ODLUKA
O FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2016. I 2017. GODINI

("Sl. list grada Beograda", br. 35/2015)

 

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta Grada Beograda u 2016. i 2017. godini.

Član 2

Programi, projekti i aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta Grada Beograda planiranih na izvoru 01, i to:

- za 2016.godinu u iznosu od 71.415.557.233 dinara,

- za 2017. godinu u iznosu od 71.415.557.233 dinara.

Član 3

Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i aktivnosti u 2016. i 2017. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta Grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:

Redni broj

Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti

Stavka

Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti

2016. g.

2017. g.

 

 

 

 

 

 

1

Služba za opšte poslove

1.1.

Elektro materijal

3.000.000

2.600.000

 

 

1.2.

Stolarsko-bravarski potrošni materijal

1.000.000

1.000.000

 

 

1.3.

Potrošni materijal za održavanje ispravnosti i higijene službenih automobila Gradske uprave

3.000.000

2.000.000

 

 

1.4.

Potrošni vodovodni materijal

900.000

900.000

 

 

1.5.

Rezervni delovi za službene automobile Gradske uprave

1.500.000

3.000.000

 

 

1.6.

Gorivo za službena vozila i agregate

60.000.000

30.000.000

 

 

1.7.

Uniforma za pripadnike Komunalne policije GU i radna odeća i obuća

160.000.000

 

 

 

1.8.

Hemijska sredstva za održavanje higijene

3.000.000

3.000.000

 

 

1.9.

Papirna galanterija za održavanje toaletne higijene

5.000.000

5.000.000

 

 

1.10.

PVC i papirni materijal za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

1.000.000

900.000

 

 

1.11.

Osnovne životne namirnice i kolonijalna roba za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge Gradske uprave grada Beograda

30.000.000

27.500.000

 

 

1.12.

Energenti za grejnu sezonu

46.000.000

20.000.000

 

 

1.13.

Kancelarijski materijal

95.000.000

60.000.000

 

 

1.14.

Električna energija

70.000.000

30.000.000

 

 

1.15.

Radovi na objektima Gradske uprave

11.000.000

11.000.000

 

 

1.16.

Redovno čišćenje ventilacije u kuhinjama Gradske uprave u ul. 27. marta br. 43-45 i u ul. Dragoslava Jovanovića br. 2

1.200.000

1.200.000

 

 

1.17.

Izrada štampanog materijala

7.000.000

7.000.000

 

 

1.18.

Redovno održavanje i popravka službenih automobila i skutera

8.000.000

8.000.000

 

 

1.19.

Osiguranje imovine i motornih vozila Gradske uprave grada Beograda

9.000.000

9.000.000

 

 

1.20.

Osiguranje zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom javnom pravobranilaštvu i Zaštitniku građana

6.000.000

6.500.000

 

 

1.21.

Usluga održavanja komunikacionih sistema Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise na lokacijama telefonskih centrala u objektima Gradske uprave

1.000.000

1.000.000

 

 

1.22.

Usluga tehničkog održavanja zgrada i opreme Gradske uprave grada Beograda

34.000.000

29.000.000

 

 

1.23.

Usluga tehničkog upravljanja i održavanja zajedničkih elektro i mašinskih postrojenja poslovnog bloka "27. mart"

22.000.000

12.000.000

 

 

1.24.

Servisiranje sa obezbeđivanjem rezervnih delova za fotokopir aparate, mašinu za štampu i mašinu za knjigovezačku doradu

8.000.000

8.000.000

 

 

1.25.

Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije pošiljaka Uprave javnih prihoda u vršenju poslova utvrđivanja, kontrole i naplate poreza na imovinu i lokalnih komunalnih taksi

38.000.000

30.000.000

 

 

1.26.

Zakup sala za sportske aktivnosti - rekreaciju radnika Gradske uprave

2.200.000

2.200.000

 

 

1.27.

Usluga obezbeđenja korišćenja informacionog sistema lokalne poreske administracije za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprava javnih prihoda

27.000.000

20.000.000

 

 

1.28.

Usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije zgrada Gradske uprave grada Beograda

1.500.000

1.500.000

 

 

1.29.

Usluga održavanja aplikativnog sistema pisarnice Gradske uprave grada Beograda

1.500.000

1.500.000

 

 

1.30.

Usluga korišćenja mobilnih telekomunikacija

30.000.000

27.000.000

 

 

1.31.

Usluge popravki i održavanja automobila Gradske Uprave grada Beograda

3.000.000

3.000.000

 

 

1.32.

