REŠENJE

O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA KOORDINACIJU INSPEKCIJSKOG NADZORA NAD POSLOVIMA IZ IZVORNE NADLEŽNOSTI GRADA PANČEVA

("Sl. list grada Pančeva", br. 33/2015)

I

Ovim rešenjem obrazuje se Komisija za koordinaciju inspekcijskog nadzora nad poslovima iz izvorne nadležnosti grada Pančeva (u daljem tekstu: Komisija).

Cilj obrazovanja Komisije je obuhvatniji i delotvorniji nadzor i izbegavanje preklapanja i nepotrebnog ponavljanja inspekcijskog nadzora, kao i usklađivanje inspekcijskog nadzora između inspekcija koje vrše inspekcijski nadzor nad poslovima iz izvorne nadležnosti grada Pančeva.

II

Utvrđuje se da inspekcijski nadzor nad poslovima iz izvorne nadležnosti vrši:

1) Sekretarijat za inspekcijske poslove Gradske uprave grada Pančeva u čijem sastavu su: Komunalna inspekcija, Inspekcija za saobraćaj i puteve;

2) Gradska služba za budžetsku inspekciju grada Pančeva, u čijem sastavu je: Budžetska inspekcija;

3) Sekretarijat za poresku administraciju Gradske uprave grada Pančeva u čijem sastavu su: Poreski inspektori.

III

Poslovi i zadaci Komisije su:

1) da razmatra i daje mišljenje na predloge planova inspekcijskog nadzora, koje dostavljaju inspekcije;

2) da prati dostignuti nivo koordinacije inspekcija, inicira mere, utvrđuje smernice i daje uputstva u cilju unapređenja koordinacije inspekcija i delotvornosti inspekcijskog nadzora, prati njihovu realizaciju, a naročito:

a) za usklađivanje planova inspekcijskog nadzora i rada inspekcija;

b) za razmenu informacija u vršenju inspekcijskog nadzora;

v) za unapređenje inspekcijskog nadzora na osnovu informacija iz godišnjeg izveštaja o radu inspekcija;

g) za razvoj informacionog sistema u cilju efikasnog vršenja inspekcijskog nadzora;

3) da razmatra i daje mišljenje na nacrte odluka i predloge drugih propisa kojima se uređuju pitanja inspekcijskog nadzora;

4) da razmatra mišljenja, direktive, metodološke materijale i priručnike za rad inspekcije, analizira praksu inspekcijskog nadzora i zauzima stavove u cilju ujednačavanja postupanja inspekcije u istim ili sličnim situacijama prema svim nadziranim subjektima, i objavljuje te stavove;

5) da učestvuje u analizi potreba za finansiranjem, tehničkom opremljenošću i stručnim usavršavanjem inspektora, kao i u utvrđivanju programa stručnog usavršavanja inspektora, podnosi inicijative nadležnim organima koje se odnose na finansiranje, tehničku opremljenost i programe obuka i drugih oblika stručnog usavršavanja inspektora;

6) da daje stručno mišljenje o predlozima kontrolnih lista, kao i njihovih izmena i dopuna;

7) da se stara da se na službenoj internet stranici grada Pančeva objavljuju propisi, akti i dokumenti koji se odnose na inspekcijski nadzor;

8) da na upit zainteresovanih lica, pruža obaveštenja koja se odnose na delokrug inspekcija u nadležnosti grada Pančeva, najkasnije u roku od sedam radnih dana;

9) da u skladu sa potrebom, podnosi izveštaje Gradskom veću i Skupštini grada i daje predloge za preduzimanje mera iz njihove nadležnosti;

10) da se stara da se na službenoj internet stranici grada Pančeva objavljuju informacije o svim nosiocima poslova inspekcijskog nadzora, a naročito podaci o njihovim nadležnostima, adresama, telefonima i adresama elektronske pošte, kao i njihovim rukovodiocima;

11) da preduzima odgovarajuće aktivnosti u vezi sa obraćanjem podnosioca pritužbe na rad inspekcije koji je nezadovoljan odlukom o pritužbi;

12) da razmatra izveštaje o radu unutrašnje kontrole inspekcije;

13) da obavlja druge poslove i zadatke utvrđene ovim rešenjem.

