ODLUKA

O OSTVARIVANJU PRAVA NA NAKNADU TROŠKOVA ZA VANTELESNU OPLODNJU U 2015. GODINI

("Sl. list grada Pančeva", br. 4/2015)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se pravo na naknadu troškova za parove koji su, do trenutka podnošenja zahteva za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju, koja se isplaćuje iz sredstava budžeta grada Pančeva za 2015. godinu, bez uspeha imali dva pokušaja vantelesne oplodnje na teret sredstava obaveznog zdravstvenog osiguranja (u daljem tekstu: pravo na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju) i uređuju se uslovi i način ostvarivanja prava.

Član 2

Pravo na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini mogu da ostvare parovi za usluge koje se pružaju u zdravstvenoj ustanovi u kojoj se vrši postupak vantelesne oplodnje, a sa kojom grad Pančevo zaključi ugovor nakon sprovedenog postupka javne nabavke.

Član 3

Pravo iz člana 1. ove odluke par može da ostvari uz kumulativnu ispunjenost sledećih uslova:

1. da žena u 2015. godini navršava najviše 40 godina života,

2. da imaju državljanstvo Republike Srbije,

3. da imaju prebivalište na teritoriji grada Pančeva najmanje godinu dana pre dana podnošenja zahteva,

4. da ispunjavaju zdravstvene kriterijume koje je propisala Republička stručna komisija Ministarstva zdravlja za vantelesnu oplodnju i asistiranu reprodukciju,

5. da je po odluci Republičke stručne komisije Ministarstva zdravlja za vantelesnu oplodnju i asistiranu reprodukciju, par bio uključen u postupak vantelesne oplodnje u prethodna dva pokušaja.

Član 4

Pravo iz člana 1. ove odluke par može ostvariti samo za jedan pokušaj vantelesne oplodnje koji se finansira sredstvima iz budžeta grada Pančeva.

Član 5

Ispunjenost uslova za ostvarivanje prava iz člana 1. ove odluke utvrđuje Komisija za ostvarivanje prava na vantelesnu oplodnju (u daljem tekstu: Komisija), koju rešenjem imenuje Gradonačelnik grada Pančeva, a na predlog Doma zdravlja Pančevo.

Komisija ima tri člana koji na prvoj sednici biraju predsednika.

Stručne i administrativno-tehničke poslove za Komisiju vrši sekretar koga imenuje Gradonačelnik grada Pančeva rešenjem iz stava 1. ovog člana, takođe na predlog Doma zdravlja Pančevo.

Član 6

Zahtev za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini, podnosi se Sekretarijatu za javne službe i socijalna pitanja Gradske uprave grada Pančeva, koji ga prosleđuje Komisiji na dalje postupanje.

Član 7

Uz zahtev za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini, prilažu se sledeći dokazi:

- izvod iz matične knjige rođenih za ženu,

- uverenje o državljanstvu Republike Srbije za oba partnera,

- uverenje Policijske uprave Pančevo o prijavi prebivališta za oba partnera,

- potvrda Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje - Filijala u Pančevu, da su obavljena dva pokušaja vantelesne oplodnje na teret sredstava obaveznog zdravstvenog osiguranja.

Član 8

Komisija daje mišljenje kojim se utvrđuje pravo na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini.

Član 9

O početku realizacije ovog prava, potencijalni korisnici sredstava biće obavešteni putem sredstava javnog informisanja i putem zvanične internet stranice grada Pančeva www.pancevo.rs .

Član 10

Sredstva za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju obezbeđena su u budžetu grada Pančeva za 2015. godinu i prenosiće se odgovarajućoj zdravstvenoj ustanovi iz člana 2. ove Odluke, na osnovu ugovora koji se zaključuje između zdravstvene ustanove i grada Pančeva, kao i na osnovu dostavljene finansijske dokumentacije - faktura za troškove trećeg pokušaja vantelesne oplodnje.

Član 11

Obrazac Zahteva za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini i obrazac Mišljenja Komisije za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini, čine sastavni deo ove odluke.

Član 12

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

 

REPUBLIKA SRBIJA
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
GRAD PANČEVO
GRADSKA UPRAVA
SEKRETARIJAT ZA JAVNE SLUŽBE I SOCIJALNA PITANJA
BROJ:
DATUM:
26000 PANČEVO, Trg kralja Petra I broj 2-4

Zahtev
za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini

Lični podaci žene:

Prezime

 

Ime

 

JMBG

 

Adresa
(mesto, ulica, broj i telefon)

 

Lični podaci muškarca:

Prezime

 

Ime

 

JMBG

 

Adresa
(mesto, ulica, broj i telefon)

 

Uz zahtev se prilaže:

1. Izvod iz matične knjige rođenih za ženu,

2. Uverenje o državljanstvu Republike Srbije za oba partnera,

3. Uverenje Policijske uprave Pančevo o prijavi prebivališta za oba partnera i

4. Potvrda Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje - Filijala u Pančevu da su obavljena dva pokušaja vantelesne oplodnje na teret sredstava obaveznog zdravstvenog osiguranja.

Podnosilac zahteva - žena
___________________________

Podnosilac zahteva - muškarac
___________________________

REPUBLIKA SRBIJA
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
GRAD PANČEVO
KOMISIJA ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA VANTELESNU OPLODNJU
BROJ:
DATUM:
26000 PANČEVO, Trg kralja Petra I broj 2-4

Mišljenje
Komisije za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini

Lični podaci žene:

Prezime

 

Ime

 

JMBG

 

Adresa
(mesto, ulica, broj i telefon)

 

Lični podaci muškarca:

Prezime

 

Ime

 

JMBG

 

Adresa
(mesto, ulica, broj i telefon)

 

Uz zahtev za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju iz sredstava budžeta grada Pančeva u 2015. godinu, priloženi su sledeći dokazi:

1.

Izvod iz matične knjige rođenih za oba partnera

IMA

NEMA

2.

Uverenje o državljanstvu Republike Srbije za oba partnera

IMA

NEMA

3.

Uverenje Policijske uprave Pančevo o prijavi prebivališta za oba partnera

IMA

NEMA

4.

Potvrda Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje - Filijala u Pančevu da su obavljena dva pokušaja vantelesne oplodnje na teret sredstava obaveznog zdravstvenog osiguranja

IMA

NEMA

Mišljenje za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini:

 

 

SEKRETAR
______________________

 

PREDSEDNIK
______________________

ČLANOVI
______________________

______________________