ODLUKA

O USKLAĐIVANJU POSLOVANJA JAVNOG PREDUZEĆA "SLUŽBENI GLASNIK" BEOGRAD SA ZAKONOM O JAVNIM PREDUZEĆIMA

("Sl. glasnik RS", br. 26/2013 i 32/2015)

1. Uvodne odredbe

Član 1

Javno preduzeće "Službeni glasnik" Beograd (u daljem tekstu: Javno preduzeće) osnovano je Zakonom o objavljivanju zakona i drugih propisa i opštih akata i o izdavanju "Službenog glasnika Republike Srbije" ("Službeni glasnik RS", broj 72/91 i "Službeni list SRJ", broj 11/93 - SUS i "Službeni glasnik RS", broj 30/10), radi obavljanja delatnosti izdavanja "Službenog glasnika Republike Srbije", izdavanja obrazaca čiji su oblik i sadržina utvrđeni republičkim propisima, kao i publikacija koje su od interesa za rad republičkih organa.

Član 2

Osnivanje Javnog preduzeća upisano je u sudski registar Okružnog privrednog suda u Beogradu, registarski uložak 1-23854-00, rešenje FI 462/92 od 17. januara 1992. godine, a prevedeno je u Registar privrednih subjekata u Agenciji za privredne registre rešenjem BD 76306/2005 od 15. jula 2005. godine.

Član 3

Osnivač Javnog preduzeća je Republika Srbija, a prava osnivača ostvaruje Vlada (u daljem tekstu: Osnivač).

Član 4

Javno preduzeće posluje pod poslovnim imenom: Javno preduzeće "Službeni glasnik".

Skraćeno poslovno ime Javnog preduzeća je: JP "Službeni glasnik".

Sedište Javnog preduzeća je u Beogradu, Jovana Ristića broj 1.

Član 5

Javno preduzeće ima svojstvo pravnog lica i prava, obaveze i odgovornosti utvrđene zakonom i ovom odlukom.

Javno preduzeće za svoje obaveze odgovara celokupnom svojom imovinom.

Javno preduzeće ima pečat i štambilj, čiji se izgled i sadržina utvrđuju statutom Javnog preduzeća (u daljem tekstu: Statut).

2. Delatnosti Javnog preduzeća

Član 6

Pretežna delatnost Javnog preduzeća jeste:

- Šifra delatnosti: 5814.

- Naziv delatnosti: Izdavanje časopisa i periodičnih izdanja.

Delatnosti Javnog preduzeća od opšteg interesa su izdavanje i uređivanje "Službenog glasnika Republike Srbije", "Službenog glasnika Republike Srbije - Međunarodni ugovori" i "Službenog glasnika Republike Srbije - Prosvetni glasnik", u štampanom i elektronskom izdanju (u daljem tekstu: Službeni glasnik), vođenje Pravno-informacionog sistema Republike Srbije i objavljivanje oglasa čija je obaveza objavljivanja u Službenom glasniku određena zakonom ili drugim propisom, u skladu sa zakonom.

Član 7

Javno preduzeće obavlja i delatnosti: izdavanje i štampanje obrazaca čija je sadržina određena propisima Republike Srbije; izdavanje knjiga u štampanom i elektronskom obliku; izdavanje i štampanje naučne i stručne i udžbeničke literature, enciklopedijskih izdanja, rečnika i priručnika, časopisa, biltena i drugih periodičnih publikacija i naučno-popularne literature; izdavanje i štampanje obrazaca čija sadržina nije određena propisima Republike Srbije, brošura, kalendara, rokovnika, agendi, telefonskih podsetnika, adresara, crtaćih i skicen blokova, registratora, dosijea, prospekata i sličnih proizvoda od izdavačkih usluga, u štampanoj i elektronskoj formi; svih vrsta grafičkih usluga (sa štampom i bez štampe) za račun trećih lica; prodaje na veliko i malo proizvoda Javnog preduzeća; prodaja na malo knjiga, kancelarijskog materijala i pribora; prodaja na veliko papira, kancelarijskog materijala i pribora; spoljno-trgovinski promet knjige i papira; usluge prevođenja; druge delatnosti koje su određene Statutom, u skladu sa zakonom.

