ODLUKA

O PRODAJI POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA NA JAVNIM POVRŠINAMA ZA 2015. GODINU

("Sl. glasnik Grada Vranja", br. 11/2015)

Član 1

Ovom Odlukom određuju se lokacije na javnim površinama koje se mogu koristiti u poslovne svrhe u 2015. godini za prodaju poljoprivrednih proizvoda i utvrđuje period mogućeg korišćenja.

Član 2

Poljoprivredni proizvodi koji se mogu prodavati na javnim površinama su lubenice i dinje.

Član 3

Poljoprivredni proizvodi, odnosno lubenice i dinje se na određenim lokacijama na javnim površinama mogu prodavati samo iz koša, kojima raspolaže Javno komunalno preduzeće "Komrad" i čija površina iznosi 2,7 x 1,8 m, odnosno 4,86 m2.

Za korišćenje trotoara ili drugog javnog prostora u poslovne svrhe plaća se taksa u dnevnom iznosu za svaki celi ili započeti kvadratni metar zauzete površine i to za poljoprivredne proizvode u iznosu od 48 din/m2, koju je u obavezi da plaća podnosilac zahteva za navedenu namenu, shodno Odluci o izmeni i dopuni Odluke o lokalnim komunalnim taksama - Tarifa lokalnih komunalnih taksi, Tarifni broj 4.

Član 4

Lokacije na javnim površinama (trotoari i drugi javni prostor) koje se mogu koristiti u poslovne svrhe za prodaju poljoprivrednih proizvoda - lubenica i dinja su:

1. u ulici Karađorđevoj, na potezu od ulice u pijacu do česme, odnosno do raskrsnice sa Nemanjinom ulicom, leva strana trotoara ulice Karađorđeve (na ovom mestu rasporediti 7-8 koševa);

2. u ulici Proleterskih brigada, na parkingu pored benzinske pumpe (na ovom mestu rasporediti 2-3 koša);

3. u ulici Kosovskoj, pored ograde Gradskog stadiona, postoji mesto za postavljanje više koševa; i

4. na trgu Bratstva i jedinstva, preko puta donjeg ulaza u pijacu Tekija, na desnom trotoaru gledano iz ulice Proleterskih brigada ka Crvenom krstu (na ovom mestu rasporediti 4-5 koša).

Član 5

Period mogućeg korišćenja javnih površina u poslovne svrhe za prodaju poljoprivrednih proizvoda - lubenica i dinja je od 01. jula 2015. godine do 20. septembra 2015. godine.

Član 6

Sekretarijat za finansije i privredu - Odsek lokalne poreske administracije pri sklapanju Ugovora za korišćenje javnih površina obavezuje korisnike javnih površina da omoguće nesmetano korišćenje privatne imovine ispred koje se nalazi javna površina (garaže, kiosci i slično).

Član 7

Rešenje za korišćenje javnih površina u poslovne svrhe za prodaju poljoprivrednih proizvoda donosi Sekretarijat za finansije i privredu - Odeljenje lokalne poreske administracije, koje takođe zaključuje i ugovor za korišćenje javnih površina u poslovne svrhe u tekućoj godini sa podnosiocima zahteva kojima je izdato rešenje.

Sekretarijat za finansije - 0deljenje lokalne poreske administracije rešenja donosi po redosledu podnošenja zahteva, a taksa se plaća unapred.

Rešenjem i ugovorom bliže navedenih u stavu 1. ovog člana bliže će se urediti sva pitanja u vezi sa prodajom poljoprivrednih proizvoda - lubenica i dinja.

Navedeni Sekretarijat ne može sklopiti ugovor za korišćenje javnih površina u poslovne svrhe u tekućoj godini, sa obveznicima koji u prethodnom periodu nisu izmirili obaveze po ovom osnovu, shodno Odluci o izmeni i dopuni Odluke o lokalnim komunalnim taksama - Tarifnog broja 4.

Član 8

Kontrolu korišćenja javnih površina vrši Sekretarijat za komunalnu policiju i Sekretarijat za inspekcijske poslove i zaštitu životne sredine.

Navedeni sekretarijati su u obavezi da vrše strogu kontrolu prodaje poljoprivrednih proizvoda na javnim površinama van lokacija određenih ovom odlukom.

Član 9

Korisnici navedenih javnih površina su u obavezi da sa JKP "Komrad" Vranje regulišu obaveze u pogledu zakupa koševa i svih drugih obaveza iz nadležnosti ovog preduzeća, a po predmetnom pitanju.

Član 10

Odluka stupa na snagu narednog dana od dana donošenja.

Član 11

Odluku objaviti u "Službenom glasniku grada Vranja".