ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2016. I 2017. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 35/2015) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2016. i 2017. godini.
Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:
- za 2016.godinu u iznosu od 71.415.557.233 dinara,
- za 2017. godinu u iznosu od 71.415.557.233 dinara.
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2016. i 2017. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
2016. g. |
2017. g. |
|
|
|
|
|
|
1 |
Služba za opšte poslove |
1.1. |
Elektro materijal |
3.000.000 |
2.600.000 |
|
|
1.2. |
Stolarsko-bravarski potrošni materijal |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.3. |
Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave |
3.000.000 |
2.000.000 |
|
|
1.4. |
Potrošni vodovodni materijal |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.5. |
Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave |
1.500.000 |
3.000.000 |
|
|
1.6. |
Gorivo za službena vozila i agregate |
60.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.7. |
Uniforma za pripadnike Komunalne policije GU i radna odeća i obuća |
160.000.000 |
|
|
|
1.8. |
Hemijska sredstva za održavanje higijene |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
1.9. |
Papirna galanterija za održavanje toaletne higijene |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
1.10. |
PVC i papirni materijal za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
1.000.000 |
900.000 |
|
|
1.11. |
Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda |
30.000.000 |
27.500.000 |
|
|
1.12. |
Energenti za grejnu sezonu |
46.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.13. |
Kancelarijski materijal |
95.000.000 |
60.000.000 |
|
|
1.14. |
Električna energija |
70.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.15. |
Radovi na objektima Gradske uprave |
11.000.000 |
11.000.000 |
|
|
1.16. |
Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2 |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
1.17. |
Izrada štampanog materijala |
7.000.000 |
7.000.000 |
|
|
1.18. |
Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.19. |
Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda |
9.000.000 |
9.000.000 |
|
|
1.20. |
Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana |
6.000.000 |
6.500.000 |
|
|
1.21. |
Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
1.22. |
Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda |
34.000.000 |
29.000.000 |
|
|
1.23. |
Usluga tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart" |
22.000.000 |
12.000.000 |
|
|
1.24. |
Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
1.25. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi |
38.000.000 |
30.000.000 |
|
|
1.26. |
Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave |
2.200.000 |
2.200.000 |
|
|
1.27. |
Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda |
27.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.28. |
Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
1.29. |
Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
1.30. |
Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija |
30.000.000 |
27.000.000 |
|
|
1.31. |
Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda |
3.000.000 |
3.000.000 |
|
|
1.32. |
Usluga pranja, hemijskog čišćenja za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge |
650.000 |
650.000 |
|
|
1.33. |
Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda |
45.000.000 |
40.000.000 |
|
|
1.34. |
Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
900.000 |
900.000 |
|
|
1.35. |
Usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
1.36. |
Telekomunikacione usluge L3VPN-međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija |
30.000.000 |
25.000.000 |
|
|
1.37. |
Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova |
2.000.000 |
0 |
|
|
1.38. |
Naknada za usluge tehničkog održavanja, tehničkog upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "PALATA" |
9.000.000 |
9.000.000 |
|
|
1.39. |
Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje |
40.000.000 |
20.000.000 |
|
|
1.40. |
Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge |
2.000.000 |
1.800.000 |
|
|
1.41. |
Usluga čišćenja klimatizacije u objektu Gradske uprave u ul. Kraljice Marije br. 1 |
