REŠENJE
O DAVANJU SAGLASNOSTI NA PRAVILNIK O NAČINU KORIŠĆENJA KUPALIŠTA "ŠTRAND" U NOVOM SADU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 18/2014, 39/2014 i 19/2015)

I. Daje se saglasnost na Pravilnik o načinu korišćenja kupališta "Štrand" u Novom Sadu, koji je doneo Nadzorni odbor Javnog komunalnog preduzeća "Gradsko zelenilo" Novi Sad na 28. sednici od 3. aprila 2014. godine.

II. Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

* * *

Na osnovu člana 25. stav 1. Odluke o obavljanju komunalne delatnosti održavanje javnih zelenih površina ("Službeni list Grada Novog Sada", broj 69/13), Nadzorni odbor Javnog komunalnog preduzeća "Gradsko zelenilo" Novi Sad na 28. sednici od 3. aprila 2014. godine, donosi

PRAVILNIK
O NAČINU KORIŠĆENJA KUPALIŠTA "ŠTRAND" U NOVOM SADU

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovim pravilnikom se utvrđuje radno vreme na kupalištu "Štrand" u Novom Sadu (u daljem tekstu: Štrand), bliži uslovi, način korišćenja i održavanje reda na Štrandu, uslovi, način i postupak davanja u zakup kabina, poslovnog objekta i poslovnog prostora na Štrandu, kao i druga pitanja od značaja za korišćenje Štranda.

Član 2

Pojedini izrazi upotrebljeni u ovom pravilniku imaju sledeće značenje:

1. korisnik Štranda je fizičko lice koje koristi Štrand za kupanje, odmor i razonodu;

2. zakupac kabine je fizičko lice, pravno lice ili preduzetnik koje ima zaključen ugovor sa Javnim komunalnim preduzećem "Gradsko zelenilo" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće) o zakupu kabine;

3. poslovni objekat je ugostiteljski objekat, kiosk i pult, ispred kojih može biti postavljena bašta, odnosno teren za mini golf;

4. poslovni prostor je mesto na Štrandu na kom može da bude postavljena pokretna tezga, izložbeni pult, slobodnostojeća ili zidna vitrina, uređaj za kokice, druge pečenjarske proizvode, "hot-dog" i sl., rashladni uređaj ili objekat za izvođenje zabavnog programa (u daljem tekstu: uređaji);

5. zakupac poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora je preduzetnik ili pravno lice koje ima zaključen ugovor o zakupu sa Preduzećem ili drugim pravnim licem koje ima pravo korišćenja objekta odnosno prostora na Štrandu.

II RADNO VREME

Član 3

Štrand je otvoren tokom cele godine, i to:

- u toku letnje sezone od 1. maja do 30. septembra tekuće godine, i

- u toku zimske sezone od 1. oktobra tekuće godine do 30. aprila naredne godine.

Član 4

Radno vreme Štranda u letnjoj sezoni je od 8,00 do 24,00 sata, osim petkom i subotom, kada je radno vreme Štranda od 8,00 do 1,00 sat narednog dana.

Radno vreme Štranda u zimskoj sezoni je od 8,00 do 20,00 sati.

Član 5

Kupanje u letnjoj sezoni je dozvoljeno u vremenu od 8,00 do 20,00 sati.

Član 6

Za vreme održavanja kulturnih, sportskih i drugih manifestacija na Štrandu, kao i za vreme izvođenja neophodnih radova na Štrandu, direktor Preduzeća može da utvrdi radno vreme drugačije od radnog vremena iz člana 4. ovog pravilnika o čemu će zakupci poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora (u daljem tekstu: Zakupci), korisnici Štranda i zakupci kabina biti blagovremeno obavešteni.

Član 7

Korisnici Štranda, zakupci kabina i Zakupci su dužni da se pridržavaju radnog vremena Štranda.

Član 8

Lica zaposlena kod Zakupca moraju napustiti Štrand najkasnije jedan sat nakon njegovog zatvaranja.