3. Prava, obaveze i odgovornosti Osnivača prema Javnom preduzeću i Javnog preduzeća prema Osnivaču

Član 8

Osnivač daje saglasnost na sledeće akte Javnog preduzeća:

1) dugoročne i srednjeročne planove rada i razvoja Javnog preduzeća i godišnji program poslovanja Javnog preduzeća;

2) finansijske izveštaje Javnog preduzeća;

3) raspodelu dobiti Javnog preduzeća i način pokrića gubitka Javnog preduzeća;

4) Statut;

5) statusne promene, promene pravne forme Javnog preduzeća i promene sedišta i poslovnog imena Javnog preduzeća;

6) ulaganje kapitala Javnog preduzeća;

7) procenu vrednosti kapitala Javnog preduzeća i iskazivanje kapitala Javnog preduzeća u akcijama;

8) program svojinske transformacije Javnog preduzeća i odluku o svojinskoj transformaciji Javnog preduzeća;

9) otuđenje nepokretnih stvari na kojima Javno preduzeće ima pravo svojine koje nije steklo prenošenjem iz javne svojine u svojinu Javnog preduzeća;

10) otuđenje nepokretnih stvari koje su iz javne svojine prenesene u svojinu Javnog preduzeća i nepokretnih stvari koje su u javnoj svojini, a treba da budu prenesene u svojinu Javnog preduzeća;

11) davanje garancija, avala, jemstava, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji ne ulaze u obavljanje delatnosti od opšteg interesa;

12) cene prodaje Službenog glasnika, visinu pretplate na Službeni glasnik, visinu naknade za pristup Pravno-informacionom sistemu Republike Srbije kad se za pristup plaća naknada, visinu naknade za objavljivanje akata koji se obavezno objavljuju u Službenom glasniku, ali uz plaćanje naknade i visinu naknade za objavljivanje akata pravnih i fizičkih lica koji se objavljuju u Službenom glasniku iako njihovo objavljivanje nije obavezno;

13) isplatu stimulacije Direktoru i Zameniku direktora.

Akt na koji Osnivač daje saglasnost smatra se usvojenim kad Osnivač na njega da saglasnost.

Član 9

Godišnji program poslovanja Javnog preduzeća donosi se i dostavlja Osnivaču radi davanja saglasnosti najkasnije do 1. decembra tekuće godine za narednu godinu.

Sadržina godišnjeg programa poslovanja i posledice njegovog nedonošenja, predviđeni su zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Javno preduzeće dužno je da dugoročne i srednjeročne planove rada i razvoja i godišnji program poslovanja uskladi sa zakonima i programskim i planskim aktima Osnivača.

Član 10

Javno preduzeće dužno je da ministarstvu nadležnom za poslove finansija, ministarstvu nadležnom za poslove trgovine, ministarstvu nadležnom za poslove rada i Republičkom sekretarijatu za zakonodavstvo kao resornom organu dostavlja tromesečne izveštaje o realizaciji godišnjeg programa poslovanja, na obrascu izveštaja koji propiše ministar nadležan za poslove finansija, u skladu sa zakonom.

Na osnovu toga, resorni organ iz stava 1. ovog člana sačinjava i dostavlja Osnivaču informaciju o stepenu usklađenosti između predviđenih i realizovanih aktivnosti iz godišnjeg programa poslovanja, u skladu sa zakonom.

Javno preduzeće dužno je da ministarstvu nadležnom za poslove finansija mesečno dostavlja izveštaj o rokovima izmirenja njegovih obaveza prema privrednim subjektima, prema zakonu kojim se uređuju rokovi izmirenja novčanih obaveza, na obrascu izveštaja koje propiše ministar nadležan za poslove finansija, u skladu sa zakonom.

Član 11

Ako se usvojeni godišnji program poslovanja Javnog preduzeća ne sprovodi u skladu sa smernicama ekonomske politike Vlade, naročito u delu politike zarada i zapošljavanja, kao i u pogledu redovnosti u rokovima plaćanja prema privrednim subjektima, ministarstvo nadležno za poslove finansija i ministarstvo nadležno za poslove rada i zapošljavanja neće izvršiti overu obrazaca koje Vlada propisuje za kontrolu obračuna i isplate zarada u javnim preduzećima, u skladu sa zakonom.