3.600.000 |
0 |
|
|
1.42. |
Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe |
1.800.000 |
1.800.000 |
|
|
1.43. |
Stručna literatura |
6.000.000 |
6.000.000 |
|
|
1.44. |
Uniforme za potrebe Gradskog štaba za vanredne situacije |
3.900.000 |
0 |
|
|
1.45. |
Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije poštanskih naloga za potrebe Komunalne policije |
2.000.000 |
0 |
|
|
1.46. |
Usluga isporuke i održavanje podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda |
12.000.000 |
0 |
|
|
1.47. |
Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda |
3.500.000 |
0 |
|
|
1.48. |
Usluga ustupanja registratorskog materijala Istorijskom arhivu Beograda na čuvanje |
3.000.000 |
0 |
|
|
1.49. |
Usluga navijanja mašine za frankiranje i doplatne marke |
18.000.000 |
10.000.000 |
|
|
|
svega: |
913.150.000 |
518.950.000 |
|
|
|
|
|
|
2 |
Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda |
2.1. |
Nabavka energetskih usluga |
24.430.000 |
24.430.000 |
|
|
2.2. |
Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.) |
31.922.000 |
31.922.000 |
|
|
2.3. |
Nabavka usluga komunikacija |
11.400.000 |
11.400.000 |
|
|
2.4. |
Nabavka usluga osiguranja |
19.000.000 |
19.000.000 |
|
|
2.5. |
Nabavka usluga zakupa imovine i opreme |
3.730.000 |
3.730.000 |
|
|
2.6. |
Nabavka usluge službenih putovanja u zemlji |
140.000 |
140.000 |
|
|
2.7. |
Nabavka usluge službenih putovanja u inostranstvu |
500.000 |
500.000 |
|
|
2.8. |
Nabavka administrativnih usluga |
250.000 |
250.000 |
|
|
2.9. |
Nabavka kompjuterskih usluga |
2.300.000 |
2.300.000 |
|
|
2.10. |
Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
2.11. |
Nabavka usluga informisanja |
4.320.000 |
4.320.000 |
|
|
2.12. |
Nabavka stručnih usluga (zastupanja, veštačenja, revizija, procena i dr.) |
16.375.000 |
16.375.000 |
|
|
2.13. |
Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija) |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
2.14. |
Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade i dr.) |
8.743.000 |
8.743.000 |
|
|
2.15. |
Nabavka usluga sporta |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
2.16. |
Nabavka medicinskih usluga |
5.000.000 |
5.000.000 |
|
|
2.17. |
Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu |
20.000.000 |
20.000.000 |
|
|
2.18. |
Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu |
306.500.000 |
318.000.000 |
|
|
2.19. |
Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata |
8.000.000 |
8.000.000 |
|
|
2.20. |
Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme |
7.150.000 |
7.150.000 |
|
|
2.21. |
Nabavka administrativnog materijala |
6.600.000 |
6.600.000 |
|
|
2.22. |
Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih |
1.500.000 |
1.500.000 |
|
|
2.23. |
Nabavka materijala za saobraćaj |
4.800.000 |
4.800.000 |
|
|
2.24. |
Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo (sredstva za higijenu i dr.) |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
2.25. |
Nabavka materijala za posebne namene |
100.000 |
100.000 |
|
|
|
svega: |
491.760.000 |
503.260.000 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Sekretarijat za imovinske i pravne poslove |
3.1. |
Nabavka električne energije za ostale objekte |
875.000 |
0 |
|
|
3.2. |
Osiguranje imovine |
3.950.013 |
0 |
|
|
3.3. |
Tehničke usluge sprovođenja iseljenja iz stanova |
1.225.000 |
0 |
|
|
3.4. |
Tekuće popravke poslovnih prostora |
2.500.000 |
0 |
|
|
3.5. |
Hitne intervencije popravke poslovnih zgrada |
7.000.000 |
0 |
|
|
3.6. |
Održavanje podstanica za grejanje |
1.799.400 |
0 |
|
|
3.7. |
Nabavka usluga upravljanja poslovnim zgradama |
9.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
17.799.400 |
0 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Sekretarijat za energetiku |
4.1. |
Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda |
2.500.000.000 |
1.500.000.000 |
|
|
4.2. |
Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB. |
10.000.000 |
0 |
|
|
4.3. |
Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB) |
720.000 |
720.000 |
|
|
4.4. |
Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta |
15.102.860 |
0 |
|
|
|
svega: |
2.525.822.860 |
1.500.720.000 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Sekretarijat za saobraćaj |
5.1. |
Održavanje licence ARC GIS softvera |