Izuzetno, lica ovlašćena od strane Zakupca za čuvanje poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora mogu ostati na Štrandu i nakon njegovog zatvaranja.

Zakupac je dužan da Preduzeću blagovremeno dostavi spisak lica iz stava 2. ovog člana.

Član 9

Vozilima za snabdevanje poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora Zakupaca dozvoljen je ulaz i zadržavanje na Štrandu u vremenu od 6,00 do 8,00 sati.

Prilikom ulaska vozila iz stava 1. ovog člana na Štrand, vozač je dužan da ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću da na uvid ličnu kartu ili drugu ispravu kojom dokazuje identitet.

Zakupac je dužan da o obavezi iz stava 2. ovog člana upozna preduzeće koje za njegove potrebe vrši dostavu robe.

III NAPLATA ULAZA NA ŠTRAND

Član 10

U letnjoj sezoni za ulazak na Štrand plaća se ulaznica.

Za vreme letnje sezone ulaznice na blagajnama Štranda prodaju se korisnicima Štranda u vremenu od 8,00 do 19,00 sati.

Obaveštenje o ceni ulaznica mora biti istaknuto na vidnom mestu na ulazima na Štrand iz člana 13. ovog pravilnika.

Za vreme zimske sezone ne vrši se naplata ulaznica.

Član 11

Ulaznica za vreme letnje sezone može biti dnevna i sezonska.

Zakupac male kabine ima pravo na dve besplatne sezonske ulaznice od kojih se jedna izdaje na njegovo ime, a druga na ime lica koje on odredi, dok zakupac velike kabine ima pravo na četiri besplatne sezonske ulaznice, od kojih se jedna izdaje na njegovo ime, a preostale tri na ime lica koje on odredi. Zakupac ima pravo na dve besplatne sezonske ulaznice na ime lica koja su kod njega zaposlena.

Član 12

Pri ulasku na Štrand, korisnik Štranda, zakupac kabine i Zakupac, dužan je da pokaže ulaznicu ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću.

Jednom poništena dnevna ulaznica pri ulasku na Štrand ne može se koristiti za ponovni ulazak istog ili drugog korisnika Štranda, zakupca kabine i Zakupca.

Član 13

Za ulazak na Štrand u letnjoj sezoni korisnici Štranda, zakupci kabina i Zakupci mogu da koriste četiri ulaza, i to:

- ulaz broj 1 kod centralnog platoa,

- ulaz broj 2 ispod Mosta "Slobode",

- ulaz broj 3 kod sportskih terena, i

- ulaz broj 4 kod Veslačkog kluba "Danubius".

U zavisnosti od sezone i broja korisnika Štranda, direktor Preduzeća može da utvrdi koji će se ulazi iz stava 1. ovog člana koristiti.

Član 14

Cene dnevnih i sezonskih ulaznica na Štrand utvrđuje Nadzorni odbor Preduzeća uz prethodnu saglasnost Gradskog veća Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradsko veće).

IV NAČIN I POSTUPAK DAVANJA U ZAKUP KABINA

Član 15

Kabine se daju u zakup za vreme letnje sezone u periodu od 1. maja do 30. septembra.

Član 16

Preduzeće je dužno da do 15. aprila tekuće godine objavi u sredstvima javnog informisanja obaveštenje o davanju u zakup kabina.

Član 17

Prilikom zakupa kabina u letnjoj sezoni prednost imaju dosadašnji zakupci kabina.

Pod dosadašnjim zakupcima kabina, u smislu ovog pravilnika, smatraju se fizička lica, pravna lica i preduzetnici koji u poslednjih pet godina u kontinuitetu imaju zaključen ugovor o zakupu kabine sa Preduzećem.

Član 18

O zakupu kabine zakupac kabine zaključuje ugovor sa Preduzećem kojim se regulišu uslovi, način i period na koji se kabina daje u zakup.

Zakupac kabine ne može izdati kabinu u podzakup drugom licu.