Član 12

U slučaju poremećaja u poslovanju Javnog preduzeća, Osnivač može preduzeti mere kojima se obezbeđuje nesmetano obavljanje delatnosti od opšteg interesa Javnog preduzeća, a naročito:

1) promenu unutrašnje organizacije Javnog preduzeća;

2) razrešenje Direktora i imenovanje privremenog direktora;

3) ograničenje prava raspolaganja pojedinim sredstvima u svojini Javnog preduzeća i u javnoj svojini.

Za vreme ratnog stanja Osnivač može u Javnom preduzeću utvrditi organizaciju koja je potrebna za obavljanje delatnosti od opšteg interesa Javnog preduzeća.

Član 13

Zaposleni u Javnom preduzeću imaju pravo na štrajk koje ostvaruju u skladu sa zakonom kojim se uređuje štrajk, kolektivnim ugovorom i drugim aktom.

U slučaju štrajka, Javno preduzeće dužno je da obezbedi uslove za obavljanje minimuma procesa rada, u skladu sa zakonom kojim se uređuje štrajk i aktom Osnivača o određivanju minimuma procesa rada u Javnom preduzeću.

Ako se u Javnom preduzeću ne obezbede uslovi za ostvarivanje minimuma procesa rada, u njemu se sprovode mere koje su određene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 14

U budžetu Republike Srbije Javnom preduzeću se obezbeđuje deo potrebnih sredstava za objavljivanje zakona i drugih propisa i akata koji se obavezno objavljuju u Službenom glasniku, kao i za vođenje Pravno-informacionog sistema Republike Srbije, u skladu sa zakonom.

4. Uslovi i način utvrđivanja i raspoređivanja dobiti i način pokrića gubitaka i snošenje rizika

Član 15

Javno preduzeće posluje po tržišnim uslovima.

Dobit i gubitak Javnog preduzeća utvrđuju se i raspodeljuju u skladu sa zakonom.

Odluku o raspodeli dobiti Javnog preduzeća donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača, i njome se određuje deo sredstava koji se uplaćuje u budžet Republike Srbije, u skladu sa zakonom.

Odluku o načinu pokrića gubitka Javnog preduzeća donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

5. Komisija za reviziju

Član 16

Javno preduzeće ima Komisiju za reviziju, koju imenuje Nadzorni odbor.

Komisija za reviziju ima tri člana, a Direktor ne može da bude njen član.

Komisija za reviziju:

1) priprema, predlaže i proverava sprovođenje računovodstvenih politika i politika upravljanja rizicima;

2) ispituje primenu računovodstvenih standarda prilikom pripreme finansijskih izveštaja i ocenjuje sadržinu finansijskih izveštaja;

3) ispituje da li su ispunjeni uslovi za izradu konsolidovanih finansijskih izveštaja;

4) sprovodi postupak imenovanja revizora Javnog preduzeća i predlaže Nadzornom odboru kandidata za revizora;

5) obavlja druge poslove koje joj poveri Nadzorni odbor.

6. Uslovi i način zaduživanja Javnog preduzeća

Član 17

Javno preduzeće može da se zadužuje pod uslovima koji su predviđeni zakonom kojim se uređuje javni dug.

7. Zastupanje Javnog preduzeća

Član 18

Javno preduzeće u poslovima unutrašnjeg i spoljnotrgovinskog prometa zastupa i predstavlja Direktor, bez ograničenja.

Direktor može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pismeno punomoćje za zastupanje Javnog preduzeća.

Direktor može, uz saglasnost Nadzornog odbora, dati i opozvati prokuru, u skladu sa zakonom.

8. Iznos osnovnog kapitala, opis i vrsta nenovčanog uloga

Član 19

Javno preduzeće posluje sredstvima Javnog preduzeća "Službeni glasnik", Beograd.

Ukupan upisani osnovni kapital Javnog preduzeća na dan 31. oktobra 2013. godine iznosi 1.314.432.000,00 dinara (slovima: jedna milijarda trista četrnaest miliona četiristo trideset dve hiljade dinara) i čini ga nenovčani ulog.

Osnovni kapital unet je u celosti.

Osnovni kapital iz stava 2. ovog člana udeo je Osnivača, kao jedinog člana sa 100% učešća u osnovnom kapitalu Javnog preduzeća.