2.000.000 |
2.000.000 |
|
|
5.2. |
Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor |
2.900.000 |
2.900.000 |
|
|
5.3. |
Stručno tehnički nadzor |
9.000.000 |
9.000.000 |
|
|
5.4. |
Održavanje SAUS - a |
7.000.000 |
0 |
|
|
5.5. |
Utvrđivanje tehničke ispravnosti semaforizovanih raskrsnica radi bezbednosti učesnika u saobraćaju |
7.000.000 |
7.000.000 |
|
|
|
svega: |
27.900.000 |
20.900.000 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Direkcija za javni prevoz |
6.1. |
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji, održavanju i projektovanju opreme stajališta i površina u funkciji javnog prevoza |
900.000 |
0 |
|
|
6.2. |
Održavanje opreme za regulisanje auto-taksi saobraćaja na Aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu |
1.200.000 |
1.200.000 |
|
|
6.3. |
Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu |
5.400.000.000 |
5.400.000.000 |
|
|
6.4. |
Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu |
3.100.000.000 |
3.100.000.000 |
|
|
|
svega: |
8.502.100.000 |
8.501.200.000 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Direkcija za puteve |
7.1. |
Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve |
125.000.000 |
125.000.000 |
|
|
7.2. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - popravka kolovoza i trotoara na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
1.100.000.000 |
1.100.000.000 |
|
|
7.3. |
Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
7.4. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje saobraćajne signalizacije na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
500.000.000 |
500.000.000 |
|
|
7.5. |
Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje mostova i drugih putnih objekata na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda |
120.000 000 |
120.000.000 |
|
|
7.6. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) |
7.000.000 |
7.000.000 |
|
|
7.7. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
7.8. |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putnim prelazima na ulicama i opštinskim putevima |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
7.9. |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
|
15.000.000 |
|
|
|
svega: |
2.907.000.000 |
2.922.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
8.1. |
Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd) |
3.800.000 |
0 |
|
|
8.2. |
Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva |
4.000.000 |
0 |
|
|
8.3. |
Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda |
4.300.000 |
0 |
|
|
8.4. |
Morfološko - anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine |
2.800.000 |
0 |
|
|
8.5. |
Usluge suzbijanja larvi i odraslih formi komaraca na teritoriji Beograda |
19.920.000 |
0 |
|
|
8.6. |
Komisija za stručni nadzor i kontrolu suzbijanja štetnih organizama |
2.895.100 |
0 |
|
|
8.7. |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
40.000.000 |
0 |
|
|
8.8. |
Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda |
4.000.000 |
1.500.000 |
|
|
|
svega: |
81.715.100 |
1.500.000 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Sekretarijat za privredu |
9.1. |
Troškovi skladištenja |
12.500.000 |
13.000.000 |
|
|
9.2. |
Troškovi prevoza |
800.000 |
800.000 |
|
|
9.3. |
Troškovi fumigacije |
800.000 |
800.000 |
|
|
9.4. |
Troškovi osiguranja |
0 |
500.000 |
|
|
9.5. |
Popuna robnih rezervi |
10.000.000 |
10.000.000 |
|
|
|
svega: |
24.100.000 |
25.100.000 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Sekretarijat za kulturu |
10.1. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda |
21.000.000 |
0 |
|
|
10.2. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović |
2.500.000 |
0 |
|
|
10.3. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava" |
35.000.000 |
0 |
|
|
10.4. |
Nabavka energenata za tri ustanove kulture |
4.500.000 |
0 |
|
|
10.5. |
Postavljanje skulpture "Plod VI" u Zemunu |
1.700.000 |
|
|
|
|
svega: |
64.700.000 |
0 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečiju zaštitu |
11.1. |
Energenti |
750.000.000 |
750.000.000 |
|
|
11.2. |
Komunalne usluge - deratizacija |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
11.3. |
Osiguranje |
50.000.000 |
50.000.000 |
|
|
11.4. |
Stručne usluge (stalni troškovi) |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
11.5. |
