ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2016. I 2017. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 96/2014) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2016. i 2017. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:
- za 2016. godinu u iznosu od 64.636.603.825 dinara,
- za 2017. godinu u iznosu od 64.636.603.825 dinara.
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2016. i 2017. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
2016. g. |
2017. g. |
1 |
Služba za opšte poslove |
1.1. |
Elektro materijal |
2.600.000 |
|
|
|
1.2. |
Stolarsko-bravarski potrošni materijal |
850.000 |
0 |
|
|
1.3. |
Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
2.000.000 |
0 |
|
|
1.4. |
Potrošni vodovodni materijal |
800.000 |
0 |
|
|
1.5. |
Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave |
150.000 |
0 |
|
|
1.6. |
Gorivo za službena vozila i agregate |
33.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.7. |
Uniforma za pripadnike Komunalne policije GU i radna odeća i obuća |
23.000.000 |
0 |
|
|
1.8. |
Hemijska sredstva za održavanje higijene |
2.000.000 |
0 |
|
|
1.9. |
Papirna galanterija za održavanje toaletne higijene |
3.000.000 |
0 |
|
|
1.10. |
PVC i papirni materijal za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
1.000.000 |
0 |
|
|
1.11. |
Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
27.500.000 |
15.000.000 |
|
|
1.12. |
Energenti za grejnu sezonu |
46.000.000 |
10.000.000 |
|
|
1.13. |
Kancelarijski materijal |
95.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.14. |
Električna energija |
70.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.15. |
Radovi na objektima Gradske uprave |
6.400.000 |
0 |
|
|
1.16. |
Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2 |
1.200.000 |
0 |
|
|
1.17. |
Izrada štampanog materijala |
4.000.000 |
0 |
|
|
1.18. |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera |
3.000.000 |
0 |
|
|
1.19. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
9.000.000 |
0 |
|
|
1.20. |
Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana |
6.000.000 |
0 |
|
|
1.21. |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave |
1.000.000 |
0 |
|
|
1.22. |
Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
29.000.000 |
0 |
|
|
1.23. |
Usluga tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart" |
12.000.000 |
0 |
|
|
1.24. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu |
7.000.000 |
0 |
|
|
1.25. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi |
36.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.26. |
Zakup sala za sportske aktivnosti-rekreaciju radnika Gradske uprave |
1.700.000 |
0 |
|
|
1.27. |
Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda |
26.400.000 |
10.000.000 |
|
|
1.28. |
Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1.500.000 |
0 |
|
|
1.29. |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
1.200.000 |
0 |
|
|
1.30. |
Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija |
27.000.000 |
0 |
|
|
1.31. |
Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda |
8.000.000 |
0 |
|
|
1.32. |
Usluga pranja, hemijskog čišćenja za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge |
600.00 |
0 |
|
|
1.33. |
Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
40.000.000 |
0 |
|
|
1.34. |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900.000 |
0 |
|
|
1.35. |
Usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda |
40.000.000 |
0 |
|
|
1.36. |
Telekomunikacione usluge i L3VPN-međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija |
10.000.000 |
0 |
|
|
1.37. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova |
2.000.000 |
0 |
|
|
1.38. |
upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "PALATA BEOGRAD", u Masarikova broj 5 |
8.500.000 |
0 |
|
|
1.39. |
Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje |
20.000.000 |
0 |
|
|
1.40. |
Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge |
1.800.000 |
0 |
|
|
1.41. |
Usluga čišćenja klimatizacije u objektu Gradske uprave u ul. Kraljice Marije br. 1 |
3.600.000 |
0 |
|
|
1.42. |
Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe |
1.500.000 |
0 |
|
|
1.43. |
Stručna literatura |
6.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
622.950.000 |
125.000.000 |
2 |
Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda |
2.1. |
Nabavka energetskih usluga |
22.430.000 |
22.430.000 |
|
|
2.2. |
Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.) |
29.922.000 |
