PRAVILNIKO SPROVOĐENJU JAVNOG NADMETANJA U POSTUPKU DAVANJA U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORIJA GRADA ZAJEČARA("Sl. list grada Zaječara", br. 51/2014) |
Ovim Pravilnikom bliže se uređuje sprovođenje javnog nadmetanja u postupku davanja u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječara, koji sprovodi Komisija za davanje u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječara.
Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju sva zainteresovana pravna i fizička lica, osim onih koja imaju iskazano neizmireno dugovanje prema Gradu Zaječaru.
Učesnici u postupku javnog nadmetanja dužni su da u roku za podnošenje prijava utvrđenog oglasom uplate depozit u visini početnog iznosa mesečne zakupnine za poslovni prostor koji se daje u zakup.
Komisija za davanje u zakup poslovnih prostorija, utvrđuje i sastavlja listu učesnika na javnom nadmetanju koji ispunjavaju uslove za učešće i verifikuje prisutnost na osnovu lične karte, ovlašćenja za zastupanje i sl.
Postupak licitacije može se sprovesti ako ima najmanje dva uredno prijavljena učesnika.
U slučaju neispunjenja uslova iz ovog člana postupak će se ponoviti, a u trećem krugu može se izabrati i samo jedan učesnik.
Pre početka javnog nadmetanja Komisija prikuplja pismene izjave učesnika o prihvatanju uslova iz Pravilnika.
Učesnik koji ne potpiše izjavu, gubi pravo učešća na javnom nadmetanju.
Pre početka javnog nadmetanja, Komisija utvrđuje "korak licitacije" (iznos kojim će se povećavati početni iznos zakupnine tokom javnog nadmetanja) i saopštava ga prisutnim učesnicima.
Po završetku javnog nadmetanja sačinjava se zapisnik koji potpisuju predsednik i prisutni članovi Komisije, zapisničar kao i prisutni predstavnici licitanata.
Ukoliko je broj licitanata veći, zapisnik potpisuju prva tri najpovoljnija licitanta.
Učesnik koji je ponudio najviši iznos zakupnine, ima obavezu da u roku od 15 dana od dana donošenja rešenja Gradonačelnika Grada Zaječara o davanju u zakup poslovne prostorije, uz prethodno podnošenje dokaza o izvršenoj uplati razlike od početne do izlicitirane cene, zaključi ugovor sa Gradom Zaječar, kojim će se bliže regulisati međusobna prava i obaveze.
Ukoliko u roku od 15 dana od dana donošenja rešenja Gradonačelnika Grada Zaječara o davanju u zakup poslovne prostorije, učesnik sa najpovoljnijom ponudom ne zaključi ugovor sa Gradom Zaječar smatraće se da je od zaključenja odustao, a ugovor će biti ponuđen prvom sledećem učesniku javnog nadmetanja sa najpovoljnijom ponudom.
Prvi sledeći učesnik je dužan da zaključi ugovor sa Gradom Zaječar u roku od 5 dana od dana prijema pismenog obaveštenja o tome.
U slučaju odustanka od zaključenja ugovora, učesnik je dužan da u roku od 15 dana od dana obavljenog javnog nadmetanja, uplati celokupni izlicitirani iznos.
Ako i prvi sledeći učesnik ne zaključi ugovor u navedenom roku, biće raspisan novi oglas za javno nadmetanje.
Učesnici koji su odustali od zaključenja ugovora, nemaju pravo učešća na navedenim javnim nadmetanjima u postupku davanja u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječar, u narednih godinu dana.
Depozit za učešće na javnom nadmetanju, biće vraćen učesnicima koji nisu ostvarili pravo zakupa, u roku od 15 dana od dana obavljenog javnog nadmetanja.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o sprovođenju javnog nadmetanja u postupku davanja u zakup poslovnih prostorija Grada Zaječara ("Sl. list opštine Zaječar", br. 7/08 i "Službeni list Grada Zaječara", br. 3/08).
Ovaj Pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Sl. listu Grada Zaječara".