9. Imovina Javnog preduzeća i otuđenje imovine Javnog preduzeća

Član 20

Imovinu Javnog preduzeća čine pravo svojine Javnog preduzeća na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva, hartije od vrednosti i druga imovinska prava, uključujući i pravo korišćenja na stvarima u javnoj svojini.

Javno preduzeće ne može da otuđi stvari koje se nalaze u njegovoj imovini, a na kojima javna preduzeća ne mogu da steknu svojinu.

Javno preduzeće može da otuđi nepokretne stvari na kojima ima pravo svojine koje nije steklo prenošenjem iz javne svojine u svojinu javnog preduzeća, samo pod uslovom da njihovo otuđenje neposredno ne ometa obavljanje delatnosti od opšteg interesa, i pod uslovom da je odluku o tome doneo Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

Pod istim uslovima Javno preduzeće može da otuđi i nepokretne stvari koje su iz javne svojine prenesene u svojinu Javnog preduzeća i nepokretne stvari koje su u javnoj svojini, a treba da budu prenesene u svojinu Javnog preduzeća.

Javno preduzeće može slobodno pribavljati i otuđivati pokretne stvari koje su iz javne svojine prenesene u svojinu Javnog preduzeća.

10. Organi Javnog preduzeća

Član 21

Upravljanje u Javnom preduzeću organizovano je kao jednodomno.

Organi Javnog preduzeća su Nadzorni odbor i Direktor.

Nadzorni odbor

Član 22

Nadzorni odbor ima pet članova, koje imenuje Vlada.

Nadzorni odbor čine jedan član koji je predstavnik zaposlenih u Javnom preduzeću, jedan član koji mora biti nezavisan član Nadzornog odbora Javnog preduzeća i tri člana koji se imenuju iz reda funkcionera ili državnih službenika na položaju, i to po jedan iz ministarstva nadležnog za poslove državne uprave, iz Generalnog sekretarijata Vlade, odnosno iz Republičkog sekretarijata za zakonodavstvo.

Mandat predsednika i članova Nadzornog odbora je četiri godine.

Član 23

Nadzorni odbor:

1) donosi dugoročne i srednjeročne planove rada i razvoja Javnog preduzeća i godišnji program poslovanja Javnog preduzeća, i stara se o njihovoj realizaciji;

2) donosi finansijske izveštaje Javnog preduzeća;

3) donosi odluke o raspodeli dobiti Javnog preduzeća i o načinu pokrića gubitka Javnog preduzeća;

4) donosi Statut;

5) odobrava statusne promene, promene pravne forme Javnog preduzeća i promene sedišta i poslovnog imena Javnog preduzeća;

6) odobrava ulaganje kapitala Javnog preduzeća;

7) donosi akt o proceni vrednosti kapitala Javnog preduzeća i o iskazivanju kapitala Javnog preduzeća u akcijama;

8) donosi program svojinske transformacije Javnog preduzeća i odluku o svojinskoj transformaciji Javnog preduzeća;

9) donosi odluku o otuđenju nepokretne stvari na kojoj Javno preduzeće ima pravo svojine koje nije steklo prenošenjem iz javne svojine u svojinu Javnog preduzeća;

10) donosi odluku o otuđenju nepokretne stvari koja je iz javne svojine prenesena u svojinu Javnog preduzeća i nepokretne stvari koja je u javnoj svojini, a treba da bude prenesena u svojinu Javnog preduzeća;

11) donosi odluku o davanju garancija, avala, jemstava, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji ne ulaze u obavljanje delatnosti od opšteg interesa;

12) donosi odluku o ceni prodaje Službenog glasnika, visini pretplate na Službeni glasnik, visini naknade za pristup Pravno-informacionom sistemu Republike Srbije kad se za pristup plaća naknada, visinu naknade za objavljivanje akata koji se obavezno objavljuju u Službenom glasniku, ali uz plaćanje naknade i visinu naknade za objavljivanje akata pravnih i fizičkih lica koji se objavljuju u Službenom glasniku iako njihovo objavljivanje nije obavezno;

13) donosi odluku kojom se saglašava sa davanjem ili oduzimanjem prokure;