Usluga pranja, hemijskog čišćenja za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge

650.000

650.000

 

 

1.33.

Usluga fizičko-tehničkog i protivpožarnog obezbeđenja zgrada Gradske uprave grada Beograda

45.000.000

40.000.000

 

 

1.34.

Usluga izrade prijemnih štambilja, pečata i žigova za potrebe Gradske uprave grada Beograda

900.000

900.000

 

 

1.35.

Usluga uručivanja poreskih rešenja i opomena za potrebe Sekretarijata za finansije - Uprave javnih prihoda

40.000.000

40.000.000

 

 

1.36.

Telekomunikacione usluge L3VPN-međusobno povezivanje organizacionih jedinica Gradske uprave sa svih lokacija

30.000.000

25.000.000

 

 

1.37.

Zakup skloništa za potrebe Gradske uprave i to: Uprave za energetiku, za smeštaj rasvete i Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove za smeštaj nameštaja iz iseljenih stanova

2.000.000

0

 

 

1.38.

Naknada za usluge tehničkog održavanja, tehničkog upravljanja i zajedničkih troškova po osnovu korišćenja poslovnih prostorija u poslovnoj zgradi "PALATA"

9.000.000

9.000.000

 

 

1.39.

Usluga oglašavanja u sredstvima javnog informisanja (u dnevnim listovima) za potrebe Službe za informisanje

40.000.000

20.000.000

 

 

1.40.

Usluga angažovanja radne snage za potrebe Odeljenja za ugostiteljske usluge

2.000.000

1.800.000

 

 

1.41.

Usluga čišćenja klimatizacije u objektu Gradske uprave u ul. Kraljice Marije br. 1

3.600.000

0

 

 

1.42.

Usluga pretplate i distribucije dnevne i nedeljne štampe

1.800.000

1.800.000

 

 

1.43.

Stručna literatura

6.000.000

6.000.000

 

 

1.44.

Uniforme za potrebe Gradskog štaba za vanredne situacije

3.900.000

0

 

 

1.45.

Usluga masovne štampe, pečatiranja insertovanja i personalizacije poštanskih naloga za potrebe Komunalne policije

2.000.000

0

 

 

1.46.

Usluga isporuke i održavanje podataka o georeferenciranoj adresnoj bazi grada Beograda

12.000.000

0

 

 

1.47.

Usluga prevođenja teksta za potrebe Gradske uprave grada Beograda

3.500.000

0

 

 

1.48.

Usluga ustupanja registratorskog materijala Istorijskom arhivu Beograda na čuvanje

3.000.000

0

 

 

1.49.

Usluga navijanja mašine za frankiranje i doplatne marke

18.000.000

10.000.000

 

 

 

svega:

913.150.000

518.950.000

 

 

 

 

 

 

2

Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda

2.1.

Nabavka energetskih usluga

24.430.000

24.430.000

 

 

2.2.

Nabavka komunalnih usluga (zaštita imovine i dr.)

31.922.000

31.922.000

 

 

2.3.

Nabavka usluga komunikacija

11.400.000

11.400.000

 

 

2.4.

Nabavka usluga osiguranja

19.000.000

19.000.000

 

 

2.5.

Nabavka usluga zakupa imovine i opreme

3.730.000

3.730.000

 

 

2.6.

Nabavka usluge službenih putovanja u zemlji

140.000

140.000

 

 

2.7.

Nabavka usluge službenih putovanja u inostranstvu

500.000

500.000

 

 

2.8.

Nabavka administrativnih usluga

250.000

250.000

 

 

2.9.

Nabavka kompjuterskih usluga

2.300.000

2.300.000

 

 

2.10.

Nabavka usluga obrazovanja i usavršavanja zaposlenih

2.000.000

2.000.000

 

 

2.11.

Nabavka usluga informisanja

4.320.000

4.320.000

 

 

2.12.

Nabavka stručnih usluga (zastupanja, veštačenja, revizija, procena i dr.)

16.375.000

16.375.000

 

 

2.13.

Nabavka sirovine za rad kafe kuhinje (reprezentacija)

1.500.000

1.500.000

 

 

2.14.

Nabavka ostalih opštih usluga (održavanje higijene zgrade i dr.)

8.743.000

8.743.000

 

 

2.15.

Nabavka usluga sporta

2.000.000

2.000.000

 

 

2.16.

Nabavka medicinskih usluga

5.000.000

5.000.000

 

 

2.17.

Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu

20.000.000

20.000.000

 

 

2.18.

Pribavljanje urbanističkih planova i priprema zemljišta za dodelu

306.500.000

318.000.000

 

 

2.19.

Nabavka usluga tekućeg i programskog održavanja zgrada i objekata

8.000.000

8.000.000

 

 

2.20.

Nabavka usluge tekućeg održavanja i popravke opreme

7.150.000

7.150.000

 

 

2.21.

Nabavka administrativnog materijala

6.600.000

6.600.000

 

 

2.22.

Nabavka materijala za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih

1.500.000

1.500.000

 

 

2.23.

Nabavka materijala za saobraćaj

4.800.000

4.800.000

 

 

2.24.

Nabavka materijala za domaćinstvo i ugostiteljstvo (sredstva za higijenu i dr.)

3.500.000

3.500.000

 

 

2.25.

Nabavka materijala za posebne namene

100.000

100.000

 

 

 

svega:

491.760.000

503.260.000

 

 

 

 

 

 

3

Sekretarijat za imovinske i pravne poslove

3.1.

Nabavka električne energije za ostale objekte

875.000

0

 

 

3.2.

Osiguranje imovine

3.950.013

0

 

 

3.3.

Tehničke usluge sprovođenja iseljenja iz stanova

1.225.000

0

 

 

3.4.

Tekuće popravke poslovnih prostora

2.500.000

0

 

 

3.5.

Hitne intervencije popravke poslovnih zgrada

7.000.000

0

 

 

3.6.

Održavanje podstanica za grejanje

1.799.400

0

 

 

3.7.

Nabavka usluga upravljanja poslovnim zgradama

9.000.000

0

 

 

 

svega:

17.799.400

0

 

 

 

 

 

 

4

Sekretarijat za energetiku

4.1.

Utrošak električne energije za javno funkcionalno i dekorativno osvetljenje za 10 centralnih opština grada Beograda

2.500.000.000

1.500.000.000

 

 

4.2.

Razvoj i nadgradnja Informacionog sistema energetike grada Beograda ISEB.

10.000.000

0

 

 

4.3.

Održavanje Informacionog sistema energetike grada Beograda (ISEB)

720.000

720.000

 

 

4.4.

Rekonstrukcija termotehničkih instalacija u 8 objekata u kompleksu tehničkih fakulteta

15.102.860

0

 

 

 

svega:

2.525.822.860

1.500.720.000

 

 

 

 

 

 

5

Sekretarijat za saobraćaj

5.1.

Održavanje licence ARC GIS softvera

2.000.000

2.000.000

 

 

5.2.

Nadzor semaforske signalizacije - EURO nadzor

2.900.000

2.900.000

 

 

5.3.

Stručno tehnički nadzor

9.000.000

9.000.000

 

 

5.4.

Održavanje SAUS - a

7.000.000

0

 

 

5.5.

Utvrđivanje tehničke ispravnosti semaforizovanih raskrsnica radi bezbednosti učesnika u saobraćaju

7.000.000

7.000.000

 

 

 

svega:

27.900.000

20.900.000

 

 

 

 

 

 

6

Direkcija za javni prevoz

6.1.

Stručni nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji, održavanju i projektovanju opreme stajališta i površina u funkciji javnog prevoza

900.000

0

 

 

6.2.

Održavanje opreme za regulisanje auto-taksi saobraćaja na Aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu

1.200.000

1.200.000

 

 

6.3.

Prevoz putnika u javnom gradskom prevozu u Beogradu

5.400.000.000

5.400.000.000

 

 

6.4.

Prevoz putnika u javnom prigradskom i lokalnom prevozu u Beogradu

3.100.000.000

3.100.000.000

 

 

 

svega:

8.502.100.000

8.501.200.000

 

 

 

 

 

 

7

Direkcija za puteve

7.1.

Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz Programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve

125.000.000

125.000.000

 

 

7.2.

Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - popravka kolovoza i trotoara na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda

1.100.000.000

1.100.000.000

 

 

7.3.

Održavanje ulica i opštinskih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba

1.000.000.000

1.000.000.000

 

 

7.4.

Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje saobraćajne signalizacije na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda

500.000.000

500.000.000

 

 

7.5.

Redovno održavanje ulica i opštinskih puteva - Održavanje mostova i drugih putnih objekata na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda

120.000 000

120.000.000

 

 

7.6.

Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke)

7.000.000

7.000.000

 

 

7.7.

Održavanje osam krakova pokretnih stepenica, sedam liftova za invalide i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje liftova za invalide, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke)

15.000.000

15.000.000

 

 

7.8.

Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putnim prelazima na ulicama i opštinskim putevima

40.000.000

40.000.000

 

 

7.9.

Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština

 

15.000.000

 

 

 

svega:

2.907.000.000

2.922.000.000

 

 

 

 

 

 

8

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

8.1.

Akustičko zoniranje dela centralne zone grada Beograda (delovi opština Stari grad, Savski venac, Palilula, Vračar, Zemun i Novi Beograd)

3.800.000

0

 

 

8.2.

Zaštita i usmereno korišćenje genofonda retkih i ugroženih vrsta Velikog ratnog ostrva

4.000.000

0

 

 

8.3.

Revitalizacija Topčiderske reke biološkim sistemima za prečišćavanje zagađenih voda

4.300.000

0

 

 

8.4.

Morfološko - anatomske i fiziološke promene na drvenastim vrstama u parkovima Beograda kao indikator stanja životne sredine

2.800.000

0

 

 

8.5.

Usluge suzbijanja larvi i odraslih formi komaraca na teritoriji Beograda

19.920.000

0

 

 

8.6.

Komisija za stručni nadzor i kontrolu suzbijanja štetnih organizama

2.895.100

0

 

 

8.7.

Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda

40.000.000

0

 

 

8.8.

Uticaj industrijskih postrojenja na potencijalnu kontaminaciju životne sredine ruralnih naselja grada Beograda

4.000.000

1.500.000

 

 

 

svega:

81.715.100

1.500.000

 

 

 

 

 

 

9

Sekretarijat za privredu

9.1.

Troškovi skladištenja

12.500.000

13.000.000

 

 

9.2.

Troškovi prevoza

800.000

800.000

 

 

9.3.

Troškovi fumigacije

800.000

800.000

 

 

9.4.

Troškovi osiguranja

0

500.000

 

 

9.5.

Popuna robnih rezervi

10.000.000

10.000.000

 

 

 

svega:

24.100.000

25.100.000

 

 

 

 

 

 

10

Sekretarijat za kulturu

10.1.

Fizičko-tehničko obezbeđenje Muzeja grada Beograda

21.000.000

0

 

 

10.2.

Fizičko-tehničko obezbeđenje Galerije Dobrović

2.500.000

0

 

 

10.3.

Fizičko-tehničko obezbeđenje JP "Beogradska tvrđava"

35.000.000

0

 

 

10.4.

Nabavka energenata za tri ustanove kulture

4.500.000

0

 

 

10.5.

Postavljanje skulpture "Plod VI" u Zemunu

1.700.000

 

 

 

 

svega:

64.700.000

0

 

 

 

 

 

 

11

Sekretarijat za obrazovanje i dečiju zaštitu

11.1.

Energenti

750.000.000

750.000.000

 

 

11.2.

Komunalne usluge - deratizacija

40.000.000

40.000.000

 

 

11.3.

Osiguranje

50.000.000

50.000.000

 

 

11.4.

Stručne usluge (stalni troškovi)

30.000.000

30.000.000

 

 

11.5.

Specijalizovane usluge

40.000.000

40.000.000

 

 

11.6.

Materijal - namirnice

1.600.000.000

1.600.000.000

 

 

11.7.

Materijal - higijena

150.000.000

150.000.000

 

 

11.8.

Zakup poslovnog prostora (zakup vrtića i objekata za izvođenje nastave fizičkog)

120.000.000

120.000.000

 

 

11.9.

Usluge za domaćinstvo - pranje veša

3.500.000

3.500.000

 

 

 

svega:

2.783.500.000

2.783.500.000

 

 

 

 

 

 

12

Sekretarijat za sport i omladinu

12.1.

Zimski raspust - privatni centri

400.000

0

 

 

12.2.

Zimski raspust - transfer

500.000

0

 

 

12.3.

Zimski raspust - centri

4.000.000

0

 

 

12.4.

Zimski raspust - sportske organizacije

1.000.000

0

 

 

12.5.

Omladina - Zimski raspust - transfer

300.000

0

 

 

12.6.

Omladina - Zimski raspust - ustanove kulture

600.000

0

 

 

12.7.

Omladina - Zimski raspust - udruženja

2.000.000

0

 

 

 

svega:

8.800.000

0

 

 

 

 

 

 

13

Služba za informisanja

13.1.