29.922.000 |
|
|
2.3. |
Nabavka usluga komunikacija |
11.400.000 |
11.400.000 |
|
|
2.4. |
Nabavka usluga osiguranja |
19.000.000 |
19.000.000 |
|
|
2.5. |
Nabavka usluga zakupa imovine i opreme |
3.730.000 |
3.730.000 |
|
|
2.6. |
Nabavka usluge službenih putovanja u zemlji |
140.000 |
140.000 |
|
|
2.7. |
Nabavka usluge službenih putovanja u inostranstvu |
500.000 |
500.000 |
|
|
2.8. |
Nabavka administrativnih usluga |
250.000 |
250.000 |
|
|
2.9. |
Nabavka kompjuterskih usluga |
2.300.000 |
2.300.000 |
|
|
2.10. |
Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
2.11. |
Nabavka usluga informisanja |
4.320.000 |
4.320.000 |
|
|
2.12. |
Nabavka stručnih usluga (zastupanja, veštačenja, revizija, procena i dr.) |
16.675.000 |
16.675.000 |
|
|
2.13. |
Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija) |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
2.14. |
Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade i dr.) |
8.743.000 |
8.743.000 |
|
|
2.15. |
Nabavka usluga sporta |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
2.16. |
Nabavka medicinskih usluga |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
2.17. |
Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
2.18. |
Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu |
216.500.000 |
228.000.000 |
|
|
2.19. |
Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
2.20. |
Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme |
7.150.000 |
7.150.000 |
|
|
2.21. |
Nabavka administrativnog materijala |
6.600.000 |
6.600.000 |
|
|
2.22. |
Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
2.23. |
Nabavka materijala za saobraćaj |
4.800.000 |
4.800.000 |
|
|
2.24. |
Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo(sredstva za higijenu i dr.) |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
2.25. |
Nabavka materijala za posebne namene |
100.000 |
100.000 |
|
|
|
svega: |
387.760.000 |
399.260.000 |
3 |
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
3.1. |
Program "Popravimo zajedno" dotacije udruž. Građana (stručni i konzervatorski nadzor) |
5.800.000 |
3.200.000 |
|
|
3.2. |
Program "Popravimo zajedno" dotacije fasade |
26.500.000 |
12.700.000 |
|
|
3.3. |
Program "Popravimo zajedno" dotacije liftovi |
42.200.000 |
22.500.000 |
|
|
3.4. |
JKP "Gradska čistoća" - program održavanja |
505.899.636 |
0 |
|
|
3.5. |
JKP "Zelenilo Beograd" - program održavanja |
84.000.000 |
0 |
|
|
3.6. |
JP "Srbijašume" - program održavanja |
48.243.445 |
0 |
|
|
3.7. |
Stručna kontrola višegodišnjih investicija - stručni nadzor, konzervatorski nadzor, koordinatori nad radovima na zelenim površinama i nad radovima na drugim komunalnim objektima |
1.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
713.643.081 |
38.400.000 |
4 |
Sekretarijat za energetiku |
4.1. |
Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB. |
10.000.000 |
0 |
|
|
4.2. |
Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB) |
720.000 |
120.000 |
|
|
4.3. |
Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta |
15.102.860 |
0 |
|
|
4.4. |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno idekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda |
2.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
|
svega: |
2.025.822.860 |
1.000.120.000 |
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1. |
Održavanje licence ARC GIS softvera |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
5.2. |
Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor |
2.900.000 |
2.900.000 |
|
|
5.3. |
Stručno tehnički nadzor |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
5.4. |
Održavanje SAUS-a |
7.000.000 |
7.000.000 |
|
|
5.5. |
Utvrđivanje tehničke ispravnosti semaforizovanih raskrsnica radi bezbednosti učesnika u saobraćaju |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
|
svega: |
19.900.000 |
19.900.000 |
6 |
Direkcija za javni prevoz |
6.1. |
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji, održavanju i projektovanju opreme stajališta i površina u funkciji javnog prevoza |
900.000 |
0 |
|
|
6.2. |
Održavanje opreme za regulisanje auto-taksi saobraćaja na Aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu |
3.250.000 |
3.250.000 |
|
|
6.3. |
Poveravanje obavljanja prevoza putnika u ITS-1 |
2.700.000.000 |
2.700.000.000 |
|
|
6.4. |
Poveravanje obavljanja prevoza putnika u ITS-2 |
1.300.000.000 |
1.300.000.000 |
|
|
|
svega: |
4.004.150.000 |
4.003.250.000 |
7 |
Direkcija za puteve |
7.1. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve |
125.000.000 |
125.000.000 |
|
|
7.2. |
Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba |
700.000.000 |
800.000.000 |
|
|
7.3. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) |
7.000.000 |
7.000.000 |
|
|
7.4. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
7.5. |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putni prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
7.6. |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
|
15.000.000 |
|
|
|
svega: |
887.000.000 |
1.002.000.000 |
8 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
8.1. |
Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd) |
3.800.000 |
0 |
|
|
8.2. |
Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva |
4.000.000 |
0 |
|
|
8.3. |
Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda |
4.300.000 |
0 |
|
|
8.4. |
Morfološko - anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine |
2.800.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
14.900.000 |
0 |
9 |
Sekretarijat za privredu |
9.1. |
Troškovi skladištenja |
12.500.000 |
13.000.000 |
|
|
9.2. |
Troškovi prevoza |
800.000 |
800.000 |
|
|
9.3. |
Troškovi fumigacije |
800.000 |
800.000 |
|
|
9.4. |
Troškovi osiguranja |
0 |
500.000 |
|
|
9.5. |
Popuna robnih rezervi |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
9.6. |
Godišnji Program poslovanja Veterinarske ustanove |
104.714.862 |
|
|
|
|
svega: |
128.814.862 |
25.100.000 |
10 |
Sekretarijat za kulturu |
10.1. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda |
21.000.000 |
0 |
|
|
10.2. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović |
2.500.000 |
0 |
|
|
10.3. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava" |
35.000.000 |
0 |
|
|
10.4. |
Nabavka energenata za četiri ustanove kulture |
6.500.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
65.000.000 |
0 |
11 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
11.1. |
Energenti |
750.000.000 |
0 |
|
|
11.2. |
Komunalne usluge - deratizacija |
40.000.000 |
0 |
|
|
11.3. |
Osiguranje |
50.000.000 |
0 |
|
|
11.4. |
Stručne usluge |
30.000.000 |
0 |
|
|
11.5. |
Specijalizovane usluge |
40.000.000 |
0 |
|
|
11.6. |
Materijal - namirnice |
1.600.000.000 |
0 |
|
|
11.7. |
Materijal - higijena |
150.000.000 |
0 |
|
|
11.8. |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
120.000.000 |
120.000.000 |
|
|
11.9. |
Usluge za domaćinstvo - pranje veša |
3.500.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
2.783.500.000 |
120.000.000 |
12 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
12.1. |
Zimski raspust - transfer |
250.000 |
0 |
|
|
12.2. |
Zimski raspust - centri |
2.200.000 |
0 |
|
|
12.3. |
Zimski raspust - sportske organizacije |
500.000 |
0 |
|
|
12.4. |
Omladina - Zimski raspust - transfer |
400.000 |
0 |
|
|
12.5. |
Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture |
400.000 |
0 |
|
|
12.6. |
Omladina - Zimski raspust - udruženja |
1.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
4.750.000 |
0 |
13 |
Služba za informisanje |
13.1. |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomene pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda |
50.000 |
0 |
|
|
13.2. |
Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive |
1.000.000 |
0 |
|
|
13.3. |
Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti) |
80.000 |
0 |
|
|
13.4. |
Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs |
70.000 |
0 |
|
|
13.5. |
Štampanje i izdavanje Službenog lista grada Beograda |
4.250.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
5.450.000 |
0 |
14 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
14.1. |
Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
3.500.000 |
0 |
|
|
14.2. |
Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite |
700.000 |
0 |
|
|
14.3. |
Prevoz minibusevima dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju i solo autobusima |
35.000.000 |
0 |
|
|
14.4. |
Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multiplekskleroze, paraplegije i slepih osoba |
70.000.000 |
0 |
|
|
14.5. |
Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.6. |
Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima |
1.100.000 |
0 |
|
|
14.7. |
Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima |
600.000 |
0 |
|
|
14.8. |
Tekuće održavanje boračkih i socijalnih stanova |
3.600.000 |
0 |
|
|
14.9. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
15.000.000 |
0 |
|
|
