REŠENJE
O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2014. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 17/2014, 48/2014, 61/2014 i 70/2014)

I

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za Predškolsku ustanovu "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2014. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

II

Program obuhvata radove u Predškolskoj ustanovi "Radosno detinjstvo" Novi Sad (u daljem tekstu: Predškolska ustanova), na izgradnji zgrada i objekata, kapitalnom održavanju zgrada i objekata, projektno planiranje i nabavku opreme.

III

Sredstva za realizaciju Programa planirana su u budžetu Grada Novog Sada za 2014. godinu, u ukupnom iznosu od 181.644.000,00 dinara, od čega 28.570.926,09 dinara iz izvora finansiranja 01 i 153.073.073,91 dinara iz izvora finansiranja 13.

IV

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Predškolska ustanova.

V

Gradska uprava za obrazovanje (u daljem tekstu: Gradska uprava), može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava po pozicijama Programa u okviru iste grupe radova, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova u većem obimu, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada.

VI

Zahtev za prenos sredstava iz tačke III ovog rešenja Predškolska ustanova dostavlja Gradskoj upravi nakon što sprovede postupak javne nabavke, uz koji dostavlja dokumentaciju o ugovorenim, odnosno izvršenim radovima i nabavljenoj opremi.

Prenos sredstava na račun Predškolske ustanove vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava, u skladu sa propisima.

VII

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava.

VIII

Predškolska ustanova podnosi Gradonačelniku Grada Novog Sada godišnji izveštaj o realizaciji ovog programa, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima i dokumentacijom o izvršenim aktivnostima i utrošku sredstava prema stvarno izvedenom obimu radova i nabavljenoj opremi.

IX

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA PREDŠKOLSKU USTANOVU "RADOSNO DETINJSTVO" NOVI SAD ZA 2014. GODINU

Sredstva za investicione aktivnosti Predškolske ustanove "Radosno detinjstvo" Novi Sad u iznosu od 181.644.000,00 dinara, od čega 28.570.926,09 dinara iz izvora finansiranja 01 i 153.073.073,91 dinara iz izvora finansiranja 13, raspoređuju se za finansiranje na sledeći način:

1. IZGRADNJE ZGRADA I OBJEKATA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Radnička ulica 20

Druga faza i završetak izgradnje objekta (izmirenje ugovorenih obaveza prve faze izgradnje, završni građevinsko-zanatski radovi, parterno uređenje i izgradnja ograde oko objekta)

56.379.000,00

2

Veternik - Fešter

Izgradnja električnog priključka i priključka vodovoda, dodatni i nepredviđeni radovi i parterno uređenje dvorišta

8.250.000,00

3

Centralna kuhinja

Izgradnja trafostanice (sa agregatom) i priključka objekta na elektroenergetsku mrežu

19.000.000,00

4

Jože Vlahović, Petrovaradin

Rekonstrukcija priključka vodovoda

21.000,00

 

 

UKUPNO:

83.650.000,00

2. KAPITALNO ODRŽAVANJE ZGRADA I OBJEKATA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Narodnog fronta 42

Rekonstrukcija krova

3.900.000,00

2

Rumenka, Petefi Šandora 26

Zamena kotlovskog postrojenja u vrtiću

2.550.000,00

3

Više objekata (Futog - Proleterska 2, Sremska Kamenica - Zmajevac 2 i S. Miletića, Bukovac - V. Karadžića bb, Adice - S. Šolaje, Novi Sad - J. Kopitara 25, J. Husa bb, Čenej - Partizanska bb i Petrovaradin - J. Vlahović bb

Sanacija i adaptacija kotlovskih postrojenja

17.850.000,00

 

 

UKUPNO:

24.300.000,00

3. PROJEKTNO PLANIRANJE

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Radnička ulica 20

Projektno planiranje i stručni nadzori za drugu fazu i završetak izgradnje objekta (izmirenje ugovorenih obaveza stručnog nadzora za prvu fazu izgradnje, stručni nadzor za: dodatne i nepredviđene radove za drugu fazu izgradnje, završne zanatske radove, parterno uređenje i izgradnju ograde oko objekta i nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz prethodnog perioda)

1.964.000,00

2

Jože Vlahović

Projektno planiranje i stručni nadzori za nadogradnju vrtića i nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz prethodnog perioda

