REŠENJE

O OBRAZOVANJU I IMENOVANJU SAVETA ZA PLANIRANJE SOCIJALNE POLITIKE GRADA SOMBORA

("Sl. list Grada Sombora", br. 9/2015)

Član 1

Obrazuje se Savet za planiranje socijalne politike Grada Sombora (u daljem tekstu: Savet), kao savetodavno radno telo za definisanje prioriteta u oblasti socijalne politike i u skladu sa tim izradu nacrta strateških dokumenata i akcionih planova iz ove oblasti, iniciranje, razvoj i praćenje partnerstva između lokalne samouprave, sa jedne strane i institucija i organizacija sa druge strane na lokalnom nivou u ovoj oblasti.

Član 2

Savet za planiranje socijalne politike čine predstavnici lokalne samouprave, udruženja građana koja ostvaruju socijalno- humanitarne ciljeve, ustanova i pružalaca usluga socijalne zaštite sa teritorije Grada Sombora.

Na osnovu navedenog, u sastav Saveta na period od 4 godine imenuju se:

1. Dr Zoran Parčetić, član Gradskog veća, za predsednika Saveta

2. Jasmina Opačić, iz reda lokalne samouprave, za zamenika predsednika Saveta

3. Marija Jerković, Odeljenje za društvene delatnosti Gradske uprave Sombor, za člana

4. Stevan Oršoš, predstavnik romskih NVO, za člana

5. Miodrag Tepavac, Centar za socijalni rad Sombor, za člana

6. Jagoda Dojić, Gerontološki centar Sombor, za člana

7. Nada Karičet Starčević, Dom za decu i omladinu bez roditeljskog staranja "Miroslav Antić" Sombor, za člana

8. Julijana Čatalinac, Centar za samostalni život osoba sa invaliditetom, za člana

9. Sofija Mandarić, ŠOSO sa domom "Vuk Karadžić" Sombor, za člana

10. Biljana Klipa, Crveni krst Sombor, za člana

11. Jadranka Radojičić, Nacionalna služba za zapošljavanje Sombor, za člana

12. Dr Dragana Mrđenov, Dom zdravlja "Dr Đorđe Lazić" Sombor, za člana

Član 3

Delokrug rada i zadaci Saveta su:

• Izrada socijalnih akcionih planova za najugroženije delove u Gradu Somboru, koji će uključiti analizu potreba najugroženijih grupa građana, pregled postojećih resursa za podmirivanje tih potreba, kao i izradu akcionih planova za poboljšanje mogućih oblika zadovoljavanja potreba;

• Rangiranje po važnosti potreba stanovništva u gradu Somboru;

• Osnivanje partnerskih radnih grupa na nivou Grada za svaku od rangiranih potreba (socijalnih prioriteta);

• Promovisanje partnerskih aktivnosti;

• Identifikovanje prioritetnih potreba i potrebne pomoći kako bi stručni kadrovi imali osnovu za adekvatnu analizu pitanja iz domena socijalne politike;

• Identifikovanje prioritetnih potreba i potrebne pomoći organizacijama civilnog društva i udruženjima građana koji se bave socijalnim pitanjima;

• Pribavljanje dodatnih finansijskih sredstava za realizaciju programa navedenih u strateškim dokumentima - akcionim planovima Grada Sombora;

• Praćenje, koordiniranje, monitoring i evaluacija sprovođenja strateških i akcionih planova i priprema izveštaja za nadležne organe;

• Iniciranje regionalnih, međuopštinskih sastanaka svih aktera socijalne zaštite, ili u određenoj prioritetnoj oblasti zaštite, sa ciljem razmene informacija i definisanja zajedničkih interesa za funkcionalno međuopštinsko povezivanje radi zadovoljenja potreba svih građana;

• Obavljanje svih drugih poslova u skladu sa osnovnim zadacima i ciljevima radi kojih je obrazovan.

Član 4

Članovima Saveta pripada naknada za rad u visini naknade koja pripada članovima skupštinskih radnih tela, za svako prisustvo na sednici Saveta.

Član 5

Rad Saveta uređuje se Poslovnikom o radu koji Savet donosi na prvoj, konstitutivnoj sednici.

Član 6

Donošenjem ovog Rešenja prestaje da važi Rešenje br. 02-240/2013-II od 01.10.2013. godine.

Član 7

Ovo Rešenje stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Sombora".