ODLUKA

O FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2016. I 2017. GODINI

("Sl. list grada Beograda", br. 96/2014)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2016. i 2017. godini.

Član 2

Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:

- za 2016. godinu u iznosu od 64.636.603.825 dinara,

- za 2017. godinu u iznosu od 64.636.603.825 dinara.

Član 3

Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2016. i 2017. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:

Redni broj

Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti

Stavka

Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti

2016. g.

2017. g.

1

Služba za opšte poslove

1.1.

Elektro materijal

2.600.000

 

 

 

1.2.

Stolarsko-bravarski potrošni materijal

850.000

0

 

 

1.3.

Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave

2.000.000

0

 

 

1.4.

Potrošni vodovodni materijal

800.000

0

 

 

1.5.

Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave

150.000

0

 

 

1.6.

Gorivo za službena vozila i agregate

33.000.000

20.000.000

 

 

1.7.

Uniforma za pripadnike Komunalne policije GU i radna odeća i obuća

23.000.000

0

 

 

1.8.

Hemijska sredstva za održavanje higijene

2.000.000

0

 

 

1.9.

Papirna galanterija za održavanje toaletne higijene

3.000.000

0

 

 

1.10.

PVC i papirni materijal za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

1.000.000

0

 

 

1.11.

Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

27.500.000

15.000.000

 

 

1.12.

Energenti za grejnu sezonu

46.000.000

10.000.000

 

 

1.13.

Kancelarijski materijal

95.000.000

20.000.000

 

 

1.14.

Električna energija

70.000.000

30.000.000

 

 

1.15.

Radovi na objektima Gradske uprave

6.400.000

0

 

 

1.16.

Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2

1.200.000

0

 

 

1.17.

Izrada štampanog materijala

4.000.000

0

 

 

1.18.

Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera

3.000.000

0

 

 

1.19.

Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda

9.000.000

0

 

 

1.20.

Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana

6.000.000

0

 

 

1.21.

Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave

1.000.000

0

 

 

1.22.

Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda

29.000.000

0

 

 

1.23.

Usluga tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart"

12.000.000

0

 

 

1.24.

Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu

7.000.000

0

 

 

1.25.

Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi

36.000.000

20.000.000

 

 

1.26.

Zakup sala za sportske aktivnosti-rekreaciju radnika Gradske uprave

1.700.000

0

 

 

1.27.

Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda

26.400.000

10.000.000

 

 

1.28.

Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda

1.500.000

0

 

 

1.29.

Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda

1.200.000

0

 

 

1.30.

Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija

27.000.000

0

 

 

1.31.

Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda

8.000.000

0

 

 

1.32.

Usluga pranja, hemijskog čišćenja za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge

600.00

0

 

 

1.33.

Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda

40.000.000

0

 

 

1.34.

Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda

900.000

0

 

 

1.35.

Usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda

40.000.000

0

 

 

1.36.

Telekomunikacione usluge i L3VPN-međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija

10.000.000

0

 

 

1.37.

Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova

2.000.000

0

 

 

1.38.

upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "PALATA BEOGRAD", u Masarikova broj 5

8.500.000

0

 

 

1.39.

Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje

20.000.000

0

 

 

1.40.

Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge

1.800.000

0

 

 

1.41.

Usluga čišćenja klimatizacije u objektu Gradske uprave u ul. Kraljice Marije br. 1

3.600.000

0

 

 

1.42.

Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe

1.500.000

0

 

 

1.43.

Stručna literatura

6.000.000

0

 

 

 

svega:

622.950.000

125.000.000

2

Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda

2.1.

Nabavka energetskih usluga

22.430.000

22.430.000

 

 

2.2.

Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.)

29.922.000

29.922.000

 

 

2.3.

Nabavka usluga komunikacija

11.400.000

11.400.000

 

 

2.4.

Nabavka usluga osiguranja

19.000.000

19.000.000

 

 

2.5.

Nabavka usluga zakupa imovine i opreme

3.730.000

3.730.000

 

 

2.6.

Nabavka usluge službenih putovanja u zemlji

140.000

140.000

 

 

2.7.

Nabavka usluge službenih putovanja u inostranstvu

500.000

500.000

 

 

2.8.

Nabavka administrativnih usluga

250.000

250.000

 

 

2.9.

Nabavka kompjuterskih usluga

2.300.000

2.300.000

 

 

2.10.

Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih

2.000.000

2.000.000

 

 

2.11.

Nabavka usluga informisanja

4.320.000

4.320.000

 

 

2.12.

Nabavka stručnih usluga (zastupanja, veštačenja, revizija, procena i dr.)

16.675.000

16.675.000

 

 

2.13.

Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija)

1.200.000

1.200.000

 

 

2.14.

Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade i dr.)

8.743.000

8.743.000

 

 

2.15.

Nabavka usluga sporta

2.000.000

2.000.000

 

 

2.16.

Nabavka medicinskih usluga

5.000.000

5.000.000

 

 

2.17.

Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu

10.000.000

10.000.000

 

 

2.18.

Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu

216.500.000

228.000.000

 

 

2.19.

Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata

8.000.000

8.000.000

 

 

2.20.

Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme

7.150.000

7.150.000

 

 

2.21.

Nabavka administrativnog materijala

6.600.000

6.600.000

 

 

2.22.

Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih

1.500.000

1.500.000

 

 

2.23.

Nabavka materijala za saobraćaj

4.800.000

4.800.000

 

 

2.24.

Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo(sredstva za higijenu i dr.)

3.500.000

3.500.000

 

 

2.25.

Nabavka materijala za posebne namene

100.000

100.000

 

 

 

svega:

387.760.000

399.260.000

3

Sekretarijat za komunalne i stambene poslove

3.1.

Program "Popravimo zajedno" dotacije udruž. Građana (stručni i konzervatorski nadzor)

5.800.000

3.200.000

 

 

3.2.

Program "Popravimo zajedno" dotacije fasade

26.500.000

12.700.000

 

 

3.3.

Program "Popravimo zajedno" dotacije liftovi

42.200.000

22.500.000

 

 

3.4.

JKP "Gradska čistoća" - program održavanja

505.899.636

0

 

 

3.5.

JKP "Zelenilo Beograd" - program održavanja

84.000.000

0

 

 

3.6.

JP "Srbijašume" - program održavanja

48.243.445

0

 

 

3.7.

Stručna kontrola višegodišnjih investicija - stručni nadzor, konzervatorski nadzor, koordinatori nad radovima na zelenim površinama i nad radovima na drugim komunalnim objektima

1.000.000

0

 

 

 

svega:

713.643.081

38.400.000

4

Sekretarijat za energetiku

4.1.

Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB.

10.000.000

0

 

 

4.2.

Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB)

720.000

120.000

 

 

4.3.

Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta

15.102.860

0

 

 

4.4.

Utrošak električne energije za javno funkcionalno idekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda

2.000.000.000

1.000.000.000

 

 

 

svega:

2.025.822.860

1.000.120.000

5

Sekretarijat za saobraćaj

5.1.

Održavanje licence ARC GIS softvera

2.000.000

2.000.000

 

 

5.2.

Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor

2.900.000

2.900.000

 

 

5.3.

Stručno tehnički nadzor

5.000.000

5.000.000

 

 

5.4.

Održavanje SAUS-a

7.000.000

7.000.000

 

 

5.5.

Utvrđivanje tehničke ispravnosti semaforizovanih raskrsnica radi bezbednosti učesnika u saobraćaju

3.000.000

3.000.000

 

 

 

svega:

19.900.000

19.900.000

6

Direkcija za javni prevoz

6.1.

Stručni nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji, održavanju i projektovanju opreme stajališta i površina u funkciji javnog prevoza

900.000

0

 

 

6.2.

Održavanje opreme za regulisanje auto-taksi saobraćaja na Aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu

3.250.000

3.250.000

 

 

6.3.

