REŠENJEO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA VANTELESNU OPLODNJU U 2015. GODINI("Sl. list grada Pančeva", br. 10/2015 i 26/2015) |
I
Obrazuje se Komisija za ostvarivanje prava na vantelesnu oplodnju u 2015. godini (u daljem tekstu: Komisija), u sledećem sastavu:
1. dr Mirela Petrović, član Gradskog veća grada Pančeva za područje zdravstva,
2. Dr Slobodan Ovuka, specijalista ginekologije i akušerstva, direktor Doma zdravlja Pančevo i
3. Dr Stojan Višekruna, specijalista ginekologije i akušerstva, načelnik Službe za zdravstvenu zaštitu žena Doma zdravlja Pančevo
Komisija na prvoj sednici, većinom glasova od ukupnog broja članova, bira predsednika Komisije.
Za sekretara Komisije imenuje se Ivana Mataruga, akušerska sestra, glavna sestra Službe za zdravstvenu zaštitu žena Doma zdravlja Pančevo, koja će za potrebe Komisije obavljati stručne i administrativno-tehničke poslove.
II
Zadatak Komisije je da razmatra zahteve za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju i da na osnovu priložene dokumentacije iz zahteva kao i medicinske dokumentacije daje mišljenje o ispunjenosti uslova za utvrđivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju.
III
Lica iz tačke I ovog rešenja imenuju se za 2015. godinu.
IV
Sednice Komisije saziva predsednik Komisije.
Za punovažan rad Komisije potrebno je da sednici prisustvuje većina od ukupnog broja članova.
Komisija na sednicama odlučuje većinom glasova od ukupnog broja članova.
V
Članovima Komisije koji nisu zaposleni u Gradskoj upravi grada Pančeva, nisu članovi Gradskog veća grada Pančeva ili odbornici Skupštine grada Pančeva, pripada naknada u neto iznosu od 1.000,00 dinara po predmetu.
Sekretaru Komisije pripada naknada u neto iznosu od 500,00 dinara po predmetu.
VI
Prijem zahteva za ostvarivanje prava na naknadu troškova za vantelesnu oplodnju u 2015. godini obavlja Sekretarijat za javne službe i socijalna pitanja i iste prosleđuje Komisiji na dalje postupanje.
VII
Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom listu grada Pančeva".