Obrada i izrada periodičnih faktura za naplatu pretplate, oglasa i reklama (po potrebi i opomena pretplatnicima), kao i izrada pretplatničkih adresa po dostavnim poštama, reonima i fahovima za potrebe Službenog lista grada Beograda

50.000

0

 

 

13.2.

Usluga medija monitoringa, pres-klipinga i medijske arhive

1.000.000

0

 

 

13.3.

Usluga korišćenja multimedijalnog servisa vesti (pisanog i TV/video servisa vesti)

80.000

0

 

 

13.4.

Ažuriranje internet prezentacije Službenog lista grada Beograda www.sllistbeograd.rs

70.000

0

 

 

13.5.

Štampanje i izdavanje Službenog lista grada Beograda

4.250.000

0

 

 

 

svega:

5.450.000

0

 

 

 

 

 

 

14

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

14.1.

Usluga odvoza fekalnih materija iz septičkih jama u Orlovskom naselju i Jabučkom ritu

980.000

0

 

 

14.2.

Prevoz korisnika dnevnih boravaka Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

35.000.000

0

 

 

14.3.

Prevoz osoba sa invaliditetom u Beogradu, obolelih od distrofije, dečije i cerebralne paralize, multipleskleroze, paraplegije i slepih osoba

70.000.000

0

 

 

14.4.

Preventivna zdravstvena kontrola u objektima za pripremu i distribuciju obroka za socijalno materijalno ugrožene korisnike na teritoriji grada Beograda

3.000.000

0

 

 

14.5.

Održavanje zajedničkih delova stambenih zgrada sa socijalnim stanovima

2.000.000

0

 

 

14.6.

Održavanje liftova u stambenim zgradama sa socijalnim stanovima

1.000.000

0

 

 

14.7.

Tekuće održavanje boračkih i socijalnih stanova

3.600.000

0

 

 

14.8.

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

15.000.000

0

 

 

14.9.

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

2.000.000

0

 

 

14.10.

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

7.150.000

0

 

 

14.11.

Nabavka lož-ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite

3.500.000

0

 

 

14.12.

Osiguranje objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

80.000

0

 

 

14.13.

Osiguranje lica Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju, Beograd na period od godinu dana

50.000

0

 

 

14.14.

Nabavka usluga obezbeđenja objekata Gradskog centra za socijalni rad, Beograd na period od godinu dana

6.000.000

0

 

 

14.15.

Priprema i distribucija obroka za potrebe socijalno-materijalno ugroženih korisnika Beograda, na period od godinu dana

1.000.000.000

1.000.000.000

 

 

14.16.

Subvencije za objedinjenu naplatu komunalnih usluga

5.600.000.000

0

 

 

14.17.

Finansiranje rada Savetovališta za borbu protiv nasilja u porodici

4.791.000

0

 

 

14.18.

Kupovina namirnica za potrebe pripreme obroka korisnicima Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana, oblikovano u šest partija

10.000.000

0

 

 

14.19.

Kupovina sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana

1.000.000

0

 

 

14.20.

Molerski radovi, krečenje i hidroizolacija dela krova u Prihvatilištu za odrasla i stara lica

1.500.000

0

 

 

14.21.

Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime realizacije "Projekta dodele pomoći namenjene poboljšanju uslova stanovanja interno raseljenih lica dok su u raseljeništvu, obezbeđivanjem kuća sa okućnicom"

2.000.000

0

 

 

14.22.

Osiguranje objekta Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd na period od godinu dana

80.000

0

 

 

14.23.

Nabavka poklona za Novu godinu korisnika Prihvatilišta za odrasla i stara lica, Beograd

150.000

0

 

 

14.24.

Administrativni materijal za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

400.000

0

 

 

14.25.

Nabavka električne energije za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

3.600.000

0

 

 

14.26.

Sredstva za održavanje higijene objekta i papirna galanterija za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

90.000

0

 

 

14.27.

Usluge čišćenja objekta Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

270.000

0

 

 

14.28.

Fizičko-tehničko obezbeđenje objekta za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

400.000

0

 

 

14.29.

Nabavka farmaceutskih proizvoda i medicinskog potrošnog materijala za potrebe korisnika smeštenih u objektu ustanove "Prihvatilište za odrasla i stara lica", Beograd

1.100.000

0

 

 

14.30.

Učešće od 10% po ugovorima koji će biti zaključeni sa Komesarijatom za izbeglice i migracije Republike Srbije, radi pružanja pomoći dodelom građevinskog materijala za stvaranje i poboljšanje uslova stanovanja porodicama interno raseljenih lica

4.000.000

0

 

 

14.31.