Poveravanje obavljanja prevoza putnika u ITS-1

2.700.000.000

2.700.000.000

 

 

6.4.

Poveravanje obavljanja prevoza putnika u ITS-2

1.300.000.000

1.300.000.000

 

 

 

svega:

4.004.150.000

4.003.250.000

7

Direkcija za puteve

7.1.

Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve

125.000.000

125.000.000

 

 

7.2.

Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba

700.000.000

800.000.000

 

 

7.3.

Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke)

7.000.000

7.000.000

 

 

7.4.

Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke)

15.000.000

15.000.000

 

 

7.5.

Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima

40.000.000

40.000.000

 

 

7.6.

Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština

 

15.000.000

 

 

 

svega:

887.000.000

1.002.000.000

8

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

8.1.

Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd)

3.800.000

0

 

 

8.2.

Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva

4.000.000

0

 

 

8.3.

Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda

4.300.000

0

 

 

8.4.

Morfološko - anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine

2.800.000

0

 

 

 

svega:

14.900.000

0

9

Sekretarijat za privredu

9.1.

Troškovi skladištenja

12.500.000

13.000.000

 

 

9.2.

Troškovi prevoza

800.000

800.000

 

 

9.3.

Troškovi fumigacije

800.000

800.000

 

 

9.4.

Troškovi osiguranja

0

500.000

 

 

9.5.

Popuna robnih rezervi

10.000.000

10.000.000

 

 

9.6.

Godišnji Program poslovanja Veterinarske ustanove

104.714.862

 

 

 

 

svega:

128.814.862

25.100.000

10

Sekretarijat za kulturu

10.1.

Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda

21.000.000

0

 

 

10.2.

Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović

2.500.000

0

 

 

10.3.

Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava"

35.000.000

0

 

 

10.4.

Nabavka energenata za četiri ustanove kulture

6.500.000

0

 

 

 

svega:

65.000.000

0

11

Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu

11.1.

Energenti

750.000.000

0

 

 

11.2.

Komunalne usluge - deratizacija

40.000.000

0

 

 

11.3.

Osiguranje

50.000.000

0

 

 

11.4.

Stručne usluge

30.000.000

0

 

 

11.5.

Specijalizovane usluge

40.000.000

0

 

 

11.6.

Materijal - namirnice

1.600.000.000

0

 

 

11.7.

Materijal - higijena

150.000.000

0

 

 

11.8.

Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog)

120.000.000

120.000.000

 

 

11.9.

Usluge za domaćinstvo - pranje veša

3.500.000

0

 

 

 

svega:

2.783.500.000

120.000.000

12

Sekretarijat za sport i omladinu

12.1.

Zimski raspust - transfer

250.000

0

 

 

12.2.

Zimski raspust - centri

2.200.000

0

 

 

12.3.

Zimski raspust - sportske organizacije

500.000

0

 

 

12.4.

Omladina - Zimski raspust - transfer

400.000

0

 

 

12.5.

Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture

400.000

0

 

 

12.6.

Omladina - Zimski raspust - udruženja

1.000.000

0

 

 

 

svega:

4.750.000

0

13

Služba za informisanje

13.1.

Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomene pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda

50.000

0

 

 

13.2.

Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive

1.000.000

0

 

 

13.3.

Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti)

80.000

0

 

 

13.4.

Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs

70.000

0

 

 

13.5.

Štampanje i izdavanje Službenog lista grada Beograda

4.250.000

0

 

 

 

svega:

5.450.000

0

14

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

14.1.

Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite

3.500.000

0

 

 

14.2.

Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite

700.000

0

 

 

14.3.

Prevoz minibusevima dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i solo autobusima

35.000.000

0

 

 

14.4.

Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multiplekskleroze, paraplegije i slepih osoba

70.000.000

0

 

 

14.5.

Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda

2.000.000

0

 

 

14.6.

Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima

1.100.000

0

 

 

14.7.

Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima

600.000

0

 

 

14.8.

Tekuće održavanje boračkih i socijalnih stanova

3.600.000

0

 

 

14.9.

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

15.000.000

0

 

 

14.10.

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

2.000.000

0

 

 

14.11.

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

3.000.000

0

 

 

14.12.

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana

6.000.000

0

 

 

14.13.

Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana

1.000.000.000

1.000.000.000

 

 

14.14.

Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga

4.383.875.916

718.800.000

 

 

14.15.

Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici

4.791.000

0

 

 

14.16.

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

4.450.000

0

 

 

14.17.

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana

870.000

0

 

 

14.18.

Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica

1.500.000

 

 

 

14.19.

Sprovođenje mera preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije u ustanovama socijalne zaštite, socijalnim i boračkim stanovima

300.000

0

 

 

14.20.

Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenim licima dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem domaćinstva sa okućnicom"

2.000.000

0

 

 

14.21.

Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

300.000

0

 

 

14.22.

Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb

65.000

66.000

 

 

14.23.

Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

3.600.000

0

 

 

14.24.

Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

90.000

0

 

 

14.25.

Usluge čišćenja i održavanja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

270.000

0

 

 

14.26.

Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

930.000

0

 

 

14.27.

Nabavka farmaceutskih proizvoda i medicinskog potrošnog materijala za potrebe korisnika smeštenih u objektu ustanove "Prihvatilište za odrasla i stara lica", Beograd

1.098.000

0

 

 

14.28.

Učešće od 10% po ugovorima koji će biti zaključeni sa Komesarijatom za izbeglice i migracije Republike Srbije, radi pružanja pomoći dodelom građevinskog materijala za stvaranje i poboljšanje uslova stanovanja porodicama interno raseljenih lica

4.000.000

0

 

 

14.29.

Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama u Jabučkom ritu, Beograd, opština Palilula

25.000.000

0

 

 

14.30.

Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanova socijalne zaštite

2.000.000

0

 

 

14.31.

Kupovina naftnih derivata za službena vozila ustanova socijalne zaštite

12.000.000

0

 

 

14.32.

Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime kupovine ogreva

375.000

0

 

 

 

Svega:

5.590.014.916

1.718.866.000

15

Zavod za informatiku i statistiku

15.1.

Zakup računarske opreme kroz operativni lizing

24.000.000

24.000.000

 

 

15.2.

Konsultantske servisne usluge nakon implementacije SAP-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u GU i gradskim opštinama

8.628.000

0

 

 

15.3.

Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u JKP Beogradske elektrane

4.164.000

0

 

 

15.4.

Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u KBC Zemun

2.100.000

0

 

 

15.5.

Reaktivacija SAP-ERP licencnih prava za 2014. i tehnička podrška za 2015. godinu

14.000.000

0

 

 

15.6.

Reaktivacija ORACLE ERP licencnih prava za 2014. i tehnička podrška za 2015. godinu

8.000.000

0

 

 

15.7.

Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. mart 43 i Trg Nikole Pašića 6

14.920.000

0

 

 

15.8.

Usluga održavanja UPS i rashladnih sistema za potrebe farmi servera na lokacijama Tiršova 1 i 27. mart 43

1.250.000

0

 

 

15.9.

Usluga servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova

400.000

0

 

 

15.10.

Implementacija sistema za konsolidaciju podataka o finansijskom poslovanju korisnika javnih sredstava budžeta grada Beograda kao jedinice lokalne samouprave

30.100.000

0

 

 

15.11.

Ostale opšte usluge-nadzor projekta

2.100.000

0

 

 

 

svega:

109.662.000

24.000.000

16

Agencija za investicije i stanovanje

16.1.

Konsultantske usluge PDV

7.000.000

0

 

 

16.2.

Izrada SMART plana

2.000.000

 

 

 

16.3.

Nabavka energetskih usluga

2.000.000

2.000.000

 

 

 

svega:

11.000.000

2.000.000

 

 

 

Ukupno:

17.374.317.719

8.477.896.000

Član 4

Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 5

Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.

Član 6

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2015. i 2016. godini ("Službeni list grada Beograda", broj 81/14).

Član 7

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".