Član 19

Cenu zakupa kabina utvrđuje Nadzorni odbor Preduzeća uz prethodnu saglasnost Gradskog veća.

Član 20

Zakupac kabine je dužan da kabinu održava u ispravnom i čistom stanju.

U slučaju prouzrokovanja štete prilikom korišćenja kabine, zakupac kabine dužan je da Preduzeću nadoknadi štetu.

U kabini je zabranjeno držanje zapaljivih materija, goriva i motora za čamce.

Ovlašćeni zaposleni u Preduzeću imaju pravo da izvrše kontrolu kabine i provere da li se u kabini nalaze zapaljive materije, gorivo i motori za čamce.

Zakupac kabine je dužan da omogući nesmetani pregled kabine iz stava 4. ovog člana.

Član 21

Zakupac kabine je dužan da u roku od pet dana od dana isteka ugovora o zakupu kabine oslobodi kabinu od stvari i u ispravnom i funkcionalnom stanju je preda Preduzeću.

Član 22

Ukoliko zakupac kabine ne isprazni kabinu u roku utvrđenom u članu 21. ovog pravilnika, Preduzeće će kabinu otvoriti i osloboditi je od stvari zakupca kabine na njegov rizik i štetu.

U slučaju iz stava 1. ovog člana Preduzeće ne snosi odgovornost za propast ili nestanak stvari zakupca kabine.

Član 23

U slučaju da zakupac kabine postupa suprotno članu 20. ovog pravilnika Preduzeće ima pravo da raskine ugovor o zakupu kabine pre isteka vremena na koji je zaključen bez prava na povraćaj uplaćenih novčanih sredstava za zakup kabine.

IVa USTUPANJE KABINA NA KORIŠĆENJE BEZ NAKNADE

Član 23a

Nadzorni odbor Preduzeća može, na predlog Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu, određeni broj kabina (najviše 20), ustupiti na korišćenje bez naknade udruženjima osoba sa invaliditetom i lica sa posebnim potrebama sa teritorije Grada Novog Sada za realizaciju njihovih aktivnosti.

V NAČIN I POSTUPAK DAVANJA U ZAKUP POSLOVNOG OBJEKTA, ODNOSNO POSLOVNOG PROSTORA

Član 24

Poslovni objekat, odnosno poslovni prostor daje se u zakup putem javne licitacije (u daljem tekstu: Licitacija) učesniku javne licitacije koji ponudi najviši iznos zakupnine.

Član 25

Tekst oglasa o Licitaciji za davanje u zakup poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora na kupalištu "Štrand" u Novom Sadu (u daljem tekstu: Oglas) utvrđuje Nadzorni odbor Preduzeća, uz saglasnost Gradskog veća.

Oglas se objavljuje u sedištu Preduzeća i na zvaničnoj internet stranici Preduzeća.

Obaveštenje o raspisanom Oglasu dostavlja se sredstvima javnog informisanja radi davanja informacija u vezi sa raspisanim Oglasom.

Član 26

Oglas sadrži:

- period na koji se daje u zakup poslovni objekat, odnosno poslovni prostor,

- oznaku i lokaciju poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora koji se daje u zakup,

- površinu bašte za određene poslovne objekte,

- vrstu delatnosti,

- instalisanu snagu električne energije za poslovni objekat, odnosno poslovni prostor,

- početnu visinu zakupnine,

- visinu garantovanog iznosa (kaucije) i broj računa na koji se uplaćuje,

- uslove učešća na Licitaciji i podatke o dokumentaciji potrebnoj za učešće,

- način saopštavanja rezultata Licitacije,

- kriterijum za izbor zakupca,

- rok u kom će biti doneta odluka o dodeli ugovora o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, i

- druga obaveštenja u vezi sa postupkom Licitacije.

Član 27

Postupak Licitacije sprovodi Komisija za sprovođenje postupka javne licitacije za dodelu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora na kupalištu "Štrand" u Novom Sadu (u daljem tekstu: Komisija) na javnoj sednici.

Komisiju imenuje direktor Preduzeća iz reda zaposlenih na period od godinu dana.

