |
|
|
14.21 |
Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica XIX-08 401-1-449 od 19. decembra 2013. godine, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenim licima dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem domaćinstava sa okućnicom" |
900.000 |
0 |
|
|
14.22 |
Dodatni radovi na adaptaciji i sanaciji prostora za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo Beograd |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.23 |
Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
240.000 |
0 |
|
|
14.24 |
Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb |
61.000 |
0 |
|
|
14.25 |
Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
3.504.000 |
0 |
|
|
14.26 |
Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
60.000 |
0 |
|
|
14.27 |
Usluge čišćenja i održavanja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
270.000 |
0 |
|
|
14.28 |
Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
930.000 |
0 |
|
|
14.29 |
Nabavka farmaceutskih proizvoda i medicinskog potrošnog materijala za potrebe korisnika smeštenih u objektu ustanove "Prihvatilište za odrasla i stara lica", Beograd |
1.098.000 |
0 |
|
|
14.30 |
Učešće od 10% po ugovorima zaključenih sa Komesarijatom za izbeglice i migracije Republike Srbije, radi pružanja pomoći dodelom građevinskog materijala za stvaranje i poboljšanje uslova stanovanja porodicama interno raseljenih lica |
3.040.000 |
0 |
|
|
14.31 |
Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama u Jabučkom ritu, Beograd, opština Palilula |
2.100.000 |
0 |
|
|
14.32 |
Radovi na tekućem (redovnom) održavanju Dnevnog centra i kluba "Sopot", Sopot, Ul. Kosmajska br. 14, u okviru PJ "Dnevni centri i klubovi", pri Gerontološkom centru Beograd |
5.400.000 |
0 |
|
|
14.33 |
Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanova socijalne zaštite |
1.500.000 |
0 |
|
|
14.34 |
Izrada projekta opremanja Ustanove za povremeni i privremeni boravak osoba sa posebnim potrebama "Predah plus", u Ulici Šekspirovoj br. 8, u okviru Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
300.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
5.564.549.916 |
1.723.591.000 |
15 |
Zavod za informatiku i statistiku |
15.1 |
Usluga izrade idejnog projekta i implementacija platforme za e-upravu |
7.424.000 |
0 |
|
|
15.2 |
Implementacija sistema za konsolidaciju podataka o finansijskom poslovanju korisnika javnih sredstava budžeta Grada Beograda |
48.100.000 |
0 |
|
|
15.3 |
Konsultantsko servisne usluge nakon implementacije SAP ERP aplikativnog rešenja implementiranog u gradskoj upravi i gradskim opštinama za 2015. godinu |
25.920.000 |
8.628.000 |
|
|
15.4 |
Konsolidacija podataka i konsultantsko servisne usluge nakon implementacije Orakl ERP aplikativnog rešenja implementiranog u JKP "Beogradske elektrane" |
26.928.000 |
4.164.000 |
|
|
15.5 |
Konsultantsko servisne usluge nakon implementacije Orakl ERP aplikativnog rešenja implementiranog u Kliničko-bolničkom centru "Zemun" za 2015. godinu |
6.300.000 |
2.088.000 |
|
|
15.6 |
Usluga Roll Out Orakl templejt rešenja za zdravstvene ustanove |
104.400.000 |
17.988.000 |
|
|
15.7 |
Usluga izmene i adaptacije aplikacije "Megakrediti" |
440.000 |
0 |
|
|
15.8 |
Usluga održavanja softverskih paketa Sekretarijata za finansije |
660.000 |
0 |
|
|
15.9 |
Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. marta 43-45 i Trg Nikole Pašića 6 |
12.833.000 |
0 |
|
|
15.10 |
Usluga održavanja Ups i rashladnih sistema za potrebe server sala |
1.368.000 |
0 |
|
|
15.11 |
Usluga održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2.383.334 |
0 |
|
|
15.12 |
Usluga nadzora i kontrole kvaliteta projekta "RollOut Orakl templejt rešenja za zdravstvene ustanove |
3.600.000 |
588.000 |
|
|
15.13 |
Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova |
100.000 |
0 |
|
|
15.14 |
Zakup računara |
24.000.000 |
24.000.000 |
|
|
|
svega: |
264.456.334 |
57.456.000 |
16 |
Agencija za investicije i stanovanje |
16.1 |
ERP Projekat |
130.000.000 |
67.132.000 |
|
|
16.2 |
ERP Projekat - nadzor nad implementacijom softvera |
2.300.000 |
412.000 |
|
|
16.3 |
Konsultantske usluge PDV |
7.404.800 |
7.404.800 |
|
|
16.4 |
Izrada Smart plana |
2.600.000 |
2.000.000 |
|
|
16.5 |
Nabavka energetskih usluga |
5.500.000 |
2.000.000 |
|
|
16.6 |
Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje za potrebe izrade strategije socijalnog stanovanja Grada Beograda |
4.740.000 |
0 |
|
|
16.7 |
Usluge prevođenja |
400.000 |
0 |
|
|
16.8 |
Pripremne aktivnosti za program izrade Knjige standarda urbanog mobilijara |
400.000 |
0 |
|
|
16.9 |
Sprovođenje konkursa za dobijanje idejnog rešenja za objekte socijalno-neprofitnog stanovanja, objekte predškolskog i osnovnog obrazovanja, ustanova kulture |
4.550.000 |
0 |
|
|
16.10 |
Nagrađeni radovi |
6.050.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
163.944.800 |
78.948.800 |
17 |
Služba za informisanje |
17.1 |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe "Službenog lista grada Beograda" |
20.500 |
0 |
|
|
17.2 |
Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive |
780.000 |
0 |
|
|
17.3 |
Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti) |
36.300 |
0 |
|
|
17.4 |
Ažuriranje internet prezentacije "Službenog lista grada Beograda" www. sllistbeograd.rs |
29.100 |
0 |
|
|
17.5 |
Štampanje i izdavanje "Službenog lista grada Beograda" |
800.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
1.665.900 |
0 |
|
|
|
Ukupno: |
13.589.589.275 |
3.582.994.692 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta Grada Beograda u 2015. i 2016. godini ("Službeni list grada Beograda", broj 50/14).
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".
Samostalni član Odluke o izmeni
Odluke o
finansiranju programa, projekata i aktivnosti korisnika sredstava budžeta Grada Beograda u 2015. i 2016. godini
("Sl. list grada Beograda", br. 92/2014)
Član 2
Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".