Specijalizovane usluge |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
11.6. |
Materijal - namirnice |
1.600.000.000 |
1.600.000.000 |
|
|
11.7. |
Materijal - higijena |
150.000.000 |
150.000.000 |
|
|
11.8. |
Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog) |
120.000.000 |
120.000.000 |
|
|
11.9. |
Usluge za domaćinstvo - pranje veša |
3.500.000 |
3.500.000 |
|
|
|
svega: |
2.783.500.000 |
2.783.500.000 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
12.1. |
Zimski raspust - privatni centri |
400.000 |
0 |
|
|
12.2. |
Zimski raspust - transfer |
500.000 |
0 |
|
|
12.3. |
Zimski raspust - centri |
4.000.000 |
0 |
|
|
12.4. |
Zimski raspust - sportske organizacije |
1.000.000 |
0 |
|
|
12.5. |
Omladina - Zimski raspust - transfer |
300.000 |
0 |
|
|
12.6. |
Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture |
600.000 |
0 |
|
|
12.7. |
Omladina - Zimski raspust - udruženja |
2.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
8.800.000 |
0 |
|
|
|
|
|
|
13 |
Služba za informisanja |
13.1. |
Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda |
50.000 |
0 |
|
|
13.2. |
Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive |
1.000.000 |
0 |
|
|
13.3. |
Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti) |
80.000 |
0 |
|
|
13.4. |
Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs |
70.000 |
0 |
|
|
13.5. |
Štampanje i izdavanje Službenog lista grada Beograda |
4.250.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
5.450.000 |
0 |
|
|
|
|
|
|
14 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
14.1. |
Usluga odvoza fekalnih materija iz septičkih jama u Orlovskom naselju i Jabučkom ritu |
980.000 |
0 |
|
|
14.2. |
Prevoz korisnika dnevnih boravaka Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
35.000.000 |
0 |
|
|
14.3. |
Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multipleskleroze, paraplegije i slepih osoba |
70.000.000 |
0 |
|
|
14.4. |
Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda |
3.000.000 |
0 |
|
|
14.5. |
Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.6. |
Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima |
1.000.000 |
0 |
|
|
14.7. |
Tekuće održavanje boračkih i socijalnih stanova |
3.600.000 |
0 |
|
|
14.8. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
15.000.000 |
0 |
|
|
14.9. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.10. |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
7.150.000 |
0 |
|
|
14.11. |
Nabavka lož-ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
3.500.000 |
0 |
|
|
14.12. |
Osiguranje objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
80.000 |
0 |
|
|
14.13. |
Osiguranje lica Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana |
50.000 |
0 |
|
|
14.14. |
Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana |
6.000.000 |
0 |
|
|
14.15. |
Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana |
1.000.000.000 |
1.000.000.000 |
|
|
14.16. |
Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga |
5.600.000.000 |
0 |
|
|
14.17. |
Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici |
4.791.000 |
0 |
|
|
14.18. |
Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija |
10.000.000 |
0 |
|
|
14.19. |
Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana |
1.000.000 |
0 |
|
|
14.20. |
Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica |
1.500.000 |
0 |
|
|
14.21. |
Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenih lica dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem kuća sa okućnicom" |
2.000.000 |
0 |
|
|
14.22. |
Osiguranje objekta Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana |
80.000 |
0 |
|
|
14.23. |
Nabavka poklona za Novu godinu korisnika Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd |
150.000 |
0 |
|
|
14.24. |
Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
400.000 |
0 |
|
|
14.25. |
Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
3.600.000 |
0 |
|
|
14.26. |
Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
90.000 |
0 |
|
|
14.27. |
Usluge čišćenja objekta Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
270.000 |
0 |
|
|
14.28. |
Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
400.000 |
0 |
|
|
14.29. |
Nabavka farmaceutskih proizvoda i medicinskog potrošnog materijala za potrebe korisnika smeštenih u objektu ustanove "Prihvatilište za odrasla i stara lica", Beograd |