Komisija ima predsednika, zamenika predsednika, dva člana i dva zamenika člana.

Zadatak Komisije je da:

- donese Poslovnik o svom radu,

- sprovede postupak Licitacije,

- proverava ispunjenost uslova učesnika Licitacije,

- predloži Nadzornom odboru najpovoljnijeg ponuđača, i

- obavlja i druge poslove u skladu sa ovim pravilnikom i po nalogu Nadzornog odbora, a u cilju sprovođenja postupka Licitacije.

Član 28

Pravo učešća na Licitaciji imaju pravna lica i preduzetnici, pod uslovom da su upisani u Registar privrednih subjekata Agencije za privredne registre za obavljanje delatnosti koja će se obavljati u okviru poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora i da su uplatili kauciju.

Lica iz stava 1. ovog člana, koja su u prethodnom periodu imala zaključen ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora sa Preduzećem, mogu učestvovati na Licitaciji ako su uredno izmirila obaveze prema Preduzeću i ako su u prethodnom periodu namenski koristila poslovni objekat, odnosno poslovni prostor.

Na Licitaciji ne mogu učestvovati lica kojima je otkazan ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora na Štrandu, kao i lica koja su u sporu sa Preduzećem.

Član 29

Kaucija se uplaćuje na račun Preduzeća, najkasnije dan pre dana određenog za održavanje Licitacije.

Učesnicima Licitacije kojima nije dodeljen poslovni objekat, odnosno poslovni prostor, kaucija se vraća nakon sprovođenja Licitacije, a najkasnije u roku od sedam dana od dana donošenja odluke o dodeli ugovora o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Član 30

Postupak sprovođenja Licitacije utvrđen je poslovnikom o radu Komisije.

Komisija o toku Licitacije vodi zapisnik.

Član 31

Jedan učesnik Licitacije može licitirati za više poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora, a najviše do jedne četvrtine poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora za koje se Oglas raspisuje.

Član 32

Komisija nakon sprovedene Licitacije utvrđuje predlog najpovoljnijeg ponuđača za konkretni poslovni objekat, odnosno poslovni prostor i dostavlja ga Nadzornom odboru Preduzeća.

Nadzorni odbor Preduzeća je dužan da, na osnovu predloga Komisije iz stava 1. ovog člana, u roku od tri dana od dana održavanja Licitacije donese odluku o dodeli ugovora o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Član 33

Stručne službe Preduzeća će u roku od tri dana od dana donošenja odluke o dodeli ugovora o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora dostaviti obaveštenje o odluci Nadzornog odbora Preduzeća učesnicima Licitacije (u daljem tekstu: Obaveštenje).

U Obaveštenju iz stava 1. ovog člana, učesnicima Licitacije kojima je dodeljen ugovor o zakupu poslovnog objekta naznačen je iznos depozita za utrošak električne energije i paušal za utrošak vode i održavanje čistoće, a učesnicima Licitacije kojima je dodeljen ugovor o zakupu poslovnog prostora naznačen je iznos paušala za utrošak električne energije, vode i održavanje čistoće (u daljem tekstu: troškovi korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora), kao i iznos zakupnine.

Na izlicitiranu cenu, porez na dodatu vrednost pada na teret zakupca.

Član 34

Učesnik Licitacije kome je dodeljen ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, dužan je da u roku od pet dana od dana prijema Obaveštenja izvrši uplatu troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i iznos zakupnine.

U slučaju da učesnik Licitacije, kome je dodeljen ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, odustane od zakupa dodeljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, odnosno ne uplati iznos troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i iznos zakupnine u roku iz stava 1. ovog člana, učesnik Licitacije gubi pravo na povraćaj kaucije, a Komisija će poslovni objekat, odnosno poslovni prostor ponuditi sledećem učesniku Licitacije, koji je ponudio sledeću najvišu cenu zakupa poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Ukoliko učesnik Licitacije koji je ponudio sledeću najvišu cenu zakupa poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora ne prihvati ponudu, Licitacija za taj poslovni objekat, odnosno poslovni prostor smatra se neuspelom.

Član 35

Učesnik Licitacije kome je dodeljen ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, nakon uplate troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i iznosa zakupnine, sa Preduzećem zaključuje ugovor o zakupu.

Učesnik Licitacije, kome je dodeljen ugovor o zakupu poslovnog objekta, dužan je da prilikom zaključenja ugovora o zakupu, Preduzeću dostavi potpisanu menicu sa potpisanim meničnim ovlašćenjem kao garanciju za izmirenje troškova korišćenja poslovnog objekta, a Preduzeće se obavezuje da menicu vrati najkasnije u roku od 90 dana od dana izmirenja obaveza Zakupca za koje je menica izdata.

Član 36

Nakon zaključenja ugovora o zakupu, Zakupac može da preuzme poslovni objekat, odnosno poslovni prostor u zakup.

Član 37

Učesniku Licitacije kome je dodeljen ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora i sa kojim je zaključen ugovor o zakupu, kaucija se uračunava u cenu zakupa.

Član 38

Nadzorni odbor Preduzeća nakon donošenja odluke o dodeli ugovora o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, utvrđuje koji poslovni objekti, odnosno poslovni prostori nisu izdati u zakup.

Nadzorni odbor Preduzeća će za objekte iz stava 1. ovog člana odlučiti da li će sprovesti novu Licitaciju.

U slučaju da Nadzorni odbor Preduzeća donese odluku o sprovođenju nove licitacije, početna visina zakupnine poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora ne može biti niža od početne visine zakupnine utvrđene za postupak prve Licitacije.

Izuzetno od stava 3. ovog člana, ukoliko postoje objektivne okolnosti zbog kojih je celishodno umanjiti početnu visinu zakupnine, Nadzorni odbor će utvrditi početnu visinu zakupnine koja je niža od početne visine zakupnine utvrđene za postupak prve Licitacije.

U slučaju iz stava 4. ovog člana početna visina zakupnine može se umanjiti najviše do 30%.

VI PRAVA I OBAVEZE ZAKUPCA I PREDUZEĆA

Član 39

Zakupac poslovni objekat, odnosno poslovni prostor koristi u skladu sa pravilima propisanim Oglasom, ugovorenim pravima i obavezama, kao i u skladu sa ovim pravilnikom.

Član 40

Zakupac je dužan da obezbedi dozvolu za rad od nadležnih organa za obavljanje delatnosti u poslovnom objektu, odnosno poslovnom prostoru.

Član 41

Zakupac ne može dati poslovni objekat, sa pripadajućom baštom, odnosno terenom za mini golf, odnosno poslovni prostor, u podzakup drugom licu.

Član 42

Zakupac ne može da vrši prepravke na zakupljenom poslovnom objektu, odnosno poslovnom prostoru bez prethodne saglasnosti Nadzornog odbora Preduzeća.

Član 43

Zakupac poslovnog objekta je dužan da baštu, odnosno teren za mini golf, postavi na za to predviđeno i posebno označeno mesto, u skladu sa Oglasom i skicom Preduzeća.

Baštu iz stava 1. ovog člana čine stolovi, stolice i suncobrani.

Zakupac poslovnog prostora je dužan da uređaj postavi na za to predviđeno i posebno označeno mesto, u skladu sa Oglasom i skicom Preduzeća.

Član 44

Zakupac oko poslovnog objekta, kao i na prostoru predviđenom za postavljanje bašte, odnosno terena za mini golf, ne može postavljati rashladne uređaje, aparate, ambalažu, tende i slično.

Zakupac oko poslovnog prostora, ne može postavljati rashladne uređaje, aparate, ambalažu, tende i slično.

Ukoliko Zakupac postupi suprotno odredbama st. 1. i 2. ovog člana, Preduzeće će, bez upozorenja Zakupca, ukloniti postavljene rashladne uređaje, aparate, ambalažu, tende i slično, o trošku Zakupca.