14.10. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.11. |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
3.000.000 |
0 |
|
|
14.12. |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana |
6.000.000 |
0 |
|
|
14.13. |
Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
14.14. |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
4.383.875.916 |
718.800.000 |
|
|
14.15. |
Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici |
4.791.000 |
0 |
|
|
14.16. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
4.450.000 |
0 |
|
|
14.17. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana |
870.000 |
0 |
|
|
14.18. |
Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica |
1.500.000 |
|
|
|
14.19. |
Sprovođenje mera preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije u ustanovama socijalne zaštite, socijalnim i boračkim stanovima |
300.000 |
0 |
|
|
14.20. |
Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenim licima dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem domaćinstva sa okućnicom" |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.21. |
Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
300.000 |
0 |
|
|
14.22. |
Dugoročni zakup zemljišta na Bežanijskoj kosi, Ismeta Mujezinovića bb |
65.000 |
66.000 |
|
|
14.23. |
Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
3.600.000 |
0 |
|
|
14.24. |
Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
90.000 |
0 |
|
|
14.25. |
Usluge čišćenja i održavanja objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
270.000 |
0 |
|
|
14.26. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
930.000 |
0 |
|
|
14.27. |
Nabavka farmaceutskih proizvoda i medicinskog potrošnog materijala za potrebe korisnika smeštenih u objektu ustanove "Prihvatilište za odrasla i stara lica", Beograd |
1.098.000 |
0 |
|
|
14.28. |
Učešće od 10% po ugovorima koji će biti zaključeni sa Komesarijatom za izbeglice i migracije Republike Srbije, radi pružanja pomoći dodelom građevinskog materijala za stvaranje i poboljšanje uslova stanovanja porodicama interno raseljenih lica |
4.000.000 |
0 |
|
|
14.29. |
Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama u Jabučkom ritu, Beograd, opština Palilula |
25.000.000 |
0 |
|
|
14.30. |
Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanova socijalne zaštite |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.31. |
Kupovina naftnih derivata za službena vozila ustanova socijalne zaštite |
12.000.000 |
0 |
|
|
14.32. |
Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime kupovine ogreva |
375.000 |
0 |
|
|
|
Svega: |
5.590.014.916 |
1.718.866.000 |
15 |
Zavod za informatiku i statistiku |
15.1. |
Zakup računarske opreme kroz operativni lizing |
24.000.000 |
24.000.000 |
|
|
15.2. |
Konsultantske servisne usluge nakon implementacije SAP-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u GU i gradskim opštinama |
8.628.000 |
0 |
|
|
15.3. |
Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u JKP Beogradske elektrane |
4.164.000 |
0 |
|
|
15.4. |
Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u KBC Zemun |
2.100.000 |
0 |
|
|
15.5. |
Reaktivacija SAP-ERP licencnih prava za 2014. i tehnička podrška za 2015. godinu |
14.000.000 |
0 |
|
|
15.6. |
Reaktivacija ORACLE ERP licencnih prava za 2014. i tehnička podrška za 2015. godinu |
8.000.000 |
0 |
|
|
15.7. |
Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. mart 43 i Trg Nikole Pašića 6 |
14.920.000 |
0 |
|
|
15.8. |
Usluga održavanja UPS i rashladnih sistema za potrebe farmi servera na lokacijama Tiršova 1 i 27. mart 43 |
1.250.000 |
0 |
|
|
15.9. |
Usluga servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova |
400.000 |
0 |
|
|
15.10. |
Implementacija sistema za konsolidaciju podataka o finansijskom poslovanju korisnika javnih sredstava budžeta grada Beograda kao jedinice lokalne samouprave |
30.100.000 |
0 |
|
|
15.11. |
Ostale opšte usluge-nadzor projekta |
2.100.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
109.662.000 |
24.000.000 |
16 |
Agencija za investicije i stanovanje |
16.1. |
Konsultantske usluge PDV |
7.000.000 |
0 |
|
|
16.2. |
Izrada SMART plana |
2.000.000 |
|
|
|
16.3. |
Nabavka energetskih usluga |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
|
svega: |
11.000.000 |
2.000.000 |
|
|
|
Ukupno: |
17.374.317.719 |
8.477.896.000 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta grada Beograda u 2015. i 2016. godini ("Službeni list grada Beograda", broj 81/14).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda".