REŠENJE
O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PROCENU POTREBA ZA PRUŽANJEM DODATNE OBRAZOVNE, ZDRAVSTVENE I SOCIJALNE PODRŠKE DETETU I UČENIKU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 38/2013 i 35/2015)

1. Ovim rešenjem obrazuje se Komisija za procenu potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene i socijalne podrške detetu i učeniku (u daljem tekstu: Interresorna komisija).

2. Zadatak Interresorne komisije je da:

- vrši procenu potrebe za dodatnom obrazovnom, zdravstvenom i socijalnom podrškom detetu i učeniku, u skladu sa Pravilnikom o dodatnoj obrazovnoj, zdravstvenoj i socijalnoj podršci detetu i učeniku,

- dostavlja redovne izveštaje o svom radu Gradskoj upravi za socijalnu i dečiju zaštitu (u daljem tekstu: Gradska uprava), kao i resornim ministarstvima o predloženoj i pruženoj podršci, najmanje dva puta godišnje,

- daje mišljenje o potrebi odsustva sa rada ili rada sa polovinom punog radnog vremena roditelja, odnosno usvojitelja, hranitelja ili staratelja deteta mlađeg od pet godina kome je potrebna posebna nega zbog teškog stepena psihofizičke ometenosti, u skladu sa Pravilnikom o uslovima, postupku i načinu ostvarivanja prava na odsustvo sa rada radi posebne nege deteta ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 1/02).

3. Interresorna komisija ima šest stalnih članova, tri zamenika članova i dva povremena člana.

Stalni članovi Interresorne komisije su: predstavnik sistema zdravstvene zaštite (pedijatar), predstavnik obrazovno-vaspitnog sistema (školski psiholog) i predstavnik sistema socijalne zaštite (stručni radnik na poslovima socijalnog rada).

Predsednika Interresorne komisije biraju stalni članovi Komisije iz svojih redova.

Broj i sastav povremenih članova Interresorne komisije određuje se za svako pojedinačno dete, tako što se iz dva sistema, iz kojih je potrebna podrška od posebnog značaja, kao član Komisije poziva po jedno lice koje ima najviše saznanja o detetu.

Povremene članove Interresorne komisije određuje predsednik Komisije.

4. Sedište Interresorne komisije je u prostorijama Škole za osnovno i srednje obrazovanje "Milan Petrović" sa domom učenika, Novi Sad, Ulica braće Ribnikara, broj 32.

5. Naknada za rad, stalnim članovima i zamenicima članova Interresorne komisije, za obavljanje poslova iz alineje 1. i 2. tačke 2. ovog rešenja, po detetu, bez obračunatih poreza i doprinosa, iznosi 800,00 dinara.

Naknada za rad, predstavnika sistema zdravstvene zaštite (pedijatar), za obavljanje poslova iz alineje 3. tačke 2. ovog rešenja, po detetu, bez obračunatih poreza i doprinosa, iznosi 600,00 dinara.

Naknada iz stava 1. i 2. ove tačke isplaćuje se na osnovu zapisnika o radu Interresorne komisije, a prema rešenju koje donosi Gradska uprava.

6. Interresorna komisija ima koordinatora koji obavlja stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe rada Komisije.

Koordinator učestvuje u radu Interresorne komisije, bez prava odlučivanja.

7. Zahtev/inicijativa Interresornoj komisiji za procenu potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene i socijalne podrške detetu i učeniku podnosi se Gradskoj upravi za socijalnu i dečiju zaštitu, putem pisarnice Gradske uprave za opšte poslove, Novi Sad, Trg slobode 1.

8. Interresorna komisija može da obavlja poslove i za druge opštine, na osnovu zaključenog sporazuma između Gradske uprave i opštinske uprave.

9. Rešenje o obrazovanju i imenovanju Komisije za pregled dece sa smetnjama u razvoju ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 42/11 i 2/13) prestaje da važi 30. juna 2013. godine.

10. Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".