Član 45

Preduzeće će Zakupcu poslovnog objekta predati na korišćenje jedan dvodelni sudoper sa baterijom za vodu, jedan potisni bojler, jedan strujomer i jedan protivpožarni aparat (u daljem tekstu: zaduženi inventar).

Pored zaduženog inventara iz stava 1. ovog člana, Preduzeće će Zakupcu poslovnog objekta obezbediti prostor za magacin.

Preduzeće se obavezuje da Zakupcu obezbedi pristup službenim toaletima.

Član 46

Zakupac zaduženi inventar koristi sa pažnjom dobrog domaćina.

Uređaje i instalacije u zakupljenom poslovnom objektu, odnosno poslovnom prostoru Zakupac mora da održava u ispravnom i funkcionalnom stanju, i mora da obavesti Preduzeće o njihovom eventualnom oštećenju ili nestanku, kao i da nadoknadi nastalu štetu prema opštim propisima za naknadu štete.

Član 47

Zakupac poslovni objekat, odnosno poslovni prostor, preuzima u viđenom stanju.

O preuzimanju poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, sačinjava se zapisnik.

Član 48

Zakupac poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, prilikom uplate zakupnine, uplaćuje troškove korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, a čiju visinu utvrđuje Preduzeće, na osnovu površine i namene poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Član 49

Zakupac prilikom preuzimanja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora u zakup i na kraju perioda zakupa mora da izvrši unutrašnje i spoljno pranje i čišćenje zakupljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Član 50

Zaduženi inventar iz člana 45. ovog pravilnika Zakupac će predati ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću najkasnije dve nedelje nakon završetka perioda zakupa poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Član 51

Preduzeće nije dužno da čuva stvari i inventar Zakupca, niti odgovara za njih.

Zakupac sam organizuje čuvanje svog inventara.

Preduzeće ne snosi obavezu naknade štete za nestanak i oštećenje stvari Zakupca koje su unete na prostor Štranda.

Član 52

Zakupac je dužan da održava čistoću oko zakupljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i prostora predviđenog za baštu, odnosno teren za mini golf i da smeće odlaže na posebna za to predviđena mesta.

Zakupac koji obavlja delatnost pripreme i prodaje hrane dužan je da obezbedi kante za pražnjenje ulja iz friteza i za otpatke od hrane, kao i da ih sam iznese sa Štranda.

Ovlašćeni zaposleni u Preduzeću imaju pravo kontrole zakupljenih poslovnih objekata, odnosno poslovnih prostora i provere da li se Zakupac pridržava obaveza utvrđenih u st. 1. i 2. ovog člana.

Zakupac je dužan da omogući ovlašćenom zaposlenom u Preduzeću nesmetani pregled poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Član 53

Zakupac ne može da koristi sopstvene muzičke uređaje, niti da organizuje muzičke programe.

Muzika na Štrandu se emituje putem razglasne stanice ili sa prostora predviđenih za kulturno-umetnička dešavanja (bine).

Izuzetno, Zakupcu se može dozvoliti da posle 20,00 sati organizuje kulturno-umetničke, audio i video sadržaje na osnovu posebnog programa, koji je Zakupac dužan da pisanim putem dostavi Preduzeću na saglasnost najkasnije pet dana pre organizovanja manifestacije.

Član 54

Zakupac ne može da vrši promovisanje proizvoda i usluga bez prethodne pisane saglasnosti Preduzeća.

Član 55

Preduzeće je dužno da Zakupcu za zakupljeni poslovni objekat, odnosno poslovni prostor obezbedi instalisanu snagu električne energije koja se za svaki poslovni objekat, odnosno poslovni prostor pojedinačno određuje Oglasom, odnosno ugovorom o zakupu.

Zakupac instalisanu snagu električne energije iz stava 1. ovog člana ne sme da prekorači.

Ovlašćeni zaposleni u Preduzeću imaju pravo da izvrše kontrolu i provere da li Zakupac postupa u skladu sa stavom 2. ovog člana, a Zakupac je u obavezi da omogući nesmetan pregled.