Nabavka električne energije za potrebe naselja sa mobilnim stambenim jedinicama

25.000.000

0

 

 

14.32.

Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike ustanove Prihvatilište za odrasla i stara lica

550.000

0

 

 

14.33.

Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine Beograd

100.000

0

 

 

14.34.

Kupovina novogodišnjih poklon paketa za korisnike Zavoda za vaspitanje dece i omladine

130.000

0

 

 

14.35.

Nabavka novogodišnjih poklona -društvenih igara za potrebe korisnike Dnevnih centara i klubova pri Gerontološkom centru

250.000

0

 

 

14.36.

Nabavka materijala za kreativne radionice za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju

80.000

0

 

 

14.37.

Kupovina naftnih derivata za službena vozila ustanova socijalne zaštite

12.000.000

0

 

 

14.38.

Računovodstvene usluge za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

390.000

0

 

 

14.39.

Servis računara za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

180.000

0

 

 

14.40.

Održavanje opreme za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

120.000

0

 

 

14.41.

Mobilni telefoni za potrebe Gradskog centra za socijalno preduzetništvo, Beograd

70.000

0

 

 

14.42.

Osiguranje objekta i opreme Gradskog centra za socijalno preduzetništvo Beograda

80.000

0

 

 

14.43.

Učešće (10%) po Ugovoru sa Komesarijatom za izbegla i raseljena lica koji će biti zaključeni u 2015. godini, a na ime kupovine ogreva

375.000

0

 

 

 

svega:

6.818.066.000

1.000.000.000

 

 

 

 

 

 

15

Zavod za informatiku i statistiku

15.1.

Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u JKP Beogradske elektrane

4.663.600

0

 

 

15.2.

Konsolidacija podataka i konsultantske servisne usluge nakon implementacije Orakl-ERP aplikativnog rešenja implementiranog u KBC Zemun

2.100.000

0

 

 

15.3.

Reaktivacija ORACLE ERP licencnih prava za 2014. i tehnička podrška za 2015. godinu

8.000.000

0

 

 

15.4.

Usluga održavanja hardversko softverskog sistema data centara na lokacijama Tiršova 1, 27. mart 43 i Trg Nikole Pašića 6

14.920.000

0

 

 

15.5.

Usluga održavanja UPS i rashladnih sistema za potrebe farmi servera na lokacijama Tiršova 1 i 27. marta 43

2.750.000

0

 

 

15.6.

Usluga servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova

400.000

0

 

 

15.7.

Usluge održavanja sistema evidencije radnog vremena

2.166.667

0

 

 

 

svega:

35.000.267

0

 

 

 

 

 

 

16

Agencija za investicije i stanovanje

16.1.

Štampanje publikacija

500.000

0

 

 

16.2.

Ostale opšte usluge PFC 29 GP2 sprovođenje konkursa

650.770

0

 

 

16.3.

ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova za PFC 29 i Kamendin 1.7

1.900.000

0

 

 

16.4.

Izrada kataloga potencijalnih lokacija za socijalno stanovanje

4.320.000

0

 

 

16.5.

ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova Galerija na Kosančićevom vencu i Muzej grada u Resavskoj

4.290.000

0

 

 

16.6.

Ostale opšte usluge (konkursi - članovi žirija, štampanje biltena...) Galerija na Kosančićevom vencu i Muzej grada u Resavskoj

937.500

0

 

 

16.7.

Ostale opšte usluge (konkursi - članovi žirija, štampanje biltena...) KDU u Ovči i Altini

206.625

0

 

 

16.8.

ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova - KDU u Ovči i Altini

2.260.000

0

 

 

16.9.

Ostale opšte usluge (konkursi - članovi žirija, štampanje biltena...) OŠ na Čukaričkoj padini

1.260.000

0

 

 

16.10.

ostale stručne usluge isplate autorima nagrađenih radova - OŠ na Čukaričkoj padini

594.000

0

 

 

16.11.

Konsultantske usluge PDV

7.000.000

0

 

 

16.12.

Izrada SMART plana

9.900.000

0

 

 

16.13.

Nabavka energetskih usluga

3.000.000

0

 

 

 

svega:

36.818.895

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno:

25.243.682.522

17.777.130.000

Član 4

Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.

Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 5

Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.

Član 6

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o finansiranju programa, projekata i investicionih aktivnosti korisnika sredstava budžeta Grada Beograda u 2016. i 2017. godini ("Službeni list Grada Beograda", broj 96/14).

Član 7

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Beograda".