680.000,00

3

Veternik - Fešter

Projektno planiranje i stručni nadzori za izgradnju vrtića i nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz prethodnog perioda

1.270.000,00

4

Narodnog fronta 42

Projektno-tehnička dokumentacija, stručni nadzor, saglasnosti i takse za rekonstrukciju krova

1.236.000,00

5

Svi objekti Predškolske ustanove

Geodetsko snimanje objekata

3.200.000,00

6

Rumenka, Petefi Šandora 26

Projektno tehnička dokumentacija

170.000,00

7

Više objekata (Karađorđeva 55, Kovilj, Visarionova, Jana Husa, Branimira Ćosića, Trg majke Jevrosime, Janka Čmelika 110, Braće Dronjak, Alekse Šantića, Veternik, Bukovac, Vojvođanskih brigada 14, Sonje Marinković, Sremska Kamenica - Svetozara Miletića, Stojana Novakovića i Rumenka (po jedno stepenište), Bulevar Jaše Tomića, Save Kovačevića, Bate Brkića, Banović Strahinje, Jirečekova, Dragiše Brašovana, Stari Ledinci i Janka Čmelika 87 (po dva stepeništa)

Projektno planiranje za izgradnju protivpožarnih stepenica

2.000.000,00

8

Centralna kuhinja

Projektno planiranje i stručni nadzor za radove na izgradnji trafostanice (sa agregatom) i priključka objekta

1.000.000,00

9

Više objekata - Futog: Proleterska 2 i Vojvode Mišića bb; Stepanovićevo, Sremska Kamenica: Zmajevac 2, Svetozara Miletića i 23. Oktobra, Bukovac, Petrovaradin: Palmotićeva 1 i Jože Vlahović bb, Novi Sad: Adice - Sime Šolaje, Jerneja Kopitara 25, Jana Husa bb i Karađorđeva 55, Kisač i Čenej

Projektno planiranje, saglasnosti i takse za radove na sanaciji i adaptaciji kotlovskih postrojenja

1.350.000,00

10

Zlatne grede 6

Projektno planiranje, saglasnosti i takse za radove na sanaciji vrtića

1.320.000,00

11

Pap Pavla 9

Projektno planiranje, saglasnosti i takse za radove na sanaciji vrtića

540.000,00

12

Branimira Ćosića 40

Projektno planiranje, saglasnosti i takse za radove na zameni krovnih prozora sa rekonstrukcijom krovnog uzvišenja

540.000,00

 

 

UKUPNO:

15.270.000,00

4. OPREMA ZA SAOBRAĆAJ

r. br.

VRSTA OPREME

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Nabavka vozila

Kombi za prevoz hrane - 2 vozila i "Pik-ap" za potrebe tehničke službe-2 vozila

9.000.000,00

 

 

UKUPNO:

9.000.000,00

5. ADMINISTRATIVNA OPREMA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Radnička, Jože Vlahović, Veternik - Fešter, Više objekata (S. Novakovića, Narodnog fronta 45, J. Čmelika, B. Brkića i B. Ćosića), Upravna zgrada, kuhinja 1 i kuhinja 2

Administrativna oprema (nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza)

26.600.000,00

 

 

UKUPNO:

26.600.000,00

6. OPREMA ZA PROIZVODNJU, MOTORNA, NEPOKRETNA I NEMOTORNA OPREMA

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Više objekata

Oprema za održavanje zelenih površina (nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza)

1.110.000,00

 

 

UKUPNO:

1.110.000,00

7. MEDICINSKA I LABORATORIJSKA OPREMA

r. br.

VRSTA OPREME

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Više objekata

Medicinska i laboratorijska oprema

620.000,00

 

 

UKUPNO:

620.000,00

8. OPREMA ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT

r. br.

OBJEKAT

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Više objekata

Oprema za obrazovanje, kulturu i sport (nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza) i didaktička oprema za rad sa decom sa smetnjama u razvoju

20.621.000,00

 

 

UKUPNO:

20.621.000,00

9. OPREMA ZA JAVNU BEZBEDNOST

r. br.

VRSTA OPREME

OPIS

Planirani iznos u dinarima

1

Više objekata

Oprema za javnu bezbednost (nabavka nove opreme i nastavak realizacije ugovorenih obaveza)

473.000,00

 

 

UKUPNO:

473.000,00