Član 56

Zakupac mora da bude prisutan prilikom primopredaje zakupljenog poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, kao i prilikom vraćanja zaduženog inventara iz člana 45. ovog pravilnika nakon završetka perioda zakupa, kako bi se sačinio zapisnik o stanju električnog brojila.

Ukoliko Zakupac ne bude prisutan u slučajevima iz stava 1. ovog člana, stanje električnog brojila će utvrditi ovlašćeni zaposleni u Preduzeću.

Na stanje brojila utvrđenog na način iz stava 2. ovog člana Zakupac nema pravo prigovora.

Član 57

Ukoliko Zakupac postupa suprotno odredbama ovog pravilnika, Preduzeće može da raskine ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora bez prava na povraćaj uplaćenih novčanih sredstava na ime zakupa i troškova korišćenja poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora.

Ukoliko Preduzeće raskine ugovor o zakupu poslovnog objekta, odnosno poslovnog prostora, poslovni objekat, odnosno poslovni prostor će se izdati putem neposredne pogodbe, shodnom primenom odredbi čl. od 24. do 38. ovog pravilnika.

VII USLOVI I NAČIN KORIŠĆENJA ŠTRANDA I ODRŽAVANJE REDA NA NJEMU

Član 58

Korisnik Štranda, zakupac kabine i Zakupac su dužni da Štrand koriste u skladu sa njegovom namenom, odnosno u skladu sa uslovima propisanim ovim pravilnikom.

Preduzeće je dužno da obezbedi održavanje reda i čistoće na Štrandu u skladu sa uslovima propisanim Odlukom o obavljanju komunalne delatnosti održavanje javnih zelenih površina i ovim pravilnikom.

Član 59

Preduzeće ne snosi odgovornost i obavezu naknade štete za nestanak ili oštećenje stvari koje su unete na prostor Štranda.

Član 60

Preduzeće je dužno da tokom cele godine organizuje čuvarsku službu neprekidno.

U toku letnje sezone Preduzeće je dužno da obezbedi spasilačku službu na vodi kao i službu pružanja prve pomoći.

Član 61

Za vreme letnje sezone korisnici Štranda, zakupci kabina i Zakupci mogu da ostavljaju bicikle na posebno označenom mestu, unutar Štranda, kod ulaza broj 2 ispod Mosta "Slobode".

Nadzorni odbor Preduzeća utvrđuje cene za korišćenje posebno označenog mesta iz stava 1. ovog člana, uz prethodnu saglasnost Gradskog veća.

Član 62

Na Štrandu je zabranjena vožnja bicikla, bicikla sa motorom, rolera, rolšua, skejtborda i trotineta.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, u zimskoj sezoni, na Štrandu je dozvoljena vožnja rolera, rolšua i trotineta.

Član 63

Motorna vozila i druga prevozna sredstva mogu da se parkiraju samo na označenim mestima za parkiranje motornih vozila van prostora Štranda.

VIII ZAVRŠNE ODREDBE

Član 64

Stupanjem na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o načinu korišćenja Kupališta "Štrand" u Novom Sadu ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 9/09, 19/11 i 15/13).

Član 65

Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana dobijanja saglasnosti Gradskog veća, a objaviće se u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

Samostalni članovi Pravilnika o izmenama i dopunama
Pravilnika o načinu korišćenja kupališta "Štrand" u Novom Sadu

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 19/2015)

Član 3

Prilikom ustupanja kabina na korišćenje bez naknade udruženjima iz člana 23a ovog pravilnika u 2015. godini, prednost imaju udruženja osoba sa invaliditetom i lica sa posebnim potrebama sa teritorije Grada Novog Sada, koja su u 2014. godini imala zaključen ugovor o zakupu kabine sa Preduzećem.

Član 4

Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana dobijanja saglasnosti Gradskog veća Grada Novog Sada, a objaviće se u "Službenom listu Grada Novog Sada".