14) predlaže iznos sredstava koji se u budžetu Republike Srbije obezbeđuju za objavljivanje zakona i drugih propisa i akata u Službenom glasniku i za vođenje Pravno-informacionog sistema Republike Srbije u delu u kome je pristup njemu besplatan;

15) nadzire rad Direktora i Zamenika direktora;

16) vrši unutrašnji nadzor nad poslovanjem Javnog preduzeća;

17) uspostavlja, odobrava i prati računovodstvo, unutrašnju kontrolu, finansijske izveštaje i politiku upravljanja rizicima u Javnom preduzeću;

18) zaključuje ugovor o radu na određeno vreme sa Direktorom i imenuje Zamenika direktora i zaključuje ugovor o radu s njim;

19) imenuje članove Komisije za reviziju, poverava joj poslove koji nisu predviđeni ovom odlukom i imenuje revizora Javnog preduzeća;

20) donosi odluku o isplati stimulacije Direktoru i Zameniku direktora.

Nadzorni odbor obavlja i druge poslove koji su kao delokrug Nadzornog odbora predviđeni zakonima kojim se uređuje pravni položaj privrednih društava i javnih preduzeća i Statutom.

Član 24

Nadzorni odbor odlučuje većinom glasova svojih članova.

Nadzorni odbor je konstituisan kad Osnivač imenuje predsednika Nadzornog odbora.

Član 25

Nadzorni odbor ne može preneti pravo na odlučivanje o pitanjima iz svog delokruga na Direktora ili drugog zaposlenog u Javnom preduzeću.

Član 26

Predsednik i članovi Nadzornog odbora imaju pravo na naknadu za rad u Nadzornom odboru.

Visinu naknade utvrđuje Osnivač, na osnovu izveštaja o realizaciji godišnjeg programa poslovanja Javnog preduzeća.

Direktor

Član 27

Direktora imenuje Osnivač na četiri godine, na osnovu sprovedenog javnog konkursa.

Javni konkurs za imenovanje Direktora sprovodi se u postupku propisanom zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 28

Za Direktora može biti imenovano lice koje ispunjava uslove predviđene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Direktor je javni funkcioner u smislu zakona kojim se uređuje borba protiv korupcije.

Član 29

Direktor:

1) predstavlja i zastupa Javno preduzeće;

2) organizuje rad Javnog preduzeća i rukovodi procesom rada;

3) vodi poslovanje Javnog preduzeća;

4) odgovara za zakonitost rada Javnog preduzeća;

5) predlaže finansijske izveštaje Javnog preduzeća;

6) izvršava odluke Nadzornog odbora.

Direktor je glavni i odgovorni urednik Službenog glasnika.

Direktor donosi opšte i pojedinačne akte Javnog preduzeća i obavlja druge poslove predviđene zakonom i Statutom, pod uslovom da ti akti i poslovi nisu zakonom, ovom odlukom ili Statutom predviđeni kao delokrug Nadzornog odbora.

Član 30

Direktor ima Zamenika direktora koji ga zamenjuje kad je odsutan ili sprečen.

Zamenika direktora imenuje Nadzorni odbor, na predlog Direktora.

Dok zamenjuje Direktora, Zamenik direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja kao Direktor.

Za Zamenika direktora može biti imenovano lice koje ispunjava uslove koji su zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća predviđeni za imenovanje izvršnih direktora javnih preduzeća.

Član 31

Direktor i Zamenik direktora imaju pravo na zaradu, a mogu imati i pravo na stimulaciju ako Javno preduzeće ostvari pozitivne poslovne rezultate.

Odluka o isplati stimulacije donosi se u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Stimulacija ne može biti određena kao učešće u raspodeli dobiti, i posebno se iskazuje u okviru godišnjih finansijskih izveštaja.

Član 32

Mandat Direktora prestaje istekom vremena na koji je imenovan, ostavkom i razrešenjem.

Direktor podnosi ostavku Osnivaču, u pismenoj formi.

Direktor može da povuče ostavku sve dok je Osnivač ne primi.

Direktor može biti razrešen iz razloga predviđenih zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 33

Predlog za razrešenje Direktora mogu podneti Nadzorni odbor ili Republički sekretarijat za zakonodavstvo.

Predlog za razrešenje Direktora mora biti obrazložen, sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se razrešenje predlaže.

