ODLUKAO OBRAZOVANJU RADNE GRUPE ZA PROVERU I SISTEMATIZOVANJE TROŠKOVA ZA KOJE SU SREDSTVA OBEZBEĐENA U FONDU SOLIDARNOSTI EVROPSKE UNIJE, ZA FINANSIRANJE HITNIH OPERACIJA I OPERACIJA OPORAVKA KOJE SU NASTALE KAO POSLEDICA KATASTROFE IZAZVANE VELIKIM POPLAVAMA U REPUBLICI SRBIJI("Sl. glasnik RS", br. 41/2015 i 99/2015) |
1. Obrazuje se Radna grupa za proveru i sistematizovanje troškova za koje su sredstva obezbeđena u Fondu solidarnosti Evropske unije, za finansiranje hitnih operacija i operacija oporavka koje su nastale kao posledica katastrofe izazvane velikim poplavama u Republici Srbiji (u daljem tekstu: Radna grupa).
2. Zadatak Radne grupe je: da uvidom u dokumentaciju, koju su Kancelariji za pomoć i obnovu poplavljenih područja (u daljem tekstu: Kancelarija) dostavila resorna ministarstva, javna preduzeća i jedinice lokalne samouprave, izvrši uvid u troškove koje su ti organi i organizacije imali u vezi sa hitnim intervencijama i intervencijama na sanaciji štete koja je nastala kao posledica katastrofe izazvane velikim poplavama koje su počele 14. maja 2014. godine u Republici Srbiji, radi provere osnovanosti i opravdanosti tih troškova; da sistematizuje te troškove po vrsti, u skladu sa Sporazumom o poveravanju sprovođenja Odluke Komisije od 13. marta 2015. godine kojom se dodeljuje finansijska kontribucija iz Fonda solidarnosti Evropske unije, za finansiranje hitnih operacija i operacija oporavka koje su nastale kao posledica katastrofe izazvane velikim poplavama u Republici Srbiji; da nakon razmatranja i provere usklađenosti pojedinačnih zahteva sa odgovarajućim državnim programom obnove i odredbama zakona kojim se uređuje otklanjanje posledica poplava u Republici Srbiji kao i zakona kojim se uređuje oblast vanrednih situacija, pripremi izveštaj sa tabelom troškova koji se refundiraju iz Fonda solidarnosti Evropske unije za period u kome su zahtevi razmatrani, koji ne može biti duži od 30 dana i da taj izveštaj, preko Kancelarije, dostavi Vladi radi usvajanja.
3. U Radnu grupu se imenuju:
- za predsednika:
Sandra Nedeljković, Kancelarija za pomoć i obnovu poplavljenih područja,
- za zamenika predsednika,
Nenad Lončarević, Komisija za utvrđivanje štete od elementarnih nepogoda;
- za članove:
1) Ministarstvo finansija:
- Nataša Šimšić, član,
- Goran Simunović, zamenik člana;
2) Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture:
- Dušan Vučković, član,
- Stefan Zec, zamenik člana;
3) Kancelarija za pomoć i obnovu poplavljenih područja:
- Marija Kesić, član,
- Nina Lukić, zamenik člana;
4) Komisija za utvrđivanje štete od elementarnih nepogoda:
- Miroslav Popović, član;
5) Kancelarija za evropske integracije:
- Ana Ilić, član,
- Nevena Todosijević, zamenik člana.
4. Rok za izvršenje zadatka je 18 meseci od dana donošenja ove odluke.
5. Radna grupa može tražiti od resornih ministarstava, javnih preduzeća i jedinica lokalne samouprave, potrebne podatke, obaveštenja, izveštaje i finansijsku dokumentaciju, koji se odnose na troškove iz tačke 2. ove odluke.
6. Radna grupa može da angažuje lica iz drugih ministarstava, odnosno javnih preduzeća sa čijim delokrugom je povezana dokumentacija koja se razmatra, kao i stručnjake za oblast na koju se odnosi zadatak Radne grupe. Sastancima Radne grupe mogu, po pozivu, prisustvovati i predstavnici drugih organa.
7. Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Radne grupe obavlja Kancelarija.
8. Ova odluka prestaje da važi istekom 18 meseci od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
9. Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".