REŠENJE

O OBRAZOVANJU TIMA ZA REALIZACIJU AKTIVNOSTI U VEZI SA ODRŽAVANJEM I UNAPREĐENJEM BFC SEE STANDARDA GRADA PANČEVA - GRADA SA POVOLJNIM POSLOVNIM OKRUŽENJEM ZA JUGOISTOČNU EVROPU

("Sl. list grada Pančeva", br. 21/2015)

I

Obrazuju se Tim za realizaciju aktivnosti u vezi sa održavanjem i unapređenjem BFC SEE standarda grada Pančeva - grada sa povoljnim poslovnim okruženjem za Jugoistočnu Evropu (u daljem tekstu: Tim), u sledećem sastavu:

1. Saša Pavlov, gradonačelnik grada Pančeva, koordinator Tima,

2. Saša Levnajić, zamenik gradonačelnika grada Pančeva, zamenik koordinatora,

3. Milorad Milićević, načelnik Gradske uprave grada Pančeva, član,

4. Danijela Raketić, zamenik načelnika Gradske uprave grada Pančeva, član,

5. Suzana Jovanović, član Gradskog veća grada Pančeva za područje rada, zapošljavanja i socijalne politike, član,

6. Jelena Batinić, član Gradskog veća grada Pančeva za područje privrede, preduzetništva i investicija, član,

7. Olivera Subotić, pomoćnik sekretara Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj gradske uprave grada Pančeva, član,

8. Marina Kahrić - Lazić, samostalni stručni saradnik u Sekretarijatu za privredu i ekonomski razvoj gradske uprave grada Pančeva, član,

9. Siniša Janković, sekretar Sekretarijata za urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove, član,

10. Enisa Agović Hoti, sekretar Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Pančeva, član,

11. Milica Marjanović, sekretar Sekretarijata za poresku administraciju Gradske uprave grada Pančeva, član i

12. Dalibor Vinkić, šef Odseka za sistemsku podršku u Službi za zajedničke poslove Gradske uprave grada Pančeva, član.

II

Zadatak Tima je da realizuje aktivnosti u vezi sa održavanjem i unapređenjem standarda, BFC SEE - povoljnog poslovnog okruženja opština i gradova u Jugoistočnoj Evropi koji je za grad Pančevo ustanovljen aprila 2015. godine, u periodu od dve godine odnosno do recertifikacije.

Aktivnosti Tima iz stava 1. ove tačke obuhvataju:

1. Prikupljanje i selekciju dokumentacije po zadatim Certifikacionim kategorijama i kriterijumima i implementaciju preporuka iz Finalnog izveštaja Evaluacione komisije sa BFC SEE finalnom evaluacionom tabelom iz novembra 2014. godine sa datumom poslednjeg ažuriranja 17.02.2015. godine i Izveštaja Verifikacione komisije sa BFC SEE finalnom verifikacionom tabelom iz aprila 2015. godine,

2. Pripremu članova Tima za nadzornu proveru koju će sprovesti proveravačka kuća - "SGS" Beograd doo, kojom se utvrđuje kako održavanje tako i unapređenje standarda BFC SEE standarda grada Pančeva - grada sa povoljnim poslovnim okruženjem za Jugoistočnu Evropu i

3. Realizaciju sastanka/aka Tima i drugih predstavnika Grada sa predstavnicima proveravačke kuće, što podrazumeva - dokumentovanje održavanja standarda i dokumentovanje unapređenja realizovanih na osnovu evaluacionog i verifikacionog izveštaja.

Nosioci realizacije navedenih aktivnosti po kategorijama standarda su radne grupe i odgovorna lica u svemu prema tabeli "Sistematizacija radnih grupa za održavanje i unapređenje BFC SEE standarda" koja je sastavni deo ovog rešenja.

Realizacija navedenih aktivnosti ima za cilj održavanje i unapređivanje povoljnog poslovnog ambijenta u gradu Pančevu, koga čine efikasna, transparentna lokalna vlast, odgovarajuća infrastruktura i partnerski odnosi sa poslovnom zajednicom.

III

Sastanke Tima saziva koordinator Tima.

Za punovažan rad Tima potrebno je da sastanku prisustvuje većina od ukupnog broja članova tima.

Svaki operativni koordinator radne grupe iz tabele "Sistematizacija radnih grupa za održavanje i unapređenje BFC SEE standarda", istovremeno je i član ovog Tima i odgovoran je Timu za rad radne grupe kojom rukovodi.

Poslove sekretara Tima obavljaće Biljana Miladinović iz Odeljenja za lokalni ekonomski razvoj, Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj Gradske uprave grada Pančeva.

IV

Obavezuju se osnovne organizacione jedinice Gradske uprave grada Pančeva, javna i javna komunalna preduzeća čiji je osnivač Grad Pančevo, da na zahtev Tima pruže stručnu i drugu pomoć u postupku realizacija aktivnosti iz tačke II ovog Rešenja.

V

Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Tima obavljaće Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika i Gradskog veća, Sekretarijat za privredu i ekonomski razvoj, Sekretarijat za urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove, Sekretarijat za finansije i Sekretarijat za poresku administraciju Gradske uprave grada Pančeva, u saradnji sa ostalim osnovnim organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Pančeva.

VI

Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja i biće objavljeno u "Službenom listu grada Pančeva".