1.100.000 |
0 |
|
|
14.30. |
Učešće od 10% po ugovorima koji će biti zaključeni sa Komesarijatom za izbeglice i migracije Republike Srbije, radi pružanja pomoći dodelom građevinskog materijala za stvaranje i poboljšanje uslova stanovanja porodicama interno raseljenih lica |
4.000.000 |
0 |
|
|
14.31. |
Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama |
25.000.000 |
0 |
|
|
14.32. |
Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanove Prihvatilište za odrasla i stara lica |
550.000 |
0 |
|
|
14.33. |
Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine Beograd |
100.000 |
0 |
|
|
14.34. |
Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike Zavoda za vaspitanje dece i omladine |
130.000 |
0 |
|
|
14.35. |
Nabavka novogodišnjih poklona -društvenih igara za potrebe korisnike Dnevnih centara i klubova pri Gerontološkom centru |
250.000 |
0 |
|
|
14.36. |
Nabavka materijala za kreativne radionice za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
80.000 |
0 |
|
|
14.37. |
Kupovina naftnih derivata za službena vozila ustanova socijalne zaštite |
12.000.000 |
0 |
|
|
14.38. |
Računovodstvene usluge za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
390.000 |
0 |
|
|
14.39. |
Servis računara za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
180.000 |
0 |
|
|
14.40. |
Održavanje opreme za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
120.000 |
0 |
|
|
14.41. |
Mobilni telefoni za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd |
70.000 |
0 |
|
|
14.42. |
Osiguranje objekta i opreme Gradskog centra za socijalno preduzetništvo Beograda |
80.000 |
0 |
|
|
14.43. |
Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime kupovine ogreva |
375.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
6.818.066.000 |
1.000.000.000 |
|
|
|
|
|
|
15 |
Zavod za informatiku i statistiku |
15.1. |
Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u JKP Beogradske elektrane |
4.663.600 |
0 |
|
|
15.2. |
Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u KBC Zemun |
2.100.000 |
0 |
|
|
15.3. |
Reaktivacija ORACLE ERP licencnih prava za 2014. i tehnička podrška za 2015. godinu |
8.000.000 |
0 |
|
|
15.4. |
Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. mart 43 i Trg Nikole Pašića 6 |
14.920.000 |
0 |
|
|
15.5. |
Usluga održavanja UPS i rashladnih sistema za potrebe farmi servera na lokacijama Tiršova 1 i 27. marta 43 |
2.750.000 |
0 |
|
|
15.6. |
Usluga servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova |
400.000 |
0 |
|
|
15.7. |
Usluge održavanja sistema evidencije radnog vremena |
2.166.667 |
0 |
|
|
|
svega: |
35.000.267 |
0 |
|
|
|
|
|
|
16 |
Agencija za investicije i stanovanje |
16.1. |
Štampanje publikacija |
500.000 |
0 |
|
|
16.2. |
Ostale opšte usluge PFC 29 GP2 sprovođenje konkursa |
650.770 |
0 |
|
|
16.3. |
ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova za PFC 29 i Kamendin 1.7 |
1.900.000 |
0 |
|
|
16.4. |
Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje |
4.320.000 |
0 |
|
|
16.5. |
ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova Galerija na Kosančićevom vencu i Muzej grada u Resavskoj |
4.290.000 |
0 |
|
|
16.6. |
Ostale opšte usluge (konkursi - članovi žirija, štampanje biltena...) Galerija na Kosančićevom vencu i Muzej grada u Resavskoj |
937.500 |
0 |
|
|
16.7. |
Ostale opšte usluge (konkursi - članovi žirija, štampanje biltena...) KDU u Ovči i Altini |
206.625 |
0 |
|
|
16.8. |
ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova - KDU u Ovči i Altini |
2.260.000 |
0 |
|
|
16.9. |
Ostale opšte usluge (konkursi - članovi žirija, štampanje biltena...) OŠ na Čukaričkoj padini |
1.260.000 |
0 |
|
|
16.10. |
ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova - OŠ na Čukaričkoj padini |
594.000 |
0 |
|
|
16.11. |
Konsultantske usluge PDV |
7.000.000 |
0 |
|
|
16.12. |
Izrada SMART plana |
9.900.000 |
0 |
|
|
16.13. |
Nabavka energetskih usluga |
3.000.000 |
0 |
|
|
|
svega: |
36.818.895 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukupno: |
25.243.682.522 |
17.777.130.000 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta Grada Beograda u 2016. i 2017. godini ("Službeni list Grada Beograda", broj 96/14).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda".