PRAVILNIK
O SPROVOĐENJU JAVNOG NADMETANJA U POSTUPKU DAVANJA U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORIJA GRADA ZAJEČARA

("Sl. list grada Zaječara", br. 51/2014)

Član 1

Ovim Pravilnikom bliže se uređuje sprovođenje javnog nadmetanja u postupku davanja u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječara, koji sprovodi Komisija za davanje u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječara.

Član 2

Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju sva zainteresovana pravna i fizička lica, osim onih koja imaju iskazano neizmireno dugovanje prema Gradu Zaječaru.

Učesnici u postupku javnog nadmetanja dužni su da u roku za podnošenje prijava utvrđenog oglasom uplate depozit u visini početnog iznosa mesečne zakupnine za poslovni prostor koji se daje u zakup.

Član 3

Komisija za davanje u zakup poslovnih prostorija, utvrđuje i sastavlja listu učesnika na javnom nadmetanju koji ispunjavaju uslove za učešće i verifikuje prisutnost na osnovu lične karte, ovlašćenja za zastupanje i sl.

Postupak licitacije može se sprovesti ako ima najmanje dva uredno prijavljena učesnika.

U slučaju neispunjenja uslova iz ovog člana postupak će se ponoviti, a u trećem krugu može se izabrati i samo jedan učesnik.

Član 4

Pre početka javnog nadmetanja Komisija prikuplja pismene izjave učesnika o prihvatanju uslova iz Pravilnika.

Učesnik koji ne potpiše izjavu, gubi pravo učešća na javnom nadmetanju.

Član 5

Pre početka javnog nadmetanja, Komisija utvrđuje "korak licitacije" (iznos kojim će se povećavati početni iznos zakupnine tokom javnog nadmetanja) i saopštava ga prisutnim učesnicima.

Član 6

Po završetku javnog nadmetanja sačinjava se zapisnik koji potpisuju predsednik i prisutni članovi Komisije, zapisničar kao i prisutni predstavnici licitanata.

Ukoliko je broj licitanata veći, zapisnik potpisuju prva tri najpovoljnija licitanta.

Član 7

Učesnik koji je ponudio najviši iznos zakupnine, ima obavezu da u roku od 15 dana od dana donošenja rešenja Gradonačelnika Grada Zaječara o davanju u zakup poslovne prostorije, uz prethodno podnošenje dokaza o izvršenoj uplati razlike od početne do izlicitirane cene, zaključi ugovor sa Gradom Zaječar, kojim će se bliže regulisati međusobna prava i obaveze.

Član 8

Ukoliko u roku od 15 dana od dana donošenja rešenja Gradonačelnika Grada Zaječara o davanju u zakup poslovne prostorije, učesnik sa najpovoljnijom ponudom ne zaključi ugovor sa Gradom Zaječar smatraće se da je od zaključenja odustao, a ugovor će biti ponuđen prvom sledećem učesniku javnog nadmetanja sa najpovoljnijom ponudom.

Prvi sledeći učesnik je dužan da zaključi ugovor sa Gradom Zaječar u roku od 5 dana od dana prijema pismenog obaveštenja o tome.

U slučaju odustanka od zaključenja ugovora, učesnik je dužan da u roku od 15 dana od dana obavljenog javnog nadmetanja, uplati celokupni izlicitirani iznos.

Ako i prvi sledeći učesnik ne zaključi ugovor u navedenom roku, biće raspisan novi oglas za javno nadmetanje.

Član 9

Učesnici koji su odustali od zaključenja ugovora, nemaju pravo učešća na navedenim javnim nadmetanjima u postupku davanja u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječar, u narednih godinu dana.

Član 10

Depozit za učešće na javnom nadmetanju, biće vraćen učesnicima koji nisu ostvarili pravo zakupa, u roku od 15 dana od dana obavljenog javnog nadmetanja.

Član 11

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o sprovođenju javnog nadmetanja u postupku davanja u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječara ("Sl. list opštine Zaječar", br. 7/08 i "Službeni list Grada Zaječara", br. 3/08).

Član 12

Ovaj Pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Sl. listu Grada Zaječara".