IV

Komisiju čine predsednik i zamenik predsednika i 5 članova kao i njihovi zamenici koji su iz reda rukovodilaca inspekcija u Gradskoj upravi grada Pančeva.

Predsednik Komisije rukovodi njenim radom, usklađuje rad, saziva i vodi sednice Komisije.

Predsednika Komisije za vreme njegove odsutnosti ili sprečenosti zamenjuje zamenik predsednika Komisije.

V

U Komisiju se imenuju:

- za predsednika:

Dragan Grujičić, član Gradskog veća grada Pančeva zadužen za područje stambeno komunalnih poslova;

- za zamenika predsednika:

Milovan Ćirović, sekretar Sekretarijata za inspekcijske poslove;

- za članove:

1. Slobodan Kundaković, pomoćnik sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove;

2. Jasna Lakatoš-Gombac, pomoćnik sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove;

3. Boban Đurđev, šef Odeljenja Sekretarijata za inspekcijske poslove;

4. Srđan Jelisavčić, šef Gradske službe za budžetsku inspekciju grada Pančeva;

5. Milica Marjanović, sekretar Sekretarijata za poresku administraciju;

- za zamenike članova:

1. Nenad Mirković, pomoćnik sekretara Sekretarijata za inspekcijske poslove;

2. Milan Đurić, šef Odeljenja inspekcije za saobraćaj i puteve;

3. Vesna Lajović, šef Odeljenja za upravno pravne poslove i poslove izvršenja;

4. Ljubica Valaško, pomoćnik sekretara Sekretarijata za poresku administraciju;

5. Đurđica Jovičić, Budžetski inspektor.

VI

Komisija donosi Poslovnik o svom radu.

VII

Inspekcije su dužne da se pridržavaju smernica i uputstava iz tačke III ovoga Rešenja.

Član Komisije koji nije saglasan sa ovim smernicama i uputstvima može da podnese predlog Gradskom veću grada Pančeva da zauzme stav povodom ovog pitanja, odnosno preduzme mere i radnje iz svog delokruga.

Poslove i zadatke iz tačke III ovog Rešenja Komisija obavlja u saradnji sa organizacionom jedinicom Gradske uprave nadležnom za poslove informatike, koja obavlja stručne poslove i poslove koji se odnose na uspostavljanje i održavanje informacionog sistema u cilju efikasnog vršenja inspekcijskog nadzora.

VIII

U okviru Komisije obrazuju se radne grupe i stručni timovi za određenu oblast, odnosno određena pitanja inspekcijskog nadzora.

Radnom grupom, odnosno stručnim timom rukovodi član Komisije, a u radu radne grupe, odnosno stručnog tima mogu učestvovati predstavnici inspekcija koje nemaju članove u sastavu Komisije, Komunalne policije, javnih i javno komunalnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač grad Pančevo, udruženja komora i drugih asocijacija, naučnih i obrazovnih ustanova, kao i drugih organizacija čiji je rad povezan sa sistemom i poslovima inspekcijskog nadzora u gradu Pančevu.

IX

Komisija je ovlašćena da zahteva podatke, obaveštenja, isprave i izveštaje koji su joj potrebni za obavljanje njenih poslova i zadataka od nadležnih organa i imalaca javnih ovlašćenja.

X

Stručne i administrativno tehničke poslove za Komisiju obavlja Sekretarijat za inspekcijske poslove, Gradska služba za budžetsku inspekciju, Sekretarijat za poresku administraciju i Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika i Gradskog veća Gradske uprave grada Pančeva.

XI

Ovo Rešenje stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom listu grada Pančeva".