Na postupak u kome se odlučuje da li će Direktor biti razrešen ili ne, primenjuje se zakon kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 34

Direktor može biti suspendovan na način i pod uslovima predviđenim zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 35

Javno preduzeće može imati Vršioca dužnosti direktora koga imenuje Osnivač u slučajevima i na period koji su predviđeni zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Vršilac dužnosti direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja Direktora.

11. Zaštita životne sredine

Član 36

Javno preduzeće dužno je da primenjuje sve zakone i druge propise kojima se uređuje zaštita životne sredine.

12. Javnost u radu Javnog preduzeća

Član 37

Javnost u radu Javnog preduzeća obezbeđuje se redovnim izveštavanjem javnosti o godišnjem programu poslovanja Javnog preduzeća i tromesečnim izveštajima o realizaciji godišnjeg programa poslovanja i izveštavanjem javnosti o drugim činjenicama koje mogu biti značajne za nju, a naročito: o revidiranim finansijskim godišnjim izveštajima i mišljenju ovlašćenog revizora na te izveštaje, izveštaj o posebnim ili vanrednim revizijama, o sastavu Nadzornog odbora, o imenima Direktora i Zamenika direktora, o organizaciji Javnog preduzeća i načinu komunikacije Javnog preduzeća sa javnošću.

Javno preduzeće dužno je da na svojoj internet stranici objavi doneseni godišnji program poslovanja i tromesečne izveštaje o njegovoj realizaciji, revidirane finansijske godišnje izveštaje, mišljenje ovlašćenog revizora na te izveštaje, sastav i kontakte Nadzornog odbora i kontakte Direktora i Zamenika direktora, kao i druge činjenice koje su značajne za javnost.

13. Opšti akti Javnog preduzeća

Član 38

Opšti akti Javnog preduzeća su Statut, odluke, pravilnici i drugi akti kojima se na opšti način uređuju određena pitanja.

Statut je osnovni opšti akt Javnog preduzeća.

Ostali opšti akti Javnog preduzeća moraju biti saglasni Statutu.

Odluke donosi Nadzorni odbor, a Direktor donosi pravilnike.

Član 39

Statutom se podrobnije uređuju: poslovno ime i sedište Javnog preduzeća; obavljanje delatnosti Javnog preduzeća koje nisu predviđene ovom odlukom; zastupanje Javnog preduzeća; način raspoređivanja dobiti i pokriće gubitaka Javnog preduzeća; rezerve; delokrug Nadzornog odbora i Direktora; način na koji se u Nadzorni odbor imenuje predstavnik zaposlenih u Javnom preduzeću; opšti akti Javnog preduzeća, nadležnost za njihovo donošenje i način njihovog stupanja na snagu; izgled i sadržina pečata i štambilja Javnog preduzeća; zaštita životne sredine i druga pitanja značajna za rad i poslovanje Javnog preduzeća i za ostvarivanje prava, obaveza i odgovornosti zaposlenih u Javnom preduzeću.

14. Prelazne odredbe

Član 40

Javno preduzeće nastavlja da obavlja delatnosti koje je obavljalo na dan donošenja ove odluke, a koje su određene Zakonom o objavljivanju zakona i drugih propisa i opštih akata i o izdavanju "Službenog glasnika Republike Srbije" i važećim Statutom Javnog preduzeća "Službeni glasnik".

Delatnost vođenja Pravno-informacionog sistema Republike Srbije, Javno preduzeće počinje da obavlja 1. januara 2014. godine.

Nadzorni odbor uskladiće Statut Javnog preduzeća "Službeni glasnik" sa ovom odlukom u roku od 15 dana od dana konstituisanja Nadzornog odbora.

Vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća nastavlja da vrši tu dužnost u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Zamenik direktora Javnog preduzeća nastavlja da vrši tu dužnost dok Nadzorni odbor ne imenuje Zamenika direktora Javnog preduzeća.

15. Završna odredba

Član 41

Ova odluka stupa na snagu 1. juna 2013. godine.

 

 

Samostalni član Odluke o izmeni
Odluke o usklađivanju poslovanja Javnog preduzeća "Službeni glasnik", Beograd sa Zakonom o javnim preduzećima

("Sl. glasnik RS", br. 32/2015)

Član 2

Ovu odluku objaviti u "Službenom glasniku Republike Srbije".